Heb de thread eens herlezen... kon vandaag op het werk niet makkelijk volgen
quote:
Dat is waar - een partner heeft altijd haar/zijn invloed op je leven... maar dat wilt toch nog niet zeggen dat die partner in je leven moet blijven ?
quote:
Op donderdag 30 december 2010 11:06 schreef Toefjes het volgende:[..]
Ja, maar zat gelukkig aan de dumpende kant, dat scheelt wel veel. Maar de stilte op de gsm etc etc.. Dat is echt wel wennen hoor. Hoe lang geleden voor jou?
Inderdaad, wat je zegt - het wegvallen van het intense contact. Heb ik het ook moeilijk mee gehad. Gaat gelukkig nu weer wat beter : kan mijn GSM al een paar uur niet bekijken, kan mijn mailbox al eens een uur niet checken... maar ik weet ook : bij de volgende tegenslag (lees : einde relatie) ben ik in hetzelfde bedje ziek...zal wel iets met mijn persoonlijkheid te maken hebben
quote:
Op donderdag 30 december 2010 11:07 schreef Cocktailprikker het volgende:Het probleem is dat je er helemaal niks mee op schiet, je kunt je leven toch niet naar de klote laten gaan doordat een relatie niet werkt of even tegen zit? Ik kan het me gewoon niet veroorloven.. Er is zoveel meer dan dat. Ik moet natuurlijk nog wel in staat zijn om te kunnen leren / werken / genieten van het leven. Zoniet kan je er net zo goed mee stoppen

Pijnlijk om toe te geven, maar die gedachte is al door mijn hoofd gegaan... dat het allemaal véél makkelijker zou zijn moest ik nooit op deze aardbol rondgelopen hebben.
En misschien nog pijnlijker was de vaststelling dat ik, na een relatie van ocharme 5 maand, niet meer in staat was om te werken... volledige week thuisgezeten, alleen maar in de zetel gehangen, niks uitgespookt.

quote:
Op donderdag 30 december 2010 11:29 schreef Cocktailprikker het volgende: Ik hoop dat ik nog andere vrouwen tegenkom die mij zo kunnen raken als mijn ex want voorlopig zit ik nog met de gedachte `ik blijf voorlopig nog single

Dat gevoel ! Die gedachte ! ... heb ik letterlijk tegen mijn ex gezegd.
Was de eerste keer dat ik dat gevoeld/gedacht heb.
quote:
Op donderdag 30 december 2010 11:32 schreef Wanderingwhy het volgende:@Goofy_Goober: je kunt de diepte/intensiteit van een relatie niet beoordelen op de lengte daarvan. In je post lijk je dat wel toe doen. Voorbeeld: Mijn laatste verbroken relatie van een jaar heeft me meer verdriet bezorgd dan de relatie daarvoor van 10jaar.
Dus noemen "als je 'slechts' een relatie van een jaar hebt gehad" is niet verder kijken dan de oppervlakte. Je kijkt daarmee niet naar de inhoud.
Daarmee kun je mensen ook onbedoelt nog eens extra raken die duidelijk niet voor niets willen posten hier.
Inderdaad, ook herkenbaar.
Laatste relatie heeft 'slechts' 5 maand geduurd, maar was -naar mijn gevoel- véél intenser, véél echter als een vorige relatie van 9 jaar... dus ook de verwerking is véél heftiger.