Hopen dat we de staatsloterij winnen danquote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef Male23 het volgende:
Nee maarja achja wat is wel the place to be he. Als ik de mogelijkheid had was ik lekker verhuist naar een warm landje. Strandtentje beginnen. Mojito's drinken de hele dag. Heerlijk.
Ik heb wat af zitten blehren bij die 2...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
'Wat we samen vroeger droomden weet de helft van ons niet meer'...
Ik speel 'm regelmatig op m'n keyboard. Dat is even slikken inderdaad, een tekst waarin velen van ons zich kunnen herkennen.
Ik heb gekeken. Een 3. Als ik hem niet win hoop ik dat jij het bent.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:40 schreef Ernemmertje het volgende:
haha je weet maar nooit. Ik heb nummer 7 op het eind, zoals altijdBen benieuwd..
Sterkte, we kennen het allemaal.. toen ik dat gisteravond had ben ik maar filmpjes van Jiskefet gaan kijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Besef me nu toch wel heel erg dat het écht over is, en hoe jammer ik het vindt dat het zo heeft moeten lopen
Terugval... neee
Oh nooeesquote:Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef Faerie het volgende:
[..]
Sterkte, we kennen het allemaal.. toen ik dat gisteravond had ben ik maar filmpjes van Jiskefet gaan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eindhoven.... daar is toch niks mee... heb daar een aantal vrienden en atlijd leuk stappen..... dus dat is niet zo verquote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef Faerie het volgende:
Tja, ik vind Eindhoven ook niet the place to be. Maarja, daar woon ik nou eenmaal. ;p
Nou bedankt ennudan....begin je over Eindhoven...staat het hele draadje stil!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef ennudan het volgende:
[..]
eindhoven.... daar is toch niks mee... heb daar een aantal vrienden en atlijd leuk stappen..... dus dat is niet zo ver![]()
iedereen is naar bed... ivm met al dat gezuip morgenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:17 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Nou bedankt ennudan....begin je over Eindhoven...staat het hele draadje stil!
O&N moet je trainen...doe dat al wekenlang, gewoon opblijven!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:23 schreef ennudan het volgende:
[..]
iedereen is naar bed... ivm met al dat gezuip morgen
Ik doe met je mee. Gemiddeld red ik het tot een uur of vier, op dit moment! Een hele prestatiequote:Op donderdag 30 december 2010 23:29 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
O&N moet je trainen...doe dat al wekenlang, gewoon opblijven!
Ik ook tot een uur of 4, ben nu klaarwakkerquote:Op donderdag 30 december 2010 23:36 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Gemiddeld red ik het tot een uur of vier, op dit moment! Een hele prestatie
Goed bezig!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:43 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik lig dan wel nog tot een uur of 12 in bed...
De eerste drie weken nadat het uit was, sliep ik echt maar 2 uur per nacht. Nu gelukkig iets meer, uiteindelijk ben je zo uitgeput dat het slapen wel lukt, hoe onrustig het meestal ook gaat.
Het wordt echt tijd om weer aan de slag te kunnen, een doel te hebben, ritme te krijgen.
Morgen O&N. Zou eerst naar Amsterdam gaan, maar dat gaat niet door. Beste vriend woont daar, en hij zou met een collega gaan stappen, ik zou meegaan. Konden ze geen leuke tent vinden, of ze waren te laat met kaarten kopen. Nu gaat zijn collega bij familie O&N vieren, en hij gaat naar z'n nieuwe vlam toe.
Dus ga ik hier met minstens 2 vrijgezelle dames de kroeg in...
[sc]quote:Op donderdag 30 december 2010 23:36 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Gemiddeld red ik het tot een uur of vier, op dit moment! Een hele prestatie
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[sc]
ik heb vakantie en meteen gaat men ritme om naar 03/05:00 u naar bed en om 13/15:00 u opstaan
[/sc]
Helden, acda en de munnik! Dit nummer niet echt toepasselijk voor mij, maar ze helpen me keer op keer met hun teksten als ik me op liefdesvlak weer eens in de nesten heb gewerkt :-)quote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef ennudan het volgende:
Kon het even niet laten in mijn sentimentele bui.... zoals gezegd vandaag voor het eerst gehoord... en gewoon zo toepasselijk:
Ik ga lopen tot de zon komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |