Ik weet het : ze heeft het geschreven de dag voordat we het contact verbroken hebben... en ze heeft al meermaals gezegd dat ze mij in haar leven wilt houden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:13 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ja dat is ook egoisme denk ik. Denk jij dan dat jouw ex je niet kan loslaten?
Zie nu pas je edit... funny.... dat dacht ik ook. Maar blijkbaar kan het ene wel samengaan met het andere.quote:En nog een edit: diegene gaat dan niet helemaal verder met zijn of haar leven, anders zou hij of zij je wel loslaten.
Daarmee sla je de spijker op z'n kop inderdaad. Om dat op mijn situatie te betrekken: De laatste keer dat ik mijn ex sprak heb ik haar gezegd dat ik het moeilijk vond haar los te laten. Dat ik me wel besefte dat ik dat moest doen, maar dat het me op dit moment nog niet goed lukt. Vandaar dat we besloten hebben om afstand te nemen. Helaas nam ze met kerst weer contact op, met een vriendschappelijke gedachte erachter. Dat maakt het voor mij alleen maar lastiger.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:13 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ja dat is ook egoisme denk ik. Denk jij dan dat jouw ex je niet kan loslaten?
En nog een edit: diegene gaat dan niet helemaal verder met zijn of haar leven, anders zou hij of zij je wel loslaten.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:12 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Awwww wat lief. Zo ben ik ook, ik let helemaal niet op de centen of werk of wat dan ook. Ik accepteer ook heel snel, vooral als je echt verliefd bent. Helaas had mijn "ex" die gedachte juist niet. Die bekeek alles even "zwart/wit" zoals hij zelf tegen mij zei...
Om hier nog even op terug te komen: Het verleden is het verleden, maar als iemand je dat nog gezegd heeft, vlak voordat ze het uitmaakt met je... Op het moment dat het gezegd wordt, is het lief, ontroerend. Ik geloof ook dat het recht uit haar hart kwam.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:20 schreef Octagon het volgende:
[..]
Lief dat wel... waarschijnlijk ook één van de reden waarom Mr. Myst zich niet bij de breuk kan neerleggen, want een breuk past niet in die uitspraak. Dus in hindsight ook pijnlijk (omdat de uitspraak niet -meer- past bij het beeld dat je hebt van je ex).
Ik zat in hetzelfde schuitje... om jullie een idee te geven : haar allerlaatste emai begint ze met "Lieve <voornaam>"... zijn niet de dingen die ik zou zeggen tegen iemand die'k dump of wil loslaten....
Er is een verschil tussen nodeloos kwetsend of subtiel dezelfde boodschap over te brengen. Ik zeg niet dat GG alleen maar expres kwetsend reageert, maar ik sluit me wel aan bij de mensen die vinden dat het wat minder kan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Iedereen communiceert op een andere manier jongens, de een is heel recht door zee zoals Goofy en de ander verpakt het mooi.. En de ander brengt het weer op een andere manier.
Dat is het mooie aan een forum.. Inzichten verkrijgen door meningen van anderen, en door de manier van communiceren van anderen.
Trek je dat niet dan reageer je niet..
Doe lekker rustig aan, geef het de tijd. Je mag je nu verdrietig voelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:20 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik dan weer een hele andere reactie. Daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen, en die kan ik als constructief opvatten. Dit waardeer ik enorm, hier kan ik echt wat mee.
Nogmaals, ik kan het alleen maar waarderen als mensen direct zijn. Je moet er niet omheen willen draaien, daar schiet niemand wat mee op.
Het kost me op dit moment gewoon heel veel moeite om de boel weer op te pakken. Dat heeft niet alleen met de relatie te maken, maar ook met een aantal 'randzaken'. De wil is er, ik besef mezelf ook dat ik door te blijven treuren niet verder kom, maar op dit moment weet ik nog niet precies hoe ik er positief uit kan komen. Die nieuwe start moet er komen, en die komt er ook. De bedoeling was om vandaag een nieuwe start te maken. De ultieme symboliek van 1 januari. Dat gaat me niet meer lukken, maar ook voor mij zal er een omslagpunt komen.
Water helpt tegen de kater!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen nodeloos kwetsend of subtiel dezelfde boodschap over te brengen. Ik zeg niet dat GG alleen maar expres kwetsend reageert, maar ik sluit me wel aan bij de mensen die vinden dat het wat minder kan.
Het is allemaal zo makkelijk als ik hem moet geloven, maar buiten hem lijkt niet emoties te kunnen hebben.
We zitten allemaal vol met emoties, anders was dit topic leeg. Mensen zijn in emoties vaak minder verstandig bezig en dat moet onder ogen komen, maar het hoeft niet in het gezicht geslagen te worden.
verder: kutkater
Ik begrijp heel goed dat dat het moeilijker voor je maakt. Dan kan iemand beter duidelijk tegen je zeggen dat het gewoon voor altijd voorbij is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:22 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik weet het : ze heeft het geschreven de dag voordat we het contact verbroken hebben... en ze heeft al meermaals gezegd dat ze mij in haar leven wilt houden.
Ondertussen heeft ze ook een maand een nieuwe vriend.... Waar ik aanvankelijk ook de behoefte voelde om in haar leven te blijven, is die behoefte behoorlijk snel verdwenen door dit nieuws. Ik hoef niet zonodig te weten wanneer ze neuken.(<-- jaja, er is meer in een relatie, maar toch...)
Ondertussen 9 dagen geen contact/2 maanden elkaar niet gezien/3 maand uit elkaar... (voor de rest tel ik de dagen niet hoor !) terwijl ik (bijna) gesmeekt heb om haar nog te kunnen zien... dus ik veronderstel dat het loslaten haar redelijk aan't lukken is.
[..]
Zie nu pas je edit... funny.... dat dacht ik ook. Maar blijkbaar kan het ene wel samengaan met het andere.
Al kan ze mij niet IRL ontmoeten op dit moment ?!?
quote:In het donker, zie je het meest
Guido is een held!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens voor degene die gisteravond geen Guido Weijers heeft gekeken..Een prachtige kwoot
[..]
Ik snap m nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens voor degene die gisteravond geen Guido Weijers heeft gekeken..Een prachtige kwoot
[..]
je bent niet de enige!quote:
Niet gek hoor dat je dat zo voelt. Ik vind het een erg rare actie van haar. Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef KaBuf het volgende:
Ik had in 't vorige deel al m'n hart gelucht, maar wil het volgende ook nog even kwijt:
Sinds vanmorgen dus weer single, ook al moest ik heel veel doorvragen tot ik het wist en ze zei zelf niks.
Spreek ik haar in de middag op msn, kan ze blijkbaar wel op msn haar hart luchten. Nee dat voelt fijn.
Maar goed, ik wilde dus ff weten waarom ze me gisteren nog heel enthousiast heeft gezoend en al (enthousiaster dan normaal), bleek dat ze wilde kijken of ze nog wat voelde..
Misschien vreemd, maar ik voel me gebruikt...
Goh, laat deze oldtimer even tussenkomen : ik heb het ook al meegemaakt dat er meer sex is als normaal in de week voordat de relatie wordt opgeblazen, of dat een relatie eindigt (letterlijk) vlak nadat we sex gehad hadden...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef KaBuf het volgende:
Ik had in 't vorige deel al m'n hart gelucht, maar wil het volgende ook nog even kwijt:
Sinds vanmorgen dus weer single, ook al moest ik heel veel doorvragen tot ik het wist en ze zei zelf niks.
Spreek ik haar in de middag op msn, kan ze blijkbaar wel op msn haar hart luchten. Nee dat voelt fijn.
Maar goed, ik wilde dus ff weten waarom ze me gisteren nog heel enthousiast heeft gezoend en al (enthousiaster dan normaal), bleek dat ze wilde kijken of ze nog wat voelde..
Misschien vreemd, maar ik voel me gebruikt...
quote:Vrouwen, 't zijn rare mannen !
Moest zij hier posten ze zou zeggen "Ik heb altijd gezegd dat hij geen hoop meer mocht hebben"... om maar aan te tonen dat er altijd 2 kanten aan elk verhaal zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:35 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed dat dat het moeilijker voor je maakt. Dan kan iemand beter duidelijk tegen je zeggen dat het gewoon voor altijd voorbij is.
Ze kan goed zeggen dat ze jou nog in haar leven wil hebben. Maar dat moet jij nu NIET willen, dat doet jou nu gewoon teveel. Laat haar lekker met haar nieuwe vriend. Ze zoekt het maar uit moet je maar denken! En fijn voor haar dat ze verder gaat met haar leven, daar heb jij nu geen boodschap meer aan. Het gaat nu toch om jou! Niet wat zij nu allemaal doet, dat brengt jou toch niks?
Ik ben er nog... en hoort daar nuquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef Wanderingwhy het volgende:
Goh....is iedereen aan het stappen?
(vast goede voornemens!)
Meubilair? (daar hoort eenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik ben er nog... en hoort daar nuof
achter ?
Lol !quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Meubilair? (daar hoort eenachter )
Het was niet erger dan normaal lieve Joyce.....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben er ook nog.. Half, want mijn hoofd kan niet zo goed nadenken op het moment.. Excuses dus als ik vandaag wat bot bent geweest in mijn reacties!
En bedanktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Het was niet erger dan normaal lieve Joyce.....
Zielige liedjes, terugval. Voel me verdrietig...quote:
Let's twist again? Chubby checker? Is dat niet uit het jaar kruik?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Faerie het volgende:
Juist vrolijke liedjes luisteren.. dat werkt bij mij echt goed. Ik luister nu Let's twist again. Die luister ik normaal nooit, maar voel me er echt beter door. Krijg dan zin om te dansen!
Thanks, jij ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef Octagon het volgende:
Dit meubilair gaat slapen... doodop (en ook wel eenzaam).
Bis morgen !
ps. Neo - kop op
Haha ja erg oud nummer die mijn vader op de computer heeft staan. Draaien ze hier ook wel eens bij het uitgaan. Ik luister de stomste liedjes omdat ik daar dan geen herinneringen bij heb.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:47 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Let's twist again? Chubby checker? Is dat niet uit het jaar kruik?
Ik merk dat muziek voor mij niet goed werkt, Misschien heb ik toch meer gevoel uitgeschakeld dan ik denk. Er zijn zelfs bands/artiesten waar ik nu helemaal niets van kan horen....
Sporten werkt wel, of dansen idd (maar dat is dan weer zo lastig zonder muziek). 'k heb nu een soort van "wat doe ik hier eigenlijk nu zo op de zaterdag-avond" gedachte en zou het liefst de auto pakken en ergens heenrijden. Maar ja, qua planning heb ik dat niet zo goed aangepakt, want om die gedachte pas op dit tijdstip te krijgen?
Ok dat herken ik dan weer wel; het luisteren van de stomste liedjes omdat daar geen herinneringen aan zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Faerie het volgende:
[..]
Haha ja erg oud nummer die mijn vader op de computer heeft staan. Draaien ze hier ook wel eens bij het uitgaan. Ik luister de stomste liedjes omdat ik daar dan geen herinneringen bij heb.
Ik had ook wel willen uitgaan haha, maar al mijn vrienden zijn KO van vannacht. Volgend weekend ga ik wel weer uit. Leuk om naar uit te kijken!
Dat is?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
goedenavond iedereen.
Ik ga me zo inschrijven bij fit for free -voornemensbui-
Ik ben 20 in bedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:27 schreef Faerie het volgende:
Ik heb ineens zo erg zin om heel veel te gaan feesten de komende tijd. Dansen, flirten, drinken, andere mannen ontmoeten. Ik ben pas 21 dus why not..
Zo kan ik het ook zien, ik ga nog heel veel leuke avonden uit meemaken en andere leuke mannen ontmoeten. Mannen die niet net als 50+ zijn in bed. Thanks man, Bob!
Je vergeet ontdekken!veel veel ontdekken!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:27 schreef Faerie het volgende:
Ik heb ineens zo erg zin om heel veel te gaan feesten de komende tijd. Dansen, flirten, drinken, andere mannen ontmoeten. Ik ben pas 21 dus why not..
Zo kan ik het ook zien, ik ga nog heel veel leuke avonden uit meemaken en andere leuke mannen ontmoeten. Mannen die niet net als 50+ zijn in bed. Thanks man, Bob!
Lol! Hoe kan jij nou weten hoe mannen van 50+ in bed zijn? Of hebben we nog iets niet gehoord over je ex wat je nog wou vertellen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:27 schreef Faerie het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je vergeet ontdekken!veel veel ontdekken!
Oh nou dat is anders toch best aan te raden hoor vind ikquote:
Ik zat van de week in de centrale bibliotheek van Rotterdam met een vriendin,was er een meisje een jongen een blowjob aan het geven.Verdomme op de kinderafdeling, camera's,beveiliging! Nee hoor, gewoon doorgaan!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oh nou dat is anders toch best aan te raden hoor vind ikZonde om te laten lopen hoor
Liep gister met maten terug door een park, ligt er een stel te ketsen op een bankjebrrrr koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |