abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90669103
WW: Ja je hebt gelijk,vind ik. Ik heb ook zoiets meegemaakt. Meneer woonde al samen met haar enzo maar vond de aandacht fantastisch. Uiteindelijk gaan ze meestal voor het veilige thuishaven.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_90669120
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

ahuh! :) Eerst van jezelf houden,dan pas van een ander. (Alsof de 1e al niet een enorme opgave is voor velen,laat staan de tweede) :{
"Jezelf op de eerste plek zetten" hoor ik zo vaak, maar kijk eens om je heen en zie hoeveel relaties stranden omdat er iemand voortdurend bezig is zichzelf op de eerste plek te zetten.
Je hebt gelijk maar het succes ligt besloten in de nuancering. In een relatie kun je jezelf niet steeds op de eerste plek willen zetten. Dan is het geven en nemen. Als dat goed zit, als daar een balans in zit, als je voelt dat je partner ook voor jou dat geven en nemen wilt toepassen, dan heb je iets moois in handen... :)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90669165
Nieuw jaar = nieuwe ronde, nieuwe kansen people!
Of niet?
pi_90669207
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:29 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

"Jezelf op de eerste plek zetten" hoor ik zo vaak, maar kijk eens om je heen en zie hoeveel relaties stranden omdat er iemand voortdurend bezig is zichzelf op de eerste plek te zetten.
Je hebt gelijk maar het succes ligt besloten in de nuancering. In een relatie kun je jezelf niet steeds op de eerste plek willen zetten. Dan is het geven en nemen. Als dat goed zit, als daar een balans in zit, als je voelt dat je partner ook voor jou dat geven en nemen wil toepassen, dan heb je iets moois in handen... :)
Ja dat begrijp ik en dat is mijn probleem ook, de ander op de 1e plek te zetten en wat met mij gebeurt mag God weten. Daarom vind ik dat ik ook belangrijk ben :{w Pas als het duidelijk is dat het geven en nemen is zonder geforceerde troep als: Als jij dat doet dan moet ik het ook voor jou doen! Als het niet natuurlijk gaat is het niks.
pi_90669296
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik en dat is mijn probleem ook, de ander op de 1e plek te zetten en wat met mij gebeurt mag God weten. Daarom vind ik dat ik ook belangrijk ben :{w Pas als het duidelijk is dat het geven en nemen is zonder geforceerde troep als: Als jij dat doet dan moet ik het ook voor jou doen! Als het niet natuurlijk gaat is het niks.
YES! ^O^
Strek je eens uit !
pi_90669429
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

YES! ^O^
Kut dat ik hier pas achter kom na 4563424 gestrandde liefdes. :{w
pi_90669463
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Kut dat ik hier pas achter kom na 4563424 gestrandde liefdes. :{w
Krijg je van allemaal ook alimentatie? ;)
Strek je eens uit !
pi_90669491
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:37 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Krijg je van allemaal ook alimentatie? ;)
hahaha I wish. Ik ben nog net niet minderjarig .
pi_90669526
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

hahaha I wish. Ik ben nog net niet minderjarig .
Jeetje! En dan al 4563424 gestrandde liefdes! -O-
Strek je eens uit !
pi_90669552
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Jeetje! En dan al 4563424 gestrandde liefdes! -O-
eigelijk maar 3 :@
pi_90669652
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

eigelijk maar 3 :@
Braaf meisje! *O*
Strek je eens uit !
pi_90669717
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:42 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Braaf meisje! *O*
Ik ben geen hondje joh! Hoeveel heb jij al achter de rug dan! :{w
pi_90669759
stuk of 100 en ben maar een jaar of 2 ouder, achja, ik ben ook een player
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90669788
JFM : ik bemerk assertiviteit en cynisme... heb je nog van die heerlijke karaktertrekken ? ;)

En sarcasme is ook in dit topic binnengeslopen dankzij Backgammon...
pi_90669835
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef Octagon het volgende:
JFM : ik bemerk assertiviteit en cynisme... heb je nog van die heerlijke karaktertrekken ? ;)
Ja man. Maar die gebruik ik niet want dat schrikt af. Dus ik moet maar een beetje het brave meisje uithangen.
pi_90669877
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ik ben geen hondje joh! Hoeveel heb jij al achter de rug dan! :{w
Ik zat je te plagen.... ;)

Mmhh...tientallen, maar ik ben dan al een tijdje meerderjarig dus heb er ook wat meer de tijd voor gehad.
Strek je eens uit !
pi_90669904
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ja man. Maar die gebruik ik niet want dat schrikt af. Dus ik moet maar een beetje het brave meisje uithangen.
Jezelf verloochenen... dat ging je toch niet (meer) doen ? Of was dat pas vanaf 2011 ? :P

Damn, ik begin me hier ouderwets te voelen met mijn welgeteld 4 spaakgelopen relaties... op een leeftijd van (JFM + JFM).
pi_90669909
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ik zat je te plagen.... ;)

Mmhh...tientallen, maar ik ben dan al een tijdje meerderjarig dus heb er ook wat meer de tijd voor gehad.
Hey je hoeft mijn :{w allemaal echt niet serieus te nemen. Ik ben niet zo snel op mijn teentjes getrapt.

ik vond mijn 3 al veel man :P
pi_90669943
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Octagon het volgende:

[..]

Jezelf verloochenen... dat ging je toch niet (meer) doen ? Of was dat pas vanaf 2011 ? :P
sssssht!
Ik ben in een week niet zo vrolijk geweest als vandaag. :9
pi_90669981
Hoii,

Pff dagen zijn volgepland en moet eerlijk zeggen dat het mij goed doet. Gewoon te druk hebben om na te denken helpt echt, 's avonds zo afgepeigerd zijn dat ik in slaap val zodra mijn hoofd op mn kussen ligt terwijl ik uuuuuren in bed kon piekeren. Doe een vechtsport en het extra trainen van afgelopen tijd heeft mij en mn frustraties goed gedaan. Misschien dat het grote verdriet later nog komt, hoop dan dat ik het van me af kan zetten als nu.

Wat betreft de voornemens voor het nieuwe jaar, wat ik wel bovenaan heb staan is mezelf. De dingen doen die ik graag deed maar de tijd niet voor heb gehad. Ook weer mijn sociale contacten aanhalen, de afgelopen tijd ben ik echt op solotour geweest heb ik gemerkt.
Weer openstaan voor -nieuwe- contacten zoals Ex ook al zei. Voorlopig is het alleen me-time, maar ik heb gemerkt dat ik een enorme muur om me heen heb voor onbekenden. Zoals ook Faerie (volgens mij) zei: ik was voorzien dus als ik aandacht kreeg van mannen was ik daar blind voor. Het deed me gewoon nooit wat, gewoon omdat 'hij' het niet was. Ik hoef voorlopig geen man in mijn leven, maar na 4 jaar zal het wel even wennen worden om gewoon weer vrijgezel te zijn en te kunnen flirten.

*Denkt nog even verder na over andere voornemens

Wat betreft vreemdgaan in een relatie/huwelijk; wat mij betreft heeft degene die in een relatie zit er schuld aan. Vaak gaan vrouwen vreemd als ze iets in hun huidige partner missen en dat wel kunnen vinden bij iemand anders. In feite word je als man dus gewoon gebruikt om de gebreken van de partner op te vullen, najah wat sex betreft zullen de meeste mannen dat denk ik niet erg vinden :-P
pi_90669991
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

sssssht!
Ik ben in een week niet zo vrolijk geweest als vandaag. :9
Misschien omdat je 'gezellie' meedoet op ons draadje nu? :+
Strek je eens uit !
pi_90670055
Hmmm blijkbaar is iedereen van plan hier om in het nieuwe jaar 'egoistisch' te zijn haha
pi_90670062
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Misschien omdat je 'gezellie' meedoet op ons draadje nu? :+
Ja! en ik heb superplannen voor vanavond:)
pi_90670079
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:51 schreef Tara_88 het volgende:
Hmmm blijkbaar is iedereen van plan hier om in het nieuwe jaar 'egoistisch' te zijn haha
haha, nou in ieder geval even me-time :)
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90670092
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:51 schreef Tara_88 het volgende:
Zei je "iedereen"? :%

Dat gaat dus niet werken.....
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')