Ik verwacht het niet, en ik wil het ook niet.. maar het zal mij niets verbazen als hij het wel doet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:51 schreef ex het volgende:
Waarom wil iedereen toch bericht van zijn ex? Ik heb om half 1 al bericht gehad, en ik vind het nog steeds kut. Als ze het niet had gedaan had ik me een stuk fijner gevoeld :x
Als ik rationeel denk ik, moet ik het ook ruimte geven, ondanks haar woorden (Maar dat weet je, jij kent mijn verhaal). Hier speelt waarschijnlijk ook meer. Mijn hart zegt dat we voor elkaar gemaakt zijn...quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Tja, en soms zijn dan juist die twee net andersom.... Mijn hart zegt al geruime tijd 'forget it' terwijl mijn verstand op de feiten let en zegt dat er meer aan de hand is en ik het gewoon tijd en ruimte moet geven.
(wel eens geprobeerd je verstand weg te rationaliseren....zoooo moeilijk!)
Dan kan ik alleen maar rationeel denken: Time will tell.
Helaas waar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst: Laat het los en dan komt het misschien naar je toe. Zolang jij vast blijft houden ga je alleen maar verliezen....trust me in that...
Jij ook alvast een mooi nieuwjaar, met heel veel geluk!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Helaas waar.
Voor iedereen een fijne jaarwisseling![]()
Daarom laat ik haar met rust. Geen contact meer met haar, of ze moet zelf contact opnemen. Ik weet dat het geen zin heeft om op dit moment met haar te gaan praten, dus doe ik dat ook niet. Als ze zelf naar me toe komt is dat wat anders... Daarom denk ik dat ik vanavond ook maar gewoon niks van me laat horen qua nieuwjaarswensen o.i.d.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst: Laat het los en dan komt het misschien naar je toe. Zolang jij vast blijft houden ga je alleen maar verliezen....trust me in that...het enige wat zij blijft doen is haar keuze verdedigen zolang jij vasthoudt. Je dwingt haar als het ware om haar keuze in beton te gieten.....
Hoe kunnen we je gedachten verzetten ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom ben je altijd kwetsbaarder als je je niet goed voelt.. Ik zit hier echt weer half te janken alleen omdat aan dingen denk die ik met mijn ex heb meegemaakt..
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom ben je altijd kwetsbaarder als je je niet goed voelt.. Ik zit hier echt weer half te janken alleen omdat aan dingen denk die ik met mijn ex heb meegemaakt..
Dat gevoel gaat over hoor... wees daar maar zeker van.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:33 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar hebben we allemaal last van. Geloof me, ik had de tranen net ook weer in mijn ogen staan...
Deze dagen herinneren ons nog maar weer eens aan 'het verlies' van degene die we lief hebben.
@ex: Het moet ook slijten, dat heeft tijd nodig. Het punt is dat ik haar zo ontzettend graag terug wil... Ik moet ermee zien te leren leven (dat klinkt zwaar...) dat dat in ieder geval op dit moment niet kan.
Ik heb ook serieus overwogen om niet meer te posten hier omdat ik bang was dat ik er daardoor in zou blijven hangen, maar ik denk niet dat dat het geval is..quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef backgammon het volgende:
het is ook geveraalijk om hier te zitten zo met zn allen, beetje zielig doen
waar is viking?
aww digi-knuffel voor jequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja het punt is ik zou hem echt never nooit terug willen, en ik had gister zelfs een bepaalde rust gevonden. Ik voelde me goed, de uitslag was goed. Ik dacht nu kan ik echt door.
En nu lig ik ziek en alleen in mijn bed, en is dat gevoel gewoon weg.
Ja klopt.. Het helpt me vaak ook welquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:46 schreef ex het volgende:
@J0ycie88 haha toevallig, dat heb ik ook, maar ach het helpt stiekem bij mij toch merk ik, omdat je andere inzichten krijgt op je "problemen"
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef backgammon het volgende:
het is ook geveraalijk om hier te zitten zo met zn allen, beetje zielig doen
waar is viking?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |