@JFM: En nu kan ik jou 100% volgen. Ik word zo gek van die kutmuren! Ik heb al twee-en-een-halve maand 'geduld' en alles en iedereen die er meer van weet zegt "geduld hebben" en ja, ik heb best geduld merk ik nu, maar ergens tijdens dat hele geduld hebben ben ik wel heel erg alleen aan het worden/zijn nu....quote:Op zondag 2 januari 2011 23:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Weetje
Ik kan wel hier zeggen:' Don't worry, be happy, genoeg vissen in de zee,maak je geen zorgen, er zijn meer mensen op de wereld!Zij is jou niet waard, verspil je tijd niet etc.' En duizenden anderen zinnetjes,mantra's uit zelfhelp boeken op nachtkastjes van zoveel vrouwen maar als het op dat moment niet helpt,dan helpt het niet.
ik heb een vriendin die zegt altijd op het zwaarste moment: JohnfuckinMayer,laat het.
En dat helpt niet. Je moet gewoon fucking hard je kaken op elkaar houden en jezelf onder controle houden want anders knap je & dan heb je niks meer.
Verdomme ik word zo boos nu.
Nee.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:50 schreef backgammon het volgende:
Jullie zijn allemaal toe aan een potje sex, dat werkt heel goed.
Ik wil je best knuffelen maar dat wil jij nietquote:Op zondag 2 januari 2011 23:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee.
ik wil een dikke knuffel.
want JFM heeft smetvrees?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:51 schreef backgammon het volgende:
[..]
Ik wil je best knuffelen maar dat wil jij niet
Ik snap jouw omstandigheden niet, daar reageerde ik niet op. Ik snap je boosheid, je kaken op elkaar moeten houden omdat je er geen fuck aan kunt doen. Gewoon die onmacht. Al zou je willen, je kunt niets 0,0 doen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
als je er niet in zit of hebt gezeten,zal je er geen fuck van snappen.
-hug-quote:Op zondag 2 januari 2011 23:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik wil ook een knuffel!
JFM, knuffelen?
Alles klaar voor morgen Neo?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik wil ook een knuffel!
JFM, knuffelen?
Dat vind ik zo moeilijk. Ik laat niks van me horen om afstand te nemen, maar hoewel iedereen zegt dat ik er goed aan doe, voelt het zo verkeerd... 'Geef haar de tijd om te beseffen wat ze mist'. Ja leuk, maar helpt het dan als ik zo goed als uit haar leven verdwijn....?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@JFM: En nu kan ik jou 100% volgen. Ik word zo gek van die kutmuren! Ik heb al twee-en-een-halve maand 'geduld' en alles en iedereen die er meer van weet zegt "geduld hebben" en ja, ik heb best geduld merk ik nu, maar ergens tijdens dat hele geduld hebben ben ik wel heel erg alleen aan het worden/zijn nu....
Ja. Je geeft haar daardoor de ruimte om zélf te gaan denken. Zonder dat ze direct vanuit emoties reageertquote:Op maandag 3 januari 2011 00:18 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Dat vind ik zo moeilijk. Ik laat niks van me horen om afstand te nemen, maar hoewel iedereen zegt dat ik er goed aan doe, voelt het zo verkeerd... 'Geef haar de tijd om te beseffen wat ze mist'. Ja leuk, maar helpt het dan als ik zo goed als uit haar leven verdwijn....?
Anderzijds, met contact houden komt het ook niet goed. Zo ziet het er tenminste niet naar uit. Ik word er radeloos van...
Een knuffel kan veel doen! zo ben je ineens genezenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hij zocht contact vandaag enzo,huilend aan de telefoon.
ik heb zojuist besloten dat ik hem nooit meer terug wil.
Sex ook dunkt me. Mja dat zal voorlopig nog wel niet gebeurenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:23 schreef backgammon het volgende:
[..]
Een knuffel kan veel doen! zo ben je ineens genezen
Dat zei ik net al, iedereen is toe aan een potje sex.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Sex ook dunkt me. Mja dat zal voorlopig nog wel niet gebeuren
Dank je. Ik denk, en hoop, dat je gelijk hebt. Ik heb vanavond bij familie gezeten, veel gepraat, het was erg emotioneel. Iedereen om mij heen zit vol onbegrip over de situatie, en aan de ene kant doet het mij goed dat ik niet de enige ben die het niet begrijpt. Aan de andere kant is dat des te frustrerender.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja. Je geeft haar daardoor de ruimte om zélf te gaan denken. Zonder dat ze direct vanuit emoties reageertZe zal ongetwijfeld ook nog veel aan jou denken hoor.
Dat zal misschien zo zijn, maar ik heb op dit moment echt geen behoefte aan sex met iemand anders dan mijn ex. Ik denk niet dat ik er op dit moment gelukkiger van zou worden. Eerder het tegenovergestelde.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:26 schreef backgammon het volgende:
[..]
Dat zei ik net al, iedereen is toe aan een potje sex.
Misschien klinkt dat heel stom maar dat breekt een soort band die je nog hebt met die persoon.
Echt Mr.Myst: In jouw situatie is wat CP zegt zo ontzettend waar.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja. Je geeft haar daardoor de ruimte om zélf te gaan denken. Zonder dat ze direct vanuit emoties reageertZe zal ongetwijfeld ook nog veel aan jou denken hoor.
Ja ik geloofde zelf ook niet toen mij dat gezegd werd hoor. Maar ik deed het wel, en na 3 maanden nam ze contact met me op. Niet dat er genoeg veranderd was om een succesvolle relatie voort te zetten, maar het gebeurdequote:Op maandag 3 januari 2011 00:27 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Dank je. Ik denk, en hoop, dat je gelijk hebt. Ik heb vanavond bij familie gezeten, veel gepraat, het was erg emotioneel. Iedereen om mij heen zit vol onbegrip over de situatie, en aan de ene kant doet het mij goed dat ik niet de enige ben die het niet begrijpt. Aan de andere kant is dat des te frustrerender.
Mr.Myst:quote:Op maandag 3 januari 2011 00:18 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Dat vind ik zo moeilijk. Ik laat niks van me horen om afstand te nemen, maar hoewel iedereen zegt dat ik er goed aan doe, voelt het zo verkeerd... 'Geef haar de tijd om te beseffen wat ze mist'. Ja leuk, maar helpt het dan als ik zo goed als uit haar leven verdwijn....?
Anderzijds, met contact houden komt het ook niet goed. Zo ziet het er tenminste niet naar uit. Ik word er radeloos van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |