Even om te checken dat ik het goed begrijp... Jij was zelf degene die van de fiets lazerde..?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef jack4ya het volgende:
Tanden moeten oprapen omdat iemand ladderzat van zijn fiets lazert.
Ik loop sindsdien dus als ik maar iets te veel op heb, nevernooit zal ik meer fietsen.![]()
9/11 deed jou ook echt iets?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef jack4ya het volgende:
En toch de paniek van 'live' 9/11 zien op tv. Ik dacht echt dat WW3 begonnen was.
Nee, ik mocht de tanden van een vriend gaan zoeken. De impact was er niet minder om.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Sosha het volgende:
[..]
Even om te checken dat ik het goed begrijp... Jij was zelf degene die van de fiets lazerde..?
De aanslagen? Jawel, kan er ook niets aan doen. De 2 vliegtuigen vlogen nog, wisten niet waar ze waren. Kon niemand van mijn omgeving bereiken en zat aan tv gekluisterd. Vond het he-le-maal niet tof, die middag. Ben een sucker wb weltschmerz. Sosumi.quote:
Ah, ok. Ik begrijp het.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:00 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Nee, ik mocht de tanden van een vriend gaan zoeken. De impact was er niet minder om.
ongeluk, of keuze?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
En iemand die zich ophing met een hijskabel in een hijskraan, in een stagebedrijf. Niet gezien, maar ik kende hem wel goed.
Auw! Gelukkig goed afgelopen met je.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:07 schreef Fabeldiertje het volgende:
qua gezien, 2 verkeersongevallen waarbij de inzittenden al door hulpverlening uit de auto waren gesleept en in een flinke plas bloed op de vluchtstrook gereanimeerd werden.
qua meegemaakt..keer of 3 aangerand (al maak ik me daar niet zo druk om, vlak nadat t gebeurd was voornamelijk geschrokken/verontwaardigd), en aangereden worden op de fiets waardoor ik over die auto zeilde en toen ik eenmaal de grond raakte de (gelukkig bijna lege) aanhangwagen over m'n knieën heenreed.
'quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:09 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Auw! Gelukkig goed afgelopen met je.
En 3 keer aangerand? wtf?? Tijd voor kickbox lessen meid!!
Dan is het goed idd! Tja sommige mannen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:18 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
'
Tja.. sommige mannenHebben uiteindelijk ook allemaal rake klappen gekregen hoor, zowel van mij als omstaande mannen
Zo is een familielid van mij een paar jaar geleden omgekomen. Durf daarna nog wel in zee te zwemmen, maar wel met het plan in het achterhoofd mocht ik in een sterke stroming terechtkomen dan laat ik me gewoon meegaan met de stroming ipv. er tegenin zwemmen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Queen_Minny het volgende:
En een keer bijna verdronken in Spanje. Ik dook de zee in, en er stond een heel sterke stroming. Toen ik weer het strand op wilde trokken de golven me steeds weer terug, en verder van het strand vandaan. Na een tijdje werd ik moe en ging ik kopje onder. Gelukkig greep een strandwacht me en trok me op een soort van surfboard. Hij heeft me weer naar de kant gebracht. Sindsdien durf ik niet meer in de zee te zwemmen.
Volgens mij moet je er dwars op zwemmen, dan heb je nog een kans..quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Palomar het volgende:
[..]
Zo is een familielid van mij een paar jaar geleden omgekomen. Durf daarna nog wel in zee te zwemmen, maar wel met het plan in het achterhoofd mocht ik in een sterke stroming terechtkomen dan laat ik me gewoon meegaan met de stroming ipv. er tegenin zwemmen.
Ook gehad in Mallorca, echt erg was dat, ik was wel in paniek, maar haalde gelukkig wel het strand, damn...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Queen_Minny het volgende:
En een keer bijna verdronken in Spanje. Ik dook de zee in, en er stond een heel sterke stroming. Toen ik weer het strand op wilde trokken de golven me steeds weer terug, en verder van het strand vandaan. Na een tijdje werd ik moe en ging ik kopje onder. Gelukkig greep een strandwacht me en trok me op een soort van surfboard. Hij heeft me weer naar de kant gebracht. Sindsdien durf ik niet meer in de zee te zwemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |