abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90652730
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef Male23 het volgende:
Nee maarja achja wat is wel the place to be he. Als ik de mogelijkheid had was ik lekker verhuist naar een warm landje. Strandtentje beginnen. Mojito's drinken de hele dag. Heerlijk.
Hopen dat we de staatsloterij winnen dan :P
(jij heb tog wel een lot gekocht of niet )
pi_90652800
Ik heb zeker een lot gekocht. Geen idee wat het eindcijfer is eigenlijk. Niet dat ik verwacht iets te winnen maar.
pi_90652823
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

'Wat we samen vroeger droomden weet de helft van ons niet meer'...

Ik speel 'm regelmatig op m'n keyboard. Dat is even slikken inderdaad, een tekst waarin velen van ons zich kunnen herkennen.
Ik heb wat af zitten blehren bij die 2... ;)

Zit nu betaald te fokken :D !
pi_90652828
haha je weet maar nooit. Ik heb nummer 7 op het eind, zoals altijd :) Ben benieuwd..
pi_90652900
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:40 schreef Ernemmertje het volgende:
haha je weet maar nooit. Ik heb nummer 7 op het eind, zoals altijd :) Ben benieuwd..
Ik heb gekeken. Een 3. Als ik hem niet win hoop ik dat jij het bent.

Nu lekker mijn mandje in. Trusten.
pi_90653049
Besef me nu toch wel heel erg dat het écht over is, en hoe jammer ik het vindt dat het zo heeft moeten lopen ;(
Terugval... neee ;(

edit: omdat ik het liedje hoor van Ilse Delange - I still cry
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90653157
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Besef me nu toch wel heel erg dat het écht over is, en hoe jammer ik het vindt dat het zo heeft moeten lopen ;(
Terugval... neee ;(
Sterkte, we kennen het allemaal.. toen ik dat gisteravond had ben ik maar filmpjes van Jiskefet gaan kijken.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90653384
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef Faerie het volgende:

[..]

Sterkte, we kennen het allemaal.. toen ik dat gisteravond had ben ik maar filmpjes van Jiskefet gaan kijken.
Oh nooees :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 december 2010 @ 22:51:12 #234
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90653520
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef Faerie het volgende:
Tja, ik vind Eindhoven ook niet the place to be. Maarja, daar woon ik nou eenmaal. ;p
eindhoven.... daar is toch niks mee... heb daar een aantal vrienden en atlijd leuk stappen..... dus dat is niet zo ver >:)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90655131
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef ennudan het volgende:

[..]

eindhoven.... daar is toch niks mee... heb daar een aantal vrienden en atlijd leuk stappen..... dus dat is niet zo ver >:)
Nou bedankt ennudan....begin je over Eindhoven...staat het hele draadje stil!
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  donderdag 30 december 2010 @ 23:23:21 #236
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90655439
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:17 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Nou bedankt ennudan....begin je over Eindhoven...staat het hele draadje stil!
iedereen is naar bed... ivm met al dat gezuip morgen :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90655756
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:23 schreef ennudan het volgende:

[..]

iedereen is naar bed... ivm met al dat gezuip morgen :)
O&N moet je trainen...doe dat al wekenlang, gewoon opblijven! ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  donderdag 30 december 2010 @ 23:31:55 #238
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90655862
haha tja..... ik train dubbel.... lang opblijven en hard zuipen :)
pi_90656113
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:29 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

O&N moet je trainen...doe dat al wekenlang, gewoon opblijven! ;)
Ik doe met je mee. Gemiddeld red ik het tot een uur of vier, op dit moment! Een hele prestatie ;)
pi_90656168
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:36 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Ik doe met je mee. Gemiddeld red ik het tot een uur of vier, op dit moment! Een hele prestatie ;)
Ik ook tot een uur of 4, ben nu klaarwakker *O*
pi_90656220
Nog een echte die-hard! ;)
  donderdag 30 december 2010 @ 23:38:49 #242
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90656255
eergister was het 5 en was ik om half negen alweer aan de gang..... amateurs :)
pi_90656528
Ik lig dan wel nog tot een uur of 12 in bed... ;)
De eerste drie weken nadat het uit was, sliep ik echt maar 2 uur per nacht. Nu gelukkig iets meer, uiteindelijk ben je zo uitgeput dat het slapen wel lukt, hoe onrustig het meestal ook gaat.
Het wordt echt tijd om weer aan de slag te kunnen, een doel te hebben, ritme te krijgen.

Morgen O&N. Zou eerst naar Amsterdam gaan, maar dat gaat niet door. Beste vriend woont daar, en hij zou met een collega gaan stappen, ik zou meegaan. Konden ze geen leuke tent vinden, of ze waren te laat met kaarten kopen. Nu gaat zijn collega bij familie O&N vieren, en hij gaat naar z'n nieuwe vlam toe.
Dus ga ik hier met minstens 2 vrijgezelle dames de kroeg in...
  donderdag 30 december 2010 @ 23:44:35 #244
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90656590
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:43 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik lig dan wel nog tot een uur of 12 in bed... ;)
De eerste drie weken nadat het uit was, sliep ik echt maar 2 uur per nacht. Nu gelukkig iets meer, uiteindelijk ben je zo uitgeput dat het slapen wel lukt, hoe onrustig het meestal ook gaat.
Het wordt echt tijd om weer aan de slag te kunnen, een doel te hebben, ritme te krijgen.

Morgen O&N. Zou eerst naar Amsterdam gaan, maar dat gaat niet door. Beste vriend woont daar, en hij zou met een collega gaan stappen, ik zou meegaan. Konden ze geen leuke tent vinden, of ze waren te laat met kaarten kopen. Nu gaat zijn collega bij familie O&N vieren, en hij gaat naar z'n nieuwe vlam toe.
Dus ga ik hier met minstens 2 vrijgezelle dames de kroeg in...
Goed bezig!
pi_90656740
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:36 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

[sc]

ik heb vakantie en meteen gaat men ritme om naar 03/05:00 u naar bed en om 13/15:00 u opstaan :')

[/sc]
  donderdag 30 december 2010 @ 23:48:21 #246
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90656816
Kon het even niet laten in mijn sentimentele bui.... zoals gezegd vandaag voor het eerst gehoord... en gewoon zo toepasselijk:

Kijk naar buiten door het raam
Zie me staan hier in de sneeuw
Ik ben gekomen om te lachen
Om de blunder van de eeuw
Laat je man maar rustig slapen
Hebben wij even de tijd
Blijf maar warm bij het raam staan
Ik wil alleen even wat kwijt

Of eigenlijk wil ik wat weten
Heb je nu alles wat je wou?
Werd je wakker met een glimlach?
Zegt ie vaak: 'Ik hou van jou'?

Houdt ie je vast als je soms bang bent?
Kent hij je angst en je verdriet?
Alleen maar schudden met je hoofd, lief
Logisch dat je me verliet

Ik ga weg
Ik ga lopen tot de zon komt
Ik ga weg
Tot de zon me achterhaalt
Lopen tot de zon komt
Tot ie straalt

Blijf maar binnen, het is goed zo
'k Wou je zien, als laatste keer
Wat we samen vroeger droomden
Weet de helft van ons niet meer

Ik hoop dat je gelukkig wordt
Ik hoop dat ik me niet vergis
Ik hoop dat ik gelukkig word
Nu ik zie wat ik zo mis

Houdt ie je vast als je soms bang bent?
Kent hij je angst en je verdriet?
Alleen maar schudden met je hoofd, lief
Logisch dat je me verliet

Tot de zon me achterhaalt
Lopen tot de zon komt
Tot ie straalt
pi_90657015
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

[sc]

ik heb vakantie en meteen gaat men ritme om naar 03/05:00 u naar bed en om 13/15:00 u opstaan :')

[/sc]
Herkenbaar :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_90657044
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef ennudan het volgende:
Kon het even niet laten in mijn sentimentele bui.... zoals gezegd vandaag voor het eerst gehoord... en gewoon zo toepasselijk:

Helden, acda en de munnik! Dit nummer niet echt toepasselijk voor mij, maar ze helpen me keer op keer met hun teksten als ik me op liefdesvlak weer eens in de nesten heb gewerkt :-)
pi_90657075
Van Acda en de Munnik kan ik ook " Kom nog even niet naar hier" aanraden ;)

Enne nog wat nummers van krezip die mij geholpen hebben :P

- Eveybody's gotta learn sometime
- Fine
- Won't cry
pi_90657084
@ennudan: Ach, qua gezelligheid wel. Meer ook niet. Kan er leuk mee stappen volgens mij (nu twee keer gedaan), maar verder denk ik niet dat dat ooit wat zou worden. Niet dat ik dat op dit moment ook zou willen...

@CP: Zo was ik ook altijd in mijn vakanties, haha. Helaas zit ik nu écht thuis, heb al een paar maanden last van m'n ritme. Een paar maanden geleden was het echter nog redelijk: 02:00 uur in slaap vallen / 11:00 uur opstaan. Maar goed, toen deed ik het nog voor iemand. Nu helaas niet meer.

@ennudan: De emotie die in het nummer zit is zo allesomvattend, zo puur. Het liedje is (nog?) niet van toepassing op mijn situatie, behalve het 'Wat we samen vroeger droomden weet de helft van ons niet meer'. Ik hoop dat zij zich die dromen weer gaat herinneren, en dat de rest van het liedje nooit bij mij van toepassing zal zijn... Maar dat is wellicht valse hoop, ik weet het niet.

Wat ik wel weet, is dat ik dat nummer morgen even heel hard ga draaien, spelen, en meezingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')