abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90711133
Vorig deel: De kunst van het loslaten van je ex # 139

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zon fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan
Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen
Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!
Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren
In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

GELUKKIG 2011 IEDEREEN! En succes in de liefde ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90711204
:W

om nog even terug te komen op cadeaus enzo van haar... Heb best veel in mjn huis wat ik van haar gekregen heb. Dat besefte ik pas nadat het uit was. Kaarslichten, kleding en andere cadeaus.. Dei doen me niet veel meer, zitten fijne herinneringen aan :) Foto's en brieven heb ik bij elkaar gestopt en in de kast gelegd.

Meest frappante wat me aan haar doet herinneren en wat ik elke dag tegen kom is het haakje van de achterdeur :P Dat is namelijk het eerste gaatje wat zij in haar leven geboord heeft. Was wel grappig om dat te laten doen :D

[ Bericht 81% gewijzigd door Cocktailprikker op 01-01-2011 16:23:21 ]
pi_90711340
Godvergloeiende weer een fall back na een geweldige jaarwisseling.

Zette zojuist Aerosmith - I don't wanna miss a thing op. Het is in mijn ogen gewoon een prachtnummer, maar het was ook een speciaal nummer van mij en m'n ex.
Toen ze precies een jaar geleden een week hier doorbracht luisterden we dit nummer veel. Ik zie nu weer precies voor me hoe we samen deze mooie dagen deelden. Samen bij de kerstboom zitten, samen vuurwerk afsteken. Ik bedenk me trouwens dat ik PRECIES een jaar geleden (tot op het tijdstip) met haar door de nieuw gevallen sneeuw wandelde en daarna thuis lekker warm op de bank neerploften om te genieten van een heerlijke warme chocomel.
Al die herinneringen zijn zo mooi.
Enerzijds ben ik zo blij dat ik zo'n mooie momenten heb mogen meemaken, maar anderzijds is het een enorm gemis voor mij op dit moment.

edit: ik denk dat ik nu ff een aantal emotionele nummers voor mij ga opzetten... er moeten even wat emoties uit volgens mij ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 1 januari 2011 @ 16:16:49 #4
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90711523
Ik zie jou straks tijdens dat gesprekje van jullie nog echt aan haar voeten liggen janken dat je haar zo mist en of ze het asjeblieft niet nog eens wil proberen. Wie hou je voor de gek?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90711572
Ik ben maar even veel muziek gaan spelen... Normaal helpt het mij, nu echter even niet. Ik merk dat ik vandaag mijn gedachten niet kan verzetten, wat ik ook probeer. Helaas, dan moet het maar even zo.

Dit zijn momenten waarop bij mij weer de twijfels ontstaan. Had ik wat van me moeten laten horen? Wat zal ze wel niet van me denken? Hoe heeft ze het vannacht gehad? Zou ze misschien al iemand ontmoet hebben? Of toch...

Die gedachten moet ik zien te negeren... Daardoor help ik mezelf nog verder de put in.
pi_90711606
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:18 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik ben maar even veel muziek gaan spelen... Normaal helpt het mij, nu echter even niet. Ik merk dat ik vandaag mijn gedachten niet kan verzetten, wat ik ook probeer. Helaas, dan moet het maar even zo.

Dit zijn moment waarop bij mij weer de twijfels ontstaan. Had ik wat van me moeten laten horen? Wat zal ze wel niet van me denken? Hoe heeft ze het vannacht gehad? Zou ze misschien al iemand ontmoet hebben? Of toch...

Die gedachten moet ik zien te negeren... Daardoor help ik mezelf nog verder de put in.
Juist. Goede gedachte van je. Sterkte!
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90711653
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godvergloeiende weer een fall back na een geweldige jaarwisseling.

Zette zojuist Aerosmith - I don't wanna miss a thing op. Het is in mijn ogen gewoon een prachtnummer, maar het was ook een speciaal nummer van mij en m'n ex.
Toen ze precies een jaar geleden een week hier doorbracht luisterden we dit nummer veel. Ik zie nu weer precies voor me hoe we samen deze mooie dagen deelden. Samen bij de kerstboom zitten, samen vuurwerk afsteken. Ik bedenk me trouwens dat ik PRECIES een jaar geleden (tot op het tijdstip) met haar door de nieuw gevallen sneeuw wandelde en daarna thuis lekker warm op de bank neerploften om te genieten van een heerlijke warme chocomel.
Al die herinneringen zijn zo mooi.
Enerzijds ben ik zo blij dat ik zo'n mooie momenten heb mogen meemaken, maar anderzijds is het een enorm gemis voor mij op dit moment.

edit: ik denk dat ik nu ff een aantal emotionele nummers voor mij ga opzetten... er moeten even wat emoties uit volgens mij ;(
Hey Neo: Het komt nu wat meer met vlagen. Geeft niets. Gewoon verwerken. Je kunt het wel tegen willen houden maar het enige wat je dan doet is of het opsparen, of het gaan afreageren op anderen. ;)
Strek je eens uit !
pi_90711784
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:16 schreef goofy_goober het volgende:
Ik zie jou straks tijdens dat gesprekje van jullie nog echt aan haar voeten liggen janken dat je haar zo mist en of ze het asjeblieft niet nog eens wil proberen. Wie hou je voor de gek?
Nee, want ik ben van mening dat we niet bij elkaar passen. Dat heeft onze relatie meer dan genoeg bewezen. Ik voel me nu ff kut na een lange periode van goede ontwikkelingen. Later vandaag zal dat wel weer wegtrekken.
Ik begrijp je standpunt en houding, maar ik ben zo koppig om door te duwen en mezelf in te beelden dat het maandag gaat zoals ik nu denk.
Misschien is dat niet zo, misschien ook wel. Ik acht de kans groter van wel.

We zullen zien.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90711815
Ik zie dat Oud&Nieuw voor meer mensen moeilijk was, I'm joining the club. Alle mooie herinneringen komen bij zoiets naar boven.

Soms vraag ik me wel af of ik wel bezig ben met het loslaten van mijn ex, ik denk dat ik dat al heb gedaan. Ben nu meer bezig met het weer vinden van mezelf en om gelukkig te worden als vrijgezel. Ik mis meer het hebben van een vriend, dat ik niet alleen ben bij dingen zoals oud en nieuw en kerst etc. Alleen het is nu nog zo moeilijk om te denken dat ik dat wel weer ooit met iemand zal hebben. Aan de andere kant weet ik dat ik daar nu niet mee bezig moet zijn, maar ik heb nog steeds dromen van het vinden van de ware, heel erg verliefd zijn, zorgen voor iemand, op mezelf wonen. Ik wil alleen niet meer een relatie als een invulling van mijn leven zien, maar als een aanvulling, en dan zal ik toch eerst wat zelfverzekerder moeten worden.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90711910
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:20 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hey Neo: Het komt nu wat meer met vlagen. Geeft niets. Gewoon verwerken. Je kunt het wel tegen willen houden maar het enige wat je dan doet is of het opsparen, of het gaan afreageren op anderen. ;)
Dat het met vlagen komt is goed. Eerst voelde ik me continu kut. Nu met vlagen en die vlagen liggen steeds verder uit elkaar. En idd, emoties eruit laten is nooit verkeerd.

Dankje
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90711965
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:18 schreef Mr.Myst het volgende:

Dit zijn momenten waarop bij mij weer de twijfels ontstaan. Had ik wat van me moeten laten horen? Wat zal ze wel niet van me denken? Hoe heeft ze het vannacht gehad? Zou ze misschien al iemand ontmoet hebben? Of toch...

Inderdaad, denken "what if" helpt je niet. Je kan ook niet weten wat de ander denkt.

Bij mij is trouwens het omgekeerde gebeurd : mijn ex heeft voor mij 'beredeneerd' wat ik dacht (ivm. een héél belangrijk onderdeel -voor haar- van een relatie). Eens ze haar gedacht had opgemaakt, ben ik er niet in geslaagd haar te overtuigen van het tegendeel.
Dus : denken in een ander zijn plaats is a big no-no ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Octagon op 01-01-2011 16:30:24 (vette dt-fout) ]
pi_90712049
Oud en nieuw ging hier wel goed :) Alleen het grote gemis van de liefde, ben het zat om vrijgezel te zijn. Ik ben al over die fases meerendeels heen (gelukkig) dus ik sta weer open voor de echte liefde, dit keer Echte liefde die wederzijds is dan haha!
Ben benieuwd of ik deze volgende kerst niet meer alleen ben, maar lekker kan genieten van de liefde. :)

Wens jullie trouwens ook een gelukkig nieuwjaar en hopelijk vergeten jullie snel jullie exen, en of dat jullie weer gelukkig toch bij elkaar komen.
pi_90712110
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:24 schreef Faerie het volgende:
Ik zie dat Oud&Nieuw voor meer mensen moeilijk was, I'm joining the club. Alle mooie herinneringen komen bij zoiets naar boven.

Soms vraag ik me wel af of ik wel bezig ben met het loslaten van mijn ex, ik denk dat ik dat al heb gedaan. Ben nu meer bezig met het weer vinden van mezelf en om gelukkig te worden als vrijgezel. Ik mis meer het hebben van een vriend, dat ik niet alleen ben bij dingen zoals oud en nieuw en kerst etc. Alleen het is nu nog zo moeilijk om te denken dat ik dat wel weer ooit met iemand zal hebben. Aan de andere kant weet ik dat ik daar nu niet mee bezig moet zijn, maar ik heb nog steeds dromen van het vinden van de ware, heel erg verliefd zijn, zorgen voor iemand, op mezelf wonen. Ik wil alleen niet meer een relatie als een invulling van mijn leven zien, maar als een aanvulling, en dan zal ik toch eerst wat zelfverzekerder moeten worden.
Dat is iets waar ik me helemaal in kan vinden. Kijk, ik wil m'n ex nog steeds terug. Zij is voor mij de ware, dat staat als een feit vastgebeiteld in mijn hoofd. Dat is waarschijnlijk een verkeerde gedachte, maar op het moment KAN ik het gewoon nog niet anders zien. Onze toekomstplannen, alles waar ZIJ voor stond (en ik was het daar volledig mee eens, maar 8 van de 10 keer kwamen die gedachten van haar kant), waar WIJ voor stonden, is nu volledig in duigen gevallen. Weg toekomstdromen, weg samenwonen, weg evt. kinderen... En noem me burgerlijk, maar ik verlangde naar huisje, boompje, beestje, ook al zou dat nog minstens 1,5 jaar duren.
Een relatie moet inderdaad een aanvulling zijn, maar doordat die aanvulling zo ongelofelijk goed was, gaf mijn relatie tegelijkertijd een invulling aan mijn leven, zeker door de lastige periode waar ik al in zat.
De tijd die ik met haar heb gehad, was een tijd van ultiem geluk. Daarvoor ben ik altijd single geweest, en dat beviel me niks. Ik heb nooit kunnen genieten van het vrijgezel zijn. Ik ben bang dat ik er nu ook niet van zal kunnen genieten.

Ik weet dat ik me er ook niet druk om moet maken, maar ik ben er op dit moment helaas van overtuigd dat ik nooit meer zo gelukkig kan worden, dan dat ik met haar was.
Ik ben niet van het versieren in de kroeg, dus 'lekker scharrelen' zal het bij mij nooit zijn. Dat is ook niet erg, daar ben ik het type niet voor. Maar mijn zelfvertrouwen (wat ik echt opgebouwd had in onze relatie) is bijna compleet verdwenen.
Zonder wrok te koesteren richting mijn ex, want ik hou nog steeds zielsveel van haar, denk ik dat ze niet beseft wat ze mij aangedaan heeft. Dat is misschien ook maar beter zo.
pi_90712264
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:30 schreef Ernemmertje het volgende:
Oud en nieuw ging hier wel goed :) Alleen het grote gemis van de liefde, ben het zat om vrijgezel te zijn. Ik ben al over die fases meerendeels heen (gelukkig) dus ik sta weer open voor de echte liefde, dit keer Echte liefde die wederzijds is dan haha!
Ben benieuwd of ik deze volgende kerst niet meer alleen ben, maar lekker kan genieten van de liefde. :)

Wens jullie trouwens ook een gelukkig nieuwjaar en hopelijk vergeten jullie snel jullie exen, en of dat jullie weer gelukkig toch bij elkaar komen.
Geloof jij dan nog in de Echte Liefde ?

Ik ben, volgens mijn 2de relatie, volledig verfuckt voor het leven door mijn allereerste vriendin. Toen bleek dat zij (1ste relatie) was vreemdgegaan ben ik met haar (2de relatie) een relatie aangegaan onder het mom van "we zien wel wat er komt".... wij waren tegenpolen op levensbeschouwelijk vlak, en toch héél gelijk qua temperament... het kon eigenlijk niet werken en toch hebben we het 9 jaar met elkaar uitgehouden.
En nu, nu was ik voor het eerst gevallen voor een vrouw die net in mijn leven binnenstapte, waarbij ik me onmiddellijk op mijn gemak voelde (omgekeerd ook), waarvoor ik bereid was compromissen te sluiten... en dan springt dat na 5 intensieve maanden af.
Ik weet niet of ik nog geloof in de Echte Liefde :?
Vraag mij ook af of dat nodig is om een relatie te hebben... want Echte Liefde kun je toch geen 5 keer tegenkomen in je leven ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Octagon op 01-01-2011 16:45:04 (ff verduidelijken) ]
  zaterdag 1 januari 2011 @ 16:39:02 #15
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90712327
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:30 schreef Ernemmertje het volgende:
Ach je ziet er leuk uit, ik zie eigenlijk geen reden waarom dat niet zo lukken ;)
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:32 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik ben niet van het versieren in de kroeg, dus 'lekker scharrelen' zal het bij mij nooit zijn. Dat is ook niet erg, daar ben ik het type niet voor. Maar mijn zelfvertrouwen (wat ik echt opgebouwd had in onze relatie) is bijna compleet verdwenen.
Zonder wrok te koesteren richting mijn ex, want ik hou nog steeds zielsveel van haar, denk ik dat ze niet beseft wat ze mij aangedaan heeft. Dat is misschien ook maar beter zo.
Niet zo lang je van haar houdt, maar dat slijt ook, uiteindelijk zul je vrijwel zeker nog gelukkiger worden met een ander dan dat je met haar was.
pi_90712377
quote:
Dat heb ik tegen ex ook gezegd hoor... maar eigenlijk vraag ik haar dan om zich te verplaatsen in mijn schoenen. Dat kan niet... en dan zou ze mij sowieso nooit gedumpt hebben.

* Octagon vindt dat hij vandaag goede inzichten heeft :D
pi_90712474
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:39 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ach je ziet er leuk uit, ik zie eigenlijk geen reden waarom dat niet zo lukken ;)
Iedereen onmiddellijk naar het fotoboek van Ernemmertje *)
pi_90712878
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:40 schreef Octagon het volgende:

[..]

Dat heb ik tegen ex ook gezegd hoor... maar eigenlijk vraag ik haar dan om zich te verplaatsen in mijn schoenen. Dat kan niet... en dan zou ze mij sowieso nooit gedumpt hebben.

* Octagon vindt dat hij vandaag goede inzichten heeft :D
Het is ook niet zozeer dat ik wil dat ze zich in mijn schoenen verplaatst wat betreft het beëindigen van de relatie. Ik sta daar niet achter, maar zij heeft die keuze gemaakt. Dat is niet te veranderen. En inderdaad, ze zou mij dan ook nooit gedumpt hebben.
Ik heb problemen met de manier waarop ze dat gedaan heeft. Daardoor is het (denk ik) allemaal nog moeilijker geworden voor mij. En daar komt 'het verplaatsen in een ander' om de hoek kijken.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:39 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Niet zo lang je van haar houdt, maar dat slijt ook, uiteindelijk zul je vrijwel zeker nog gelukkiger worden met een ander dan dat je met haar was.
Ik hoop maar dat het gaat slijten. Bedankt voor de opbeurende woorden. Het zal zijn tijd nodig hebben, en ik vrees dat het bij mij wel even kan gaan duren.

Maar goed, het leven zit vol verrassingen, dus wie weet... [/positief]
pi_90712883
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:43 schreef Octagon het volgende:

[..]

Iedereen onmiddellijk naar het fotoboek van Ernemmertje *)
haha ik voel me gevleid :@ :')
pi_90712993
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:37 schreef Octagon het volgende:

[..]

Geloof jij dan nog in de Echte Liefde ?

Ik ben, volgens mijn 2de relatie, volledig verfuckt voor het leven door mijn allereerste vriendin. Toen bleek dat zij (1ste relatie) was vreemdgegaan ben ik met haar (2de relatie) een relatie aangegaan onder het mom van "we zien wel wat er komt".... wij waren tegenpolen op levensbeschouwelijk vlak, en toch héél gelijk qua temperament... het kon eigenlijk niet werken en toch hebben we het 9 jaar met elkaar uitgehouden.
En nu, nu was ik voor het eerst gevallen voor een vrouw die net in mijn leven binnenstapte, waarbij ik me onmiddellijk op mijn gemak voelde (omgekeerd ook), waarvoor ik bereid was compromissen te sluiten... en dan springt dat na 5 intensieve maanden af.
Ik weet niet of ik nog geloof in de Echte Liefde :?
Vraag mij ook af of dat nodig is om een relatie te hebben... want Echte Liefde kun je toch geen 5 keer tegenkomen in je leven ?
Ja hoor, maar wat ik bedoel in mijn situatie is dat mijn vorige liefde was niet wederzijds. Ik was verliefd op hem (hij ook op mij) maar hij wilde geen relatie, en ik natuurlijk wel heel graag. Tja dat werkt dus niet want "vriendschap met wat extra's" doe ik totaal niet aan en vind dat ook geen liefde.
Dus wat ik met Echte liefde bedoel is een relatie met wederzijdse gevoelens!! :)
pi_90713160
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:57 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ja hoor, maar wat ik bedoel in mijn situatie is dat mijn vorige liefde was niet wederzijds. Ik was verliefd op hem (hij ook op mij) maar hij wilde geen relatie, en ik natuurlijk wel heel graag. Tja dat werkt dus niet want "vriendschap met wat extra's" doe ik totaal niet aan en vind dat ook geen liefde.
Dus wat ik met Echte liefde bedoel is een relatie met wederzijdse gevoelens!! :)
Ah, ok... dat is voor mij geen Echte Liefde, dus verwarring door het begrip.
Ja, dat lijkt mij een minimum - een relatie met wederzijdse gevoelens ;)

Nu da'k er over denk : wat is dat "liefde" ?
Bereid zijn 50km te verhuizen, je nieuwbouw huis achterlaten, is dat "liefde" ?
Of is "liefde" na 5 maand haar kunnen beloven dat je haar gaat bezwangeren ?
Pfff... niet gemakkelijk... :N
pi_90713316
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:01 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ah, ok... dat is voor mij geen Echte Liefde, dus verwarring door het begrip.
Ja, dat lijkt mij een minimum - een relatie met wederzijdse gevoelens ;)

Nu da'k er over denk : wat is dat "liefde" ?
Bereid zijn 50km te verhuizen, je nieuwbouw huis achterlaten, is dat "liefde" ?
Of is "liefde" na 5 maand haar kunnen beloven dat je haar gaat bezwangeren ?
Pfff... niet gemakkelijk... :N
Voor liefde laat je graag je nieuwbouwhuis achter, ook al moet je samen in een kartonnen doos wonen. Je hebt elkaar, dat is genoeg. En dat je kinderen met iemand wil, lijkt mij alleen maar logisch als er liefde in het spel is. Dat past dus heel erg goed bij elkaar.

Of, zoals mijn vriendin ooit zei: 'Het maakt me niet uit dat je op dit moment geen diploma, opleiding of werk hebt, ik hou van je om wie je bent. Dat de omstandigheden op dit moment minder zijn, kun jij niks aan doen, ik ken je, en weet dat je het anders zou willen'.

Bah, wat mis ik haar ontzettend.
pi_90713543
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:05 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Voor liefde laat je graag je nieuwbouwhuis achter, ook al moet je samen in een kartonnen doos wonen. Je hebt elkaar, dat is genoeg. En dat je kinderen met iemand wil, lijkt mij alleen maar logisch als er liefde in het spel is. Dat past dus heel erg goed bij elkaar.

Of, zoals mijn vriendin ooit zei: 'Het maakt me niet uit dat je op dit moment geen diploma, opleiding of werk hebt, ik hou van je om wie je bent. Dat de omstandigheden op dit moment minder zijn, kun jij niks aan doen, ik ken je, en weet dat je het anders zou willen'.

Bah, wat mis ik haar ontzettend.
Awwww wat lief. Zo ben ik ook, ik let helemaal niet op de centen of werk of wat dan ook. Ik accepteer ook heel snel, vooral als je echt verliefd bent. Helaas had mijn "ex" die gedachte juist niet. Die bekeek alles even "zwart/wit" zoals hij zelf tegen mij zei... :'(
pi_90713803
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:12 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Awwww wat lief. Zo ben ik ook, ik let helemaal niet op de centen of werk of wat dan ook. Ik accepteer ook heel snel, vooral als je echt verliefd bent. Helaas had mijn "ex" die gedachte juist niet. Die bekeek alles even "zwart/wit" zoals hij zelf tegen mij zei... :'(
Lief dat wel... waarschijnlijk ook één van de reden waarom Mr. Myst zich niet bij de breuk kan neerleggen, want een breuk past niet in die uitspraak. Dus in hindsight ook pijnlijk (omdat de uitspraak niet -meer- past bij het beeld dat je hebt van je ex).

Ik zat in hetzelfde schuitje... om jullie een idee te geven : haar allerlaatste emai begint ze met "Lieve <voornaam>"... zijn niet de dingen die ik zou zeggen tegen iemand die'k dump of wil loslaten....

[ Bericht 0% gewijzigd door Octagon op 01-01-2011 17:25:26 ]
pi_90713987
:@ als ik contact heb dan blijft het nog steeds "lieve" en afsluitend met een kus... :@ Zo ook het kaartje voor haar verjaardag morgen :)
pi_90714048
Ik vroeg me af he.. Zijn er hier ook mensen die, als hun ex zou verschijnen met "ik wil je terug", zouden weigeren vanwege inzichten die pas na de breuk naar boven zijn gekomen?
  zaterdag 1 januari 2011 @ 17:29:24 #27
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90714104
quote:

[..]

Dat is iets waar ik me helemaal in kan vinden. Kijk, ik wil m'n ex nog steeds terug. Zij is voor mij de ware, dat staat als een feit vastgebeiteld in mijn hoofd. Dat is waarschijnlijk een verkeerde gedachte, maar op het moment KAN ik het gewoon nog niet anders zien. Onze toekomstplannen, alles waar ZIJ voor stond (en ik was het daar volledig mee eens, maar 8 van de 10 keer kwamen die gedachten van haar kant), waar WIJ voor stonden, is nu volledig in duigen gevallen. Weg toekomstdromen, weg samenwonen, weg evt. kinderen... En noem me burgerlijk, maar ik verlangde naar huisje, boompje, beestje, ook al zou dat nog minstens 1,5 jaar duren.
Een relatie moet inderdaad een aanvulling zijn, maar doordat die aanvulling zo ongelofelijk goed was, gaf mijn relatie tegelijkertijd een invulling aan mijn leven, zeker door de lastige periode waar ik al in zat.
De tijd die ik met haar heb gehad, was een tijd van ultiem geluk. Daarvoor ben ik altijd single geweest, en dat beviel me niks. Ik heb nooit kunnen genieten van het vrijgezel zijn. Ik ben bang dat ik er nu ook niet van zal kunnen genieten.

Ik weet dat ik me er ook niet druk om moet maken, maar ik ben er op dit moment helaas van overtuigd dat ik nooit meer zo gelukkig kan worden, dan dat ik met haar was.
Of je blijft lekker hangen in zelfmedelijden en je wordt zo'n type die na 5 jaar nog steeds treurt om zijn verloren *kuch* perfecte *kuch* liefde, of je zorgt ervoor dat dit een jaar wordt van zelfreflectie en het verkrijgen van nieuwe inzichten en interesses. Neem je de makkelijke of de moeilijke weg?
pi_90714111
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
:@ als ik contact heb dan blijft het nog steeds "lieve" en afsluitend met een kus... :@ Zo ook het kaartje voor haar verjaardag morgen :)
Zij sloot haar emails ook af met "x"... heb ik haar duidelijk gemaakt dat ik dat toch maar verwarrend vond, dat ik dat niet zomaar doe...
Zij antwoordde dat ze dat deed bij mensen die ze vertrouwde en zo...
Ze is er wel mee gestopt (maar als ik haar 'schat' noemde, kwam er geen reactie 8)7 )
pi_90714119
Tara, ik zou mijn ex never nooit terug willen.. Mede door dingen die ik me na de relatie ben gaan realiseren.. En door dingen die ik te weten ben gekomen na de breuk..

Ik ken jou verhaal niet, maar wat wat zou jij zelf doen?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90714132
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:29 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Of je blijft lekker hangen in zelfmedelijden en je wordt zo'n type die na 5 jaar nog steeds treurt om zijn verloren *kuch* perfecte *kuch* liefde, of je zorgt ervoor dat dit een jaar wordt van zelfreflectie en het verkrijgen van nieuwe inzichten en interesses. Neem je de makkelijke of de moeilijke weg?
Subtiel as ever hé Goofy ;)
pi_90714209
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:27 schreef Tara_88 het volgende:
Ik vroeg me af he.. Zijn er hier ook mensen die, als hun ex zou verschijnen met "ik wil je terug", zouden weigeren vanwege inzichten die pas na de breuk naar boven zijn gekomen?
Het is vorig jaar ook uitgegaan met mijn ex, na 3 maanden zijn we weer bij elkaar gekomen. Drie maanden waren niet genoeg om het inzicht te krijgen wat ik eigenlijk had moeten hebben en wat ik nu wel heb. Eigenlijk voelde ik toen al dat hij niet de juiste was voor mij, maar dat was de enige manier om heel makkelijk van die rotgevoelens af te komen bedenk ik me nu, de makkelijkste weg..
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90714222
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:30 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik denk dat het goed is om verschillende reacties te krijgen.. die geven je verschillende inzichten en zo neem je van alles wel mee waar van jij zo iets hebt, ja daar kan ik iets mee!

Dus of het nu subtiel is zoals de een het doet of direct zoals Goofy het doet.. Ik denk dat dat alleen maar goed is!
pi_90714234
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:29 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Goofy probeer eens te werken aan je tact. Het heeft er bijna alle schijn van dat je zelf nog het een en ander te verwerken hebt maar dat afreageert door nodeloos hard te posten.
Daarnaast blijf ik het raar vinden dat je zegt een vrouw te zijn maar je op FOK als man laat verschijnen.
Strek je eens uit !
  zaterdag 1 januari 2011 @ 17:33:02 #34
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_90714248
maar wat als jouw ex jou niet wil loslaten? dat kan ook zeer problematisch zijn hoor..
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
  zaterdag 1 januari 2011 @ 17:33:27 #35
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90714262
quote:
De inzichten die ik heb gekregen na de breuk waren dat we eigenlijk helemaal niet bij elkaar pasten, in bijna geen enkel opzicht, maar die door de verliefdheid werden weggemoffeld. Als ze nu voor de deur zou staan zou ik ten eerste vreemd opkijken en als ze me terug zou willen zou ik dat vriendelijk afwijzen. Overigens heb ik dat al eens meegemaakt met mijn vorige ex; die stond hier ook op een gegeven moment jankend voor de deur dat ze me terug wilde. Ben ik ook niet op ingegaan verder, ook omdat ik toen al met iemand anders bezig was.
pi_90714288
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:29 schreef Octagon het volgende:

[..]

Zij sloot haar emails ook af met "x"... heb ik haar duidelijk gemaakt dat ik dat toch maar verwarrend vond, dat ik dat niet zomaar doe...
Zij antwoordde dat ze dat deed bij mensen die ze vertrouwde en zo...
Ze is er wel mee gestopt (maar als ik haar 'schat' noemde, kwam er geen reactie 8)7 )
Heb wel eens in een telefoongesprek na 3 maanden stilte een macht der gewoonte terugval gehad. :P Verstond haar niet zo goed en het "wat zei je liefje" schoot er zo uit :X Waar het hart vol van is...

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:30 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk ook aan hoe je omgaat met de dingen die tegen je gezegd worden ;) Filter je de kern er uit of ga je mierenneuken op de verwoording?
pi_90714293
quote:
Hangt af van welke ex "ik wil je terug" zou zeggen ;)
De laatste : tot vorige week zou ik zonder aarzelen "OK, laten we praten en opnieuw beginnen" gezegd hebben... Op dit ogenblik weet ik het niet...
pi_90714325
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:33 schreef zomaareennaam het volgende:
maar wat als jouw ex jou niet wil loslaten? dat kan ook zeer problematisch zijn hoor..
Nou, dat had ik liever gewild maar das ook puur egoisme.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 17:35:08 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90714339
quote:

[..]

Erg herkenbaar voor mij. Of tenminste: zo wás het. De periode van geen contact heeft me wel gedwongen hier anders in te gaan staan.

Maar w.b. het laatste stukje: ze doet dit niet om jou te pesten hè, dat snap je toch wel? Zo klinkt het nml een beetje. Wat heb jij eraan als ze uit compassie bij je zou blijven?
Niet meer actief op Fok!
pi_90714365
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:33 schreef zomaareennaam het volgende:
Dan open je daar een topic over ;)
pi_90714427
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:32 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik denk dat het goed is om verschillende reacties te krijgen.. die geven je verschillende inzichten en zo neem je van alles wel mee waar van jij zo iets hebt, ja daar kan ik iets mee!

Dus of het nu subtiel is zoals de een het doet of direct zoals Goofy het doet.. Ik denk dat dat alleen maar goed is!
Helemaal correct... het was dan ook een opmerking om het scherpe kantje van Goofy zijn opmerking te halen. :)

Probeer je maar eens te verplaatsen in de schoenen van die persoon die al 5 jaar treurt... Moest ik dat zijn, ik zou gekwetst zijn door de manier waarop Goofy mij aanhaalt. Snap je ?
  zaterdag 1 januari 2011 @ 17:37:40 #42
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90714447
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:32 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Goofy probeer eens te werken aan je tact. Het heeft er bijna alle schijn van dat je zelf nog het een en ander te verwerken hebt maar dat afreageert door nodeloos hard te posten.
Daarnaast blijf ik het raar vinden dat je zegt een vrouw te zijn maar je op FOK als man laat verschijnen.
Ik heb de redenen gegeven dat ik hier nog post en ik heb ook gezegd waarom ik het af en toe nog over haar heb. Ik ga het niet nog eens herhalen, dus lees maar wat topics terug als je wil weten waarom ik hier af en toe nog rondhang. Verder gebruik ik geen fluwelen handschoenen (meer) om mijn boodschap aan de man te brengen. In het echte leven valt het tenslotte ook vaak rauw op je bord. Ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is. Ik vind het dus een beetje nutteloos om verzachtende maatregelen toe te passen. Zoals CP al zei: uiteindelijk gaat het om de kern en in mindere mate om de bewoording en daarin ben ik gewoon vrij to-the-point. En inderdaad: ik ben geen vrouw maar een man.

[ Bericht 12% gewijzigd door goofy_goober op 01-01-2011 17:49:30 ]
pi_90714506
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:37 schreef Octagon het volgende:

[..]

Helemaal correct... het was dan ook een opmerking om het scherpe kantje van Goofy zijn opmerking te halen. :)

Probeer je maar eens te verplaatsen in de schoenen van die persoon die al 5 jaar treurt... Moest ik dat zijn, ik zou gekwetst zijn door de manier waarop Goofy mij aanhaalt. Snap je ?
Ik snap je helemaal!
pi_90714769
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Erg herkenbaar voor mij. Of tenminste: zo wás het. De periode van geen contact heeft me wel gedwongen hier anders in te gaan staan.

Maar w.b. het laatste stukje: ze doet dit niet om jou te pesten hè, dat snap je toch wel? Zo klinkt het nml een beetje. Wat heb jij eraan als ze uit compassie bij je zou blijven?
Nee, zo is het ook niet bedoeld, absoluut niet. Zie het meer als een stukje zelfverrijking voor háár. Dat klinkt misschien gek, ik weet het. Maar de manier waarop je dingen doet, kunnen begrip of onbegrip teweeg brengen. Ik zie het meer als: 'Kijk eens wat je me nu aandoet, door het op deze manier te beëindigen. Dat was niet de juiste manier, als die er al is. Maar dit was de slechtst mogelijke manier om zoiets aan te pakken.' Om het nog meer te verduidelijken: Mocht je in een volgende relatie weer voor ditzelfde punt komen te staan (volgens mij was dat namelijk met haar ex ook zo), denk dan goed na over de manier waarop het deze keer is gegaan...

Natuurlijk moet ze niet uit compassie bij mij blijven, dat werkt niet. Makkelijk.

Over de post van goofy: Ik vind het beledigend en kwetsend. Het ontbeert goofy blijkbaar aan empathisch vermogen. Het is verhelderend om andermans mening te horen, en dan ben je het maar niet met me eens. Ik vraag niet om subtiliteit, maar dit is puur een reactie uitlokken. Jammer.
Ik probeer uit ieders reactie dingen te halen, en ben door een aantal mensen hier ook anders over de situatie gaan denken. Dat is alleen maar fijn. Het helpt me met de verwerking ervan.
Dat mijn kijk op de situatie moet veranderen, besef ik zelf ook wel. Ik probeer dat dan ook. Dat dat niet altijd (vaak) even goed gaat, lijkt me logisch. Daarnaast is ieder persoon verschillend, iedereen gaat anders met zijn/haar verdriet om. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar je kunt er wel begrip voor tonen. En dat betekent nogmaals niet dat je de waarheid niet hoeft te zeggen, maar de (in mijn ogen gevoelloze) manier waarop stoot mij tegen het hoofd.

Nogmaals, zelfmedelijden heb ik niet, ik verwoord alleen mijn gevoelens op dit moment. Dat ik er blijkbaar in zijn ogen te lang over doe om het van me af te zetten (het is nu 6,5 week geleden), is zijn probleem.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mr.Myst op 01-01-2011 17:54:47 ]
  zaterdag 1 januari 2011 @ 18:01:50 #45
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90715192
Tja, je kan mijn reactie opvatten zoals je wil. Feit is dat die perfecte relatie van jou toch niet zo perfect bleek en je er nu weer alleen voor staat. Dat je nog niet wil loslaten is te begrijpen omdat het nog zo kort geleden is, maar hoe eerder je de realiteit onder ogen ziet des te sneller kun je werken aan een nieuwe start. Misschien was het eerste stuk van mijn reactie ietwat te bot, excuses daarvoor, maar wat ik bedoelde te zeggen in het tweede gedeelte is dat het makkelijk is om weg te kwijnen in zelfmisere, maar dat het bloed, zweet en tranen kost om jezelf te herpakken en je leven een positieve draai te geven.
pi_90715213
Ikzelf heb nog geen nieuwe inzichten verkregen, daarvoor is de breuk te vers en de relatie (4 jaar) te lang. Ik weet wel dat we vaak op het punt hebben gestaan om uit elkaar te gaan, maar toch hebben besloten om er weer voor te gaan. Dan ging het een tijdje goed en dan weer tot het punt dat we beide niet wisten wat we met elkaar aanmoeten. Ikzelf zou misschien wel gevoelig zijn omdat ik me best klote voel na de breuk, hem mis en we gewoon samen heel wat hebben gedeeld. Anderzijds weet ik ook wel dat het alleen een tijdelijke oplossing is en het gewoon een kwestie van tijd is voordat het weer bij level 0 is.

Wat Goofy betreft: Tact is misschien ver te zoeken, maar ik moet eerlijk zeggen dat de reactie die naar mij gericht waren wel gewoon recht door zee zijn. Ik kan heel wat incasseren en heb zulke harde reacties wel nodig om dingen door te laten dringen. Daarom zit ik hier en niet bij vriendinnen, die laten mij lekker dwarrelen op die mooie wolk. "Nee maar jullie zijn zo'n leuk stel samen, jullie kunnen niet uit elkaar". Dus ik heb er geen moeite mee, maar wellicht dat er andere zijn die tegen het zere been worden gestoten.
pi_90715464
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:34 schreef Faerie het volgende:

[..]

Nou, dat had ik liever gewild maar das ook puur egoisme.
En wat doe je met een ex die zegt je niet volledig te kunnen loslaten, maar ondertussen wel verder gaat met haar/zijn leven ?

Ik veronderstel dat dat dan egoïsme is van die ex... die ex wilt jou in haar/zijn leven, maar niet als partner.
pi_90715466
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:01 schreef goofy_goober het volgende:
Tja, je kan mijn reactie opvatten zoals je wil. Feit is dat die perfecte relatie van jou toch niet zo perfect bleek en je er nu weer alleen voor staat. Dat je nog niet wil loslaten is te begrijpen omdat het nog zo kort geleden is, maar hoe eerder je de realiteit onder ogen ziet des te sneller kun je werken aan een nieuwe start. Misschien was het eerste stuk van mijn reactie ietwat te bot, excuses daarvoor, maar wat ik bedoelde te zeggen in het tweede gedeelte is dat het makkelijk is om weg te kwijnen in zelfmisere, maar dat het bloed, zweet en tranen kost om jezelf te herpakken en je leven een positieve draai te geven.
Ik vind het terecht wat je zegt. Zo kan het gaan in het leven. Ik denk dat iedereen, inclusief mezelf, wel zou willen dat je je eigen leven kon indelen, maar feit is dat dat gewoon niet kan. Als je een ongeluk krijgt, ziek wordt of er gaat iemand in je nabije omgeving dood, dan wil je dat natuurlijk ook niet. Volgens mij is dat het leven gewoon, daar kun je echt niets aan doen. Daarnaast zou het toch ook veel erger zijn als iemand waarvan je heel veel houdt zou overlijden, dat zou ik 1000x erger vinden. Zo probeer ik het iedere keer te relativeren.
pi_90715505
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:12 schreef Octagon het volgende:

[..]

En wat doe je met een ex die zegt je niet volledig te kunnen loslaten, maar ondertussen wel verder gaat met haar/zijn leven ?

Ik veronderstel dat dat dan egoïsme is van die ex... die ex wilt jou in haar/zijn leven, maar niet als partner.
Ja dat is ook egoisme denk ik. Denk jij dan dat jouw ex je niet kan loslaten?
En nog een edit: diegene gaat dan niet helemaal verder met zijn of haar leven, anders zou hij of zij je wel loslaten.
pi_90715700
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:01 schreef goofy_goober het volgende:
Kijk, dit vind ik dan weer een hele andere reactie. Daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen, en die kan ik als constructief opvatten. Dit waardeer ik enorm, hier kan ik echt wat mee.

Nogmaals, ik kan het alleen maar waarderen als mensen direct zijn. Je moet er niet omheen willen draaien, daar schiet niemand wat mee op.

Het kost me op dit moment gewoon heel veel moeite om de boel weer op te pakken. Dat heeft niet alleen met de relatie te maken, maar ook met een aantal 'randzaken'. De wil is er, ik besef mezelf ook dat ik door te blijven treuren niet verder kom, maar op dit moment weet ik nog niet precies hoe ik er positief uit kan komen. Die nieuwe start moet er komen, en die komt er ook. De bedoeling was om vandaag een nieuwe start te maken. De ultieme symboliek van 1 januari. Dat gaat me niet meer lukken, maar ook voor mij zal er een omslagpunt komen.
pi_90715764
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:13 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ik weet het : ze heeft het geschreven de dag voordat we het contact verbroken hebben... en ze heeft al meermaals gezegd dat ze mij in haar leven wilt houden.
Ondertussen heeft ze ook een maand een nieuwe vriend.... Waar ik aanvankelijk ook de behoefte voelde om in haar leven te blijven, is die behoefte behoorlijk snel verdwenen door dit nieuws. Ik hoef niet zonodig te weten wanneer ze neuken. :X (<-- jaja, er is meer in een relatie, maar toch...)

Ondertussen 9 dagen geen contact/2 maanden elkaar niet gezien/3 maand uit elkaar... (voor de rest tel ik de dagen niet hoor ! :@ ) terwijl ik (bijna) gesmeekt heb om haar nog te kunnen zien... dus ik veronderstel dat het loslaten haar redelijk aan't lukken is. :{

quote:
En nog een edit: diegene gaat dan niet helemaal verder met zijn of haar leven, anders zou hij of zij je wel loslaten.
Zie nu pas je edit... funny.... dat dacht ik ook. Maar blijkbaar kan het ene wel samengaan met het andere.
Al kan ze mij niet IRL ontmoeten op dit moment ?!?
pi_90715793
Iedereen communiceert op een andere manier jongens, de een is heel recht door zee zoals Goofy en de ander verpakt het mooi.. En de ander brengt het weer op een andere manier.
Dat is het mooie aan een forum.. Inzichten verkrijgen door meningen van anderen, en door de manier van communiceren van anderen.

Trek je dat niet dan reageer je niet..
pi_90715800
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:13 schreef Faerie het volgende:

[..]

Daarmee sla je de spijker op z'n kop inderdaad. Om dat op mijn situatie te betrekken: De laatste keer dat ik mijn ex sprak heb ik haar gezegd dat ik het moeilijk vond haar los te laten. Dat ik me wel besefte dat ik dat moest doen, maar dat het me op dit moment nog niet goed lukt. Vandaar dat we besloten hebben om afstand te nemen. Helaas nam ze met kerst weer contact op, met een vriendschappelijke gedachte erachter. Dat maakt het voor mij alleen maar lastiger.

Ik heb haar nu bijna een week niet gesproken, en bijna 4 weken niet gezien. Dat is en blijft lastig, maar het zal de enige manier zijn waarop ik haar een beetje los kan laten...

Edit:
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:12 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:20 schreef Octagon het volgende:

[..]

Lief dat wel... waarschijnlijk ook één van de reden waarom Mr. Myst zich niet bij de breuk kan neerleggen, want een breuk past niet in die uitspraak. Dus in hindsight ook pijnlijk (omdat de uitspraak niet -meer- past bij het beeld dat je hebt van je ex).

Ik zat in hetzelfde schuitje... om jullie een idee te geven : haar allerlaatste emai begint ze met "Lieve <voornaam>"... zijn niet de dingen die ik zou zeggen tegen iemand die'k dump of wil loslaten....
Om hier nog even op terug te komen: Het verleden is het verleden, maar als iemand je dat nog gezegd heeft, vlak voordat ze het uitmaakt met je... Op het moment dat het gezegd wordt, is het lief, ontroerend. Ik geloof ook dat het recht uit haar hart kwam.
Dat maakt het des te onbegrijpelijker dat het een korte tijd later ineens over is.
pi_90715866
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Iedereen communiceert op een andere manier jongens, de een is heel recht door zee zoals Goofy en de ander verpakt het mooi.. En de ander brengt het weer op een andere manier.
Dat is het mooie aan een forum.. Inzichten verkrijgen door meningen van anderen, en door de manier van communiceren van anderen.

Trek je dat niet dan reageer je niet..
Er is een verschil tussen nodeloos kwetsend of subtiel dezelfde boodschap over te brengen. Ik zeg niet dat GG alleen maar expres kwetsend reageert, maar ik sluit me wel aan bij de mensen die vinden dat het wat minder kan.
Het is allemaal zo makkelijk als ik hem moet geloven, maar buiten hem lijkt niet emoties te kunnen hebben.

We zitten allemaal vol met emoties, anders was dit topic leeg. Mensen zijn in emoties vaak minder verstandig bezig en dat moet onder ogen komen, maar het hoeft niet in het gezicht geslagen te worden.

verder: kutkater ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90715934
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:20 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Kijk, dit vind ik dan weer een hele andere reactie. Daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen, en die kan ik als constructief opvatten. Dit waardeer ik enorm, hier kan ik echt wat mee.

Nogmaals, ik kan het alleen maar waarderen als mensen direct zijn. Je moet er niet omheen willen draaien, daar schiet niemand wat mee op.

Het kost me op dit moment gewoon heel veel moeite om de boel weer op te pakken. Dat heeft niet alleen met de relatie te maken, maar ook met een aantal 'randzaken'. De wil is er, ik besef mezelf ook dat ik door te blijven treuren niet verder kom, maar op dit moment weet ik nog niet precies hoe ik er positief uit kan komen. Die nieuwe start moet er komen, en die komt er ook. De bedoeling was om vandaag een nieuwe start te maken. De ultieme symboliek van 1 januari. Dat gaat me niet meer lukken, maar ook voor mij zal er een omslagpunt komen.
Doe lekker rustig aan, geef het de tijd. Je mag je nu verdrietig voelen. :) Het is beter om nu met de dag te leven dan heel de tijd te denken aan wat de toekomst gaat brengen. Elke dag zal het beter gaan, daar mag je trots op zijn!
pi_90715962
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen nodeloos kwetsend of subtiel dezelfde boodschap over te brengen. Ik zeg niet dat GG alleen maar expres kwetsend reageert, maar ik sluit me wel aan bij de mensen die vinden dat het wat minder kan.
Het is allemaal zo makkelijk als ik hem moet geloven, maar buiten hem lijkt niet emoties te kunnen hebben.

We zitten allemaal vol met emoties, anders was dit topic leeg. Mensen zijn in emoties vaak minder verstandig bezig en dat moet onder ogen komen, maar het hoeft niet in het gezicht geslagen te worden.

verder: kutkater ;(
Water helpt tegen de kater!
pi_90716153
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:22 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik weet het : ze heeft het geschreven de dag voordat we het contact verbroken hebben... en ze heeft al meermaals gezegd dat ze mij in haar leven wilt houden.
Ondertussen heeft ze ook een maand een nieuwe vriend.... Waar ik aanvankelijk ook de behoefte voelde om in haar leven te blijven, is die behoefte behoorlijk snel verdwenen door dit nieuws. Ik hoef niet zonodig te weten wanneer ze neuken. :X (<-- jaja, er is meer in een relatie, maar toch...)

Ondertussen 9 dagen geen contact/2 maanden elkaar niet gezien/3 maand uit elkaar... (voor de rest tel ik de dagen niet hoor ! :@ ) terwijl ik (bijna) gesmeekt heb om haar nog te kunnen zien... dus ik veronderstel dat het loslaten haar redelijk aan't lukken is. :{

[..]

Zie nu pas je edit... funny.... dat dacht ik ook. Maar blijkbaar kan het ene wel samengaan met het andere.
Al kan ze mij niet IRL ontmoeten op dit moment ?!?
Ik begrijp heel goed dat dat het moeilijker voor je maakt. Dan kan iemand beter duidelijk tegen je zeggen dat het gewoon voor altijd voorbij is.

Ze kan goed zeggen dat ze jou nog in haar leven wil hebben. Maar dat moet jij nu NIET willen, dat doet jou nu gewoon teveel. Laat haar lekker met haar nieuwe vriend. Ze zoekt het maar uit moet je maar denken! En fijn voor haar dat ze verder gaat met haar leven, daar heb jij nu geen boodschap meer aan. Het gaat nu toch om jou! Niet wat zij nu allemaal doet, dat brengt jou toch niks?
pi_90716357
Trouwens voor degene die gisteravond geen Guido Weijers heeft gekeken..Een prachtige kwoot :)

quote:
In het donker, zie je het meest
pi_90716409
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens voor degene die gisteravond geen Guido Weijers heeft gekeken..Een prachtige kwoot :)

[..]

Guido is een held!
pi_90716528
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:42 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Ik snap m niet ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 1 januari 2011 @ 18:49:16 #61
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90716570
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:47 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik snap m niet ;(
je bent niet de enige!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90716586
Ik ook niet....
  zaterdag 1 januari 2011 @ 18:51:28 #63
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90716638
Ik snap de humor van Guido Weijers ook niet. Ik irriteer me alleen maar aan zijn loensende hoofd en uitgekauwde 'actuele' grappen. :P
  zaterdag 1 januari 2011 @ 18:53:32 #64
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90716726
Vannacht dit ook nog gelezen... Dit is mijn toast voor dit jaar:

This is to 2011.
In 2010 I made mistakes. Met lots of bitches & assholes. & I did things i shouldn't have. I was too busy looking at the past. What happens.. happens, that's all i can say. 2011 will be my year. i'm no longer even thinking about my regrets. Shit is going to happen when I don't want it to, but there's a reason behind it all. Someday it will all make perfect sense. Or maybe it won't. Not my problem. January 3rd, I'm going to walk with the biggest smile on my face. For once it will be a real one. I'll walk down the halls with confidence not giving a damn what she thinks. & I'm not gonna sit around waiting for her to text me. I'll turn all the insults into compliments. Whatever it takes to make me happy, I'll do it. Cause 2010 was one of the years i just sat around and felt sorry for myself. Well not this year bitches!
Here's to 2011!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90717220
Mmhh....snap 'm ook niet .....ennudan CP? ;)
Strek je eens uit !
pi_90717539
Oke ik snapte het meteen :P Misschien als je de conferance zag dat het dan duidelijker wordt. Gaat over een stuk levenservaring. Pas wanneer je alles kwijt bent, besef je wat je wel had. Zo ervaar ik de dagelijkse dingen tegenwoordig ook. Ik ben veel kwijtgeraakt en daardoor ben k me nu veel bewuster van alles om mij heen.

De lucht, planten, geuren en kleuren, mensen, werkelijk alles. :)

/filosoof
  zaterdag 1 januari 2011 @ 19:16:33 #67
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_90717556
Ik had in 't vorige deel al m'n hart gelucht, maar wil het volgende ook nog even kwijt:

Sinds vanmorgen dus weer single, ook al moest ik heel veel doorvragen tot ik het wist en ze zei zelf niks.

Spreek ik haar in de middag op msn, kan ze blijkbaar wel op msn haar hart luchten. Nee dat voelt fijn.
Maar goed, ik wilde dus ff weten waarom ze me gisteren nog heel enthousiast heeft gezoend en al (enthousiaster dan normaal), bleek dat ze wilde kijken of ze nog wat voelde..
Misschien vreemd, maar ik voel me gebruikt...
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_90717599
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef KaBuf het volgende:
Ik had in 't vorige deel al m'n hart gelucht, maar wil het volgende ook nog even kwijt:

Sinds vanmorgen dus weer single, ook al moest ik heel veel doorvragen tot ik het wist en ze zei zelf niks.

Spreek ik haar in de middag op msn, kan ze blijkbaar wel op msn haar hart luchten. Nee dat voelt fijn.
Maar goed, ik wilde dus ff weten waarom ze me gisteren nog heel enthousiast heeft gezoend en al (enthousiaster dan normaal), bleek dat ze wilde kijken of ze nog wat voelde..
Niet gek hoor dat je dat zo voelt. Ik vind het een erg rare actie van haar. Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?
  zaterdag 1 januari 2011 @ 19:19:16 #69
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_90717659
Ik 18, zij 17

Hoezo ?

edit: Gelukkig, ik vind 't ook raar :)
pi_90718036
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef KaBuf het volgende:

Goh, laat deze oldtimer even tussenkomen : ik heb het ook al meegemaakt dat er meer sex is als normaal in de week voordat de relatie wordt opgeblazen, of dat een relatie eindigt (letterlijk) vlak nadat we sex gehad hadden...

Daar past deze quote wel bij denk ik :D
quote:
Vrouwen, 't zijn rare mannen !
pi_90718941
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:35 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed dat dat het moeilijker voor je maakt. Dan kan iemand beter duidelijk tegen je zeggen dat het gewoon voor altijd voorbij is.

Ze kan goed zeggen dat ze jou nog in haar leven wil hebben. Maar dat moet jij nu NIET willen, dat doet jou nu gewoon teveel. Laat haar lekker met haar nieuwe vriend. Ze zoekt het maar uit moet je maar denken! En fijn voor haar dat ze verder gaat met haar leven, daar heb jij nu geen boodschap meer aan. Het gaat nu toch om jou! Niet wat zij nu allemaal doet, dat brengt jou toch niks?
Moest zij hier posten ze zou zeggen "Ik heb altijd gezegd dat hij geen hoop meer mocht hebben"... om maar aan te tonen dat er altijd 2 kanten aan elk verhaal zijn :)
(al denk ik dat ik het verhaal wel redelijk neutraal breng)

Soit, ik had het er idd moeilijk mee... sinds een week is de drang om haar te zien/spreken/contacteren weg. Het loslaten lukt me dus wel. Wat niet wilt zeggen dat ze uit mijn gedachten is.

Wat zij allemaal doet, brengt me idd niks bij... probleem is dat (door de omstandigheden) ze een behoorlijk strak tijdsschema heeft. Ik weet dus wanneer ze tijd heeft voor haar nieuwe vriend (en al wat erbij komt) en wanneer niet... De gedachte dat ze samen is met haar nieuwe vriend komt steeds ongevraagd mijn hoofd binnengeslopen. Da's wel ambetant :( en zou ik graag anders zien.

[ Bericht 14% gewijzigd door Octagon op 01-01-2011 20:13:28 ]
pi_90721104
Goh....is iedereen aan het stappen? :)

(vast goede voornemens!)
Strek je eens uit !
pi_90721166
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef Wanderingwhy het volgende:

(vast goede voornemens!)
Ik ben er nog... en hoort daar nu :) of :( achter ?
pi_90721196
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik ben er nog... en hoort daar nu :) of :( achter ?
Meubilair? (daar hoort een :) achter )
Strek je eens uit !
pi_90721283
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Meubilair? (daar hoort een :) achter )
Lol !
pi_90721335
Ik ben er ook nog.. Half, want mijn hoofd kan niet zo goed nadenken op het moment.. Excuses dus als ik vandaag wat bot bent geweest in mijn reacties!
pi_90721537
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben er ook nog.. Half, want mijn hoofd kan niet zo goed nadenken op het moment.. Excuses dus als ik vandaag wat bot bent geweest in mijn reacties!
Het was niet erger dan normaal lieve Joyce..... ~O>
Strek je eens uit !
pi_90722679
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Het was niet erger dan normaal lieve Joyce..... ~O>
En bedankt ;)
pi_90724136
:'(
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 1 januari 2011 @ 22:08:08 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90724167
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
:'(
Was ist los?
Niet meer actief op Fok!
pi_90724429
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Was ist los?
Zielige liedjes, terugval. Voel me verdrietig...
Heb wel geleerd dat elke keer als ik zo verdrietig ben, er een mooie tijd aankomt... dus wie weet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90724733
Juist vrolijke liedjes luisteren.. dat werkt bij mij echt goed. Ik luister nu Let's twist again. Die luister ik normaal nooit, maar voel me er echt beter door. Krijg dan zin om te dansen!
pi_90726212
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Faerie het volgende:
Juist vrolijke liedjes luisteren.. dat werkt bij mij echt goed. Ik luister nu Let's twist again. Die luister ik normaal nooit, maar voel me er echt beter door. Krijg dan zin om te dansen!
Let's twist again? Chubby checker? Is dat niet uit het jaar kruik? ;)

Ik merk dat muziek voor mij niet goed werkt, Misschien heb ik toch meer gevoel uitgeschakeld dan ik denk. Er zijn zelfs bands/artiesten waar ik nu helemaal niets van kan horen....

Sporten werkt wel, of dansen idd (maar dat is dan weer zo lastig zonder muziek). 'k heb nu een soort van "wat doe ik hier eigenlijk nu zo op de zaterdag-avond" gedachte en zou het liefst de auto pakken en ergens heenrijden. Maar ja, qua planning heb ik dat niet zo goed aangepakt, want om die gedachte pas op dit tijdstip te krijgen?
Strek je eens uit !
pi_90726576
Dit meubilair gaat slapen... doodop (en ook wel eenzaam :|W ).
Bis morgen !

ps. Neo - kop op ;)
pi_90726659
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef Octagon het volgende:
Dit meubilair gaat slapen... doodop (en ook wel eenzaam :|W ).
Bis morgen !

ps. Neo - kop op ;)
Thanks, jij ook :) het gaat al weer wat beter.
Ik had het wel ff nodig.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90727013
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:47 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Let's twist again? Chubby checker? Is dat niet uit het jaar kruik? ;)

Ik merk dat muziek voor mij niet goed werkt, Misschien heb ik toch meer gevoel uitgeschakeld dan ik denk. Er zijn zelfs bands/artiesten waar ik nu helemaal niets van kan horen....

Sporten werkt wel, of dansen idd (maar dat is dan weer zo lastig zonder muziek). 'k heb nu een soort van "wat doe ik hier eigenlijk nu zo op de zaterdag-avond" gedachte en zou het liefst de auto pakken en ergens heenrijden. Maar ja, qua planning heb ik dat niet zo goed aangepakt, want om die gedachte pas op dit tijdstip te krijgen?
Haha ja erg oud nummer die mijn vader op de computer heeft staan. Draaien ze hier ook wel eens bij het uitgaan. Ik luister de stomste liedjes omdat ik daar dan geen herinneringen bij heb.

Ik had ook wel willen uitgaan haha, maar al mijn vrienden zijn KO van vannacht. Volgend weekend ga ik wel weer uit. Leuk om naar uit te kijken!
pi_90727611
goedenavond iedereen.

Ik ga me zo inschrijven bij fit for free -voornemensbui-
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_90727697
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Faerie het volgende:

[..]

Haha ja erg oud nummer die mijn vader op de computer heeft staan. Draaien ze hier ook wel eens bij het uitgaan. Ik luister de stomste liedjes omdat ik daar dan geen herinneringen bij heb.

Ik had ook wel willen uitgaan haha, maar al mijn vrienden zijn KO van vannacht. Volgend weekend ga ik wel weer uit. Leuk om naar uit te kijken!
Ok dat herken ik dan weer wel; het luisteren van de stomste liedjes omdat daar geen herinneringen aan zijn :)
Het is natuurlijk onzin, maar het lijkt alsof bepaalde lievelingsmuziek tijdelijk afgepakt is. We deelden dezelfde muzieksmaak. Zo kon het voorkomen dat ik aan het werk was en zij zat te studeren met die muziek op de achtergrond. Dat bepaalde nummers voorbij kwamen en we elkaar dan even aankeken en glimlachten naar elkaar....dat vormt een herinnering die je nu even niet wilt oproepen.
Strek je eens uit !
pi_90727715
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
goedenavond iedereen.

Ik ga me zo inschrijven bij fit for free -voornemensbui-
Dat is?
Strek je eens uit !
pi_90727809
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:16 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Dat is?
sportschool!
pi_90728257
Ik heb ineens zo erg zin om heel veel te gaan feesten de komende tijd. Dansen, flirten, drinken, andere mannen ontmoeten. Ik ben pas 21 dus why not..

Zo kan ik het ook zien, ik ga nog heel veel leuke avonden uit meemaken en andere leuke mannen ontmoeten. Mannen die niet net als 50+ zijn in bed. Thanks man, Bob!
pi_90728382
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:27 schreef Faerie het volgende:
Ik heb ineens zo erg zin om heel veel te gaan feesten de komende tijd. Dansen, flirten, drinken, andere mannen ontmoeten. Ik ben pas 21 dus why not..

Zo kan ik het ook zien, ik ga nog heel veel leuke avonden uit meemaken en andere leuke mannen ontmoeten. Mannen die niet net als 50+ zijn in bed. Thanks man, Bob!
Ik ben 20 in bed :D
Tenminste, niets dan complimenten gehoord eigenlijk dusja :@
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90728396
quote:

Je vergeet ontdekken!veel veel ontdekken!
pi_90728924
quote:

Lol! Hoe kan jij nou weten hoe mannen van 50+ in bed zijn? Of hebben we nog iets niet gehoord over je ex wat je nog wou vertellen? ;)
Strek je eens uit !
pi_90729574
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Je vergeet ontdekken!veel veel ontdekken!
~O> >:)
pi_90729816
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:59 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

~O> >:)
Niet dat ontdekken!Viespeuk :{w
pi_90730095
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Niet dat ontdekken!Viespeuk :{w
Oh nou dat is anders toch best aan te raden hoor vind ik :? Zonde om te laten lopen hoor :P

Liep gister met maten terug door een park, ligt er een stel te ketsen op een bankje 8)7 brrrr koud.
pi_90730204
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:12 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Oh nou dat is anders toch best aan te raden hoor vind ik :? Zonde om te laten lopen hoor :P

Liep gister met maten terug door een park, ligt er een stel te ketsen op een bankje 8)7 brrrr koud.
Ik zat van de week in de centrale bibliotheek van Rotterdam met een vriendin,was er een meisje een jongen een blowjob aan het geven.Verdomme op de kinderafdeling, camera's,beveiliging! Nee hoor, gewoon doorgaan!
pi_90730232
Spannend :P
pi_90730276
quote:
12s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Spannend :P
Eerder asociaal en respectloos jegens jezelf maar ik snap dat je dat misschien spannend kan vinden. ;)
pi_90734653
quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef Wanderingwhy het volgende:

(vast goede voornemens!)
Neuh, vanavond maar even rustig aan gedaan. Misschien volgende week weer... :)
Vanavond visite gehad, goede vrienden van mijn ouders. Het gesprek kwam uiteindelijk op het onvermijdelijke terecht. Veel gepraat, ook uiteindelijk nog met mijn ouders tot half twee vannacht zitten praten. Heeft me wel een beetje goed gedaan. Misschien dat ik binnenkort een nieuwe stap in het verwerken kan maken, ik hoop het wel. Het was echt een emotionele rotdag vandaag!

Nu wordt het tijd om te proberen te slapen...
  zondag 2 januari 2011 @ 08:08:16 #102
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90736549
nou gistere om half 9 was ik kapot, ben maar gaan slapen.
Ik heb heerlijk geslapen, zo'n 10-11uur en voel me ook uitgerust, maarja om om 7uur uit bed te gaan vond ik niks dus heb maar wat in bed gelegen, lekker m'n kussen geknuffeld ;)

Beetje na gedacht hoe alles er nu voor staat en wat ik nu echt voel.
Ik heb de afgelopen tijd veel getreurd en wat traantjes gelaten maar waarom?
Zij spookt nog rond in mijn hoofd maar niet omdat ik nog zo gek op haar ben, dat is over(?).
In de periode dat het uit was maar dat we elkaar nog wel zagen in het mom van vriendschap herkende ik haar niet terug als de gene waar ik zoveel van hield.

Een tijdje geleden ben ik al gaan twijfelen en nu doe ik dat steeds meer.

quote:
There Has Been a Time
The Cats

On a day like today, when my eyes looked far away
And when all you say is wrong
I just need a place to hide away and face
Those feelings coming on so strong
Let me be alone let me be alone
And don`t you try to understand
Let me have the pain let me have the pain
Let me have it, it might help me to decide
How to tell you something I can no longer hide

There has been a time, there has been a time
Now I call it good old yesterday
There has been a time, there has been a time
I found all around me black or white in a way
Nothing in between black was black as night as far as I know
Nothing in between white was even whiter then the wintersnow

Have a look inside my mind,only doubts are there to find now
No more yes or no`s like then
I knew it all so wel `bout love and god and hell you know
I felt like a grownup man
Now I see the rain, now I see the rain
Through the shining of the sun
Now I feel the pain, now I feel the pain
Now I feel the pain of loosing what I had
My love for you has gone
My love for you is dead
Ik heb hem al eens vaker gepost maar ik ben 24 en dit nummer komt uit een een of ander hippie jaartal waar mn ouders niet eens aan mij dachten maar het nummer spreekt mij erg aan.
Helpt mij er ook door heen.

Muziek helpt echt in deze tijden, al is het geschreven ver voor je tijd.
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90736594
Zet ik deze morgen mijn GSM aan (hij had ook gisteren een volledige dag aangestaan), en krijg ik nog een berichtje verstuurd op vrijdagavond om 23u18 !
*sarcasm mode on* Zou ex haar berichtje ook nog onderweg zijn ? >:) *sarcasm mode off*
  zondag 2 januari 2011 @ 09:06:57 #104
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90736698
Al een tijdje niet meer gepost hier. Maar wilde even kwijt dat ik een ontzettende mongool ben. Heb oudjaarsnacht een sms naar mn ex gestuurd(we hadden ook met oudjaar wat gekregen) 8)7 ;(
Ongelooflijk domme actie:

'ondanks dat je mij haat en ik jou hoop ik dat je gelukkig wordt in 2011'

:(
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_90736712
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 09:06 schreef zwartedoos het volgende:
Al een tijdje niet meer gepost hier. Maar wilde even kwijt dat ik een ontzettende mongool ben. Heb oudjaarsnacht een sms naar mn ex gestuurd(we hadden ook met oudjaar wat gekregen) 8)7 ;(

Lekker direct. ;)
Haat je hem effectief ook ?
Antwoord gekregen ? >:)
  zondag 2 januari 2011 @ 09:25:25 #106
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90736793
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 09:10 schreef Octagon het volgende:

[..]

Lekker direct. ;)
Haat je hem effectief ook ?
Antwoord gekregen ? >:)
Ik haat wat hij me heeft aangedaan. Hemzelf volgens mij niet. Anders zou ik hem niet gelukkig wensen denk ik. Geen antwoord :P
  zondag 2 januari 2011 @ 10:14:18 #107
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90737134
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 09:06 schreef zwartedoos het volgende:

Lekker tegenstrijdig haha "ik haat je, ik wil wel dat je gelukkig word" XD

Kan er wel om lachen :D
  zondag 2 januari 2011 @ 10:16:31 #108
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90737153
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:14 schreef backgammon het volgende:

[..]

Lekker tegenstrijdig haha "ik haat je, ik wil wel dat je gelukkig word" XD

Kan er wel om lachen :D
blij dat iemand er om kan lachen ;( Mijn vrienden ook hoor, ze vonden het 1 om in te lijsten :P Ikzelf heb alleen maar spijt.
pi_90737165
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:16 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

blij dat iemand er om kan lachen ;( Mijn vrienden ook hoor, ze vonden het 1 om in te lijsten :P Ikzelf heb alleen maar spijt.
Waarom heb je spijt ?
  zondag 2 januari 2011 @ 10:18:49 #110
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90737175
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:17 schreef Octagon het volgende:

[..]

Waarom heb je spijt ?
omdat ik geen contact meer wilde zoeken.
pi_90737207
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:18 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Oh dat ga je nu vast ook niet meer krijgen, missie geslaagd dan toch? :o
pi_90737241
quote:

[..]

Zal me der niet zo druk om maken, hij heeft toch niet gereageerd. Blijkbaar wilt ook hij dus geen contact.
pi_90737245
quote:

[..]

Typisch gevalletje "Drank maakt meer kapot dan je lief is" ? :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Octagon op 02-01-2011 10:28:00 ('t'-tje toegevoegd) ]
  zondag 2 januari 2011 @ 10:26:20 #114
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90737251
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:25 schreef Octagon het volgende:

[..]

Typisch gevalletje "Drank maak meer kapot dan je lief is" ? :+
idd }:|
pi_90737261
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:25 schreef Octagon het volgende:

[..]

Typisch gevalletje "Drank maak meer kapot dan je lief is" ? :+
Ik ben toch wel blij dat ik dat soort acties niet heb als ik teveel op heb.. Maar goed ik klop het even af, want je weet het nooit!
  zondag 2 januari 2011 @ 10:28:58 #116
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90737284
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:27 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik ben toch wel blij dat ik dat soort acties niet heb als ik teveel op heb.. Maar goed ik klop het even af, want je weet het nooit!
helaas hebben we daar allebei wel last van. Heb ook al tig smsjes mogen ontvangen met 'ik haat je' en andere beledigingen. Of juist het tegenovergestelde. :{
pi_90737291
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:28 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

helaas hebben we daar allebei wel last van. Heb ook al tig smsjes mogen ontvangen met 'ik haat je' en andere beledigingen. Of juist het tegenovergestelde. :{
Hmm... het loslaten lukt precies zo goed niet tussen jullie 2 :')

* Octagon is blij dat hij niet drinkt
pi_90737356
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:28 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Hmm ik zou als ik jou was zijn telefoonnummer wissen, ben je meteen van het probleem af.. En uiteindelijk zal hij ook wel stoppen met van die botte smsjes sturen..

Waarom haten jullie elkaar als ik vragen mag?
  zondag 2 januari 2011 @ 10:39:59 #119
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90737427
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:35 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hmm ik zou als ik jou was zijn telefoonnummer wissen, ben je meteen van het probleem af.. En uiteindelijk zal hij ook wel stoppen met van die botte smsjes sturen..

Waarom haten jullie elkaar als ik vragen mag?
ik heb zijn nummer allang verwijderd maar ik ken hem van buiten :') En we hadden al een hele tijd niks meer gesmsd. Maar aangezien nieuwjaar behoorlijk gevoelig ligt omdat we toen ook iets hebben gekregen en ik genoeg gedronken had had ik een zwak moment.
Waarom we elkaar haten? Dat is een lang verhaal. Hij heeft mn vertrouwen keer op keer kapot gemaakt. En op het laatst hebben we een prachtig weekend gehad vol met beloftes dat ik zijn ware was en hij hulp ging zoeken er me niet kwijt wilde om me vervolgens weer keihard te laten vallen. En hij heeft me in onze relatie tot wanhoop gedreven waardoor ik mezelf niet meer was en ook stomme dingen heb gedaan waardoor hij mij weer haat.
pi_90737451
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:39 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

ik heb zijn nummer allang verwijderd maar ik ken hem van buiten :') En we hadden al een hele tijd niks meer gesmsd. Maar aangezien nieuwjaar behoorlijk gevoelig ligt omdat we toen ook iets hebben gekregen en ik genoeg gedronken had had ik een zwak moment.
Waarom we elkaar haten? Dat is een lang verhaal. Hij heeft mn vertrouwen keer op keer kapot gemaakt. En op het laatst hebben we een prachtig weekend gehad vol met beloftes dat ik zijn ware was en hij hulp ging zoeken er me niet kwijt wilde om me vervolgens weer keihard te laten vallen. En hij heeft me in onze relatie tot wanhoop gedreven waardoor ik mezelf niet meer was en ook stomme dingen heb gedaan waardoor hij mij weer haat.
Vervelende situatie dus.. Hoelang hadden jullie iets?
  zondag 2 januari 2011 @ 10:41:46 #121
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90737456
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:41 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Vervelende situatie dus.. Hoelang hadden jullie iets?
al met al, vaak uitgehad 2,5 jaar.
pi_90737484
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:41 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

al met al, vaak uitgehad 2,5 jaar.
Ok en dit keer is het echt definitief.. Geen kans meer dat het goed gaat komen?
  zondag 2 januari 2011 @ 10:45:43 #123
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90737525
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:43 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ok en dit keer is het echt definitief.. Geen kans meer dat het goed gaat komen?
nee. ik geloof niet meer dat hij veranderd.
  zondag 2 januari 2011 @ 10:46:34 #124
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90737540
Ik hou wel nog van hem. Maar hij heeft me teveel pijn gedaan.
pi_90737622
Dan hoop ik voor jou dat hij ook wijs gaat zijn en jou geen smsjes meer stuurt.. En dat jij zo wijs bent om hem niet meer te smsen.. Vertel het een vriend of vriendin waarmee je bent als je op stap bent. Desnoods houden zij jou telefoon bij de komende tijd als je gaat drinken.. Maar doe het jezelf niet nog een keer aan om hem te smsen :)
  zondag 2 januari 2011 @ 10:53:53 #126
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90737640
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Dan hoop ik voor jou dat hij ook wijs gaat zijn en jou geen smsjes meer stuurt.. En dat jij zo wijs bent om hem niet meer te smsen.. Vertel het een vriend of vriendin waarmee je bent als je op stap bent. Desnoods houden zij jou telefoon bij de komende tijd als je gaat drinken.. Maar doe het jezelf niet nog een keer aan om hem te smsen :)
ik ben er niet zo bang voor dat ik hem weer ga smssen. Ik heb t al maanden niet meer gedaan. Dit was puur omdat het nieuwjaar was. En ik extra dronken was :@
  zondag 2 januari 2011 @ 10:59:06 #127
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90737711
smsje sturen is ook veelste snel gedaan en te makkelijk :)

Maar je hebt er nu toch spijt van? En hij negeert het dus je hoeft je er niet druk om te maken.
Lach er om, dat doe ik ook :D
  zondag 2 januari 2011 @ 10:59:44 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90737720
Ik vind het ook wel grappig :@.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 2 januari 2011 @ 11:00:17 #129
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90737727
_O-
zo dan? ;)
  zondag 2 januari 2011 @ 11:06:16 #130
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90737815
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:00 schreef zwartedoos het volgende:
_O-
zo dan? ;)
Neem jezelf niet te serieus, je hebt een "foutje" gemaakt boeit toch niet? het kost je geen geld of een arm dus wat maakt het uit :)

Ik lach nu ook wat meer om hoe wanhopig ik was toen ik en mijn vriendin uit elkaar gingen ik ben zo helemaal niet maar liefde kan je soms tot wanhoop drijven... :/
pi_90737913
Jongens... Volgens mij ben ik er helemaal klaar mee.. Ik voel dit weekend zo'n rust! Het doet me niets meer wat ik van hun zie of lees.

Ik ga niet te positief zijn, maar echt voel me ondanks dat ik ziek ben.. Heerlijk!
  zondag 2 januari 2011 @ 11:13:32 #132
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90737940
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:06 schreef backgammon het volgende:

[..]

Neem jezelf niet te serieus, je hebt een "foutje" gemaakt boeit toch niet? het kost je geen geld of een arm dus wat maakt het uit :)

Ik lach nu ook wat meer om hoe wanhopig ik was toen ik en mijn vriendin uit elkaar gingen ik ben zo helemaal niet maar liefde kan je soms tot wanhoop drijven... :/
Ja ach ik probeer t idd maar gewoon te vergeten..
  zondag 2 januari 2011 @ 11:15:22 #133
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90737974
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens... Volgens mij ben ik er helemaal klaar mee.. Ik voel dit weekend zo'n rust! Het doet me niets meer wat ik van hun zie of lees.

Ik ga niet te positief zijn, maar echt voel me ondanks dat ik ziek ben.. Heerlijk!
^O^
mooi toch? ik heb ook een rust gevonden, heerlijk.
pi_90738018
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:11 schreef J0ycie88 het volgende:

Ik heb alleen nog 1 twijfel.. En ik denk dat ik jullie antwoorden eigenlijk wel weet.. Maar moet ik vriendinnetje van mijn ex verwijderen van mijn MSN? Het voelt heel dubbel.. Als ik haar verwijder hoor ik nooit meer iets over hem.. (kan alleen nog haar hyves en zijn twitter bekijken) Maar het voel ook weer niet goed om te doen.. Dat geeft echt het gevoel van het is helemaal over. En moet ik het haar zeggen dat ik geen contact meer wil. Dilemma...
pi_90738073
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:17 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb alleen nog 1 twijfel.. En ik denk dat ik jullie antwoorden eigenlijk wel weet.. Maar moet ik vriendinnetje van mijn ex verwijderen van mijn MSN? Het voelt heel dubbel.. Als ik haar verwijder hoor ik nooit meer iets over hem.. (kan alleen nog haar hyves en zijn twitter bekijken) Maar het voel ook weer niet goed om te doen.. Dat geeft echt het gevoel van het is helemaal over. En moet ik het haar zeggen dat ik geen contact meer wil. Dilemma...
Waarom heb jij ook weer contact met het nieuw vriendinnetje van je ex ?

Persoonlijk heb ik nog nooit behoefte gevoeld aan zo'n contact.
Al moet ik daar wel de kanttekening bij maken dat ik een 14-tal dagen gemaild heb met de man van de getrouwde vrouw waarmee ik overspel pleegde. Dat contact heb ik verbroken toen hij, in mijn ogen, alles begon om te draaien.
pi_90738101
goedemorgen deze morgen.....
zit vandaag tegen 'haat' aan qua ex, heb ff een gevoel van verschrikkelijk naief zijn en me gebruikt voelen....maar deze moodswing gaan doorzitten.....
Strek je eens uit !
  zondag 2 januari 2011 @ 11:23:01 #137
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90738139
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
goedemorgen deze morgen.....
zit vandaag tegen 'haat' aan qua ex, heb ff een gevoel van verschrikkelijk naief zijn en me gebruikt voelen....maar deze moodswing gaan doorzitten.....
Gewoon uitzitten inderdaad.... het hele emotionele spectrum doorlopen en dan de rust vinden die je verdient
pi_90738156
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:20 schreef Octagon het volgende:

[..]

Waarom heb jij ook weer contact met het nieuw vriendinnetje van je ex ?

Persoonlijk heb ik nog nooit behoefte gevoeld aan zo'n contact.
Al moet ik daar wel de kanttekening bij maken dat ik een 14-tal dagen gemaild heb met de man van de getrouwde vrouw waarmee ik overspel pleegde. Dat contact heb ik verbroken toen hij, in mijn ogen, alles begon om te draaien.
Omdat zij wat dingen willen weten omtrent het vreemdgaan van mijn ex.. Hij is vreemdgegaan met haar toen ik nog iets met hem had. Terwijl hij haar andere dingen heeft verteld.
Heb ook nog een afspraak gehad met hun 2 in real life..

Klinkt gek maar het was best fijn om daarover te praten met haar.. Ik vind het alleen zo dom dat zij bij hem blijft! Maar goed dat is weer het andere verhaal..
Ik weet ff niet wat ik moet doen..
Ondank dat ik me echt goed voel en rust heb wat betreft mijn ex :)
pi_90738157
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:15 schreef backgammon het volgende:

[..]

^O^
mooi toch? ik heb ook een rust gevonden, heerlijk.
Kunnen jullie die "rust" eens beschrijven ?

Zoals ik al een paar keer geschreven heb, heb ik geen behoefte haar te contacteren. Maar ik denk wel nog véél aan haar.
In de gedachtes is er wel een verschuiving gebeurd : waar ik tot voor kort dacht "Hoe kan ik haar terugwinnen ?", "Wat voor moois heb ik allemaal met haar meegemaakt ?" denk ik nu eerder "Ze weet niet wat ze weggooit" en "Ze is zooo fout bezig".
pi_90738204
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Omdat zij wat dingen willen weten omtrent het vreemdgaan van mijn ex.. Hij is vreemdgegaan met haar toen ik nog iets met hem had. Terwijl hij haar andere dingen heeft verteld.
Heb ook nog een afspraak gehad met hun 2 in real life..

Klinkt gek maar het was best fijn om daarover te praten met haar.. Ik vind het alleen zo dom dat zij bij hem blijft! Maar goed dat is weer het andere verhaal..
Ik weet ff niet wat ik moet doen..
Ondank dat ik me echt goed voel en rust heb wat betreft mijn ex :)
Liefde maakt blind hé... ;)

Goh, misschien kan je je beslissing omtrent het "haar verwijderen" nog wat uitstellen. Zien of je er last van hebt als je via haar iets te weten komt over je ex.
  zondag 2 januari 2011 @ 11:26:48 #141
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90738211
Nou die rust zit hem bij in het het feit dat ik de situatie aan het accepteren ben.
Ik kan haar laten gaan ook al vind ik het niet leuk.

Ben ook veel minder bezig met mezelf zielig te vinden, als zij mij niet wil waarom zou ik haar dan eigenlijk willen?

Accepteren :)
pi_90738217
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:23 schreef Octagon het volgende:

[..]

Kunnen jullie die "rust" eens beschrijven ?

Zoals ik al een paar geschreven heb, heb ik geen behoefte haar te contacteren. Maar ik denk wel nog véél aan haar.
In de gedachtes is er wel een verschuiving gebeurd : waar ik tot voor kort dacht "Hoe kan ik haar terugwinnen ?", "Wat voor moois heb ik allemaal met haar meegemaakt ?" denk ik nu eerder "Ze weet niet wat ze weggooit" en "Ze is zooo fout bezig".
Een gevoel beschrijven is heel moeilijk..
Ik merk dat het mij niets meer doet als ik de foto's van hun 2 op hyves zie.. Ik heb rust omdat ik weet dat de uitslag van mijn test goed was, die was het laatste wat ik moest afhandelen totdat ik hem echt kon laten gaan naar mijn idee.
Ik heb rust omdat ik niet meer zo kwaad ben als ik aan hem denk.. Vind het heel lastig om te beschrijven..
pi_90738229
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:26 schreef backgammon het volgende:
Nou die rust zit hem bij in het het feit dat ik de situatie aan het accepteren ben.
Ik kan haar laten gaan ook al vind ik het niet leuk.

Ben ook veel minder bezig met mezelf zielig te vinden, als zij mij niet wil waarom zou ik haar dan eigenlijk willen?

Accepteren :)
Ah, dan denk ik dat ik ook "rust" gevonden heb.
  zondag 2 januari 2011 @ 11:27:47 #144
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90738237
Ik ga even lekker douche, de was op hangen en opvouwen :(

Dan naar een nieuwjaars borretje van familie en daarna naar een theater show van mn zus!
Ze speelt een schilderij, ge-ni-aal :P
pi_90738244
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:26 schreef Octagon het volgende:

[..]

Liefde maakt blind hé... ;)

Goh, misschien kan je je beslissing omtrent het "haar verwijderen" nog wat uitstellen. Zien of je er last van hebt als je via haar iets te weten komt over je ex.
Misschien dat ik dat wel doe inderdaad.. Ze is nu ook online, en ze praat niet tegen me. Weet ook niet of ze nu bij hem is ja of nee..
Misschien neem ik die beslissing inderdaad later wel :)
pi_90738255
Goeiemorgeeen.

Voor mij is rust een heerlijk gevoel,niks raast even door je heen maar je kan alles op je eigen lekkere tempo doen.Onbelangrijke zaken zijn dan ook echt onbelangrijk.
pi_90738801
Er raast van alles door me heen. Ik onderga het nu maar. Opgestaan met haatgevoelens. Komt voornamelijk voort uit ongeduld. Niets kunnen doen nu. In de 'afwachtende modus' moeten gaan zitten....dat is niet zo mijn ding.
Over een paar uur zal alles beter zijn. Is het voorbij getrokken en ga ik maar lekker met mijn honden lopen. Een strak blauwe hemel buiten. Ik hang mijn gedachtenwereld maar ff aan de waslijn buiten, even de wind erdoor heen....
Strek je eens uit !
pi_90738897
Ww, mooi gezegd:) misschien komt het gewoon doordat het ochtend is,en dat je dan alles vervelender vind? Dat heb ik ten minste..
pi_90738909

Die is misschien wel toepasselijk en anders kan je er even wat agressie op kwijt
pi_90739120
Ik zou gewoon de tijd een ontzettende rotschop willen geven naar een tijd waarin de dingen wat duidelijker werden.
Een strak blauwe hemel en ik zit alleen maar in een mist te kijken.... :(
Strek je eens uit !
  zondag 2 januari 2011 @ 12:10:21 #151
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90739444
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:54 schreef formerjellybean het volgende:

Die is misschien wel toepasselijk en anders kan je er even wat agressie op kwijt
Voor sommige toepasselijk :P
pi_90739666
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 12:10 schreef backgammon het volgende:

[..]

Voor sommige toepasselijk :P
De enige toepasselijke emotion is nu |:(
Strek je eens uit !
pi_90740172
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:49 schreef Wanderingwhy het volgende:
Er raast van alles door me heen. Ik onderga het nu maar. Opgestaan met haatgevoelens. Komt voornamelijk voort uit ongeduld. Niets kunnen doen nu. In de 'afwachtende modus' moeten gaan zitten....dat is niet zo mijn ding.
Over een paar uur zal alles beter zijn. Is het voorbij getrokken en ga ik maar lekker met mijn honden lopen. Een strak blauwe hemel buiten. Ik hang mijn gedachtenwereld maar ff aan de waslijn buiten, even de wind erdoor heen....
Niet doen zoals ik gedaan heb als ik die gevoelens had, maar dat weet je wel :Y
pi_90740286
Weet je heel eerlijk , ik zit al lang niet meer in de loslaten van ex verhaal ( ex en ik zijn weer met elkaar maar dat is meer toevallig gebeurd waren we niet van plan, en dat is ander verhaal)
Maar als ik terugdenk aan die tijd denk ik wel dat je die kwaadheid voor jezelf even nodig hebt om gewoon even verder te gaan en niet meer rekening te houden met je ex.
Ik denk dat het een belangrijke fase is die je lekker doorgaan moet en juist daarna weer fris verder kan.
pi_90740373
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 12:32 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je heel eerlijk , ik zit al lang niet meer in de loslaten van ex verhaal ( ex en ik zijn weer met elkaar maar dat is meer toevallig gebeurd waren we niet van plan, en dat is ander verhaal)
Maar als ik terugdenk aan die tijd denk ik wel dat je die kwaadheid voor jezelf even nodig hebt om gewoon even verder te gaan en niet meer rekening te houden met je ex.
Ik denk dat het een belangrijke fase is die je lekker doorgaan moet en juist daarna weer fris verder kan.
Yep...
Strek je eens uit !
pi_90741641
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 12:32 schreef formerjellybean het volgende:

en dan dit stukje:

Come and look
Describe what you see.
Is there hope standing next to me?
Behind the hurt.
Behind the pain.
Nothing resolves when you hide away

zucht...
Strek je eens uit !
pi_90741716

Wel een beetje voor mij van toepassing..
Of niet?
pi_90742815
Denk dat mijn tijd hier alweer klaar is..
  zondag 2 januari 2011 @ 13:54:31 #159
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90742874
Even een vraagje ...

Ik merk dat ik alles ga vergelijken met men ex.. Mja dat zijn dan ook de enige ervaringen die ik heb, was men eerste vriendin. Hoe hebben jullie dat ervaren ? De verwerking van een eerste echte liefde die over ging? En een latere relatie die over ging Zit er een verband tussen of heeft dat ook weer alles te maken met de intensiteit van de relatie?

Heb vanochtend veel aan haar gedacht in bed.. Vandaag is ze jarig. Heb zo'n flauw vermoeden dat ze met oud en nieuw alleen met familie thuis zat, en laatste x dat ik haar sprak zou ook alleen familie komen vandaag. Hoop dat ze mijn kaartje geopend heeft en er blij mee kan zijn :) Aan de andere kant denk ik dat het ook goed is dat ze even geconfronteerd wordt hoe zeer het ook doet ( bij allebei ).

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 13:52 schreef Tara_88 het volgende:
Tot volgende week ;) :P
pi_90742926
quote:
Alweer eentje minder.
Tegen dit tempo zit ik hier tegen eind volgende week tegen mezelf te babbelen :)

Ciao !
pi_90743133
quote:
Je maakt me nieuwsgierig.....want? ;)
Strek je eens uit !
pi_90743308
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 13:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even een vraagje ...

Ik merk dat ik alles ga vergelijken met men ex.. Mja dat zijn dan ook de enige ervaringen die ik heb, was men eerste vriendin. Hoe hebben jullie dat ervaren ? De verwerking van een eerste echte liefde die over ging? En een latere relatie die over ging Zit er een verband tussen of heeft dat ook weer alles te maken met de intensiteit van de relatie?
Daar zal ik eens héél persoonlijk en concreet op antwoorden :
* relatie 1 - ik ging nog uit van die ene Grote Liefde - 4 jaar - de break-up heeft uiteindelijk 9 maand geduurd. Was wel een beetje speciaal : zij had mij bedrogen, dan had ik iemand en zag ik ook haar nog, dan zag zij ook nog iemand, ... allemaal héél verwarrend, maar echt pijn heb ik niet meer gehad de laatste keer dat ik bij haar buitenstapte (ik ben dan ook rechtstreeks naar mijn 'nieuwe' vriendin gereden)
* relatie 2 - 9 jaar - was een schok toen het uitging ook al had ik het er zelf naar gemaakt. Na anderhalve maand (en een gesprek met de ex) was ik klaar met haar
* relatie 3 - 2 jaar - heb ik echt voor gevochten, maar toen ze uiteindelijk zei dat ze bij haar man en kinderen hoorde, had ik dat voelen aankomen - hier was ik dus behoorlijk snel mee klaar
* relatie 4 - 5 intensieve maanden - ben al 3 maand deze relatie aan het verwerken !!

Dus wat mij betreft (en het is hier nogal gezegd) : de lengte van een relatie zegt niks over de lengte van het verwerkingsproces. De intensiteit van de relatie daarentegen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Octagon op 02-01-2011 14:10:28 (freakin' dt-fout) ]
pi_90743420
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 13:56 schreef Octagon het volgende:

[..]

Alweer eentje minder.
Tegen dit tempo zit ik hier tegen eind volgende week tegen mezelf te babbelen :)

Ciao !
Nee hoor, ik zie mezelf hier voorlopig nog niet verdwijnen.

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 13:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even een vraagje ...

Heb vanochtend veel aan haar gedacht in bed.. Vandaag is ze jarig. Heb zo'n flauw vermoeden dat ze met oud en nieuw alleen met familie thuis zat, en laatste x dat ik haar sprak zou ook alleen familie komen vandaag. Hoop dat ze mijn kaartje geopend heeft en er blij mee kan zijn :) Aan de andere kant denk ik dat het ook goed is dat ze even geconfronteerd wordt hoe zeer het ook doet ( bij allebei ).

[..]

Tot volgende week ;) :P
Daar kan ik je (helaas?) niet mee helpen. Dit was ook mijn eerste vriendin. Onze relatie was intensief, ik kan het nauwelijks verwerken op dit moment... Terwijl ik een flauw vermoeden heb dat m'n ex (binnenkort) iemand anders heeft. Dat is echter puur gevoelsmatig, een echte reden daarvoor heb ik niet.

Gisteravond en vannacht heb ik echt veel gepraat met mijn ouders. Dat had ik de hele week (bewust) nog niet gedaan. Wat viel er nog te zeggen, en ik wilde mijn ouders ook een beetje sparen. Dat heb ik dus eigenlijk niet gedaan, ik zonderde mezelf af, en daarmee maakten mijn ouders zich nog meer zorgen.
Ben uiteindelijk wel tot een aantal inzichten gekomen, en moet proberen daar iets mee te gaan doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Myst op 02-01-2011 14:17:11 ]
pi_90746587
Mijn ex was blijkbaar gisteravond een dag eerder thuisgekomen van zijn tripje naar het buitenland en stond opeens vannacht voor de deurl. We hebben vannacht lang gepraat, vooral op zijn initiatief terwijl hij zulke dingen normaal gesproken liever ontwijkt. Hij begrijpt mijn twijfel, dat ik op lange termijn verwacht dat we weer op hetzelfde punt terecht zullen komen maar volgens hem kan ik 4 jaar niet weggooien alleen op basis van twijfels. Uiteindelijk lang gepraat en zijn voorstel was om gewoon weer te gaan 'daten' met elkaar, opnieuw verliefd worden zoals hij dat makkelijk zegt. Weer tijd voor elkaar maken en de leuke dingen samen doen.. Aan de ene kant heb ik zoiets van tja.. kwestie van tijd en ik meld me hier weer aan, aan de andere kant vind ik ook wel dat ik het een kans moet geven omdat hij heeft aangegeven er voor te willen gaan. Uiteindelijk heeft hij hier op de bank geslapen, vanochtend wel gevraagd of we vandaag meteen wat leuks gingen doen maar heb daarvoor gepast. Eerst mijn gedachten op een rijtje zetten..
pi_90746764
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:32 schreef Tara_88 het volgende:
Mijn ex was blijkbaar gisteravond een dag eerder thuisgekomen van zijn tripje naar het buitenland en stond opeens vannacht voor de deurl. We hebben vannacht lang gepraat, vooral op zijn initiatief terwijl hij zulke dingen normaal gesproken liever ontwijkt. Hij begrijpt mijn twijfel, dat ik op lange termijn verwacht dat we weer op hetzelfde punt terecht zullen komen maar volgens hem kan ik 4 jaar niet weggooien alleen op basis van twijfels. Uiteindelijk lang gepraat en zijn voorstel was om gewoon weer te gaan 'daten' met elkaar, opnieuw verliefd worden zoals hij dat makkelijk zegt. Weer tijd voor elkaar maken en de leuke dingen samen doen.. Aan de ene kant heb ik zoiets van tja.. kwestie van tijd en ik meld me hier weer aan, aan de andere kant vind ik ook wel dat ik het een kans moet geven omdat hij heeft aangegeven er voor te willen gaan. Uiteindelijk heeft hij hier op de bank geslapen, vanochtend wel gevraagd of we vandaag meteen wat leuks gingen doen maar heb daarvoor gepast. Eerst mijn gedachten op een rijtje zetten..
He! Dat was mijn nieuwjaarswens!

Mag ik al gefeliciteerd zeggen? Vind het iig wel fijn voor je dat je alle opties nu aan jouw kant hebt zitten. Het is je gegund ;)
Strek je eens uit !
  zondag 2 januari 2011 @ 15:38:49 #166
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90746834
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:32 schreef Tara_88 het volgende:
`
Succes ik gun jullie het beste! :) Hou er wel rekening mee dat je het inderdaad niet overhaast... Geef het de tijd en laat het lopen zoals het gaat ;)
pi_90746873
@Tara : succes ! Goed dat je bezint eer je (her)begint.

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:37 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

He! Dat was mijn nieuwjaarswens!

Mag ik al gefeliciteerd zeggen? Vind het iig wel fijn voor je dat je alle opties nu aan jouw kant hebt zitten. Het is je gegund ;)
Eigenlijk was het mijn verjaardagswens (een paar weken geleden)... maar meer als een nietszeggend SMSje is er toen niet gekomen.

Het verhaal van Tara - een algemene vraag : is het mogelijk om met een ex helemaal opnieuw te beginnen ?
pi_90747030
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:39 schreef Octagon het volgende:
@Tara : succes ! Goed dat je bezint eer je (her)begint.

[..]

Eigenlijk was het mijn verjaardagswens (een paar weken geleden)... maar meer als een nietszeggend SMSje is er toen niet gekomen.

Het verhaal van Tara - een algemene vraag : is het mogelijk om met een ex helemaal opnieuw te beginnen ?
Heel genuanceerd beantwoord: Nee.
Strek je eens uit !
pi_90747031
Tara..
denk je niet dat jullie op een gegeven moment weer tegen dezelfde problemen aanlopen?
ik had dit namelijk toen ik het weer opnieuw probeerde met mijn ex.
  zondag 2 januari 2011 @ 15:57:00 #170
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90747622
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:43 schreef melanie_x het volgende:
Tara..
denk je niet dat jullie op een gegeven moment weer tegen dezelfde problemen aanlopen?
Ik ook.. En toch vind ik dat het altijd een kans waard is ;) Weet je wat het is met een nieuwe relatie is de kans ook aanwezig dat je tegen problemen aanloopt dus dat zou het niet moeten zijn wat je tegenhoudt.

Al blijven mensen moeilijk om te veranderen ;) We zullen wel zien hoe het loopt. Zolang je je er goed bij voelt dan moet je het doen! Pas als het niet goed voelt moet je het niet doen.
pi_90747984
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:43 schreef melanie_x het volgende:
Tara..
Ook in ben een van de velen waarbij het ook fout liep toen ik het weer opnieuw probeerde met mijn ex. Maar ik ben wel blij dat ik het geprobeerd had, anders had ik er misschien wel spijt van gehad. Nu denk ik dat ik het beter niet had kunnen doen maar dat is altijd makkelijk zeggen achteraf. Bij ons was het ook zo dat we weer tegen dezelfde problemen aanliepen, wij pasten gewoon niet meer bij elkaar en waren teveel uit elkaar gegroeid omdat ik veel meer ben veranderd tijdens 2x een half jaar in het buitenland wonen tijdens onze relatie.
pi_90748250
@Wanderingwhy - voor gefeliciteerd is het nog veel te vroeg. Heb nog heel erg van eerst zien dan geloven. Er zijn bij ons dingen die verkeerd zitten, dus die moeten eerst opgelost worden voordat je weer besluit om opnieuw te beginnen.

@CP: ik ga het idd niet overhaasten. Hij heeft gezegd aan bepaalde dingen te willen werken en ik vind het belangrijk dat dat ook gebeurt. Hij heeft na lange tijd zijn hart laten spreken en dat waardeer ik, maar dat betekent niet dat ik het hem zo gemakkelijk maak dat alles weer goed is zonder dat hij zijn beloftes nakomt.

@Octagon - helemaal opnieuw kun je nooit beginnen en het ligt er ook aan hoe je uit elkaar bent gegaan. Een vreemdgaande ex zal vertrouwen flink hebben geschaad dus dat moet goed zitten voor je weer kunt beginnen, alhoewel twijfels dan gauw omhoog komen bij de kleinste verdachte dingetjes. Denk dat je eerst het probleem moet oplossen dat de breuk heeft veroorzaakt, voordat je uberhaupt weer verder kunt.

@Melanie: Ja dat is bij mij dus iets waar ik behoorlijk over twijfel, heb daarom wel aangegeven dat ik gewoon wil kijken waar het schip strandt. Eerst zien, dan geloven ipv besluiten om terug te komen en dan weer het oude liedje af te laten spelen.

Heb hier ook wel een heleboel opgestoken, vooral over hoe mannen staan in een relatie. Hij heeft aangegeven het opnieuw een kans te willen geven en heb hier vooral verhalen gelezen waarin de ex-vriendinnen er niets meer van wilden horen. Het ligt er natuurlijk aan wat de reden is geweest van de breuk, maar de stekker eruit trekken en vervolgens niet meer omkijken naar haar of hem vind ik niet kunnen. Denk dat tijd zal leren of het wel of niet gaat werken.
pi_90748337
Ik zeg verder ook niet dat je het niet moet doen hoor. Ik ben achteraf ook blij dat ik het weer heb geprobeerd met hem. Dan kun je achteraf zeggen dat je er alles aan hebt gedaan, en anders blijf je zitten met de gedachte van: wat als..
anderzijds heeft het me ook weer een hoop pijn gebracht, werd weer gekwetst en was weer terug bij af.
pi_90749201
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:10 schreef melanie_x het volgende:
Ik zeg verder ook niet dat je het niet moet doen hoor. Ik ben achteraf ook blij dat ik het weer heb geprobeerd met hem. Dan kun je achteraf zeggen dat je er alles aan hebt gedaan, en anders blijf je zitten met de gedachte van: wat als..
anderzijds heeft het me ook weer een hoop pijn gebracht, werd weer gekwetst en was weer terug bij af.
* Octagon krijgt een klap :(

Mijn ex heeft de stekker eruit getrokken omdat ze een beeld van mij in haar hoofd had. Mijn argumenten werden (misschien) nog wel gehoord, maar niet geloofd. Ze heeft zich compleet afgesloten en is verder gegaan met haar leven.
Dus ja : we (of ik toch alleszins) blijven achter met het gevoel "wat als..."

Omdat bovenstaande misschien vragen oproept : neen, ik ben niet vreemdgegaan, heb haar niet mishandeld of wat dan ook... we hadden een meningsverschil over een kinderwens.
Zij heeft een zoontje (2j) en voelt haar biologische klok heftig tikken. Ik heb/had een aantal bezwaren tegen nog kinderen : mijn leeftijd, mijn gezondheid, het feit dat we pas samen waren en dat ik haar geen beloftes wou doen die ik misschien niet kon houden, het feit dat ik nog nooit met een kind in mijn leven rekening heb moeten houden, ...
Zij heeft daar van gemaakt dat ik geen kinderen wil - en dat was de reden van onze breuk.

Pffff... nu ik het verhaal opnieuw (kort) typ, word ik toch wel triest ;(
pi_90749339
oei dat is moeilijk , in geval van kinderwens is liefde niet alleen genoeg , dan moet je toch iemand hebben die daarin op een zelfde golflengte zit.
Dat lijkt me juist helemaal moeilijk , dan kun je meer de rare situaties hebben , dan dat .
pi_90749616
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef formerjellybean het volgende:
oei dat is moeilijk , in geval van kinderwens is liefde niet alleen genoeg , dan moet je toch iemand hebben die daarin op een zelfde golflengte zit.
Dat lijkt me juist helemaal moeilijk , dan kun je meer de rare situaties hebben , dan dat .
Eén van de dingen die ik haar gezegd heb "Ik word gestraft voor mijn eerlijkheid"...
Ik denk, maar word hier misschien onmiddellijk tegengesproken, dat mannen sowieso véél minder die kinderwens voelen... uiteindelijk waren we 5 maand samen (en ze is over die kinderwens begonnen vanaf dag 1 !) en ik wou eerst zeker zijn dat we bij elkaar passen op zowat alle vlakken.
Als dat goed zat, dan zou die kinderwens wel vanzelf gekomen zijn (daar ga ik toch van uit).

Haar nieuwe vriend heeft een kinderwens. Blijkbaar weet ze dat omdat ze daar al met hem over gesproken heeft toen ze nog gewoon vrienden waren (ze kent hem 6 jaar).
Ik vraag me toch af of het nu ineens grote liefde is hoor, en of ze niet met de verkeerde instelling in een relatie stapt. Maar dat mag ik haar natuurlijk niet zeggen hé :X :N

[ Bericht 20% gewijzigd door Octagon op 02-01-2011 16:40:15 (wat verduidelijking toegevoegd) ]
pi_90750796
Dat is inderdaad lastig, wanneer je verschilt van mening over kinderen. Het lijkt me dat het een breekpunt kan zijn in een relatie, maar om de relatie op de manier zoals jij hem omschrijft te beëindigen, dat is in mijn ogen wel erg raar. Zeker omdat het op mij overkomt dat je niet 100% tegen die kinderwens bent, maar dat je dat nog even af zou willen wachten.

Wij hadden ook een kinderwens, wel met een verschil van mening over wanneer. Mijn vriendin wilde vòòr haar 25e kinderen, dat zou betekenen dat ze binnen drie jaar moeder zou zijn. Dat zag ik minder zitten, ik wilde liever nog een jaar of vijf wachten. Zorgen dat we alles goed op de rit hadden, samen wonen, spaarcentjes, eerst nog een tijdje 'genieten' als in: Vakanties, af en toe lekker stappen, gewoon leuke dingen doen. Dat wordt allemaal wat minder wanneer je kinderen hebt.

We hebben hier nooit ruzie over gehad, we hadden zoiets van: We zien wel wanneer we eraan beginnen. Ze moest eerst haar studie afronden, werk hebben, en dan... tja wie weet was ze toch wel voor haar 25e moeder geworden.

Wat voor mij niet te bevatten is, is dat ze dat nu ineens niet meer weet. Ze weet niet of ze zo jong moeder wil worden, ze wil eerst nog 'genieten', en dat wil ze als vrijgezel doen. Niet om rond te gaan 'sletten', zo'n type is ze niet, dat zal ze ook nooit worden.
Maar als je nog geen maand voordat het uitgaat je kinderwens nog uitspreekt, en een maand later is dat 'weg'...

Maar goed, ik vond dat nog niet erg. Nogmaals, ik wilde dat gewoon afwachten, zien waar het schip strandde.

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:08 schreef Tara_88 het volgende:

Heb hier ook wel een heleboel opgestoken, vooral over hoe mannen staan in een relatie. Hij heeft aangegeven het opnieuw een kans te willen geven en heb hier vooral verhalen gelezen waarin de ex-vriendinnen er niets meer van wilden horen. Het ligt er natuurlijk aan wat de reden is geweest van de breuk, maar de stekker eruit trekken en vervolgens niet meer omkijken naar haar of hem vind ik niet kunnen. Denk dat tijd zal leren of het wel of niet gaat werken.
Geweldig dat er een kans in zit dat het weer goed komt tussen jullie. Ik zou het altijd met beide handen aangrijpen, maar wat je zelf al zegt: Doe het rustig aan.

Ook ik vind het niet kunnen dat je de stekker eruit trekt en vervolgens niet meer omkijkt naar haar/hem. Ik heb van mijn kant geprobeerd om dat nog wel te doen, maar mij lukt het niet goed, omdat ik teveel moeite met de breuk heb. Dat weet ze ook. Ik vind het wel jammer dat ik niks van haar hoor, ik weet niet hoe ik het moet opvatten. Enerzijds omdat het misschien te moeilijk is voor mij, anderzijds geeft ze misschien wel niks meer om me, al kan ik me dat nauwelijks voorstellen, gezien de situatie.

Voorlopig kan ik alleen maar dromen van de dag dat mij die kans geboden zou worden.
pi_90754445
als je echt de grootste liefde van je leven hebt gehad kan je hem of haar nooit meer vergeten.
De pijn gaat weg.... Maar de herinnering en het missen van die persoon niet.
pi_90754598
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 17:00 schreef Mr.Myst het volgende:
Dat is inderdaad lastig, wanneer je verschilt van mening over kinderen. Het lijkt me dat het een breekpunt kan zijn in een relatie, maar om de relatie op de manier zoals jij hem omschrijft te beëindigen, dat is in mijn ogen wel erg raar. Zeker omdat het op mij overkomt dat je niet 100% tegen die kinderwens bent, maar dat je dat nog even af zou willen wachten.
Doordat ze vanaf dag 1 over extra kinderen begon, heeft ze wel wat druk op de relatie gelegd. Maar ik ben niet gaan lopen, ook niet toen ze na 3 weken met een naam voor onze dochter kwam aandraven !
Misschien was ik toen beter wel gaan lopen... achteraf is dat makkelijk gezegd :{

Ze wilde gewoon geen tijd (meer) investeren in onze relatie omdat ik volgens haar geen kinderen wil. Dat zat zo in haar hoofd, en die gedachte kon ik niet terugbrengen naar de juiste proporties :'(
Dat ik dan zei "Jamaar, ik begin wel een relatie met een vrouw mét kind... dat is toch niet te rijmen met de gedachte dat ik geen kinderen wil" maakte allemaal geen indruk. |:(
Zij dacht "Alle tijd die ik aan Octagon besteed, is vruchtbare tijd die ik verlies en op het einde van de rit gaan we toch uit elkaar"... (maar ze is -volgens zichzelf- niet obsessief met kinderen bezig hoor !)

Natuurlijk ben ik (38) en zij (31) iets ouder als het andere publiek in deze thread... zij heeft dus geen 5 jaar meer te wachten, of zo dacht ze er toch over.
pi_90754660
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef lyntje het volgende:
als je echt de grootste liefde van je leven hebt gehad kan je hem of haar nooit meer vergeten.
Welkom lyntje !

Zelf denk ik daar iets anders over - de herinneringen blijven, de pijn gaat inderdaad weg... het missen van de persoon slijt ook, althans toch voor mij.
pi_90755067
Jaaa het missen slijt ook wel.... Maar het gaat nooit helemaal weg.
Dus hetzelfde als stoppen met roken haah je blijft er soms wel een denken dat je het mist.
pi_90755352
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:28 schreef lyntje het volgende:
Dus hetzelfde als stoppen met roken haah je blijft er soms wel een denken dat je het mist.
Da's een vergelijking waar ik me niks bij kan voorstellen ;)
pi_90755359
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:28 schreef lyntje het volgende:
En toch denk ik dat dat per situatie verschilt en het ook ligt aan de reden van de breuk..
pi_90755694
Ohh je ja dan wat anders waar je gehecht aan was haha.

Ik denk dat de breuk niet uitmaakt.
Maar de liefde die er was.
Als je een hele gepasioneerde relatie hebt gehad en alles met elkaar kon delen enz en dat niet meer bij een ander kan vinden lijkt het me logisch dat je dan toch die persoon blijft missen
pi_90755831
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:43 schreef lyntje het volgende:
Ohh je ja dan wat anders waar je gehecht aan was haha.

Ik denk dat de breuk niet uitmaakt.
Maar de liefde die er was.
Als je een hele gepasioneerde relatie hebt gehad en alles met elkaar kon delen enz en dat niet meer bij een ander kan vinden lijkt het me logisch dat je dan toch die persoon blijft missen
Ja ok, als je het niet meer kan vinden, maar wanneer weet je of iemand je echte grote liefde is.. Met mijn ex kon ik echt alles delen, had ik het gevoel dat ik 100 procent mezelf kon zijn, en zo echt door het vuur gaan voor hem..

Maar nee ik mis hem niet, de mooie herinneringen betekenen niets meer voor mij, en de pijn zal nog wel even blijven.

(hij is vreemdgegaan en heeft me volledig zwart gemaakt achteraf)
pi_90755992
Morgen naar m'n ex toe.
Sta er vandaag weer tig keer sterker voor dan gisteren en dat is maar goed ook. Slappe hap was het gister.
Dus lekker om 08:00 in de auto zitten om van Landgraaf naar fucking Alphen (wtf ligt dat? klein dorp is het ergens in midden Gelderland) te rijden.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 2 januari 2011 @ 18:53:07 #187
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90756057
zorg even dat een goede maat standby aan de telefoon hangt ;) en hou de eer aan jezelf.\

Oh en even for the record , Alphen is slechts een paar km van Wijchen af :P
pi_90756165
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
zorg even dat een goede maat standby aan de telefoon hangt ;) en hou de eer aan jezelf.\

Oh en even for the record , Alphen is slechts een paar km van Wijchen af :P
Weet ik :P haar andere ex woont daar nu en daar moet ik dus heenrijden. Hij is niet thuis, maar ik ga daar niet praten. Rij eerst even naar Appeltern ofzo (daar heeft zijzelf jaren gewoond ;) ). Neutraal gebied. Heb geen zin om in dat pokkedorp Alphen te praten.

En dank voor je tip :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90756302
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef lyntje het volgende:
Goede steun dit. :{ Dat moet je juist niet gaan denken als je je ex wil loslaten.
pi_90756652
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja ok, als je het niet meer kan vinden, maar wanneer weet je of iemand je echte grote liefde is.. Met mijn ex kon ik echt alles delen, had ik het gevoel dat ik 100 procent mezelf kon zijn, en zo echt door het vuur gaan voor hem..

Maar nee ik mis hem niet, de mooie herinneringen betekenen niets meer voor mij, en de pijn zal nog wel even blijven.

Ja ik weet het ook niet.
Je voelt dat. En als je dat niet voelt heb je hem niet gevonden.
Ik heb 2 exen allebei vreemdgegaan maar de 2e zal ik nooit vergeten en onze band is nog zo sterk dat we misschien over 10 jaar nog elkaar zullen missen.....
  zondag 2 januari 2011 @ 19:08:54 #191
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_90756702
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:59 schreef Faerie het volgende:

[..]

Goede steun dit. :{ Dat moet je juist niet gaan denken als je je ex wil loslaten.
Tsja, de pijn wil ik wel kwijt, maar de herinnering is en blijft mooi

dus ik vind t goede steun ^^
pi_90756786
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:59 schreef Faerie het volgende:

[..]

haha nee
Ik weet ook toen ik liefdes verdiet had ik juist nooit meer aan hem wilde denken.
Maar later zie je het allemaal heel anders
pi_90757545
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Kijk door dit soort dingen loop ik dus tegen muren op. M'n ex denkt o.a. dat ik vreemdgegaan ben en om werkelijk waanzinnige redenen.
Zoals dat ik haar kruisraketten verplaatst had van het benedentoilet naar het boventoilet en zij zag dat alsof ik haar aan het verstoppen was voor andere vrouwen. Dat een meter verder in de gang twee foto's van haar hingen was ze dan blijkbaar even vergeten....? :(

Vraag: Hoe kun je de muren bij een vrouw doorbreken die denkt dat je o.a. bent vreemdgegaan? :?
(ik heb er zelfs ff aan gedacht om mijn ene ex met wie ik bijna 10jaar een relatie had maar eens naar mijn recente ex te laten bellen....die eerste ex schoot zelfs per ongeluk in de lach toen ze dat hoorde....nou begreep ik wel dat ze me niet uitlachte, maar het was wel een rare bedoeling....)
Strek je eens uit !
  zondag 2 januari 2011 @ 19:33:29 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90757714
Metropolis gaat over liefdesverdriet. Interessant! Je kunt een brief schrijven naar Julia van Romeo in het Italiaanse Verona (daar speelde de beroemde balkonscène zich af) :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_90758198
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:33 schreef Viking84 het volgende:
Metropolis gaat over liefdesverdriet. Interessant! Je kunt een brief schrijven naar Julia van Romeo in het Italiaanse Verona (daar speelde de beroemde balkonscène zich af) :P.
Ik stel liever mijn vraag aan Viking84 ;) (kans op een sneller en specifieker antwoord!)
Strek je eens uit !
pi_90758489
@Viking84: Metropolis is afgelopen hoor.... :)
Strek je eens uit !
pi_90758509
Zo, ben bezig met het opschrijven van alle punten die ik aan de kaak wil stellen morgen.
Valt me nu pas op hoeveel er eigenlijk is misgegaan.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 2 januari 2011 @ 19:53:14 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90758563
Ik ben even teveel met mijn eigen situatie bezig om me ook nog met die van een ander bezig te gaan houden. Sorry!
Niet meer actief op Fok!
pi_90758734
quote:
7s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben even teveel met mijn eigen situatie bezig om me ook nog met die van een ander bezig te gaan houden. Sorry!
Geen probleem joh. Mocht je vragen oid hebben dan weet je me te bereiken ;)

(die muur blijft voorlopig wel staan hoor |:( )

Wel een leuk programma dat Metropolis. Maar dan geloof ik toch meer in het heil van een draadje als dit.
Strek je eens uit !
pi_90758771
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, ben bezig met het opschrijven van alle punten die ik aan de kaak wil stellen morgen.
Een leidraad... niet slecht. Mijn ervaring is namelijk dat als je bij je (ex)partner bent dat je alles wat je wou vragen/zeggen/opmerken 'vergeet'.

Weet alleen niet hoe je ex gaat reageren als je met je nota's voor haar zit ;)
  zondag 2 januari 2011 @ 19:59:33 #201
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_90758928
Pff, ik probeer nu mn ex boos op me te laten worden op msn

Weet zelf niet eens waarom...
  zondag 2 januari 2011 @ 20:00:31 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90758997
Ik ben wel benieuwd wat Neo-Mullen ermee wil bereiken? Wil je haar terug (dan snap ik het) of niet? (dan snap ik niet waarom je al die moeite neemt)
Niet meer actief op Fok!
pi_90759146
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Neo-Mullen ermee wil bereiken? Wil je haar terug (dan snap ik het) of niet? (dan snap ik niet waarom je al die moeite neemt)
@Neo: Het lijkt me dat je ongeacht je doelstelling (terugwillen of niet) er maar 1 reactie mee oproept: Verdediging en verder ingraven.
Strek je eens uit !
pi_90759328
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Zelfs als hij haar niet terugwilt, kan ik het wel snappen hoor... je kan met een laatste gesprek closure bereiken.

Alweer uit eigen ervaring ;) : toen mijn relatie van 9 jaar spaakliep, wou mijn ex me niet meer spreken de eerste week, en de 2 weken nadien was ze op reis. Ik wist dat ze verliefd was op een ander - en anderhalve maand nadat ik haar voor het laatst had gezien, hadden we bij haar thuis afgesproken. Wel, dat gesprek heeft mij geholpen om te denken "Het is goed geweest. Het was op.".
Ik heb dan ook geen enkele wrok tegen haar - ook al hebben we geen contact meer, maar dat ligt meer aan haar (denk ik).
pi_90759370
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Neo: Het lijkt me dat je ongeacht je doelstelling (terugwillen of niet) er maar 1 reactie mee oproept: Verdediging en verder ingraven.
Zullen we morgenavond weten - niet iedereen reageert hetzelfde :D
pi_90759675
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:06 schreef Octagon het volgende:

[..]

Zullen we morgenavond weten - niet iedereen reageert hetzelfde :D
Mmh...als ik lees:

quote:
Zo, ben bezig met het opschrijven van alle punten die ik aan de kaak wil stellen morgen
Het is geen ideaal uitgangspunt voor een open gesprek. "Aan de kaak stellen" is gelijk aan aanval. De ander kan dan bijna niet anders dan verdedigen...
Strek je eens uit !
pi_90759800
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:12 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Mmh...als ik lees:

[..]

Het is geen ideaal uitgangspunt voor een open gesprek. "Aan de kaak stellen" is gelijk aan aanval. De ander kan dan bijna niet anders dan verdedigen...
Ik had dat "aan de kaak" stellen anders gelezen... als "behandelen".
Nu Neo-Mullen je opmerking leest, kan hij misschien een iets "opener" houding aannemen.
Natuurlijk is hij daar niet alleen - de eerste paar minuten zullen waarschijnlijk bepalend zijn voor het verdere verloop van de morgen/middag.
pi_90759874
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:56 schreef Octagon het volgende:

[..]

Een leidraad... niet slecht. Mijn ervaring is namelijk dat als je bij je (ex)partner bent dat je alles wat je wou vragen/zeggen/opmerken 'vergeet'.

Weet alleen niet hoe je ex gaat reageren als je met je nota's voor haar zit ;)
Heeft zij ook eens gedaan. In ieder geval dingen op papier gezet. Ik denk dat ze liever wilt dat ik in 1 keer al m'n dingen kwijt ben, dan dat ik naderhand nog allerlei dingen erbij vertel.

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:14 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik had dat "aan de kaak" stellen anders gelezen... als "behandelen".
Nu Neo-Mullen je opmerking leest, kan hij misschien een iets "opener" houding aannemen.
Natuurlijk is hij daar niet alleen - de eerste paar minuten zullen waarschijnlijk bepalend zijn voor het verdere verloop van de morgen/middag.
Ja, het klinkt inderdaad wat drastisch. Maar er zijn een paar dingen die me zijn blijven steken. Ik wil daar duidelijkheid over. Verder wil ik ook weten hoe ZIJ een verdere (vriendschappelijke) toekomst tussen ons wilt waarmaken. Ik ga niet op een aanvallende manier te werk, maar eerder op een sceptische manier. Een manier waarop ik duidelijkheid krijg over zaken.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 2 januari 2011 @ 20:18:30 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90760011
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:16 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Heeft zij ook eens gedaan. In ieder geval dingen op papier gezet. Ik denk dat ze liever wilt dat ik in 1 keer al m'n dingen kwijt ben, dan dat ik naderhand nog allerlei dingen erbij vertel.
Mijn ervaring: er zullen altijd dingen bij blijven komen, je bent nooit klaar :).
Bedenk je eens: waar moet je echt een antwoord op hebben om het te kunnen afsluiten?
Niet meer actief op Fok!
pi_90760471
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn ervaring: er zullen altijd dingen bij blijven komen, je bent nooit klaar :).
Bedenk je eens: waar moet je echt een antwoord op hebben om het te kunnen afsluiten?
Het is ook geen hele waslijst. Het zijn een x-aantal dingen die ik idd wil weten. Ik ben ook bereid om mijn fouten te erkennen en me daarvoor te verontschuldigen. Maar dat laatste hangt af van haar gedrag.
De laatste contacten die we hadden waren heel vriendschappelijk en totaal geen kwaad in de zin. Ik denk ook wel dat ze voor mijn punten openstaat, maar ik moet geen hoge verwachtingen gaan krijgen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90761860
1 ding is zeker hoe meer je weet over wat er mis is gegaan in je relatie hoe meer pijn of verdriet je zult hebben omdat jij het anders hebt ervaren.
Ik kijk altijd tegen mensen op die zo een punt achter hun relatie kunnen zetten als er net even teveel fout loopt. Ze zeggen dan de mooiheid is ervan af ik ben niet meer blij maar meer aan het discuseren. Of ze hebben zoiets van ik kies voor mezelf. Ik denk dat je moeilijk over een ander heen komt, omdat je teveel moeite in een relatie hebt gestoken en teveel liefde hebt weggegeven en er voor jezelf een te mooie voorstelling van hebt gemaakt of verwacht. En als je dat niet doet en het gewoon heel koeltjes ervaart zul je minder pijn hebben.
pi_90763250
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:44 schreef lyntje het volgende:
1 ding is zeker hoe meer je weet over wat er mis is gegaan in je relatie hoe meer pijn of verdriet je zult hebben omdat jij het anders hebt ervaren.
Ik kijk altijd tegen mensen op die zo een punt achter hun relatie kunnen zetten als er net even teveel fout loopt. Ze zeggen dan de mooiheid is ervan af ik ben niet meer blij maar meer aan het discuseren. Of ze hebben zoiets van ik kies voor mezelf. Ik denk dat je moeilijk over een ander heen komt, omdat je teveel moeite in een relatie hebt gestoken en teveel liefde hebt weggegeven en er voor jezelf een te mooie voorstelling van hebt gemaakt of verwacht. En als je dat niet doet en het gewoon heel koeltjes ervaart zul je minder pijn hebben.
Ik heb het niet over m'n relatie. Dat punt heb ik eigenlijk al naast me neergelegd. Daar ga ik morgen ook niet over praten. Het gaat gewoon over: het is uit, hoe nu verder?
Misschien komt er wel uit dat we voorlopig echt 0,0% contact moeten hebben. Als dat zo is: jammer en kut, maar so be it.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90764121
* jeice meldt zich ook maar weer eens in dit topic...

O&N redelijk goed doorgekomen, al vond ik het wel lichtelijk vreemd dat ik 2 uur voor de jaarwisseling een smsje van m'n ex kreeg met daarin een gedichtje waarin het er op neer kwam dat ze hoopte dat ik een goed,gelukkig,vrolijk nieuwjaar had. Het was een beetje dubbel, aan de ene kant vond ik het lief dat ze nog aan me dacht en een best wel lief smsje stuurde, maar na alles wat er gebeurd is vond ik het moeilijk om die gedachte vast te houden en vond dat eigenlijk ook wel prima, een terugval is niet echt wat ik kan gebruiken nu.

Het is haar nog steeds niet gelukt om langer dan 5-6 dagen geen contact op te nemen met me. Vandaag liep ik ff door de stad om wat dingen te kopen, en ik kwam toevallig een vrouwelijke oud-collega tegen, (waar ik ook nog wel eens mee sms en chat, maar die al wel een vriend heeft en sinds kort zelfs samenwoont) erg leuke meid! We gaan binnenkort ergens een hapje eten en wat drinken om eens bij te kletsen. Toevallig liep de beste vriendin van m'n ex-schoonmoeder ook langs toen ik met haar stond te praten, maar die durfde niks te zeggen volgens mij. Alsof m'n ex ROOK dat ik met een leuke meid stond te praten kreeg ik tijdens dat gesprek weer een sms van haar. Ik heb tijdens het gesprek niet gekeken, maar zag het later. Ze vroeg of ik komende week tijd had om wat te gaan drinken om over het huis te gaan praten...

Dit had ze begin van deze week ook al gevraagd, ik had haar toen te kennen gegeven dat ik geen tijd had. Dat had ik stiekem wel, maar geen zin om de afgelopen week haar te zien of spreken, ik wilde vrolijk naar O&N toe, en ik had het idee dat zij wel eens roet in het eten kon gooien. Ik stuurde haar een smsje terug: "deze week heb ik geen tijd, misschien volgende week of de week erop" om nog maar eens te kennen te geven dat ik geen haast had. Maar ja, aan de andere kant kan ik er ook niet onderuit, we hebben tenslotte nog een huis samen, en spullen te verdelen. Het zou niet fair van mij zijn als ik haar lange tijd in onzekerheid laat daarover, want ze moet tenslotte wel meebetalen (wat ze nog niet gedaan heeft, dus die schuld loopt alvast op). Dus ik stuurde vandaag terug dat ik komende week waarschijnlijk wel tijd had en dat zij maar moest zeggen welke avond. We hadden de vorige keer afgesproken wat te gaan drinken op neutraal terrein, zoals een cafe of kroeg.

Maar gek genoeg kwam in het SMSje daarop van haar kant het voorstel om ergens een hapje te gaan eten. Ik mocht uitzoeken waar en haar dat laten weten als ik het wist. Misschien ligt het aan mij maar is uit eten gaan niet een tikkeltje, hoe noem je dat, "relatie-achtig"? Kijk, ergens maakt het me niet uit, of we nou gaan drinken of eten, het gesprek zal wel even duren lijkt me. Dus of we nou alleen drinken of er ook een hapje bij eten maakt niet uit, maar ik vond het ergens wel vreemd eigenlijk. Uit eten gaan is toch "anders" dan alleen ergens een drankje doen, maar goed...
pi_90764455
Ik kreeg ook een o&n smsje van diegene. Maar weet niet of het sarcastisch was bedoeld wattie mij schreef, haha." De beste wensen! " . Ik had volgens mij hem ook aan het lijstje toegevoegd van mijn smsje naar meerdere mensen toe.

Ach, het maakt niet uit, ik was iig heel verrast en blij met dat smsje. Hij smst namelijk Nooit, whaha. En dattie geld uitgaf om mij de beste wensen te wensen.. ik dacht als hij dat zou doen, zou die eerder een mailtje of een chatberichtje hier op fok sturen, maar nee, een echte smsje!!! *O* :')

Ach, nu is het contact toch volledig verbroken waarschijnlijk en hij wilt niets, dus op naar de nieuwe zoektocht naar de liefde O+ 8-) *;
pi_90764647
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik kreeg ook een o&n smsje van diegene. Maar weet niet of het sarcastisch was bedoeld wattie mij schreef, haha." De beste wensen! " . Ik had volgens mij hem ook aan het lijstje toegevoegd van mijn smsje naar meerdere mensen toe.

Ach, het maakt niet uit, ik was iig heel verrast en blij met dat smsje. Hij smst namelijk Nooit, whaha. En dattie geld uitgaf om mij de beste wensen te wensen.. ik dacht als hij dat zou doen, zou die eerder een mailtje of een chatberichtje hier op fok sturen, maar nee, een echte smsje!!! *O* :')

Ach, nu is het contact toch volledig verbroken waarschijnlijk en hij wilt niets, dus op naar de nieuwe zoektocht naar de liefde O+ 8-) *;
Zoeken ?
Overvalt "de liefde" je niet ?
pi_90765032
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef KaBuf het volgende:

Misschien om te zien of je nog onder "haar vel" kunt kruipen ?
pi_90765134
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:20 schreef Octagon het volgende:

[..]

Zoeken ?
Overvalt "de liefde" je niet ?
jaa dat bedoel ik ook stiekem :@
pi_90765176
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:02 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik heb het niet over m'n relatie. Dat punt heb ik eigenlijk al naast me neergelegd. Daar ga ik morgen ook niet over praten. Het gaat gewoon over: het is uit, hoe nu verder?
Misschien komt er wel uit dat we voorlopig echt 0,0% contact moeten hebben. Als dat zo is: jammer en kut, maar so be it.
Ik denk niet dat je dit zo kunt bespreken het loopt toch altijd anders dan gepland....
ASoms is 0,0% geen contact het beste en later gaat het dan wel weer
pi_90765835
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef KaBuf het volgende:

Proberen? M'n ex is al maanden boos op mij, daar hoef ik helemaal niets voor te doen.

Lyntje schreef iets waar toch een kern van waarheid inzit:

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:44 schreef lyntje het volgende:
Ik denk dat je moeilijk over een ander heen komt, omdat je teveel moeite in een relatie hebt gestoken en teveel liefde hebt weggegeven en er voor jezelf een te mooie voorstelling van hebt gemaakt of verwacht. En als je dat niet doet en het gewoon heel koeltjes ervaart zul je minder pijn hebben.
Als ik eerlijk ben denk ik toch wel wat meer effort in de relatie gestoken te hebben dan de andere kant... Dat is ook iets wat ik bij meerdere hier op dit draadje heb gelezen.
Strek je eens uit !
pi_90765978
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef Ernemmertje het volgende:

Ik wil je niet teleurstellen....maar er is ook nog zoiets als een groeps-sms'je; gewoon je tekst maken en ff met markeren een lijstje maken ;)
Strek je eens uit !
pi_90766353
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:36 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ik wil je niet teleurstellen....maar er is ook nog zoiets als een groeps-sms'je; gewoon je tekst maken en ff met markeren een lijstje maken ;)
<sarcasm>Zelfs in dat lijstje sta ik bij geen enkele ex.</sarcasm> ;)

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:34 schreef Wanderingwhy het volgende:
Als ik eerlijk ben denk ik toch wel wat meer effort in de relatie gestoken te hebben dan de andere kant... Dat is ook iets wat ik bij meerdere hier op dit draadje heb gelezen.
+1 - achteraf bekeken allemaal 'verspilde' energie... een gedachte die ik niet mag meenemen naar een volgende relatie.
pi_90766462
goedenavond. :W
pi_90766879
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Is het een goede avond ? ;)
'evening ! w/
pi_90766883
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Slowchat? :W
Strek je eens uit !
pi_90767290
hahaha jaa.

Nee het is eigelijk geen goede avond want ik verga van de slaap en moet tentamens leren.
pi_90767358
quote:
Allereerst succes.. Ik raad je wel aan om niet de hele tijd te gaan zitten opsommen wat er mis is gegaan, denk dat het van haar kant ook vervelend is om van je ex een lijstje te horen van hoe of wat. Het is immers al uit en jij wilt ook niet dat ze morgen blij is als je weer weg bent. Probeer te zeggen wat je kwijt wil, maar laat verwijten achterwege als je nog ergens op hoopt..
pi_90767865
waar is WW?
Ik dacht dat we gingen slowchatten. :{w
  zondag 2 januari 2011 @ 22:06:34 #228
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90767955
Vet. Tieten? Anders doe ik niet mee ;(
pi_90768299
nee man. ik heb wel testosteron voor je?
  zondag 2 januari 2011 @ 22:18:42 #230
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90768652
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
nee man. ik heb wel testosteron voor je?
Heb k zelf genoeg.. En testosteron ook :P Zou wel wat meer endorfine op het moment kunnen gebruiken :P Of iemand die zo lekker mijn voeten masseert als ze uit het badje komen O+

Ben nu bezig met een lijstje met eigenschappen van mezelf en voor het eerst weet ik er eigk best veel op te noemen :D is dat egocentrisch als ik mezelf eigenlijk best wel een leuke / goede jongen vind? :P
pi_90768686
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:18 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Heb k zelf genoeg.. En testosteron ook :P Zou wel wat meer endorfine op het moment kunnen gebruiken :P Of iemand die zo lekker mijn voeten masseert als ze uit het badje komen O+

Ben nu bezig met een lijstje met eigenschappen van mezelf en voor het eerst weet ik er eigk best veel op te noemen :D is dat egocentrisch als ik mezelf eigenlijk best wel een leuke / goede jongen vind? :P
Nee ik vind het niet egocentrisch.
Deel je je lijstje?
pi_90768897
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:18 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Niet egocentrisch. Dat heet arrogant ;)
Strek je eens uit !
pi_90768953
ja dag.

Als je jezelf niet leuk vind ben je onzeker en als je jezelf wel leuk vind ben je arrogant?
pi_90769048
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
waar is WW?
Ik dacht dat we gingen slowchatten. :{w
Hier. Ik was ff slow-walken met mijn honden. Het is spek-glibber-glad buiten! :')
Strek je eens uit !
  zondag 2 januari 2011 @ 22:25:36 #235
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90769055
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Niet egocentrisch. Dat heet arrogant ;)
Arrogant vind ik het meer als je denkt dat je alles bent :P oppervlakkigheid..

Komtie :P conceptfase :+

Betere eigenschappen:

- Betrouwbaar
- Eerlijk
- Humoristisch
- Avontuurlijk
- Brede interesses
- Aardig wat levenservaring
- Inlevingsvermogen
- Beleefd
- Bescheiden
- Slim ( niet dom :+ )
- Creatief, vooral op technisch gebied.
- Bewustzijn
- Verantwoordelijk

Mindere eigenschappen:
- Doorzettingsvermogen
- Concentratievermogen
- Discipline

en discutabel is professionaliteit omdat daar de 3 mindere eigenschappen bij horen, en zelfverzekerd... Dat vaak wel maar ook niet altijd.
pi_90769106
hahaha klinkt als iets wat je op ematch.nl zou zetten.

maar als dit écht zo is,tof dan :]
pi_90769115
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ja dag.

Als je jezelf niet leuk vind ben je onzeker en als je jezelf wel leuk vind ben je arrogant?
Dat zeg ik toch niet? Anyway, ff een dolletje om weer op te warmen ;)

(ik kom binnen en het gaat ineens over testosteron!)
Strek je eens uit !
pi_90769157
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:26 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet? Anyway, ff een dolletje om weer op te warmen ;)

(ik kom binnen en het gaat ineens over testosteron!)
ja ik barst er namelijk van.
  zondag 2 januari 2011 @ 22:27:48 #239
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90769207
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
hahaha klinkt als iets wat je op ematch.nl zou zetten.

maar als dit écht zo is,tof dan :]
Heheh nou k wil eigenlijk liever een meisje uit de buurt daten :P en echt praten enzo.. :X Mja ik kreeg ineens allemaal goede eigenschappen toen ik er over nadacht :')
pi_90769317
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:27 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Heheh nou k wil eigenlijk liever een meisje uit de buurt daten :P en echt praten enzo.. :X Mja ik kreeg ineens allemaal goede eigenschappen toen ik er over nadacht :')
beter toch :9 Nu nog een meisje vinden die het allemaal cool vind.
pi_90769551
Of eigenschappen waar je nu geen barst aan hebt? ;)

Of eigenschappen die je nu vreselijk in de weg zitten?

- Nieuwsgierig
- Ongeduldig soms
- Spontaan
- Sensitief
- ?

Zomaar wat van die eigenschappen die me nu juist tegenwerken i.p.v. meehelpen om de rust te bewaren als je ex met haar muren bezig is.

Ach....what the heck....spontaan als ik ben schreef ik vanmiddag een sensitieve mail omdat ik soms het geduld niet kan bewaren zo nieuwsgierig ben ik hoe het nu met haar gaat....
Strek je eens uit !
pi_90769588
heb je het verstuurd?
pi_90769608
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
heb je het verstuurd?
:Y
Strek je eens uit !
  zondag 2 januari 2011 @ 22:35:59 #244
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90769705
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:34 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ja. Wat denk je zelf? Handig? Ga je niet stiekem nou zitten wachten op haar mailtje terug terwijl je haar misschien nu verder weg gejaagd hebt? ;)

Nieuwsgierig en geduldig, nog 2 positieve eigenschappen :Y
pi_90769711
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:34 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

En wat verwacht je van haar dan?
pi_90769807
Ik heb even twee dingen te zeggen/vragen.

ben ik de enige die geen contact meer wil ?En hoe wisten jullie dat jullie vriend(in) te vertrouwen was.En ik heb concrete antwoorden nodig, niet dingen als: dat voel je. Ik ben niet echt gevoelsmens. :{
pi_90769918
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

En wat verwacht je van haar dan?
Zoals ik eerder postte heb ik geen verwachtingen. Wat wel van belang is, is dat ze weet hoe ik erin sta. Dat is nu gebeurd.
Strek je eens uit !
pi_90769978
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Mindere eigenschappen:
- Doorzettingsvermogen
- Concentratievermogen
- Discipline

en discutabel is professionaliteit omdat daar de 3 mindere eigenschappen bij horen, en zelfverzekerd... Dat vaak wel maar ook niet altijd.
Echt die eigenschappen noemen die anderzijds toch wel positief kunnen zijn. Zou je wel uitnodigen voor een sollicitatiegesprek.. :Y
pi_90770009
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

ben ik de enige die geen contact meer wil ?En hoe wisten jullie dat jullie vriend(in) te vertrouwen was.En ik heb concrete antwoorden nodig, niet dingen als: dat voel je. Ik ben niet echt gevoelsmens. :{
Dan moet je me ff meer achtergrond geven bij je vraag. Dit draadje gaat zo snel dat ik anders 'tig minuten bezig ben al je vorige posts weer te herlezen. Jij had een vriendin die nog links en rechts allerlei sites bezocht en een ad had?
Strek je eens uit !
pi_90770191
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:41 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Dan moet je me ff meer achtergrond geven bij je vraag. Dit draadje gaat zo snel dat ik anders 'tig minuten bezig ben al je vorige posts weer te herlezen. Jij had een vriendin die nog links en rechts allerlei sites bezocht en een ad had?
Eh nee.
Mijn vraag is gewoon, als je iemand ontmoet ja, hoe snel vertrouw je die persoon?En wanneer weet je dat je echt je alles bij hem haar kan uiten?
pi_90770208
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

Vertrouwen in de zin van?
pi_90770306
Gewoon vertrouwen in een relatie?

Ik kan ALLES bij jou kwijt,weten dat jij als een muur achter me staat?
pi_90770374
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Eh nee.
Mijn vraag is gewoon, als je iemand ontmoet ja, hoe snel vertrouw je die persoon?En wanneer weet je dat je echt je alles bij hem haar kan uiten?
Vertrouwen is er in de basis natuurlijk altijd wel een beetje. Anders begin je er niet aan. Daarna is het iets dat opbouwt. Doordat woorden kloppen met daden, doordat er geen tegenstrijdigheden gaan ontstaan. Doordat er geen vraagtekens komen.
Ik start niet met achterdocht of wantrouwen. Maar stel dat hij/zij steeds weg zou lopen als ze een telefoontje krijgt, of haar scherm enorm zou afschermen bij t lezen van een sms'je. dat soort dingen.
Strek je eens uit !
  zondag 2 januari 2011 @ 22:47:48 #254
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90770392
quote:

[..]

Eh nee.
Nee je bent niet de enige die geen contact wil. Alhoewel, willen... Ik weet dat het beter is om niet te doen :) Omdat we er niks mee opschieten. Behalve dat we continu elkaar aantrekken en dan afstoten doordat we op een ander niveau praten.

Hoe snel vertrouw ik iemand, best snel. Ik ben voor veel mensen een open boek voortaan, als mensen dat willen dan mogen ze weten wie ik ben, wat ik voel en denk. Ik merk al snel wanneer ik wél met iemand kan praten, maar eigenlijk is de enige voorwaarde wederzijdse interesse. Betekend niet dat ik men verhalen aan ieder willekeurige neus ophang hoor ;)

En imo is vertrouwen de basis van een relatie. Je mag me controleren als je wilt, maar zodra je dat wil doen gaan er bij vraagtekens omhoog. Zou niet nodig moeten zijn :)
pi_90770518
Hmm ok. thanks for answering :)
pi_90770523
Kunnen we het woord "muur" ff mijden deze avond? Thnxs......
Strek je eens uit !
pi_90770558
quote:

[..]

Eh nee.
Denk dat het wel afhankelijk is van wat je terug krijgt. Iemand die bij jou alles kan uiten, daar vertel je gemakkelijker ook je gevoelens aan. Als iemand altijd terughoudend is, dan is er toch wel een duidelijke drempel. Wat vertrouwen betreft vind ik wel dat vertrouwen iets is wat je na verloop van tijd als je iemand beter kent en in hoeverre diegene laat zien dat hij/zij te vertrouwen is.

De vriend van een vriendin van mij zeurt altijd dat zijn vriendin hem voor geen meter vertrouwt, dat ze zo wantrouwerig is en blablabla. Alleen wat wel is, is dat hij zijn tel niet op tafel kan neerleggen. Als hij gaat douchen neemt hij dat ding mee, naar de wc eveneens. Laadt hij zijn telefoon op, dan zet hij zijn telefoon uit. Hij kan zijn msn ook niet zomaar aanlaten en ff weglopen van de pc, zijn mailbox is ook altijd zorgvuldig afgesloten etc. etc. Zijn tel wordt in haar bijzijn vaak niet opgenomen en zijn beltoon staat altijd op stil. Hij kan wel hard lopen schreeuwen dat zijn vriendin hem niet vertrouwt, ook al zou hij zo clean zijn als een jochie van 6, zulke acties hebben gewoon geen positief invloed op vertrouwen.
  zondag 2 januari 2011 @ 22:51:26 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90770583
Hier nog één die aan het mailen is geweest vandaag :'). De kans dat ik haar (weer) wegjaag is echter niet zo groot, denk ik. Ik weet inmiddels wel waarmee ik haar wegjaag.
Maar ik betrap mezelf er ook op dat ik ongeduldiger ben dan ik zelf dacht.
Niet meer actief op Fok!
pi_90770594
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
Kunnen we het woord "muur" ff mijden deze avond? Thnxs......
Im sorry :*
  zondag 2 januari 2011 @ 22:53:33 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90770705
Wat ik zelf zo verdomd lastig vind, is de balans tussen teveel contact zoeken (want straks voelt ze zich geclaimd) en te weinig contact zoeken (want straks denkt ze dat ik geen interesse meer heb).
Kut is ook dat ik zonder werk zit momenteel en dan heb ik dus geen afleiding. Anderzijds zou ik dan ook geen tijd hebben om steeds contact met haar te zoeken, maar ook geen tijd om erover na te denken of dat goed of slecht is. Aargh! Makes me crazy.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 2 januari 2011 @ 22:54:10 #261
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90770749
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:53 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik zelf zo verdomd lastig vind, is de balans tussen teveel contact zoeken (want straks voelt ze zich geclaimd) en te weinig contact zoeken (want straks denkt ze dat ik geen interesse meer heb).
Kut is ook dat ik zonder werk zit momenteel en dan heb ik dus geen afleiding. Anderzijds zou ik dan ook geen tijd hebben om steeds contact met haar te zoeken, maar ook geen tijd om erover na te denken of dat goed of slecht is. Aargh! Makes me crazy.
Dus! werk zoeken en accepteren als het even wat minder is? :P
pi_90770793
Ik word gespannen voor morgen :@
Wie spreekt me ff moed in?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90770800
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:53 schreef Viking84 het volgende:
of slecht is.
hahaha dit dus
pi_90770812
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:50 schreef Tara_88 het volgende:
De vriend van een vriendin van mij zeurt altijd dat zijn vriendin hem voor geen meter vertrouwt, dat ze zo wantrouwerig is en blablabla. Alleen wat wel is, is dat hij zijn tel niet op tafel kan neerleggen. Als hij gaat douchen neemt hij dat ding mee, naar de wc eveneens. Laadt hij zijn telefoon op, dan zet hij zijn telefoon uit. Hij kan zijn msn ook niet zomaar aanlaten en ff weglopen van de pc, zijn mailbox is ook altijd zorgvuldig afgesloten etc. etc. Zijn tel wordt in haar bijzijn vaak niet opgenomen en zijn beltoon staat altijd op stil. Hij kan wel hard lopen schreeuwen dat zijn vriendin hem niet vertrouwt, ook al zou hij zo clean zijn als een jochie van 6, zulke acties hebben gewoon geen positief invloed op vertrouwen.
Mijn ex was ook zo'n beetje dit type. Ze had een password op haar gsm en laptop. Nam zelden tels aan in mijn bijzijn en hij stond bijna altijd op stil. Als ik doordeweeks haar belde kreeg ik haar zelden aan de lijn want ook thuis had ze 'm vaak op stil staan. Nog was dit geen reden voor wantrouwen bij mij. Na een half jaar veranderde dit bij haar. Werd ze veel opener en ging ze ook opnemen waar ik bij was. Het bleek bij haar te maken te hebben met een stukje onzekerheid en juist 100% van onze tijd willen genieten zonder 'inmenging van een ander als ze bij me was.
Strek je eens uit !
pi_90770826
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik word gespannen voor morgen :@
Wie spreekt me ff moed in?
wattis morgen?:@
  zondag 2 januari 2011 @ 22:56:51 #266
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90770898
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

wattis morgen?:@
Ex ontmoeten vlak bij mij :P laatste gesprekje... :X
pi_90770961
Oh tering dat ken ik.
ehmm!
laat jezelf niet helemaal gaan,hou jezelf een beetje in de hand.
pi_90771064

Zo voel ik me vanavond. O+
pi_90771181
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:56 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Ex ontmoeten vlak bij mij :P laatste gesprekje... :X
Dramatiseer niet zo allemaal ;(
Ik wil een aantal dingen weten. Weten wat zij van bepaalde dingen vindt. Ook een heel aantal dingen die niets met ons verleden hebben te maken (haar situatie thuis en al).
Ik zal een aantal dingen opnoemen die ik niet leuk vind en zij zal hetzelfde doen. Ik ken haar al langer en IRL kan ze best goed met zulke kritiek omgaan. Ik hoop dat dat morgen ook zo is.

Wens me geluk!
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 2 januari 2011 @ 23:01:55 #270
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90771185
Nou zo voel ik me totaal niet

Ik voel me super!
  zondag 2 januari 2011 @ 23:02:39 #271
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90771227
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wens me geluk!
Dat sowieso :)
pi_90771254
Alle geluk van de wereld

En keep us updated.
pi_90771308
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:02 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Dat sowieso :)
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Alle geluk van de wereld

En keep us updated.
Beide bedankt :)!

@ Johnny: zal morgen wat laten weten

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo: Ik wens je alle geluk toe, en vooral dat stukje wijsheid en rust wat maakt dat jij je prima in je vel gaat voelen voor morgen.

Tip: Rij niet telaat weg. Als je gejaagd en/of gespannen aankomt is dat niet fijn voor zo'n gesprek. Het zou zelfs beter zijn als je een half uur te vroeg bent zodat er ergens daar eerst nog een bakkie kan doen en weer relaxed kan worden.

Nogmaals succes!
I'll keep it in mind :) ook jij bedankt!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90771320
@Neo: Ik wens je alle geluk toe, en vooral dat stukje wijsheid en rust wat maakt dat jij je prima in je vel gaat voelen voor morgen.

Tip: Rij niet telaat weg. Als je gejaagd en/of gespannen aankomt is dat niet fijn voor zo'n gesprek. Het zou zelfs beter zijn als je een half uur te vroeg bent zodat er ergens daar eerst nog een bakkie kan doen en weer relaxed kan worden.

Nogmaals succes!
Strek je eens uit !
pi_90771441
Ik voel me opeens een beetje alleen'ig.
  zondag 2 januari 2011 @ 23:08:35 #276
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90771536
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
:P en net ging het nog zo goed... Voelde me vanochtend ook heel even alleen toen ik het lege kussen naast me zag. ;)
  zondag 2 januari 2011 @ 23:09:31 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90771584
Ik heb altijd een leeg kussen naast me, dus ik ben altijd allenig, boeh! :'( :P.

Nu eerst maar eens slapen.

Succes, Neo!
Niet meer actief op Fok!
pi_90771637
Ja kwam een triest nummer voorbij :{

Welterusten viking.
pi_90771706
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Maar JFM: Ff duidelijk, jij bent toch een vrouw? (en alleen ben je hier absoluut niet hoor! :s) )
Strek je eens uit !
pi_90771750
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:11 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Maar JFM: Ff duidelijk, jij bent toch een vrouw? (en alleen ben je hier absoluut niet hoor! :s) )
maakt het uit wat ik ben? :6
  zondag 2 januari 2011 @ 23:13:31 #281
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90771827
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Alles :Y
pi_90771853
haha want?
pi_90771859
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Haha, dat niet, maar een draadje eerder zei je dat. Kon het even niet plaatsen met je hoge testosteronlevel...ging al fantaseren over JFM als een Russische kogelstootster.... :)
Strek je eens uit !
pi_90771883
Het enige waar ik nu nog veel aan denk is dat hij een nieuwe vriendin gaat krijgen ooit. Dan beeld ik me echt in hoe hij dingen met een ander meisje gaat doen. Lieve dingen tegen haar zeggen, haar knuffelen en aanraken. Ik had vannacht ook gedroomd dat hij een nieuwe vriendin had en dat hij me mailde en daarin vroeg hij iets aan mij te doen ten gunste van het werk van zijn nieuwe vriendin. En dat hij naar het buitenland ging met haar enzo. Heel stom, ik werd zo kut wakker. Dat is dan zo realistisch he..

Volgens mij is het puur bezitterigheid van mij dit. Zal dat wel ooit weggaan? Een vriendin van mij heeft na 2 jaar nog steeds een rotgevoel als ze hoort over dingen die hij met zijn nieuwe vriendin doet, ook al is ze nu super gelukkig met haar nieuwe vriend.
  zondag 2 januari 2011 @ 23:14:52 #285
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90771899
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
haha want?
Verschil tussen mannen en vrouwen leek me wel duidelijk :P
  zondag 2 januari 2011 @ 23:16:27 #286
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90771963
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:14 schreef Faerie het volgende:
Het enige waar ik nu nog veel aan denk is dat hij een nieuwe vriendin gaat krijgen ooit. Dan beeld ik me echt in hoe hij dingen met een ander meisje gaat doen. Lieve dingen tegen haar zeggen, haar knuffelen en aanraken. Ik had vannacht ook gedroomd dat hij een nieuwe vriendin had en dat hij me mailde en daarin vroeg hij iets aan mij te doen ten gunste van het werk van zijn nieuwe vriendin. En dat hij naar het buitenland ging met haar enzo. Heel stom, ik werd zo kut wakker. Dat is dan zo realistisch he..

Volgens mij is het puur bezitterigheid van mij dit. Zal dat wel ooit weggaan? Een vriendin van mij heeft na 2 jaar nog steeds een rotgevoel als ze hoort over dingen die hij met zijn nieuwe vriendin doet, ook al is ze nu super gelukkig met haar nieuwe vriend.
Nou zal k je wat stoms vertellen? Ik probeer wel eens wat daarover te denken, dingen met een ander meisje maar ik kom steeds weer op men ex uit :P Mja.. van haar wil ik dat ook echt niet weten hoor. Zolang ze het goed heeft en ik ook is dat alles wat belangrijk is.
pi_90772007
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb altijd een leeg kussen naast me, dus ik ben altijd allenig, boeh! :'( :P.

Nu eerst maar eens slapen.

Succes, Neo!
Ja die leegte blijft niet alleen zichtbaar maar ook voelbaar he? Alles van m'n ex is nu in principe wel uit mijn woonhuis. Het gekke is dat het daarmee alleen maar ff meer pijn deed. De open plekken e.d. waren zichtbaarder dan toen er haar spulletjes links en rechts nog waren.

Vooral op de badkamer is de leegte zichtbaar. Als vrouw heb je toch meer 'gereedschap' dan een man en tja, dat mis ik nu best.....
Strek je eens uit !
pi_90772014
:') oke oke Ik geef toe. Ik ben een meisje,maar dat had je ook zelf kunnen uitvinden door bij: wat draag je vandaag topic,maar niet iedereen kijkt daar dus oke.

faerie: Ja dat ken ik wel.Dan krijg ik zo een verdomd slecht gevoel en kan ik wel huilen,dat ik niet meer degene ben met wie hij alles deelt maar ZIJ. Wat ik te horen kreeg zal zij ook te horen krijgen.mijn bijnamen zullen haar bijnamen worden.Onze avonden zullen hun avonden worden.
Feit is dat je het moet accepteren.Hoe hard het ook klinkt.
pi_90772160
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:14 schreef Faerie het volgende:

Heerlijk die bezitterigheid. Mijn ex was ook best jaloers. Vond ik ergens wel heel leuk en lief van haar. Ik kon er goed mee omgaan ook... :)
Strek je eens uit !
pi_90772302
Gek: Ik haat het om alleen te zijn. Maar ik haat het nu alleen omdat het zonder haar is.....
Strek je eens uit !
pi_90772358
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:23 schreef Wanderingwhy het volgende:
Gek: Ik haat het om alleen te zijn. Maar ik haat het nu alleen omdat het zonder haar is.....
Ik weet precies wat je bedoelt.
pi_90772515
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
:') oke oke Ik geef toe. Ik ben een meisje,maar dat had je ook zelf kunnen uitvinden door bij: wat draag je vandaag topic,maar niet iedereen kijkt daar dus oke.

faerie: Ja dat ken ik wel.Dan krijg ik zo een verdomd slecht gevoel en kan ik wel huilen,dat ik niet meer degene ben met wie hij alles deelt maar ZIJ. Wat ik te horen kreeg zal zij ook te horen krijgen.mijn bijnamen zullen haar bijnamen worden.Onze avonden zullen hun avonden worden.
Feit is dat je het moet accepteren.Hoe hard het ook klinkt.
Inderdaad ja! En ja accepteren moet wel. En tja, ik denk maar zo: hij kan die leuke dingen ook niet meer met mij meemaken! Ik zal ook ooit een nieuwe vriend krijgen weer. Ik hoop alleen wel stiekem dat ik eerder ben dan hem. :P
pi_90772613
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:26 schreef Faerie het volgende:

[..]

Inderdaad ja! En ja accepteren moet wel. En tja, ik denk maar zo: hij kan die leuke dingen ook niet meer met mij meemaken! Ik zal ook ooit een nieuwe vriend krijgen weer. Ik hoop alleen wel stiekem dat ik eerder ben dan hem. :P
Misschien is dit wel iets wat ik onbewust wegdruk. Als ik mezelf dwing erover na te denken krijg ik het te slecht....

ninja edit: maar ach..dan mag ie eerst het eerste half jaar met haar in, en kijk, daar moet ik dan wel ff om glimlachen :)
Strek je eens uit !
pi_90772761
Even als een tip een erg goede blog van Paulo Coelho over het loslaten van bepaalde periodes in je leven: http://paulocoelhoblog.co(...)ycles-eng-espa-port/

Steunt mij heel erg. "Things pass, and the best we can do is to let them really go away." :)
  zondag 2 januari 2011 @ 23:31:48 #295
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90772770
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

Had k gezien ja :+
pi_90772804
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ik weet precies wat je bedoelt.
@JFM: Vertel nog eens iets meer over die muren-neerhalende man....zucht....
Strek je eens uit !
  zondag 2 januari 2011 @ 23:36:05 #297
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90773007
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:31 schreef Faerie het volgende:
Even als een tip een erg goede blog van Paulo Coelho over het loslaten van bepaalde periodes in je leven: http://paulocoelhoblog.co(...)ycles-eng-espa-port/

Steunt mij heel erg. "Things pass, and the best we can do is to let them really go away." :)
Stop being who you were, and change into who you are. ;) :)
pi_90773023
Weetje
Ik kan wel hier zeggen:' Don't worry, be happy, genoeg vissen in de zee,maak je geen zorgen, er zijn meer mensen op de wereld!Zij is jou niet waard, verspil je tijd niet etc.' En duizenden anderen zinnetjes,mantra's uit zelfhelp boeken op nachtkastjes van zoveel vrouwen maar als het op dat moment niet helpt,dan helpt het niet.

ik heb een vriendin die zegt altijd op het zwaarste moment: JohnfuckinMayer,laat het.
En dat helpt niet. Je moet gewoon fucking hard je kaken op elkaar houden en jezelf onder controle houden want anders knap je & dan heb je niks meer.

Verdomme ik word zo boos nu.
  zondag 2 januari 2011 @ 23:38:52 #299
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90773159
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Weetje
Ik kan wel hier zeggen:' Don't worry, be happy, genoeg vissen in de zee,maak je geen zorgen, er zijn meer mensen op de wereld!Zij is jou niet waard, verspil je tijd niet etc.' En duizenden anderen zinnetjes,mantra's uit zelfhelp boeken op nachtkastjes van zoveel vrouwen maar als het op dat moment niet helpt,dan helpt het niet.

ik heb een vriendin die zegt altijd op het zwaarste moment: JohnfuckinMayer,laat het.
En dat helpt niet. Je moet gewoon fucking hard je kaken op elkaar houden en jezelf onder controle houden want anders knap je & dan heb je niks meer.

Verdomme ik word zo boos nu.
Je hebt niks aan de vissen in de zee als je zelf in de woestijn zit :) Daar zal je eerst zelf uit moeten komen. /cliche uitspraak.

Rustig blijven, boos worden heb je absoluut niks aan ;)
pi_90773261
ja maar verdomme, als je geen contact meer met me wil, hou dan ook op met bellen,smsen,mailen. Als je me niet wilt, best,rot dan op?

waarom komt hij steeds..nu 1.5 jaar lang terug en dan gaat ie weer en dan komt ie weer?
  zondag 2 januari 2011 @ 23:41:01 #301
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90773275
Mooi liedje van mevr Goovaart op den radio.

En we gaan hier dooor:

De kunst van het loslaten van je ex: Deel 141.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')