Voor sommige toepasselijkquote:Op zondag 2 januari 2011 11:54 schreef formerjellybean het volgende:
Die is misschien wel toepasselijk en anders kan je er even wat agressie op kwijt
De enige toepasselijke emotion is nuquote:
Niet doen zoals ik gedaan heb als ik die gevoelens had, maar dat weet je welquote:Op zondag 2 januari 2011 11:49 schreef Wanderingwhy het volgende:
Er raast van alles door me heen. Ik onderga het nu maar. Opgestaan met haatgevoelens. Komt voornamelijk voort uit ongeduld. Niets kunnen doen nu. In de 'afwachtende modus' moeten gaan zitten....dat is niet zo mijn ding.
Over een paar uur zal alles beter zijn. Is het voorbij getrokken en ga ik maar lekker met mijn honden lopen. Een strak blauwe hemel buiten. Ik hang mijn gedachtenwereld maar ff aan de waslijn buiten, even de wind erdoor heen....
Yep...quote:Op zondag 2 januari 2011 12:32 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je heel eerlijk , ik zit al lang niet meer in de loslaten van ex verhaal ( ex en ik zijn weer met elkaar maar dat is meer toevallig gebeurd waren we niet van plan, en dat is ander verhaal)
Maar als ik terugdenk aan die tijd denk ik wel dat je die kwaadheid voor jezelf even nodig hebt om gewoon even verder te gaan en niet meer rekening te houden met je ex.
Ik denk dat het een belangrijke fase is die je lekker doorgaan moet en juist daarna weer fris verder kan.
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:32 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je heel eerlijk , ik zit al lang niet meer in de loslaten van ex verhaal ( ex en ik zijn weer met elkaar maar dat is meer toevallig gebeurd waren we niet van plan, en dat is ander verhaal)
Maar als ik terugdenk aan die tijd denk ik wel dat je die kwaadheid voor jezelf even nodig hebt om gewoon even verder te gaan en niet meer rekening te houden met je ex.
Ik denk dat het een belangrijke fase is die je lekker doorgaan moet en juist daarna weer fris verder kan.
Tot volgende weekquote:Op zondag 2 januari 2011 13:52 schreef Tara_88 het volgende:
Denk dat mijn tijd hier alweer klaar is..
Alweer eentje minder.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:52 schreef Tara_88 het volgende:
Je maakt me nieuwsgierig.....want?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:52 schreef Tara_88 het volgende:
Daar zal ik eens héél persoonlijk en concreet op antwoorden :quote:Op zondag 2 januari 2011 13:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even een vraagje ...
Ik merk dat ik alles ga vergelijken met men ex.. Mja dat zijn dan ook de enige ervaringen die ik heb, was men eerste vriendin. Hoe hebben jullie dat ervaren ? De verwerking van een eerste echte liefde die over ging? En een latere relatie die over ging Zit er een verband tussen of heeft dat ook weer alles te maken met de intensiteit van de relatie?
Nee hoor, ik zie mezelf hier voorlopig nog niet verdwijnen.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:56 schreef Octagon het volgende:
[..]
Alweer eentje minder.
Tegen dit tempo zit ik hier tegen eind volgende week tegen mezelf te babbelen
Ciao !
Daar kan ik je (helaas?) niet mee helpen. Dit was ook mijn eerste vriendin. Onze relatie was intensief, ik kan het nauwelijks verwerken op dit moment... Terwijl ik een flauw vermoeden heb dat m'n ex (binnenkort) iemand anders heeft. Dat is echter puur gevoelsmatig, een echte reden daarvoor heb ik niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even een vraagje ...
Ik merk dat ik alles ga vergelijken met men ex.. Mja dat zijn dan ook de enige ervaringen die ik heb, was men eerste vriendin. Hoe hebben jullie dat ervaren ? De verwerking van een eerste echte liefde die over ging? En een latere relatie die over ging Zit er een verband tussen of heeft dat ook weer alles te maken met de intensiteit van de relatie?
Heb vanochtend veel aan haar gedacht in bed.. Vandaag is ze jarig. Heb zo'n flauw vermoeden dat ze met oud en nieuw alleen met familie thuis zat, en laatste x dat ik haar sprak zou ook alleen familie komen vandaag. Hoop dat ze mijn kaartje geopend heeft en er blij mee kan zijnAan de andere kant denk ik dat het ook goed is dat ze even geconfronteerd wordt hoe zeer het ook doet ( bij allebei ).
[..]
Tot volgende week![]()
![]()
He! Dat was mijn nieuwjaarswens!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:32 schreef Tara_88 het volgende:
Mijn ex was blijkbaar gisteravond een dag eerder thuisgekomen van zijn tripje naar het buitenland en stond opeens vannacht voor de deurl. We hebben vannacht lang gepraat, vooral op zijn initiatief terwijl hij zulke dingen normaal gesproken liever ontwijkt. Hij begrijpt mijn twijfel, dat ik op lange termijn verwacht dat we weer op hetzelfde punt terecht zullen komen maar volgens hem kan ik 4 jaar niet weggooien alleen op basis van twijfels. Uiteindelijk lang gepraat en zijn voorstel was om gewoon weer te gaan 'daten' met elkaar, opnieuw verliefd worden zoals hij dat makkelijk zegt. Weer tijd voor elkaar maken en de leuke dingen samen doen.. Aan de ene kant heb ik zoiets van tja.. kwestie van tijd en ik meld me hier weer aan, aan de andere kant vind ik ook wel dat ik het een kans moet geven omdat hij heeft aangegeven er voor te willen gaan. Uiteindelijk heeft hij hier op de bank geslapen, vanochtend wel gevraagd of we vandaag meteen wat leuks gingen doen maar heb daarvoor gepast. Eerst mijn gedachten op een rijtje zetten..
`quote:Op zondag 2 januari 2011 15:32 schreef Tara_88 het volgende:
Mijn ex was blijkbaar gisteravond een dag eerder thuisgekomen van zijn tripje naar het buitenland en stond opeens vannacht voor de deurl. We hebben vannacht lang gepraat, vooral op zijn initiatief terwijl hij zulke dingen normaal gesproken liever ontwijkt. Hij begrijpt mijn twijfel, dat ik op lange termijn verwacht dat we weer op hetzelfde punt terecht zullen komen maar volgens hem kan ik 4 jaar niet weggooien alleen op basis van twijfels. Uiteindelijk lang gepraat en zijn voorstel was om gewoon weer te gaan 'daten' met elkaar, opnieuw verliefd worden zoals hij dat makkelijk zegt. Weer tijd voor elkaar maken en de leuke dingen samen doen.. Aan de ene kant heb ik zoiets van tja.. kwestie van tijd en ik meld me hier weer aan, aan de andere kant vind ik ook wel dat ik het een kans moet geven omdat hij heeft aangegeven er voor te willen gaan. Uiteindelijk heeft hij hier op de bank geslapen, vanochtend wel gevraagd of we vandaag meteen wat leuks gingen doen maar heb daarvoor gepast. Eerst mijn gedachten op een rijtje zetten..
Eigenlijk was het mijn verjaardagswens (een paar weken geleden)... maar meer als een nietszeggend SMSje is er toen niet gekomen.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:37 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
He! Dat was mijn nieuwjaarswens!
Mag ik al gefeliciteerd zeggen? Vind het iig wel fijn voor je dat je alle opties nu aan jouw kant hebt zitten. Het is je gegund
Heel genuanceerd beantwoord: Nee.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:39 schreef Octagon het volgende:
@Tara : succes ! Goed dat je bezint eer je (her)begint.
[..]
Eigenlijk was het mijn verjaardagswens (een paar weken geleden)... maar meer als een nietszeggend SMSje is er toen niet gekomen.
Het verhaal van Tara - een algemene vraag : is het mogelijk om met een ex helemaal opnieuw te beginnen ?
Ik ook.. En toch vind ik dat het altijd een kans waard isquote:Op zondag 2 januari 2011 15:43 schreef melanie_x het volgende:
Tara..
denk je niet dat jullie op een gegeven moment weer tegen dezelfde problemen aanlopen?
ik had dit namelijk toen ik het weer opnieuw probeerde met mijn ex.
Ook in ben een van de velen waarbij het ook fout liep toen ik het weer opnieuw probeerde met mijn ex. Maar ik ben wel blij dat ik het geprobeerd had, anders had ik er misschien wel spijt van gehad. Nu denk ik dat ik het beter niet had kunnen doen maar dat is altijd makkelijk zeggen achteraf. Bij ons was het ook zo dat we weer tegen dezelfde problemen aanliepen, wij pasten gewoon niet meer bij elkaar en waren teveel uit elkaar gegroeid omdat ik veel meer ben veranderd tijdens 2x een half jaar in het buitenland wonen tijdens onze relatie.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:43 schreef melanie_x het volgende:
Tara..
denk je niet dat jullie op een gegeven moment weer tegen dezelfde problemen aanlopen?
ik had dit namelijk toen ik het weer opnieuw probeerde met mijn ex.
* Octagon krijgt een klapquote:Op zondag 2 januari 2011 16:10 schreef melanie_x het volgende:
Ik zeg verder ook niet dat je het niet moet doen hoor. Ik ben achteraf ook blij dat ik het weer heb geprobeerd met hem. Dan kun je achteraf zeggen dat je er alles aan hebt gedaan, en anders blijf je zitten met de gedachte van: wat als..
anderzijds heeft het me ook weer een hoop pijn gebracht, werd weer gekwetst en was weer terug bij af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |