abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 januari 2011 @ 02:39:18 #226
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90699966
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 01:56 schreef goofy_goober het volgende:
Happy New Year! :)

En voor iedereen met een gebroken hart en die een beetje emotioneel is deze nacht:

Iedereen de beste wensen!!!
Maria Mena hou op zeg... mijn ex begon altijd over het nummer your the only one.....
Heb al mijn maten een sms gestuurd met gelukkig nieuwjaar maar haar niet... heb ook niks gehoord...
Er ook niet echt aan gedacht tot nu (maar dat kan natuurlijk ook de drank zijn)
Voor de eerste keer in drie jaar een oud en nieuw zonder haar.... voelt raar... maar ook weer niet onoververkoombaar,..... ik weet ondertussen wel dat ik haar gedrag niet kan accepteren... daar ga ik als persoon aan kapot... en dat kan gewoon niet... hoeveel ik ook van haar hou etc...
Daar probeer ik mezelf in het nieuwe jaar aan vast te houden,....
Naast het goeie voornemens lijst van @ex natuurlijk
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90700461
Zo ik lig lekker in mijn bedje! Maar wil jullie eerst nog een gelukkig nieuwjaar wensen! Want nu mag het echt!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90701799
quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 01:55 schreef Octagon het volgende:
Ben ik toch weer verbaasd over hoe het onderbewustzijn werkt... sta ik te kijken naar het vuurwerk, begint ex "ineens" door mijn hoofd te spoken. :{
Is alweer bijna over, maar toch... verschoot alweer.
Had precies hetzelfde. Ik had het om 0:00 uur moeilijk, ondanks dat we maar 1 keer echt oud en nieuw samen hebben gevierd. Even een paar tranen gelaten. Tijdens het vuurwerk was het ook weer lastig. Wetende dat ze ergens anders is dan waar ik ben, terwijl ze voor mijn gevoel bij me had moeten zijn.

Ik heb niks van me laten horen, maar anderszijds heb ik ook niks van haar gehoord. Nou heb ik (hoorde ik) wel meer sms'jes niet gekregen, dus misschien die van haar ook niet. Ik ga er maar vanuit dat ze niks gestuurd heeft.

Zo, nu na een lange nacht maar m'n bed in.
Bij deze nogmaals een gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal! Met hopelijk veel geluk, gezondheid, en vooral liefde!
pi_90703046
Beste wensen aan iedereen!

Gisteravond in bed miste ik hem opeens vreselijk en bij het wakker worden was dat gevoel er nog steeds. Best kut want afgelopen dagen ging het beter dan ik had kunnen hopen, had gewoon tijd om aan hem te kunnen nadenken.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 10:11:38 #230
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90703145
wakker wordem im het nieuwe jaar in een leeg bed is inderdaad niet heel fijn!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90703160
Dat hoefde niet haha. Mis het kroelen, zijn armen om mij heen. Ik mis eigenlijk meer zijn aanwezigheid dan zijn gezelschap dus hoop dat dat een goed teken is....
  zaterdag 1 januari 2011 @ 10:17:23 #232
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90703175
dan is 1 deel van het probleem al opgelost als je niet alleen wakker werd...:)
denk wel dat dat een goed teken is inderdaad... ik mis haar nog gewoon....stom maar waar
pi_90703198
Ik mis haar ook ontzettend... Niks gehoord, had ik eigenlijk ook niet verwacht maar ik weet niet of ik er wel blij mee moet zijn. Op dagen als deze vind ik het in ieder geval erg lastig om alleen wakker te worden.
Amper vier uur geslapen, nu al klaarwakker. Niks voor mij...
pi_90703202
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 10:17 schreef ennudan het volgende:
denk wel dat dat een goed teken is inderdaad... ik mis haar nog gewoon....stom maar waar
Hier hetzelfde gevoel... mis haar ook (sinds vannacht dus).
Ook hier gingen de voorbije dagen beter als vandaag.

* Octagon kan zich wel voor z'n kop schieten
pi_90703213
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 10:22 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik mis haar ook ontzettend... Niks gehoord, had ik eigenlijk ook niet verwacht maar ik weet niet of ik er wel blij mee moet zijn. Op dagen als deze vind ik het in ieder geval erg lastig om alleen wakker te worden.
Amper vier uur geslapen, nu al klaarwakker. Niks voor mij...
Denk zelfs dat ik de 4 uur slaap niet gehaald heb... al ben ik altijd vroeg uit de veren, ook al lig ik laat in bed. Maar toch... inslapen ging vannacht weer héél moelijk.

Edit : niks gehoord, zoals verwacht - niks laten horen, zoals vooropgesteld.

[ Bericht 5% gewijzigd door Octagon op 01-01-2011 10:30:00 ]
pi_90703305
De beste wensen allemaal! Hopelijk wordt het een beter jaar voor ons allemaal. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 19:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ai. Ik kan me voorstellen dat die vetgedrukte opmerking niet zo lekker binnenkomt bij hem. Wat was er mis met gewoon vragen wat 'ie nou wil of gewoon niet meer reageren als je niets meer van hem wilt weten? Je hebt een blokkeerknop op MSN.
Dat kan goed zo zijn. Ik heb al heel lang op scherp gestaan en moest altijd letten op wat ik zei omdat hij anders boos en geirriteerd werd. Daar had ik nu echt geen zin meer in. Wat heb ik te verliezen? Hiermee heb ik het contact helemaal afgekapt en daar ben ik blij mee. Daarnaast kom ik dus echt nooit op MSN, maar ik was op mijn werk op hotmail en blijkbaar kan je nu dus ook chatten via je hotmail, ik wist niet dat die aanstond. Ik heb hem nu wel meteen geblokkeerd.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 10:35:33 #237
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90703308
Vanochtend ook erg vroeg wakker, ging rond half 3 naar bed nadat ik even de stad in was geweest maar merkte al snel dat ik geen zin had om te feesten...
Dus was alweer snel thuis.

Ik heb niks gehoort van haar, wel vreemd want ik had dat wel verwacht aangezien ze steeds contact met mij zoekt, ach ja het kan me eigenlijk niet zoveel schelen, scheelt mij weer wat kopzorgen.

Ik heb wel problemen met het idee dat ze een ander misschien is tegen gekomen en dat ze daar misschien mee is gegaan ofzo. Dat doet nog steeds pijn :(

Vandaag lekker beetje prullen in huis en er allemaal niet te veel aan denken, straks even wat telefoontjes plegen met nieuwjaars wensen en dan zien we verder wel.

Veel geluk dit nieuwejaar allemaal ookal valt het niet mee!
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90703366
quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 10:17 schreef ennudan het volgende:
Haha idd maar denk niet dat het hetzelfde zou aanvoelen als bij hem. Als ik er zo over nadenk mis ik wel meer dan zijn aanwezigheid.

Gisteravond niets gehoord of laten horen. Denk dat hij ook zoiets heeft van als zij niets laat horen dan ik ook niet.
pi_90703419
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 10:35 schreef backgammon het volgende:
Ik heb wel problemen met het idee dat ze een ander misschien is tegen gekomen en dat ze daar misschien mee is gegaan ofzo. Dat doet nog steeds pijn :(
Ik ben wel zeker dat ze iemand anders heeft... ik slaap al dagen in met het idee dat ze aan het vrijen is met een ander. *Jealousy is a bitch :( *
pi_90705470
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Met koppijn opgestaan (niet gewend om zo laat m'n bed uit te komen). De jaarwisseling, avond en nacht waren ok.
Pfff...wat zit ik mezelf wijs te maken? Ik vond het gewoon kut.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90705519
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Wanderingwhy het volgende:

Met koppijn opgestaan (niet gewend om zo laat m'n bed uit te komen). De jaarwisseling, avond en nacht waren ok.
^O^ waarmee ik enkel bedoel dat je niet altijd even nuchter tegen de zaken hoeft aan te kijken.
Denk dat de meesten hier, kampend met verdriet, zich vannacht/vanmorgen niet bijster goed in hun vel voelen.

Maar 2011 telt nog 364 dagen... en dat zullen de onze zijn ! ;)
pi_90705855
@Octagon: Ik zie 2011 niet negatief hoor.

Er zijn altijd momenten die wat moeilijker zijn dan andere momenten. Daarbij kwam dat ik met een goede vriendin mijn 'kwestie' besprak die avond. Zij vond al een tijdje dat m'n ex niet goed wijs was en dat ik haar gewoon moest dumpen.
Na het gesprek draaide ze bij en gaf me een vriendschappelijke knuffel. Ik realiseer me steeds meer en meer dat geduld alles gaat worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wanderingwhy op 01-01-2011 13:21:02 ]
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90705930
Ook ik wens jullie allemaal het beste voor het nieuwe jaar!

En zooo wat een knalfeest was het vanacht, zo ontzettend goed vermaakt en had dit voor geen goud willen missen. Dit was nooit zo gezellig geweest als ik mijn ex nog had gehad! :o Met zo ontzettend veel onbekenden gepraat en die ik vanaf nu denk ik wat vaker tegen ga komen. Heb echt heel erg goed lopen socializen maar op 1 ding ben ik niet trots.. tijd geleden een meid op een verjaardag gezien, geen woord mee gepraat maar zodra ik de kamer binnen kwam 1 of andere klik en die ogen... wauw.. dit allemaal volgens mij meer dan een half jaar terug ofzo, sindsdien nooit meer gezien. Afgelopen nacht was ze uiteraard op hetzelfde feest en weer boem toen onze ogen kruisten *; en ik weet het niet of ik de mogelijkheid niet echt kreeg of dat ik te bang was om d'r aan te spreken maar heb haar dus weer niet gesproken maar ze heeft dus een vriend hoorde ik na de eerste keer dat ik d'r zag en het aan een kennis vroeg. En het idee dat ze een beetje out of my league is vandaar de angst :P

Maar al met al een heeeeele goede avond gehad :D
Oh en geen sms gekregen van mijn ex en ook geen gestuurd :)
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:09:39 #244
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90706028
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Wanderingwhy het volgende:

Ik kwam daar rond een uur of 2 al achter dus was maar omgedraait, ach ja niet iedereen kan zich zomaar vermaken.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:06 schreef Lallend het volgende:
Ook ik wens jullie allemaal het beste voor het nieuwe jaar!

En zooo wat een knalfeest was het vanacht, zo ontzettend goed vermaakt en had dit voor geen goud willen missen. Dit was nooit zo gezellig geweest als ik mijn ex nog had gehad! :o Met zo ontzettend veel onbekenden gepraat en die ik vanaf nu denk ik wat vaker tegen ga komen. Heb echt heel erg goed lopen socializen maar op 1 ding ben ik niet trots.. tijd geleden een meid op een verjaardag gezien, geen woord mee gepraat maar zodra ik de kamer binnen kwam 1 of andere klik en die ogen... wauw.. dit allemaal volgens mij meer dan een half jaar terug ofzo, sindsdien nooit meer gezien. Afgelopen nacht was ze uiteraard op hetzelfde feest en weer boem toen onze ogen kruisten *; en ik weet het niet of ik de mogelijkheid niet echt kreeg of dat ik te bang was om d'r aan te spreken maar heb haar dus weer niet gesproken maar ze heeft dus een vriend hoorde ik na de eerste keer dat ik d'r zag en het aan een kennis vroeg. En het idee dat ze een beetje out of my league is vandaar de angst :P

Maar al met al een heeeeele goede avond gehad :D
Oh en geen sms gekregen van mijn ex en ook geen gestuurd :)
Top avond dus; 1 je had gewoon dik plezier 2: je hebt een leuke meid gezien waar je ( denk ik ) een soort van flirt mee had.
pi_90706083
In al mn beleefdheid stuur ik mn ex een sms vannacht krijg ik niet eens wat terug. Zat verder ook geen bedoeling achter. Vind het behoorlijk arrogant eigenlijk
pi_90706146
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:09 schreef backgammon het volgende:

[..]

Ik kwam daar rond een uur of 2 al achter dus was maar omgedraait, ach ja niet iedereen kan zich zomaar vermaken.

[..]

Top avond dus; 1 je had gewoon dik plezier 2: je hebt een leuke meid gezien waar je ( denk ik ) een soort van flirt mee had.
Oeh sorrie.. mja ik bedenk me nu ineens dat ik tegen het zere been van sommige mensen hier aan kan trappen, moet ik m'n post editen?

Maar jep, was een flirt. Nog wel een tijd met een andere hele leuke meid staan praten maar die woonde giga ver weg dus die maar een goede nacht gewenst :P
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:16:28 #247
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90706199
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef Lallend het volgende:

[..]

Oeh sorrie.. mja ik bedenk me nu ineens dat ik tegen het zere been van sommige mensen hier aan kan trappen, moet ik m'n post editen?

Maar jep, was een flirt. Nog wel een tijd met een andere hele leuke meid staan praten maar die woonde giga ver weg dus die maar een goede nacht gewenst :P
Voor mij niet hoor! ik heb de kans gehad om met vreemde mensen nog de stad in te gaan maar heb het gewoon niet gedaan, ging ook beetje met de verkeerde bedoelingen de stad in :P
pi_90706261
Mijn 1e post van 2011 deel ik hier met jullie :P

Gisteravond een smsje van 3 pagina's naar m'n ex gestuurd dat ik 2010 een heel mooi jaar vond en de mooiste momenten met haar heb gedeeld bla bla bla.
Stuurde het smsje rond 8u zodat het niet verloren zou gaan als alle netwerken plat liggen.
Krijg ik ineens om 00:10 een algemeen kutsmsje met beste wensen enzo die ze naar tig anderen ook heeft verstuurd.

Was ik wel ff kwaad om moet ik zeggen.

Maar we hebben veel gezopen, veel gelachen en het was echt een superavond! Beste jaarwisseling so far :P

Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90706414
quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Wanderingwhy het volgende:

Ik heb ook een ontzettende kutavond en -nacht gehad. Ben uiteindelijk nog wel tot 4:15 uur in de kroeg geweest, maar Dat ik het nou leuk vond... Ben straks zelfs maar weer m'n bed in gegaan omdat ik nauwelijks heb kunnen slapen.

Moet nu toch maar opstaan...
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:25:14 #250
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90706441
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:11 schreef Ghostinthemachine het volgende:
In al mn beleefdheid stuur ik mn ex een sms vannacht krijg ik niet eens wat terug. Zat verder ook geen bedoeling achter. Vind het behoorlijk arrogant eigenlijk
Belachelijk, ik zou d'r nog een sms sturen waarom ze de eerste sms niet heeft beantwoord.

En aan iedereen die verbaast is dat ze een standaard sms of helemaal geen sms hebben gekregen van de ex: dat was wel te verwachten he? Nieuwe start enzo.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')