ik ben er niet zo bang voor dat ik hem weer ga smssen. Ik heb t al maanden niet meer gedaan. Dit was puur omdat het nieuwjaar was. En ik extra dronken wasquote:Op zondag 2 januari 2011 10:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Dan hoop ik voor jou dat hij ook wijs gaat zijn en jou geen smsjes meer stuurt.. En dat jij zo wijs bent om hem niet meer te smsen.. Vertel het een vriend of vriendin waarmee je bent als je op stap bent. Desnoods houden zij jou telefoon bij de komende tijd als je gaat drinken.. Maar doe het jezelf niet nog een keer aan om hem te smsen
Neem jezelf niet te serieus, je hebt een "foutje" gemaakt boeit toch niet? het kost je geen geld of een arm dus wat maakt het uitquote:
Ja ach ik probeer t idd maar gewoon te vergeten..quote:Op zondag 2 januari 2011 11:06 schreef backgammon het volgende:
[..]
Neem jezelf niet te serieus, je hebt een "foutje" gemaakt boeit toch niet? het kost je geen geld of een arm dus wat maakt het uit
Ik lach nu ook wat meer om hoe wanhopig ik was toen ik en mijn vriendin uit elkaar gingen ik ben zo helemaal niet maar liefde kan je soms tot wanhoop drijven... :/
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens... Volgens mij ben ik er helemaal klaar mee.. Ik voel dit weekend zo'n rust! Het doet me niets meer wat ik van hun zie of lees.
Ik ga niet te positief zijn, maar echt voel me ondanks dat ik ziek ben.. Heerlijk!
Ik heb alleen nog 1 twijfel.. En ik denk dat ik jullie antwoorden eigenlijk wel weet.. Maar moet ik vriendinnetje van mijn ex verwijderen van mijn MSN? Het voelt heel dubbel.. Als ik haar verwijder hoor ik nooit meer iets over hem.. (kan alleen nog haar hyves en zijn twitter bekijken) Maar het voel ook weer niet goed om te doen.. Dat geeft echt het gevoel van het is helemaal over. En moet ik het haar zeggen dat ik geen contact meer wil. Dilemma...quote:Op zondag 2 januari 2011 11:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens... Volgens mij ben ik er helemaal klaar mee.. Ik voel dit weekend zo'n rust! Het doet me niets meer wat ik van hun zie of lees.
Ik ga niet te positief zijn, maar echt voel me ondanks dat ik ziek ben.. Heerlijk!
Waarom heb jij ook weer contact met het nieuw vriendinnetje van je ex ?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog 1 twijfel.. En ik denk dat ik jullie antwoorden eigenlijk wel weet.. Maar moet ik vriendinnetje van mijn ex verwijderen van mijn MSN? Het voelt heel dubbel.. Als ik haar verwijder hoor ik nooit meer iets over hem.. (kan alleen nog haar hyves en zijn twitter bekijken) Maar het voel ook weer niet goed om te doen.. Dat geeft echt het gevoel van het is helemaal over. En moet ik het haar zeggen dat ik geen contact meer wil. Dilemma...
Gewoon uitzitten inderdaad.... het hele emotionele spectrum doorlopen en dan de rust vinden die je verdientquote:Op zondag 2 januari 2011 11:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
goedemorgen deze morgen.....
zit vandaag tegen 'haat' aan qua ex, heb ff een gevoel van verschrikkelijk naief zijn en me gebruikt voelen....maar deze moodswing gaan doorzitten.....
Omdat zij wat dingen willen weten omtrent het vreemdgaan van mijn ex.. Hij is vreemdgegaan met haar toen ik nog iets met hem had. Terwijl hij haar andere dingen heeft verteld.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:20 schreef Octagon het volgende:
[..]
Waarom heb jij ook weer contact met het nieuw vriendinnetje van je ex ?
Persoonlijk heb ik nog nooit behoefte gevoeld aan zo'n contact.
Al moet ik daar wel de kanttekening bij maken dat ik een 14-tal dagen gemaild heb met de man van de getrouwde vrouw waarmee ik overspel pleegde. Dat contact heb ik verbroken toen hij, in mijn ogen, alles begon om te draaien.
Kunnen jullie die "rust" eens beschrijven ?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:15 schreef backgammon het volgende:
[..]
![]()
mooi toch? ik heb ook een rust gevonden, heerlijk.
Liefde maakt blind hé...quote:Op zondag 2 januari 2011 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Omdat zij wat dingen willen weten omtrent het vreemdgaan van mijn ex.. Hij is vreemdgegaan met haar toen ik nog iets met hem had. Terwijl hij haar andere dingen heeft verteld.
Heb ook nog een afspraak gehad met hun 2 in real life..
Klinkt gek maar het was best fijn om daarover te praten met haar.. Ik vind het alleen zo dom dat zij bij hem blijft! Maar goed dat is weer het andere verhaal..
Ik weet ff niet wat ik moet doen..
Ondank dat ik me echt goed voel en rust heb wat betreft mijn ex
Een gevoel beschrijven is heel moeilijk..quote:Op zondag 2 januari 2011 11:23 schreef Octagon het volgende:
[..]
Kunnen jullie die "rust" eens beschrijven ?
Zoals ik al een paar geschreven heb, heb ik geen behoefte haar te contacteren. Maar ik denk wel nog véél aan haar.
In de gedachtes is er wel een verschuiving gebeurd : waar ik tot voor kort dacht "Hoe kan ik haar terugwinnen ?", "Wat voor moois heb ik allemaal met haar meegemaakt ?" denk ik nu eerder "Ze weet niet wat ze weggooit" en "Ze is zooo fout bezig".
Ah, dan denk ik dat ik ook "rust" gevonden heb.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:26 schreef backgammon het volgende:
Nou die rust zit hem bij in het het feit dat ik de situatie aan het accepteren ben.
Ik kan haar laten gaan ook al vind ik het niet leuk.
Ben ook veel minder bezig met mezelf zielig te vinden, als zij mij niet wil waarom zou ik haar dan eigenlijk willen?
Accepteren
Misschien dat ik dat wel doe inderdaad.. Ze is nu ook online, en ze praat niet tegen me. Weet ook niet of ze nu bij hem is ja of nee..quote:Op zondag 2 januari 2011 11:26 schreef Octagon het volgende:
[..]
Liefde maakt blind hé...![]()
Goh, misschien kan je je beslissing omtrent het "haar verwijderen" nog wat uitstellen. Zien of je er last van hebt als je via haar iets te weten komt over je ex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |