wat niet is kan niet komen he...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef Mr.Myst het volgende:
@ennudan: Ach, qua gezelligheid wel. Meer ook niet. Kan er leuk mee stappen volgens mij (nu twee keer gedaan), maar verder denk ik niet dat dat ooit wat zou worden. Niet dat ik dat op dit moment ook zou willen...
@ennudan: De emotie die in het nummer zit is zo allesomvattend, zo puur. Het liedje is (nog?) niet van toepassing op mijn situatie, behalve het 'Wat we samen vroeger droomden weet de helft van ons niet meer'. Ik hoop dat zij zich die dromen weer gaat herinneren, en dat de rest van het liedje nooit bij mij van toepassing zal zijn... Maar dat is wellicht valse hoop, ik weet het niet.
Wat ik wel weet, is dat ik dat nummer morgen even heel hard ga draaien, spelen, en meezingen.
Jouw ex zat toch op meerdere sites en af en toe vage afspraken en dat jij ergens niet mocht komen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:07 schreef Toefjes het volgende:
Fijn msn gesprek gehad met mn ex. Zwak moment dat ik dr van de blokkade af heb gehaald. Tja.. Conclusie blijft het zelfde. Teveel tegenstrijdigheden, net te weinig liefde. Blijft feit dat er toch onverklaarbare dingen gebeurde en kwalijke dingen gebeurde, zoals die toestanden met dating sites. Heb mn conclusie dus niet bijgesteld.. Hoop dat het wel zo op een positieve manier wordt afgerond, en dat ze echt gelukkig wordt.. Want ja, wie ben ik om iemand geluk te misgunnen.. Alleen kan en wil ik dr dat niet geven. En voor het eerst in tijden.. voelt het goed.
Al zal dat morgen anders zijn.
Rollercoaster
Ja, op minstens 3 dating sites, genoot van alle aandacht... en gebeurde te vage dingen met afspreken, mail werd met dr leven beschermd.. Gsm werd niet beantwoord te vaak etc etc.. Kan het niet bewijzen, maar werd te achterdochtig om een levensvatbare relatie met haar er op na te houden.quote:Jouw ex zat toch op meerdere sites en af en toe vage afspraken en dat jij ergens niet mocht komen?
Te vage dingen met afspreken?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, op minstens 3 dating sites, genoot van alle aandacht... en gebeurde te vage dingen met afspreken, mail werd met dr leven beschermd.. Gsm werd niet beantwoord te vaak etc etc.. Kan het niet bewijzen, maar werd te achterdochtig om een levensvatbare relatie met haar er op na te houden.
Gsm werd niet beantwoord te vaak?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Te vage dingen met afspreken?
Ja, voelde gewoon niet goed... Afspreken met een ex, welke niet van mijn bestaan af mocht weten.. tijdens die afspraken niet terug smsen... als zulke dingen te vaak gebeuren... gsm met leven beschermd wordt.. De tekst op relatieplanet werd ik misselijk van. Dat ze daar was voor contact, en wellicht meer... Dat ze het meer zag als alle opties open houden, etc etc.. En ze kreeg nog veel berichtjes ook via die sites zei ze, haha.quote:Te vage dingen met afspreken?
Hoe vaak zag je haar dan? Had ze tijd voor al die dingen dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, voelde gewoon niet goed... Afspreken met een ex, welke niet van mijn bestaan af mocht weten.. tijdens die afspraken niet terug smsen... als zulke dingen te vaak gebeuren... gsm met leven beschermd wordt.. De tekst op relatieplanet werd ik misselijk van. Dat ze daar was voor contact, en wellicht meer... Dat ze het meer zag als alle opties open houden, etc etc.. En ze kreeg nog veel berichtjes ook via die sites zei ze, haha.
Op hyves de buzz uit, zodat ik niet kon zien met wie ze vrienden werd, maar wel als single blijven staan op hyves, zodat haar nieuwe vrienden de illusie hadden dat ze single was...
Allemaal van die kleine kutdingen, die bij elkaar gebundeld mij gewoon een gevoel gaf dat het niet goed zat bij mij. En dat dr ego gestreeld moest worden via datingsites is ook geen goed begin voor een levensvatbare relatie.
Zag dr doordeweeks 1 of 2 avonden en in het weekend. En geef haar tijd voor dingen, als ze dingen met vrienden wilt doen. Tja, of exen. Vind dat je met vertrouwen moet beginnen, heb er geen spijt van..quote:Hoe vaak zag je haar dan? Had ze tijd voor al die dingen dan?
Hoe oud is ze? Zag ze het misschien gewoon als een spelletje?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zag dr doordeweeks 1 of 2 avonden en in het weekend. En geef haar tijd voor dingen, als ze dingen met vrienden wilt doen. Tja, of exen. Vind dat je met vertrouwen moet beginnen, heb er geen spijt van..
Zou best kunnen. 27 jaar, maar inderdaad zag ze die dating site gedoe als een spelletje en als egostrelend. Tja, ik vind het zelf oneerlijk tegenover mij, en tegenover de mannen die reageren. Bovendien herkende ik mezelf niet in het eisen-lijstje, dus had erg het gevoel van: als ze beter kan krijgen, is ze pleitequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:25 schreef Toefjes het volgende:
[quote
Hoe oud is ze? Zag ze het misschien gewoon als een spelletje?
(Zelf de quote functie maar een beetje meegeholpen) Tja, ff snel gekeken of ik op RP m;n ex zag staan, zou best mogen nu - we zijn immers 'officieel' uit elkaar maar neequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef Toefjes het volgende:
Hoe is het contact nu dan? Toont ze spijt of niets van dat?
Tja vanavond zei ze dat ze zich uitgeschreven had, omdat het niet meer goed voelde. Mosterd na de maaltijd noemen ze dat? Het houden van toch niet sterk genoeg zei ze, en ik beaamde dat. In de eerste 4 maanden te veel gebeurd om nog blanco verder te gaan helaas. Is ook een type a-romantische vrouw, terwijl ik ook gek ben op het stukje romantiek en warmte. Maar toch... Hadden het verdomd leuk als we samen waren :-(
Ze zei het aan het prille begin, maar ging er van uit dat die ongein wel gestopt zou zijn, en dat er niet zon nadrukkelijke uitnodiging tot reageren bij zou staan.. vooral de zin: "ik zie het meer als alle opties open houden ;-) " stak. Soa test bij aanvang relatie gedaan, dus binnenkort maar weer naar de GGD hobbelen ;-) 4 maanden relatie uiteindelijk...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:46 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
(Zelf de quote functie maar een beetje meegeholpen) Tja, ff snel gekeken of ik op RP m;n ex zag staan, zou best mogen nu - we zijn immers 'officieel' uit elkaar maar nee
Je had hoeveel maanden wat met elkaar? Heb je nog een soa-test gedaan? Dit is en blijft wel treurig....gelukkig dat je het hebt gezien. Is ze er zelf mee gekomen of heb je het uiteindelijk zelf ontdekt?
Ninja edit: Naja! M'n vorige post ineens weg! Niets aan ge-edit!
quote:1 ding ben ik zeker, hij is maar een gewone jongen die echt blij mocht zijn met een meisje zoals mij.
Ik ben zelf ook zo, ik ben op mezelf en ik babbel niet zomaar met andere mensen die ik niet of amper ken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 07:35 schreef Octagon het volgende:
* Octagon is niet blij met zichzelf
Alweer dat onbestemde gevoel...
Ik probeer vandaag als een normale dag te beschouwen (wakker worden zonder wekker, gaan werken, ...), en toch overviel mij tijdens de 1u durende rit naar het werk het gevoel dat ik mijn ex mis... zeker op een dag als vandaag. Dit kon onze eerste 0&N geweest zijn... dus het is niet dat ik iets heb om op terug te blikken..
Ook de gedachte, zoals hier al een paar keer geopperd, "2011 wordt mijn jaar" speelt in mijn hoofd... en dan denk ik "Hoe ga ik ooit nog iemand ontmoeten ?"
* met mijn uitgangspatroon (ik kom niet buiten)
* met mijn social skills (eerder introvert zolang ik iemand niet goed ken)
* met mijn werk (IT - niet meteen de sector waar er vele mooie vrouwen in rondlopen)
Ik snap mezelf niet
Als je er maar voor open staat, vrouwen zien het als je depri bent of down, dat vinden ze niks.quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:37 schreef Octagon het volgende:
@Backgammon : alles wat je zegt is natuurlijk waar, en ik weet dat ook zelf wel allemaal...
Alleen is iedereen zijn situatie anders. Hier bv. kleine familie, kleine vriendenkring, en alleen zomaar gaan stappen... Neen, dat zie ik mij niet doen. Dat zit gewoon niet in mij...
Was trouwens ook een struikelblok voor mijn ex : een afspraak gebeurt voor mij bijna altijd met een reden én gepland op voorhand. Zij is meer van het ad-hoc afspreken-type...
Ach ja, ga er mij niet te véél zorgen in maken... de relaties die ik totnogtoe gehad heb, zijn altijd geïnitieerd door de vrouw... hopen da'k er nog zo eentje tegenkom zeker ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |