Het was niet erger dan normaal lieve Joyce.....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben er ook nog.. Half, want mijn hoofd kan niet zo goed nadenken op het moment.. Excuses dus als ik vandaag wat bot bent geweest in mijn reacties!
En bedanktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Het was niet erger dan normaal lieve Joyce.....
Zielige liedjes, terugval. Voel me verdrietig...quote:
Let's twist again? Chubby checker? Is dat niet uit het jaar kruik?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Faerie het volgende:
Juist vrolijke liedjes luisteren.. dat werkt bij mij echt goed. Ik luister nu Let's twist again. Die luister ik normaal nooit, maar voel me er echt beter door. Krijg dan zin om te dansen!
Thanks, jij ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef Octagon het volgende:
Dit meubilair gaat slapen... doodop (en ook wel eenzaam).
Bis morgen !
ps. Neo - kop op
Haha ja erg oud nummer die mijn vader op de computer heeft staan. Draaien ze hier ook wel eens bij het uitgaan. Ik luister de stomste liedjes omdat ik daar dan geen herinneringen bij heb.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:47 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Let's twist again? Chubby checker? Is dat niet uit het jaar kruik?
Ik merk dat muziek voor mij niet goed werkt, Misschien heb ik toch meer gevoel uitgeschakeld dan ik denk. Er zijn zelfs bands/artiesten waar ik nu helemaal niets van kan horen....
Sporten werkt wel, of dansen idd (maar dat is dan weer zo lastig zonder muziek). 'k heb nu een soort van "wat doe ik hier eigenlijk nu zo op de zaterdag-avond" gedachte en zou het liefst de auto pakken en ergens heenrijden. Maar ja, qua planning heb ik dat niet zo goed aangepakt, want om die gedachte pas op dit tijdstip te krijgen?
Ok dat herken ik dan weer wel; het luisteren van de stomste liedjes omdat daar geen herinneringen aan zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Faerie het volgende:
[..]
Haha ja erg oud nummer die mijn vader op de computer heeft staan. Draaien ze hier ook wel eens bij het uitgaan. Ik luister de stomste liedjes omdat ik daar dan geen herinneringen bij heb.
Ik had ook wel willen uitgaan haha, maar al mijn vrienden zijn KO van vannacht. Volgend weekend ga ik wel weer uit. Leuk om naar uit te kijken!
Dat is?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
goedenavond iedereen.
Ik ga me zo inschrijven bij fit for free -voornemensbui-
Ik ben 20 in bedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:27 schreef Faerie het volgende:
Ik heb ineens zo erg zin om heel veel te gaan feesten de komende tijd. Dansen, flirten, drinken, andere mannen ontmoeten. Ik ben pas 21 dus why not..
Zo kan ik het ook zien, ik ga nog heel veel leuke avonden uit meemaken en andere leuke mannen ontmoeten. Mannen die niet net als 50+ zijn in bed. Thanks man, Bob!
Je vergeet ontdekken!veel veel ontdekken!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:27 schreef Faerie het volgende:
Ik heb ineens zo erg zin om heel veel te gaan feesten de komende tijd. Dansen, flirten, drinken, andere mannen ontmoeten. Ik ben pas 21 dus why not..
Zo kan ik het ook zien, ik ga nog heel veel leuke avonden uit meemaken en andere leuke mannen ontmoeten. Mannen die niet net als 50+ zijn in bed. Thanks man, Bob!
Lol! Hoe kan jij nou weten hoe mannen van 50+ in bed zijn? Of hebben we nog iets niet gehoord over je ex wat je nog wou vertellen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:27 schreef Faerie het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je vergeet ontdekken!veel veel ontdekken!
Oh nou dat is anders toch best aan te raden hoor vind ikquote:
Ik zat van de week in de centrale bibliotheek van Rotterdam met een vriendin,was er een meisje een jongen een blowjob aan het geven.Verdomme op de kinderafdeling, camera's,beveiliging! Nee hoor, gewoon doorgaan!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oh nou dat is anders toch best aan te raden hoor vind ikZonde om te laten lopen hoor
Liep gister met maten terug door een park, ligt er een stel te ketsen op een bankjebrrrr koud.
Eerder asociaal en respectloos jegens jezelf maar ik snap dat je dat misschien spannend kan vinden.quote:
Neuh, vanavond maar even rustig aan gedaan. Misschien volgende week weer...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef Wanderingwhy het volgende:
Goh....is iedereen aan het stappen?
(vast goede voornemens!)
Ik heb hem al eens vaker gepost maar ik ben 24 en dit nummer komt uit een een of ander hippie jaartal waar mn ouders niet eens aan mij dachten maar het nummer spreekt mij erg aan.quote:There Has Been a Time
The Cats
On a day like today, when my eyes looked far away
And when all you say is wrong
I just need a place to hide away and face
Those feelings coming on so strong
Let me be alone let me be alone
And don`t you try to understand
Let me have the pain let me have the pain
Let me have it, it might help me to decide
How to tell you something I can no longer hide
There has been a time, there has been a time
Now I call it good old yesterday
There has been a time, there has been a time
I found all around me black or white in a way
Nothing in between black was black as night as far as I know
Nothing in between white was even whiter then the wintersnow
Have a look inside my mind,only doubts are there to find now
No more yes or no`s like then
I knew it all so wel `bout love and god and hell you know
I felt like a grownup man
Now I see the rain, now I see the rain
Through the shining of the sun
Now I feel the pain, now I feel the pain
Now I feel the pain of loosing what I had
My love for you has gone
My love for you is dead
Lekker direct.quote:Op zondag 2 januari 2011 09:06 schreef zwartedoos het volgende:
Al een tijdje niet meer gepost hier. Maar wilde even kwijt dat ik een ontzettende mongool ben. Heb oudjaarsnacht een sms naar mn ex gestuurd(we hadden ook met oudjaar wat gekregen)![]()
![]()
Ongelooflijk domme actie:
'ondanks dat je mij haat en ik jou hoop ik dat je gelukkig wordt in 2011'
Ik haat wat hij me heeft aangedaan. Hemzelf volgens mij niet. Anders zou ik hem niet gelukkig wensen denk ik. Geen antwoordquote:Op zondag 2 januari 2011 09:10 schreef Octagon het volgende:
[..]
Lekker direct.![]()
Haat je hem effectief ook ?
Antwoord gekregen ?
Lekker tegenstrijdig haha "ik haat je, ik wil wel dat je gelukkig word" XDquote:Op zondag 2 januari 2011 09:06 schreef zwartedoos het volgende:
Al een tijdje niet meer gepost hier. Maar wilde even kwijt dat ik een ontzettende mongool ben. Heb oudjaarsnacht een sms naar mn ex gestuurd(we hadden ook met oudjaar wat gekregen)![]()
![]()
Ongelooflijk domme actie:
'ondanks dat je mij haat en ik jou hoop ik dat je gelukkig wordt in 2011'
blij dat iemand er om kan lachenquote:Op zondag 2 januari 2011 10:14 schreef backgammon het volgende:
[..]
Lekker tegenstrijdig haha "ik haat je, ik wil wel dat je gelukkig word" XD
Kan er wel om lachen
Waarom heb je spijt ?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
blij dat iemand er om kan lachenMijn vrienden ook hoor, ze vonden het 1 om in te lijsten
Ikzelf heb alleen maar spijt.
omdat ik geen contact meer wilde zoeken.quote:
Oh dat ga je nu vast ook niet meer krijgen, missie geslaagd dan toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:18 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
omdat ik geen contact meer wilde zoeken.
Zal me der niet zo druk om maken, hij heeft toch niet gereageerd. Blijkbaar wilt ook hij dus geen contact.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:18 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Typisch gevalletje "Drank maakt meer kapot dan je lief is" ?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:18 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
iddquote:Op zondag 2 januari 2011 10:25 schreef Octagon het volgende:
[..]
Typisch gevalletje "Drank maak meer kapot dan je lief is" ?
Ik ben toch wel blij dat ik dat soort acties niet heb als ik teveel op heb.. Maar goed ik klop het even af, want je weet het nooit!quote:Op zondag 2 januari 2011 10:25 schreef Octagon het volgende:
[..]
Typisch gevalletje "Drank maak meer kapot dan je lief is" ?
helaas hebben we daar allebei wel last van. Heb ook al tig smsjes mogen ontvangen met 'ik haat je' en andere beledigingen. Of juist het tegenovergestelde.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:27 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij dat ik dat soort acties niet heb als ik teveel op heb.. Maar goed ik klop het even af, want je weet het nooit!
Hmm... het loslaten lukt precies zo goed niet tussen jullie 2quote:Op zondag 2 januari 2011 10:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
helaas hebben we daar allebei wel last van. Heb ook al tig smsjes mogen ontvangen met 'ik haat je' en andere beledigingen. Of juist het tegenovergestelde.
Hmm ik zou als ik jou was zijn telefoonnummer wissen, ben je meteen van het probleem af.. En uiteindelijk zal hij ook wel stoppen met van die botte smsjes sturen..quote:Op zondag 2 januari 2011 10:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
helaas hebben we daar allebei wel last van. Heb ook al tig smsjes mogen ontvangen met 'ik haat je' en andere beledigingen. Of juist het tegenovergestelde.
ik heb zijn nummer allang verwijderd maar ik ken hem van buitenquote:Op zondag 2 januari 2011 10:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hmm ik zou als ik jou was zijn telefoonnummer wissen, ben je meteen van het probleem af.. En uiteindelijk zal hij ook wel stoppen met van die botte smsjes sturen..
Waarom haten jullie elkaar als ik vragen mag?
Vervelende situatie dus.. Hoelang hadden jullie iets?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik heb zijn nummer allang verwijderd maar ik ken hem van buitenEn we hadden al een hele tijd niks meer gesmsd. Maar aangezien nieuwjaar behoorlijk gevoelig ligt omdat we toen ook iets hebben gekregen en ik genoeg gedronken had had ik een zwak moment.
Waarom we elkaar haten? Dat is een lang verhaal. Hij heeft mn vertrouwen keer op keer kapot gemaakt. En op het laatst hebben we een prachtig weekend gehad vol met beloftes dat ik zijn ware was en hij hulp ging zoeken er me niet kwijt wilde om me vervolgens weer keihard te laten vallen. En hij heeft me in onze relatie tot wanhoop gedreven waardoor ik mezelf niet meer was en ook stomme dingen heb gedaan waardoor hij mij weer haat.
al met al, vaak uitgehad 2,5 jaar.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Vervelende situatie dus.. Hoelang hadden jullie iets?
Ok en dit keer is het echt definitief.. Geen kans meer dat het goed gaat komen?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
al met al, vaak uitgehad 2,5 jaar.
nee. ik geloof niet meer dat hij veranderd.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:43 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ok en dit keer is het echt definitief.. Geen kans meer dat het goed gaat komen?
ik ben er niet zo bang voor dat ik hem weer ga smssen. Ik heb t al maanden niet meer gedaan. Dit was puur omdat het nieuwjaar was. En ik extra dronken wasquote:Op zondag 2 januari 2011 10:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Dan hoop ik voor jou dat hij ook wijs gaat zijn en jou geen smsjes meer stuurt.. En dat jij zo wijs bent om hem niet meer te smsen.. Vertel het een vriend of vriendin waarmee je bent als je op stap bent. Desnoods houden zij jou telefoon bij de komende tijd als je gaat drinken.. Maar doe het jezelf niet nog een keer aan om hem te smsen
Neem jezelf niet te serieus, je hebt een "foutje" gemaakt boeit toch niet? het kost je geen geld of een arm dus wat maakt het uitquote:
Ja ach ik probeer t idd maar gewoon te vergeten..quote:Op zondag 2 januari 2011 11:06 schreef backgammon het volgende:
[..]
Neem jezelf niet te serieus, je hebt een "foutje" gemaakt boeit toch niet? het kost je geen geld of een arm dus wat maakt het uit
Ik lach nu ook wat meer om hoe wanhopig ik was toen ik en mijn vriendin uit elkaar gingen ik ben zo helemaal niet maar liefde kan je soms tot wanhoop drijven... :/
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens... Volgens mij ben ik er helemaal klaar mee.. Ik voel dit weekend zo'n rust! Het doet me niets meer wat ik van hun zie of lees.
Ik ga niet te positief zijn, maar echt voel me ondanks dat ik ziek ben.. Heerlijk!
Ik heb alleen nog 1 twijfel.. En ik denk dat ik jullie antwoorden eigenlijk wel weet.. Maar moet ik vriendinnetje van mijn ex verwijderen van mijn MSN? Het voelt heel dubbel.. Als ik haar verwijder hoor ik nooit meer iets over hem.. (kan alleen nog haar hyves en zijn twitter bekijken) Maar het voel ook weer niet goed om te doen.. Dat geeft echt het gevoel van het is helemaal over. En moet ik het haar zeggen dat ik geen contact meer wil. Dilemma...quote:Op zondag 2 januari 2011 11:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens... Volgens mij ben ik er helemaal klaar mee.. Ik voel dit weekend zo'n rust! Het doet me niets meer wat ik van hun zie of lees.
Ik ga niet te positief zijn, maar echt voel me ondanks dat ik ziek ben.. Heerlijk!
Waarom heb jij ook weer contact met het nieuw vriendinnetje van je ex ?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog 1 twijfel.. En ik denk dat ik jullie antwoorden eigenlijk wel weet.. Maar moet ik vriendinnetje van mijn ex verwijderen van mijn MSN? Het voelt heel dubbel.. Als ik haar verwijder hoor ik nooit meer iets over hem.. (kan alleen nog haar hyves en zijn twitter bekijken) Maar het voel ook weer niet goed om te doen.. Dat geeft echt het gevoel van het is helemaal over. En moet ik het haar zeggen dat ik geen contact meer wil. Dilemma...
Gewoon uitzitten inderdaad.... het hele emotionele spectrum doorlopen en dan de rust vinden die je verdientquote:Op zondag 2 januari 2011 11:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
goedemorgen deze morgen.....
zit vandaag tegen 'haat' aan qua ex, heb ff een gevoel van verschrikkelijk naief zijn en me gebruikt voelen....maar deze moodswing gaan doorzitten.....
Omdat zij wat dingen willen weten omtrent het vreemdgaan van mijn ex.. Hij is vreemdgegaan met haar toen ik nog iets met hem had. Terwijl hij haar andere dingen heeft verteld.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:20 schreef Octagon het volgende:
[..]
Waarom heb jij ook weer contact met het nieuw vriendinnetje van je ex ?
Persoonlijk heb ik nog nooit behoefte gevoeld aan zo'n contact.
Al moet ik daar wel de kanttekening bij maken dat ik een 14-tal dagen gemaild heb met de man van de getrouwde vrouw waarmee ik overspel pleegde. Dat contact heb ik verbroken toen hij, in mijn ogen, alles begon om te draaien.
Kunnen jullie die "rust" eens beschrijven ?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:15 schreef backgammon het volgende:
[..]
![]()
mooi toch? ik heb ook een rust gevonden, heerlijk.
Liefde maakt blind hé...quote:Op zondag 2 januari 2011 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Omdat zij wat dingen willen weten omtrent het vreemdgaan van mijn ex.. Hij is vreemdgegaan met haar toen ik nog iets met hem had. Terwijl hij haar andere dingen heeft verteld.
Heb ook nog een afspraak gehad met hun 2 in real life..
Klinkt gek maar het was best fijn om daarover te praten met haar.. Ik vind het alleen zo dom dat zij bij hem blijft! Maar goed dat is weer het andere verhaal..
Ik weet ff niet wat ik moet doen..
Ondank dat ik me echt goed voel en rust heb wat betreft mijn ex
Een gevoel beschrijven is heel moeilijk..quote:Op zondag 2 januari 2011 11:23 schreef Octagon het volgende:
[..]
Kunnen jullie die "rust" eens beschrijven ?
Zoals ik al een paar geschreven heb, heb ik geen behoefte haar te contacteren. Maar ik denk wel nog véél aan haar.
In de gedachtes is er wel een verschuiving gebeurd : waar ik tot voor kort dacht "Hoe kan ik haar terugwinnen ?", "Wat voor moois heb ik allemaal met haar meegemaakt ?" denk ik nu eerder "Ze weet niet wat ze weggooit" en "Ze is zooo fout bezig".
Ah, dan denk ik dat ik ook "rust" gevonden heb.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:26 schreef backgammon het volgende:
Nou die rust zit hem bij in het het feit dat ik de situatie aan het accepteren ben.
Ik kan haar laten gaan ook al vind ik het niet leuk.
Ben ook veel minder bezig met mezelf zielig te vinden, als zij mij niet wil waarom zou ik haar dan eigenlijk willen?
Accepteren
Misschien dat ik dat wel doe inderdaad.. Ze is nu ook online, en ze praat niet tegen me. Weet ook niet of ze nu bij hem is ja of nee..quote:Op zondag 2 januari 2011 11:26 schreef Octagon het volgende:
[..]
Liefde maakt blind hé...![]()
Goh, misschien kan je je beslissing omtrent het "haar verwijderen" nog wat uitstellen. Zien of je er last van hebt als je via haar iets te weten komt over je ex.
Voor sommige toepasselijkquote:Op zondag 2 januari 2011 11:54 schreef formerjellybean het volgende:
Die is misschien wel toepasselijk en anders kan je er even wat agressie op kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |