Het was niet erger dan normaal lieve Joyce.....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben er ook nog.. Half, want mijn hoofd kan niet zo goed nadenken op het moment.. Excuses dus als ik vandaag wat bot bent geweest in mijn reacties!
En bedanktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Het was niet erger dan normaal lieve Joyce.....
Zielige liedjes, terugval. Voel me verdrietig...quote:
Let's twist again? Chubby checker? Is dat niet uit het jaar kruik?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Faerie het volgende:
Juist vrolijke liedjes luisteren.. dat werkt bij mij echt goed. Ik luister nu Let's twist again. Die luister ik normaal nooit, maar voel me er echt beter door. Krijg dan zin om te dansen!
Thanks, jij ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef Octagon het volgende:
Dit meubilair gaat slapen... doodop (en ook wel eenzaam).
Bis morgen !
ps. Neo - kop op
Haha ja erg oud nummer die mijn vader op de computer heeft staan. Draaien ze hier ook wel eens bij het uitgaan. Ik luister de stomste liedjes omdat ik daar dan geen herinneringen bij heb.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:47 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Let's twist again? Chubby checker? Is dat niet uit het jaar kruik?
Ik merk dat muziek voor mij niet goed werkt, Misschien heb ik toch meer gevoel uitgeschakeld dan ik denk. Er zijn zelfs bands/artiesten waar ik nu helemaal niets van kan horen....
Sporten werkt wel, of dansen idd (maar dat is dan weer zo lastig zonder muziek). 'k heb nu een soort van "wat doe ik hier eigenlijk nu zo op de zaterdag-avond" gedachte en zou het liefst de auto pakken en ergens heenrijden. Maar ja, qua planning heb ik dat niet zo goed aangepakt, want om die gedachte pas op dit tijdstip te krijgen?
Ok dat herken ik dan weer wel; het luisteren van de stomste liedjes omdat daar geen herinneringen aan zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Faerie het volgende:
[..]
Haha ja erg oud nummer die mijn vader op de computer heeft staan. Draaien ze hier ook wel eens bij het uitgaan. Ik luister de stomste liedjes omdat ik daar dan geen herinneringen bij heb.
Ik had ook wel willen uitgaan haha, maar al mijn vrienden zijn KO van vannacht. Volgend weekend ga ik wel weer uit. Leuk om naar uit te kijken!
Dat is?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
goedenavond iedereen.
Ik ga me zo inschrijven bij fit for free -voornemensbui-
Ik ben 20 in bedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:27 schreef Faerie het volgende:
Ik heb ineens zo erg zin om heel veel te gaan feesten de komende tijd. Dansen, flirten, drinken, andere mannen ontmoeten. Ik ben pas 21 dus why not..
Zo kan ik het ook zien, ik ga nog heel veel leuke avonden uit meemaken en andere leuke mannen ontmoeten. Mannen die niet net als 50+ zijn in bed. Thanks man, Bob!
Je vergeet ontdekken!veel veel ontdekken!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:27 schreef Faerie het volgende:
Ik heb ineens zo erg zin om heel veel te gaan feesten de komende tijd. Dansen, flirten, drinken, andere mannen ontmoeten. Ik ben pas 21 dus why not..
Zo kan ik het ook zien, ik ga nog heel veel leuke avonden uit meemaken en andere leuke mannen ontmoeten. Mannen die niet net als 50+ zijn in bed. Thanks man, Bob!
Lol! Hoe kan jij nou weten hoe mannen van 50+ in bed zijn? Of hebben we nog iets niet gehoord over je ex wat je nog wou vertellen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:27 schreef Faerie het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je vergeet ontdekken!veel veel ontdekken!
Oh nou dat is anders toch best aan te raden hoor vind ikquote:
Ik zat van de week in de centrale bibliotheek van Rotterdam met een vriendin,was er een meisje een jongen een blowjob aan het geven.Verdomme op de kinderafdeling, camera's,beveiliging! Nee hoor, gewoon doorgaan!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oh nou dat is anders toch best aan te raden hoor vind ikZonde om te laten lopen hoor
Liep gister met maten terug door een park, ligt er een stel te ketsen op een bankjebrrrr koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |