abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90715764
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:13 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja dat is ook egoisme denk ik. Denk jij dan dat jouw ex je niet kan loslaten?
Ik weet het : ze heeft het geschreven de dag voordat we het contact verbroken hebben... en ze heeft al meermaals gezegd dat ze mij in haar leven wilt houden.
Ondertussen heeft ze ook een maand een nieuwe vriend.... Waar ik aanvankelijk ook de behoefte voelde om in haar leven te blijven, is die behoefte behoorlijk snel verdwenen door dit nieuws. Ik hoef niet zonodig te weten wanneer ze neuken. :X (<-- jaja, er is meer in een relatie, maar toch...)

Ondertussen 9 dagen geen contact/2 maanden elkaar niet gezien/3 maand uit elkaar... (voor de rest tel ik de dagen niet hoor ! :@ ) terwijl ik (bijna) gesmeekt heb om haar nog te kunnen zien... dus ik veronderstel dat het loslaten haar redelijk aan't lukken is. :{

quote:
En nog een edit: diegene gaat dan niet helemaal verder met zijn of haar leven, anders zou hij of zij je wel loslaten.
Zie nu pas je edit... funny.... dat dacht ik ook. Maar blijkbaar kan het ene wel samengaan met het andere.
Al kan ze mij niet IRL ontmoeten op dit moment ?!?
pi_90715793
Iedereen communiceert op een andere manier jongens, de een is heel recht door zee zoals Goofy en de ander verpakt het mooi.. En de ander brengt het weer op een andere manier.
Dat is het mooie aan een forum.. Inzichten verkrijgen door meningen van anderen, en door de manier van communiceren van anderen.

Trek je dat niet dan reageer je niet..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90715800
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:13 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja dat is ook egoisme denk ik. Denk jij dan dat jouw ex je niet kan loslaten?
En nog een edit: diegene gaat dan niet helemaal verder met zijn of haar leven, anders zou hij of zij je wel loslaten.
Daarmee sla je de spijker op z'n kop inderdaad. Om dat op mijn situatie te betrekken: De laatste keer dat ik mijn ex sprak heb ik haar gezegd dat ik het moeilijk vond haar los te laten. Dat ik me wel besefte dat ik dat moest doen, maar dat het me op dit moment nog niet goed lukt. Vandaar dat we besloten hebben om afstand te nemen. Helaas nam ze met kerst weer contact op, met een vriendschappelijke gedachte erachter. Dat maakt het voor mij alleen maar lastiger.

Ik heb haar nu bijna een week niet gesproken, en bijna 4 weken niet gezien. Dat is en blijft lastig, maar het zal de enige manier zijn waarop ik haar een beetje los kan laten...

Edit:
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:12 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Awwww wat lief. Zo ben ik ook, ik let helemaal niet op de centen of werk of wat dan ook. Ik accepteer ook heel snel, vooral als je echt verliefd bent. Helaas had mijn "ex" die gedachte juist niet. Die bekeek alles even "zwart/wit" zoals hij zelf tegen mij zei... :'(
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:20 schreef Octagon het volgende:

[..]

Lief dat wel... waarschijnlijk ook één van de reden waarom Mr. Myst zich niet bij de breuk kan neerleggen, want een breuk past niet in die uitspraak. Dus in hindsight ook pijnlijk (omdat de uitspraak niet -meer- past bij het beeld dat je hebt van je ex).

Ik zat in hetzelfde schuitje... om jullie een idee te geven : haar allerlaatste emai begint ze met "Lieve <voornaam>"... zijn niet de dingen die ik zou zeggen tegen iemand die'k dump of wil loslaten....
Om hier nog even op terug te komen: Het verleden is het verleden, maar als iemand je dat nog gezegd heeft, vlak voordat ze het uitmaakt met je... Op het moment dat het gezegd wordt, is het lief, ontroerend. Ik geloof ook dat het recht uit haar hart kwam.
Dat maakt het des te onbegrijpelijker dat het een korte tijd later ineens over is.
pi_90715866
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Iedereen communiceert op een andere manier jongens, de een is heel recht door zee zoals Goofy en de ander verpakt het mooi.. En de ander brengt het weer op een andere manier.
Dat is het mooie aan een forum.. Inzichten verkrijgen door meningen van anderen, en door de manier van communiceren van anderen.

Trek je dat niet dan reageer je niet..
Er is een verschil tussen nodeloos kwetsend of subtiel dezelfde boodschap over te brengen. Ik zeg niet dat GG alleen maar expres kwetsend reageert, maar ik sluit me wel aan bij de mensen die vinden dat het wat minder kan.
Het is allemaal zo makkelijk als ik hem moet geloven, maar buiten hem lijkt niet emoties te kunnen hebben.

We zitten allemaal vol met emoties, anders was dit topic leeg. Mensen zijn in emoties vaak minder verstandig bezig en dat moet onder ogen komen, maar het hoeft niet in het gezicht geslagen te worden.

verder: kutkater ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90715934
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:20 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Kijk, dit vind ik dan weer een hele andere reactie. Daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen, en die kan ik als constructief opvatten. Dit waardeer ik enorm, hier kan ik echt wat mee.

Nogmaals, ik kan het alleen maar waarderen als mensen direct zijn. Je moet er niet omheen willen draaien, daar schiet niemand wat mee op.

Het kost me op dit moment gewoon heel veel moeite om de boel weer op te pakken. Dat heeft niet alleen met de relatie te maken, maar ook met een aantal 'randzaken'. De wil is er, ik besef mezelf ook dat ik door te blijven treuren niet verder kom, maar op dit moment weet ik nog niet precies hoe ik er positief uit kan komen. Die nieuwe start moet er komen, en die komt er ook. De bedoeling was om vandaag een nieuwe start te maken. De ultieme symboliek van 1 januari. Dat gaat me niet meer lukken, maar ook voor mij zal er een omslagpunt komen.
Doe lekker rustig aan, geef het de tijd. Je mag je nu verdrietig voelen. :) Het is beter om nu met de dag te leven dan heel de tijd te denken aan wat de toekomst gaat brengen. Elke dag zal het beter gaan, daar mag je trots op zijn!
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90715962
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen nodeloos kwetsend of subtiel dezelfde boodschap over te brengen. Ik zeg niet dat GG alleen maar expres kwetsend reageert, maar ik sluit me wel aan bij de mensen die vinden dat het wat minder kan.
Het is allemaal zo makkelijk als ik hem moet geloven, maar buiten hem lijkt niet emoties te kunnen hebben.

We zitten allemaal vol met emoties, anders was dit topic leeg. Mensen zijn in emoties vaak minder verstandig bezig en dat moet onder ogen komen, maar het hoeft niet in het gezicht geslagen te worden.

verder: kutkater ;(
Water helpt tegen de kater!
pi_90716153
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:22 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik weet het : ze heeft het geschreven de dag voordat we het contact verbroken hebben... en ze heeft al meermaals gezegd dat ze mij in haar leven wilt houden.
Ondertussen heeft ze ook een maand een nieuwe vriend.... Waar ik aanvankelijk ook de behoefte voelde om in haar leven te blijven, is die behoefte behoorlijk snel verdwenen door dit nieuws. Ik hoef niet zonodig te weten wanneer ze neuken. :X (<-- jaja, er is meer in een relatie, maar toch...)

Ondertussen 9 dagen geen contact/2 maanden elkaar niet gezien/3 maand uit elkaar... (voor de rest tel ik de dagen niet hoor ! :@ ) terwijl ik (bijna) gesmeekt heb om haar nog te kunnen zien... dus ik veronderstel dat het loslaten haar redelijk aan't lukken is. :{

[..]

Zie nu pas je edit... funny.... dat dacht ik ook. Maar blijkbaar kan het ene wel samengaan met het andere.
Al kan ze mij niet IRL ontmoeten op dit moment ?!?
Ik begrijp heel goed dat dat het moeilijker voor je maakt. Dan kan iemand beter duidelijk tegen je zeggen dat het gewoon voor altijd voorbij is.

Ze kan goed zeggen dat ze jou nog in haar leven wil hebben. Maar dat moet jij nu NIET willen, dat doet jou nu gewoon teveel. Laat haar lekker met haar nieuwe vriend. Ze zoekt het maar uit moet je maar denken! En fijn voor haar dat ze verder gaat met haar leven, daar heb jij nu geen boodschap meer aan. Het gaat nu toch om jou! Niet wat zij nu allemaal doet, dat brengt jou toch niks?
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90716357
Trouwens voor degene die gisteravond geen Guido Weijers heeft gekeken..Een prachtige kwoot :)

quote:
In het donker, zie je het meest
pi_90716409
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens voor degene die gisteravond geen Guido Weijers heeft gekeken..Een prachtige kwoot :)

[..]

Guido is een held!
pi_90716528
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:42 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Ik snap m niet ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 1 januari 2011 @ 18:49:16 #61
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90716570
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:47 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik snap m niet ;(
je bent niet de enige!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90716586
Ik ook niet....
  zaterdag 1 januari 2011 @ 18:51:28 #63
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90716638
Ik snap de humor van Guido Weijers ook niet. Ik irriteer me alleen maar aan zijn loensende hoofd en uitgekauwde 'actuele' grappen. :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 18:53:32 #64
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90716726
Vannacht dit ook nog gelezen... Dit is mijn toast voor dit jaar:

This is to 2011.
In 2010 I made mistakes. Met lots of bitches & assholes. & I did things i shouldn't have. I was too busy looking at the past. What happens.. happens, that's all i can say. 2011 will be my year. i'm no longer even thinking about my regrets. Shit is going to happen when I don't want it to, but there's a reason behind it all. Someday it will all make perfect sense. Or maybe it won't. Not my problem. January 3rd, I'm going to walk with the biggest smile on my face. For once it will be a real one. I'll walk down the halls with confidence not giving a damn what she thinks. & I'm not gonna sit around waiting for her to text me. I'll turn all the insults into compliments. Whatever it takes to make me happy, I'll do it. Cause 2010 was one of the years i just sat around and felt sorry for myself. Well not this year bitches!
Here's to 2011!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90717220
Mmhh....snap 'm ook niet .....ennudan CP? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90717539
Oke ik snapte het meteen :P Misschien als je de conferance zag dat het dan duidelijker wordt. Gaat over een stuk levenservaring. Pas wanneer je alles kwijt bent, besef je wat je wel had. Zo ervaar ik de dagelijkse dingen tegenwoordig ook. Ik ben veel kwijtgeraakt en daardoor ben k me nu veel bewuster van alles om mij heen.

De lucht, planten, geuren en kleuren, mensen, werkelijk alles. :)

/filosoof
  zaterdag 1 januari 2011 @ 19:16:33 #67
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_90717556
Ik had in 't vorige deel al m'n hart gelucht, maar wil het volgende ook nog even kwijt:

Sinds vanmorgen dus weer single, ook al moest ik heel veel doorvragen tot ik het wist en ze zei zelf niks.

Spreek ik haar in de middag op msn, kan ze blijkbaar wel op msn haar hart luchten. Nee dat voelt fijn.
Maar goed, ik wilde dus ff weten waarom ze me gisteren nog heel enthousiast heeft gezoend en al (enthousiaster dan normaal), bleek dat ze wilde kijken of ze nog wat voelde..
Misschien vreemd, maar ik voel me gebruikt...
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_90717599
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef KaBuf het volgende:
Ik had in 't vorige deel al m'n hart gelucht, maar wil het volgende ook nog even kwijt:

Sinds vanmorgen dus weer single, ook al moest ik heel veel doorvragen tot ik het wist en ze zei zelf niks.

Spreek ik haar in de middag op msn, kan ze blijkbaar wel op msn haar hart luchten. Nee dat voelt fijn.
Maar goed, ik wilde dus ff weten waarom ze me gisteren nog heel enthousiast heeft gezoend en al (enthousiaster dan normaal), bleek dat ze wilde kijken of ze nog wat voelde..
Niet gek hoor dat je dat zo voelt. Ik vind het een erg rare actie van haar. Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?
  zaterdag 1 januari 2011 @ 19:19:16 #69
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_90717659
Ik 18, zij 17

Hoezo ?

edit: Gelukkig, ik vind 't ook raar :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_90718036
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 19:16 schreef KaBuf het volgende:

Goh, laat deze oldtimer even tussenkomen : ik heb het ook al meegemaakt dat er meer sex is als normaal in de week voordat de relatie wordt opgeblazen, of dat een relatie eindigt (letterlijk) vlak nadat we sex gehad hadden...

Daar past deze quote wel bij denk ik :D
quote:
Vrouwen, 't zijn rare mannen !
pi_90718941
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:35 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed dat dat het moeilijker voor je maakt. Dan kan iemand beter duidelijk tegen je zeggen dat het gewoon voor altijd voorbij is.

Ze kan goed zeggen dat ze jou nog in haar leven wil hebben. Maar dat moet jij nu NIET willen, dat doet jou nu gewoon teveel. Laat haar lekker met haar nieuwe vriend. Ze zoekt het maar uit moet je maar denken! En fijn voor haar dat ze verder gaat met haar leven, daar heb jij nu geen boodschap meer aan. Het gaat nu toch om jou! Niet wat zij nu allemaal doet, dat brengt jou toch niks?
Moest zij hier posten ze zou zeggen "Ik heb altijd gezegd dat hij geen hoop meer mocht hebben"... om maar aan te tonen dat er altijd 2 kanten aan elk verhaal zijn :)
(al denk ik dat ik het verhaal wel redelijk neutraal breng)

Soit, ik had het er idd moeilijk mee... sinds een week is de drang om haar te zien/spreken/contacteren weg. Het loslaten lukt me dus wel. Wat niet wilt zeggen dat ze uit mijn gedachten is.

Wat zij allemaal doet, brengt me idd niks bij... probleem is dat (door de omstandigheden) ze een behoorlijk strak tijdsschema heeft. Ik weet dus wanneer ze tijd heeft voor haar nieuwe vriend (en al wat erbij komt) en wanneer niet... De gedachte dat ze samen is met haar nieuwe vriend komt steeds ongevraagd mijn hoofd binnengeslopen. Da's wel ambetant :( en zou ik graag anders zien.

[ Bericht 14% gewijzigd door Octagon op 01-01-2011 20:13:28 ]
pi_90721104
Goh....is iedereen aan het stappen? :)

(vast goede voornemens!)
Strek je eens uit !
pi_90721166
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef Wanderingwhy het volgende:
Goh....is iedereen aan het stappen? :)

(vast goede voornemens!)
Ik ben er nog... en hoort daar nu :) of :( achter ?
pi_90721196
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik ben er nog... en hoort daar nu :) of :( achter ?
Meubilair? (daar hoort een :) achter )
Strek je eens uit !
pi_90721283
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Meubilair? (daar hoort een :) achter )
Lol !
pi_90721335
Ik ben er ook nog.. Half, want mijn hoofd kan niet zo goed nadenken op het moment.. Excuses dus als ik vandaag wat bot bent geweest in mijn reacties!
pi_90721537
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben er ook nog.. Half, want mijn hoofd kan niet zo goed nadenken op het moment.. Excuses dus als ik vandaag wat bot bent geweest in mijn reacties!
Het was niet erger dan normaal lieve Joyce..... ~O>
Strek je eens uit !
pi_90722679
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Het was niet erger dan normaal lieve Joyce..... ~O>
En bedankt ;)
pi_90724136
:'(
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 1 januari 2011 @ 22:08:08 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90724167
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
:'(
Was ist los?
Niet meer actief op Fok!
pi_90724429
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Was ist los?
Zielige liedjes, terugval. Voel me verdrietig...
Heb wel geleerd dat elke keer als ik zo verdrietig ben, er een mooie tijd aankomt... dus wie weet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90724733
Juist vrolijke liedjes luisteren.. dat werkt bij mij echt goed. Ik luister nu Let's twist again. Die luister ik normaal nooit, maar voel me er echt beter door. Krijg dan zin om te dansen!
pi_90726212
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Faerie het volgende:
Juist vrolijke liedjes luisteren.. dat werkt bij mij echt goed. Ik luister nu Let's twist again. Die luister ik normaal nooit, maar voel me er echt beter door. Krijg dan zin om te dansen!
Let's twist again? Chubby checker? Is dat niet uit het jaar kruik? ;)

Ik merk dat muziek voor mij niet goed werkt, Misschien heb ik toch meer gevoel uitgeschakeld dan ik denk. Er zijn zelfs bands/artiesten waar ik nu helemaal niets van kan horen....

Sporten werkt wel, of dansen idd (maar dat is dan weer zo lastig zonder muziek). 'k heb nu een soort van "wat doe ik hier eigenlijk nu zo op de zaterdag-avond" gedachte en zou het liefst de auto pakken en ergens heenrijden. Maar ja, qua planning heb ik dat niet zo goed aangepakt, want om die gedachte pas op dit tijdstip te krijgen?
Strek je eens uit !
pi_90726576
Dit meubilair gaat slapen... doodop (en ook wel eenzaam :|W ).
Bis morgen !

ps. Neo - kop op ;)
pi_90726659
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef Octagon het volgende:
Dit meubilair gaat slapen... doodop (en ook wel eenzaam :|W ).
Bis morgen !

ps. Neo - kop op ;)
Thanks, jij ook :) het gaat al weer wat beter.
Ik had het wel ff nodig.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90727013
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:47 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Let's twist again? Chubby checker? Is dat niet uit het jaar kruik? ;)

Ik merk dat muziek voor mij niet goed werkt, Misschien heb ik toch meer gevoel uitgeschakeld dan ik denk. Er zijn zelfs bands/artiesten waar ik nu helemaal niets van kan horen....

Sporten werkt wel, of dansen idd (maar dat is dan weer zo lastig zonder muziek). 'k heb nu een soort van "wat doe ik hier eigenlijk nu zo op de zaterdag-avond" gedachte en zou het liefst de auto pakken en ergens heenrijden. Maar ja, qua planning heb ik dat niet zo goed aangepakt, want om die gedachte pas op dit tijdstip te krijgen?
Haha ja erg oud nummer die mijn vader op de computer heeft staan. Draaien ze hier ook wel eens bij het uitgaan. Ik luister de stomste liedjes omdat ik daar dan geen herinneringen bij heb.

Ik had ook wel willen uitgaan haha, maar al mijn vrienden zijn KO van vannacht. Volgend weekend ga ik wel weer uit. Leuk om naar uit te kijken!
pi_90727611
goedenavond iedereen.

Ik ga me zo inschrijven bij fit for free -voornemensbui-
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_90727697
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Faerie het volgende:

[..]

Haha ja erg oud nummer die mijn vader op de computer heeft staan. Draaien ze hier ook wel eens bij het uitgaan. Ik luister de stomste liedjes omdat ik daar dan geen herinneringen bij heb.

Ik had ook wel willen uitgaan haha, maar al mijn vrienden zijn KO van vannacht. Volgend weekend ga ik wel weer uit. Leuk om naar uit te kijken!
Ok dat herken ik dan weer wel; het luisteren van de stomste liedjes omdat daar geen herinneringen aan zijn :)
Het is natuurlijk onzin, maar het lijkt alsof bepaalde lievelingsmuziek tijdelijk afgepakt is. We deelden dezelfde muzieksmaak. Zo kon het voorkomen dat ik aan het werk was en zij zat te studeren met die muziek op de achtergrond. Dat bepaalde nummers voorbij kwamen en we elkaar dan even aankeken en glimlachten naar elkaar....dat vormt een herinnering die je nu even niet wilt oproepen.
Strek je eens uit !
pi_90727715
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
goedenavond iedereen.

Ik ga me zo inschrijven bij fit for free -voornemensbui-
Dat is?
Strek je eens uit !
pi_90727809
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:16 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Dat is?
sportschool!
pi_90728257
Ik heb ineens zo erg zin om heel veel te gaan feesten de komende tijd. Dansen, flirten, drinken, andere mannen ontmoeten. Ik ben pas 21 dus why not..

Zo kan ik het ook zien, ik ga nog heel veel leuke avonden uit meemaken en andere leuke mannen ontmoeten. Mannen die niet net als 50+ zijn in bed. Thanks man, Bob!
pi_90728382
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:27 schreef Faerie het volgende:
Ik heb ineens zo erg zin om heel veel te gaan feesten de komende tijd. Dansen, flirten, drinken, andere mannen ontmoeten. Ik ben pas 21 dus why not..

Zo kan ik het ook zien, ik ga nog heel veel leuke avonden uit meemaken en andere leuke mannen ontmoeten. Mannen die niet net als 50+ zijn in bed. Thanks man, Bob!
Ik ben 20 in bed :D
Tenminste, niets dan complimenten gehoord eigenlijk dusja :@
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90728396
quote:

Je vergeet ontdekken!veel veel ontdekken!
pi_90728924
quote:

Lol! Hoe kan jij nou weten hoe mannen van 50+ in bed zijn? Of hebben we nog iets niet gehoord over je ex wat je nog wou vertellen? ;)
Strek je eens uit !
pi_90729574
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Je vergeet ontdekken!veel veel ontdekken!
~O> >:)
pi_90729816
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:59 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

~O> >:)
Niet dat ontdekken!Viespeuk :{w
pi_90730095
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Niet dat ontdekken!Viespeuk :{w
Oh nou dat is anders toch best aan te raden hoor vind ik :? Zonde om te laten lopen hoor :P

Liep gister met maten terug door een park, ligt er een stel te ketsen op een bankje 8)7 brrrr koud.
pi_90730204
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:12 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Oh nou dat is anders toch best aan te raden hoor vind ik :? Zonde om te laten lopen hoor :P

Liep gister met maten terug door een park, ligt er een stel te ketsen op een bankje 8)7 brrrr koud.
Ik zat van de week in de centrale bibliotheek van Rotterdam met een vriendin,was er een meisje een jongen een blowjob aan het geven.Verdomme op de kinderafdeling, camera's,beveiliging! Nee hoor, gewoon doorgaan!
pi_90730232
Spannend :P
pi_90730276
quote:
12s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Spannend :P
Eerder asociaal en respectloos jegens jezelf maar ik snap dat je dat misschien spannend kan vinden. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')