abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90721335
Ik ben er ook nog.. Half, want mijn hoofd kan niet zo goed nadenken op het moment.. Excuses dus als ik vandaag wat bot bent geweest in mijn reacties!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90721537
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben er ook nog.. Half, want mijn hoofd kan niet zo goed nadenken op het moment.. Excuses dus als ik vandaag wat bot bent geweest in mijn reacties!
Het was niet erger dan normaal lieve Joyce..... ~O>
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90722679
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Het was niet erger dan normaal lieve Joyce..... ~O>
En bedankt ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90724136
:'(
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 1 januari 2011 @ 22:08:08 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90724167
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
:'(
Was ist los?
Niet meer actief op Fok!
pi_90724429
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Was ist los?
Zielige liedjes, terugval. Voel me verdrietig...
Heb wel geleerd dat elke keer als ik zo verdrietig ben, er een mooie tijd aankomt... dus wie weet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90724733
Juist vrolijke liedjes luisteren.. dat werkt bij mij echt goed. Ik luister nu Let's twist again. Die luister ik normaal nooit, maar voel me er echt beter door. Krijg dan zin om te dansen!
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90726212
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Faerie het volgende:
Juist vrolijke liedjes luisteren.. dat werkt bij mij echt goed. Ik luister nu Let's twist again. Die luister ik normaal nooit, maar voel me er echt beter door. Krijg dan zin om te dansen!
Let's twist again? Chubby checker? Is dat niet uit het jaar kruik? ;)

Ik merk dat muziek voor mij niet goed werkt, Misschien heb ik toch meer gevoel uitgeschakeld dan ik denk. Er zijn zelfs bands/artiesten waar ik nu helemaal niets van kan horen....

Sporten werkt wel, of dansen idd (maar dat is dan weer zo lastig zonder muziek). 'k heb nu een soort van "wat doe ik hier eigenlijk nu zo op de zaterdag-avond" gedachte en zou het liefst de auto pakken en ergens heenrijden. Maar ja, qua planning heb ik dat niet zo goed aangepakt, want om die gedachte pas op dit tijdstip te krijgen?
Strek je eens uit !
pi_90726576
Dit meubilair gaat slapen... doodop (en ook wel eenzaam :|W ).
Bis morgen !

ps. Neo - kop op ;)
pi_90726659
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef Octagon het volgende:
Dit meubilair gaat slapen... doodop (en ook wel eenzaam :|W ).
Bis morgen !

ps. Neo - kop op ;)
Thanks, jij ook :) het gaat al weer wat beter.
Ik had het wel ff nodig.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90727013
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:47 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Let's twist again? Chubby checker? Is dat niet uit het jaar kruik? ;)

Ik merk dat muziek voor mij niet goed werkt, Misschien heb ik toch meer gevoel uitgeschakeld dan ik denk. Er zijn zelfs bands/artiesten waar ik nu helemaal niets van kan horen....

Sporten werkt wel, of dansen idd (maar dat is dan weer zo lastig zonder muziek). 'k heb nu een soort van "wat doe ik hier eigenlijk nu zo op de zaterdag-avond" gedachte en zou het liefst de auto pakken en ergens heenrijden. Maar ja, qua planning heb ik dat niet zo goed aangepakt, want om die gedachte pas op dit tijdstip te krijgen?
Haha ja erg oud nummer die mijn vader op de computer heeft staan. Draaien ze hier ook wel eens bij het uitgaan. Ik luister de stomste liedjes omdat ik daar dan geen herinneringen bij heb.

Ik had ook wel willen uitgaan haha, maar al mijn vrienden zijn KO van vannacht. Volgend weekend ga ik wel weer uit. Leuk om naar uit te kijken!
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90727611
goedenavond iedereen.

Ik ga me zo inschrijven bij fit for free -voornemensbui-
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_90727697
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Faerie het volgende:

[..]

Haha ja erg oud nummer die mijn vader op de computer heeft staan. Draaien ze hier ook wel eens bij het uitgaan. Ik luister de stomste liedjes omdat ik daar dan geen herinneringen bij heb.

Ik had ook wel willen uitgaan haha, maar al mijn vrienden zijn KO van vannacht. Volgend weekend ga ik wel weer uit. Leuk om naar uit te kijken!
Ok dat herken ik dan weer wel; het luisteren van de stomste liedjes omdat daar geen herinneringen aan zijn :)
Het is natuurlijk onzin, maar het lijkt alsof bepaalde lievelingsmuziek tijdelijk afgepakt is. We deelden dezelfde muzieksmaak. Zo kon het voorkomen dat ik aan het werk was en zij zat te studeren met die muziek op de achtergrond. Dat bepaalde nummers voorbij kwamen en we elkaar dan even aankeken en glimlachten naar elkaar....dat vormt een herinnering die je nu even niet wilt oproepen.
Strek je eens uit !
pi_90727715
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
goedenavond iedereen.

Ik ga me zo inschrijven bij fit for free -voornemensbui-
Dat is?
Strek je eens uit !
pi_90727809
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:16 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Dat is?
sportschool!
pi_90728257
Ik heb ineens zo erg zin om heel veel te gaan feesten de komende tijd. Dansen, flirten, drinken, andere mannen ontmoeten. Ik ben pas 21 dus why not..

Zo kan ik het ook zien, ik ga nog heel veel leuke avonden uit meemaken en andere leuke mannen ontmoeten. Mannen die niet net als 50+ zijn in bed. Thanks man, Bob!
pi_90728382
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:27 schreef Faerie het volgende:
Ik heb ineens zo erg zin om heel veel te gaan feesten de komende tijd. Dansen, flirten, drinken, andere mannen ontmoeten. Ik ben pas 21 dus why not..

Zo kan ik het ook zien, ik ga nog heel veel leuke avonden uit meemaken en andere leuke mannen ontmoeten. Mannen die niet net als 50+ zijn in bed. Thanks man, Bob!
Ik ben 20 in bed :D
Tenminste, niets dan complimenten gehoord eigenlijk dusja :@
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90728396
quote:

Je vergeet ontdekken!veel veel ontdekken!
pi_90728924
quote:

Lol! Hoe kan jij nou weten hoe mannen van 50+ in bed zijn? Of hebben we nog iets niet gehoord over je ex wat je nog wou vertellen? ;)
Strek je eens uit !
pi_90729574
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Je vergeet ontdekken!veel veel ontdekken!
~O> >:)
pi_90729816
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:59 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

~O> >:)
Niet dat ontdekken!Viespeuk :{w
pi_90730095
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Niet dat ontdekken!Viespeuk :{w
Oh nou dat is anders toch best aan te raden hoor vind ik :? Zonde om te laten lopen hoor :P

Liep gister met maten terug door een park, ligt er een stel te ketsen op een bankje 8)7 brrrr koud.
pi_90730204
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:12 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Oh nou dat is anders toch best aan te raden hoor vind ik :? Zonde om te laten lopen hoor :P

Liep gister met maten terug door een park, ligt er een stel te ketsen op een bankje 8)7 brrrr koud.
Ik zat van de week in de centrale bibliotheek van Rotterdam met een vriendin,was er een meisje een jongen een blowjob aan het geven.Verdomme op de kinderafdeling, camera's,beveiliging! Nee hoor, gewoon doorgaan!
pi_90730232
Spannend :P
pi_90730276
quote:
12s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Spannend :P
Eerder asociaal en respectloos jegens jezelf maar ik snap dat je dat misschien spannend kan vinden. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')