Wat ik ga schrijven is geen excuus... maar neen, ik voelde mij niet schuldig tov. haar man. Ik was ook niet diegene die de eerste (2e en 3e) stap gezet heeft in dat overspel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:52 schreef backgammon het volgende:
Voelde jij je niet schuldig tegenover haar man?
Ik zou dat niet kunnen aangezien ik er zelf kapot van zou gaan als het bij mij gebeurt.
Ik geloof ook een beetje in Karma dus vandaar
Oh kut.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo die was ook weer snel vol!
Het is alleen alweer deeltje 139
Volgens mij kan alleen een Mod'je datquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh kut.![]()
Hoe de fiets moet ik dat wijzigen joh.
Ja daar heb je ook gelijk in, ikzelf ben toch een persoon die nee zou zeggen maar goed, misschien kwam ze wel heel erg sterk over, dan zou ik ook gewoon doen wat goed voeltquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:02 schreef Octagon het volgende:
[..]
Wat ik ga schrijven is geen excuus... maar neen, ik voelde mij niet schuldig tov. haar man. Ik was ook niet diegene die de eerste (2e en 3e) stap gezet heeft in dat overspel.
Uiteindelijk heb ik geen relatie met haar man, snap je ?
Tja, karma... geloof ik niet echt in, want op relatievlak slaat het naar mijn gevoel nogal ver door naar de negatieve zijde voor mij.
Niet, je hebt het verpest!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh kut.![]()
Hier ook al.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:04 schreef backgammon het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook gelijk in, ikzelf ben toch een persoon die nee zou zeggen maar goed, misschien kwam ze wel heel erg sterk over, dan zou ik ook gewoon doen wat goed voelt
[..]
Niet, je hebt het verpest!
Nou dat vraag je aan mij, of je hebt het geluk dat ik hier toevallig ook lees en het even aanpas.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh kut.![]()
Smiley vergeten op het einde !quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hier ook al.Elke..relatie.. en nu ook op
fok..
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou dat vraag je aan mij, of je hebt het geluk dat ik hier toevallig ook lees en het even aanpas.
Een TR of een PM doet wonderen
Had ik op het moment dat de getrouwde vrouw zei "Octagon, ik wil je al 10 jaar kussen" in een goede relatie gezeten... dan had ik het ook niet verder overwogen. Maar ik zat niet in een goede relatie, en nog eens 6 maand later hebben we gekust.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:04 schreef backgammon het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook gelijk in, ikzelf ben toch een persoon die nee zou zeggen maar goed, misschien kwam ze wel heel erg sterk over, dan zou ik ook gewoon doen wat goed voelt
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef formerjellybean het volgende:
Voor de gebroken hartjes alvast een gelukkig nieuw jaar en dat 2011 even wat positiever is voor jullie
Niet dat ik me aan jou moet verantwoordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:13 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ik zou nooit wat met een getrouwde vrouw, of een vrouw in wat van een relatie dan ook, willen beginnen. Wat dat betreft vind ik dat een soort van schijnheiligheid. Je zou het zelf ook niet willen als jou dat zou gebeuren en als je zelf 'de derde' bent is het ineens niet jouw verantwoordelijkheid? Natuurlijk wel, je neemt dan toch ook zelf die beslissing om ermee door te gaan?
Jij ook alvast een heel gelukkig nieuwjaar! Iedereen trouwens, wilde het alleen vanavond pas postenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef formerjellybean het volgende:
Voor de gebroken hartjes alvast een gelukkig nieuw jaar en dat 2011 even wat positiever is voor jullie
Dat is een mooie aanvulling (daar ging ik wel een beetje vanuitquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Maar WW: als de Ik niet goed zit dan komt er geen Wij.
ahuh!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dat is een mooie aanvulling (daar ging ik wel een beetje vanuit).
Uiteindelijk heb je je alleen bij jezelf te verantwoorden. Laat ik het dan zo zeggen dat ik op dat punt voor mezelf de lat hoog leg. "Wat u niet wilt wat u geschied, doe dat ook een ander niet".quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:16 schreef Octagon het volgende:
[..]
Niet dat ik me aan jou moet verantwoorden, maar de vraag was : "Voelde je je niet schuldig tov. haar man ?". Toch wel iets anders als "verantwoordelijkheid"... ik deed dat niet vrijblijvend hoor - was die vrouw thuis weggegaan, dan had ik mijn verantwoordelijkheid zeker en vast genomen tegenover haar en haar 2 kinderen.
Schuldig voelde ik me tov. mijn toenmalige vriendin - heb het dan ook quasi onmiddellijk opgebiecht.
"Jezelf op de eerste plek zetten" hoor ik zo vaak, maar kijk eens om je heen en zie hoeveel relaties stranden omdat er iemand voortdurend bezig is zichzelf op de eerste plek te zetten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ahuh!Eerst van jezelf houden,dan pas van een ander. (Alsof de 1e al niet een enorme opgave is voor velen,laat staan de tweede)
Ja dat begrijp ik en dat is mijn probleem ook, de ander op de 1e plek te zetten en wat met mij gebeurt mag God weten. Daarom vind ik dat ik ook belangrijk benquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:29 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
"Jezelf op de eerste plek zetten" hoor ik zo vaak, maar kijk eens om je heen en zie hoeveel relaties stranden omdat er iemand voortdurend bezig is zichzelf op de eerste plek te zetten.
Je hebt gelijk maar het succes ligt besloten in de nuancering. In een relatie kun je jezelf niet steeds op de eerste plek willen zetten. Dan is het geven en nemen. Als dat goed zit, als daar een balans in zit, als je voelt dat je partner ook voor jou dat geven en nemen wil toepassen, dan heb je iets moois in handen...
YES!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik en dat is mijn probleem ook, de ander op de 1e plek te zetten en wat met mij gebeurt mag God weten. Daarom vind ik dat ik ook belangrijk benPas als het duidelijk is dat het geven en nemen is zonder geforceerde troep als: Als jij dat doet dan moet ik het ook voor jou doen! Als het niet natuurlijk gaat is het niks.
Kut dat ik hier pas achter kom na 4563424 gestrandde liefdes.quote:
Krijg je van allemaal ook alimentatie?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kut dat ik hier pas achter kom na 4563424 gestrandde liefdes.
hahaha I wish. Ik ben nog net niet minderjarig .quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:37 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Krijg je van allemaal ook alimentatie?
Jeetje! En dan al 4563424 gestrandde liefdes!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hahaha I wish. Ik ben nog net niet minderjarig .
eigelijk maar 3quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Jeetje! En dan al 4563424 gestrandde liefdes!
Ik ben geen hondje joh! Hoeveel heb jij al achter de rug dan!quote:
Ja man. Maar die gebruik ik niet want dat schrikt af. Dus ik moet maar een beetje het brave meisje uithangen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef Octagon het volgende:
JFM : ik bemerk assertiviteit en cynisme... heb je nog van die heerlijke karaktertrekken ?
Ik zat je te plagen....quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben geen hondje joh! Hoeveel heb jij al achter de rug dan!
Jezelf verloochenen... dat ging je toch niet (meer) doen ? Of was dat pas vanaf 2011 ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja man. Maar die gebruik ik niet want dat schrikt af. Dus ik moet maar een beetje het brave meisje uithangen.
Hey je hoeft mijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik zat je te plagen....
Mmhh...tientallen, maar ik ben dan al een tijdje meerderjarig dus heb er ook wat meer de tijd voor gehad.
sssssht!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Octagon het volgende:
[..]
Jezelf verloochenen... dat ging je toch niet (meer) doen ? Of was dat pas vanaf 2011 ?
Misschien omdat je 'gezellie' meedoet op ons draadje nu?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
sssssht!
Ik ben in een week niet zo vrolijk geweest als vandaag.
Ja! en ik heb superplannen voor vanavond:)quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Misschien omdat je 'gezellie' meedoet op ons draadje nu?
haha, nou in ieder geval even me-timequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:51 schreef Tara_88 het volgende:
Hmmm blijkbaar is iedereen van plan hier om in het nieuwe jaar 'egoistisch' te zijn haha
Zei je "iedereen"?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:51 schreef Tara_88 het volgende:
Hmmm blijkbaar is iedereen van plan hier om in het nieuwe jaar 'egoistisch' te zijn haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |