Ik ben het even kwijt denk ik?Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Tara_88 het volgende:
@JFM: waarom zei je dat altijd tegen je ex dan?
Ja, zo wil ik het liest ook denken. Maar iedereen vraagt aan je, 'en wat ga jij vanavond doen?', en dan hoor je wat anderen gaan doen "ik ga het met twee andere stelletjes vieren", "ik ga met mijn vriend lekker feesten". Het lijkt alsof iedereen het perse leuk moet hebben tijdens oud & nieuw. Dat wil ik natuurlijk zelf ook, maarja, ik weet het niet. Heb nu ook gewoon even een warrig moment.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Je maakt van Oud en Nieuw wat je er zelf van maken wilt. Ik snap al die heisa niet zo. Doe de gordijnen dicht, zet een leuk filmpje op. Het is een doodgewone avond en morgen is alles heus niet opeens anders ofzo. Dat het gemakkelijker is om op de grens van een jaar een nieuw begin te maken, dat snap ik wel (het geeft mij zelf ook weer frisse moed), maar een nieuw begin maken kan elke dag. Al dat geromantiseer rond kerst en O&N maakt het heus niet eenvoudiger.
Oh haha!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:23 schreef Tara_88 het volgende:
@JFM- Ik kan de quote knop niet vinden haha. Ik doelde op je post van: dat je iets las wat je altijd tegen je ex zei, dus ik had zoiets van huh waarom zei je dat altijd dan
Wie heeft het uitgemaakt?
quoate knop is die " haakjes en anders in het menutje het poppetje met tekstballontjequote:Op vrijdag 31 december 2010 12:23 schreef Tara_88 het volgende:
@JFM- Ik kan de quote knop niet vinden haha. Ik doelde op je post van: dat je iets las wat je altijd tegen je ex zei, dus ik had zoiets van huh waarom zei je dat altijd dan
Wie heeft het uitgemaakt?
Hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef backgammon het volgende:
[..]
quoate knop is die " haakjes en anders in het menutje het poppetje met tekstballontje
OF [quote ] *tekst* [/quote ] zonder de spaties
OT: Tja mn vriendin las net een artikel over mn vader in de krant, stuur ze "Je pa staat in de krant"
Ik: "gistere al"
Gaat lekker makkelijk zo haha
Neuh, dat soort smsje verwacht ik niet hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Tara: waarschijnlijk een'sorry, ik heb het allemaal niet zo bedoeld, ik wilde je al die tijd niet pijn doen. etc etc etc. '
De uitdrukking "Gelukkige verjaardag" zal iets Vlaams zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:17 schreef Tara_88 het volgende:
@Octagon: ik vind dat wel een raar smsje, zou bij mij ook wel vreemd overkomen. Ik zeg nooit "gelukkige" verjaardag en heb dat zelf eigenlijk ook nooit gehoord. Aan de andere kant denk ik wel dat alles wat zij zou hebben gestuurd verkeerd zou overkomen.
stomme excuses om reactie uit te lokken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef ex het volgende:
Wow, ik doe even iets echt aan me werk en we zijn een topic met 4 pagina's verder lol.
Me ex wenst me net gelukkig 2011 op msn, en of ik op de hond wil passen in vragende vorm.
Mevrouw wilt duidelijk aandacht van mij, maar ik geef niet meer in. Elke keer als ik reageer, antwoord geef of met haar praat dan erger ik me weer kapot. Dit weet ze ook, maar toch laat ze me niet met rust.
Zucht
Heb ik ook regelmatig... Mja je zegt al 2 jaar niks anders.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:43 schreef backgammon het volgende:
ai, ik betrap mezelf door te zeggen "vriendin"... macht der gewoonte
Dat is ook zo stom, je verspreekt je constant als iemand je iets vraagt over haar of jullie!
veel plezier, i kga even douche, staats lotje kopen en een nieuw wiskey glas lolquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Heb ik ook regelmatig... Mja je zegt al 2 jaar niks anders.
Zometeen naar vrienden, maken er een leuke avond van!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |