quote:Op zondag 2 januari 2011 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik voel me opeens een beetje alleen'ig.
Maar JFM: Ff duidelijk, jij bent toch een vrouw? (en alleen ben je hier absoluut niet hoor!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik voel me opeens een beetje alleen'ig.
maakt het uit wat ik ben?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:11 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Maar JFM: Ff duidelijk, jij bent toch een vrouw? (en alleen ben je hier absoluut niet hoor!)
Haha, dat niet, maar een draadje eerder zei je dat. Kon het even niet plaatsen met je hoge testosteronlevel...ging al fantaseren over JFM als een Russische kogelstootster....quote:
Nou zal k je wat stoms vertellen? Ik probeer wel eens wat daarover te denken, dingen met een ander meisje maar ik kom steeds weer op men ex uitquote:Op zondag 2 januari 2011 23:14 schreef Faerie het volgende:
Het enige waar ik nu nog veel aan denk is dat hij een nieuwe vriendin gaat krijgen ooit. Dan beeld ik me echt in hoe hij dingen met een ander meisje gaat doen. Lieve dingen tegen haar zeggen, haar knuffelen en aanraken. Ik had vannacht ook gedroomd dat hij een nieuwe vriendin had en dat hij me mailde en daarin vroeg hij iets aan mij te doen ten gunste van het werk van zijn nieuwe vriendin. En dat hij naar het buitenland ging met haar enzo. Heel stom, ik werd zo kut wakker. Dat is dan zo realistisch he..
Volgens mij is het puur bezitterigheid van mij dit. Zal dat wel ooit weggaan? Een vriendin van mij heeft na 2 jaar nog steeds een rotgevoel als ze hoort over dingen die hij met zijn nieuwe vriendin doet, ook al is ze nu super gelukkig met haar nieuwe vriend.
Ja die leegte blijft niet alleen zichtbaar maar ook voelbaar he? Alles van m'n ex is nu in principe wel uit mijn woonhuis. Het gekke is dat het daarmee alleen maar ff meer pijn deed. De open plekken e.d. waren zichtbaarder dan toen er haar spulletjes links en rechts nog waren.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb altijd een leeg kussen naast me, dus ik ben altijd allenig, boeh!![]()
.
Nu eerst maar eens slapen.
Succes, Neo!
Heerlijk die bezitterigheid. Mijn ex was ook best jaloers. Vond ik ergens wel heel leuk en lief van haar. Ik kon er goed mee omgaan ook...quote:Op zondag 2 januari 2011 23:14 schreef Faerie het volgende:
Het enige waar ik nu nog veel aan denk is dat hij een nieuwe vriendin gaat krijgen ooit. Dan beeld ik me echt in hoe hij dingen met een ander meisje gaat doen. Lieve dingen tegen haar zeggen, haar knuffelen en aanraken. Ik had vannacht ook gedroomd dat hij een nieuwe vriendin had en dat hij me mailde en daarin vroeg hij iets aan mij te doen ten gunste van het werk van zijn nieuwe vriendin. En dat hij naar het buitenland ging met haar enzo. Heel stom, ik werd zo kut wakker. Dat is dan zo realistisch he..
Volgens mij is het puur bezitterigheid van mij dit. Zal dat wel ooit weggaan? Een vriendin van mij heeft na 2 jaar nog steeds een rotgevoel als ze hoort over dingen die hij met zijn nieuwe vriendin doet, ook al is ze nu super gelukkig met haar nieuwe vriend.
Ik weet precies wat je bedoelt.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:23 schreef Wanderingwhy het volgende:
Gek: Ik haat het om alleen te zijn. Maar ik haat het nu alleen omdat het zonder haar is.....
Inderdaad ja! En ja accepteren moet wel. En tja, ik denk maar zo: hij kan die leuke dingen ook niet meer met mij meemaken! Ik zal ook ooit een nieuwe vriend krijgen weer. Ik hoop alleen wel stiekem dat ik eerder ben dan hem.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
oke oke Ik geef toe. Ik ben een meisje,maar dat had je ook zelf kunnen uitvinden door bij: wat draag je vandaag topic,maar niet iedereen kijkt daar dus oke.
faerie: Ja dat ken ik wel.Dan krijg ik zo een verdomd slecht gevoel en kan ik wel huilen,dat ik niet meer degene ben met wie hij alles deelt maar ZIJ. Wat ik te horen kreeg zal zij ook te horen krijgen.mijn bijnamen zullen haar bijnamen worden.Onze avonden zullen hun avonden worden.
Feit is dat je het moet accepteren.Hoe hard het ook klinkt.
Misschien is dit wel iets wat ik onbewust wegdruk. Als ik mezelf dwing erover na te denken krijg ik het te slecht....quote:Op zondag 2 januari 2011 23:26 schreef Faerie het volgende:
[..]
Inderdaad ja! En ja accepteren moet wel. En tja, ik denk maar zo: hij kan die leuke dingen ook niet meer met mij meemaken! Ik zal ook ooit een nieuwe vriend krijgen weer. Ik hoop alleen wel stiekem dat ik eerder ben dan hem.
Had k gezien jaquote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
oke oke Ik geef toe. Ik ben een meisje,maar dat had je ook zelf kunnen uitvinden door bij: wat draag je vandaag topic,maar niet iedereen kijkt daar dus oke.
@JFM: Vertel nog eens iets meer over die muren-neerhalende man....zucht....quote:Op zondag 2 januari 2011 23:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt.
Stop being who you were, and change into who you are.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:31 schreef Faerie het volgende:
Even als een tip een erg goede blog van Paulo Coelho over het loslaten van bepaalde periodes in je leven: http://paulocoelhoblog.co(...)ycles-eng-espa-port/
Steunt mij heel erg. "Things pass, and the best we can do is to let them really go away."
Je hebt niks aan de vissen in de zee als je zelf in de woestijn zitquote:Op zondag 2 januari 2011 23:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Weetje
Ik kan wel hier zeggen:' Don't worry, be happy, genoeg vissen in de zee,maak je geen zorgen, er zijn meer mensen op de wereld!Zij is jou niet waard, verspil je tijd niet etc.' En duizenden anderen zinnetjes,mantra's uit zelfhelp boeken op nachtkastjes van zoveel vrouwen maar als het op dat moment niet helpt,dan helpt het niet.
ik heb een vriendin die zegt altijd op het zwaarste moment: JohnfuckinMayer,laat het.
En dat helpt niet. Je moet gewoon fucking hard je kaken op elkaar houden en jezelf onder controle houden want anders knap je & dan heb je niks meer.
Verdomme ik word zo boos nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |