Eén van de dingen die ik haar gezegd heb "Ik word gestraft voor mijn eerlijkheid"...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef formerjellybean het volgende:
oei dat is moeilijk , in geval van kinderwens is liefde niet alleen genoeg , dan moet je toch iemand hebben die daarin op een zelfde golflengte zit.
Dat lijkt me juist helemaal moeilijk , dan kun je meer de rare situaties hebben , dan dat .
Geweldig dat er een kans in zit dat het weer goed komt tussen jullie. Ik zou het altijd met beide handen aangrijpen, maar wat je zelf al zegt: Doe het rustig aan.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:08 schreef Tara_88 het volgende:
Heb hier ook wel een heleboel opgestoken, vooral over hoe mannen staan in een relatie. Hij heeft aangegeven het opnieuw een kans te willen geven en heb hier vooral verhalen gelezen waarin de ex-vriendinnen er niets meer van wilden horen. Het ligt er natuurlijk aan wat de reden is geweest van de breuk, maar de stekker eruit trekken en vervolgens niet meer omkijken naar haar of hem vind ik niet kunnen. Denk dat tijd zal leren of het wel of niet gaat werken.
Doordat ze vanaf dag 1 over extra kinderen begon, heeft ze wel wat druk op de relatie gelegd. Maar ik ben niet gaan lopen, ook niet toen ze na 3 weken met een naam voor onze dochter kwam aandraven !quote:Op zondag 2 januari 2011 17:00 schreef Mr.Myst het volgende:
Dat is inderdaad lastig, wanneer je verschilt van mening over kinderen. Het lijkt me dat het een breekpunt kan zijn in een relatie, maar om de relatie op de manier zoals jij hem omschrijft te beëindigen, dat is in mijn ogen wel erg raar. Zeker omdat het op mij overkomt dat je niet 100% tegen die kinderwens bent, maar dat je dat nog even af zou willen wachten.
Welkom lyntje !quote:Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef lyntje het volgende:
als je echt de grootste liefde van je leven hebt gehad kan je hem of haar nooit meer vergeten.
De pijn gaat weg.... Maar de herinnering en het missen van die persoon niet.
Da's een vergelijking waar ik me niks bij kan voorstellenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:28 schreef lyntje het volgende:
Jaaa het missen slijt ook wel.... Maar het gaat nooit helemaal weg.
Dus hetzelfde als stoppen met roken haah je blijft er soms wel een denken dat je het mist.
En toch denk ik dat dat per situatie verschilt en het ook ligt aan de reden van de breuk..quote:Op zondag 2 januari 2011 18:28 schreef lyntje het volgende:
Jaaa het missen slijt ook wel.... Maar het gaat nooit helemaal weg.
Dus hetzelfde als stoppen met roken haah je blijft er soms wel een denken dat je het mist.
Ja ok, als je het niet meer kan vinden, maar wanneer weet je of iemand je echte grote liefde is.. Met mijn ex kon ik echt alles delen, had ik het gevoel dat ik 100 procent mezelf kon zijn, en zo echt door het vuur gaan voor hem..quote:Op zondag 2 januari 2011 18:43 schreef lyntje het volgende:
Ohh je ja dan wat anders waar je gehecht aan was haha.
Ik denk dat de breuk niet uitmaakt.
Maar de liefde die er was.
Als je een hele gepasioneerde relatie hebt gehad en alles met elkaar kon delen enz en dat niet meer bij een ander kan vinden lijkt het me logisch dat je dan toch die persoon blijft missen
Weet ikquote:Op zondag 2 januari 2011 18:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
zorg even dat een goede maat standby aan de telefoon hangten hou de eer aan jezelf.\
Oh en even for the record , Alphen is slechts een paar km van Wijchen af![]()
Goede steun dit.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef lyntje het volgende:
als je echt de grootste liefde van je leven hebt gehad kan je hem of haar nooit meer vergeten.
De pijn gaat weg.... Maar de herinnering en het missen van die persoon niet.
Ja ik weet het ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ok, als je het niet meer kan vinden, maar wanneer weet je of iemand je echte grote liefde is.. Met mijn ex kon ik echt alles delen, had ik het gevoel dat ik 100 procent mezelf kon zijn, en zo echt door het vuur gaan voor hem..
Maar nee ik mis hem niet, de mooie herinneringen betekenen niets meer voor mij, en de pijn zal nog wel even blijven.
(hij is vreemdgegaan en heeft me volledig zwart gemaakt achteraf)
Tsja, de pijn wil ik wel kwijt, maar de herinnering is en blijft mooiquote:Op zondag 2 januari 2011 18:59 schreef Faerie het volgende:
[..]
Goede steun dit.Dat moet je juist niet gaan denken als je je ex wil loslaten.
haha neequote:Op zondag 2 januari 2011 18:59 schreef Faerie het volgende:
[..]
Goede steun dit.Dat moet je juist niet gaan denken als je je ex wil loslaten.
Kijk door dit soort dingen loop ik dus tegen muren op. M'n ex denkt o.a. dat ik vreemdgegaan ben en om werkelijk waanzinnige redenen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ok, als je het niet meer kan vinden, maar wanneer weet je of iemand je echte grote liefde is.. Met mijn ex kon ik echt alles delen, had ik het gevoel dat ik 100 procent mezelf kon zijn, en zo echt door het vuur gaan voor hem..
Maar nee ik mis hem niet, de mooie herinneringen betekenen niets meer voor mij, en de pijn zal nog wel even blijven.
(hij is vreemdgegaan en heeft me volledig zwart gemaakt achteraf)
Ik stel liever mijn vraag aan Viking84quote:Op zondag 2 januari 2011 19:33 schreef Viking84 het volgende:
Metropolis gaat over liefdesverdriet. Interessant! Je kunt een brief schrijven naar Julia van Romeo in het Italiaanse Verona (daar speelde de beroemde balkonscène zich af).
Geen probleem joh. Mocht je vragen oid hebben dan weet je me te bereikenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben even teveel met mijn eigen situatie bezig om me ook nog met die van een ander bezig te gaan houden. Sorry!
Een leidraad... niet slecht. Mijn ervaring is namelijk dat als je bij je (ex)partner bent dat je alles wat je wou vragen/zeggen/opmerken 'vergeet'.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, ben bezig met het opschrijven van alle punten die ik aan de kaak wil stellen morgen.
Valt me nu pas op hoeveel er eigenlijk is misgegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |