Niet doen zoals ik gedaan heb als ik die gevoelens had, maar dat weet je welquote:Op zondag 2 januari 2011 11:49 schreef Wanderingwhy het volgende:
Er raast van alles door me heen. Ik onderga het nu maar. Opgestaan met haatgevoelens. Komt voornamelijk voort uit ongeduld. Niets kunnen doen nu. In de 'afwachtende modus' moeten gaan zitten....dat is niet zo mijn ding.
Over een paar uur zal alles beter zijn. Is het voorbij getrokken en ga ik maar lekker met mijn honden lopen. Een strak blauwe hemel buiten. Ik hang mijn gedachtenwereld maar ff aan de waslijn buiten, even de wind erdoor heen....
Yep...quote:Op zondag 2 januari 2011 12:32 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je heel eerlijk , ik zit al lang niet meer in de loslaten van ex verhaal ( ex en ik zijn weer met elkaar maar dat is meer toevallig gebeurd waren we niet van plan, en dat is ander verhaal)
Maar als ik terugdenk aan die tijd denk ik wel dat je die kwaadheid voor jezelf even nodig hebt om gewoon even verder te gaan en niet meer rekening te houden met je ex.
Ik denk dat het een belangrijke fase is die je lekker doorgaan moet en juist daarna weer fris verder kan.
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:32 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je heel eerlijk , ik zit al lang niet meer in de loslaten van ex verhaal ( ex en ik zijn weer met elkaar maar dat is meer toevallig gebeurd waren we niet van plan, en dat is ander verhaal)
Maar als ik terugdenk aan die tijd denk ik wel dat je die kwaadheid voor jezelf even nodig hebt om gewoon even verder te gaan en niet meer rekening te houden met je ex.
Ik denk dat het een belangrijke fase is die je lekker doorgaan moet en juist daarna weer fris verder kan.
Tot volgende weekquote:Op zondag 2 januari 2011 13:52 schreef Tara_88 het volgende:
Denk dat mijn tijd hier alweer klaar is..
Alweer eentje minder.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:52 schreef Tara_88 het volgende:
Je maakt me nieuwsgierig.....want?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:52 schreef Tara_88 het volgende:
Daar zal ik eens héél persoonlijk en concreet op antwoorden :quote:Op zondag 2 januari 2011 13:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even een vraagje ...
Ik merk dat ik alles ga vergelijken met men ex.. Mja dat zijn dan ook de enige ervaringen die ik heb, was men eerste vriendin. Hoe hebben jullie dat ervaren ? De verwerking van een eerste echte liefde die over ging? En een latere relatie die over ging Zit er een verband tussen of heeft dat ook weer alles te maken met de intensiteit van de relatie?
Nee hoor, ik zie mezelf hier voorlopig nog niet verdwijnen.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:56 schreef Octagon het volgende:
[..]
Alweer eentje minder.
Tegen dit tempo zit ik hier tegen eind volgende week tegen mezelf te babbelen
Ciao !
Daar kan ik je (helaas?) niet mee helpen. Dit was ook mijn eerste vriendin. Onze relatie was intensief, ik kan het nauwelijks verwerken op dit moment... Terwijl ik een flauw vermoeden heb dat m'n ex (binnenkort) iemand anders heeft. Dat is echter puur gevoelsmatig, een echte reden daarvoor heb ik niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even een vraagje ...
Ik merk dat ik alles ga vergelijken met men ex.. Mja dat zijn dan ook de enige ervaringen die ik heb, was men eerste vriendin. Hoe hebben jullie dat ervaren ? De verwerking van een eerste echte liefde die over ging? En een latere relatie die over ging Zit er een verband tussen of heeft dat ook weer alles te maken met de intensiteit van de relatie?
Heb vanochtend veel aan haar gedacht in bed.. Vandaag is ze jarig. Heb zo'n flauw vermoeden dat ze met oud en nieuw alleen met familie thuis zat, en laatste x dat ik haar sprak zou ook alleen familie komen vandaag. Hoop dat ze mijn kaartje geopend heeft en er blij mee kan zijnAan de andere kant denk ik dat het ook goed is dat ze even geconfronteerd wordt hoe zeer het ook doet ( bij allebei ).
[..]
Tot volgende week![]()
![]()
He! Dat was mijn nieuwjaarswens!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:32 schreef Tara_88 het volgende:
Mijn ex was blijkbaar gisteravond een dag eerder thuisgekomen van zijn tripje naar het buitenland en stond opeens vannacht voor de deurl. We hebben vannacht lang gepraat, vooral op zijn initiatief terwijl hij zulke dingen normaal gesproken liever ontwijkt. Hij begrijpt mijn twijfel, dat ik op lange termijn verwacht dat we weer op hetzelfde punt terecht zullen komen maar volgens hem kan ik 4 jaar niet weggooien alleen op basis van twijfels. Uiteindelijk lang gepraat en zijn voorstel was om gewoon weer te gaan 'daten' met elkaar, opnieuw verliefd worden zoals hij dat makkelijk zegt. Weer tijd voor elkaar maken en de leuke dingen samen doen.. Aan de ene kant heb ik zoiets van tja.. kwestie van tijd en ik meld me hier weer aan, aan de andere kant vind ik ook wel dat ik het een kans moet geven omdat hij heeft aangegeven er voor te willen gaan. Uiteindelijk heeft hij hier op de bank geslapen, vanochtend wel gevraagd of we vandaag meteen wat leuks gingen doen maar heb daarvoor gepast. Eerst mijn gedachten op een rijtje zetten..
`quote:Op zondag 2 januari 2011 15:32 schreef Tara_88 het volgende:
Mijn ex was blijkbaar gisteravond een dag eerder thuisgekomen van zijn tripje naar het buitenland en stond opeens vannacht voor de deurl. We hebben vannacht lang gepraat, vooral op zijn initiatief terwijl hij zulke dingen normaal gesproken liever ontwijkt. Hij begrijpt mijn twijfel, dat ik op lange termijn verwacht dat we weer op hetzelfde punt terecht zullen komen maar volgens hem kan ik 4 jaar niet weggooien alleen op basis van twijfels. Uiteindelijk lang gepraat en zijn voorstel was om gewoon weer te gaan 'daten' met elkaar, opnieuw verliefd worden zoals hij dat makkelijk zegt. Weer tijd voor elkaar maken en de leuke dingen samen doen.. Aan de ene kant heb ik zoiets van tja.. kwestie van tijd en ik meld me hier weer aan, aan de andere kant vind ik ook wel dat ik het een kans moet geven omdat hij heeft aangegeven er voor te willen gaan. Uiteindelijk heeft hij hier op de bank geslapen, vanochtend wel gevraagd of we vandaag meteen wat leuks gingen doen maar heb daarvoor gepast. Eerst mijn gedachten op een rijtje zetten..
Eigenlijk was het mijn verjaardagswens (een paar weken geleden)... maar meer als een nietszeggend SMSje is er toen niet gekomen.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:37 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
He! Dat was mijn nieuwjaarswens!
Mag ik al gefeliciteerd zeggen? Vind het iig wel fijn voor je dat je alle opties nu aan jouw kant hebt zitten. Het is je gegund
Heel genuanceerd beantwoord: Nee.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:39 schreef Octagon het volgende:
@Tara : succes ! Goed dat je bezint eer je (her)begint.
[..]
Eigenlijk was het mijn verjaardagswens (een paar weken geleden)... maar meer als een nietszeggend SMSje is er toen niet gekomen.
Het verhaal van Tara - een algemene vraag : is het mogelijk om met een ex helemaal opnieuw te beginnen ?
Ik ook.. En toch vind ik dat het altijd een kans waard isquote:Op zondag 2 januari 2011 15:43 schreef melanie_x het volgende:
Tara..
denk je niet dat jullie op een gegeven moment weer tegen dezelfde problemen aanlopen?
ik had dit namelijk toen ik het weer opnieuw probeerde met mijn ex.
Ook in ben een van de velen waarbij het ook fout liep toen ik het weer opnieuw probeerde met mijn ex. Maar ik ben wel blij dat ik het geprobeerd had, anders had ik er misschien wel spijt van gehad. Nu denk ik dat ik het beter niet had kunnen doen maar dat is altijd makkelijk zeggen achteraf. Bij ons was het ook zo dat we weer tegen dezelfde problemen aanliepen, wij pasten gewoon niet meer bij elkaar en waren teveel uit elkaar gegroeid omdat ik veel meer ben veranderd tijdens 2x een half jaar in het buitenland wonen tijdens onze relatie.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:43 schreef melanie_x het volgende:
Tara..
denk je niet dat jullie op een gegeven moment weer tegen dezelfde problemen aanlopen?
ik had dit namelijk toen ik het weer opnieuw probeerde met mijn ex.
* Octagon krijgt een klapquote:Op zondag 2 januari 2011 16:10 schreef melanie_x het volgende:
Ik zeg verder ook niet dat je het niet moet doen hoor. Ik ben achteraf ook blij dat ik het weer heb geprobeerd met hem. Dan kun je achteraf zeggen dat je er alles aan hebt gedaan, en anders blijf je zitten met de gedachte van: wat als..
anderzijds heeft het me ook weer een hoop pijn gebracht, werd weer gekwetst en was weer terug bij af.
Eén van de dingen die ik haar gezegd heb "Ik word gestraft voor mijn eerlijkheid"...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef formerjellybean het volgende:
oei dat is moeilijk , in geval van kinderwens is liefde niet alleen genoeg , dan moet je toch iemand hebben die daarin op een zelfde golflengte zit.
Dat lijkt me juist helemaal moeilijk , dan kun je meer de rare situaties hebben , dan dat .
Geweldig dat er een kans in zit dat het weer goed komt tussen jullie. Ik zou het altijd met beide handen aangrijpen, maar wat je zelf al zegt: Doe het rustig aan.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:08 schreef Tara_88 het volgende:
Heb hier ook wel een heleboel opgestoken, vooral over hoe mannen staan in een relatie. Hij heeft aangegeven het opnieuw een kans te willen geven en heb hier vooral verhalen gelezen waarin de ex-vriendinnen er niets meer van wilden horen. Het ligt er natuurlijk aan wat de reden is geweest van de breuk, maar de stekker eruit trekken en vervolgens niet meer omkijken naar haar of hem vind ik niet kunnen. Denk dat tijd zal leren of het wel of niet gaat werken.
Doordat ze vanaf dag 1 over extra kinderen begon, heeft ze wel wat druk op de relatie gelegd. Maar ik ben niet gaan lopen, ook niet toen ze na 3 weken met een naam voor onze dochter kwam aandraven !quote:Op zondag 2 januari 2011 17:00 schreef Mr.Myst het volgende:
Dat is inderdaad lastig, wanneer je verschilt van mening over kinderen. Het lijkt me dat het een breekpunt kan zijn in een relatie, maar om de relatie op de manier zoals jij hem omschrijft te beëindigen, dat is in mijn ogen wel erg raar. Zeker omdat het op mij overkomt dat je niet 100% tegen die kinderwens bent, maar dat je dat nog even af zou willen wachten.
Welkom lyntje !quote:Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef lyntje het volgende:
als je echt de grootste liefde van je leven hebt gehad kan je hem of haar nooit meer vergeten.
De pijn gaat weg.... Maar de herinnering en het missen van die persoon niet.
Da's een vergelijking waar ik me niks bij kan voorstellenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:28 schreef lyntje het volgende:
Jaaa het missen slijt ook wel.... Maar het gaat nooit helemaal weg.
Dus hetzelfde als stoppen met roken haah je blijft er soms wel een denken dat je het mist.
En toch denk ik dat dat per situatie verschilt en het ook ligt aan de reden van de breuk..quote:Op zondag 2 januari 2011 18:28 schreef lyntje het volgende:
Jaaa het missen slijt ook wel.... Maar het gaat nooit helemaal weg.
Dus hetzelfde als stoppen met roken haah je blijft er soms wel een denken dat je het mist.
Ja ok, als je het niet meer kan vinden, maar wanneer weet je of iemand je echte grote liefde is.. Met mijn ex kon ik echt alles delen, had ik het gevoel dat ik 100 procent mezelf kon zijn, en zo echt door het vuur gaan voor hem..quote:Op zondag 2 januari 2011 18:43 schreef lyntje het volgende:
Ohh je ja dan wat anders waar je gehecht aan was haha.
Ik denk dat de breuk niet uitmaakt.
Maar de liefde die er was.
Als je een hele gepasioneerde relatie hebt gehad en alles met elkaar kon delen enz en dat niet meer bij een ander kan vinden lijkt het me logisch dat je dan toch die persoon blijft missen
Weet ikquote:Op zondag 2 januari 2011 18:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
zorg even dat een goede maat standby aan de telefoon hangten hou de eer aan jezelf.\
Oh en even for the record , Alphen is slechts een paar km van Wijchen af![]()
Goede steun dit.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef lyntje het volgende:
als je echt de grootste liefde van je leven hebt gehad kan je hem of haar nooit meer vergeten.
De pijn gaat weg.... Maar de herinnering en het missen van die persoon niet.
Ja ik weet het ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ok, als je het niet meer kan vinden, maar wanneer weet je of iemand je echte grote liefde is.. Met mijn ex kon ik echt alles delen, had ik het gevoel dat ik 100 procent mezelf kon zijn, en zo echt door het vuur gaan voor hem..
Maar nee ik mis hem niet, de mooie herinneringen betekenen niets meer voor mij, en de pijn zal nog wel even blijven.
(hij is vreemdgegaan en heeft me volledig zwart gemaakt achteraf)
Tsja, de pijn wil ik wel kwijt, maar de herinnering is en blijft mooiquote:Op zondag 2 januari 2011 18:59 schreef Faerie het volgende:
[..]
Goede steun dit.Dat moet je juist niet gaan denken als je je ex wil loslaten.
haha neequote:Op zondag 2 januari 2011 18:59 schreef Faerie het volgende:
[..]
Goede steun dit.Dat moet je juist niet gaan denken als je je ex wil loslaten.
Kijk door dit soort dingen loop ik dus tegen muren op. M'n ex denkt o.a. dat ik vreemdgegaan ben en om werkelijk waanzinnige redenen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ok, als je het niet meer kan vinden, maar wanneer weet je of iemand je echte grote liefde is.. Met mijn ex kon ik echt alles delen, had ik het gevoel dat ik 100 procent mezelf kon zijn, en zo echt door het vuur gaan voor hem..
Maar nee ik mis hem niet, de mooie herinneringen betekenen niets meer voor mij, en de pijn zal nog wel even blijven.
(hij is vreemdgegaan en heeft me volledig zwart gemaakt achteraf)
Ik stel liever mijn vraag aan Viking84quote:Op zondag 2 januari 2011 19:33 schreef Viking84 het volgende:
Metropolis gaat over liefdesverdriet. Interessant! Je kunt een brief schrijven naar Julia van Romeo in het Italiaanse Verona (daar speelde de beroemde balkonscène zich af).
Geen probleem joh. Mocht je vragen oid hebben dan weet je me te bereikenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben even teveel met mijn eigen situatie bezig om me ook nog met die van een ander bezig te gaan houden. Sorry!
Een leidraad... niet slecht. Mijn ervaring is namelijk dat als je bij je (ex)partner bent dat je alles wat je wou vragen/zeggen/opmerken 'vergeet'.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, ben bezig met het opschrijven van alle punten die ik aan de kaak wil stellen morgen.
Valt me nu pas op hoeveel er eigenlijk is misgegaan.
@Neo: Het lijkt me dat je ongeacht je doelstelling (terugwillen of niet) er maar 1 reactie mee oproept: Verdediging en verder ingraven.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Neo-Mullen ermee wil bereiken? Wil je haar terug (dan snap ik het) of niet? (dan snap ik niet waarom je al die moeite neemt)
Zelfs als hij haar niet terugwilt, kan ik het wel snappen hoor... je kan met een laatste gesprek closure bereiken.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Neo-Mullen ermee wil bereiken? Wil je haar terug (dan snap ik het) of niet? (dan snap ik niet waarom je al die moeite neemt)
Zullen we morgenavond weten - niet iedereen reageert hetzelfdequote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Neo: Het lijkt me dat je ongeacht je doelstelling (terugwillen of niet) er maar 1 reactie mee oproept: Verdediging en verder ingraven.
Mmh...als ik lees:quote:Op zondag 2 januari 2011 20:06 schreef Octagon het volgende:
[..]
Zullen we morgenavond weten - niet iedereen reageert hetzelfde
Het is geen ideaal uitgangspunt voor een open gesprek. "Aan de kaak stellen" is gelijk aan aanval. De ander kan dan bijna niet anders dan verdedigen...quote:Op zondag 2 januari 2011 19:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, ben bezig met het opschrijven van alle punten die ik aan de kaak wil stellen morgen
Ik had dat "aan de kaak" stellen anders gelezen... als "behandelen".quote:Op zondag 2 januari 2011 20:12 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Mmh...als ik lees:
[..]
Het is geen ideaal uitgangspunt voor een open gesprek. "Aan de kaak stellen" is gelijk aan aanval. De ander kan dan bijna niet anders dan verdedigen...
Heeft zij ook eens gedaan. In ieder geval dingen op papier gezet. Ik denk dat ze liever wilt dat ik in 1 keer al m'n dingen kwijt ben, dan dat ik naderhand nog allerlei dingen erbij vertel.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:56 schreef Octagon het volgende:
[..]
Een leidraad... niet slecht. Mijn ervaring is namelijk dat als je bij je (ex)partner bent dat je alles wat je wou vragen/zeggen/opmerken 'vergeet'.
Weet alleen niet hoe je ex gaat reageren als je met je nota's voor haar zit
Ja, het klinkt inderdaad wat drastisch. Maar er zijn een paar dingen die me zijn blijven steken. Ik wil daar duidelijkheid over. Verder wil ik ook weten hoe ZIJ een verdere (vriendschappelijke) toekomst tussen ons wilt waarmaken. Ik ga niet op een aanvallende manier te werk, maar eerder op een sceptische manier. Een manier waarop ik duidelijkheid krijg over zaken.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:14 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik had dat "aan de kaak" stellen anders gelezen... als "behandelen".
Nu Neo-Mullen je opmerking leest, kan hij misschien een iets "opener" houding aannemen.
Natuurlijk is hij daar niet alleen - de eerste paar minuten zullen waarschijnlijk bepalend zijn voor het verdere verloop van de morgen/middag.
Mijn ervaring: er zullen altijd dingen bij blijven komen, je bent nooit klaarquote:Op zondag 2 januari 2011 20:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heeft zij ook eens gedaan. In ieder geval dingen op papier gezet. Ik denk dat ze liever wilt dat ik in 1 keer al m'n dingen kwijt ben, dan dat ik naderhand nog allerlei dingen erbij vertel.
Het is ook geen hele waslijst. Het zijn een x-aantal dingen die ik idd wil weten. Ik ben ook bereid om mijn fouten te erkennen en me daarvoor te verontschuldigen. Maar dat laatste hangt af van haar gedrag.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn ervaring: er zullen altijd dingen bij blijven komen, je bent nooit klaar.
Bedenk je eens: waar moet je echt een antwoord op hebben om het te kunnen afsluiten?
Ik heb het niet over m'n relatie. Dat punt heb ik eigenlijk al naast me neergelegd. Daar ga ik morgen ook niet over praten. Het gaat gewoon over: het is uit, hoe nu verder?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:44 schreef lyntje het volgende:
1 ding is zeker hoe meer je weet over wat er mis is gegaan in je relatie hoe meer pijn of verdriet je zult hebben omdat jij het anders hebt ervaren.
Ik kijk altijd tegen mensen op die zo een punt achter hun relatie kunnen zetten als er net even teveel fout loopt. Ze zeggen dan de mooiheid is ervan af ik ben niet meer blij maar meer aan het discuseren. Of ze hebben zoiets van ik kies voor mezelf. Ik denk dat je moeilijk over een ander heen komt, omdat je teveel moeite in een relatie hebt gestoken en teveel liefde hebt weggegeven en er voor jezelf een te mooie voorstelling van hebt gemaakt of verwacht. En als je dat niet doet en het gewoon heel koeltjes ervaart zul je minder pijn hebben.
Zoeken ?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik kreeg ook een o&n smsje van diegene. Maar weet niet of het sarcastisch was bedoeld wattie mij schreef, haha." De beste wensen! " . Ik had volgens mij hem ook aan het lijstje toegevoegd van mijn smsje naar meerdere mensen toe.
Ach, het maakt niet uit, ik was iig heel verrast en blij met dat smsje. Hij smst namelijk Nooit, whaha. En dattie geld uitgaf om mij de beste wensen te wensen.. ik dacht als hij dat zou doen, zou die eerder een mailtje of een chatberichtje hier op fok sturen, maar nee, een echte smsje!!!![]()
Ach, nu is het contact toch volledig verbroken waarschijnlijk en hij wilt niets, dus op naar de nieuwe zoektocht naar de liefde![]()
![]()
Misschien om te zien of je nog onder "haar vel" kunt kruipen ?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef KaBuf het volgende:
Pff, ik probeer nu mn ex boos op me te laten worden op msn
Weet zelf niet eens waarom...
jaa dat bedoel ik ook stiekemquote:Op zondag 2 januari 2011 21:20 schreef Octagon het volgende:
[..]
Zoeken ?
Overvalt "de liefde" je niet ?
Ik denk niet dat je dit zo kunt bespreken het loopt toch altijd anders dan gepland....quote:Op zondag 2 januari 2011 21:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb het niet over m'n relatie. Dat punt heb ik eigenlijk al naast me neergelegd. Daar ga ik morgen ook niet over praten. Het gaat gewoon over: het is uit, hoe nu verder?
Misschien komt er wel uit dat we voorlopig echt 0,0% contact moeten hebben. Als dat zo is: jammer en kut, maar so be it.
Proberen? M'n ex is al maanden boos op mij, daar hoef ik helemaal niets voor te doen.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef KaBuf het volgende:
Pff, ik probeer nu mn ex boos op me te laten worden op msn
Weet zelf niet eens waarom...
Als ik eerlijk ben denk ik toch wel wat meer effort in de relatie gestoken te hebben dan de andere kant... Dat is ook iets wat ik bij meerdere hier op dit draadje heb gelezen.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:44 schreef lyntje het volgende:
Ik denk dat je moeilijk over een ander heen komt, omdat je teveel moeite in een relatie hebt gestoken en teveel liefde hebt weggegeven en er voor jezelf een te mooie voorstelling van hebt gemaakt of verwacht. En als je dat niet doet en het gewoon heel koeltjes ervaart zul je minder pijn hebben.
Ik wil je niet teleurstellen....maar er is ook nog zoiets als een groeps-sms'je; gewoon je tekst maken en ff met markeren een lijstje makenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik kreeg ook een o&n smsje van diegene. Maar weet niet of het sarcastisch was bedoeld wattie mij schreef, haha." De beste wensen! " . Ik had volgens mij hem ook aan het lijstje toegevoegd van mijn smsje naar meerdere mensen toe.
Ach, het maakt niet uit, ik was iig heel verrast en blij met dat smsje. Hij smst namelijk Nooit, whaha. En dattie geld uitgaf om mij de beste wensen te wensen.. ik dacht als hij dat zou doen, zou die eerder een mailtje of een chatberichtje hier op fok sturen, maar nee, een echte smsje!!!![]()
Ach, nu is het contact toch volledig verbroken waarschijnlijk en hij wilt niets, dus op naar de nieuwe zoektocht naar de liefde![]()
![]()
<sarcasm>Zelfs in dat lijstje sta ik bij geen enkele ex.</sarcasm>quote:Op zondag 2 januari 2011 21:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen....maar er is ook nog zoiets als een groeps-sms'je; gewoon je tekst maken en ff met markeren een lijstje maken
+1 - achteraf bekeken allemaal 'verspilde' energie... een gedachte die ik niet mag meenemen naar een volgende relatie.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:34 schreef Wanderingwhy het volgende:
Als ik eerlijk ben denk ik toch wel wat meer effort in de relatie gestoken te hebben dan de andere kant... Dat is ook iets wat ik bij meerdere hier op dit draadje heb gelezen.
Allereerst succes.. Ik raad je wel aan om niet de hele tijd te gaan zitten opsommen wat er mis is gegaan, denk dat het van haar kant ook vervelend is om van je ex een lijstje te horen van hoe of wat. Het is immers al uit en jij wilt ook niet dat ze morgen blij is als je weer weg bent. Probeer te zeggen wat je kwijt wil, maar laat verwijten achterwege als je nog ergens op hoopt..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, ben bezig met het opschrijven van alle punten die ik aan de kaak wil stellen morgen.
Valt me nu pas op hoeveel er eigenlijk is misgegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |