Neuh, vanavond maar even rustig aan gedaan. Misschien volgende week weer...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef Wanderingwhy het volgende:
Goh....is iedereen aan het stappen?
(vast goede voornemens!)
Ik heb hem al eens vaker gepost maar ik ben 24 en dit nummer komt uit een een of ander hippie jaartal waar mn ouders niet eens aan mij dachten maar het nummer spreekt mij erg aan.quote:There Has Been a Time
The Cats
On a day like today, when my eyes looked far away
And when all you say is wrong
I just need a place to hide away and face
Those feelings coming on so strong
Let me be alone let me be alone
And don`t you try to understand
Let me have the pain let me have the pain
Let me have it, it might help me to decide
How to tell you something I can no longer hide
There has been a time, there has been a time
Now I call it good old yesterday
There has been a time, there has been a time
I found all around me black or white in a way
Nothing in between black was black as night as far as I know
Nothing in between white was even whiter then the wintersnow
Have a look inside my mind,only doubts are there to find now
No more yes or no`s like then
I knew it all so wel `bout love and god and hell you know
I felt like a grownup man
Now I see the rain, now I see the rain
Through the shining of the sun
Now I feel the pain, now I feel the pain
Now I feel the pain of loosing what I had
My love for you has gone
My love for you is dead
Lekker direct.quote:Op zondag 2 januari 2011 09:06 schreef zwartedoos het volgende:
Al een tijdje niet meer gepost hier. Maar wilde even kwijt dat ik een ontzettende mongool ben. Heb oudjaarsnacht een sms naar mn ex gestuurd(we hadden ook met oudjaar wat gekregen)![]()
![]()
Ongelooflijk domme actie:
'ondanks dat je mij haat en ik jou hoop ik dat je gelukkig wordt in 2011'
Ik haat wat hij me heeft aangedaan. Hemzelf volgens mij niet. Anders zou ik hem niet gelukkig wensen denk ik. Geen antwoordquote:Op zondag 2 januari 2011 09:10 schreef Octagon het volgende:
[..]
Lekker direct.![]()
Haat je hem effectief ook ?
Antwoord gekregen ?
Lekker tegenstrijdig haha "ik haat je, ik wil wel dat je gelukkig word" XDquote:Op zondag 2 januari 2011 09:06 schreef zwartedoos het volgende:
Al een tijdje niet meer gepost hier. Maar wilde even kwijt dat ik een ontzettende mongool ben. Heb oudjaarsnacht een sms naar mn ex gestuurd(we hadden ook met oudjaar wat gekregen)![]()
![]()
Ongelooflijk domme actie:
'ondanks dat je mij haat en ik jou hoop ik dat je gelukkig wordt in 2011'
blij dat iemand er om kan lachenquote:Op zondag 2 januari 2011 10:14 schreef backgammon het volgende:
[..]
Lekker tegenstrijdig haha "ik haat je, ik wil wel dat je gelukkig word" XD
Kan er wel om lachen
Waarom heb je spijt ?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
blij dat iemand er om kan lachenMijn vrienden ook hoor, ze vonden het 1 om in te lijsten
Ikzelf heb alleen maar spijt.
omdat ik geen contact meer wilde zoeken.quote:
Oh dat ga je nu vast ook niet meer krijgen, missie geslaagd dan toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:18 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
omdat ik geen contact meer wilde zoeken.
Zal me der niet zo druk om maken, hij heeft toch niet gereageerd. Blijkbaar wilt ook hij dus geen contact.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:18 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Typisch gevalletje "Drank maakt meer kapot dan je lief is" ?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:18 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
iddquote:Op zondag 2 januari 2011 10:25 schreef Octagon het volgende:
[..]
Typisch gevalletje "Drank maak meer kapot dan je lief is" ?
Ik ben toch wel blij dat ik dat soort acties niet heb als ik teveel op heb.. Maar goed ik klop het even af, want je weet het nooit!quote:Op zondag 2 januari 2011 10:25 schreef Octagon het volgende:
[..]
Typisch gevalletje "Drank maak meer kapot dan je lief is" ?
helaas hebben we daar allebei wel last van. Heb ook al tig smsjes mogen ontvangen met 'ik haat je' en andere beledigingen. Of juist het tegenovergestelde.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:27 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij dat ik dat soort acties niet heb als ik teveel op heb.. Maar goed ik klop het even af, want je weet het nooit!
Hmm... het loslaten lukt precies zo goed niet tussen jullie 2quote:Op zondag 2 januari 2011 10:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
helaas hebben we daar allebei wel last van. Heb ook al tig smsjes mogen ontvangen met 'ik haat je' en andere beledigingen. Of juist het tegenovergestelde.
Hmm ik zou als ik jou was zijn telefoonnummer wissen, ben je meteen van het probleem af.. En uiteindelijk zal hij ook wel stoppen met van die botte smsjes sturen..quote:Op zondag 2 januari 2011 10:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
helaas hebben we daar allebei wel last van. Heb ook al tig smsjes mogen ontvangen met 'ik haat je' en andere beledigingen. Of juist het tegenovergestelde.
ik heb zijn nummer allang verwijderd maar ik ken hem van buitenquote:Op zondag 2 januari 2011 10:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hmm ik zou als ik jou was zijn telefoonnummer wissen, ben je meteen van het probleem af.. En uiteindelijk zal hij ook wel stoppen met van die botte smsjes sturen..
Waarom haten jullie elkaar als ik vragen mag?
Vervelende situatie dus.. Hoelang hadden jullie iets?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik heb zijn nummer allang verwijderd maar ik ken hem van buitenEn we hadden al een hele tijd niks meer gesmsd. Maar aangezien nieuwjaar behoorlijk gevoelig ligt omdat we toen ook iets hebben gekregen en ik genoeg gedronken had had ik een zwak moment.
Waarom we elkaar haten? Dat is een lang verhaal. Hij heeft mn vertrouwen keer op keer kapot gemaakt. En op het laatst hebben we een prachtig weekend gehad vol met beloftes dat ik zijn ware was en hij hulp ging zoeken er me niet kwijt wilde om me vervolgens weer keihard te laten vallen. En hij heeft me in onze relatie tot wanhoop gedreven waardoor ik mezelf niet meer was en ook stomme dingen heb gedaan waardoor hij mij weer haat.
al met al, vaak uitgehad 2,5 jaar.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Vervelende situatie dus.. Hoelang hadden jullie iets?
Ok en dit keer is het echt definitief.. Geen kans meer dat het goed gaat komen?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
al met al, vaak uitgehad 2,5 jaar.
nee. ik geloof niet meer dat hij veranderd.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:43 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ok en dit keer is het echt definitief.. Geen kans meer dat het goed gaat komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |