abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90770208
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb even twee dingen te zeggen/vragen.

ben ik de enige die geen contact meer wil ?En hoe wisten jullie dat jullie vriend(in) te vertrouwen was.En ik heb concrete antwoorden nodig, niet dingen als: dat voel je. Ik ben niet echt gevoelsmens. :{
Vertrouwen in de zin van?
pi_90770306
Gewoon vertrouwen in een relatie?

Ik kan ALLES bij jou kwijt,weten dat jij als een muur achter me staat?
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_90770374
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Eh nee.
Mijn vraag is gewoon, als je iemand ontmoet ja, hoe snel vertrouw je die persoon?En wanneer weet je dat je echt je alles bij hem haar kan uiten?
Vertrouwen is er in de basis natuurlijk altijd wel een beetje. Anders begin je er niet aan. Daarna is het iets dat opbouwt. Doordat woorden kloppen met daden, doordat er geen tegenstrijdigheden gaan ontstaan. Doordat er geen vraagtekens komen.
Ik start niet met achterdocht of wantrouwen. Maar stel dat hij/zij steeds weg zou lopen als ze een telefoontje krijgt, of haar scherm enorm zou afschermen bij t lezen van een sms'je. dat soort dingen.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zondag 2 januari 2011 @ 22:47:48 #254
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90770392
quote:

[..]

Eh nee.
Mijn vraag is gewoon, als je iemand ontmoet ja, hoe snel vertrouw je die persoon?En wanneer weet je dat je echt je alles bij hem haar kan uiten?
Nee je bent niet de enige die geen contact wil. Alhoewel, willen... Ik weet dat het beter is om niet te doen :) Omdat we er niks mee opschieten. Behalve dat we continu elkaar aantrekken en dan afstoten doordat we op een ander niveau praten.

Hoe snel vertrouw ik iemand, best snel. Ik ben voor veel mensen een open boek voortaan, als mensen dat willen dan mogen ze weten wie ik ben, wat ik voel en denk. Ik merk al snel wanneer ik wél met iemand kan praten, maar eigenlijk is de enige voorwaarde wederzijdse interesse. Betekend niet dat ik men verhalen aan ieder willekeurige neus ophang hoor ;)

En imo is vertrouwen de basis van een relatie. Je mag me controleren als je wilt, maar zodra je dat wil doen gaan er bij vraagtekens omhoog. Zou niet nodig moeten zijn :)
pi_90770518
Hmm ok. thanks for answering :)
pi_90770523
Kunnen we het woord "muur" ff mijden deze avond? Thnxs......
Strek je eens uit !
pi_90770558
quote:

[..]

Eh nee.
Denk dat het wel afhankelijk is van wat je terug krijgt. Iemand die bij jou alles kan uiten, daar vertel je gemakkelijker ook je gevoelens aan. Als iemand altijd terughoudend is, dan is er toch wel een duidelijke drempel. Wat vertrouwen betreft vind ik wel dat vertrouwen iets is wat je na verloop van tijd als je iemand beter kent en in hoeverre diegene laat zien dat hij/zij te vertrouwen is.

De vriend van een vriendin van mij zeurt altijd dat zijn vriendin hem voor geen meter vertrouwt, dat ze zo wantrouwerig is en blablabla. Alleen wat wel is, is dat hij zijn tel niet op tafel kan neerleggen. Als hij gaat douchen neemt hij dat ding mee, naar de wc eveneens. Laadt hij zijn telefoon op, dan zet hij zijn telefoon uit. Hij kan zijn msn ook niet zomaar aanlaten en ff weglopen van de pc, zijn mailbox is ook altijd zorgvuldig afgesloten etc. etc. Zijn tel wordt in haar bijzijn vaak niet opgenomen en zijn beltoon staat altijd op stil. Hij kan wel hard lopen schreeuwen dat zijn vriendin hem niet vertrouwt, ook al zou hij zo clean zijn als een jochie van 6, zulke acties hebben gewoon geen positief invloed op vertrouwen.
  zondag 2 januari 2011 @ 22:51:26 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90770583
Hier nog één die aan het mailen is geweest vandaag :'). De kans dat ik haar (weer) wegjaag is echter niet zo groot, denk ik. Ik weet inmiddels wel waarmee ik haar wegjaag.
Maar ik betrap mezelf er ook op dat ik ongeduldiger ben dan ik zelf dacht.
Niet meer actief op Fok!
pi_90770594
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
Kunnen we het woord "muur" ff mijden deze avond? Thnxs......
Im sorry :*
  zondag 2 januari 2011 @ 22:53:33 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90770705
Wat ik zelf zo verdomd lastig vind, is de balans tussen teveel contact zoeken (want straks voelt ze zich geclaimd) en te weinig contact zoeken (want straks denkt ze dat ik geen interesse meer heb).
Kut is ook dat ik zonder werk zit momenteel en dan heb ik dus geen afleiding. Anderzijds zou ik dan ook geen tijd hebben om steeds contact met haar te zoeken, maar ook geen tijd om erover na te denken of dat goed of slecht is. Aargh! Makes me crazy.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 2 januari 2011 @ 22:54:10 #261
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90770749
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:53 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik zelf zo verdomd lastig vind, is de balans tussen teveel contact zoeken (want straks voelt ze zich geclaimd) en te weinig contact zoeken (want straks denkt ze dat ik geen interesse meer heb).
Kut is ook dat ik zonder werk zit momenteel en dan heb ik dus geen afleiding. Anderzijds zou ik dan ook geen tijd hebben om steeds contact met haar te zoeken, maar ook geen tijd om erover na te denken of dat goed of slecht is. Aargh! Makes me crazy.
Dus! werk zoeken en accepteren als het even wat minder is? :P
pi_90770793
Ik word gespannen voor morgen :@
Wie spreekt me ff moed in?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90770800
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:53 schreef Viking84 het volgende:
of slecht is.
hahaha dit dus
pi_90770812
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:50 schreef Tara_88 het volgende:
De vriend van een vriendin van mij zeurt altijd dat zijn vriendin hem voor geen meter vertrouwt, dat ze zo wantrouwerig is en blablabla. Alleen wat wel is, is dat hij zijn tel niet op tafel kan neerleggen. Als hij gaat douchen neemt hij dat ding mee, naar de wc eveneens. Laadt hij zijn telefoon op, dan zet hij zijn telefoon uit. Hij kan zijn msn ook niet zomaar aanlaten en ff weglopen van de pc, zijn mailbox is ook altijd zorgvuldig afgesloten etc. etc. Zijn tel wordt in haar bijzijn vaak niet opgenomen en zijn beltoon staat altijd op stil. Hij kan wel hard lopen schreeuwen dat zijn vriendin hem niet vertrouwt, ook al zou hij zo clean zijn als een jochie van 6, zulke acties hebben gewoon geen positief invloed op vertrouwen.
Mijn ex was ook zo'n beetje dit type. Ze had een password op haar gsm en laptop. Nam zelden tels aan in mijn bijzijn en hij stond bijna altijd op stil. Als ik doordeweeks haar belde kreeg ik haar zelden aan de lijn want ook thuis had ze 'm vaak op stil staan. Nog was dit geen reden voor wantrouwen bij mij. Na een half jaar veranderde dit bij haar. Werd ze veel opener en ging ze ook opnemen waar ik bij was. Het bleek bij haar te maken te hebben met een stukje onzekerheid en juist 100% van onze tijd willen genieten zonder 'inmenging van een ander als ze bij me was.
Strek je eens uit !
pi_90770826
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik word gespannen voor morgen :@
Wie spreekt me ff moed in?
wattis morgen?:@
  zondag 2 januari 2011 @ 22:56:51 #266
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90770898
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

wattis morgen?:@
Ex ontmoeten vlak bij mij :P laatste gesprekje... :X
pi_90770961
Oh tering dat ken ik.
ehmm!
laat jezelf niet helemaal gaan,hou jezelf een beetje in de hand.
pi_90771064

Zo voel ik me vanavond. O+
pi_90771181
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:56 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Ex ontmoeten vlak bij mij :P laatste gesprekje... :X
Dramatiseer niet zo allemaal ;(
Ik wil een aantal dingen weten. Weten wat zij van bepaalde dingen vindt. Ook een heel aantal dingen die niets met ons verleden hebben te maken (haar situatie thuis en al).
Ik zal een aantal dingen opnoemen die ik niet leuk vind en zij zal hetzelfde doen. Ik ken haar al langer en IRL kan ze best goed met zulke kritiek omgaan. Ik hoop dat dat morgen ook zo is.

Wens me geluk!
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 2 januari 2011 @ 23:01:55 #270
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90771185
Nou zo voel ik me totaal niet

Ik voel me super!
hey sexy, ooohhh you already know!
  zondag 2 januari 2011 @ 23:02:39 #271
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_90771227
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wens me geluk!
Dat sowieso :)
pi_90771254
Alle geluk van de wereld

En keep us updated.
pi_90771308
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:02 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Dat sowieso :)
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Alle geluk van de wereld

En keep us updated.
Beide bedankt :)!

@ Johnny: zal morgen wat laten weten

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo: Ik wens je alle geluk toe, en vooral dat stukje wijsheid en rust wat maakt dat jij je prima in je vel gaat voelen voor morgen.

Tip: Rij niet telaat weg. Als je gejaagd en/of gespannen aankomt is dat niet fijn voor zo'n gesprek. Het zou zelfs beter zijn als je een half uur te vroeg bent zodat er ergens daar eerst nog een bakkie kan doen en weer relaxed kan worden.

Nogmaals succes!
I'll keep it in mind :) ook jij bedankt!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90771320
@Neo: Ik wens je alle geluk toe, en vooral dat stukje wijsheid en rust wat maakt dat jij je prima in je vel gaat voelen voor morgen.

Tip: Rij niet telaat weg. Als je gejaagd en/of gespannen aankomt is dat niet fijn voor zo'n gesprek. Het zou zelfs beter zijn als je een half uur te vroeg bent zodat er ergens daar eerst nog een bakkie kan doen en weer relaxed kan worden.

Nogmaals succes!
Strek je eens uit !
pi_90771441
Ik voel me opeens een beetje alleen'ig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')