abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90677409
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:51 schreef ex het volgende:
Waarom wil iedereen toch bericht van zijn ex :P? Ik heb om half 1 al bericht gehad, en ik vind het nog steeds kut. Als ze het niet had gedaan had ik me een stuk fijner gevoeld :x
Ik verwacht het niet, en ik wil het ook niet.. maar het zal mij niets verbazen als hij het wel doet.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:53:04 #127
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90677439
ik weet gewoon dat ze iets stuurd, maar wat boeit dat.. het is gewoon een standaard bericht met oud & nieuw
tenzij er iets anders bij komt te staan
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90677518
Mijn ex stuurt niets. Punt uit zeker weten. Zo ja; rondje tijdens de kroegdate :)

edit: Vraag me zomaar ff af of ze wel wat van mij zou verwachten? Dat lijkt me een ja...jammer voor haar dat het een nee zal zijn.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:56:18 #129
189961 ex
aperture science
pi_90677579
lol Wandering.. Hier 100% hetzelfde.. Mijn hart zegt flikker op met dat gekke wijf, en mijn hoofd laat me af en toe contact zoeken omdat ik weet dat ze zielig is en het niet goed met haar gaat, en dat ze spijt heeft van haar keuze.

Ik krijg het ook moeilijk uit mijn hoofd, terwijl mijn liefde voor haar al lang over is.
The cake is a lie!
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:57:41 #130
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90677640
stuur dan nu een bericht of zo
pi_90677679
tegen wie heb je het Backgammon?
Strek je eens uit !
pi_90677821
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:52 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Tja, en soms zijn dan juist die twee net andersom.... Mijn hart zegt al geruime tijd 'forget it' terwijl mijn verstand op de feiten let en zegt dat er meer aan de hand is en ik het gewoon tijd en ruimte moet geven.
(wel eens geprobeerd je verstand weg te rationaliseren....zoooo moeilijk! ;) )

Dan kan ik alleen maar rationeel denken: Time will tell.
Als ik rationeel denk ik, moet ik het ook ruimte geven, ondanks haar woorden (Maar dat weet je, jij kent mijn verhaal). Hier speelt waarschijnlijk ook meer. Mijn hart zegt dat we voor elkaar gemaakt zijn...

Er is zoveel in deze situatie wat elkaar tegenspreekt. Als ik haar woorden van afgelopen zondag moet geloven, is het over. Daar probeer ik ook serieus van uit te gaan. Alleen, door alles wat er de afgelopen tijd gebeurd is, kan ik dat niet goed accepteren. Dat is misschien een wat verkeerde woordkeus, maar zo ligt de situatie nu eenmaal wel.

Ik geef haar de tijd, de ruimte. Dat doe ik ook voor mezelf, om wat meer afstand te kunnen nemen. Ook ik ben benieuwd naar vanavond. Zal ze nog wat van zich laten horen, of niet?

Ik weet niet of ik daar op moet hopen. Als het een berichtje is dat ze me mist, wil ik het graag hebben. Als ze me alleen een fijne jaarwisseling zou wensen... Laat ze zich dan de kosten voor dat berichtje maar besparen.
pi_90677878
@Mr.Myst: Laat het los en dan komt het misschien naar je toe. Zolang jij vast blijft houden ga je alleen maar verliezen....trust me in that...het enige wat zij blijft doen is haar keuze verdedigen zolang jij vasthoudt. Je dwingt haar als het ware om haar keuze in beton te gieten.....
Strek je eens uit !
pi_90677898
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst: Laat het los en dan komt het misschien naar je toe. Zolang jij vast blijft houden ga je alleen maar verliezen....trust me in that...
Helaas waar.

Voor iedereen een fijne jaarwisseling O+ :W
pi_90677950
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:04 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Helaas waar.

Voor iedereen een fijne jaarwisseling O+ :W
Jij ook alvast een mooi nieuwjaar, met heel veel geluk!
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:06:13 #136
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90677951
als je er van af wilt zijn, dat bericht van je ex.. stuur hem nu :)
pi_90678678
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst: Laat het los en dan komt het misschien naar je toe. Zolang jij vast blijft houden ga je alleen maar verliezen....trust me in that...het enige wat zij blijft doen is haar keuze verdedigen zolang jij vasthoudt. Je dwingt haar als het ware om haar keuze in beton te gieten.....
Daarom laat ik haar met rust. Geen contact meer met haar, of ze moet zelf contact opnemen. Ik weet dat het geen zin heeft om op dit moment met haar te gaan praten, dus doe ik dat ook niet. Als ze zelf naar me toe komt is dat wat anders... Daarom denk ik dat ik vanavond ook maar gewoon niks van me laat horen qua nieuwjaarswensen o.i.d.

Ze moet er nu achter komen of het bevalt dat ik niet meer aanwezig ben ik haar leven. De tijd zal het leren...
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:27:05 #138
189961 ex
aperture science
pi_90678831
Precies. Ik weet niet of ik me ex ooit terug krijg. Ik wil dat gewoon ook niet, ook al vind mijn hoofd nog steeds van wel ;). Het moet gewoon slijten!
The cake is a lie!
pi_90678932
Waarom ben je altijd kwetsbaarder als je je niet goed voelt.. Ik zit hier echt weer half te janken alleen omdat aan dingen denk die ik met mijn ex heb meegemaakt..
pi_90679011
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom ben je altijd kwetsbaarder als je je niet goed voelt.. Ik zit hier echt weer half te janken alleen omdat aan dingen denk die ik met mijn ex heb meegemaakt..
Hoe kunnen we je gedachten verzetten ?
pi_90679042
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:29 schreef J0ycie88 het volgende:

Daar hebben we allemaal last van. Geloof me, ik had de tranen net ook weer in mijn ogen staan...
Deze dagen herinneren ons nog maar weer eens aan 'het verlies' van degene die we lief hebben.

@ex: Het moet ook slijten, dat heeft tijd nodig. Het punt is dat ik haar zo ontzettend graag terug wil... Ik moet ermee zien te leren leven (dat klinkt zwaar...) dat dat in ieder geval op dit moment niet kan.
pi_90679327
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:33 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daar hebben we allemaal last van. Geloof me, ik had de tranen net ook weer in mijn ogen staan...
Deze dagen herinneren ons nog maar weer eens aan 'het verlies' van degene die we lief hebben.

@ex: Het moet ook slijten, dat heeft tijd nodig. Het punt is dat ik haar zo ontzettend graag terug wil... Ik moet ermee zien te leren leven (dat klinkt zwaar...) dat dat in ieder geval op dit moment niet kan.
Dat gevoel gaat over hoor... wees daar maar zeker van.
En zoals men hier steeds zegt : niet blijven hangen in de gedachte dat het enkel op dit moment niet kan dat je ex terugkomt. Meer dan wschl sta je dan ook niet open voor even leuke (of leukere ;) ) vrouwen.
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:42:34 #143
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90679412
het is ook geveraalijk om hier te zitten zo met zn allen, beetje zielig doen
waar is viking? :)
pi_90679431
Naja het punt is ik zou hem echt never nooit terug willen, en ik had gister zelfs een bepaalde rust gevonden. Ik voelde me goed, de uitslag was goed. Ik dacht nu kan ik echt door.

En nu lig ik ziek en alleen in mijn bed, en is dat gevoel gewoon weg.
pi_90679470
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef backgammon het volgende:
Ik heb ook serieus overwogen om niet meer te posten hier omdat ik bang was dat ik er daardoor in zou blijven hangen, maar ik denk niet dat dat het geval is..
pi_90679530
@Octagon: Ik hoop dat dat gevoel overgaat. Je hebt gelijk wanneer je zegt dat ik op dit moment niet open sta voor andere vrouwen. Ik heb er geen behoefte aan om vanavond iemand tegen te komen en het 'heel gezellig' met elkaar te hebben. Ben sowieso al niet het type voor een ONS, en voor een nieuwe relatie met iemand anders dan mijn ex, daar ben ik nog niet klaar voor, nog lang niet. Niet dat ik rekening hoef te houden met mijn ex, want die heeft het immers uitgemaakt. Ik zou het zelf geen fijn gevoel vinden, en me alleen maar schuldig voelen (vooral richting mezelf, en toch ook een beetje richting mijn ex...).
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:46:16 #147
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90679557
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja het punt is ik zou hem echt never nooit terug willen, en ik had gister zelfs een bepaalde rust gevonden. Ik voelde me goed, de uitslag was goed. Ik dacht nu kan ik echt door.

En nu lig ik ziek en alleen in mijn bed, en is dat gevoel gewoon weg.
aww digi-knuffel voor je *;

en nee, kijk je we zijn hier allemaal met de zelfde reden, we zijn verdrietig omdat we onze liefde hebben verloren het het proberen lost te laten.
We vertellen allemaal wat we mee maken en hoe we met alles om gaan.
Iedereen verteld hoe en wat ze doen en op wat voor manier.
Het is fijn om te lezen dat je niet de enige bent, en ik heb al meerdere keren gehad dat ik hier iets lees van iemand en denk, oh ja, dat kan ook en misschien meot ik dat eens doen.

Wel zielig dat je ziek in bed ligt en je klote voelt hoor!
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:46:20 #148
189961 ex
aperture science
pi_90679560
@J0ycie88 haha toevallig, dat heb ik ook :), maar ach het helpt stiekem bij mij toch merk ik, omdat je andere inzichten krijgt op je "problemen"
The cake is a lie!
pi_90679795
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:46 schreef ex het volgende:
@J0ycie88 haha toevallig, dat heb ik ook :), maar ach het helpt stiekem bij mij toch merk ik, omdat je andere inzichten krijgt op je "problemen"
Ja klopt.. Het helpt me vaak ook wel :) Ach zal allemaal wel goed komen, nu voel ik me ook down omdat ik zoveel zin had in het nieuwe jaar, en ik nu gewoon ziek ben. Maar alsnog 2011 wordt een mooi jaar! Daar moet ik maar aan denken. Zo maar douche.. aankleden.. Vanavond naar mijn oom en hopen dat ik dat ga trekken met mijn zieke kop :p
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:53:04 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90679838
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef backgammon het volgende:
:D Waarom?

Als ik even heel eerlijk mag zijn, vind ik het best wel zorgwekkend hoeveel sommigen hier posten (diegenen zullen het van zichzelf wel weten). Ik lees nu een weekje mee en het is net alsof diegenen alleen maar bezig zijn met hun ex. Oude en verse wonden openrijten e.d. Zo'n dagje heb ik ook wel eens, maar elke dág zo sippen lijkt me niet gezond.

Ik hoop dat 2011 goeie dingen brengt voor jullie! :). Niet teleurgesteld zijn als je geen sms'je krijgt vannacht :*. Zoals ik al zei: Alles is veel voor wie niet veel verwacht; dat is voor mij persoonlijk een heel goed uitgangspunt gebleken.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')