abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90671078
@JFM: waarom zei je dat altijd tegen je ex dan?
pi_90671113
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Tara_88 het volgende:
@JFM: waarom zei je dat altijd tegen je ex dan?
Ik ben het even kwijt denk ik?Waar heb je het over?
Ik had het over wat hij mogelijk zal smsen;o
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_90671168
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Je maakt van Oud en Nieuw wat je er zelf van maken wilt. Ik snap al die heisa niet zo. Doe de gordijnen dicht, zet een leuk filmpje op. Het is een doodgewone avond en morgen is alles heus niet opeens anders ofzo. Dat het gemakkelijker is om op de grens van een jaar een nieuw begin te maken, dat snap ik wel (het geeft mij zelf ook weer frisse moed), maar een nieuw begin maken kan elke dag. Al dat geromantiseer rond kerst en O&N maakt het heus niet eenvoudiger.
Ja, zo wil ik het liest ook denken. Maar iedereen vraagt aan je, 'en wat ga jij vanavond doen?', en dan hoor je wat anderen gaan doen "ik ga het met twee andere stelletjes vieren", "ik ga met mijn vriend lekker feesten". Het lijkt alsof iedereen het perse leuk moet hebben tijdens oud & nieuw. Dat wil ik natuurlijk zelf ook, maarja, ik weet het niet. Heb nu ook gewoon even een warrig moment.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90671236
@JFM- Ik kan de quote knop niet vinden haha. Ik doelde op je post van: dat je iets las wat je altijd tegen je ex zei, dus ik had zoiets van huh waarom zei je dat altijd dan

Wie heeft het uitgemaakt?
pi_90671318
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:23 schreef Tara_88 het volgende:
@JFM- Ik kan de quote knop niet vinden haha. Ik doelde op je post van: dat je iets las wat je altijd tegen je ex zei, dus ik had zoiets van huh waarom zei je dat altijd dan

Oh haha!
Het waren bijnamen die we aan elkaar gaven.En als je verliefd bent zeg je dat.

Samen uit elkaar gegaan.
pi_90671847
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:23 schreef Tara_88 het volgende:

quoate knop is die " haakjes en anders in het menutje het poppetje met tekstballontje
OF [quote ] *tekst* [/quote ] zonder de spaties

OT: Tja mn vriendin las net een artikel over mn vader in de krant, stuur ze "Je pa staat in de krant"
Ik: "gistere al"

Gaat lekker makkelijk zo haha :P
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90671917
Hahaha heerlijk backgammon _O-
pi_90671965
ai, ik betrap mezelf door te zeggen "vriendin"... macht der gewoonte :)

Dat is ook zo stom, je verspreekt je constant als iemand je iets vraagt over haar of jullie!
pi_90672386
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef backgammon het volgende:

[..]

quoate knop is die " haakjes en anders in het menutje het poppetje met tekstballontje
OF [quote ] *tekst* [/quote ] zonder de spaties

OT: Tja mn vriendin las net een artikel over mn vader in de krant, stuur ze "Je pa staat in de krant"
Ik: "gistere al"

Gaat lekker makkelijk zo haha :P
Haha :D
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90672646
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Tara: waarschijnlijk een'sorry, ik heb het allemaal niet zo bedoeld, ik wilde je al die tijd niet pijn doen. etc etc etc. '

:W
Neuh, dat soort smsje verwacht ik niet hoor. :W

Verwacht eigenlijk niks meer van haar. En mocht ze mij ooit nog een email sturen... het antwoord staat al een week klaar. >:)

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:17 schreef Tara_88 het volgende:
@Octagon: ik vind dat wel een raar smsje, zou bij mij ook wel vreemd overkomen. Ik zeg nooit "gelukkige" verjaardag en heb dat zelf eigenlijk ook nooit gehoord. Aan de andere kant denk ik wel dat alles wat zij zou hebben gestuurd verkeerd zou overkomen.
De uitdrukking "Gelukkige verjaardag" zal iets Vlaams zijn ;)
pi_90672669
iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst, en geen tranen laten :]

Ik ga nu eten,oliebollen bakken bij vrienden en klaarmaken voor een fantastische nieuwjaar!

:* tot volgend jaar!
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:01:29 #88
189961 ex
aperture science
pi_90672672
Wow, ik doe even iets echt aan me werk en we zijn een topic met 4 pagina's verder lol.

Me ex wenst me net gelukkig 2011 op msn, en of ik op de hond wil passen in vragende vorm.

Mevrouw wilt duidelijk aandacht van mij, maar ik geef niet meer in. Elke keer als ik reageer, antwoord geef of met haar praat dan erger ik me weer kapot. Dit weet ze ook, maar toch laat ze me niet met rust.

Zucht
The cake is a lie!
pi_90672688
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef ex het volgende:
Wow, ik doe even iets echt aan me werk en we zijn een topic met 4 pagina's verder lol.

Me ex wenst me net gelukkig 2011 op msn, en of ik op de hond wil passen in vragende vorm.

Mevrouw wilt duidelijk aandacht van mij, maar ik geef niet meer in. Elke keer als ik reageer, antwoord geef of met haar praat dan erger ik me weer kapot. Dit weet ze ook, maar toch laat ze me niet met rust.

Zucht
stomme excuses om reactie uit te lokken.

vrijdag 31 december 2010 @ 13:03:14 #90
189961 ex
aperture science
pi_90672732
Yup, als er 1 iemand verantwoordelijk is met de hond ben ik het wel :), ik heb een logeer plek geregeld in een rustige woonwijk waar ze weinig met vuurwerk doen (woon zelf in de drukste straat van mijn dorp) en rij daarna door naar mijn zus om een leuk feestje mee te maken, 150 km bij me huis (en dus ook mijn ex) vandaan.

:)
The cake is a lie!
pi_90673730
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:43 schreef backgammon het volgende:
ai, ik betrap mezelf door te zeggen "vriendin"... macht der gewoonte :)

Dat is ook zo stom, je verspreekt je constant als iemand je iets vraagt over haar of jullie!
Heb ik ook regelmatig... Mja je zegt al 2 jaar niks anders. :P

Zometeen naar vrienden, maken er een leuke avond van! :D :W
pi_90673862
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Heb ik ook regelmatig... Mja je zegt al 2 jaar niks anders. :P

Zometeen naar vrienden, maken er een leuke avond van! :D :W
veel plezier, i kga even douche, staats lotje kopen en een nieuw wiskey glas lol

Ik hoop dat ik gewoon in mn jassie naar de stad kan, anders moet ik een jas aan :(
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:32:19 #93
189961 ex
aperture science
pi_90673901
Ja.. ik ga zo een krat bier halen (had ik beloofd :P) en ook maar is onderweg.. Eerst nog even relaxed douchen en bedenken wat ik aan doe :P.
The cake is a lie!
pi_90674044
word volgens mij heel rustig in de topic :(
pi_90674091
Ter compensatie van de afgelopen week :P ;)

pi_90674301
Ben ik dan de enige om de boel een beetje levend te houden hier? :P
Moet straks alleen even pinnen voor vanavond, denk dat ik tot een uurtje of 1 thuis ben, en daarna de stad in ga. Saaie O&N, tenminste tot een uur of 1. ;)

Goede voornemens:

- Meer aan mezelf denken, niet doorslaan naar het egoïstische, maar het enige waar ik deze weken mee bezig ben geweest is: 'Hoe gaat het met haar?' 'Wat zal ze wel niet van me denken?' 'Houdt ze nog van me?'

- Meer sociale contacten zien te krijgen.
- Meer zelfvertrouwen krijgen (door de breuk is dat enorm gedaald).
- In samenhang met bovenstaande: Mezelf leren accepteren, gelukkig worden 'met mezelf'.
- Een nieuwe baan
- Een nieuwe studie/korte studie/cursus, want met m'n P voor de Pabo kom ik ook niet aan de bak natuurlijk
- 'Zorgen' dat de liefde in mijn leven terugkomt. Ik hoop dat dat met mijn ex is... Maar dat ligt op dit moment niet meer in mijn handen.

[ Bericht 47% gewijzigd door Mr.Myst op 31-12-2010 13:45:46 ]
pi_90674833
Zooo wat gaat het hard hier zeg :D

Ik heb vandaag weer even een mindere dag. Er zijn allerlei gedachten over haar die door willen komen maar ik lijk nu voor het eerst in staat om het enigszins te negeren....

Hebben jullie trouwens ook moeite met al die jaaroverzichten? :P
Ik kan er echt niet naar kijken, vooral het nieuws tm juni, toen het nog gewoon aan was. Bij bepaalde gebeurtenissen denk ik dan meteen ''oh ja, toen ik dat hoorde was ik daar en daar'', en lijkt mijn leven van ''toen'' zo anders als mijn leven van nu,....

Sowiezo geeft een dag als vandaag volgens mij nogal veel reden om na te denken over het afgelopen jaar... Vanavond gelukkig een leuke avond in het vooruitzicht met veel vrienden en bier, morgen met de hele familie uit eten, maar ik denk gewoon dat ik haar vanavond voor het eerst sinds tijden gewoon weer eens ga fucking missen :(

Ohja, stiekem hoop ik op een sms van haar ook nog met gelukkig nieuw jaar. Dat zal wel niet natuurlijk, zou ook niet weten wat ik er mee aanmoet.. Denk niet eens dat ik reageer in dat geval maargoed...
pi_90675113
@ Mr Myst,

Dat gebrek aan zelfvertrouwen herken ik hoor...
Terwijl ik eigenlijk helemaal geen reden heb tot zeuren, ik heb bij mijn ex constant de grenzen opgezocht, ze vond het altijd leuk met mij en mijn stomme oude ik vond het toen leuk om te kijken tot hoever ik kon gaan... Ik was dus willens en wetens bezig met een ''niet leuke vriend'' zijn. Toen maakte ze het uit, en ging ik opeens lopen miepen tegen mezelf van je bent niet leuk genoeg etc etc...

Wat erg helpt is sporten. Niet alleen hardlopen, maar ook krachttraining. Mannen zijn over het algemeen wat minder in voor metamorfoses, maar geloof me als je na een paar maanden je lichaam zichtbaar in positieve zin ziet veranderen dan geeft dit een hoop zelfvertrouwen en energie om er weer tegenaan te gaan, misschien een tip?
pi_90675289
zelf heb ik er geen problemen mee, er zijn wel dingen waar ik stil sta dat ik toen samen met haar was maar op het moment niet.

Het gaat wel steeds beter! gistere niet al te veel aan haar gedacht en vandaag ook niet, merk wel dat dit forum een soort steunpuntje is, zeker omdat je met lot genoten hier zit en je eigen mening en verhalen kunt delen.

Naar de gym gaan is een goed idee, dan ben je lekker met jezelf bezig en je ontmoet andere mensen, probleem is alleen dat als ik naar de sportschool ga ik standaard familie tegen kom of bekenden. dat vind ik dan weer zo vervelend, gaan ze met je mee sporten -_-
Er is nog een andere gym hier in de buurt maar daar zitten allemaal van die kampsjaken..
die gasten trainen nog me hun goud om zeg maar.

Ik ga naar buiten, even pijlen hoe het weer is en of het te doen is zonder jas want als het nu al te koud is is het dat vanavond zeker.
pi_90675450
Deze dagen vallen voor niemand echt makkelijk die te maken heeft gehad met een relatiebreuk. Het is en blijft een tijd van achteromkijken en vooruitblikken.
Besef dat dat veelal voor beide kanten van de relatiebreuk geldt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar dan is er toch wel meer aan de hand.

Vanavond ga ik het nieuwe jaar in samen met een stel vrienden en vriendinnen. Voor sommigen is het een mooi jaar geweest, voor anderen een minder jaar.

En zoals het voor al die vrienden en vriendinnen verschilt, zo kan het per persoon ook van jaar tot jaar verschillen, met mooie en minder mooie jaren.

Zoals ik nu terugdenk, krijg ik ook weer dat terugdenken naar vorig O&N. Ik heb het al eerder gezegd maar het was een mooie inleiding van het nieuwe jaar 2010. Zij en ik op de hoogste verdieping, in een suite en om ons heen al dat vuurwerk bewonderend en die afspraak makend "volgend jaar zelfde tijd, zelfde plaats".
Dat het niet zo heeft mogen lopen is part of the deal. Soms is het leven een feest, soms niet.

Wat ik nu vooral doe is al het mindere van me af laten glijden. Ik wil het niet meetorsen het nieuwe jaar in. Ik wil ervan leren maar niets anders gaan doen dan openstaan voor de kansen die een leven kan bieden.

Een aantal dagen geleden was hier iemand die al 5jaar treurde om het verliezen van een liefde.... Maak voor jezelf de keuze: Wil je 5jr treuren voor het verliezen van een liefde en daardoor 5jr verliezen van je leven?
Ik niet. Het leven is daarvoor te mooi en te vergankelijk. "Leven alsof vandaag je laatste dag is" gaat me iets tever maar de boodschap daarin in voor ieder helder.

Allemaal een mooi leven in 2011 en dat jullie met het O&N van 2012 allemaal een glimlach op jullie gezicht mogen hebben! *O* *O* *O* *O* *O*
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90675498
Sportschool is inderdaad wel een idee. Daar heb ik zelf ook al over zitten denken. Ik moet alleen erg oppassen met wat ik doe, vanwege m'n fysieke gesteldheid mag ik nauwelijks sporten (dat is iets wat je niet ziet aan mij, maar wat in mijn omgeving wel vaak voor onbegrip zorgt). Dus aan de gewichten hangen moet echt met mate, échte krachttraining zit er niet in voor mij. Conditietraining zonder mijn gewrichten teveel te belasten moet echter wel kunnen, dus fietsen/crosstrainer e.d. moeten wel kunnen. Hardlopen kan dan echter weer niet, dat heb ik deze zomer ondervonden (maar oh, wat was het in eerste instantie heerlijk om door het bos te joggen, 'Start to Run' op m'n iPod).

We hebben hier drie sportscholen. Eentje is asociaal duur, de tweede is voor oppertokkies, en bij de derde komt m'n ex ook regelmatig. Maar dat is wel de beste, dus waarschijnlijk zou ik daar dan gaan sporten.
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:11:32 #102
189961 ex
aperture science
pi_90675565
Ach, ik zie het zo:

Vorig jaar was ik thuis, samen met haar in een suf dorp, suf tv aan het kijken.

Vanavond sta ik bij mijn zus op het balkon, in een van de mooiere steden van Nederland, op 20 hoog naar het vuurwerk te kijken met een biertje in me hand. Alleen maar vreemde om me heen.

Het klinkt misschien suf maar bekende zie ik het hele jaar al, en familie met kerst. Het is tijd om vanaf vanavond me ook echt aan me goede voornemens te houden, doordat ik alleen naar mijn zus ga word ik gedwongen om met andere te praten. Mensen die ik nog niet ken.

Het klinkt misschien raar maar ik heb daar dus zin in :).
The cake is a lie!
pi_90675578
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
Deze dagen vallen voor niemand echt makkelijk die te maken heeft gehad met een relatiebreuk. Het is en blijft een tijd van achteromkijken en vooruitblikken.
Besef dat dat veelal voor beide kanten van de relatiebreuk geldt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar dan is er toch wel meer aan de hand.

Vanavond ga ik het nieuwe jaar in samen met een stel vrienden en vriendinnen. Voor sommigen is het een mooi jaar geweest, voor anderen een minder jaar.

En zoals het voor al die vrienden en vriendinnen verschilt, zo kan het per persoon ook van jaar tot jaar verschillen, met mooie en minder mooie jaren.

Zoals ik nu terugdenk, krijg ik ook weer dat terugdenken naar vorig O&N. Ik heb het al eerder gezegd maar het was een mooie inleiding van het nieuwe jaar 2010. Zij en ik op de hoogste verdieping, in een suite en om ons heen al dat vuurwerk bewonderend en die afspraak makend "volgend jaar zelfde tijd, zelfde plaats".
Dat het niet zo heeft mogen lopen is part of the deal. Soms is het leven een feest, soms niet.

Wat ik nu vooral doe is al het mindere van me af laten glijden. Ik wil het niet meetorsen het nieuwe jaar in. Ik wil ervan leren maar niets anders gaan doen dan openstaan voor de kansen die een leven kan bieden.

Een aantal dagen geleden was hier iemand die al 5jaar treurde om het verliezen van een liefde.... Maak voor jezelf de keuze: Wil je 5jr treuren voor het verliezen van een liefde en daardoor 5jr verliezen van je leven?
Ik niet. Het leven is daarvoor te mooi en te vergankelijk. "Leven alsof vandaag je laatste dag is" gaat me iets tever maar de boodschap daarin in voor ieder helder.

Allemaal een mooi leven in 2011 en dat jullie met het O&N van 2012 allemaal een glimlach op jullie gezicht mogen hebben! *O* *O* *O* *O* *O*
Mooie post :D :) Ik doe met je mee :Y
pi_90675586
@ mr myst

Lijkt je dat echt verstandig? Je blijft haar dan ( expres ? ) regelmatig tegenkomen, en ik kan je vertellen dat dit niet heel erg helpt bij het verwerken..

Tokkies kunnen ook aardig zijn :D
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:12:40 #105
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_90675633
ex loslaten ... gaat stukken beter als je de ex vervangt ... allee voor mij toch :)
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_90675852
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef Wanderingwhy het volgende:

Doe mij een klein beetje van jouw 'nuchterheid' als ik het zo mag noemen. Ik vind het heerlijk om te lezen hoe goed je de dingen kan relativeren, en ik hoop dat ik dat over een niet al te lange tijd ook wat meer kan.
Ik ga proberen de stappen te zetten die jij ook aan het maken bent. Ik zal er ook wel bovenop komen. Ik ga geen vijf jaar treuren om mijn ex, dan maak ik nog liever een eind aan mijn leven.
Dat klinkt depressief, geloof me, ik ben het niet van plan. Just a figure of speech.

Openstaan voor nieuwe vriendschappen doe ik zeker, maar op het moment kan ik dat nog niet zeggen van het openstaan voor een nieuwe relatie. Daar is de situatie op het moment gewoon niet naar, en het zal ook nog wel even duren voordat ik er weer open voor kan staan.

Ik mis het wel enorm in mijn leven. Ik voelde me compleet, en dat is nu absoluut niet meer het geval. Daar moet ik mee om leren gaan. Hopelijk komt er iemand in mijn leven (mijn ex, of misschien wel iemand anders, alhoewel ik hoop op mijn ex) die mij het gevoel weer kan geven dat mijn leven compleet is.

Bij deze wens ik iedereen ook alvast een fijn uiteinde van 2010, een gelukkig, gezond en vooral liefdevol 2011!
pi_90675936
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:12 schreef Bartinhoo het volgende:
@ mr myst

Lijkt je dat echt verstandig? Je blijft haar dan ( expres ? ) regelmatig tegenkomen, en ik kan je vertellen dat dit niet heel erg helpt bij het verwerken..

Tokkies kunnen ook aardig zijn :D
Ze komt daar gemiddeld eens per week. Moet al gek lopen als ik haar dan tegen kom. En anders is het maar zo.

Met 'Tokkies' bedoel ik meer dat die sportschool bekend staat als zo'n anabolen-sportschool. Allemaal even laten zien hoe goed ze wel niet zijn, beetje aso-types. Ik voel me voor niemand te min, maar in zo'n sfeertje voel ik me niet thuis...
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:20:23 #108
189961 ex
aperture science
pi_90675954
Sowieso geen hoop, geen verwachtingen :). Mijn ex zoekt best vaak contact, maar als het tot niks leid heb je er niks aan :).
The cake is a lie!
pi_90676268
Toch, 0:00 uur zal wel kut worden. Vorig jaar waren we samen, elkaar ook dingen beloofd. Nu ben je een jaar verder, en sta je in je eentje naar het vuurwerk te kijken. Dan is het leven ineens een stuk minder mooi, en kunnen me al die gelukswensen waarschijnlijk gestolen worden.

Gelukkig zit ik een uurtje later waarschijnlijk wel in de kroeg. Hopelijk wordt het dan toch nog gezellig.

@ex: Ik probeer ik ook geen hoop en verwachtingen te hebben. Dat is in mijn situatie nogal lastig, ondanks dat me duidelijk gezegd is dat ik op dit moment geen hoop moet hebben. Ik wou dat ik dat bij mezelf weg kon nemen.
En inderdaad, als dat contact eigenlijk 'zinloos' is, waarom zou je dan contact houden.
pi_90676350
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:18 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Doe mij een klein beetje van jouw 'nuchterheid' als ik het zo mag noemen. Ik vind het heerlijk om te lezen hoe goed je de dingen kan relativeren, en ik hoop dat ik dat over een niet al te lange tijd ook wat meer kan.
Ik ga proberen de stappen te zetten die jij ook aan het maken bent. Ik zal er ook wel bovenop komen. Ik ga geen vijf jaar treuren om mijn ex, dan maak ik nog liever een eind aan mijn leven.
Dat klinkt depressief, geloof me, ik ben het niet van plan. Just a figure of speech.

Openstaan voor nieuwe vriendschappen doe ik zeker, maar op het moment kan ik dat nog niet zeggen van het openstaan voor een nieuwe relatie. Daar is de situatie op het moment gewoon niet naar, en het zal ook nog wel even duren voordat ik er weer open voor kan staan.

Ik mis het wel enorm in mijn leven. Ik voelde me compleet, en dat is nu absoluut niet meer het geval. Daar moet ik mee om leren gaan. Hopelijk komt er iemand in mijn leven (mijn ex, of misschien wel iemand anders, alhoewel ik hoop op mijn ex) die mij het gevoel weer kan geven dat mijn leven compleet is.

Bij deze wens ik iedereen ook alvast een fijn uiteinde van 2010, een gelukkig, gezond en vooral liefdevol 2011!
Relativeren en nuchterheid? Mwah...ik heb het vandaag ook moeilijk hoor. Ik dwing mezelf wel de dingen te zien zoals ze zijn. ;)

Het helpt door de dingen in een regel te zien: "Mijn ex heeft de relatie verbroken."
Al het andere wat je dan denkt, alles er omheen is ballast. Denk nu niet dat het makkelijk is zo te denken (en ff eerlijk, ik krijg ook regelmatig nog rode ogen....) maar het is nog veel moeilijker van dag tot dag met hoop te leven wat als gif op je geluk werkt.
Hoop doet leven? Dat gaat alleen niet op na een relatiebreuk. Dan geeft hoop je geen leven....

't Is maar hoe ik het zie...
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:34:48 #111
189961 ex
aperture science
pi_90676658
Ik heb ook hoop hoor, hoop op een nieuwe liefde, hoop op een nieuw huisje, hoop op nog meer freelance opdrachten naast me gewone werk, hoop dat iedereen om me heen gezond blijft, maar hoop op me ex? Nee, dat is zonde van me energie, tijd & inderdaad het is een soort olie vlek wat zich blijft verspreiden over mooie nieuwe dingen heen.
The cake is a lie!
pi_90676705
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Mr.Myst het volgende:
Toch, 0:00 uur zal wel kut worden. Vorig jaar waren we samen, elkaar ook dingen beloofd. Nu ben je een jaar verder, en sta je in je eentje naar het vuurwerk te kijken. Dan is het leven ineens een stuk minder mooi, en kunnen me al die gelukswensen waarschijnlijk gestolen worden.

Gelukkig zit ik een uurtje later waarschijnlijk wel in de kroeg. Hopelijk wordt het dan toch nog gezellig.

@ex: Ik probeer ik ook geen hoop en verwachtingen te hebben. Dat is in mijn situatie nogal lastig, ondanks dat me duidelijk gezegd is dat ik op dit moment geen hoop moet hebben. Ik wou dat ik dat bij mezelf weg kon nemen.
En inderdaad, als dat contact eigenlijk 'zinloos' is, waarom zou je dan contact houden.
Maar laat jouw ex ook nog bepaalde dingen ''open'' ?

Want waarschijnlijk is er iets in haar gedrag of uitingen naar jou, waardoor je hoop blijft houden...

Bij mijn ex was dit ook het geval. Ik moest het tijd geven, ze vond het lief wat ik allemaal zij, ik liet haar eindelijk voelen hoeveel ik om haar gaf, misschien kwam het goed, maar misschien ook NIET.
Ja, als het goed zou komen, zouden we best de laatste 2 weken van de zomervakantie nog samen op vakantie kunnen gaan. Als ik je aankijk wil ik je nog zoenen... Maar NEE, ik mocht geen hoop hebben....
Ik moest haar iets meer met rust laten, en we zouden wel zien hoe het liep. Ondertussen bleef zij mij ook opzoeken.
Niet heel raar imo, dat ik heel lang dacht dat het allemaal wel goed zou komen. Dit heeft het verwerkingsproces niet bepaald makkelijker gemaakt, en daardoor is het onbegrip van de enorme afstand tussen ons bij mij nog altijd heel groot..

Pas op dat je niet ook hoop blijft houden door de gedragingen van je ex, ik denk helaas dat meestal als ze zeggen dat je geen hoop moet hebben, je dit ook niet moet doen. Ongeacht wat ze daarnaast nog meer allemaal doet-zegt
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:38:29 #113
189961 ex
aperture science
pi_90676815
Precies, wanneer je weer hoop mag krijgen is als je ex de woorden spreekt "ik wil je terug." in elke andere situatie moet je vooral aan jezelf denken :).

Pff gelukkig is het bijna tijd om hier weg te gaan (Ik denk dat ik om een uurtje of 5/6 ga rijden) want ik loop/ren echt tegen de muren op nu thuis.. Zo graag wil ik hier weg.
The cake is a lie!
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:41:32 #114
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90676948
Je kunt een relatie een beetje zien als een porseleinen vaas. Als die helemaal kapot is, dan kun je hem wel lijmen, maar je blijft de scheuren altijd zien.

Of terwijl, meestal is bij het uitgaan zoveel pijn en ellende veroorzaakt dat het beter is dat het uit blijft
pi_90677026
Nou zeg, ik kreeg zojuist nog 'n sms'je van de ex voor mijn laatste ex. "Wat vind je ervan om oudjaar samen te vieren, of vind je dit een raar voorstel?"
Voor de duidelijkheid, dat was zo'n vrouw toen die zichzelf steeds op de eerste plek zette, waarna ik het na tien jaar(!) - in overleg - afkapte. Dat is bijna twee jaar terug nu....

Hoezo dat vrouwen soms onbegrijpelijk zijn? :)

Mijn antwoord was trouwens met respect voor haar gevoelens dat ik andere plannen had...
Strek je eens uit !
pi_90677116
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Relativeren en nuchterheid? Mwah...ik heb het vandaag ook moeilijk hoor. Ik dwing mezelf wel de dingen te zien zoals ze zijn. ;)

Het helpt door de dingen in een regel te zien: "Mijn ex heeft de relatie verbroken."
Al het andere wat je dan denkt, alles er omheen is ballast. Denk nu niet dat het makkelijk is zo te denken (en ff eerlijk, ik krijg ook regelmatig nog rode ogen....) maar het is nog veel moeilijker van dag tot dag met hoop te leven wat als gif op je geluk werkt.
Hoop doet leven? Dat gaat alleen niet op na een relatiebreuk. Dan geeft hoop je geen leven....

't Is maar hoe ik het zie...
Ja, daar heb je echt helemaal gelijk in. Als je je rot voelt, en je dan bedenkt dat het echt voorbij is en dat je ex inderdaad de relatie verbroken heeft, dan denk je echt dat je eigenlijk je tijd aan het verspillen bent. Je bent met iets bezig wat echt voorbij is. En dan denk je ook weer met wat voor iets belachelijks ben ik nu bezig, en toch komen die gevoelens er, ook al weet je het heel goed.
pi_90677119
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:38 schreef ex het volgende:
Precies, wanneer je weer hoop mag krijgen is als je ex de woorden spreekt "ik wil je terug." in elke andere situatie moet je vooral aan jezelf denken :).

Pff gelukkig is het bijna tijd om hier weg te gaan (Ik denk dat ik om een uurtje of 5/6 ga rijden) want ik loop/ren echt tegen de muren op nu thuis.. Zo graag wil ik hier weg.
Nou, als m'n ex dat zou zeggen dan voelt dat dus absoluut niet goed. Zo'n zin vind ik niet getuigen van gelijkwaardigheid in een relatie. Als het iets zou zijn van "Ik zou graag willen dat je me terugnam" kan ik er nog mee leven.
"Ik wil je terug" is zoiets als achtergelaten worden in een pandjeshuis en dan dat mevrouw spijt krijgt? Nuh...daar ben ik allergisch voor....teveel eigenwaarde gelukkig :)
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:46:14 #118
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90677133
die kerel met die 5jaar liefdes verdriet is een apart geval, kunnen wij ons niet mee vergelijken.
Hij heeft zo'n "aparte" kijk op de wereld, die komt er nooit meer over heen denk ik.

Denk dat je hoop krijgt of dat er weer een kans voor jullie twee is is echt gevaarlijk.
Ik ben er zelf een keer voor gevallen, net toen ik 2 weken geweldig goed in mn vel zat en zeker wist dat ik weer vooruit kon kwam zij aan met een SMS en ik kon dat niet negeren, van het een kwam het ander en uit eindelijk zelf toch sterk genoeg geweest dat het beter is om geen relatie aan te gaan en het rustig als vrienden te proberen, dat vrienden blijven werkt niet en dus sinds een dag of 2 het contact op een minimum gehouden.
Ik laat haar als eerst contact leggen, ik ga zelf niet meer contact zoeken.

Dat gaat me prima af atm :)

Ik heb al eens eerder gezegt dat je verstand weet dat het over is, alleen je hart nog niet en dat is heel verwarrend
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:48:01 #119
189961 ex
aperture science
pi_90677222
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Je kunt een relatie een beetje zien als een porseleinen vaas. Als die helemaal kapot is, dan kun je hem wel lijmen, maar je blijft de scheuren altijd zien.

Of terwijl, meestal is bij het uitgaan zoveel pijn en ellende veroorzaakt dat het beter is dat het uit blijft
Whehe, doet me denken aan Lady Gaga:

"Trust is like a mirror, you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that mother fucker's reflection."
The cake is a lie!
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:48:35 #120
189961 ex
aperture science
pi_90677237
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
Nou zeg, ik kreeg zojuist nog 'n sms'je van de ex voor mijn laatste ex. "Wat vind je ervan om oudjaar samen te vieren, of vind je dit een raar voorstel?"
Voor de duidelijkheid, dat was zo'n vrouw toen die zichzelf steeds op de eerste plek zette, waarna ik het na tien jaar(!) - in overleg - afkapte. Dat is bijna twee jaar terug nu....

Hoezo dat vrouwen soms onbegrijpelijk zijn? :)

Mijn antwoord was trouwens met respect voor haar gevoelens dat ik andere plannen had...
Hehe goed voor je ego :).
The cake is a lie!
pi_90677251
Zo ik ben even wezen slapen, en ik moest weer een kwartiertje bijlezen..

Dit word een leuke Oud en Nieuw, voel me namelijk hondsberoerd.. Mijn ouders vroegen of ik thuis wilde blijven, alleen, maar dat doe ik niet. Ik ga lekker mee naar mijn oom en proberen er alsnog een gezellige avond van te maken :) Desnoods ga ik daar op bed liggen. Alleen zijn vanavond kan ik niet aan, want voel me nu nog kwetsbaarder omdat ik ziek ben.

Even op de vraag of ik een berichtje verwacht van mijn ex, nee dat verwacht ik niet.. Als zal het me niets verbazen als hij het wel doet.. Maar ik denk dat ik dan de bitch ben, en niet reageer!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90677301
K verwacht niks... Ben benieuwd of ze het kaartje dicht heeft gelaten tot overmorgen :P
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:51:09 #123
189961 ex
aperture science
pi_90677343
Waarom wil iedereen toch bericht van zijn ex :P? Ik heb om half 1 al bericht gehad, en ik vind het nog steeds kut. Als ze het niet had gedaan had ik me een stuk fijner gevoeld :x
The cake is a lie!
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:52:01 #124
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90677386
mensen, julie mogen ook bij mij o&n vieren, ik woon vlak bij station den bosch!
moet het wel betijds weten, dan sla ik nog wat hapjes in! ik weet zeker dat een stel vreemde met een gebroken hartje het heeeel gezellig kunnen maken :)
pi_90677393
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:46 schreef backgammon het volgende:
Ik heb al eens eerder gezegt dat je verstand weet dat het over is, alleen je hart nog niet en dat is heel verwarrend
Tja, en soms zijn dan juist die twee net andersom.... Mijn hart zegt al geruime tijd 'forget it' terwijl mijn verstand op de feiten let en zegt dat er meer aan de hand is en ik het gewoon tijd en ruimte moet geven.
(wel eens geprobeerd je verstand weg te rationaliseren....zoooo moeilijk! ;) )

Dan kan ik alleen maar rationeel denken: Time will tell.
Strek je eens uit !
pi_90677409
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:51 schreef ex het volgende:
Waarom wil iedereen toch bericht van zijn ex :P? Ik heb om half 1 al bericht gehad, en ik vind het nog steeds kut. Als ze het niet had gedaan had ik me een stuk fijner gevoeld :x
Ik verwacht het niet, en ik wil het ook niet.. maar het zal mij niets verbazen als hij het wel doet.
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:53:04 #127
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90677439
ik weet gewoon dat ze iets stuurd, maar wat boeit dat.. het is gewoon een standaard bericht met oud & nieuw
tenzij er iets anders bij komt te staan
pi_90677518
Mijn ex stuurt niets. Punt uit zeker weten. Zo ja; rondje tijdens de kroegdate :)

edit: Vraag me zomaar ff af of ze wel wat van mij zou verwachten? Dat lijkt me een ja...jammer voor haar dat het een nee zal zijn.
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:56:18 #129
189961 ex
aperture science
pi_90677579
lol Wandering.. Hier 100% hetzelfde.. Mijn hart zegt flikker op met dat gekke wijf, en mijn hoofd laat me af en toe contact zoeken omdat ik weet dat ze zielig is en het niet goed met haar gaat, en dat ze spijt heeft van haar keuze.

Ik krijg het ook moeilijk uit mijn hoofd, terwijl mijn liefde voor haar al lang over is.
The cake is a lie!
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:57:41 #130
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90677640
stuur dan nu een bericht of zo
pi_90677679
tegen wie heb je het Backgammon?
Strek je eens uit !
pi_90677821
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:52 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Tja, en soms zijn dan juist die twee net andersom.... Mijn hart zegt al geruime tijd 'forget it' terwijl mijn verstand op de feiten let en zegt dat er meer aan de hand is en ik het gewoon tijd en ruimte moet geven.
(wel eens geprobeerd je verstand weg te rationaliseren....zoooo moeilijk! ;) )

Dan kan ik alleen maar rationeel denken: Time will tell.
Als ik rationeel denk ik, moet ik het ook ruimte geven, ondanks haar woorden (Maar dat weet je, jij kent mijn verhaal). Hier speelt waarschijnlijk ook meer. Mijn hart zegt dat we voor elkaar gemaakt zijn...

Er is zoveel in deze situatie wat elkaar tegenspreekt. Als ik haar woorden van afgelopen zondag moet geloven, is het over. Daar probeer ik ook serieus van uit te gaan. Alleen, door alles wat er de afgelopen tijd gebeurd is, kan ik dat niet goed accepteren. Dat is misschien een wat verkeerde woordkeus, maar zo ligt de situatie nu eenmaal wel.

Ik geef haar de tijd, de ruimte. Dat doe ik ook voor mezelf, om wat meer afstand te kunnen nemen. Ook ik ben benieuwd naar vanavond. Zal ze nog wat van zich laten horen, of niet?

Ik weet niet of ik daar op moet hopen. Als het een berichtje is dat ze me mist, wil ik het graag hebben. Als ze me alleen een fijne jaarwisseling zou wensen... Laat ze zich dan de kosten voor dat berichtje maar besparen.
pi_90677878
@Mr.Myst: Laat het los en dan komt het misschien naar je toe. Zolang jij vast blijft houden ga je alleen maar verliezen....trust me in that...het enige wat zij blijft doen is haar keuze verdedigen zolang jij vasthoudt. Je dwingt haar als het ware om haar keuze in beton te gieten.....
Strek je eens uit !
pi_90677898
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst: Laat het los en dan komt het misschien naar je toe. Zolang jij vast blijft houden ga je alleen maar verliezen....trust me in that...
Helaas waar.

Voor iedereen een fijne jaarwisseling O+ :W
pi_90677950
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:04 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Helaas waar.

Voor iedereen een fijne jaarwisseling O+ :W
Jij ook alvast een mooi nieuwjaar, met heel veel geluk!
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:06:13 #136
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90677951
als je er van af wilt zijn, dat bericht van je ex.. stuur hem nu :)
pi_90678678
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst: Laat het los en dan komt het misschien naar je toe. Zolang jij vast blijft houden ga je alleen maar verliezen....trust me in that...het enige wat zij blijft doen is haar keuze verdedigen zolang jij vasthoudt. Je dwingt haar als het ware om haar keuze in beton te gieten.....
Daarom laat ik haar met rust. Geen contact meer met haar, of ze moet zelf contact opnemen. Ik weet dat het geen zin heeft om op dit moment met haar te gaan praten, dus doe ik dat ook niet. Als ze zelf naar me toe komt is dat wat anders... Daarom denk ik dat ik vanavond ook maar gewoon niks van me laat horen qua nieuwjaarswensen o.i.d.

Ze moet er nu achter komen of het bevalt dat ik niet meer aanwezig ben ik haar leven. De tijd zal het leren...
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:27:05 #138
189961 ex
aperture science
pi_90678831
Precies. Ik weet niet of ik me ex ooit terug krijg. Ik wil dat gewoon ook niet, ook al vind mijn hoofd nog steeds van wel ;). Het moet gewoon slijten!
The cake is a lie!
pi_90678932
Waarom ben je altijd kwetsbaarder als je je niet goed voelt.. Ik zit hier echt weer half te janken alleen omdat aan dingen denk die ik met mijn ex heb meegemaakt..
pi_90679011
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom ben je altijd kwetsbaarder als je je niet goed voelt.. Ik zit hier echt weer half te janken alleen omdat aan dingen denk die ik met mijn ex heb meegemaakt..
Hoe kunnen we je gedachten verzetten ?
pi_90679042
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:29 schreef J0ycie88 het volgende:

Daar hebben we allemaal last van. Geloof me, ik had de tranen net ook weer in mijn ogen staan...
Deze dagen herinneren ons nog maar weer eens aan 'het verlies' van degene die we lief hebben.

@ex: Het moet ook slijten, dat heeft tijd nodig. Het punt is dat ik haar zo ontzettend graag terug wil... Ik moet ermee zien te leren leven (dat klinkt zwaar...) dat dat in ieder geval op dit moment niet kan.
pi_90679327
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:33 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daar hebben we allemaal last van. Geloof me, ik had de tranen net ook weer in mijn ogen staan...
Deze dagen herinneren ons nog maar weer eens aan 'het verlies' van degene die we lief hebben.

@ex: Het moet ook slijten, dat heeft tijd nodig. Het punt is dat ik haar zo ontzettend graag terug wil... Ik moet ermee zien te leren leven (dat klinkt zwaar...) dat dat in ieder geval op dit moment niet kan.
Dat gevoel gaat over hoor... wees daar maar zeker van.
En zoals men hier steeds zegt : niet blijven hangen in de gedachte dat het enkel op dit moment niet kan dat je ex terugkomt. Meer dan wschl sta je dan ook niet open voor even leuke (of leukere ;) ) vrouwen.
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:42:34 #143
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90679412
het is ook geveraalijk om hier te zitten zo met zn allen, beetje zielig doen
waar is viking? :)
pi_90679431
Naja het punt is ik zou hem echt never nooit terug willen, en ik had gister zelfs een bepaalde rust gevonden. Ik voelde me goed, de uitslag was goed. Ik dacht nu kan ik echt door.

En nu lig ik ziek en alleen in mijn bed, en is dat gevoel gewoon weg.
pi_90679470
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef backgammon het volgende:
Ik heb ook serieus overwogen om niet meer te posten hier omdat ik bang was dat ik er daardoor in zou blijven hangen, maar ik denk niet dat dat het geval is..
pi_90679530
@Octagon: Ik hoop dat dat gevoel overgaat. Je hebt gelijk wanneer je zegt dat ik op dit moment niet open sta voor andere vrouwen. Ik heb er geen behoefte aan om vanavond iemand tegen te komen en het 'heel gezellig' met elkaar te hebben. Ben sowieso al niet het type voor een ONS, en voor een nieuwe relatie met iemand anders dan mijn ex, daar ben ik nog niet klaar voor, nog lang niet. Niet dat ik rekening hoef te houden met mijn ex, want die heeft het immers uitgemaakt. Ik zou het zelf geen fijn gevoel vinden, en me alleen maar schuldig voelen (vooral richting mezelf, en toch ook een beetje richting mijn ex...).
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:46:16 #147
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90679557
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja het punt is ik zou hem echt never nooit terug willen, en ik had gister zelfs een bepaalde rust gevonden. Ik voelde me goed, de uitslag was goed. Ik dacht nu kan ik echt door.

En nu lig ik ziek en alleen in mijn bed, en is dat gevoel gewoon weg.
aww digi-knuffel voor je *;

en nee, kijk je we zijn hier allemaal met de zelfde reden, we zijn verdrietig omdat we onze liefde hebben verloren het het proberen lost te laten.
We vertellen allemaal wat we mee maken en hoe we met alles om gaan.
Iedereen verteld hoe en wat ze doen en op wat voor manier.
Het is fijn om te lezen dat je niet de enige bent, en ik heb al meerdere keren gehad dat ik hier iets lees van iemand en denk, oh ja, dat kan ook en misschien meot ik dat eens doen.

Wel zielig dat je ziek in bed ligt en je klote voelt hoor!
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:46:20 #148
189961 ex
aperture science
pi_90679560
@J0ycie88 haha toevallig, dat heb ik ook :), maar ach het helpt stiekem bij mij toch merk ik, omdat je andere inzichten krijgt op je "problemen"
The cake is a lie!
pi_90679795
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:46 schreef ex het volgende:
@J0ycie88 haha toevallig, dat heb ik ook :), maar ach het helpt stiekem bij mij toch merk ik, omdat je andere inzichten krijgt op je "problemen"
Ja klopt.. Het helpt me vaak ook wel :) Ach zal allemaal wel goed komen, nu voel ik me ook down omdat ik zoveel zin had in het nieuwe jaar, en ik nu gewoon ziek ben. Maar alsnog 2011 wordt een mooi jaar! Daar moet ik maar aan denken. Zo maar douche.. aankleden.. Vanavond naar mijn oom en hopen dat ik dat ga trekken met mijn zieke kop :p
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:53:04 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90679838
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef backgammon het volgende:
:D Waarom?

Als ik even heel eerlijk mag zijn, vind ik het best wel zorgwekkend hoeveel sommigen hier posten (diegenen zullen het van zichzelf wel weten). Ik lees nu een weekje mee en het is net alsof diegenen alleen maar bezig zijn met hun ex. Oude en verse wonden openrijten e.d. Zo'n dagje heb ik ook wel eens, maar elke dág zo sippen lijkt me niet gezond.

Ik hoop dat 2011 goeie dingen brengt voor jullie! :). Niet teleurgesteld zijn als je geen sms'je krijgt vannacht :*. Zoals ik al zei: Alles is veel voor wie niet veel verwacht; dat is voor mij persoonlijk een heel goed uitgangspunt gebleken.
Niet meer actief op Fok!
pi_90679865
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:52 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja klopt.. Het helpt me vaak ook wel :) Ach zal allemaal wel goed komen, nu voel ik me ook down omdat ik zoveel zin had in het nieuwe jaar, en ik nu gewoon ziek ben. Maar alsnog 2011 wordt een mooi jaar! Daar moet ik maar aan denken. Zo maar douche.. aankleden.. Vanavond naar mijn oom en hopen dat ik dat ga trekken met mijn zieke kop :p
Vrouwen! Zelfs hun 'ziek zijn' weten ze nog niet goed te plannen! ;)

Sterkte Joyce, je bent bijzonder! (vaak dan, nu niet zo heel erg, hihihi)
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:56:51 #152
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90680023
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D Waarom?

Als ik even heel eerlijk mag zijn, vind ik het best wel zorgwekkend hoeveel sommigen hier posten (diegenen zullen het van zichzelf wel weten). Ik lees nu een weekje mee en het is net alsof diegenen alleen maar bezig zijn met hun ex. Oude en verse wonden openrijten e.d. Zo'n dagje heb ik ook wel eens, maar elke dág zo sippen lijkt me niet gezond.

Ik hoop dat 2011 goeie dingen brengt voor jullie! :). Niet teleurgesteld zijn als je geen sms'je krijgt vannacht :*. Zoals ik al zei: Alles is veel voor wie niet veel verwacht; dat is voor mij persoonlijk een heel goed uitgangspunt gebleken.
Gewoon je weet goeie dingen te zeggen ;)

en idd, ik zit hier wel veel terwijl ik eigenlijk niet zoveel te vertellen heb nog.. XD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')