@JFM: En nu kan ik jou 100% volgen. Ik word zo gek van die kutmuren! Ik heb al twee-en-een-halve maand 'geduld' en alles en iedereen die er meer van weet zegt "geduld hebben" en ja, ik heb best geduld merk ik nu, maar ergens tijdens dat hele geduld hebben ben ik wel heel erg alleen aan het worden/zijn nu....quote:Op zondag 2 januari 2011 23:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Weetje
Ik kan wel hier zeggen:' Don't worry, be happy, genoeg vissen in de zee,maak je geen zorgen, er zijn meer mensen op de wereld!Zij is jou niet waard, verspil je tijd niet etc.' En duizenden anderen zinnetjes,mantra's uit zelfhelp boeken op nachtkastjes van zoveel vrouwen maar als het op dat moment niet helpt,dan helpt het niet.
ik heb een vriendin die zegt altijd op het zwaarste moment: JohnfuckinMayer,laat het.
En dat helpt niet. Je moet gewoon fucking hard je kaken op elkaar houden en jezelf onder controle houden want anders knap je & dan heb je niks meer.
Verdomme ik word zo boos nu.
Nee.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:50 schreef backgammon het volgende:
Jullie zijn allemaal toe aan een potje sex, dat werkt heel goed.
Ik wil je best knuffelen maar dat wil jij nietquote:Op zondag 2 januari 2011 23:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee.
ik wil een dikke knuffel.
want JFM heeft smetvrees?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:51 schreef backgammon het volgende:
[..]
Ik wil je best knuffelen maar dat wil jij niet
Ik snap jouw omstandigheden niet, daar reageerde ik niet op. Ik snap je boosheid, je kaken op elkaar moeten houden omdat je er geen fuck aan kunt doen. Gewoon die onmacht. Al zou je willen, je kunt niets 0,0 doen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
als je er niet in zit of hebt gezeten,zal je er geen fuck van snappen.
-hug-quote:Op zondag 2 januari 2011 23:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik wil ook een knuffel!
JFM, knuffelen?
Alles klaar voor morgen Neo?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik wil ook een knuffel!
JFM, knuffelen?
Dat vind ik zo moeilijk. Ik laat niks van me horen om afstand te nemen, maar hoewel iedereen zegt dat ik er goed aan doe, voelt het zo verkeerd... 'Geef haar de tijd om te beseffen wat ze mist'. Ja leuk, maar helpt het dan als ik zo goed als uit haar leven verdwijn....?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@JFM: En nu kan ik jou 100% volgen. Ik word zo gek van die kutmuren! Ik heb al twee-en-een-halve maand 'geduld' en alles en iedereen die er meer van weet zegt "geduld hebben" en ja, ik heb best geduld merk ik nu, maar ergens tijdens dat hele geduld hebben ben ik wel heel erg alleen aan het worden/zijn nu....
Ja. Je geeft haar daardoor de ruimte om zélf te gaan denken. Zonder dat ze direct vanuit emoties reageertquote:Op maandag 3 januari 2011 00:18 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Dat vind ik zo moeilijk. Ik laat niks van me horen om afstand te nemen, maar hoewel iedereen zegt dat ik er goed aan doe, voelt het zo verkeerd... 'Geef haar de tijd om te beseffen wat ze mist'. Ja leuk, maar helpt het dan als ik zo goed als uit haar leven verdwijn....?
Anderzijds, met contact houden komt het ook niet goed. Zo ziet het er tenminste niet naar uit. Ik word er radeloos van...
Een knuffel kan veel doen! zo ben je ineens genezenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hij zocht contact vandaag enzo,huilend aan de telefoon.
ik heb zojuist besloten dat ik hem nooit meer terug wil.
Sex ook dunkt me. Mja dat zal voorlopig nog wel niet gebeurenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:23 schreef backgammon het volgende:
[..]
Een knuffel kan veel doen! zo ben je ineens genezen
Dat zei ik net al, iedereen is toe aan een potje sex.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Sex ook dunkt me. Mja dat zal voorlopig nog wel niet gebeuren
Dank je. Ik denk, en hoop, dat je gelijk hebt. Ik heb vanavond bij familie gezeten, veel gepraat, het was erg emotioneel. Iedereen om mij heen zit vol onbegrip over de situatie, en aan de ene kant doet het mij goed dat ik niet de enige ben die het niet begrijpt. Aan de andere kant is dat des te frustrerender.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja. Je geeft haar daardoor de ruimte om zélf te gaan denken. Zonder dat ze direct vanuit emoties reageertZe zal ongetwijfeld ook nog veel aan jou denken hoor.
Dat zal misschien zo zijn, maar ik heb op dit moment echt geen behoefte aan sex met iemand anders dan mijn ex. Ik denk niet dat ik er op dit moment gelukkiger van zou worden. Eerder het tegenovergestelde.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:26 schreef backgammon het volgende:
[..]
Dat zei ik net al, iedereen is toe aan een potje sex.
Misschien klinkt dat heel stom maar dat breekt een soort band die je nog hebt met die persoon.
Echt Mr.Myst: In jouw situatie is wat CP zegt zo ontzettend waar.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja. Je geeft haar daardoor de ruimte om zélf te gaan denken. Zonder dat ze direct vanuit emoties reageertZe zal ongetwijfeld ook nog veel aan jou denken hoor.
Ja ik geloofde zelf ook niet toen mij dat gezegd werd hoor. Maar ik deed het wel, en na 3 maanden nam ze contact met me op. Niet dat er genoeg veranderd was om een succesvolle relatie voort te zetten, maar het gebeurdequote:Op maandag 3 januari 2011 00:27 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Dank je. Ik denk, en hoop, dat je gelijk hebt. Ik heb vanavond bij familie gezeten, veel gepraat, het was erg emotioneel. Iedereen om mij heen zit vol onbegrip over de situatie, en aan de ene kant doet het mij goed dat ik niet de enige ben die het niet begrijpt. Aan de andere kant is dat des te frustrerender.
Mr.Myst:quote:Op maandag 3 januari 2011 00:18 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Dat vind ik zo moeilijk. Ik laat niks van me horen om afstand te nemen, maar hoewel iedereen zegt dat ik er goed aan doe, voelt het zo verkeerd... 'Geef haar de tijd om te beseffen wat ze mist'. Ja leuk, maar helpt het dan als ik zo goed als uit haar leven verdwijn....?
Anderzijds, met contact houden komt het ook niet goed. Zo ziet het er tenminste niet naar uit. Ik word er radeloos van...
Al met al; slaap ze JFMquote:Op maandag 3 januari 2011 00:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Lieve iedereen, ik ga naar bed.
Succes met morgen!
Ik hoop dat ze veel over mij nadenkt. Ik weet het niet, want ik krijg die signalen niet. Ik kan me echter niet voorstellen dat ze mij zo maar uit mijn hoofd kan zetten. Niet na alles wat er gebeurd is in die twee jaar, niet na de manier waarop we uit elkaar zijn gegaan en ik mijn ziel aan haar heb blootgelegd. Ik denk tenminste dat mij zoiets niet onberoerd zou laten.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:30 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Echt Mr.Myst: In jouw situatie is wat CP zegt zo ontzettend waar.
Even open kaart Mr.Myst, ik weet echt wel dat mijn ex heel veel over me nadenkt. Dat weet ik omdat de weinige signalen die ik wel krijg duidelijk afwijkend zijn van haar 'gewone' doen. Daar zitten bakken emotie in.
Er geldt nog een andere 'wet' bij jou Mr.Myst; zolang jij je armen blijft uitstrekken zal zij het tegenovergestelde willen doen. Zie dat in de figuurlijke zin.
Wat CP zegt is alles waar je je op moet richten. En als je haar een keer ziet zorg dan dat je niet 'zielig' bent maar wees juist de vent waar ze verliefd op werd. Je wilt immers haar medelijden niet maar haar liefde
Precies, ik moet zorgen dat ik weer energie krijg, en dat ik die dan in mezelf kan gaan steken. Doorgaan met mijn leven/een nieuwe start maken, hoe je het ook wilt noemen.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja ik geloofde zelf ook niet toen mij dat gezegd werd hoor. Maar ik deed het wel, en na 3 maanden nam ze contact met me op. Niet dat er genoeg veranderd was om een succesvolle relatie voort te zetten, maar het gebeurdeIn de tijd hebben onszelf een stuk beter leren kennen.
Dat is het énige wat je wel kan doen, naar jezelf kijken en voor jezelf stappen vooruit zetten. Waar je niks aan kan doen , is zonde van je tijd om je druk over te maken. Zoals een ander tegen mij zij, energie die je in jezelf steekt is nooit verloren.
Op dit moment kan ik mezelf niet zijn omdat ik de situatie niet kan accepteren. Afhankelijkheid is daarin niet het goede woord, al begrijp ik heel goed wat je ermee bedoelt te zeggen. Onze relatie was zo ontzettend goed. Een relatie moet een aanvulling zijn op je leven, geen invulling. In deze relatie zaten beide kanten: Doordat het zo'n goede aanvulling was, gaf het invulling aan mijn leven.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Mr.Myst:
Ergens zal dit zo ontzettend goed voor je zijn.Als jij jezelf niet kunt zijn zonder haar is dat iets waar je serieus over na moet gaan denken. Dat is dan geen liefde meer die in balans is, maar een liefde waarin je een enorme afhankelijkheid bent gaan ontwikkelen.
Benut deze periode om jezelf weer te gaan zijn. Om al die plannen die je hebt in jezelf te steken. Stop met denken dat zij dat goed van je zou vinden. Vind het goed van en voor jezelf. Deze periode is daar perfect voor. Want je moet haar die rust en ruimte nu geven en al die energie die je in haar en jouw relatie wilt steken kun je nu voor jezelf gebruiken.
Je zult gaan merken dat door die dingen ook echt te gaan doen je weer meer zelfrespect gaat krijgen en je zult gaan zien dat je lang niet zo afhankelijk van haar hoeft te zijn om gelukkig te zijn. Jouw geluk moet niet afhangen van alleen haar in jouw leven. Jouw geluk moet ook afhangen van dingen en doelen die je voor jezelf weet te bereiken. Ik weet dat je dat kunt. Succes!
Ditquote:Op maandag 3 januari 2011 00:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Mr.Myst:
Ergens zal dit zo ontzettend goed voor je zijn.Als jij jezelf niet kunt zijn zonder haar is dat iets waar je serieus over na moet gaan denken. Dat is dan geen liefde meer die in balans is, maar een liefde waarin je een enorme afhankelijkheid bent gaan ontwikkelen.
Zou je niet gewoon eens vragen aan haar wat ze nou van je wil en verwacht? Dat gespeculeer de hele tijd... Zoals je het hier vertelt klinkt het alsof haar barman luchtbel uitéén is gespat en ze je terug probeert te winnen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:13 schreef jeice het volgende:
* jeice meldt zich ook maar weer eens in dit topic...
O&N redelijk goed doorgekomen, al vond ik het wel lichtelijk vreemd dat ik 2 uur voor de jaarwisseling een smsje van m'n ex kreeg met daarin een gedichtje waarin het er op neer kwam dat ze hoopte dat ik een goed,gelukkig,vrolijk nieuwjaar had. Het was een beetje dubbel, aan de ene kant vond ik het lief dat ze nog aan me dacht en een best wel lief smsje stuurde, maar na alles wat er gebeurd is vond ik het moeilijk om die gedachte vast te houden en vond dat eigenlijk ook wel prima, een terugval is niet echt wat ik kan gebruiken nu.
Het is haar nog steeds niet gelukt om langer dan 5-6 dagen geen contact op te nemen met me. Vandaag liep ik ff door de stad om wat dingen te kopen, en ik kwam toevallig een vrouwelijke oud-collega tegen, (waar ik ook nog wel eens mee sms en chat, maar die al wel een vriend heeft en sinds kort zelfs samenwoont) erg leuke meid! We gaan binnenkort ergens een hapje eten en wat drinken om eens bij te kletsen. Toevallig liep de beste vriendin van m'n ex-schoonmoeder ook langs toen ik met haar stond te praten, maar die durfde niks te zeggen volgens mij. Alsof m'n ex ROOK dat ik met een leuke meid stond te praten kreeg ik tijdens dat gesprek weer een sms van haar. Ik heb tijdens het gesprek niet gekeken, maar zag het later. Ze vroeg of ik komende week tijd had om wat te gaan drinken om over het huis te gaan praten...
Dit had ze begin van deze week ook al gevraagd, ik had haar toen te kennen gegeven dat ik geen tijd had. Dat had ik stiekem wel, maar geen zin om de afgelopen week haar te zien of spreken, ik wilde vrolijk naar O&N toe, en ik had het idee dat zij wel eens roet in het eten kon gooien. Ik stuurde haar een smsje terug: "deze week heb ik geen tijd, misschien volgende week of de week erop" om nog maar eens te kennen te geven dat ik geen haast had. Maar ja, aan de andere kant kan ik er ook niet onderuit, we hebben tenslotte nog een huis samen, en spullen te verdelen. Het zou niet fair van mij zijn als ik haar lange tijd in onzekerheid laat daarover, want ze moet tenslotte wel meebetalen (wat ze nog niet gedaan heeft, dus die schuld loopt alvast op). Dus ik stuurde vandaag terug dat ik komende week waarschijnlijk wel tijd had en dat zij maar moest zeggen welke avond. We hadden de vorige keer afgesproken wat te gaan drinken op neutraal terrein, zoals een cafe of kroeg.
Maar gek genoeg kwam in het SMSje daarop van haar kant het voorstel om ergens een hapje te gaan eten. Ik mocht uitzoeken waar en haar dat laten weten als ik het wist. Misschien ligt het aan mij maar is uit eten gaan niet een tikkeltje, hoe noem je dat, "relatie-achtig"? Kijk, ergens maakt het me niet uit, of we nou gaan drinken of eten, het gesprek zal wel even duren lijkt me. Dus of we nou alleen drinken of er ook een hapje bij eten maakt niet uit, maar ik vond het ergens wel vreemd eigenlijk. Uit eten gaan is toch "anders" dan alleen ergens een drankje doen, maar goed...
Ja het helpt.. Voor een uurtje. En daarna ist weer net zo kut..quote:Op maandag 3 januari 2011 00:26 schreef backgammon het volgende:
[..]
Dat zei ik net al, iedereen is toe aan een potje sex.
Misschien klinkt dat heel stom maar dat breekt een soort band die je nog hebt met die persoon.
Zou er iets in de lucht zitten ? Hier nl. net hetzelfde : wakker worden met haar in de gedachten, tijdens de 100km lange rit naar het werk is het er niet beter op geworden... ben er nog zenuwachtig bij geworden ookquote:Op maandag 3 januari 2011 08:15 schreef ennudan het volgende:
goedemorgen iedereen... vandaag weer eens verschrikkelijk wakker geworden met haar in mijn hoofd... ontzettend slecht geslapen. Mag gelukkig wel weer naar het werk vandaag maar krijg haar niet uit mijn hoofd.
Een typische handeling als je gedumpt wordt... gaat wel weg hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 08:15 schreef ennudan het volgende:
Blijf maar nadenken, analyseren en gissen naar wat er nou is, waarom dingen zo zijn gelopen en hoe dit nou kan. Haar totale stilte en keihard negeren helpen hier ook niet echt bij.
Ik begrijp nog steeds niet hoe dit heeft kunnen gebeuren (zelfs niet bij de 3de keer) maar ik kan blijkbaar zelf heel slecht accepteren dat ik er nooit achter ga komen.
Ik ga me op voorhand excuseren bij de vrouwen die dit topic meelezen... Vrouwen handelen meestal niet uit ratio.quote:Op maandag 3 januari 2011 08:15 schreef ennudan het volgende:
Als typische man wil je alles aanpakken met ratio en dat lijkt hier niet in te zetten. Ik blijf maar hangen in dit denken, redeneren en zoeken naar uitleg....
Ja, liefde maakt blind. Da's een welgekend fenomeen.quote:Op maandag 3 januari 2011 08:15 schreef ennudan het volgende:
Maakt liefde dan werkelijk blind? Of is het gewoon de angst nooit meer zoiets te vinden, te weten dat je social skills niet van dien aard zijn dat je zomaar een nieuwe vriendin vindt, dat het met 30 steeds moeilijker word. Is het geen afscheid kunnen nemen van je comfortzone waarin alles makkelijk was en geregeld leek.... Ik weet het niet.....
En kom er op het moment ook niet uit....
Verdomme toch... moet ik naast beginnen roken, ook nog eens koffie leren drinkenquote:Op maandag 3 januari 2011 09:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Goedemorgen iedereen, wakker geworden met verdomde zenuwen voor mijn eerste tentamen,dat ik niet eens aan wat anders kán denken.
Grab a coffee and a cigarette en laat je dag goed beginnen,iedereen:)
Ach emails teruglezen, msn checken, profielen, hyves, facebook, smsjes teruglezen.... heb het allemaal gedaan/doe het nog.... en schiet er niks mee op... je maakt jezelf er alleen maar gekker mee....quote:Op maandag 3 januari 2011 10:01 schreef Octagon het volgende:
* Octagon is a stupid f*ck
Net de laatste 2 emails van ex teruggelezen... waarom toch ?!
[..]
Verdomme toch... moet ik naast beginnen roken, ook nog eens koffie leren drinken
Ik wil je niet de stuipen op het lijf jagen, alleen ik herken véél van wat je zegt - en half vorige maand ben ik er aan onderdoor gegaan.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:28 schreef ennudan het volgende:
stug blijven doorgaan ja.... maar dit kan niet veel langer zo.... daar ga ik aan onderdoor.... ik blijf wel functioneren maar wordt er niet vrolijker van....
Das balen.... aan de andere kant... kun je er ook niet voor zakken...quote:Op maandag 3 januari 2011 10:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Verdomme, kom ik op school aan,is het tentamen afgelast.
She's playing games with your heart.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:39 schreef ennudan het volgende:
@octagon weet je wat nou het stomme is.... die onzin speelt dus al sinds juni vorig jaar.... toen is ze (de tweede keer de eerste was maart 2009 en duurde een maand of 4/5) weggegaan al haar spull verhuisd etc... wel contact, nog wat eten, praten je weet het wel... ik een maand op vakantie en toen was het iedere dag smsen missen contact relatie noem maar op dus ik was nog geen uur thuis toen ze al op de stoep stond... weer 8 weken leuk en toen weer hetzelfde maar goed...
ik ben dus eigenlijk al 6 maanden aan het rommelen... wel niet wel niet... en heb eigenlijk al die tijd het gevoel dat ik stil sta...kom maar niet vooruit... heb een nieuwe baan maar dat is het ook niet helemaal en zo lijkt eigenlijk alles uit elkaar te vallen....
Ik ben bang dat ik binnenkort wel iets langer als een week in die stoel moet/ga hangen...
Lijkt mij, en als buitenstaander is het altijd simpel om de situatie van de ander te analyseren/becommentariëren, dat zij een probleem heeft, dat ze niet weet wat ze wilt.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:39 schreef ennudan het volgende:
@octagon weet je wat nou het stomme is.... die onzin speelt dus al sinds juni vorig jaar.... toen is ze (de tweede keer de eerste was maart 2009 en duurde een maand of 4/5) weggegaan al haar spull verhuisd etc... wel contact, nog wat eten, praten je weet het wel... ik een maand op vakantie en toen was het iedere dag smsen missen contact relatie noem maar op dus ik was nog geen uur thuis toen ze al op de stoep stond... weer 8 weken leuk en toen weer hetzelfde maar goed...
ik ben dus eigenlijk al 6 maanden aan het rommelen... wel niet wel niet... en heb eigenlijk al die tijd het gevoel dat ik stil sta...kom maar niet vooruit... heb een nieuwe baan maar dat is het ook niet helemaal en zo lijkt eigenlijk alles uit elkaar te vallen....
Ik ben bang dat ik binnenkort wel iets langer als een week in die stoel moet/ga hangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |