abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90668054
Vorig deel: De kunst van het loslaten van je ex #137

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zon fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan
Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen
Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!
Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren
In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_90668079
Zo die was ook weer snel vol!

Het is alleen alweer deeltje 139 ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90668094
zo snel een slotje :(

Nee, ik ben niet hard, ik ben beetje eitje ;(
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90668099
Ja het gaat keihard.
om het topic mooi mee te openen:

grrrr!
pi_90668106
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:52 schreef backgammon het volgende:
Voelde jij je niet schuldig tegenover haar man?
Ik zou dat niet kunnen aangezien ik er zelf kapot van zou gaan als het bij mij gebeurt.
Ik geloof ook een beetje in Karma dus vandaar
Wat ik ga schrijven is geen excuus... maar neen, ik voelde mij niet schuldig tov. haar man. Ik was ook niet diegene die de eerste (2e en 3e) stap gezet heeft in dat overspel.
Uiteindelijk heb ik geen relatie met haar man, snap je ?

Tja, karma... geloof ik niet echt in, want op relatievlak slaat het naar mijn gevoel nogal ver door naar de negatieve zijde voor mij.
pi_90668124
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo die was ook weer snel vol!

Het is alleen alweer deeltje 139 ;)
Oh kut. :')
Hoe de fiets moet ik dat wijzigen joh.
pi_90668150
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Volgens mij kan alleen een Mod'je dat :)
pi_90668183
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:02 schreef Octagon het volgende:

[..]

Wat ik ga schrijven is geen excuus... maar neen, ik voelde mij niet schuldig tov. haar man. Ik was ook niet diegene die de eerste (2e en 3e) stap gezet heeft in dat overspel.
Uiteindelijk heb ik geen relatie met haar man, snap je ?

Tja, karma... geloof ik niet echt in, want op relatievlak slaat het naar mijn gevoel nogal ver door naar de negatieve zijde voor mij.
Ja daar heb je ook gelijk in, ikzelf ben toch een persoon die nee zou zeggen maar goed, misschien kwam ze wel heel erg sterk over, dan zou ik ook gewoon doen wat goed voelt :)
quote:

[..]

Niet, je hebt het verpest!
pi_90668200
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:04 schreef backgammon het volgende:

[..]

Ja daar heb je ook gelijk in, ikzelf ben toch een persoon die nee zou zeggen maar goed, misschien kwam ze wel heel erg sterk over, dan zou ik ook gewoon doen wat goed voelt :)

[..]

Niet, je hebt het verpest!
Hier ook al. :'( Elke..relatie.. en nu ook op ;( fok..
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:05:33 #10
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90668217
quote:

[..]

Nou dat vraag je aan mij, of je hebt het geluk dat ik hier toevallig ook lees en het even aanpas.

Een TR of een PM doet wonderen ;)
pi_90668226
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Hier ook al. :'( Elke..relatie.. en nu ook op ;( fok..
Smiley vergeten op het einde ! ;)
pi_90668253
Zie je JFM, het is allemaal goed gekomen!
pi_90668264
Ik heb zin om ergens wat te gaan drinken of doen man, terrasje pakken.. what the hell.

edit: kennelijk heb ik weer zin gekregen om wat te gaan doen :D
pi_90668307
Oh
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:05 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Nou dat vraag je aan mij, of je hebt het geluk dat ik hier toevallig ook lees en het even aanpas.

Een TR of een PM doet wonderen ;)
:*

backgammon: ik ook! ik moet de hele tijd lachen hier in mezelf. :) ik wil wat leuks doen n_n
pi_90668355
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:04 schreef backgammon het volgende:

[..]

Had ik op het moment dat de getrouwde vrouw zei "Octagon, ik wil je al 10 jaar kussen" in een goede relatie gezeten... dan had ik het ook niet verder overwogen. Maar ik zat niet in een goede relatie, en nog eens 6 maand later hebben we gekust.
En dan gaat de bal aan het rollen - geen van ons beiden kon/wou het een halt toeroepen (haar man 'verwaarloosde' haar ook wel een beetje)... en voor je het weet, ben je 2 jaar later ! (en voelt het niet meer goed omdat er meer is dan enkel lust)

Voor de rest beschouw ik mezelf als hondstrouw hoor. Duaal hé ?! :{
pi_90668479
Hey allemaal,

nog ff wat aanvullinkjes:

Ik zou nooit wat met een getrouwde vrouw, of een vrouw in wat van een relatie dan ook, willen beginnen. Wat dat betreft vind ik dat een soort van schijnheiligheid. Je zou het zelf ook niet willen als jou dat zou gebeuren en als je zelf 'de derde' bent is het ineens niet jouw verantwoordelijkheid? Natuurlijk wel, je neemt dan toch ook zelf die beslissing om ermee door te gaan?

Qua goede voornemens allemaal prima. Alleen wil ik niet doorslaan in het "IK"-tijdperk. Een relatie maak je nog altijd samen. Zodra "IK" teveel op de voorgrond staat ben je al bezig een relatie naar de knoppen te helpen omdat je het evenwicht dan aantast.

Wat "IK" gewoon hoop is een vrouw treffen die snapt dat een relatie iets is waar je samen aan zult moeten werken en aan zult moeten blijven werken.....dat op zich doe ik graag.... ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90668558
Voor de gebroken hartjes alvast een gelukkig nieuw jaar en dat 2011 even wat positiever is voor jullie *;
pi_90668571
Maar WW: als de Ik niet goed zit dan komt er geen Wij.
pi_90668589
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef formerjellybean het volgende:
Voor de gebroken hartjes alvast een gelukkig nieuw jaar en dat 2011 even wat positiever is voor jullie *;
:*
pi_90668608
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:13 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ik zou nooit wat met een getrouwde vrouw, of een vrouw in wat van een relatie dan ook, willen beginnen. Wat dat betreft vind ik dat een soort van schijnheiligheid. Je zou het zelf ook niet willen als jou dat zou gebeuren en als je zelf 'de derde' bent is het ineens niet jouw verantwoordelijkheid? Natuurlijk wel, je neemt dan toch ook zelf die beslissing om ermee door te gaan?
Niet dat ik me aan jou moet verantwoorden ;) , maar de vraag was : "Voelde je je niet schuldig tov. haar man ?". Toch wel iets anders als "verantwoordelijkheid"... ik deed dat niet vrijblijvend hoor - was die vrouw thuis weggegaan, dan had ik mijn verantwoordelijkheid zeker en vast genomen tegenover haar en haar 2 kinderen.

Schuldig voelde ik me tov. mijn toenmalige vriendin - heb het dan ook quasi onmiddellijk opgebiecht.
pi_90668617
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef formerjellybean het volgende:
Jij ook alvast een heel gelukkig nieuwjaar! Iedereen trouwens, wilde het alleen vanavond pas posten ;)
pi_90668641
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Maar WW: als de Ik niet goed zit dan komt er geen Wij.
Dat is een mooie aanvulling (daar ging ik wel een beetje vanuit :) ).
Strek je eens uit !
pi_90668764
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Dat is een mooie aanvulling (daar ging ik wel een beetje vanuit :) ).
ahuh! :) Eerst van jezelf houden,dan pas van een ander. (Alsof de 1e al niet een enorme opgave is voor velen,laat staan de tweede) :{
pi_90668850
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:16 schreef Octagon het volgende:

[..]

Niet dat ik me aan jou moet verantwoorden ;) , maar de vraag was : "Voelde je je niet schuldig tov. haar man ?". Toch wel iets anders als "verantwoordelijkheid"... ik deed dat niet vrijblijvend hoor - was die vrouw thuis weggegaan, dan had ik mijn verantwoordelijkheid zeker en vast genomen tegenover haar en haar 2 kinderen.

Schuldig voelde ik me tov. mijn toenmalige vriendin - heb het dan ook quasi onmiddellijk opgebiecht.
Uiteindelijk heb je je alleen bij jezelf te verantwoorden. Laat ik het dan zo zeggen dat ik op dat punt voor mezelf de lat hoog leg. "Wat u niet wilt wat u geschied, doe dat ook een ander niet".

Even duidelijk: Ik heb het zelf aan de hand gehad dat ik een liefdesverklaring kreeg van een getrouwde vrouw. Een lang verhaal kort gemaakt heb ik enkele malen met haar gepraat, ook hier de blabla over "mijn man is er niet voor me" e.d., maar was zij er dan wel voor hem? Ik heb mijn visie gegeven en die was of om ervoor te knokken en te kijken of het goed kwam, of uit elkaar te gaan en dan schoon schip te maken. Vreemdgaan lost niets op maar verergerd de zaak.

I know, mijn visie, mijn kijk op de dingen...
Strek je eens uit !
pi_90669093
@WW : je zult iets nuchterder in het leven staan als ik. Ik heb de indruk dat ik me wat gemakkelijker in emoties laat meeslepen als jij... "eerst doen, dan denken" toch als het over emoties gaat, op alle andere vlakken denk ik véél meer als dat ik doe :(
pi_90669103
WW: Ja je hebt gelijk,vind ik. Ik heb ook zoiets meegemaakt. Meneer woonde al samen met haar enzo maar vond de aandacht fantastisch. Uiteindelijk gaan ze meestal voor het veilige thuishaven.
pi_90669120
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

ahuh! :) Eerst van jezelf houden,dan pas van een ander. (Alsof de 1e al niet een enorme opgave is voor velen,laat staan de tweede) :{
"Jezelf op de eerste plek zetten" hoor ik zo vaak, maar kijk eens om je heen en zie hoeveel relaties stranden omdat er iemand voortdurend bezig is zichzelf op de eerste plek te zetten.
Je hebt gelijk maar het succes ligt besloten in de nuancering. In een relatie kun je jezelf niet steeds op de eerste plek willen zetten. Dan is het geven en nemen. Als dat goed zit, als daar een balans in zit, als je voelt dat je partner ook voor jou dat geven en nemen wilt toepassen, dan heb je iets moois in handen... :)
Strek je eens uit !
pi_90669165
Nieuw jaar = nieuwe ronde, nieuwe kansen people!
Of niet?
pi_90669207
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:29 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

"Jezelf op de eerste plek zetten" hoor ik zo vaak, maar kijk eens om je heen en zie hoeveel relaties stranden omdat er iemand voortdurend bezig is zichzelf op de eerste plek te zetten.
Je hebt gelijk maar het succes ligt besloten in de nuancering. In een relatie kun je jezelf niet steeds op de eerste plek willen zetten. Dan is het geven en nemen. Als dat goed zit, als daar een balans in zit, als je voelt dat je partner ook voor jou dat geven en nemen wil toepassen, dan heb je iets moois in handen... :)
Ja dat begrijp ik en dat is mijn probleem ook, de ander op de 1e plek te zetten en wat met mij gebeurt mag God weten. Daarom vind ik dat ik ook belangrijk ben :{w Pas als het duidelijk is dat het geven en nemen is zonder geforceerde troep als: Als jij dat doet dan moet ik het ook voor jou doen! Als het niet natuurlijk gaat is het niks.
pi_90669296
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik en dat is mijn probleem ook, de ander op de 1e plek te zetten en wat met mij gebeurt mag God weten. Daarom vind ik dat ik ook belangrijk ben :{w Pas als het duidelijk is dat het geven en nemen is zonder geforceerde troep als: Als jij dat doet dan moet ik het ook voor jou doen! Als het niet natuurlijk gaat is het niks.
YES! ^O^
Strek je eens uit !
pi_90669429
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

YES! ^O^
Kut dat ik hier pas achter kom na 4563424 gestrandde liefdes. :{w
pi_90669463
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Kut dat ik hier pas achter kom na 4563424 gestrandde liefdes. :{w
Krijg je van allemaal ook alimentatie? ;)
Strek je eens uit !
pi_90669491
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:37 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Krijg je van allemaal ook alimentatie? ;)
hahaha I wish. Ik ben nog net niet minderjarig .
pi_90669526
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

hahaha I wish. Ik ben nog net niet minderjarig .
Jeetje! En dan al 4563424 gestrandde liefdes! -O-
Strek je eens uit !
pi_90669552
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Jeetje! En dan al 4563424 gestrandde liefdes! -O-
eigelijk maar 3 :@
pi_90669652
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

eigelijk maar 3 :@
Braaf meisje! *O*
Strek je eens uit !
pi_90669717
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:42 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Braaf meisje! *O*
Ik ben geen hondje joh! Hoeveel heb jij al achter de rug dan! :{w
pi_90669759
stuk of 100 en ben maar een jaar of 2 ouder, achja, ik ben ook een player
pi_90669788
JFM : ik bemerk assertiviteit en cynisme... heb je nog van die heerlijke karaktertrekken ? ;)

En sarcasme is ook in dit topic binnengeslopen dankzij Backgammon...
pi_90669835
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef Octagon het volgende:
JFM : ik bemerk assertiviteit en cynisme... heb je nog van die heerlijke karaktertrekken ? ;)
Ja man. Maar die gebruik ik niet want dat schrikt af. Dus ik moet maar een beetje het brave meisje uithangen.
pi_90669877
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ik ben geen hondje joh! Hoeveel heb jij al achter de rug dan! :{w
Ik zat je te plagen.... ;)

Mmhh...tientallen, maar ik ben dan al een tijdje meerderjarig dus heb er ook wat meer de tijd voor gehad.
Strek je eens uit !
pi_90669904
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ja man. Maar die gebruik ik niet want dat schrikt af. Dus ik moet maar een beetje het brave meisje uithangen.
Jezelf verloochenen... dat ging je toch niet (meer) doen ? Of was dat pas vanaf 2011 ? :P

Damn, ik begin me hier ouderwets te voelen met mijn welgeteld 4 spaakgelopen relaties... op een leeftijd van (JFM + JFM).
pi_90669909
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ik zat je te plagen.... ;)

Mmhh...tientallen, maar ik ben dan al een tijdje meerderjarig dus heb er ook wat meer de tijd voor gehad.
Hey je hoeft mijn :{w allemaal echt niet serieus te nemen. Ik ben niet zo snel op mijn teentjes getrapt.

ik vond mijn 3 al veel man :P
pi_90669943
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Octagon het volgende:

[..]

Jezelf verloochenen... dat ging je toch niet (meer) doen ? Of was dat pas vanaf 2011 ? :P
sssssht!
Ik ben in een week niet zo vrolijk geweest als vandaag. :9
pi_90669981
Hoii,

Pff dagen zijn volgepland en moet eerlijk zeggen dat het mij goed doet. Gewoon te druk hebben om na te denken helpt echt, 's avonds zo afgepeigerd zijn dat ik in slaap val zodra mijn hoofd op mn kussen ligt terwijl ik uuuuuren in bed kon piekeren. Doe een vechtsport en het extra trainen van afgelopen tijd heeft mij en mn frustraties goed gedaan. Misschien dat het grote verdriet later nog komt, hoop dan dat ik het van me af kan zetten als nu.

Wat betreft de voornemens voor het nieuwe jaar, wat ik wel bovenaan heb staan is mezelf. De dingen doen die ik graag deed maar de tijd niet voor heb gehad. Ook weer mijn sociale contacten aanhalen, de afgelopen tijd ben ik echt op solotour geweest heb ik gemerkt.
Weer openstaan voor -nieuwe- contacten zoals Ex ook al zei. Voorlopig is het alleen me-time, maar ik heb gemerkt dat ik een enorme muur om me heen heb voor onbekenden. Zoals ook Faerie (volgens mij) zei: ik was voorzien dus als ik aandacht kreeg van mannen was ik daar blind voor. Het deed me gewoon nooit wat, gewoon omdat 'hij' het niet was. Ik hoef voorlopig geen man in mijn leven, maar na 4 jaar zal het wel even wennen worden om gewoon weer vrijgezel te zijn en te kunnen flirten.

*Denkt nog even verder na over andere voornemens

Wat betreft vreemdgaan in een relatie/huwelijk; wat mij betreft heeft degene die in een relatie zit er schuld aan. Vaak gaan vrouwen vreemd als ze iets in hun huidige partner missen en dat wel kunnen vinden bij iemand anders. In feite word je als man dus gewoon gebruikt om de gebreken van de partner op te vullen, najah wat sex betreft zullen de meeste mannen dat denk ik niet erg vinden :-P
pi_90669991
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

sssssht!
Ik ben in een week niet zo vrolijk geweest als vandaag. :9
Misschien omdat je 'gezellie' meedoet op ons draadje nu? :+
Strek je eens uit !
pi_90670055
Hmmm blijkbaar is iedereen van plan hier om in het nieuwe jaar 'egoistisch' te zijn haha
pi_90670062
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Misschien omdat je 'gezellie' meedoet op ons draadje nu? :+
Ja! en ik heb superplannen voor vanavond:)
pi_90670079
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:51 schreef Tara_88 het volgende:
Hmmm blijkbaar is iedereen van plan hier om in het nieuwe jaar 'egoistisch' te zijn haha
haha, nou in ieder geval even me-time :)
pi_90670092
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:51 schreef Tara_88 het volgende:
Zei je "iedereen"? :%

Dat gaat dus niet werken.....
Strek je eens uit !
pi_90670118
Ik ben juist de superzorgzame geweest van de twee. Maar nu kan het me wat. Ik in de spotlights. :{w
pi_90670235
Iedereen behalve Wanderingwhy en de andere die het niet van plan zijn.
pi_90670238
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben juist de superzorgzame geweest van de twee. Maar nu kan het me wat. Ik in de spotlights. :{w
Popstars of The Voice? :P
pi_90670294
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:56 schreef backgammon het volgende:

[..]

Popstars of The Voice? :P
gaybar. Vanavond gaan we al van start *O*
pi_90670332
Verwachten jullie trouwens nog iets te horen van jullie ex wat betreft nieuwjaar?
pi_90670339
Mijn humeur is in 1 keer van *O* naar -O- .
Ik lees net iets wat ik ook altijd tegen mijn exlief zei. :{
pi_90670395
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:58 schreef Tara_88 het volgende:
Verwachten jullie trouwens nog iets te horen van jullie ex wat betreft nieuwjaar?
Ja, en ik wens haar hetzelfde thats it.

en shit! ik moet nog een lotje kopen
pi_90670424
Tja, getrouwde vrouwen.. Was zelf single, en ben niet verantwoordelijk voor wat er fout ging daar in huis.. En tja, had ook bepaalde behoeftes die bevredigd moesten worden, was echt een geweldig mens. Maar kan niet zeggen dat ik er mega-trots op ben. Ach, we hebben het beleefd..
pi_90670433
quote:
Wel... ik heb er al aan gedacht, en ben niet tot een conclusie gekomen.
Ze heeft het contact verbroken (één dag nadat ik het wilde verbreken !) met de melding dat we binnen een "poosje" wel zouden zien of er nog iets te bespreken valt IRL.
Dus waarschijnlijk niet. Misschien zelfs best niet, want ik heb geen flauw idee wat ik er op zou antwoorden... Mijn antwoord zou afhangen van de boodschap, denk ik... als er "gelukkig" of "prettig" zou instaan, dan kan ik me voorstellen dat ik een behoorlijk "scherp" antwoord zou sturen.
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:02:58 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90670477
Fijne jaarwisseling iedereen! :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_90670491
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:01 schreef Toefjes het volgende:
Tja, getrouwde vrouwen.. Was zelf single, en ben niet verantwoordelijk voor wat er fout ging daar in huis.. En tja, had ook bepaalde behoeftes die bevredigd moesten worden, was echt een geweldig mens. Maar kan niet zeggen dat ik er mega-trots op ben. Ach, we hebben het beleefd..
Zelfde gevoel hier - trots ben ik er niet op... het is wel een deel van wie ik ben, dus ik vertel het wel eerlijk aan een nieuwe partner.
pi_90670498
Nou, ik voel me ook niet geweldig. Nu Oud & Nieuw er aan komt voel ik me echt rot. Normaal ben je dan samen en nu ineens niet meer. Het is zo fijn als je met z'n 2en het nieuwe jaar ingaat, elkaar om 12 uur een knuffel en kus geeft en alle vertrouwen in elkaar hebt en dat tegen elkaar zegt. Dat is zoooo'n fijn gevoel.. En dit is al de tweede keer dat ik geen leuke oud & nieuw heb gehad..

Bleh, iedere x weer van die dingen waar je tegenaan loopt en die je dan weer los moet laten. Het lijkt net alsof je op een weg rijdt en constant barrieres tegenkomt en die met moeite om ver moet rijden.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90670505
quote:
Ja, maar niet veel goeds. We moeten nog iets afregelen maar dat wil ze alleen op haar freaking manier en anders niet. Ze heeft me zelfs een ultimatum gesteld die 01-01-2011 afloopt. Raad eens? :W
Strek je eens uit !
pi_90670528
quote:
Weet niet... wil dr wel een bericht sturen dat ik haar het allerbeste toewens met gezondheid, carriere en liefde in 2011. Aan de andere kant weet ik niet of ik daar iets mee opschiet. Ohja, weet niet meer zeker wat dr nummer is, haha! Nou, dan haar maar laten smsen en ik zie het wel..
pi_90670568
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef Faerie het volgende:
Nou, ik voel me ook niet geweldig. Nu Oud & Nieuw er aan komt voel ik me echt rot. Normaal ben je dan samen en nu ineens niet meer. Het is zo fijn als je met z'n 2en het nieuwe jaar ingaat, elkaar om 12 uur een knuffel en kus geeft en alle vertrouwen in elkaar hebt en dat tegen elkaar zegt. Dat is zoooo'n fijn gevoel.. En dit is al de tweede keer dat ik geen leuke oud & nieuw heb gehad..

Bleh, iedere x weer van die dingen waar je tegenaan loopt en die je dan weer los moet laten. Het lijkt net alsof je op een weg rijdt en constant barrieres tegenkomt en die met moeite om ver moet rijden.
ik had dit zelf kunnen zeggen.Wandklimmen en telkens een stukje verkeerd staan zodat je bijna omkiepert.

Ik weet niet of ik iets van hem ga horen. Hij in ieder geval niet van mij.
pi_90670615
quote:

Je kent er ook om heen rijden, kost je meer tijd maar je komt er uit eindelijk wel
pi_90670627
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:06 schreef backgammon het volgende:

[..]

Je kunt er ook om heen rijden, kost je meer tijd maar je komt er uit eindelijk wel
pi_90670645
quote:

Faerie,

Oud en nieuw IS ook een kutfeest, waar je toeleeft naar 1 moment van ontlading. wat dat betreft is de kerst beter, daar wordt de pijn uitgesmeerd over 2 dagen. Ik zelf ga vieren dat de ellende van 2010 achter me gelaten wordt (jaar begon met een echtscheiding, dus ook 2e moeilijke oud en nieuw), maar geef mezelf ook wel ruimte om mn emoties te laten gaan als ik het moeilijk heb. Geef jezelf daar ook de ruimte voor, als je het ga tegenhouden moet je óók nog eens daar tegen knokken.

Sterkte!
pi_90670707
@Octagon: Hoe zou haar smsje dan moeten zijn? Enige smsje wat ik mij kan indenken met nieuwjaar is een "gelukkig nieuwjaar" "prettige jaarwisseling".....
pi_90670751
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef Tara_88 het volgende:
@Octagon: Hoe zou haar smsje dan moeten zijn? Enige smsje wat ik mij kan indenken met nieuwjaar is een "gelukkig nieuwjaar" "prettige jaarwisseling".....
Ja, zat ik me ook te bedenken: gelukkig nieuwjaar na dump is ook mosterd na de maaltijd.
pi_90670761
[ Waar is de quote knop? ]

@JFM- Wat dan?
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:11:20 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90670788
Je maakt van Oud en Nieuw wat je er zelf van maken wilt. Ik snap al die heisa niet zo. Doe de gordijnen dicht, zet een leuk filmpje op. Het is een doodgewone avond en morgen is alles heus niet opeens anders ofzo. Dat het gemakkelijker is om op de grens van een jaar een nieuw begin te maken, dat snap ik wel (het geeft mij zelf ook weer frisse moed), maar een nieuw begin maken kan elke dag. Al dat geromantiseer rond kerst en O&N maakt het heus niet eenvoudiger.
Niet meer actief op Fok!
pi_90670806
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef Tara_88 het volgende:
Goede vraag !
Om je een voorbeeld te geven : op mijn verjaardag stuurde ze me (na lang beraad zei ze zelf) "Gelukkige verjaardag"... ik kan je zeggen, dat wou ik niet lezen op dat moment. Ikzelf stuur iets als "Gefeliciteerd met je verjaardag"... wat mij betreft, toch een andere ondertoon ;)

Maar wat de tekst zou moeten zijn vannacht ? Geen idee :)
pi_90670903
quote:
Goede vraag !
Om je een voorbeeld te geven : op mijn verjaardag stuurde ze me (na lang beraad zei ze zelf) "Gelukkige verjaardag"... ik kan je zeggen, dat wou ik niet lezen op dat moment. Ikzelf stuur iets als "Gefeliciteerd met je verjaardag"... wat mij betreft, toch een andere ondertoon ;)

Maar wat de tekst zou moeten zijn vannacht ? Geen idee :)
Prettig weekend?
pi_90670928
Tara: waarschijnlijk een'sorry, ik heb het allemaal niet zo bedoeld, ik wilde je al die tijd niet pijn doen. etc etc etc. '

:W
pi_90671012
@Viking84 - Ik heb er ook niet echt moeite mee, maar meer mss ook omdat wij nooit samen O&N vieren (hij zit dan in het buitenland). Ik zie de jaarwisseling juist als iets om al die veranderingen eindelijk eens door te voeren. Goed begin van het jaar..

@Octagon: ik vind dat wel een raar smsje, zou bij mij ook wel vreemd overkomen. Ik zeg nooit "gelukkige" verjaardag en heb dat zelf eigenlijk ook nooit gehoord. Aan de andere kant denk ik wel dat alles wat zij zou hebben gestuurd verkeerd zou overkomen.
pi_90671078
@JFM: waarom zei je dat altijd tegen je ex dan?
pi_90671113
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Tara_88 het volgende:
@JFM: waarom zei je dat altijd tegen je ex dan?
Ik ben het even kwijt denk ik?Waar heb je het over?
Ik had het over wat hij mogelijk zal smsen;o
pi_90671168
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Je maakt van Oud en Nieuw wat je er zelf van maken wilt. Ik snap al die heisa niet zo. Doe de gordijnen dicht, zet een leuk filmpje op. Het is een doodgewone avond en morgen is alles heus niet opeens anders ofzo. Dat het gemakkelijker is om op de grens van een jaar een nieuw begin te maken, dat snap ik wel (het geeft mij zelf ook weer frisse moed), maar een nieuw begin maken kan elke dag. Al dat geromantiseer rond kerst en O&N maakt het heus niet eenvoudiger.
Ja, zo wil ik het liest ook denken. Maar iedereen vraagt aan je, 'en wat ga jij vanavond doen?', en dan hoor je wat anderen gaan doen "ik ga het met twee andere stelletjes vieren", "ik ga met mijn vriend lekker feesten". Het lijkt alsof iedereen het perse leuk moet hebben tijdens oud & nieuw. Dat wil ik natuurlijk zelf ook, maarja, ik weet het niet. Heb nu ook gewoon even een warrig moment.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90671236
@JFM- Ik kan de quote knop niet vinden haha. Ik doelde op je post van: dat je iets las wat je altijd tegen je ex zei, dus ik had zoiets van huh waarom zei je dat altijd dan

Wie heeft het uitgemaakt?
pi_90671318
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:23 schreef Tara_88 het volgende:
@JFM- Ik kan de quote knop niet vinden haha. Ik doelde op je post van: dat je iets las wat je altijd tegen je ex zei, dus ik had zoiets van huh waarom zei je dat altijd dan

Oh haha!
Het waren bijnamen die we aan elkaar gaven.En als je verliefd bent zeg je dat.

Samen uit elkaar gegaan.
pi_90671847
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:23 schreef Tara_88 het volgende:

quoate knop is die " haakjes en anders in het menutje het poppetje met tekstballontje
OF [quote ] *tekst* [/quote ] zonder de spaties

OT: Tja mn vriendin las net een artikel over mn vader in de krant, stuur ze "Je pa staat in de krant"
Ik: "gistere al"

Gaat lekker makkelijk zo haha :P
pi_90671917
Hahaha heerlijk backgammon _O-
pi_90671965
ai, ik betrap mezelf door te zeggen "vriendin"... macht der gewoonte :)

Dat is ook zo stom, je verspreekt je constant als iemand je iets vraagt over haar of jullie!
pi_90672386
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef backgammon het volgende:

[..]

quoate knop is die " haakjes en anders in het menutje het poppetje met tekstballontje
OF [quote ] *tekst* [/quote ] zonder de spaties

OT: Tja mn vriendin las net een artikel over mn vader in de krant, stuur ze "Je pa staat in de krant"
Ik: "gistere al"

Gaat lekker makkelijk zo haha :P
Haha :D
pi_90672646
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Tara: waarschijnlijk een'sorry, ik heb het allemaal niet zo bedoeld, ik wilde je al die tijd niet pijn doen. etc etc etc. '

Neuh, dat soort smsje verwacht ik niet hoor. :W

Verwacht eigenlijk niks meer van haar. En mocht ze mij ooit nog een email sturen... het antwoord staat al een week klaar. >:)

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:17 schreef Tara_88 het volgende:
@Octagon: ik vind dat wel een raar smsje, zou bij mij ook wel vreemd overkomen. Ik zeg nooit "gelukkige" verjaardag en heb dat zelf eigenlijk ook nooit gehoord. Aan de andere kant denk ik wel dat alles wat zij zou hebben gestuurd verkeerd zou overkomen.
De uitdrukking "Gelukkige verjaardag" zal iets Vlaams zijn ;)
pi_90672669
iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst, en geen tranen laten :]

Ik ga nu eten,oliebollen bakken bij vrienden en klaarmaken voor een fantastische nieuwjaar!

:* tot volgend jaar!
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:01:29 #88
189961 ex
aperture science
pi_90672672
Wow, ik doe even iets echt aan me werk en we zijn een topic met 4 pagina's verder lol.

Me ex wenst me net gelukkig 2011 op msn, en of ik op de hond wil passen in vragende vorm.

Mevrouw wilt duidelijk aandacht van mij, maar ik geef niet meer in. Elke keer als ik reageer, antwoord geef of met haar praat dan erger ik me weer kapot. Dit weet ze ook, maar toch laat ze me niet met rust.

Zucht
The cake is a lie!
pi_90672688
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef ex het volgende:
Wow, ik doe even iets echt aan me werk en we zijn een topic met 4 pagina's verder lol.

Me ex wenst me net gelukkig 2011 op msn, en of ik op de hond wil passen in vragende vorm.

Mevrouw wilt duidelijk aandacht van mij, maar ik geef niet meer in. Elke keer als ik reageer, antwoord geef of met haar praat dan erger ik me weer kapot. Dit weet ze ook, maar toch laat ze me niet met rust.

Zucht
stomme excuses om reactie uit te lokken.

vrijdag 31 december 2010 @ 13:03:14 #90
189961 ex
aperture science
pi_90672732
Yup, als er 1 iemand verantwoordelijk is met de hond ben ik het wel :), ik heb een logeer plek geregeld in een rustige woonwijk waar ze weinig met vuurwerk doen (woon zelf in de drukste straat van mijn dorp) en rij daarna door naar mijn zus om een leuk feestje mee te maken, 150 km bij me huis (en dus ook mijn ex) vandaan.

:)
The cake is a lie!
pi_90673730
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:43 schreef backgammon het volgende:
ai, ik betrap mezelf door te zeggen "vriendin"... macht der gewoonte :)

Dat is ook zo stom, je verspreekt je constant als iemand je iets vraagt over haar of jullie!
Heb ik ook regelmatig... Mja je zegt al 2 jaar niks anders. :P

Zometeen naar vrienden, maken er een leuke avond van! :D :W
pi_90673862
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Heb ik ook regelmatig... Mja je zegt al 2 jaar niks anders. :P

Zometeen naar vrienden, maken er een leuke avond van! :D :W
veel plezier, i kga even douche, staats lotje kopen en een nieuw wiskey glas lol

Ik hoop dat ik gewoon in mn jassie naar de stad kan, anders moet ik een jas aan :(
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:32:19 #93
189961 ex
aperture science
pi_90673901
Ja.. ik ga zo een krat bier halen (had ik beloofd :P) en ook maar is onderweg.. Eerst nog even relaxed douchen en bedenken wat ik aan doe :P.
The cake is a lie!
pi_90674044
word volgens mij heel rustig in de topic :(
pi_90674091
Ter compensatie van de afgelopen week :P ;)

pi_90674301
Ben ik dan de enige om de boel een beetje levend te houden hier? :P
Moet straks alleen even pinnen voor vanavond, denk dat ik tot een uurtje of 1 thuis ben, en daarna de stad in ga. Saaie O&N, tenminste tot een uur of 1. ;)

Goede voornemens:

- Meer aan mezelf denken, niet doorslaan naar het egoïstische, maar het enige waar ik deze weken mee bezig ben geweest is: 'Hoe gaat het met haar?' 'Wat zal ze wel niet van me denken?' 'Houdt ze nog van me?'

- Meer sociale contacten zien te krijgen.
- Meer zelfvertrouwen krijgen (door de breuk is dat enorm gedaald).
- In samenhang met bovenstaande: Mezelf leren accepteren, gelukkig worden 'met mezelf'.
- Een nieuwe baan
- Een nieuwe studie/korte studie/cursus, want met m'n P voor de Pabo kom ik ook niet aan de bak natuurlijk
- 'Zorgen' dat de liefde in mijn leven terugkomt. Ik hoop dat dat met mijn ex is... Maar dat ligt op dit moment niet meer in mijn handen.

[ Bericht 47% gewijzigd door Mr.Myst op 31-12-2010 13:45:46 ]
pi_90674833
Zooo wat gaat het hard hier zeg :D

Ik heb vandaag weer even een mindere dag. Er zijn allerlei gedachten over haar die door willen komen maar ik lijk nu voor het eerst in staat om het enigszins te negeren....

Hebben jullie trouwens ook moeite met al die jaaroverzichten? :P
Ik kan er echt niet naar kijken, vooral het nieuws tm juni, toen het nog gewoon aan was. Bij bepaalde gebeurtenissen denk ik dan meteen ''oh ja, toen ik dat hoorde was ik daar en daar'', en lijkt mijn leven van ''toen'' zo anders als mijn leven van nu,....

Sowiezo geeft een dag als vandaag volgens mij nogal veel reden om na te denken over het afgelopen jaar... Vanavond gelukkig een leuke avond in het vooruitzicht met veel vrienden en bier, morgen met de hele familie uit eten, maar ik denk gewoon dat ik haar vanavond voor het eerst sinds tijden gewoon weer eens ga fucking missen :(

Ohja, stiekem hoop ik op een sms van haar ook nog met gelukkig nieuw jaar. Dat zal wel niet natuurlijk, zou ook niet weten wat ik er mee aanmoet.. Denk niet eens dat ik reageer in dat geval maargoed...
pi_90675113
@ Mr Myst,

Dat gebrek aan zelfvertrouwen herken ik hoor...
Terwijl ik eigenlijk helemaal geen reden heb tot zeuren, ik heb bij mijn ex constant de grenzen opgezocht, ze vond het altijd leuk met mij en mijn stomme oude ik vond het toen leuk om te kijken tot hoever ik kon gaan... Ik was dus willens en wetens bezig met een ''niet leuke vriend'' zijn. Toen maakte ze het uit, en ging ik opeens lopen miepen tegen mezelf van je bent niet leuk genoeg etc etc...

Wat erg helpt is sporten. Niet alleen hardlopen, maar ook krachttraining. Mannen zijn over het algemeen wat minder in voor metamorfoses, maar geloof me als je na een paar maanden je lichaam zichtbaar in positieve zin ziet veranderen dan geeft dit een hoop zelfvertrouwen en energie om er weer tegenaan te gaan, misschien een tip?
pi_90675289
zelf heb ik er geen problemen mee, er zijn wel dingen waar ik stil sta dat ik toen samen met haar was maar op het moment niet.

Het gaat wel steeds beter! gistere niet al te veel aan haar gedacht en vandaag ook niet, merk wel dat dit forum een soort steunpuntje is, zeker omdat je met lot genoten hier zit en je eigen mening en verhalen kunt delen.

Naar de gym gaan is een goed idee, dan ben je lekker met jezelf bezig en je ontmoet andere mensen, probleem is alleen dat als ik naar de sportschool ga ik standaard familie tegen kom of bekenden. dat vind ik dan weer zo vervelend, gaan ze met je mee sporten -_-
Er is nog een andere gym hier in de buurt maar daar zitten allemaal van die kampsjaken..
die gasten trainen nog me hun goud om zeg maar.

Ik ga naar buiten, even pijlen hoe het weer is en of het te doen is zonder jas want als het nu al te koud is is het dat vanavond zeker.
pi_90675450
Deze dagen vallen voor niemand echt makkelijk die te maken heeft gehad met een relatiebreuk. Het is en blijft een tijd van achteromkijken en vooruitblikken.
Besef dat dat veelal voor beide kanten van de relatiebreuk geldt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar dan is er toch wel meer aan de hand.

Vanavond ga ik het nieuwe jaar in samen met een stel vrienden en vriendinnen. Voor sommigen is het een mooi jaar geweest, voor anderen een minder jaar.

En zoals het voor al die vrienden en vriendinnen verschilt, zo kan het per persoon ook van jaar tot jaar verschillen, met mooie en minder mooie jaren.

Zoals ik nu terugdenk, krijg ik ook weer dat terugdenken naar vorig O&N. Ik heb het al eerder gezegd maar het was een mooie inleiding van het nieuwe jaar 2010. Zij en ik op de hoogste verdieping, in een suite en om ons heen al dat vuurwerk bewonderend en die afspraak makend "volgend jaar zelfde tijd, zelfde plaats".
Dat het niet zo heeft mogen lopen is part of the deal. Soms is het leven een feest, soms niet.

Wat ik nu vooral doe is al het mindere van me af laten glijden. Ik wil het niet meetorsen het nieuwe jaar in. Ik wil ervan leren maar niets anders gaan doen dan openstaan voor de kansen die een leven kan bieden.

Een aantal dagen geleden was hier iemand die al 5jaar treurde om het verliezen van een liefde.... Maak voor jezelf de keuze: Wil je 5jr treuren voor het verliezen van een liefde en daardoor 5jr verliezen van je leven?
Ik niet. Het leven is daarvoor te mooi en te vergankelijk. "Leven alsof vandaag je laatste dag is" gaat me iets tever maar de boodschap daarin in voor ieder helder.

Allemaal een mooi leven in 2011 en dat jullie met het O&N van 2012 allemaal een glimlach op jullie gezicht mogen hebben! *O* *O* *O* *O* *O*
Strek je eens uit !
pi_90675498
Sportschool is inderdaad wel een idee. Daar heb ik zelf ook al over zitten denken. Ik moet alleen erg oppassen met wat ik doe, vanwege m'n fysieke gesteldheid mag ik nauwelijks sporten (dat is iets wat je niet ziet aan mij, maar wat in mijn omgeving wel vaak voor onbegrip zorgt). Dus aan de gewichten hangen moet echt met mate, échte krachttraining zit er niet in voor mij. Conditietraining zonder mijn gewrichten teveel te belasten moet echter wel kunnen, dus fietsen/crosstrainer e.d. moeten wel kunnen. Hardlopen kan dan echter weer niet, dat heb ik deze zomer ondervonden (maar oh, wat was het in eerste instantie heerlijk om door het bos te joggen, 'Start to Run' op m'n iPod).

We hebben hier drie sportscholen. Eentje is asociaal duur, de tweede is voor oppertokkies, en bij de derde komt m'n ex ook regelmatig. Maar dat is wel de beste, dus waarschijnlijk zou ik daar dan gaan sporten.
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:11:32 #102
189961 ex
aperture science
pi_90675565
Ach, ik zie het zo:

Vorig jaar was ik thuis, samen met haar in een suf dorp, suf tv aan het kijken.

Vanavond sta ik bij mijn zus op het balkon, in een van de mooiere steden van Nederland, op 20 hoog naar het vuurwerk te kijken met een biertje in me hand. Alleen maar vreemde om me heen.

Het klinkt misschien suf maar bekende zie ik het hele jaar al, en familie met kerst. Het is tijd om vanaf vanavond me ook echt aan me goede voornemens te houden, doordat ik alleen naar mijn zus ga word ik gedwongen om met andere te praten. Mensen die ik nog niet ken.

Het klinkt misschien raar maar ik heb daar dus zin in :).
The cake is a lie!
pi_90675578
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
Deze dagen vallen voor niemand echt makkelijk die te maken heeft gehad met een relatiebreuk. Het is en blijft een tijd van achteromkijken en vooruitblikken.
Besef dat dat veelal voor beide kanten van de relatiebreuk geldt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar dan is er toch wel meer aan de hand.

Vanavond ga ik het nieuwe jaar in samen met een stel vrienden en vriendinnen. Voor sommigen is het een mooi jaar geweest, voor anderen een minder jaar.

En zoals het voor al die vrienden en vriendinnen verschilt, zo kan het per persoon ook van jaar tot jaar verschillen, met mooie en minder mooie jaren.

Zoals ik nu terugdenk, krijg ik ook weer dat terugdenken naar vorig O&N. Ik heb het al eerder gezegd maar het was een mooie inleiding van het nieuwe jaar 2010. Zij en ik op de hoogste verdieping, in een suite en om ons heen al dat vuurwerk bewonderend en die afspraak makend "volgend jaar zelfde tijd, zelfde plaats".
Dat het niet zo heeft mogen lopen is part of the deal. Soms is het leven een feest, soms niet.

Wat ik nu vooral doe is al het mindere van me af laten glijden. Ik wil het niet meetorsen het nieuwe jaar in. Ik wil ervan leren maar niets anders gaan doen dan openstaan voor de kansen die een leven kan bieden.

Een aantal dagen geleden was hier iemand die al 5jaar treurde om het verliezen van een liefde.... Maak voor jezelf de keuze: Wil je 5jr treuren voor het verliezen van een liefde en daardoor 5jr verliezen van je leven?
Ik niet. Het leven is daarvoor te mooi en te vergankelijk. "Leven alsof vandaag je laatste dag is" gaat me iets tever maar de boodschap daarin in voor ieder helder.

Allemaal een mooi leven in 2011 en dat jullie met het O&N van 2012 allemaal een glimlach op jullie gezicht mogen hebben! *O* *O* *O* *O* *O*
Mooie post :D :) Ik doe met je mee :Y
pi_90675586
@ mr myst

Lijkt je dat echt verstandig? Je blijft haar dan ( expres ? ) regelmatig tegenkomen, en ik kan je vertellen dat dit niet heel erg helpt bij het verwerken..

Tokkies kunnen ook aardig zijn :D
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:12:40 #105
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_90675633
ex loslaten ... gaat stukken beter als je de ex vervangt ... allee voor mij toch :)
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_90675852
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef Wanderingwhy het volgende:

Doe mij een klein beetje van jouw 'nuchterheid' als ik het zo mag noemen. Ik vind het heerlijk om te lezen hoe goed je de dingen kan relativeren, en ik hoop dat ik dat over een niet al te lange tijd ook wat meer kan.
Ik ga proberen de stappen te zetten die jij ook aan het maken bent. Ik zal er ook wel bovenop komen. Ik ga geen vijf jaar treuren om mijn ex, dan maak ik nog liever een eind aan mijn leven.
Dat klinkt depressief, geloof me, ik ben het niet van plan. Just a figure of speech.

Openstaan voor nieuwe vriendschappen doe ik zeker, maar op het moment kan ik dat nog niet zeggen van het openstaan voor een nieuwe relatie. Daar is de situatie op het moment gewoon niet naar, en het zal ook nog wel even duren voordat ik er weer open voor kan staan.

Ik mis het wel enorm in mijn leven. Ik voelde me compleet, en dat is nu absoluut niet meer het geval. Daar moet ik mee om leren gaan. Hopelijk komt er iemand in mijn leven (mijn ex, of misschien wel iemand anders, alhoewel ik hoop op mijn ex) die mij het gevoel weer kan geven dat mijn leven compleet is.

Bij deze wens ik iedereen ook alvast een fijn uiteinde van 2010, een gelukkig, gezond en vooral liefdevol 2011!
pi_90675936
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:12 schreef Bartinhoo het volgende:
@ mr myst

Lijkt je dat echt verstandig? Je blijft haar dan ( expres ? ) regelmatig tegenkomen, en ik kan je vertellen dat dit niet heel erg helpt bij het verwerken..

Tokkies kunnen ook aardig zijn :D
Ze komt daar gemiddeld eens per week. Moet al gek lopen als ik haar dan tegen kom. En anders is het maar zo.

Met 'Tokkies' bedoel ik meer dat die sportschool bekend staat als zo'n anabolen-sportschool. Allemaal even laten zien hoe goed ze wel niet zijn, beetje aso-types. Ik voel me voor niemand te min, maar in zo'n sfeertje voel ik me niet thuis...
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:20:23 #108
189961 ex
aperture science
pi_90675954
Sowieso geen hoop, geen verwachtingen :). Mijn ex zoekt best vaak contact, maar als het tot niks leid heb je er niks aan :).
The cake is a lie!
pi_90676268
Toch, 0:00 uur zal wel kut worden. Vorig jaar waren we samen, elkaar ook dingen beloofd. Nu ben je een jaar verder, en sta je in je eentje naar het vuurwerk te kijken. Dan is het leven ineens een stuk minder mooi, en kunnen me al die gelukswensen waarschijnlijk gestolen worden.

Gelukkig zit ik een uurtje later waarschijnlijk wel in de kroeg. Hopelijk wordt het dan toch nog gezellig.

@ex: Ik probeer ik ook geen hoop en verwachtingen te hebben. Dat is in mijn situatie nogal lastig, ondanks dat me duidelijk gezegd is dat ik op dit moment geen hoop moet hebben. Ik wou dat ik dat bij mezelf weg kon nemen.
En inderdaad, als dat contact eigenlijk 'zinloos' is, waarom zou je dan contact houden.
pi_90676350
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:18 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Doe mij een klein beetje van jouw 'nuchterheid' als ik het zo mag noemen. Ik vind het heerlijk om te lezen hoe goed je de dingen kan relativeren, en ik hoop dat ik dat over een niet al te lange tijd ook wat meer kan.
Ik ga proberen de stappen te zetten die jij ook aan het maken bent. Ik zal er ook wel bovenop komen. Ik ga geen vijf jaar treuren om mijn ex, dan maak ik nog liever een eind aan mijn leven.
Dat klinkt depressief, geloof me, ik ben het niet van plan. Just a figure of speech.

Openstaan voor nieuwe vriendschappen doe ik zeker, maar op het moment kan ik dat nog niet zeggen van het openstaan voor een nieuwe relatie. Daar is de situatie op het moment gewoon niet naar, en het zal ook nog wel even duren voordat ik er weer open voor kan staan.

Ik mis het wel enorm in mijn leven. Ik voelde me compleet, en dat is nu absoluut niet meer het geval. Daar moet ik mee om leren gaan. Hopelijk komt er iemand in mijn leven (mijn ex, of misschien wel iemand anders, alhoewel ik hoop op mijn ex) die mij het gevoel weer kan geven dat mijn leven compleet is.

Bij deze wens ik iedereen ook alvast een fijn uiteinde van 2010, een gelukkig, gezond en vooral liefdevol 2011!
Relativeren en nuchterheid? Mwah...ik heb het vandaag ook moeilijk hoor. Ik dwing mezelf wel de dingen te zien zoals ze zijn. ;)

Het helpt door de dingen in een regel te zien: "Mijn ex heeft de relatie verbroken."
Al het andere wat je dan denkt, alles er omheen is ballast. Denk nu niet dat het makkelijk is zo te denken (en ff eerlijk, ik krijg ook regelmatig nog rode ogen....) maar het is nog veel moeilijker van dag tot dag met hoop te leven wat als gif op je geluk werkt.
Hoop doet leven? Dat gaat alleen niet op na een relatiebreuk. Dan geeft hoop je geen leven....

't Is maar hoe ik het zie...
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:34:48 #111
189961 ex
aperture science
pi_90676658
Ik heb ook hoop hoor, hoop op een nieuwe liefde, hoop op een nieuw huisje, hoop op nog meer freelance opdrachten naast me gewone werk, hoop dat iedereen om me heen gezond blijft, maar hoop op me ex? Nee, dat is zonde van me energie, tijd & inderdaad het is een soort olie vlek wat zich blijft verspreiden over mooie nieuwe dingen heen.
The cake is a lie!
pi_90676705
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Mr.Myst het volgende:
Toch, 0:00 uur zal wel kut worden. Vorig jaar waren we samen, elkaar ook dingen beloofd. Nu ben je een jaar verder, en sta je in je eentje naar het vuurwerk te kijken. Dan is het leven ineens een stuk minder mooi, en kunnen me al die gelukswensen waarschijnlijk gestolen worden.

Gelukkig zit ik een uurtje later waarschijnlijk wel in de kroeg. Hopelijk wordt het dan toch nog gezellig.

@ex: Ik probeer ik ook geen hoop en verwachtingen te hebben. Dat is in mijn situatie nogal lastig, ondanks dat me duidelijk gezegd is dat ik op dit moment geen hoop moet hebben. Ik wou dat ik dat bij mezelf weg kon nemen.
En inderdaad, als dat contact eigenlijk 'zinloos' is, waarom zou je dan contact houden.
Maar laat jouw ex ook nog bepaalde dingen ''open'' ?

Want waarschijnlijk is er iets in haar gedrag of uitingen naar jou, waardoor je hoop blijft houden...

Bij mijn ex was dit ook het geval. Ik moest het tijd geven, ze vond het lief wat ik allemaal zij, ik liet haar eindelijk voelen hoeveel ik om haar gaf, misschien kwam het goed, maar misschien ook NIET.
Ja, als het goed zou komen, zouden we best de laatste 2 weken van de zomervakantie nog samen op vakantie kunnen gaan. Als ik je aankijk wil ik je nog zoenen... Maar NEE, ik mocht geen hoop hebben....
Ik moest haar iets meer met rust laten, en we zouden wel zien hoe het liep. Ondertussen bleef zij mij ook opzoeken.
Niet heel raar imo, dat ik heel lang dacht dat het allemaal wel goed zou komen. Dit heeft het verwerkingsproces niet bepaald makkelijker gemaakt, en daardoor is het onbegrip van de enorme afstand tussen ons bij mij nog altijd heel groot..

Pas op dat je niet ook hoop blijft houden door de gedragingen van je ex, ik denk helaas dat meestal als ze zeggen dat je geen hoop moet hebben, je dit ook niet moet doen. Ongeacht wat ze daarnaast nog meer allemaal doet-zegt
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:38:29 #113
189961 ex
aperture science
pi_90676815
Precies, wanneer je weer hoop mag krijgen is als je ex de woorden spreekt "ik wil je terug." in elke andere situatie moet je vooral aan jezelf denken :).

Pff gelukkig is het bijna tijd om hier weg te gaan (Ik denk dat ik om een uurtje of 5/6 ga rijden) want ik loop/ren echt tegen de muren op nu thuis.. Zo graag wil ik hier weg.
The cake is a lie!
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:41:32 #114
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90676948
Je kunt een relatie een beetje zien als een porseleinen vaas. Als die helemaal kapot is, dan kun je hem wel lijmen, maar je blijft de scheuren altijd zien.

Of terwijl, meestal is bij het uitgaan zoveel pijn en ellende veroorzaakt dat het beter is dat het uit blijft
pi_90677026
Nou zeg, ik kreeg zojuist nog 'n sms'je van de ex voor mijn laatste ex. "Wat vind je ervan om oudjaar samen te vieren, of vind je dit een raar voorstel?"
Voor de duidelijkheid, dat was zo'n vrouw toen die zichzelf steeds op de eerste plek zette, waarna ik het na tien jaar(!) - in overleg - afkapte. Dat is bijna twee jaar terug nu....

Hoezo dat vrouwen soms onbegrijpelijk zijn? :)

Mijn antwoord was trouwens met respect voor haar gevoelens dat ik andere plannen had...
Strek je eens uit !
pi_90677116
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Relativeren en nuchterheid? Mwah...ik heb het vandaag ook moeilijk hoor. Ik dwing mezelf wel de dingen te zien zoals ze zijn. ;)

Het helpt door de dingen in een regel te zien: "Mijn ex heeft de relatie verbroken."
Al het andere wat je dan denkt, alles er omheen is ballast. Denk nu niet dat het makkelijk is zo te denken (en ff eerlijk, ik krijg ook regelmatig nog rode ogen....) maar het is nog veel moeilijker van dag tot dag met hoop te leven wat als gif op je geluk werkt.
Hoop doet leven? Dat gaat alleen niet op na een relatiebreuk. Dan geeft hoop je geen leven....

't Is maar hoe ik het zie...
Ja, daar heb je echt helemaal gelijk in. Als je je rot voelt, en je dan bedenkt dat het echt voorbij is en dat je ex inderdaad de relatie verbroken heeft, dan denk je echt dat je eigenlijk je tijd aan het verspillen bent. Je bent met iets bezig wat echt voorbij is. En dan denk je ook weer met wat voor iets belachelijks ben ik nu bezig, en toch komen die gevoelens er, ook al weet je het heel goed.
pi_90677119
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:38 schreef ex het volgende:
Precies, wanneer je weer hoop mag krijgen is als je ex de woorden spreekt "ik wil je terug." in elke andere situatie moet je vooral aan jezelf denken :).

Pff gelukkig is het bijna tijd om hier weg te gaan (Ik denk dat ik om een uurtje of 5/6 ga rijden) want ik loop/ren echt tegen de muren op nu thuis.. Zo graag wil ik hier weg.
Nou, als m'n ex dat zou zeggen dan voelt dat dus absoluut niet goed. Zo'n zin vind ik niet getuigen van gelijkwaardigheid in een relatie. Als het iets zou zijn van "Ik zou graag willen dat je me terugnam" kan ik er nog mee leven.
"Ik wil je terug" is zoiets als achtergelaten worden in een pandjeshuis en dan dat mevrouw spijt krijgt? Nuh...daar ben ik allergisch voor....teveel eigenwaarde gelukkig :)
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:46:14 #118
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90677133
die kerel met die 5jaar liefdes verdriet is een apart geval, kunnen wij ons niet mee vergelijken.
Hij heeft zo'n "aparte" kijk op de wereld, die komt er nooit meer over heen denk ik.

Denk dat je hoop krijgt of dat er weer een kans voor jullie twee is is echt gevaarlijk.
Ik ben er zelf een keer voor gevallen, net toen ik 2 weken geweldig goed in mn vel zat en zeker wist dat ik weer vooruit kon kwam zij aan met een SMS en ik kon dat niet negeren, van het een kwam het ander en uit eindelijk zelf toch sterk genoeg geweest dat het beter is om geen relatie aan te gaan en het rustig als vrienden te proberen, dat vrienden blijven werkt niet en dus sinds een dag of 2 het contact op een minimum gehouden.
Ik laat haar als eerst contact leggen, ik ga zelf niet meer contact zoeken.

Dat gaat me prima af atm :)

Ik heb al eens eerder gezegt dat je verstand weet dat het over is, alleen je hart nog niet en dat is heel verwarrend
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:48:01 #119
189961 ex
aperture science
pi_90677222
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Je kunt een relatie een beetje zien als een porseleinen vaas. Als die helemaal kapot is, dan kun je hem wel lijmen, maar je blijft de scheuren altijd zien.

Of terwijl, meestal is bij het uitgaan zoveel pijn en ellende veroorzaakt dat het beter is dat het uit blijft
Whehe, doet me denken aan Lady Gaga:

"Trust is like a mirror, you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that mother fucker's reflection."
The cake is a lie!
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:48:35 #120
189961 ex
aperture science
pi_90677237
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
Nou zeg, ik kreeg zojuist nog 'n sms'je van de ex voor mijn laatste ex. "Wat vind je ervan om oudjaar samen te vieren, of vind je dit een raar voorstel?"
Voor de duidelijkheid, dat was zo'n vrouw toen die zichzelf steeds op de eerste plek zette, waarna ik het na tien jaar(!) - in overleg - afkapte. Dat is bijna twee jaar terug nu....

Hoezo dat vrouwen soms onbegrijpelijk zijn? :)

Mijn antwoord was trouwens met respect voor haar gevoelens dat ik andere plannen had...
Hehe goed voor je ego :).
The cake is a lie!
pi_90677251
Zo ik ben even wezen slapen, en ik moest weer een kwartiertje bijlezen..

Dit word een leuke Oud en Nieuw, voel me namelijk hondsberoerd.. Mijn ouders vroegen of ik thuis wilde blijven, alleen, maar dat doe ik niet. Ik ga lekker mee naar mijn oom en proberen er alsnog een gezellige avond van te maken :) Desnoods ga ik daar op bed liggen. Alleen zijn vanavond kan ik niet aan, want voel me nu nog kwetsbaarder omdat ik ziek ben.

Even op de vraag of ik een berichtje verwacht van mijn ex, nee dat verwacht ik niet.. Als zal het me niets verbazen als hij het wel doet.. Maar ik denk dat ik dan de bitch ben, en niet reageer!
pi_90677301
K verwacht niks... Ben benieuwd of ze het kaartje dicht heeft gelaten tot overmorgen :P
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:51:09 #123
189961 ex
aperture science
pi_90677343
Waarom wil iedereen toch bericht van zijn ex :P? Ik heb om half 1 al bericht gehad, en ik vind het nog steeds kut. Als ze het niet had gedaan had ik me een stuk fijner gevoeld :x
The cake is a lie!
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:52:01 #124
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90677386
mensen, julie mogen ook bij mij o&n vieren, ik woon vlak bij station den bosch!
moet het wel betijds weten, dan sla ik nog wat hapjes in! ik weet zeker dat een stel vreemde met een gebroken hartje het heeeel gezellig kunnen maken :)
pi_90677393
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:46 schreef backgammon het volgende:
Ik heb al eens eerder gezegt dat je verstand weet dat het over is, alleen je hart nog niet en dat is heel verwarrend
Tja, en soms zijn dan juist die twee net andersom.... Mijn hart zegt al geruime tijd 'forget it' terwijl mijn verstand op de feiten let en zegt dat er meer aan de hand is en ik het gewoon tijd en ruimte moet geven.
(wel eens geprobeerd je verstand weg te rationaliseren....zoooo moeilijk! ;) )

Dan kan ik alleen maar rationeel denken: Time will tell.
Strek je eens uit !
pi_90677409
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:51 schreef ex het volgende:
Waarom wil iedereen toch bericht van zijn ex :P? Ik heb om half 1 al bericht gehad, en ik vind het nog steeds kut. Als ze het niet had gedaan had ik me een stuk fijner gevoeld :x
Ik verwacht het niet, en ik wil het ook niet.. maar het zal mij niets verbazen als hij het wel doet.
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:53:04 #127
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90677439
ik weet gewoon dat ze iets stuurd, maar wat boeit dat.. het is gewoon een standaard bericht met oud & nieuw
tenzij er iets anders bij komt te staan
pi_90677518
Mijn ex stuurt niets. Punt uit zeker weten. Zo ja; rondje tijdens de kroegdate :)

edit: Vraag me zomaar ff af of ze wel wat van mij zou verwachten? Dat lijkt me een ja...jammer voor haar dat het een nee zal zijn.
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:56:18 #129
189961 ex
aperture science
pi_90677579
lol Wandering.. Hier 100% hetzelfde.. Mijn hart zegt flikker op met dat gekke wijf, en mijn hoofd laat me af en toe contact zoeken omdat ik weet dat ze zielig is en het niet goed met haar gaat, en dat ze spijt heeft van haar keuze.

Ik krijg het ook moeilijk uit mijn hoofd, terwijl mijn liefde voor haar al lang over is.
The cake is a lie!
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:57:41 #130
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90677640
stuur dan nu een bericht of zo
pi_90677679
tegen wie heb je het Backgammon?
Strek je eens uit !
pi_90677821
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:52 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Tja, en soms zijn dan juist die twee net andersom.... Mijn hart zegt al geruime tijd 'forget it' terwijl mijn verstand op de feiten let en zegt dat er meer aan de hand is en ik het gewoon tijd en ruimte moet geven.
(wel eens geprobeerd je verstand weg te rationaliseren....zoooo moeilijk! ;) )

Dan kan ik alleen maar rationeel denken: Time will tell.
Als ik rationeel denk ik, moet ik het ook ruimte geven, ondanks haar woorden (Maar dat weet je, jij kent mijn verhaal). Hier speelt waarschijnlijk ook meer. Mijn hart zegt dat we voor elkaar gemaakt zijn...

Er is zoveel in deze situatie wat elkaar tegenspreekt. Als ik haar woorden van afgelopen zondag moet geloven, is het over. Daar probeer ik ook serieus van uit te gaan. Alleen, door alles wat er de afgelopen tijd gebeurd is, kan ik dat niet goed accepteren. Dat is misschien een wat verkeerde woordkeus, maar zo ligt de situatie nu eenmaal wel.

Ik geef haar de tijd, de ruimte. Dat doe ik ook voor mezelf, om wat meer afstand te kunnen nemen. Ook ik ben benieuwd naar vanavond. Zal ze nog wat van zich laten horen, of niet?

Ik weet niet of ik daar op moet hopen. Als het een berichtje is dat ze me mist, wil ik het graag hebben. Als ze me alleen een fijne jaarwisseling zou wensen... Laat ze zich dan de kosten voor dat berichtje maar besparen.
pi_90677878
@Mr.Myst: Laat het los en dan komt het misschien naar je toe. Zolang jij vast blijft houden ga je alleen maar verliezen....trust me in that...het enige wat zij blijft doen is haar keuze verdedigen zolang jij vasthoudt. Je dwingt haar als het ware om haar keuze in beton te gieten.....
Strek je eens uit !
pi_90677898
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst: Laat het los en dan komt het misschien naar je toe. Zolang jij vast blijft houden ga je alleen maar verliezen....trust me in that...
Helaas waar.

Voor iedereen een fijne jaarwisseling O+ :W
pi_90677950
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:04 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Helaas waar.

Voor iedereen een fijne jaarwisseling O+ :W
Jij ook alvast een mooi nieuwjaar, met heel veel geluk!
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:06:13 #136
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90677951
als je er van af wilt zijn, dat bericht van je ex.. stuur hem nu :)
pi_90678678
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst: Laat het los en dan komt het misschien naar je toe. Zolang jij vast blijft houden ga je alleen maar verliezen....trust me in that...het enige wat zij blijft doen is haar keuze verdedigen zolang jij vasthoudt. Je dwingt haar als het ware om haar keuze in beton te gieten.....
Daarom laat ik haar met rust. Geen contact meer met haar, of ze moet zelf contact opnemen. Ik weet dat het geen zin heeft om op dit moment met haar te gaan praten, dus doe ik dat ook niet. Als ze zelf naar me toe komt is dat wat anders... Daarom denk ik dat ik vanavond ook maar gewoon niks van me laat horen qua nieuwjaarswensen o.i.d.

Ze moet er nu achter komen of het bevalt dat ik niet meer aanwezig ben ik haar leven. De tijd zal het leren...
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:27:05 #138
189961 ex
aperture science
pi_90678831
Precies. Ik weet niet of ik me ex ooit terug krijg. Ik wil dat gewoon ook niet, ook al vind mijn hoofd nog steeds van wel ;). Het moet gewoon slijten!
The cake is a lie!
pi_90678932
Waarom ben je altijd kwetsbaarder als je je niet goed voelt.. Ik zit hier echt weer half te janken alleen omdat aan dingen denk die ik met mijn ex heb meegemaakt..
pi_90679011
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom ben je altijd kwetsbaarder als je je niet goed voelt.. Ik zit hier echt weer half te janken alleen omdat aan dingen denk die ik met mijn ex heb meegemaakt..
Hoe kunnen we je gedachten verzetten ?
pi_90679042
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:29 schreef J0ycie88 het volgende:

Daar hebben we allemaal last van. Geloof me, ik had de tranen net ook weer in mijn ogen staan...
Deze dagen herinneren ons nog maar weer eens aan 'het verlies' van degene die we lief hebben.

@ex: Het moet ook slijten, dat heeft tijd nodig. Het punt is dat ik haar zo ontzettend graag terug wil... Ik moet ermee zien te leren leven (dat klinkt zwaar...) dat dat in ieder geval op dit moment niet kan.
pi_90679327
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:33 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daar hebben we allemaal last van. Geloof me, ik had de tranen net ook weer in mijn ogen staan...
Deze dagen herinneren ons nog maar weer eens aan 'het verlies' van degene die we lief hebben.

@ex: Het moet ook slijten, dat heeft tijd nodig. Het punt is dat ik haar zo ontzettend graag terug wil... Ik moet ermee zien te leren leven (dat klinkt zwaar...) dat dat in ieder geval op dit moment niet kan.
Dat gevoel gaat over hoor... wees daar maar zeker van.
En zoals men hier steeds zegt : niet blijven hangen in de gedachte dat het enkel op dit moment niet kan dat je ex terugkomt. Meer dan wschl sta je dan ook niet open voor even leuke (of leukere ;) ) vrouwen.
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:42:34 #143
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90679412
het is ook geveraalijk om hier te zitten zo met zn allen, beetje zielig doen
waar is viking? :)
pi_90679431
Naja het punt is ik zou hem echt never nooit terug willen, en ik had gister zelfs een bepaalde rust gevonden. Ik voelde me goed, de uitslag was goed. Ik dacht nu kan ik echt door.

En nu lig ik ziek en alleen in mijn bed, en is dat gevoel gewoon weg.
pi_90679470
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef backgammon het volgende:
Ik heb ook serieus overwogen om niet meer te posten hier omdat ik bang was dat ik er daardoor in zou blijven hangen, maar ik denk niet dat dat het geval is..
pi_90679530
@Octagon: Ik hoop dat dat gevoel overgaat. Je hebt gelijk wanneer je zegt dat ik op dit moment niet open sta voor andere vrouwen. Ik heb er geen behoefte aan om vanavond iemand tegen te komen en het 'heel gezellig' met elkaar te hebben. Ben sowieso al niet het type voor een ONS, en voor een nieuwe relatie met iemand anders dan mijn ex, daar ben ik nog niet klaar voor, nog lang niet. Niet dat ik rekening hoef te houden met mijn ex, want die heeft het immers uitgemaakt. Ik zou het zelf geen fijn gevoel vinden, en me alleen maar schuldig voelen (vooral richting mezelf, en toch ook een beetje richting mijn ex...).
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:46:16 #147
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90679557
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja het punt is ik zou hem echt never nooit terug willen, en ik had gister zelfs een bepaalde rust gevonden. Ik voelde me goed, de uitslag was goed. Ik dacht nu kan ik echt door.

En nu lig ik ziek en alleen in mijn bed, en is dat gevoel gewoon weg.
aww digi-knuffel voor je *;

en nee, kijk je we zijn hier allemaal met de zelfde reden, we zijn verdrietig omdat we onze liefde hebben verloren het het proberen lost te laten.
We vertellen allemaal wat we mee maken en hoe we met alles om gaan.
Iedereen verteld hoe en wat ze doen en op wat voor manier.
Het is fijn om te lezen dat je niet de enige bent, en ik heb al meerdere keren gehad dat ik hier iets lees van iemand en denk, oh ja, dat kan ook en misschien meot ik dat eens doen.

Wel zielig dat je ziek in bed ligt en je klote voelt hoor!
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:46:20 #148
189961 ex
aperture science
pi_90679560
@J0ycie88 haha toevallig, dat heb ik ook :), maar ach het helpt stiekem bij mij toch merk ik, omdat je andere inzichten krijgt op je "problemen"
The cake is a lie!
pi_90679795
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:46 schreef ex het volgende:
@J0ycie88 haha toevallig, dat heb ik ook :), maar ach het helpt stiekem bij mij toch merk ik, omdat je andere inzichten krijgt op je "problemen"
Ja klopt.. Het helpt me vaak ook wel :) Ach zal allemaal wel goed komen, nu voel ik me ook down omdat ik zoveel zin had in het nieuwe jaar, en ik nu gewoon ziek ben. Maar alsnog 2011 wordt een mooi jaar! Daar moet ik maar aan denken. Zo maar douche.. aankleden.. Vanavond naar mijn oom en hopen dat ik dat ga trekken met mijn zieke kop :p
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:53:04 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90679838
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef backgammon het volgende:
:D Waarom?

Als ik even heel eerlijk mag zijn, vind ik het best wel zorgwekkend hoeveel sommigen hier posten (diegenen zullen het van zichzelf wel weten). Ik lees nu een weekje mee en het is net alsof diegenen alleen maar bezig zijn met hun ex. Oude en verse wonden openrijten e.d. Zo'n dagje heb ik ook wel eens, maar elke dág zo sippen lijkt me niet gezond.

Ik hoop dat 2011 goeie dingen brengt voor jullie! :). Niet teleurgesteld zijn als je geen sms'je krijgt vannacht :*. Zoals ik al zei: Alles is veel voor wie niet veel verwacht; dat is voor mij persoonlijk een heel goed uitgangspunt gebleken.
Niet meer actief op Fok!
pi_90679865
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:52 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja klopt.. Het helpt me vaak ook wel :) Ach zal allemaal wel goed komen, nu voel ik me ook down omdat ik zoveel zin had in het nieuwe jaar, en ik nu gewoon ziek ben. Maar alsnog 2011 wordt een mooi jaar! Daar moet ik maar aan denken. Zo maar douche.. aankleden.. Vanavond naar mijn oom en hopen dat ik dat ga trekken met mijn zieke kop :p
Vrouwen! Zelfs hun 'ziek zijn' weten ze nog niet goed te plannen! ;)

Sterkte Joyce, je bent bijzonder! (vaak dan, nu niet zo heel erg, hihihi)
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:56:51 #152
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90680023
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als ik even heel eerlijk mag zijn, vind ik het best wel zorgwekkend hoeveel sommigen hier posten (diegenen zullen het van zichzelf wel weten). Ik lees nu een weekje mee en het is net alsof diegenen alleen maar bezig zijn met hun ex. Oude en verse wonden openrijten e.d. Zo'n dagje heb ik ook wel eens, maar elke dág zo sippen lijkt me niet gezond.

Ik hoop dat 2011 goeie dingen brengt voor jullie! :). Niet teleurgesteld zijn als je geen sms'je krijgt vannacht :*. Zoals ik al zei: Alles is veel voor wie niet veel verwacht; dat is voor mij persoonlijk een heel goed uitgangspunt gebleken.
Gewoon je weet goeie dingen te zeggen ;)

en idd, ik zit hier wel veel terwijl ik eigenlijk niet zoveel te vertellen heb nog.. XD
pi_90680090
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:53 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Vrouwen! Zelfs hun 'ziek zijn' weten ze nog niet goed te plannen! ;)

Sterkte Joyce, je bent bijzonder! (vaak dan, nu niet zo heel erg, hihihi)
O+
pi_90680140
Ik ook hoor, heb het meeste wat ik hier zeg al eerder gepost, misschien een week, een paar weken of maanden geleden maar so what, ik vind het leuk hier, ook om jullie posts te lezen en te vergelijken :)

Aan het begin hier echter maakte ik er soms een gewoonte van om om de 10 minuten te gaan kijken of er al iets nieuws gepost was, en dat soms de hele dag door.. Probeer dat te voorkomen, dan blijf je er namelijk wel in hangen!
Je gedachten verzetten, dingen ondernemen blijft toch de beste manier om te verwerken, nog beter dan dit topic!
pi_90680178
quote:
Als ik even heel eerlijk mag zijn, vind ik het best wel zorgwekkend hoeveel sommigen hier posten (diegenen zullen het van zichzelf wel weten).
Aanwezig ! B-)
Mijn excuus om hier véél te posten : geen zin om te werken :s)
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:01:44 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90680243
Ja maar weet je, wat jullie allemaal zeggen, daar ben ik óók allemaal doorheen gegaan. Slapeloze nachten, constant die drang om contact te zoeken. "Zal ik wel of niet mailen?". "Zal ik wel of niet sms'en?". En nu weet ik zeker dat ik niet ga sms'en vannacht (dat ik haar nummer uit m'n foon verwijderd heb destijds helpt wel :P, maar anders zou ik het ook niet doen). Ik heb gewoon gezegd wat ik zeggen wil, nu ligt de bal bij haar. Ik wil nu ook gewild worden ipv steeds maar een ander te willen :). Ze zit wel 24/7 in mijn hoofd, maar dat betekent niet dat ik haar ook 24/7 op de huid moet (willen) zitten ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_90680279
quote:

[..]

@Viking84: Ik vind je constatering indirect een waarde-oordeel voor hoe mensen om zouden moeten gaan met hun verdriet. Iedereen heeft iets anders in nuance meegemaakt, beleeft dat anders, heeft meer of minder ervaring, of kanaliseert dat anders.

Dan is er ook nog een algemeen verschil tussen mannen en vrouwen in relatie tot intensiteit en lengte van verwerking.

Door je indirecte waarde-oordeel (en ik ga ervan uit niet opzettelijk) kun je mensen die dat nodig hebben gaan wegjagen. Dat kan nooit de bedoeling zijn van een forum. Voor mij en anderen is het relatief nog vers, enkele maanden slechts of minder.
Maar diegenen die al een half jaar hun relatie uit hebben? Of diegenen die al vijf jaar verdriet hebben?
Wat mij betreft is iedereen welkom en ieder op zijn of haar eigen manier. Ik zal nimmer iemand willen tegenhouden te posten. Het feit dat ie post zegt op zich al genoeg...
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:04:36 #158
189961 ex
aperture science
pi_90680372
Hmm, me ex belt me nu, deze laat ik maar even gaan :).
The cake is a lie!
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:05:23 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90680410
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:02 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Viking84: Ik vind je constatering indirect een waarde-oordeel voor hoe mensen om zouden moeten gaan met hun verdriet. Iedereen heeft iets anders in nuance meegemaakt, beleeft dat anders, heeft meer of minder ervaring, of kanaliseert dat anders.

Dan is er ook nog een algemeen verschil tussen mannen en vrouwen in relatie tit intensiteit en lengte van verwerking.

Door je indirecte waarde-oordeel (en ik ga ervan uit niet opzettelijk) kun je mensen die dat nodig hebben gaan wegjagen. Dat kan nooit de bedoeling zijn van een forum. Voor mij en ander is het relatief nog vers, enkele maanden slechts of minder.
Maar diegenen die al een half jaar hun relatie uit hebben? Of diegenen die al vijf jaar verdriet hebben?
Wat mij betreft is iedereen welkom en ieder op zijn of haar eigen manier. Ik zal nimmer iemand willen tegenhouden te posten. Het feit dat ie post zegt op zich al genoeg...
Oh come on! Don't play that card with me! :D.
Geloof me: ik ben de eerste om dat wat jij nu allemaal schrijft te beamen (been there too), maar anderzijds is dit topic wel een platform voor mensen om hun verdriet te cultiveren en te zwelgen in zelfmedelijden, terwijl ze zonder er steeds over te schrijven misschien wel gemakkelijker mee om zouden kunnen gaan. Just sayin' :).
Niet meer actief op Fok!
pi_90680448
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:01 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar weet je, wat jullie allemaal zeggen, daar ben ik óók allemaal doorheen gegaan. Slapeloze nachten, constant die drang om contact te zoeken. "Zal ik wel of niet mailen?". "Zal ik wel of niet sms'en?". En nu weet ik zeker dat ik niet ga sms'en vannacht (dat ik haar nummer uit m'n foon verwijderd heb destijds helpt wel :P, maar anders zou ik het ook niet doen). Ik heb gewoon gezegd wat ik zeggen wil, nu ligt de bal bij haar. Ik wil nu ook gewild worden ipv steeds maar een ander te willen :). Ze zit wel 24/7 in mijn hoofd, maar dat betekent niet dat ik haar ook 24/7 op de huid moet (willen) zitten ;).
Anders gezegd; waar wil je nu dan over praten op het draadje "de kunst van het loslaten van je ex"? ;)
Strek je eens uit !
pi_90680450
Ik besef me ook dat ik hier erg veel post de laatste tijd. Ik vind het verhelderend om andermans meningen/gedachtegangen te lezen, en ook de ervaringen van anderen geven mij weer een andere kijk op het leven.
Het is voor mij een soort van verwerking. Op de momenten dat ik me heel erg kut voelde afgelopen week, waren er steevast een aantal mensen die mij er, bewust en onbewust, even doorheen geholpen hebben. Ik hoop dat ik andersom ook van waarde heb kunnen zijn.
Ik wil er zeker niet in blijven hangen, maar ik heb nog geen manier gevonden om eruit te komen. Dat ligt aan het hele plaatje van mijn leven op dit moment. De relatiebreuk speelt daar de overgrote rol in, maar er zijn ook andere dingen waardoor ik weinig afleiding kan vinden. Het is fijn om te praten met 'lotgenoten', de anonimiteit van het internet kan dan ook heel fijn zijn, alhoewel ik het idee heb dat ik met sommige mensen al een soort 'band' heb.

Iedereen verwerkt het op zijn eigen manier, of dat nu posten op een forum is, naar een psycholoog gaan, er helemaal niet over praten, of jezelf helemaal naar de klote zuipen is. Laat iedereen in zijn waarde. Daarmee wil ik niet zeggen dat je het rot bedoelt, maar het komt er nogal kloterig uit.
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:07:00 #162
189961 ex
aperture science
pi_90680512
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh come on! Don't play that card with me! :D.
Geloof me: ik ben de eerste om dat wat jij nu allemaal schrijft te beamen (been there too), maar anderzijds is dit topic wel een platform voor mensen om hun verdriet te cultiveren en te zwelgen in zelfmedelijden, terwijl ze zonder er steeds over te schrijven misschien wel gemakkelijker mee om zouden kunnen gaan. Just sayin' :).
Je bent aan het projecteren. Jouw manier is niet de enige manier. I'm not playing, just saying... ;)
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:08:01 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90680536
Ik zou gewoon willen dat jullie ook die rust ervaren die ik ervaar.
Niet meer actief op Fok!
pi_90680663
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Hoelang is het uit voor jou Viking84? Zullen we dat als harde maatstaf gaan hanteren? Sorry hoor, ik krijg altijd een gezonde allergie als mensen anderen gaan afmeten naar hoe zij dingen beleven of verwerken. Ieder mens is bijzonder. Jij ook. Als jij een vraag zou hebben die ik niet zou herkennen zou ik me in jou trachten je verplaatsen en je vanuit dat vertrekpunt antwoord willen geven. Dan zou ik dat niet willen wegwuifen als aanstellerig.

No hard feelings ok? We zitten gewoon op een andere golflente qua dit en het maakt me wel heel nieuwsgierig hoe lang het over is bij jou ;)
Strek je eens uit !
pi_90680729
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Dat willen we allemaal. :) Maar de manier waarop dat zal gaan gebeuren is voor iedereen verschillend, iedereen doet het anders. Dat is 'de kunst van het loslaten van je ex'.

Je sig spreekt overigens tegen dat je de rust hebt gevonden, Edge of Desire... Oh wat heb ik die vaak gedraaid de laatste tijd. 'Maybe this matress will spin on its axis, and find me on yours...'
pi_90680804
Voor sommige mensen geeft het juist ''rust'' he om hier te posten ;)

Nu denk ik overigens dat ik degene ben die nog regelmatig post in dit topic met een relatie die al het langste uit is van iedereen hier, maar op momentjes zoals nu dat ik al de hele middag zit te wachten voordat ik eindelijk om 5 uur naar dat feest kan gaan, is het nog best een leuk tijdverdrijf :D

Voor mij is het overigens al niet eens meer een optie om haar vanavond te sms'en. Ten eerste gaat dat niet eens, omdat ik haar nummer heb verwijderd, maar daarnaast heb ik gewoon geen zin meer om mezelf te kleineren.
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die deze mening met mij delen, maar ergens vind ik gewoon dat je het na een relatie van 8 maanden, uit elkaar gaan als vrienden, met aan het begin zelfs de mening dat het misschien allemaal nog wel goed kan komen, het niet kan maken om simpelweg nooit meer wat van je te laten horen....
pi_90680938
De reden dat ik hier post is omdat ik me hier vaak begrepen voel.. En ik dit gevoel niet heb bij vrienden en familie, die snappen niet dat ik me er af en toe nog zo klote door kan voelen.
pi_90681103
Blijkbaar was ik online op msn via mijn hotmail. Begint mijn ex tegen me te praten. Hoe het met me gaat, wat ik vanavond ga doen en dat hij het zo fijn vindt om te horen dat het wel goed met me gaat.
Hij gaat in mei reizen met een vriend in Japan. Erg fijn voor hem natuurlijk.

Maar man, ik voel me weer klote nu. Hij is zo berustend erin, zo koel. En ik denk nog hartstikke veel over hem na. Echt GVD. Mijn gevoel zegt dat het goed is, maar ik mis hem gewoon. Ik weet even niet wat ik met mezelf aan moet hoor. Nu heb ik alweer zo'n gevoel dat ik nooit over hem heen kom en hij verder gaat met zijn leven en al zoveel afstand van mij heeft genomen en dat ik dat niet kan...
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:24:25 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90681190
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:11 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hoelang is het uit voor jou Viking84? Zullen we dat als harde maatstaf gaan hanteren? Sorry hoor, ik krijg altijd een gezonde allergie als mensen anderen gaan afmeten naar hoe zij dingen beleven of verwerken. Ieder mens is bijzonder. Jij ook. Als jij een vraag zou hebben die ik niet zou herkennen zou ik me in jou trachten je verplaatsen en je vanuit dat vertrekpunt antwoord willen geven. Dan zou ik dat niet willen wegwuifen als aanstellerig.

No hard feelings ok? We zitten gewoon op een andere golflente qua dit en het maakt me wel heel nieuwsgierig hoe lang het over is bij jou ;)
Laten we het er maar op houden dat ik niet snap dat mensen na een breuk hier steeds komen posten, maar dat is kennelijk persoonlijk. Ik ben het type dat alles wat nog aan die tijd herinnert het liefst wil wissen (Eternal sunshine of the spotless mind) en dat voor zover mogelijk ook doet: e-mails weg, telefoonnummer wissen, wat dan ook.

En ik lees / post hier, omdat ik het interessant vind om te lezen hoe anderen ermee omgaan en omdat er soms hele mooie liedjes gepost worden O+.

Tot slot: als je mijn post van gisteren gelezen hebt, had je geweten dat ik niets afmeet naar hoe lang iets geduurd heeft. Kortstondige affaires kunnen heel heftig zijn.

En wb mijn sig heb je gelijk: het is niet over. Als dat wel zo was, kwam ik hier überhaupt niet, aangezien ik immers alles tracht te wissen ;). Maar ik heb wel geleerd van de dingen die ik eerder gedaan heb en ik zie anderen hier dezelfde fouten maken (ongeacht of ze hier nu iets aan kunnen doen of niet; waarschijnlijk niet: ik wist ook wat ik fout deed, maar kon er toch niet mee stoppen). Je vroeg me een tijdje geleden naar mijn plan om haar terug te winnen. Dat is het hem nu juist: er is geen plan. Ik geloof dat het goed komt, zolang er wederzijdse affectie is en als je maar laat merken dat je om die ander geeft. Veel meer dan dat kun je ook niet doen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_90681252
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:22 schreef Faerie het volgende:
Blijkbaar was ik online op msn via mijn hotmail. Begint mijn ex tegen me te praten. Hoe het met me gaat, wat ik vanavond ga doen en dat hij het zo fijn vindt om te horen dat het wel goed met me gaat.
Hij gaat in mei reizen met een vriend in Japan. Erg fijn voor hem natuurlijk.

Maar man, ik voel me weer klote nu. Hij is zo berustend erin, zo koel. En ik denk nog hartstikke veel over hem na. Echt GVD. Mijn gevoel zegt dat het goed is, maar ik mis hem gewoon. Ik weet even niet wat ik met mezelf aan moet hoor. Nu heb ik alweer zo'n gevoel dat ik nooit over hem heen kom en hij verder gaat met zijn leven en al zoveel afstand van mij heeft genomen en dat ik dat niet kan...
Waarom bgon ie tegen je te praten? Zo berustend en koel is hij dus niet. Want zijn actie laat iets heel anders zien.
Vraag is of jij hem nog wilt toelaten je zo te behandelen. Hij smijt de deur voor je neus dicht terwijl jij zoveel gegeven hebt en als jij online bent komt ie binnen zonder kloppen....
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:26:02 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90681253
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:12 schreef Mr.Myst het volgende:
[quote]Je sig spreekt overigens tegen dat je de rust hebt gevonden, Edge of Desire... Oh wat heb ik die vaak gedraaid de laatste tijd. 'Maybe this matress will spin on its axis, and find me on yours...'
Ik heb de hele ochtend niks anders gedraaid dan dat nr + Live with me van Massive Attack :@.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:28:13 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90681338
@Faerie: als je hem onverschillig liet, sprak 'ie je niet aan. Vraag is alleen: wat was zijn bedoeling met dat aanspreken? Liefde hoeft niet meteen plaats te maken voor onverschilligheid hè? Ik kan / kon daar nooit zoveel mee, persoonlijk.
Niet meer actief op Fok!
pi_90681340
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Laten we het er maar op houden dat ik niet snap dat mensen na een breuk hier steeds komen posten, maar dat is kennelijk persoonlijk. Ik ben het type dat alles wat nog aan die tijd herinnert het liefst wil wissen (Eternal sunshine of the spotless mind) en dat voor zover mogelijk ook doet: e-mails weg, telefoonnummer wissen, wat dan ook.

En ik lees / post hier, omdat ik het interessant vind om te lezen hoe anderen ermee omgaan en omdat er soms hele mooie liedjes gepost worden O+.

Tot slot: als je mijn post van gisteren gelezen hebt, had je geweten dat ik niets afmeet naar hoe lang iets geduurd heeft. Kortstondige affaires kunnen heel heftig zijn.

En wb mijn sig heb je gelijk: het is niet over. Als dat wel zo was, kwam ik hier überhaupt niet, aangezien ik immers alles tracht te wissen ;). Maar ik heb wel geleerd van de dingen die ik eerder gedaan heb en ik zie anderen hier dezelfde fouten maken (ongeacht of ze hier nu iets aan kunnen doen of niet; waarschijnlijk niet: ik wist ook wat ik fout deed, maar kon er toch niet mee stoppen). Je vroeg me een tijdje geleden naar mijn plan om haar terug te winnen. Dat is het hem nu juist: er is geen plan. Ik geloof dat het goed komt, zolang er wederzijdse affectie is en als je maar laat merken dat je om die ander geeft. Veel meer dan dat kun je ook niet doen :).
Je laatste alinea vind ik van wonderbare schoonheid. Precies mijn gedachte qua mijn ex. Bij haar zit nog veel emotie wat op dit moment achter een muur verstopt zit....

(btw; ben je nu man of vrouw?)
Strek je eens uit !
pi_90681378
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:26 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Waarom bgon ie tegen je te praten? Zo berustend en koel is hij dus niet. Want zijn actie laat iets heel anders zien.
Vraag is of jij hem nog wilt toelaten je zo te behandelen. Hij smijt de deur voor je neus dicht terwijl jij zoveel gegeven hebt en als jij online bent komt ie binnen zonder kloppen....
Nou dit snap ik eerlijk gezegd niet helemaal...

In mijn ogen is het toch juist volstrekt normaal om zo af en toe eens aan een ex waar je lief en leed mee hebt gedeeld gewoon simpelweg eens te vragen hoe het gaat?

Weet verder niet hoelang het uit is oid, als het slechts een paar weken is komt er hoogstwaarschijnlijk een hoop toneel bij kijken, maar zijn er al maanden verstreken vind ik het persoonlijk eerder normaal dan raar dat je ( niet elke dag.week natuurlijk ) eens aan je ex vraagt what's up...
pi_90681427
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:29 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Nou dit snap ik eerlijk gezegd niet helemaal...

In mijn ogen is het toch juist volstrekt normaal om zo af en toe eens aan een ex waar je lief en leed mee hebt gedeeld gewoon simpelweg eens te vragen hoe het gaat?

Weet verder niet hoelang het uit is oid, als het slechts een paar weken is komt er hoogstwaarschijnlijk een hoop toneel bij kijken, maar zijn er al maanden verstreken vind ik het persoonlijk eerder normaal dan raar dat je ( niet elke dag.week natuurlijk ) eens aan je ex vraagt what's up...
Ik zou echt niet willen dat mijn ex dat doet bij mij hoor.. Ligt denk ik vooral om de manier waarop het uit is gegaan.
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:30:49 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90681429
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:28 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Je laatste alinea vind ik van wonderbare schoonheid. Precies mijn gedachte qua mijn ex. Bij haar zit nog veel emotie wat op dit moment achter een muur verstopt zit....

(btw; ben je nu man of vrouw?)
Vrouw ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_90681462
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:17 schreef J0ycie88 het volgende:
De reden dat ik hier post is omdat ik me hier vaak begrepen voel.. En ik dit gevoel niet heb bij vrienden en familie, die snappen niet dat ik me er af en toe nog zo klote door kan voelen.
Juist! Ik heb (bewust) sinds maandag niks meer tegen mijn ouders over mijn ex gezegd. Ik kan er hartstikke goed met ze over praten, maar ze gaan eraan onderdoor als ze zien hoe moeilijk ik het ermee heb. Door er zoveel over te praten is onze kerst al gigantisch verkloot (had ze maar nooit op Kerstavond een smsje gestuurd!), en ondanks dat ze er voor me zijn, ze naar me luisteren en me advies geven, doe ik hun er ook heel veel verdriet mee.
Ze zien aan me hoeveel het met me doet, ik ben meer dan 10 kilo afgevallen (terwijl ik met mijn 1.88m ergens rond de 78 kilo woog), heb wallen onder mijn ogen van hier tot Tokio.
Voor hun kwam het ook onverwacht, ze vinden het ook lastig, maar hebben het nog lastiger met het feit dat ik het er zo moeilijk mee heb. Daarom probeer ik het een beetje te verbergen, door het er maar niet meer over te hebben.

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb de hele ochtend niks anders gedraaid dan dat nr + Live with me van Massive Attack :@.
Live with me... Was een goede tip van Natalie, doet me ook echt iets om daar naar te luisteren.
Verder vind ik afleiding in het maken van muziek. Ik hield ook van af en toe een spelletje op mijn Playstation, en een boek lezen. De Playstation staat al 2 maanden uit, en op lezen kan ik me niet goed concentreren. Dan maar muziek en Fok ;)

Verder vind ik het fijn om te lezen hoe jij met jouw breuk omgaat. Dat is een hele andere manier dan waarop ik het doe, maar dat is iets persoonlijks, en je moet doen wat het beste bij je past.
Wat betreft het plan om haar terug te winnen: Ik heb de afgelopen tijd genoeg affectie getoond, en het bleek allemaal 'niks' waard te zijn. Vandaar mijn keuze om voorlopig maar niks van mij te laten horen. Daardoor kan ik misschien ook meer afstand nemen, en de boel verwerken.
Ze weet immers hoe mijn gevoelens voor haar zijn, daar hoef ik haar niet lastig mee te blijven vallen.
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:36:02 #179
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90681607
quote:
Verder vind ik het fijn om te lezen hoe jij met jouw breuk omgaat. Dat is een hele andere manier dan waarop ik het doe, maar dat is iets persoonlijks, en je moet doen wat het beste bij je past.
Wat betreft het plan om haar terug te winnen: Ik heb de afgelopen tijd genoeg affectie getoond, en het bleek allemaal 'niks' waard te zijn. Vandaar mijn keuze om voorlopig maar niks van mij te laten horen. Daardoor kan ik misschien ook meer afstand nemen, en de boel verwerken.
Ze weet immers hoe mijn gevoelens voor haar zijn, daar hoef ik haar niet lastig mee te blijven vallen.
Dat doe ik nu ook, ik neem afstand van haar en als ze mij mist of terug wil dan hoor ik dat vanzelf.
Zij weet hoe ik er over denk dus het heeft geen nut om door te blijven gaan met contact zoeken etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door backgammon op 31-12-2010 16:41:17 ]
pi_90681619
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:31 schreef Mr.Myst het volgende:

:Y
Strek je eens uit !
pi_90681795
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:30 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik zou echt niet willen dat mijn ex dat doet bij mij hoor.. Ligt denk ik vooral om de manier waarop het uit is gegaan.
Nee, voorwaarde is dan wel dat je onder relatief goede omstandigheden uit elkaar bent gegaan...
Er moet geen haat / wrok etc meer meespelen...

Wanneer dat niet het geval is, vind ik het niet meer dan normaal dat je af en toe nog eens iets van je laat horen. Exen horen niet meer tot je dierbaarsten vaak, maar imo moet je ze ook niet als vuilnis behandelen ( onder bovengenoemde voorwaarden ) ....
pi_90681947
quote:

[..]

Juist! Ik heb (bewust) sinds maandag niks meer tegen mijn ouders over mijn ex gezegd. Ik kan er hartstikke goed met ze over praten, maar ze gaan eraan onderdoor als ze zien hoe moeilijk ik het ermee heb. Door er zoveel over te praten is onze kerst al gigantisch verkloot (had ze maar nooit op Kerstavond een smsje gestuurd!), en ondanks dat ze er voor me zijn, ze naar me luisteren en me advies geven, doe ik hun er ook heel veel verdriet mee.
Ze zien aan me hoeveel het met me doet, ik ben meer dan 10 kilo afgevallen (terwijl ik met mijn 1.88m ergens rond de 78 kilo woog), heb wallen onder mijn ogen van hier tot Tokio.
Voor hun kwam het ook onverwacht, ze vinden het ook lastig, maar hebben het nog lastiger met het feit dat ik het er zo moeilijk mee heb. Daarom probeer ik het een beetje te verbergen, door het er maar niet meer over te hebben.

[..]

Live with me... Was een goede tip van Natalie, doet me ook echt iets om daar naar te luisteren.
Verder vind ik afleiding in het maken van muziek. Ik hield ook van af en toe een spelletje op mijn Playstation, en een boek lezen. De Playstation staat al 2 maanden uit, en op lezen kan ik me niet goed concentreren. Dan maar muziek en Fok ;)

Behoorlijk herkenbaar allemaal. Alleen heeft het met mij lichamelijk niet zoveel leed gedaan. Eerder goed, aangezien ik nu vaker bij de sportschool kom dan voorheen. Maar ik kom hier, en ik zie mensen posten die in hetzelfde schuitje zitten als ik. Die verbondenheid is voor mij op dat moment gek genoeg al voldoende. Wetende dat je niet de enige bent die zich vervelend voelt over waar het met je relatie heen is gegaan. Ik heb tot een maand terug nog regelmatig seks met haar gehad, maar daar zijn we inmiddels mee gestopt. Anders bleven we er maar in hangen en komen we niet vooruit. Wel jammer natuurlijk, want het was heerlijk. Maar uiteindelijk toch het beste, want ze wil beslist geen relatie. Ik ben nu op de tour gegaan van: "als jij niks laat horen dan laat ik ook niks van me horen". En dat werkt wel. Ik hou me er steeds minder mee bezig, en verzet mn zinnen op andere dingen (en vrouwen). Nu zoekt zij steeds de aandacht weer op door middel van smsjes sturen. Ze kan me dus toch niet loslaten.
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:45:59 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90682020
quote:
Nou, 'lastig vallen'. Als je drie mails op een dag gaat sturen (en ook dat heb ik gedaan), dan is het lastig vallen. Maar je kunt ook het contact gewoon warm houden, zonder wonderen te verwachten. Ik vind het al heel mooi dat er weer contact ís en alles wat er nog meer uit komt, is een cadeautje :).
Niet meer actief op Fok!
pi_90682362
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:28 schreef Viking84 het volgende:
@Faerie: als je hem onverschillig liet, sprak 'ie je niet aan. Vraag is alleen: wat was zijn bedoeling met dat aanspreken? Liefde hoeft niet meteen plaats te maken voor onverschilligheid hè? Ik kan / kon daar nooit zoveel mee, persoonlijk.
Tja, volgens mij wilde hij gewoon echt even weten hoe het me gaat. En daarnaast wilde hij volgens mij ook heel graag laten weten hoe hij zijn leven oppakt. Dat hij gaat reizen in Japan met een vriend. Dat hij dus zijn leven heel makkelijk zo verandert. Zo kan ik er echt niet mee omgaan. Het doet me nog teveel en ik wil ook helemaal niet weten dat hij vanavond gaat feesten en in mei naar Japan gaat. Voel me meteen weer de mindere van ons twee omdat ik echt nog wel af en toe dipjes heb zoals nu..
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:57:56 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90682568
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:53 schreef Faerie het volgende:

[..]

Tja, volgens mij wilde hij gewoon echt even weten hoe het me gaat. En daarnaast wilde hij volgens mij ook heel graag laten weten hoe hij zijn leven oppakt. Dat hij gaat reizen in Japan met een vriend. Dat hij dus zijn leven heel makkelijk zo verandert. Zo kan ik er echt niet mee omgaan. Het doet me nog teveel en ik wil ook helemaal niet weten dat hij vanavond gaat feesten en in mei naar Japan gaat. Voel me meteen weer de mindere van ons twee omdat ik echt nog wel af en toe dipjes heb zoals nu..
Ik weet het niet, hoor. Je moet niet zo snel dergelijke conclusies trekken. Ik heb ook wel heel stoer geroepen wat voor leuke dingen ik allemaal ging doen, terwijl ik intussen van binnen gewoon doodging. Zoals ik al zei: ik kan niks met dat soort gesprekken en ik zou meteen vragen wat die ander nu wil: gewoon weten hoe het met me gaat of is er meer aan de hand?
Niet meer actief op Fok!
pi_90682638
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:53 schreef Faerie het volgende:

[..]

Tja. lullig gezegd bewijst het ook op een lullige manier hoe egocentrisch hij omgaat met de breuk. Het lijkt hem hoegenaamd weinig tot niets te interesseren wat het met jou doet want hij wil zijn ei kwijt.
Zet een total block neer. Maak hem duidelijk dat jij dat soort mensen niet in jouw leven wilt. Je bent sterker dan je denkt als je weet welke acties en mogelijkheden je allemaal tot je beschikking hebt ;)

Succes en maak er een leuke avond/nacht van jij!

Een mede-brabo.
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:01:16 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90682724
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:59 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Tja. lullig gezegd bewijst het ook op een lullige manier hoe egocentrisch hij omgaat met de breuk. Het lijkt hem hoegenaamd weinig tot niets te interesseren wat het met jou doet want hij wil zijn ei kwijt.
Zet een total block neer. Maak hem duidelijk dat jij dat soort mensen niet in jouw leven wilt. Je bent sterker dan je denkt als je weet welke acties en mogelijkheden je allemaal tot je beschikking hebt ;)

Succes en maak er een leuke avond/nacht van jij!

Een mede-brabo.
Je kunt het op twee totáál verschillende manieren opvatten ;) (zie mijn post). Dat maakt communicatie soms ook zo eng: je kunt verkeerde conclusies trekken waarmee je de deur naar een ander voorgoed dichtgooit. Vandaar ook dat ik zeg: vraag het gewoon! Dan blijf je iig niet zitten met: "Wat als hij iets heel anders bedoeld had?"
Niet meer actief op Fok!
pi_90682784
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je kunt het op twee totáál verschillende manieren opvatten ;) (zie mijn post). Dat maakt communicatie soms ook zo eng: je kunt verkeerde conclusies trekken waarmee je de deur naar een ander voorgoed dichtgooit.
Tja, hoe weet je dan welke conclusie je moet trekken. Ik denk dat ik geen conclusie hoef te trekken want dan ben ik weer teveel met hem bezig. Ik ben meer aan het zoeken naar waarom ik me hierdoor zo verdrietig voel..
pi_90682817
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:02 schreef Faerie het volgende:

[..]

Tja, hoe weet je dan welke conclusie je moet trekken. Ik denk dat ik geen conclusie hoef te trekken want dan ben ik weer teveel met hem bezig. Ik ben meer aan het zoeken naar waarom ik me hierdoor zo verdrietig voel..
Hij had het toch van de een op de andere dag uitgemaakt en bleek toen 'ineens' al een ander te hebben?
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:03:35 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90682830
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:02 schreef Faerie het volgende:

[..]

Omdat hij - volgens jou! - zo gemakkelijk doorgaat met zijn leven en jij daar meer moeite mee hebt. Maar zoals ik al zei: misschien voel je je wel volkomen onterecht zo verdrietig.
Niet meer actief op Fok!
pi_90682865
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:03 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hij had het toch van de een op de andere dag uitgemaakt en bleek toen 'ineens' al een ander te hebben?
Nee, vorige week waren er al heel de week twijfels van zijn kant. En hij heeft geen ander. Hij had gewoon een meisje ontmoet waar spanning mee was en hij had bijna met haar gezoend en hij schrok dat hij daarvoor open stond, dus toen is hij heel erg gaan twijfelen.
pi_90683014
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:40 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Nee, voorwaarde is dan wel dat je onder relatief goede omstandigheden uit elkaar bent gegaan...
Er moet geen haat / wrok etc meer meespelen...

Wanneer dat niet het geval is, vind ik het niet meer dan normaal dat je af en toe nog eens iets van je laat horen. Exen horen niet meer tot je dierbaarsten vaak, maar imo moet je ze ook niet als vuilnis behandelen ( onder bovengenoemde voorwaarden ) ....
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, 'lastig vallen'. Als je drie mails op een dag gaat sturen (en ook dat heb ik gedaan), dan is het lastig vallen. Maar je kunt ook het contact gewoon warm houden, zonder wonderen te verwachten. Ik vind het al heel mooi dat er weer contact ís en alles wat er nog meer uit komt, is een cadeautje :).
Dat heb ik gelukkig nooit gedaan, alleen is het in mijn geval zo dat contact houden niet werkt. Door de manier waarop het uitgegaan is, door wat er de laatste weken gebeurd is. We hebben geen ruzie, integendeel zelfs. Als je mijn situatie beter zou kennen, zou je begrijpen waarom ik geen contact meer opneem. :) (En dat staat er lullig, maar zo is dat absoluut niet bedoeld) Ik zou niets liever willen dan weer contact met haar te hebben, maar ik kan het op dit moment niet los zien van 'liefde'. Dan is het voor mij beter om helemaal geen contact te hebben. Misschien dat er ooit wel weer iets van contact komt, misschien neem ik ooit zelf wel weer contact op. Dat laatste ga ik voorlopig in ieder geval niet doen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:44 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Behoorlijk herkenbaar allemaal. Alleen heeft het met mij lichamelijk niet zoveel leed gedaan. Eerder goed, aangezien ik nu vaker bij de sportschool kom dan voorheen. Maar ik kom hier, en ik zie mensen posten die in hetzelfde schuitje zitten als ik. Die verbondenheid is voor mij op dat moment gek genoeg al voldoende. Wetende dat je niet de enige bent die zich vervelend voelt over waar het met je relatie heen is gegaan. Ik heb tot een maand terug nog regelmatig seks met haar gehad, maar daar zijn we inmiddels mee gestopt. Anders bleven we er maar in hangen en komen we niet vooruit. Wel jammer natuurlijk, want het was heerlijk. Maar uiteindelijk toch het beste, want ze wil beslist geen relatie. Ik ben nu op de tour gegaan van: "als jij niks laat horen dan laat ik ook niks van me horen". En dat werkt wel. Ik hou me er steeds minder mee bezig, en verzet mn zinnen op andere dingen (en vrouwen). Nu zoekt zij steeds de aandacht weer op door middel van smsjes sturen. Ze kan me dus toch niet loslaten.
Hoe lang is het bij jou al uit? Ze kan je inderdaad niet loslaten als ze je berichtjes blijft sturen, maar doet ze dat omdat ze vrienden wil zijn, of zit er meer achter. Dat moet je je afvragen.
pi_90683022
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omdat hij - volgens jou! - zo gemakkelijk doorgaat met zijn leven en jij daar meer moeite mee hebt. Maar zoals ik al zei: misschien voel je je wel volkomen onterecht zo verdrietig.
Dat is waar ja, vorig jaar toen het met hem uitging deed hij precies hetzelfde. En toen na 3 maanden zocht hij weer contact met me, hij miste me en ons contact zo erg en voelde zich echt rot daarom. Ik denk echt dat hij zo aan andere mensen wil laten lijken alsof hij zo sterk is en het hem niks doet.
pi_90683055
Lieve schatten, ik denk dat deze discussie niet helpt voor Faerie...

Ik vind zelf dat haar ex een beetje mag nadenken over haar gevoel en hier zijn gedrag op moet aanpassen. Hij moet haar even de rust geven!
En jij Faerie, moet er vanavond gewoon een hele leuke avond van gaan maken!
pi_90683066
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:04 schreef Faerie het volgende:

[..]

Nee, vorige week waren er al heel de week twijfels van zijn kant. En hij heeft geen ander. Hij had gewoon een meisje ontmoet waar spanning mee was en hij had bijna met haar gezoend en hij schrok dat hij daarvoor open stond, dus toen is hij heel erg gaan twijfelen.
Ok....dan ga ik nu samen met Viking in hetzelfde keuzevakje staan ;)

Je vindt maar op 1 manier de waarheid, dat is niet door voor hem te gaan denken maar het te vragen aan hem.
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:09:36 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90683096
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:07 schreef Mr.Myst het volgende:
Dat heb ik gelukkig nooit gedaan, alleen is het in mijn geval zo dat contact houden niet werkt. Door de manier waarop het uitgegaan is, door wat er de laatste weken gebeurd is. We hebben geen ruzie, integendeel zelfs. Als je mijn situatie beter zou kennen, zou je begrijpen waarom ik geen contact meer opneem. :) (En dat staat er lullig, maar zo is dat absoluut niet bedoeld) Ik zou niets liever willen dan weer contact met haar te hebben, maar ik kan het op dit moment niet los zien van 'liefde'. Dan is het voor mij beter om helemaal geen contact te hebben. Misschien dat er ooit wel weer iets van contact komt, misschien neem ik ooit zelf wel weer contact op. Dat laatste ga ik voorlopig in ieder geval niet doen.
Niet doen als het niet goed voelt :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:10:44 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90683149
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:08 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ok....dan ga ik nu samen met Viking in hetzelfde keuzevakje staan ;)

Je vindt maar op 1 manier de waarheid, dat is niet door voor hem te gaan denken maar het te vragen aan hem.
Idd. Zeker als het al eerder zo gegaan is, heb je echt reden om hem te VRAGEN wat hij nu eigenlijk wil. Heb ik ook gedaan en dat gaf mij rust.
Niet meer actief op Fok!
pi_90683188
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Lieve schatten, ik denk dat deze discussie niet helpt voor Faerie...

Ik vind zelf dat haar ex een beetje mag nadenken over haar gevoel en hier zijn gedrag op moet aanpassen. Hij moet haar even de rust geven!
En jij Faerie, moet er vanavond gewoon een hele leuke avond van gaan maken!
Misschien was dit een onzinnige post.. Mijn excuus dan, maar zou het zelf niet aankunnen als er zo over gediscussieerd zou worden.. Misschien is dit voor Faerie helemaal niet zo.. Meer mijn ding dus..
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:14:27 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90683328
Voor een deel doe je (ik iig) natuurlijk ook wat je denkt dat hóórt. Je wanhopig aan iemands voeten werpen is niet sexy, dus kwebbel je maar vrolijk een eind weg over de wilde plannen die je gemaakt hebt. Terwijl je intussen het liefst dat eerste zou doen :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_90683446
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd. Zeker als het al eerder zo gegaan is, heb je echt reden om hem te VRAGEN wat hij nu eigenlijk wil. Heb ik ook gedaan en dat gaf mij rust.
Dat ik hem moet vragen wat hij wilde met dat contact? Ik denk dat ik al weet wat hij gaat zeggen: dat hij het gewoon serieus fijn vond om te weten hoe het met me gaat. Ik zou ook niet weten waarom ik wel zou willen weten waarom hij contact met me zocht. Dan richt ik alle aandacht weer op hem, terwijl het nu om mij gaat.
pi_90683494
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Voor een deel doe je (ik iig) natuurlijk ook wat je denkt dat hóórt. Je wanhopig aan iemands voeten werpen is niet sexy, dus kwebbel je maar vrolijk een eind weg over de wilde plannen die je gemaakt hebt. Terwijl je intussen het liefst dat eerste zou doen :@.
Ik heb het eerder gezegd:
Soms zeggen mensen wat ze willen denken en willen voelen, maar dat kan iets heel anders zijn dan ze werkelijk denken en werkelijk voelen......
Strek je eens uit !
pi_90683546
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet doen als het niet goed voelt :).
Precies, al worden mijn gevoelens heen en weer geslingerd. Ik wil wel contact opnemen, maar nogmaals, ik schiet er niks mee op. Ik word er op dit moment alleen maar ongelukkiger van, omdat ik zo geen afstand neem, en toch weer verwachtingen krijg die op dit moment niet waargemaakt kunnen worden. Daar schrik ik haar weer mee af, en mocht er nog een hele kleine kans inzitten dat het goed komt, verpest ik die daar weer mee.

Ik heb twee keuzes:
- Contact opnemen: Mezelf pijnigen en de boel nog meer verpesten (uiteindelijk)
- Geen contact opnemen: Mezelf pijnigen (want ik wil het wel), maar wel doen wat het beste is in deze situatie: Afstand nemen.

Dan lijkt me optie twee beter. Hoewel ik mezelf dan een klootzak voel omdat ik niks van me laat horen. Anderzijds is zij degene die me gedumpt heeft zonder echte reden, en heb ik me nog nooit als een klootzak gedragen in onze relatie. Dat zit gewoon niet in mijn karakter.

Ze weet hoe ik me voel, hoe ik over 'ons' denk, en wat ik zou willen. Dat heb ik haar de laatste tijd vaak genoeg duidelijk gemaakt. Op het moment dat ze contact met mij opneemt, zal ik haar met open armen ontvangen, voorlopig in ieder geval nog wel. Maar dan is de situatie ook veranderd.

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:18 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Soms zeggen mensen wat ze willen denken en willen voelen, maar dat kan iets heel anders zijn dan ze werkelijk denken en werkelijk voelen......
En daar verdenk ik mijn ex ook van. Zeker weten doe je dat echter nooit, behalve als ze het je zelf verteld.

Zo, en nu ga ik eten.
pi_90683609
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:19 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Precies, al worden mijn gevoelens heen en weer geslingerd. Ik wil wel contact opnemen, maar nogmaals, ik schiet er niks mee op. Ik word er op dit moment alleen maar ongelukkiger van, omdat ik zo geen afstand neem, en toch weer verwachtingen krijg die op dit moment niet waargemaakt kunnen worden. Daar schrik ik haar weer mee af, en mocht er nog een hele kleine kans inzitten dat het goed komt, verpest ik die daar weer mee.

Ik heb twee keuzes:
- Contact opnemen: Mezelf pijnigen en de boel nog meer verpesten (uiteindelijk)
- Geen contact opnemen: Mezelf pijnigen (want ik wil het wel), maar wel doen wat het beste is in deze situatie: Afstand nemen.

Dan lijkt me optie twee beter. Hoewel ik mezelf dan een klootzak voel omdat ik niks van me laat horen. Anderzijds is zij degene die me gedumpt heeft zonder echte reden, en heb ik me nog nooit als een klootzak gedragen in onze relatie. Dat zit gewoon niet in mijn karakter.

Ze weet hoe ik me voel, hoe ik over 'ons' denk, en wat ik zou willen. Dat heb ik haar de laatste tijd vaak genoeg duidelijk gemaakt. Op het moment dat ze contact met mij opneemt, zal ik haar met open armen ontvangen, voorlopig in ieder geval nog wel. Maar dan is de situatie ook veranderd.
Je hoeft haar dan niet met open armen te ontvangen..... Denk daar maar eens over na.
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:33:05 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90684122
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:18 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ook in dit topic :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_90684127
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:07 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]

Hoe lang is het bij jou al uit? Ze kan je inderdaad niet loslaten als ze je berichtjes blijft sturen, maar doet ze dat omdat ze vrienden wil zijn, of zit er meer achter. Dat moet je je afvragen.
Het is nu 3 maanden uit. En ze zegt zelf dat ze het doet om vrienden te blijven. Maar goed ze vraagt mij altijd advies over moeilijke zaken, ze praat tegen me over van alles en nog wat. Vanmiddag vond ze het ook nodig om te melden dat ze al de hele week geil is. Wat ik dan weer met die info moet weet ik ook niet, maar goed. Het is ook wel een beetje dat ze verder maar weinig mensen heeft waar ze mee omgaat. En dat komt deels omdat ze het zelf allemaal afstoot. Sinds het uit is, zit ze meestal thuis een beetje te niksen. Ze heeft nergens zin in, en ze is volgens mij vaak eenzaam. In tegenstelling tot ik, die eigenlijk iedere dag wel wat te doen heeft, en in het weekend maximaal met mn vrienden optrek.
pi_90684176
Nou het eerste smsje is binnen.. Van ex zijn nieuwe meisje. Ik ga er maar vanuit dat ze het naar heel haar telefoonlijst geeft gestuurd :P
pi_90684711
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ook in dit topic :P.
Right! ;)
Strek je eens uit !
pi_90684929
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je kunt het op twee totáál verschillende manieren opvatten ;) (zie mijn post). Dat maakt communicatie soms ook zo eng: je kunt verkeerde conclusies trekken waarmee je de deur naar een ander voorgoed dichtgooit. Vandaar ook dat ik zeg: vraag het gewoon! Dan blijf je iig niet zitten met: "Wat als hij iets heel anders bedoeld had?"
Het gewoon vragen wat de ander bedoelt, heb ik geprobeerd. Het ging via email. Dit is hoe één van de laatste conversaties ging...

Octagon : Wat ben ik voor jou ? Geweest ?
Ex : Mijn steun en toeverlaat, dat ben jij. (*)

Op het moment dat ex dit typt, is ze 3 weken met een ander.
En omdat dit volgens Octagon tegenwoordige tijd is, schrijft hij...
Octagon : Komaan schat, dat kun je niet menen. Besef je wel wat je zegt ?

Waarop ex zich begint te verdedigen en te zeggen dat ik de rest van de email moet lezen (over hoe relaties veranderen)... Leidde uiteindelijk de eerste stilte tussen ex en Octagon in...
Die stilte werd door ex verbroken, na een 10-tal uur, met oa. de mededeling dat ze mij ook niet los kon laten.
Hierop vroeg ik haar of ze dacht dat het niet nodig was elkaar te spreken... maar dat kon (en kan) niet (oa. omdat ze bang is te 'plooien' - lees : te vallen voor mijn charmes - niet dat ik die heb maar soit :') ). En deze vraag heeft dan uiteindelijk de huidige stilte tussen ex en Octagon ingeleid.

Tja, daar sta je dan met het "gewoon vragen" :? Werkt spijtig genoeg ook niet altijd }:|
pi_90685328
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Been there, done that...
Als iets goed aanvoelt (voor mij dan, niet voor de dumpende partij), dan wil ik daar voor vechten, inclusief het onsexy aan de voeten werpen. Heb ik geen problemen mee.

Mijn problemen komen pas op het moment dat blijkt dat de "weg terug" definitief afgesloten wordt.
Dat is ook het moment waarop ik mij afsluit, en het contact verbreek. Ik hoef de wilde plannen van mijn ex niet te weten (die beelden komen wel vanzelf in mijn hoofd :().
pi_90685494
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:33 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Het is nu 3 maanden uit. En ze zegt zelf dat ze het doet om vrienden te blijven. Maar goed ze vraagt mij altijd advies over moeilijke zaken, ze praat tegen me over van alles en nog wat. Vanmiddag vond ze het ook nodig om te melden dat ze al de hele week geil is. Wat ik dan weer met die info moet weet ik ook niet, maar goed. Het is ook wel een beetje dat ze verder maar weinig mensen heeft waar ze mee omgaat. En dat komt deels omdat ze het zelf allemaal afstoot. Sinds het uit is, zit ze meestal thuis een beetje te niksen. Ze heeft nergens zin in, en ze is volgens mij vaak eenzaam. In tegenstelling tot ik, die eigenlijk iedere dag wel wat te doen heeft, en in het weekend maximaal met mn vrienden optrek.
Dacht het niet ! })

(sorry, was te makkelijk - ik hoop dat je het niet erg vindt)
  vrijdag 31 december 2010 @ 18:14:44 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90685968
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:59 schreef Octagon het volgende:

[..]

Been there, done that...
Als iets goed aanvoelt (voor mij dan, niet voor de dumpende partij), dan wil ik daar voor vechten, inclusief het onsexy aan de voeten werpen. Heb ik geen problemen mee.
Herkenbaar hoor! Ik heb ook echt dingen gedaan waarvan ik achteraf denk: :|W . Maar dat kon me niets schelen: alles om haar aandacht terug te winnen. Ik vind het ook phony om te doen alsof het anders is, maar als het gevoel er niet (genoeg) is aan de andere kant, bereik je er zo weinig mee. Terwijl je er misschien niet iets mee moet willen bereiken, maar het gewoon moet zien als je gevoelens op tafel leggen: zo sta ik er in (inclusief het de boel in de hens willen steken als ze niet meteen komt), nu ben jij aan zet. Met hard to get spelen kan ik ook niet zoveel. Als je naar iemand verlangt, ga je toch niet zelf afstand nemen zodra zij eindelijk toenadering zoekt? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_90686100
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Herkenbaar hoor! Ik heb ook echt dingen gedaan waarvan ik achteraf denk: :|W . Maar dat kon me niets schelen: alles om haar aandacht terug te winnen. Ik vind het ook phony om te doen alsof het anders is, maar als het gevoel er niet (genoeg) is aan de andere kant, bereik je er zo weinig mee. Terwijl je er misschien niet iets mee moet willen bereiken, maar het gewoon moet zien als je gevoelens op tafel leggen: zo sta ik er in (inclusief het de boel in de hens willen steken als ze niet meteen komt), nu ben jij aan zet. Met hard to get spelen kan ik ook niet zoveel. Als je naar iemand verlangt, ga je toch niet zelf afstand nemen zodra zij toenadering zoekt? :').
Hier kan ik me ook in vinden. Ik heb haar nog net niet gesmeekt om bij me terug te komen, maar ik ben heel erg openhartig geweest in mijn gevoelens richting haar. Brieven schrijven, in gesprekken m'n emoties tonen. Ja, het staat niet erg charmant als je man aan het huilen bent, maar ik kon het op dat moment ook niet voor me houden. Ik heb er achteraf ook geen spijt van.
Het is geen type om me daarover keihard te gaan uitlachen. Dan was ik trouwens ook nooit op haar gevallen.. De kaarten liggen open op tafel, ze moet er nu wat mee gaan doen... Ik ben alleen 'bang' dat ze er niks mee doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Myst op 31-12-2010 18:25:41 ]
pi_90686180
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:02 schreef Octagon het volgende:

[..]

Dacht het niet ! })

(sorry, was te makkelijk - ik hoop dat je het niet erg vindt)
No offense taken :P.. Maar ik bedoelde in dingen zoals uitgaan, of gezellig wat met vriendinnen doen. Dit doet ze allemaal niet. Deed ze daarvoor ook al niet vaak, maar goed toen had ze mij, en kwam ze wel vaker buiten de deur. Leerde ze nieuwe mensen kennen en dat was voor mij ook wel fijn, want dan hoefde ik tenminste niet de enige te zijn voor haar. Ik wilde namelijk ook wel eens wat met mn vrienden doen en niet de hele tijd bij haar zijn omdat ze anders niemand had.
  vrijdag 31 december 2010 @ 18:24:03 #214
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90686284
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:18 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Hier kan ik me ook in vinden. Ik heb haar nog net niet gesmeekt om bij me terug te komen, maar ik ben heel erg openhartig geweest in mijn gevoelens richting haar. Brieven schrijven, in gesprekken m'n emoties tonen. Ja, het staat niet erg charmant als je man aan het huilen bent, maar ikkon het op dat moment ook niet voor me houden. Ik heb er achteraf ook geen spijt van.
Het is geen type om me daarover keihard te gaan uitlachen. Dan was ik trouwens ook nooit op haar gevallen.. De kaarten liggen open op tafel, ze moet er nu wat mee gaan doen... Ik ben alleen 'bang' dat ze er niks mee doet.
Same here :/

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:20 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

No offense taken :P.. Maar ik bedoelde in dingen zoals uitgaan, of gezellig wat met vriendinnen doen. Dit doet ze allemaal niet. Deed ze daarvoor ook al niet vaak, maar goed toen had ze mij, en kwam ze wel vaker buiten de deur. Leerde ze nieuwe mensen kennen en dat was voor mij ook wel fijn, want dan hoefde ik tenminste niet de enige te zijn voor haar. Ik wilde namelijk ook wel eens wat met mn vrienden doen en niet de hele tijd bij haar zijn omdat ze anders niemand had.
Zij zit ook veel thuis maar gaat wel regelmatig wat doen met d'r moeder en ze heeft een goeie vriendin. Ze stuurde mij laatst ook berichten dat ze aan mij dacht etc, maar ik kan daar niks mee.
We kunnen wel weer samen in bed duiken en een pleziertje hebben maar een relatie zal er niet uit voort komen dus ik kon daar helemaal niks mee.

Maar ik heb al zoveel hier gezegt en val steeds in herhaling, ik ga gewoon beetje lurken nu enzo :P
pi_90686509
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Herkenbaar hoor! Ik heb ook echt dingen gedaan waarvan ik achteraf denk: :|W . Maar dat kon me niets schelen: alles om haar aandacht terug te winnen. Ik vind het ook phony om te doen alsof het anders is, maar als het gevoel er niet (genoeg) is aan de andere kant, bereik je er zo weinig mee. Terwijl je er misschien niet iets mee moet willen bereiken, maar het gewoon moet zien als je gevoelens op tafel leggen: zo sta ik er in (inclusief het de boel in de hens willen steken als ze niet meteen komt), nu ben jij aan zet. Met hard to get spelen kan ik ook niet zoveel. Als je naar iemand verlangt, ga je toch niet zelf afstand nemen zodra zij eindelijk toenadering zoekt? :').
Ach ja, mmh...de eerste tijd heb ik wel veel mails gestuurd (een andere manier was niet mogelijk, ze blokte bijna alles af). Dat waren er op sommige dagen echt wel meer dan drie.
Maar wat moet je als je een baggerschip aan rare speculaties en beschuldigingen voorkrijgt en vanaf dat moment wil zij over niets meer praten? Geen enkele discussie meer mogelijk toen.

In die periode heb ik mezelf ff verloren. Ik kan daar slecht tegen. Prima als je me wat verwijt, maar zeg dan waarom, kom met je onderbouwing. En helemaal: Verbied het me niet weerwoord te geven als dat relevant is.
Daar liep het goed mis want het weerwoord wou ze niet horen.

Begin december is er nog kort het een en ander aan mails geweest (ze weigerde nog steeds eens inhoudelijk te worden), en een twee weken geleden heb ik haar de laatste duidelijke mail gestuurd. Zolang het gesprek niet inhoudelijk mag worden hebben we ook geen inhoud meer. Of het iets doet zal de tijd leren. Tot dan heb ik dus ook geen verwachtingen meer.
(en nu ga ik echt rijden!)
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 18:35:50 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90686671
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:30 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ach ja, mmh...de eerste tijd heb ik wel veel mails gestuurd (een andere manier was niet mogelijk, ze blokte bijna alles af). Dat waren er op sommige dagen echt wel meer dan drie.
Maar wat moet je als je een baggerschip aan rare speculaties en beschuldigingen voorkrijgt en vanaf dat moment wil zij over niets meer praten? Geen enkele discussie meer mogelijk toen.

In die periode heb ik mezelf ff verloren. Ik kan daar slecht tegen. Prima als je me wat verwijt, maar zeg dan waarom, kom met je onderbouwing. En helemaal: Verbied het me niet weerwoord te geven als dat relevant is.
Daar liep het goed mis want het weerwoord wou ze niet horen.

Begin december is er nog kort het een en ander aan mails geweest (ze weigerde nog steeds eens inhoudelijk te worden), en een twee weken geleden heb ik haar de laatste duidelijke mail gestuurd. Zolang het gesprek niet inhoudelijk mag worden hebben we ook geen inhoud meer. Of het iets doet zal de tijd leren. Tot dan heb ik dus ook geen verwachtingen meer.
(en nu ga ik echt rijden!)
Ik vind het nog steeds een bizar verhaal, dat van jou. Wil je me er eens over pm'en? (wat je bedoelt met die muur enzo).

En tja, spijt over rare acties is een groot woord, maar ik was toen duidelijk wel mijn verstand kwijt. Ik heb in de loop der jaren veel liefdesmails aan haar geschreven, maar ik heb het gevoel dat datgene wat ik schrijf niet zo hard binnenkomt als ik het voel. Net alsof ze moeite heeft me te geloven ofzo (I wrote you a letter, tried to make it clear, but you just don't believe that I'm sincere)
Niet meer actief op Fok!
pi_90688014
Zo, ik heb mijn ex gewoon gesmst dat ik dus niet wilde dat hij nogmaals contact met me opneemt. Ik zei dat hij heel graag aan mij wil laten weten hoe goed het wel niet met hem gaat, dat hij vanavond gaat feesten en naar Japan gaat. Dat hij heel erg zijn gevoelens wegstopt en ik absoluut niet zo ben. En dat ik hoop dat hij ook ooit gelukkig wordt maar dat het nu om mij gaat en dat contact met hem daar niet bij helpt.

Krijg ik terug: Ok, ongelooflijk wat je halverwege je sms typt. Succes met je leven nog, jammer dat het zo moet gaan.

Alsof ik weer de mongool ben. Alsof ik weer de persoon ben die hier niet goed mee kan omgaan. Hij is gewoon boos omdat ik hem ergens mee confronteer, met hemzelf, en dat komt te dichtbij. Dan doet hij maar alsof alles goed is. Ik vind dat ik door dat smsje wel aan hem laat merken dat hij die grip niet meer op mij heeft. Ik bepaal zelf toch wel hoe ik me voel, en hij is toch echt niet de betere van ons twee omdat hij zogenaamd sterk is en hier meteen overheen is!
  vrijdag 31 december 2010 @ 19:19:26 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90688084
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 19:17 schreef Faerie het volgende:
Zo, ik heb mijn ex gewoon gesmst dat ik dus niet wilde dat hij nogmaals contact met me opneemt. Ik zei dat hij heel graag aan mij wil laten weten hoe goed het wel niet met hem gaat, dat hij vanavond gaat feesten en naar Japan gaat. Dat hij heel erg zijn gevoelens wegstopt en ik absoluut niet zo ben. En dat ik hoop dat hij ook ooit gelukkig wordt maar dat het nu om mij gaat en dat contact met hem daar niet bij helpt.

Krijg ik terug: Ok, ongelooflijk wat je halverwege je sms typt. Succes met je leven nog, jammer dat het zo moet gaan.

Alsof ik weer de mongool ben. Alsof ik weer de persoon ben die hier niet goed mee kan omgaan. Hij is gewoon boos omdat ik hem ergens mee confronteer, met hemzelf, en dat komt te dichtbij. Dan doet hij maar alsof alles goed is. Ik vind dat ik door dat smsje wel aan hem laat merken dat hij die grip niet meer op mij heeft. Ik bepaal zelf toch wel hoe ik me voel, en hij is toch echt niet de betere van ons twee omdat hij zogenaamd sterk is en hier meteen overheen is!
Ai. Ik kan me voorstellen dat die vetgedrukte opmerking niet zo lekker binnenkomt bij hem. Wat was er mis met gewoon vragen wat 'ie nou wil of gewoon niet meer reageren als je niets meer van hem wilt weten? Je hebt een blokkeerknop op MSN.
Niet meer actief op Fok!
pi_90689257
Faerie, ik vind het heel goed van je dat je hem hebt gezegd wat je voelt! Knap gedaan!

Iedereen vast een gelukkig nieuwjaar! Met hele mooie nieuwe kansen.
  vrijdag 31 december 2010 @ 20:40:01 #220
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90690446
Gewoon negeren Faerie, je krijgt er helemaal niks voor terug. alleen maar drama.

Gelukkig nieuwjaar alvast iedereen, ik ben er van tussen!
pi_90693732
Dat wordt bij lezen ... x x
pi_90693916
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 22:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat wordt bij lezen ... x x
Paar pagina's maar ;) Fijne jaarwisseling kerel!

* Zit nu voor de buis, maar over een dikke twee uur lekker stappen.
pi_90698835
Ben ik toch weer verbaasd over hoe het onderbewustzijn werkt... sta ik te kijken naar het vuurwerk, begint ex "ineens" door mijn hoofd te spoken. :{
Is alweer bijna over, maar toch... verschoot alweer.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 01:56:20 #224
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90698847
Happy New Year! :)

En voor iedereen met een gebroken hart en die een beetje emotioneel is deze nacht:

why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90699938
Beste wensen :d
  zaterdag 1 januari 2011 @ 02:39:18 #226
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90699966
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 01:56 schreef goofy_goober het volgende:
Happy New Year! :)

En voor iedereen met een gebroken hart en die een beetje emotioneel is deze nacht:

Iedereen de beste wensen!!!
Maria Mena hou op zeg... mijn ex begon altijd over het nummer your the only one.....
Heb al mijn maten een sms gestuurd met gelukkig nieuwjaar maar haar niet... heb ook niks gehoord...
Er ook niet echt aan gedacht tot nu (maar dat kan natuurlijk ook de drank zijn)
Voor de eerste keer in drie jaar een oud en nieuw zonder haar.... voelt raar... maar ook weer niet onoververkoombaar,..... ik weet ondertussen wel dat ik haar gedrag niet kan accepteren... daar ga ik als persoon aan kapot... en dat kan gewoon niet... hoeveel ik ook van haar hou etc...
Daar probeer ik mezelf in het nieuwe jaar aan vast te houden,....
Naast het goeie voornemens lijst van @ex natuurlijk
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90700461
Zo ik lig lekker in mijn bedje! Maar wil jullie eerst nog een gelukkig nieuwjaar wensen! Want nu mag het echt!
pi_90701799
quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 01:55 schreef Octagon het volgende:
Ben ik toch weer verbaasd over hoe het onderbewustzijn werkt... sta ik te kijken naar het vuurwerk, begint ex "ineens" door mijn hoofd te spoken. :{
Is alweer bijna over, maar toch... verschoot alweer.
Had precies hetzelfde. Ik had het om 0:00 uur moeilijk, ondanks dat we maar 1 keer echt oud en nieuw samen hebben gevierd. Even een paar tranen gelaten. Tijdens het vuurwerk was het ook weer lastig. Wetende dat ze ergens anders is dan waar ik ben, terwijl ze voor mijn gevoel bij me had moeten zijn.

Ik heb niks van me laten horen, maar anderszijds heb ik ook niks van haar gehoord. Nou heb ik (hoorde ik) wel meer sms'jes niet gekregen, dus misschien die van haar ook niet. Ik ga er maar vanuit dat ze niks gestuurd heeft.

Zo, nu na een lange nacht maar m'n bed in.
Bij deze nogmaals een gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal! Met hopelijk veel geluk, gezondheid, en vooral liefde!
pi_90703046
Beste wensen aan iedereen!

Gisteravond in bed miste ik hem opeens vreselijk en bij het wakker worden was dat gevoel er nog steeds. Best kut want afgelopen dagen ging het beter dan ik had kunnen hopen, had gewoon tijd om aan hem te kunnen nadenken.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 10:11:38 #230
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90703145
wakker wordem im het nieuwe jaar in een leeg bed is inderdaad niet heel fijn!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90703160
Dat hoefde niet haha. Mis het kroelen, zijn armen om mij heen. Ik mis eigenlijk meer zijn aanwezigheid dan zijn gezelschap dus hoop dat dat een goed teken is....
  zaterdag 1 januari 2011 @ 10:17:23 #232
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90703175
dan is 1 deel van het probleem al opgelost als je niet alleen wakker werd...:)
denk wel dat dat een goed teken is inderdaad... ik mis haar nog gewoon....stom maar waar
pi_90703198
Ik mis haar ook ontzettend... Niks gehoord, had ik eigenlijk ook niet verwacht maar ik weet niet of ik er wel blij mee moet zijn. Op dagen als deze vind ik het in ieder geval erg lastig om alleen wakker te worden.
Amper vier uur geslapen, nu al klaarwakker. Niks voor mij...
pi_90703202
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 10:17 schreef ennudan het volgende:
denk wel dat dat een goed teken is inderdaad... ik mis haar nog gewoon....stom maar waar
Hier hetzelfde gevoel... mis haar ook (sinds vannacht dus).
Ook hier gingen de voorbije dagen beter als vandaag.

* Octagon kan zich wel voor z'n kop schieten
pi_90703213
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 10:22 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik mis haar ook ontzettend... Niks gehoord, had ik eigenlijk ook niet verwacht maar ik weet niet of ik er wel blij mee moet zijn. Op dagen als deze vind ik het in ieder geval erg lastig om alleen wakker te worden.
Amper vier uur geslapen, nu al klaarwakker. Niks voor mij...
Denk zelfs dat ik de 4 uur slaap niet gehaald heb... al ben ik altijd vroeg uit de veren, ook al lig ik laat in bed. Maar toch... inslapen ging vannacht weer héél moelijk.

Edit : niks gehoord, zoals verwacht - niks laten horen, zoals vooropgesteld.

[ Bericht 5% gewijzigd door Octagon op 01-01-2011 10:30:00 ]
pi_90703305
De beste wensen allemaal! Hopelijk wordt het een beter jaar voor ons allemaal. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 19:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ai. Ik kan me voorstellen dat die vetgedrukte opmerking niet zo lekker binnenkomt bij hem. Wat was er mis met gewoon vragen wat 'ie nou wil of gewoon niet meer reageren als je niets meer van hem wilt weten? Je hebt een blokkeerknop op MSN.
Dat kan goed zo zijn. Ik heb al heel lang op scherp gestaan en moest altijd letten op wat ik zei omdat hij anders boos en geirriteerd werd. Daar had ik nu echt geen zin meer in. Wat heb ik te verliezen? Hiermee heb ik het contact helemaal afgekapt en daar ben ik blij mee. Daarnaast kom ik dus echt nooit op MSN, maar ik was op mijn werk op hotmail en blijkbaar kan je nu dus ook chatten via je hotmail, ik wist niet dat die aanstond. Ik heb hem nu wel meteen geblokkeerd.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 10:35:33 #237
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90703308
Vanochtend ook erg vroeg wakker, ging rond half 3 naar bed nadat ik even de stad in was geweest maar merkte al snel dat ik geen zin had om te feesten...
Dus was alweer snel thuis.

Ik heb niks gehoort van haar, wel vreemd want ik had dat wel verwacht aangezien ze steeds contact met mij zoekt, ach ja het kan me eigenlijk niet zoveel schelen, scheelt mij weer wat kopzorgen.

Ik heb wel problemen met het idee dat ze een ander misschien is tegen gekomen en dat ze daar misschien mee is gegaan ofzo. Dat doet nog steeds pijn :(

Vandaag lekker beetje prullen in huis en er allemaal niet te veel aan denken, straks even wat telefoontjes plegen met nieuwjaars wensen en dan zien we verder wel.

Veel geluk dit nieuwejaar allemaal ookal valt het niet mee!
pi_90703366
quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 10:17 schreef ennudan het volgende:
Haha idd maar denk niet dat het hetzelfde zou aanvoelen als bij hem. Als ik er zo over nadenk mis ik wel meer dan zijn aanwezigheid.

Gisteravond niets gehoord of laten horen. Denk dat hij ook zoiets heeft van als zij niets laat horen dan ik ook niet.
pi_90703419
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 10:35 schreef backgammon het volgende:
Ik heb wel problemen met het idee dat ze een ander misschien is tegen gekomen en dat ze daar misschien mee is gegaan ofzo. Dat doet nog steeds pijn :(
Ik ben wel zeker dat ze iemand anders heeft... ik slaap al dagen in met het idee dat ze aan het vrijen is met een ander. *Jealousy is a bitch :( *
pi_90705470
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Met koppijn opgestaan (niet gewend om zo laat m'n bed uit te komen). De jaarwisseling, avond en nacht waren ok.
Pfff...wat zit ik mezelf wijs te maken? Ik vond het gewoon kut.
Strek je eens uit !
pi_90705519
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Wanderingwhy het volgende:

Met koppijn opgestaan (niet gewend om zo laat m'n bed uit te komen). De jaarwisseling, avond en nacht waren ok.
^O^ waarmee ik enkel bedoel dat je niet altijd even nuchter tegen de zaken hoeft aan te kijken.
Denk dat de meesten hier, kampend met verdriet, zich vannacht/vanmorgen niet bijster goed in hun vel voelen.

Maar 2011 telt nog 364 dagen... en dat zullen de onze zijn ! ;)
pi_90705855
@Octagon: Ik zie 2011 niet negatief hoor.

Er zijn altijd momenten die wat moeilijker zijn dan andere momenten. Daarbij kwam dat ik met een goede vriendin mijn 'kwestie' besprak die avond. Zij vond al een tijdje dat m'n ex niet goed wijs was en dat ik haar gewoon moest dumpen.
Na het gesprek draaide ze bij en gaf me een vriendschappelijke knuffel. Ik realiseer me steeds meer en meer dat geduld alles gaat worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wanderingwhy op 01-01-2011 13:21:02 ]
Strek je eens uit !
pi_90705930
Ook ik wens jullie allemaal het beste voor het nieuwe jaar!

En zooo wat een knalfeest was het vanacht, zo ontzettend goed vermaakt en had dit voor geen goud willen missen. Dit was nooit zo gezellig geweest als ik mijn ex nog had gehad! :o Met zo ontzettend veel onbekenden gepraat en die ik vanaf nu denk ik wat vaker tegen ga komen. Heb echt heel erg goed lopen socializen maar op 1 ding ben ik niet trots.. tijd geleden een meid op een verjaardag gezien, geen woord mee gepraat maar zodra ik de kamer binnen kwam 1 of andere klik en die ogen... wauw.. dit allemaal volgens mij meer dan een half jaar terug ofzo, sindsdien nooit meer gezien. Afgelopen nacht was ze uiteraard op hetzelfde feest en weer boem toen onze ogen kruisten *; en ik weet het niet of ik de mogelijkheid niet echt kreeg of dat ik te bang was om d'r aan te spreken maar heb haar dus weer niet gesproken maar ze heeft dus een vriend hoorde ik na de eerste keer dat ik d'r zag en het aan een kennis vroeg. En het idee dat ze een beetje out of my league is vandaar de angst :P

Maar al met al een heeeeele goede avond gehad :D
Oh en geen sms gekregen van mijn ex en ook geen gestuurd :)
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:09:39 #244
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90706028
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Wanderingwhy het volgende:

Ik kwam daar rond een uur of 2 al achter dus was maar omgedraait, ach ja niet iedereen kan zich zomaar vermaken.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:06 schreef Lallend het volgende:
Ook ik wens jullie allemaal het beste voor het nieuwe jaar!

En zooo wat een knalfeest was het vanacht, zo ontzettend goed vermaakt en had dit voor geen goud willen missen. Dit was nooit zo gezellig geweest als ik mijn ex nog had gehad! :o Met zo ontzettend veel onbekenden gepraat en die ik vanaf nu denk ik wat vaker tegen ga komen. Heb echt heel erg goed lopen socializen maar op 1 ding ben ik niet trots.. tijd geleden een meid op een verjaardag gezien, geen woord mee gepraat maar zodra ik de kamer binnen kwam 1 of andere klik en die ogen... wauw.. dit allemaal volgens mij meer dan een half jaar terug ofzo, sindsdien nooit meer gezien. Afgelopen nacht was ze uiteraard op hetzelfde feest en weer boem toen onze ogen kruisten *; en ik weet het niet of ik de mogelijkheid niet echt kreeg of dat ik te bang was om d'r aan te spreken maar heb haar dus weer niet gesproken maar ze heeft dus een vriend hoorde ik na de eerste keer dat ik d'r zag en het aan een kennis vroeg. En het idee dat ze een beetje out of my league is vandaar de angst :P

Maar al met al een heeeeele goede avond gehad :D
Oh en geen sms gekregen van mijn ex en ook geen gestuurd :)
Top avond dus; 1 je had gewoon dik plezier 2: je hebt een leuke meid gezien waar je ( denk ik ) een soort van flirt mee had.
pi_90706083
In al mn beleefdheid stuur ik mn ex een sms vannacht krijg ik niet eens wat terug. Zat verder ook geen bedoeling achter. Vind het behoorlijk arrogant eigenlijk
pi_90706146
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:09 schreef backgammon het volgende:

[..]

Ik kwam daar rond een uur of 2 al achter dus was maar omgedraait, ach ja niet iedereen kan zich zomaar vermaken.

[..]

Top avond dus; 1 je had gewoon dik plezier 2: je hebt een leuke meid gezien waar je ( denk ik ) een soort van flirt mee had.
Oeh sorrie.. mja ik bedenk me nu ineens dat ik tegen het zere been van sommige mensen hier aan kan trappen, moet ik m'n post editen?

Maar jep, was een flirt. Nog wel een tijd met een andere hele leuke meid staan praten maar die woonde giga ver weg dus die maar een goede nacht gewenst :P
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:16:28 #247
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90706199
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef Lallend het volgende:

[..]

Oeh sorrie.. mja ik bedenk me nu ineens dat ik tegen het zere been van sommige mensen hier aan kan trappen, moet ik m'n post editen?

Maar jep, was een flirt. Nog wel een tijd met een andere hele leuke meid staan praten maar die woonde giga ver weg dus die maar een goede nacht gewenst :P
Voor mij niet hoor! ik heb de kans gehad om met vreemde mensen nog de stad in te gaan maar heb het gewoon niet gedaan, ging ook beetje met de verkeerde bedoelingen de stad in :P
pi_90706261
Mijn 1e post van 2011 deel ik hier met jullie :P

Gisteravond een smsje van 3 pagina's naar m'n ex gestuurd dat ik 2010 een heel mooi jaar vond en de mooiste momenten met haar heb gedeeld bla bla bla.
Stuurde het smsje rond 8u zodat het niet verloren zou gaan als alle netwerken plat liggen.
Krijg ik ineens om 00:10 een algemeen kutsmsje met beste wensen enzo die ze naar tig anderen ook heeft verstuurd.

Was ik wel ff kwaad om moet ik zeggen.

Maar we hebben veel gezopen, veel gelachen en het was echt een superavond! Beste jaarwisseling so far :P

Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90706414
quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Wanderingwhy het volgende:

Ik heb ook een ontzettende kutavond en -nacht gehad. Ben uiteindelijk nog wel tot 4:15 uur in de kroeg geweest, maar Dat ik het nou leuk vond... Ben straks zelfs maar weer m'n bed in gegaan omdat ik nauwelijks heb kunnen slapen.

Moet nu toch maar opstaan...
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:25:14 #250
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90706441
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:11 schreef Ghostinthemachine het volgende:
In al mn beleefdheid stuur ik mn ex een sms vannacht krijg ik niet eens wat terug. Zat verder ook geen bedoeling achter. Vind het behoorlijk arrogant eigenlijk
Belachelijk, ik zou d'r nog een sms sturen waarom ze de eerste sms niet heeft beantwoord.

En aan iedereen die verbaast is dat ze een standaard sms of helemaal geen sms hebben gekregen van de ex: dat was wel te verwachten he? Nieuwe start enzo.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:26:23 #251
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90706487
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijn 1e post van 2011 deel ik hier met jullie :P

Gisteravond een smsje van 3 pagina's naar m'n ex gestuurd dat ik 2010 een heel mooi jaar vond en de mooiste momenten met haar heb gedeeld bla bla bla.
Stuurde het smsje rond 8u zodat het niet verloren zou gaan als alle netwerken plat liggen.
Krijg ik ineens om 00:10 een algemeen kutsmsje met beste wensen enzo die ze naar tig anderen ook heeft verstuurd.

Was ik wel ff kwaad om moet ik zeggen.

Maar we hebben veel gezopen, veel gelachen en het was echt een superavond! Beste jaarwisseling so far :P

Gelukkig nieuwjaar iedereen!
You have much to learn young Jedi...

haha nee, ik heb haar zonet nog de beste wensen gestuurd... GEEN IDEE waarom eigenlijk..
Ik moet echt die omschakeling gaan maken van, i dont care anymore!

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:24 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Ik heb ook een ontzettende kutavond en -nacht gehad. Ben uiteindelijk nog wel tot 4:15 uur in de kroeg geweest, maar Dat ik het nou leuk vond... Ben straks zelfs maar weer m'n bed in gegaan omdat ik nauwelijks heb kunnen slapen.

Moet nu toch maar opstaan...
Ik heb net Prince of Egypt gekeken op Net5, viel wel bijna inslaap maar dan ineens komen die kut reclames en dan ben ik weer wakker. mooie film trouwens :)
pi_90706579
Overmorgen hebben we afgesproken. Moet er voor van Landgraaf helemaal naar omg. Tiel rijden, dus ik hoop dat het het waard zal zijn.
Ben eens benieuwd hoe het gaat lopen. Ben vastbesloten om een bepaalde houding aan te nemen. De houding waarmee ik nu in het leven sta en tegen de dingen aankijk. Dat zal stukken anders zijn dan zij denkt. Ik hoop dat ik haar een x-aantal dingen voor eens en altijd duidelijk kan maken.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:30:42 #253
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90706611
Ik hoop maar dat je die houding vol kan houden, gezien je sms van vannacht.
pi_90706619
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Overmorgen hebben we afgesproken. Moet er voor van Landgraaf helemaal naar omg. Tiel rijden, dus ik hoop dat het het waard zal zijn.
Ben eens benieuwd hoe het gaat lopen. Ben vastbesloten om een bepaalde houding aan te nemen. De houding waarmee ik nu in het leven sta en tegen de dingen aankijk. Dat zal stukken anders zijn dan zij denkt. Ik hoop dat ik haar een x-aantal dingen voor eens en altijd duidelijk kan maken.
Hey Neo: Dan rijd je praktisch langs me. Kom je dan op de terugweg nog ff een biertje pakken? ;)
Strek je eens uit !
pi_90706716
Neo, waarom zou je nog de moeite nemen om jezelf uit te leggen? Ik snap waarom je het doet en heb precies hetzelfde gedaan bij mijn ex maar in mijn situatie was mijn ex gewoon ontzettend veranderd in korte tijd en ze had niet het inlevingsvermogen om mijn visie te reflecteren. Houd een slag om de arm dat je het als wijze tegen een betonnen muur zegt en daarmee klaar is.
Expect nothing.. dan zal het altijd meevallen :)
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:47:26 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90707133
Pijnlijk, zo'n sms sturen en dan een algemeen sms'je terug krijgen. Hoe kun je dat nu voorkomen? Gewoon helemaal niet sms'en ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:48:18 #257
189961 ex
aperture science
pi_90707164
Hoi,

Na flink wat posts in deze reeks is het vandaag tijd om afscheid te nemen.
Natuurlijk is 1/1/2011 een mooie symbolische dag daarvoor, maar dat is niet de reden.

Ik heb gister avond een top avond gehad. Ik heb tot een uurtje of 9 bij me familie gezeten, en ben toen richting me zus gegaan in de stad. Ik had 24 bier bij me, en iedereen was blij met het feit dat ik die bij me had. (Allemaal onbekende verder, dus het begon erg goed).

Na flink wat discussies over muziek, liefde & vrienden was het 11:55. Het aftellen was begonnen, en ik was ondertussen al dronken. Het balkon ging open en we stonden daar, met die groep. Ik opende nog een biertje, en op dat moment zette de vriend van me zus mijn favo plaat op, die ik heb ontdekt sinds het uit is. Dit deed hij speciaal voor mij want hij wees naar mij :). Overtroffen door een soort overwinnings gevoel stond ik daar, 20 hoog in mijn favo stad, met compleet vreemde (en 2 bekende) het nieuwe jaar in te luiden, terwijl op de achtergrond mijn favo nummer op 20 stond. Ik voelde me echt oppermachtig, en on top of the world. Een paar meisjes wenste mij als eerste gelukkig nieuwjaar, en ik voelde me goed!

En zo voel ik me nog steeds, niks van mijn ex gehoord meer, (nadat ze om 6 uur belde, en ik niet opnam) en zelf ook niks laten horen. Ik heb heel de nacht niet aan haar gedacht, tot dat ik in de auto naar huis zat. Het gevoel was veranderd. Van missen, en what if.. naar "wat een top leven heb ik eigenlijk nu toch".

Ik ben bang dat hier blijven posten me tegen houd om het echt los te laten :), dat het een soort laatste veilige haven is, en die heb ik niet meer nodig. Het ultieme los laten zal verhuizen zijn en dat gaat op korte termijn gebeuren.

Mag ik bij deze iedereen bedanken voor de laatste 3 maanden, voor het gelach samen, de afleiding als het echt niet meer ging & de goede adviezen & schoppen op de juiste momenten.

Een gelukkig & goed 2011. Dat verdienen jullie. Stuk voor stuk!
The cake is a lie!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:50:46 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90707236
Succes verder, ex! Het zal vast nog niet altijd even gemakkelijk zijn, maar ik kan me wel vinden in je opmerking dat hier posten niet zal helpen bij het loslaten ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_90707329
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:30 schreef goofy_goober het volgende:
Ik hoop maar dat je die houding vol kan houden, gezien je sms van vannacht.
Nah, het lijkt hier plakkeriger dan het was. Er zat wel degelijk enige afstand in.
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:30 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hey Neo: Dan rijd je praktisch langs me. Kom je dan op de terugweg nog ff een biertje pakken? ;)
Haha nee zo noordelijk kom ik niet :P Misschien ga ik ook met de trein ;) ff kijken.
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:33 schreef Lallend het volgende:
Neo, waarom zou je nog de moeite nemen om jezelf uit te leggen? Ik snap waarom je het doet en heb precies hetzelfde gedaan bij mijn ex maar in mijn situatie was mijn ex gewoon ontzettend veranderd in korte tijd en ze had niet het inlevingsvermogen om mijn visie te reflecteren. Houd een slag om de arm dat je het als wijze tegen een betonnen muur zegt en daarmee klaar is.
Expect nothing.. dan zal het altijd meevallen :)
Heb er ook geen al te hoge verwachtingen van. Maar ik denk dat het in onze situatie wel wat kan oplossen. Haar houding naar mij toe is nu een heel stuk rustiger en haar kennende staat ze er wel voor open. Maar idd, ik zal beslist niet overmoedig gaan worden ;)
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:47 schreef Viking84 het volgende:
Pijnlijk, zo'n sms sturen en dan een algemeen sms'je terug krijgen. Hoe kun je dat nu voorkomen? Gewoon helemaal niet sms'en ^O^.
Ik heb verder geen spijt van mijn smsje hoor. Maar je hebt wel gelijk ja

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:48 schreef ex het volgende:
Hoi,

Na flink wat posts in deze reeks is het vandaag tijd om afscheid te nemen.
Natuurlijk is 1/1/2011 een mooie symbolische dag daarvoor, maar dat is niet de reden.

Ik heb gister avond een top avond gehad. Ik heb tot een uurtje of 9 bij me familie gezeten, en ben toen richting me zus gegaan in de stad. Ik had 24 bier bij me, en iedereen was blij met het feit dat ik die bij me had. (Allemaal onbekende verder, dus het begon erg goed).

Na flink wat discussies over muziek, liefde & vrienden was het 11:55. Het aftellen was begonnen, en ik was ondertussen al dronken. Het balkon ging open en we stonden daar, met die groep. Ik opende nog een biertje, en op dat moment zette de vriend van me zus mijn favo plaat op, die ik heb ontdekt sinds het uit is. Dit deed hij speciaal voor mij want hij wees naar mij :). Overtroffen door een soort overwinnings gevoel stond ik daar, 20 hoog in mijn favo stad, met compleet vreemde (en 2 bekende) het nieuwe jaar in te luiden, terwijl op de achtergrond mijn favo nummer op 20 stond. Ik voelde me echt oppermachtig, en on top of the world. Een paar meisjes wenste mij als eerste gelukkig nieuwjaar, en ik voelde me goed!

En zo voel ik me nog steeds, niks van mijn ex gehoord meer, (nadat ze om 6 uur belde, en ik niet opnam) en zelf ook niks laten horen. Ik heb heel de nacht niet aan haar gedacht, tot dat ik in de auto naar huis zat. Het gevoel was veranderd. Van missen, en what if.. naar "wat een top leven heb ik eigenlijk nu toch".

Ik ben bang dat hier blijven posten me tegen houd om het echt los te laten :), dat het een soort laatste veilige haven is, en die heb ik niet meer nodig. Het ultieme los laten zal verhuizen zijn en dat gaat op korte termijn gebeuren.

Mag ik bij deze iedereen bedanken voor de laatste 3 maanden, voor het gelach samen, de afleiding als het echt niet meer ging & de goede adviezen & schoppen op de juiste momenten.

Een gelukkig & goed 2011. Dat verdienen jullie. Stuk voor stuk!
Geweldig! Goed bezig en heel veel succes verder :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90707415
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:53 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Als je het niet had gestuurd had je misschien wel spijt gehad. Gewoon doen waar je je goed bij voelt!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:56:05 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90707416
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Don't fool yourself. Je was kwaad. Maar dat was je vast ook geweest als je zelf niet gesmst had en zo'n algemene sms kreeg. En ik kan het niet vaak genoeg zeggen: verwacht niks, dan valt het alleen maar mee (zoals hierboven ook al gezegd werd).

Hoe heb je zo snel een afspraak kunnen regelen trouwens?
Niet meer actief op Fok!
pi_90707482
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:47 schreef Viking84 het volgende:
Dat stuk van het loslaten beheers ik inmiddels héél goed. :P
Tot zo'n 2-tal weken geleden liep ik echt ongelukkig als er geen communicatie was tussen haar en mij... denk dat de spreekwoordelijke emmer toen (EINDELIJK) vol was.

Nu nog het stukje "haar uit mijn gedachten bannen"...

Gisteren ook nog eens gepraat met een vriend over wat er de laatste 3 maanden in mijn leven gebeurd is...
Zijn commentaar :
- geen enkele vrouw is het waard dat je je zo voelt
- je hebt alles gedaan wat je kon - misschien ben je daardoor ingestort, omdat je fysiek op was
- (omwille van de specifieke reden dat ze het uitgemaakt heeft) zij heeft een probleem, niet jij

Die laatste opmerking heb ik van nogal mensen gekregen... en dan denk ik onwillekeurig "Neen, ik heb ook een probleem want ik ben iets, waar ik me goed bij/in voelde, kwijt"
pi_90707511
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Don't fool yourself. Je was kwaad. Maar dat was je vast ook geweest als je zelf niet gesmst had en zo'n algemene sms kreeg. En ik kan het niet vaak genoeg zeggen: verwacht niks, dan valt het alleen maar mee (zoals hierboven ook al gezegd werd).

Hoe heb je zo snel een afspraak kunnen regelen trouwens?
Dus jij weet beter dan ik? Je kunt hier grof geld mee verdienen _O_
Luister, ik heb geen spijt van MIJN smsje, met daarin mijn woorden. Alleen haar smsje had wat persoonlijker gemogen. Wat heeft dat met mezelf voor de gek houden te maken?

Die afspraak stond al eerder in de planning, vandaag opnieuw ff aangehaald en nu staat het vast.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:00:59 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90707564
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:59 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dus jij weet beter dan ik? Je kunt hier grof geld mee verdienen _O_
Luister, ik heb geen spijt van MIJN smsje, met daarin mijn woorden. Alleen haar smsje had wat persoonlijker gemogen. Wat heeft dat met mezelf voor de gek houden te maken?
Ok dan niet ;). Ik zou me alleen knap lullig voelen in zo'n situatie: heb je je hele ziel blootgelegd, krijg je zo'n debiel sms'je terug. Ik zou dan denken: aargh, had ik het zelf ook maar zo zen aangepakt en gewoon een 'gelukkig nieuwjaar!'-smsje gestuurd.
Niet meer actief op Fok!
pi_90707633
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ok dan niet ;). Ik zou me alleen knap lullig voelen in zo'n situatie: heb je je hele ziel blootgelegd, krijg je zo'n debiel sms'je terug. Ik zou dan denken: aargh, had ik het zelf ook maar zo zen aangepakt en gewoon een 'gelukkig nieuwjaar!'-smsje gestuurd.
Nogmaals, ik vond het zelf niet erg om dit te smsen. Vond gewoon dat ze moest weten hoe ik tegen afgelopen jaar aankijk :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90707722
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:48 schreef ex het volgende:
Dat gevoel heb ik hier niet - ik post hier als afleiding, maar ook om dingen die op dat moment ongevraagd door mijn hoofd spelen, neer te pennen.

In ieder geval : (ik veronderstel dat ik voor de meesten in dit topic spreek) je blijft welkom ;)
pi_90707816
Ex, ik wens je heel veel succes en geluk. Ik ben oprecht blij dat je je zo goed voelt. Een betere start voor 2011 kun je je niet wensen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2011... Een nieuwe start, een nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dit jaar gaat mijn jaar worden, het moet toch beter worden dan 2010...

Allemaal leuk en aardig, echt. Je moet er zelf wat van maken, dat besef ik me. Maar op het moment voel ik me zo mogelijk nog rotter dan al die weken hiervoor.. Op het moment zie ik het echt even niet meer zitten, weet niet meer wat ik met mijn leven aan moet. Ik heb er gelukkig de moed niet voor, maar anders... Maar goed, ik wil het niet te dramatisch maken.

Waarom voel ik me zo? Ik weet het niet. Natuurlijk is er het gemis, dat op een dag als deze enorm versterkt wordt. Natuurlijk doet het pijn om niks van haar te horen, maar dat had ik toch kunnen verwachten? Ik heb zelf ook niks laten horen, ook niet op haar verjaardag maandag. Waarom zou ze me nu dan een gelukkig nieuwjaar wensen? Wat was ik ermee opgeschoten als ze het wel had gedaan?

Ik heb ook een gesprek gehad met een goede vriendin, en die snapte ook niks van het hele verhaal. Snapte niet wat haar bezielde om het zo, op deze manier, uit te maken. Aan de ene kant doet dat je goed, aan de andere kant maakt dat het onbegrip alleen maar groter.

Die leuke dooddoeners als: 'Het komt allemaal goed', 'Je bent zo'n lieve en zachtaardige jongen, welk meisje wil dat nou niet?', '2011 wordt jouw jaar!' 'Het geluk zal ook een keer aan jouw zijde zijn'... Allemaal lief bedoeld, maar wat moet ik ermee? Ik geloof het, het zal allemaal wel goed komen, maar op dit moment ziet het daar niet naar uit. Klaar.

Dit is hoe ik me nu voel. Als je het overdreven vindt, vindt dat ik zielig doe, iets in die geest, dat moet je zelf weten. Ik geef alleen weer hoe ik me op dit moment voel, het is voor mij een uitlaatklep. Ik hoop, door dit hier neer te zetten, dat ik het van me afgeschreven heb, en me iets beter ga voelen.
pi_90708055
Ex! Heel veel succes verder! Ik hoop echt dat je dit kunt vasthouden. (betekend dit nu ook dat niet meer mee gaat op kroegdate :P)
pi_90708139
Besten wensen mensen.

Moest om 0:00 wel even slikken en dat had ik totaal niet verwacht:(

Voor de rest hele gezellige avond gehad, was tegen 07:00 thuis.
pi_90708251
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:19 schreef Male23 het volgende:
Besten wensen mensen.

Moest om 0:00 wel even slikken en dat had ik totaal niet verwacht:(

Voor de rest hele gezellige avond gehad, was tegen 07:00 thuis.
Als je het niet verwacht komt het ook best hard aan he..
Was gisteren bij mij oom, en de moeder van mijn tante vroeg opeens naar mijn ex die dacht dat ik nog wat met hem had.. Toen moest ik ook ff slikken, wilde er helemaal niet aan denken ie avond.. om 0.00 heb ik er eigenlijk niet aan gedacht.. En probeer het nieuwe jaar ook een beetje te zien als afsluiting.
Een nieuw jaar, nieuwe kansen! Een nieuw begin!
pi_90708286
@Mr.Myst : alvast ik vind niet dat je overdreven of zielig doet. Voor mijn part schrijf je hier elk half uur een boek neer - als het je helpt : zeker doen !

Wat je schrijft, is allemaal héél herkenbaar. Ik veronderstel dat wanneer het voor mij herkenbaar is, dat het dat ook voor nog anderen gaat zijn.
- ook ik heb al gedacht dat uit het leven stappen de problemen zou oplossen
- ook ik heb alle mogelijke dooddoeners al gehoord
- ook mijn vrienden snappen haar motieven niet, of vinden ze op z'n minst twijfelachtig
- ...

Dus weet dat je niet alleen bent met dat soort gedachtes.
En dan nu mijn eigen dooddoener ;) : het wordt allemaal beter. Echt waar.
pi_90708440
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Als je het niet verwacht komt het ook best hard aan he..
Was gisteren bij mij oom, en de moeder van mijn tante vroeg opeens naar mijn ex die dacht dat ik nog wat met hem had.. Toen moest ik ook ff slikken, wilde er helemaal niet aan denken ie avond.. om 0.00 heb ik er eigenlijk niet aan gedacht.. En probeer het nieuwe jaar ook een beetje te zien als afsluiting.
Een nieuw jaar, nieuwe kansen! Een nieuw begin!
Ja dat was wel even klote ja maarja. Hoort erbij. Heb niet zoiets dat 2011 nou HET jaar wordt was er volgens mij wel helemaal overheen en heb al wel gevoelens voor iemand anders, al vijf jaar haha, maar dat zal ook niet meer worden dan een beetje zoenen.
Heb op het moment heel veel zin om in de zomer lekker weg te gaan met een nieuwe vriendin, alleen er is nog geen nieuwe vriendin :D.
pi_90708751
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:31 schreef Male23 het volgende:

[..]

Ja dat was wel even klote ja maarja. Hoort erbij. Heb niet zoiets dat 2011 nou HET jaar wordt was er volgens mij wel helemaal overheen en heb al wel gevoelens voor iemand anders, al vijf jaar haha, maar dat zal ook niet meer worden dan een beetje zoenen.
Heb op het moment heel veel zin om in de zomer lekker weg te gaan met een nieuwe vriendin, alleen er is nog geen nieuwe vriendin :D.
Dat het echt HET jaar wordt heb ik ook niet zo, ik heb alleen wel het idee dat ik een beetje opnieuw kan beginnen. Heb voor de jaarwisseling eigenlijk alles gedaan wat ik nog moest doen voor ik hem echt kon gaan vergeten, heb de uitslag precies de dag voor O&N gehad.. Dus nu kan ik beginnen met een frisse start!
pi_90709075
Wat een kutzooi.. Bleek mijn ex niet meer in mijn msn-lijst te hebben, waarschijnlijk al sinds tijden niet meer.. Omdat ik bijna nooit op msn ben is het me niet opgevallen tot vandaag.. Weer toegevoegd (why?) en hij bleek online te zijn. Dan is opeens alle wijsheid die je de afgelopen tijd dacht te hebben opeens weg bij het zien van zijn foto. En dan ga je je zelf ook nog eens helemaal op lopen fucken over wat die msnnaam heeft te betekenen.. Kutzooi
pi_90709250
Wat moet je sowieso met van die breezer msn namen?
  zaterdag 1 januari 2011 @ 15:02:33 #276
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90709251
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:56 schreef Tara_88 het volgende:
Wat een kutzooi.. Bleek mijn ex niet meer in mijn msn-lijst te hebben, waarschijnlijk al sinds tijden niet meer.. Omdat ik bijna nooit op msn ben is het me niet opgevallen tot vandaag.. Weer toegevoegd (why?) en hij bleek online te zijn. Dan is opeens alle wijsheid die je de afgelopen tijd dacht te hebben opeens weg bij het zien van zijn foto. En dan ga je je zelf ook nog eens helemaal op lopen fucken over wat die msnnaam heeft te betekenen.. Kutzooi
Of je blokkeert en verwijdert 'm gewoon weer. Dat kan natuurlijk ook.

dontbelievethethings.jpg

Die domme MSN-spelletjes is echt iets voor 16-jarigen. :')
pi_90709526
Ik ga gewoon hopen dat ie opeens weer uit mijn lijst verdwijnt.. Hij heeft trouwens net dat zinnetje weggehaald

Wel kut.. Dagen ging het goed, was trots op mezelf en zag het als een bevestiging dat er gewoon niets meer was. Ok gisteravond en vanochtend miste ik hem wel, maar zoals bij meerdere hier is dat mss niet eens heel vreemd. Dan is er net dat kleine dingetje dat je opeens zo down kan maken.
pi_90709545
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:56 schreef Tara_88 het volgende:
Welkom bij de club ;)

Maar uhm...als jij kunt zien dat jij online is, dan betekent dat toch ook dat jij bij hem niet geblokkeert bent?
Strek je eens uit !
  zaterdag 1 januari 2011 @ 15:20:26 #279
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_90709742
Woepie ik heb nu ook een ex

Klein jaartje iets gehad maar ze deed al zo'n maand vreemd, raar en ongeïnteresseerd. één keer had ze 't bijna uitgemaakt, maar toen bedacht ze zich op t laatste moment -.-
En gisteren bij haar familie oud&nieuw gevierd, ik bleef slapen en zo.
's Morgens deed ze al vaag maarja. Misschien omdat ik ziek was dacht ik. Op een gegeven moment zat ze alleen maar met haar ringen te spelen en zei ze niks. Ik heb 10x dingen gevraagd als
Ben je toch niet gelukkig met me?
Wil je 't uitmaken?
Voel je nog wel wat voor me?

(Ik dacht, ik ga er gewoon recht op af, was al 't gedoe zat.) Nadat ze duizenden keren haar schouders had opgetrokken en niks zei, zei ze plots dat ze niet wist of ze nog iets voor me voelde.
Toen ik na nog 5x vragen vroeg of ze 't dan uit wilde maken, zei ze: "Misschien wel'' Want ze voelt niks meer.

Ook leuk dat ik zoveel moet vragen totdat ze iets zegt. Maar goed, ze zei toch nooit wat. En wilde ze al wat kwijt over d'r gevoelens, ging 't via de sms...

Aan de ene kant vind ik t kudt dat 't uit is, maar toch. Ik ben nu blij dat ik me niet meer druk hoef te maken over haar gedrag.
Ze pleurt maar een eind op

(Sorry ;-) )
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_90709835
@Wanderingwhy, hij had mij ook niet geblokkeerd, ik hem ook niet. Ik was mijn msn aan het opschonen en opeens dacht ik hey hij staat er niet tussen. Ik dacht gewoon dat hij nooit online was en ikzelf kom eigenlijk alleen even gluren terwijl ik op 'offline weergeven' sta. Toen ik hem weer toe voegde, bleek hij ook opeens geblokkeerd te staan. Dus blijkbaar heb ik (of een of ander engeltje haha) hem geblokkeerd en verwijderd te hebben en moet eerlijk zeggen dat ik mij beter heb gevoeld toen ik nog gewoon dacht dat hij weinig online was.
pi_90709871
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:23 schreef Tara_88 het volgende:
@Wanderingwhy, hij had mij ook niet geblokkeerd, ik hem ook niet. Ik was mijn msn aan het opschonen en opeens dacht ik hey hij staat er niet tussen. Ik dacht gewoon dat hij nooit online was en ikzelf kom eigenlijk alleen even gluren terwijl ik op 'offline weergeven' sta. Toen ik hem weer toe voegde, bleek hij ook opeens geblokkeerd te staan. Dus blijkbaar heb ik (of een of ander engeltje haha) hem geblokkeerd en verwijderd te hebben en moet eerlijk zeggen dat ik mij beter heb gevoeld toen ik nog gewoon dacht dat hij weinig online was.
Ik heb dat als ik word toegevoegd door nieuwe mensen, dat ze automatisch geblokkeerd zijn.. Dus misschien is dat in jou verhaal ook het geval :)
pi_90709918
Wat hebben julllie eigenlijk gedaan met de dingen die je van hem/haar hebt gekregen? Ik heb bijvoorbeeld nog kettinkjes, ringen en zo liggen die ik van hem heb gekregen.
pi_90710042
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:26 schreef Tara_88 het volgende:
Wat hebben julllie eigenlijk gedaan met de dingen die je van hem/haar hebt gekregen? Ik heb bijvoorbeeld nog kettinkjes, ringen en zo liggen die ik van hem heb gekregen.
Moeilijk. Ik had een foto, een soort gedicht in een lijstje (samengesteld uit verschillende songteksten, best mooi) een beeldje en nog wat dingetjes op m'n bureau staan. Die heb ik nu in een la liggen. Confrontatie was soms té.
Ik wil eigenlijk alles bewaren op een plek als mooie herinneringen. Dat ga ik ook doen, moet alleen nog een plekje zoeken waar ik alles laat.

edit: oja, heb wat kettingen en een horloge van haar gekregen. Die bewaar ik eveneens. Horloge draag ik nog regelmatig.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90710066
quote:
Ik heb een tattoeage van hem.. Die laat ik lekker staan, want gelukkig heeft de betekenis helemaal niets met hem te maken.. Ik had nog een sjaal van hem.. En er lagen nog wat spullen van hem.. De sjaal gebruik ik lekker.. En de andere spullen heb ik weggegooid..
pi_90710097
@Joycie.. Ik voegde hem weer toe, niet andersom en toen bleek hij geblokkeerd te zijn en online. Als je iemand eerder in je lijst hebt gehad dan zou diegene toch gewoon moeten verschijnen als op het moment dat je hem verwijderde?

Najah, fuck it. Heb geen zin om mezelf hier nog langer om te frustreren. Weet wel dat ik voorlopig geen vrij hoef te hebben.. Pff.. Dit is mn eerste dag sinds lange tijd dat ik gewoon heel de dag thuis en zie het resultaat: vette mindfuck.

Wel jammer dat de sportschool vandaag dicht is, even sparren zou in ieder geval een hoop schelen qua frustraties.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 15:34:01 #286
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90710142
Je doet t toch echt jezelf aan, Tara. Één druk op de knop en je hebt 'm weer verwijderd. Lijkt me een betere optie dan compulsief zijn msn-namen checken en de betekenis erachter zoeken.
pi_90710153
Ook weer in het land der levenden :D ! Zo even terug lezen :P
pi_90710262
quote:
We hebben beide een ring met elkaars naam en de datum dat we wat kregen met elkaar (09-01-09). Ik heb nog een gitaarthangertje dat aan mijn ketting hing. Die liggen nu op een speciale plek hier in huis, waar ik niet snel bij kan komen. Noem me knettergek, maar daar zit een diepere betekenis achter. Ze liggen in een gitaarkoffer van een overleden oom van me.

De rest van de spullen heb ik ook nog. Ik heb zelfs verjaardagskado's van haar gekregen, een week voordat ze het uitmaakte. Ik heb nog geen flauw idee wat ik daar mee moet. Heb ze niet aangeraakt/aangehad nadat het uit is gegaan. Dat kan ik niet.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:25 schreef Octagon het volgende:
@Mr.Myst : alvast ik vind niet dat je overdreven of zielig doet. Voor mijn part schrijf je hier elk half uur een boek neer - als het je helpt : zeker doen !

Wat je schrijft, is allemaal héél herkenbaar. Ik veronderstel dat wanneer het voor mij herkenbaar is, dat het dat ook voor nog anderen gaat zijn.
- ook ik heb al gedacht dat uit het leven stappen de problemen zou oplossen
- ook ik heb alle mogelijke dooddoeners al gehoord
- ook mijn vrienden snappen haar motieven niet, of vinden ze op z'n minst twijfelachtig
- ...

Dus weet dat je niet alleen bent met dat soort gedachtes.
En dan nu mijn eigen dooddoener ;) : het wordt allemaal beter. Echt waar.
Bedankt voor je bericht. Het is fijn om te weten dat je niet alleen staat met dit soort gevoelens, hoewel ik ze niemand zou gunnen. En inderdaad, het wordt allemaal beter. Veel slechter dan dit kan het niet worden. Ik zie op dit moment alleen nog niet in hoe dat dan moet gaan gebeuren.
Sommige mensen hebben het over een 'knop' die omgedraaid moet worden. Ik heb daar blijkbaar heel erg veel moeite mee.
pi_90710310
@Neo-Mullen: ik heb de sieraden idd ook goed opgeborgen waar ik ze voorlopig niet tegen hoef te komen. Ik heb een armbandje waar je van die bedeltjes aan kunt hangen en bij iedere speciale gelegenheid bijv. als we weer een jaar erbij konden schrijven kreeg ik bedeltje. Elk bedeltje heeft wel een verhaal van een mooie dag maar dat armbandje brengt zoveel herinneringen naar boven, die heb ik aan mijn moeder gegeven om te bewaren.

@Joyce: een tatoeage zetten voor een partner zou ik zelf echt nooit doen. Het loopt gewoon altijd heel gek, dat kunnen vele hier ook wel beamen. Het ene moment denk je tussen ons zal het nooit verkeerd lopen en een half jaartje later zit je opeens op fok-forum te posten. Hoe lang hadden jullie en wat voor tatoeage is het eigenlijk?
pi_90710372
@Goofy- Ik weet het hoor en je hebt helemaal gelijk, inmiddels ook maar weer verwijderd omdat mij dat het beste lijkt.
pi_90710448
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:39 schreef Tara_88 het volgende:
@Neo-Mullen: ik heb de sieraden idd ook goed opgeborgen waar ik ze voorlopig niet tegen hoef te komen. Ik heb een armbandje waar je van die bedeltjes aan kunt hangen en bij iedere speciale gelegenheid bijv. als we weer een jaar erbij konden schrijven kreeg ik bedeltje. Elk bedeltje heeft wel een verhaal van een mooie dag maar dat armbandje brengt zoveel herinneringen naar boven, die heb ik aan mijn moeder gegeven om te bewaren.

@Joyce: een tatoeage zetten voor een partner zou ik zelf echt nooit doen. Het loopt gewoon altijd heel gek, dat kunnen vele hier ook wel beamen. Het ene moment denk je tussen ons zal het nooit verkeerd lopen en een half jaartje later zit je opeens op fok-forum te posten. Hoe lang hadden jullie en wat voor tatoeage is het eigenlijk?
Leg mij dit een uit, hier begrijp ik als man niets van:
Mijn ex heeft van mij tijdens onze zomervakantie een horloge gekregen. Daar zit dus een herinnering aan.
Het is ruim twee maanden uit met een communicatie-blokkade van haar kant, maar dat horloge is het enige horloge wat ze wil dragen, en nog steeds.

?
Strek je eens uit !
  zaterdag 1 januari 2011 @ 15:47:53 #292
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90710515
Hoe weet je dat ze dat horloge draagt wanneer er een communicatiestop is?
  zaterdag 1 januari 2011 @ 15:48:59 #293
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90710553
lol horloge en tatoos .. wtf

Ik heb mijn vriendin voor haar verjaardag ook een tatoeage gegeven op haar voet, een hele mooie

Van haar heb ik een heel erg duur horloge gekregen wat ik nog steeds erg graag draag, hij is ook erg mooi ( ze wist precies wat ik mooi vond )

wel grappig dat we allemaal van die overeen komsten hebben haha

Wat betreft haar spullen, ze heeft op een zondag alles opgehaalt, ik heb haar mee geholpen bij haar thuis alles neer te zetten etc.
Ze was hier bij mij in getrokken dus mijn spullen bleven mooi staan, dat was wel handig :P
pi_90710562
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:39 schreef Tara_88 het volgende:

Even voor de duidelijkheid ik heb de tatoeage niet voor hem gezet, hij heeft er aan meebetaald :) Het is een tibetaanse knoop zonder einde. Heb ik laten zetten voor mijn vader.. Die is erg ziek geweest, en dat gaat nu weer heel goed.
Een tatoeage voor mijn vriend zou ik nooit laten zetten, je weet namelijk nooit hoe het loopt.

Ik heb een jaar een relatie gehad met mijn ex. Maar dat heeft er dus weinig mee te maken.
pi_90710653
@Wanderingwhy: Ik denk niet dat je er veel achter moet zoeken. Ik heb verschillende horloges, maar het horloge van mijn ex draag ik nog steeds. Niet vanwege een reden maar dat horloge heb ik altijd om, het voelt gewoon heel raar als ik hem niet om heb. Ketting afdoen had ik minder moeite mee, maar met zijn ring weer wel. Ik speelde altijd onbewust ermee en toen ik hem afdeed heb ik echt dagen met een raar gevoel rond gelopen. Ik denk dat het gewoon een horloge is dat ze graag draagt.

Wat ik trouwens in jouw geval niet snap is de opeens totale ommekeer. Ik heb wel vaker posts gelezen maar er nog nooit opgereageerd (als jij degene bent die alles via een apart emailadres moest afhandelen). Heb je nooit nagevraagd aan vriendinnen van haar wat erachter zit? Ik zou dat in ieder geval alleen zo doen als je mij iets geflikt zou hebben wat mij enorm gekwetst zou hebben, maar jij geeft aan dat alles goed liep en het totaal onverwachts kwam.
pi_90710709
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:48 schreef backgammon het volgende:
lol horloge en tatoos .. wtf

Ik heb mijn vriendin voor haar verjaardag ook een tatoeage gegeven op haar voet, een hele mooie

Van haar heb ik een heel erg duur horloge gekregen wat ik nog steeds erg graag draag, hij is ook erg mooi ( ze wist precies wat ik mooi vond )

wel grappig dat we allemaal van die overeen komsten hebben haha

Wat betreft haar spullen, ze heeft op een zondag alles opgehaalt, ik heb haar mee geholpen bij haar thuis alles neer te zetten etc.
Ze was hier bij mij in getrokken dus mijn spullen bleven mooi staan, dat was wel handig :P
Ja ok Backgammon, precies wat je zegt. Maar je draagt dat horloge ook vanuit de gedachte van die mooie herinnering toch? Mijn ex weert op dit moment alles van mijn kant maar ondertussen wel dat horloge blijven dragen....
Alsof ze het een zegt en het ander doet lijkt het bijna dan :?
Strek je eens uit !
pi_90710808
@Joycie: Ik las het verkeerd, dacht echt dat je voor hem iets had gezet en vandaar dus ook de vraag na hoe lang. Een oud medestudent van mij had de naam van haar vriend op haar borst getatoeëerd, heel 'romantisch' boven haar hart (na een relatie van 4 maanden). Najah relatie ging uit en dan zit je daar met zo'n tatoeage, ziek! Als ik een tatoeage zou zetten, dan alleen voor een familielid.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 15:58:44 #298
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90710859
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:54 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ja ok Backgammon, precies wat je zegt. Maar je draagt dat horloge ook vanuit de gedachte van die mooie herinnering toch? Mijn ex weert op dit moment alles van mijn kant maar ondertussen wel dat horloge blijven dragen....
Alsof ze het een zegt en het ander doet lijkt het bijna dan :?
Nou ik weet dat ik hem van haar een maand voor kerst heb gekregen ( ze kon niet wachten om het mij te geven :D ) ik zat toen erg krap bij kas en heb haar nooit iets moois kunnen geven pas veel later, die tatoo koste een vermogen.

Dus ik denk wel steeds aan de herinneringen die met het horloge mee gaan maar niet met spijt of verdriet.
Ik heb daar niet zo'n last van met kado's.. wel met foto's
pi_90711052
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:42 schreef Tara_88 het volgende:
@Goofy- Ik weet het hoor en je hebt helemaal gelijk, inmiddels ook maar weer verwijderd omdat mij dat het beste lijkt.
goedzo ;) Zal je veel helpen.
pi_90711076
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:58 schreef backgammon het volgende:
Ik heb daar niet zo'n last van met kado's.. wel met foto's
Hier net hetzelfde, enerzijds omdat we elkaar geen cadeau's gegeven hebben (ikzelf moet sowieso niks hebben van een vriendin, en als zij iets wilt krijgen, zal ik het wel betalen als zij het gaat kopen), anderzijds omdat we pas 5 maand bij elkaar waren...
Maar op die 5 maand heb ik wel ontiegelijk véél foto's genomen... en die kan ik niet bekijken zonder dat de tranen in mijn ogen springen. Dus : foto's bekijken doen we ook maar niet :N

Bij mijn eerste vriendin heb ik trouwens ALLES wat ik tijdens die 4 jaar gekregen had, teruggeven... zelfs haar pasfoto van in mijn portefeuille heb ik haar teruggeven.

MSN en andere social network stuff : dat probleem heb ik -gelukkig- ook niet. Ze is wel véél online, maar heeft geen MSN en stuff, enkel een (Yahoo-)mailaccount.
pi_90711082
Ik open wel een nieuwe :)
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')