abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90670118
Ik ben juist de superzorgzame geweest van de twee. Maar nu kan het me wat. Ik in de spotlights. :{w
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_90670235
Iedereen behalve Wanderingwhy en de andere die het niet van plan zijn.
pi_90670238
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben juist de superzorgzame geweest van de twee. Maar nu kan het me wat. Ik in de spotlights. :{w
Popstars of The Voice? :P
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90670294
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:56 schreef backgammon het volgende:

[..]

Popstars of The Voice? :P
gaybar. Vanavond gaan we al van start *O*
pi_90670332
Verwachten jullie trouwens nog iets te horen van jullie ex wat betreft nieuwjaar?
pi_90670339
Mijn humeur is in 1 keer van *O* naar -O- .
Ik lees net iets wat ik ook altijd tegen mijn exlief zei. :{
pi_90670395
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:58 schreef Tara_88 het volgende:
Verwachten jullie trouwens nog iets te horen van jullie ex wat betreft nieuwjaar?
Ja, en ik wens haar hetzelfde thats it.

en shit! ik moet nog een lotje kopen
pi_90670424
Tja, getrouwde vrouwen.. Was zelf single, en ben niet verantwoordelijk voor wat er fout ging daar in huis.. En tja, had ook bepaalde behoeftes die bevredigd moesten worden, was echt een geweldig mens. Maar kan niet zeggen dat ik er mega-trots op ben. Ach, we hebben het beleefd..
pi_90670433
quote:
Wel... ik heb er al aan gedacht, en ben niet tot een conclusie gekomen.
Ze heeft het contact verbroken (één dag nadat ik het wilde verbreken !) met de melding dat we binnen een "poosje" wel zouden zien of er nog iets te bespreken valt IRL.
Dus waarschijnlijk niet. Misschien zelfs best niet, want ik heb geen flauw idee wat ik er op zou antwoorden... Mijn antwoord zou afhangen van de boodschap, denk ik... als er "gelukkig" of "prettig" zou instaan, dan kan ik me voorstellen dat ik een behoorlijk "scherp" antwoord zou sturen.
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:02:58 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90670477
Fijne jaarwisseling iedereen! :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_90670491
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:01 schreef Toefjes het volgende:
Tja, getrouwde vrouwen.. Was zelf single, en ben niet verantwoordelijk voor wat er fout ging daar in huis.. En tja, had ook bepaalde behoeftes die bevredigd moesten worden, was echt een geweldig mens. Maar kan niet zeggen dat ik er mega-trots op ben. Ach, we hebben het beleefd..
Zelfde gevoel hier - trots ben ik er niet op... het is wel een deel van wie ik ben, dus ik vertel het wel eerlijk aan een nieuwe partner.
pi_90670498
Nou, ik voel me ook niet geweldig. Nu Oud & Nieuw er aan komt voel ik me echt rot. Normaal ben je dan samen en nu ineens niet meer. Het is zo fijn als je met z'n 2en het nieuwe jaar ingaat, elkaar om 12 uur een knuffel en kus geeft en alle vertrouwen in elkaar hebt en dat tegen elkaar zegt. Dat is zoooo'n fijn gevoel.. En dit is al de tweede keer dat ik geen leuke oud & nieuw heb gehad..

Bleh, iedere x weer van die dingen waar je tegenaan loopt en die je dan weer los moet laten. Het lijkt net alsof je op een weg rijdt en constant barrieres tegenkomt en die met moeite om ver moet rijden.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90670505
quote:
Ja, maar niet veel goeds. We moeten nog iets afregelen maar dat wil ze alleen op haar freaking manier en anders niet. Ze heeft me zelfs een ultimatum gesteld die 01-01-2011 afloopt. Raad eens? :W
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90670528
quote:
Weet niet... wil dr wel een bericht sturen dat ik haar het allerbeste toewens met gezondheid, carriere en liefde in 2011. Aan de andere kant weet ik niet of ik daar iets mee opschiet. Ohja, weet niet meer zeker wat dr nummer is, haha! Nou, dan haar maar laten smsen en ik zie het wel..
pi_90670568
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef Faerie het volgende:
Nou, ik voel me ook niet geweldig. Nu Oud & Nieuw er aan komt voel ik me echt rot. Normaal ben je dan samen en nu ineens niet meer. Het is zo fijn als je met z'n 2en het nieuwe jaar ingaat, elkaar om 12 uur een knuffel en kus geeft en alle vertrouwen in elkaar hebt en dat tegen elkaar zegt. Dat is zoooo'n fijn gevoel.. En dit is al de tweede keer dat ik geen leuke oud & nieuw heb gehad..

Bleh, iedere x weer van die dingen waar je tegenaan loopt en die je dan weer los moet laten. Het lijkt net alsof je op een weg rijdt en constant barrieres tegenkomt en die met moeite om ver moet rijden.
ik had dit zelf kunnen zeggen.Wandklimmen en telkens een stukje verkeerd staan zodat je bijna omkiepert.

Ik weet niet of ik iets van hem ga horen. Hij in ieder geval niet van mij.
pi_90670615
quote:

Je kent er ook om heen rijden, kost je meer tijd maar je komt er uit eindelijk wel
pi_90670627
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:06 schreef backgammon het volgende:

[..]

Je kunt er ook om heen rijden, kost je meer tijd maar je komt er uit eindelijk wel
pi_90670645
quote:

Faerie,

Oud en nieuw IS ook een kutfeest, waar je toeleeft naar 1 moment van ontlading. wat dat betreft is de kerst beter, daar wordt de pijn uitgesmeerd over 2 dagen. Ik zelf ga vieren dat de ellende van 2010 achter me gelaten wordt (jaar begon met een echtscheiding, dus ook 2e moeilijke oud en nieuw), maar geef mezelf ook wel ruimte om mn emoties te laten gaan als ik het moeilijk heb. Geef jezelf daar ook de ruimte voor, als je het ga tegenhouden moet je óók nog eens daar tegen knokken.

Sterkte!
pi_90670707
@Octagon: Hoe zou haar smsje dan moeten zijn? Enige smsje wat ik mij kan indenken met nieuwjaar is een "gelukkig nieuwjaar" "prettige jaarwisseling".....
pi_90670751
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef Tara_88 het volgende:
@Octagon: Hoe zou haar smsje dan moeten zijn? Enige smsje wat ik mij kan indenken met nieuwjaar is een "gelukkig nieuwjaar" "prettige jaarwisseling".....
Ja, zat ik me ook te bedenken: gelukkig nieuwjaar na dump is ook mosterd na de maaltijd.
pi_90670761
[ Waar is de quote knop? ]

@JFM- Wat dan?
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:11:20 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90670788
Je maakt van Oud en Nieuw wat je er zelf van maken wilt. Ik snap al die heisa niet zo. Doe de gordijnen dicht, zet een leuk filmpje op. Het is een doodgewone avond en morgen is alles heus niet opeens anders ofzo. Dat het gemakkelijker is om op de grens van een jaar een nieuw begin te maken, dat snap ik wel (het geeft mij zelf ook weer frisse moed), maar een nieuw begin maken kan elke dag. Al dat geromantiseer rond kerst en O&N maakt het heus niet eenvoudiger.
Niet meer actief op Fok!
pi_90670806
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef Tara_88 het volgende:
Goede vraag !
Om je een voorbeeld te geven : op mijn verjaardag stuurde ze me (na lang beraad zei ze zelf) "Gelukkige verjaardag"... ik kan je zeggen, dat wou ik niet lezen op dat moment. Ikzelf stuur iets als "Gefeliciteerd met je verjaardag"... wat mij betreft, toch een andere ondertoon ;)

Maar wat de tekst zou moeten zijn vannacht ? Geen idee :)
pi_90670903
quote:
Goede vraag !
Om je een voorbeeld te geven : op mijn verjaardag stuurde ze me (na lang beraad zei ze zelf) "Gelukkige verjaardag"... ik kan je zeggen, dat wou ik niet lezen op dat moment. Ikzelf stuur iets als "Gefeliciteerd met je verjaardag"... wat mij betreft, toch een andere ondertoon ;)

Maar wat de tekst zou moeten zijn vannacht ? Geen idee :)
Prettig weekend?
pi_90670928
Tara: waarschijnlijk een'sorry, ik heb het allemaal niet zo bedoeld, ik wilde je al die tijd niet pijn doen. etc etc etc. '

:W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')