abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2010 @ 21:18:46 #176
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90647651
ach echt slecht is die herinnering niet hoor..... gewoon...zo heel erg ons...en dus niet meer bestaand....
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90647676
Ja klopt maar het is zo'n depri nummer.
  donderdag 30 december 2010 @ 21:22:03 #178
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90647844
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef Male23 het volgende:
Ja klopt maar het is zo'n depri nummer.
mwah valt wel mee toch...maar goed das teveel of topic :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90647904
Achja als iedereen hier constant komt vertellen hoe ruk z'n leven zonder z'n lief wel niet is, is de lol er ook snel af. Ondanks dat dit topic daar voor is :).
pi_90648491
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Male23 het volgende:
Achja als iedereen hier constant komt vertellen hoe ruk z'n leven zonder z'n lief wel niet is, is de lol er ook snel af. Ondanks dat dit topic daar voor is :).
Ja en nee. Het begint altijd met vertellen hoe ruk je leven is zonder je lief. Maar het doel van het draadje is juist elkaar te helpen met de tips & trucs. Uiteraard mag daar ook wel wat afleiding bij.
Muziek is iets waar ik nu nog wel moeite mee heb. Ook omdat we liefhebbers zijn van dezelfde muziek. Het wakkert herinneringen aan die nu niet zo wenselijk zijn.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90648696
Afleiding is belangerijk, onbewust merk je dat er meer is dan alleen maar je ex-geliefde dus ga je vanzelf je gedachtes en je dag anders invullen imo.
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90648703
Dus ook ontopic :)
pi_90648743
Nou ik heb mijn ex netjes op de hoogte gebracht van de uitslag van mijn SOAtest.. Gelukkig goed nieuws!
Maar moest wel ff 3 keer slikken toen hij bleef reageren op wat ik hem stuurde..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90648779
nice gratz. Om wat hij stuurde of omdat hij wat stuurde?
pi_90648861
heren, dames ik ben filmpje kijken met een zakkie chips

voor een hete sex nacht met o&n PM me maar!
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90648912
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef backgammon het volgende:

Was jij niet diegene die zei dat dit hier het verkeerde forum is voor zo'n voorstel ? o|O
pi_90648947
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef backgammon het volgende:

Je doet overkomen alsof de heren je daar ook over mogen PM'en _O-
pi_90648951
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Male23 het volgende:
nice gratz. Om wat hij stuurde of omdat hij wat stuurde?
Omdat hij wat stuurde.. Het was meer een "Mooi ik ben blij voor je antwoord". Ik had liever een "ok"antwoord gehad :P
pi_90649105
Heb de thread eens herlezen... kon vandaag op het werk niet makkelijk volgen :')

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omdat de jaren na haar nooit weer zo zullen worden als de jaren voor haar.
Dat is waar - een partner heeft altijd haar/zijn invloed op je leven... maar dat wilt toch nog niet zeggen dat die partner in je leven moet blijven ?

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:06 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, maar zat gelukkig aan de dumpende kant, dat scheelt wel veel. Maar de stilte op de gsm etc etc.. Dat is echt wel wennen hoor. Hoe lang geleden voor jou?
Inderdaad, wat je zegt - het wegvallen van het intense contact. Heb ik het ook moeilijk mee gehad. Gaat gelukkig nu weer wat beter : kan mijn GSM al een paar uur niet bekijken, kan mijn mailbox al eens een uur niet checken... maar ik weet ook : bij de volgende tegenslag (lees : einde relatie) ben ik in hetzelfde bedje ziek...zal wel iets met mijn persoonlijkheid te maken hebben :{

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het probleem is dat je er helemaal niks mee op schiet, je kunt je leven toch niet naar de klote laten gaan doordat een relatie niet werkt of even tegen zit? Ik kan het me gewoon niet veroorloven.. Er is zoveel meer dan dat. Ik moet natuurlijk nog wel in staat zijn om te kunnen leren / werken / genieten van het leven. Zoniet kan je er net zo goed mee stoppen :P
Pijnlijk om toe te geven, maar die gedachte is al door mijn hoofd gegaan... dat het allemaal véél makkelijker zou zijn moest ik nooit op deze aardbol rondgelopen hebben.
En misschien nog pijnlijker was de vaststelling dat ik, na een relatie van ocharme 5 maand, niet meer in staat was om te werken... volledige week thuisgezeten, alleen maar in de zetel gehangen, niks uitgespookt. :(

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik hoop dat ik nog andere vrouwen tegenkom die mij zo kunnen raken als mijn ex want voorlopig zit ik nog met de gedachte `ik blijf voorlopig nog single }:|
Dat gevoel ! Die gedachte ! ... heb ik letterlijk tegen mijn ex gezegd.
Was de eerste keer dat ik dat gevoeld/gedacht heb.

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:32 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Goofy_Goober: je kunt de diepte/intensiteit van een relatie niet beoordelen op de lengte daarvan. In je post lijk je dat wel toe doen. Voorbeeld: Mijn laatste verbroken relatie van een jaar heeft me meer verdriet bezorgd dan de relatie daarvoor van 10jaar.
Dus noemen "als je 'slechts' een relatie van een jaar hebt gehad" is niet verder kijken dan de oppervlakte. Je kijkt daarmee niet naar de inhoud.
Daarmee kun je mensen ook onbedoelt nog eens extra raken die duidelijk niet voor niets willen posten hier.
Inderdaad, ook herkenbaar.
Laatste relatie heeft 'slechts' 5 maand geduurd, maar was -naar mijn gevoel- véél intenser, véél echter als een vorige relatie van 9 jaar... dus ook de verwerking is véél heftiger.
pi_90649171
oh mijn god. Nieuw topic + 8 pagina's verder. :{
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_90649602
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
oh mijn god. Nieuw topic + 8 pagina's verder. :{
Ja niet meer normaal he!
  donderdag 30 december 2010 @ 21:54:17 #192
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90649669
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:53 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja niet meer normaal he!
Alle werkenden liggen achter :)
pi_90649727
Ja ik heb vandaag nog wel de laatste pagina's van het vorige topic onderweg naar bestemming en terug naar huis gelezen maar dit is echt heeeel snel!

Ik had wel een ok dag :{ studeren & bijpraten en eten met een vriend.
En daar?
  donderdag 30 december 2010 @ 22:00:58 #194
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90650141
rustig aan thuis werken (vandaar al die posts) met enkele moeilijke momenten.... en een freak out over haar msn teksten...
lekker dagje dus :)
pi_90650233
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef ennudan het volgende:
rustig aan thuis werken (vandaar al die posts) met enkele moeilijke momenten.... en een freak out over haar msn teksten...
lekker dagje dus :)
Ik rijd nog altijd liever elke dag 225km als thuis te werken... kan ik mijn freakmomenten uitwerken op de collega's ^O^
Neen, serieus - zie het op dit moment nog niet zitten om alleen thuis te zitten.
pi_90650289
Ik zou niets liever willen dan alleen thuis zijn nu.
pi_90650455
Want je bent niet alleen thuis?
pi_90650475
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zou niets liever willen dan alleen thuis zijn nu.
How come ?
  donderdag 30 december 2010 @ 22:06:08 #199
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90650487
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik rijd nog altijd liever elke dag 225km als thuis te werken... kan ik mijn freakmomenten uitwerken op de collega's ^O^
Neen, serieus - zie het op dit moment nog niet zitten om alleen thuis te zitten.
Ik ook niet maar helaas... moet op moment thuis werken (damn nooit gedacht dat ik dat zou zeggen)
pi_90651051
Ik heb zin om ellendig veel bier te drinken. Nog één nachtje en een halve dag werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')