abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90643807
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef Mr.Myst het volgende:
Vriendschap is voor mij op dit moment ook niet mogelijk. Hoe graag ik ook bij haar wil zijn, ik doe dat dan om de verkeerde redenen. Dat doet me alleen maar pijn, ik ga me daar niet beter door voelen.
Precies dat was ook mijn reden om het vriendschap te beeindigen. Schiet dan al helemaal niet op!
  donderdag 30 december 2010 @ 19:58:35 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90643833
Alles is veel voor wie niet veel verwacht - J.C. Bloem. Een waarheid als een koe!
Niet meer actief op Fok!
pi_90644087
Wow en toch nog ineens weer een traan moeten laten om het moment dat ik er achter kwam dat ze vreemd was gegaan en ik het haar vertelde dat ik er achter was gekomen.. ;(
memories are a bitch...

en dat na 9 maand ofzo... leek alsof ik het aan voelde komen, zit hier nu ineens wat meer
pi_90644127
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Alles is veel voor wie niet veel verwacht - J.C. Bloem. Een waarheid als een koe!
Das een goeie! Thanks. Die ga ik onthouden. Als je niet veel verwacht, kan je ook minder snel teleurgesteld worden.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90644396
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef Mr.Myst het volgende:
Vriendschap is voor mij op dit moment ook niet mogelijk. Hoe graag ik ook bij haar wil zijn, ik doe dat dan om de verkeerde redenen. Dat doet me alleen maar pijn, ik ga me daar niet beter door voelen.
Ik neem daarom nu ook afstand, als zij wil praten kan dat maar ik laat het hier voor nu gewoon bij, ik heb al eerder gezegt dat zij het eerste contact moet leggen.

En wat die vriendschap betreft, tja ik weet ook niet of het zal werken. we zien wel :)
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:04 schreef Lallend het volgende:
Wow en toch nog ineens weer een traan moeten laten om het moment dat ik er achter kwam dat ze vreemd was gegaan en ik het haar vertelde dat ik er achter was gekomen.. ;(
memories are a bitch...

en dat na 9 maand ofzo... leek alsof ik het aan voelde komen, zit hier nu ineens wat meer
Ik wil iets zeggen maar daar ga help ik je niet mee, alleen dat ik dat gevoel ken, echt kloten.
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90644464
Ik kan veel hebben hoor, maak je je daar maar niet druk om en ben altijd benieuwd naar andere inzichten.
pi_90644621
Nou ik wilde het posten met een beschrijving erbij van het gevoel, maar dat heeft natuurlijk weinig nut :)
pi_90644628
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een wijze opa die een soort van wandelend spreekwoordenboek was. Over het leven en vooral over relaties zei hij altijd:
"Liever gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen"

Dat leerde ik al heel vroeg van hem....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90644666
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ik had een wijze opa die een soort van wandelend spreekwoordenboek was. Over het leven en vooral over relaties zei hij altijd:
"Liever gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen"

Dat leerde ik al heel vroeg van hem....
Dat is ook een mooie
pi_90644686
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:16 schreef backgammon het volgende:
Nou ik wilde het posten met een beschrijving erbij van het gevoel, maar dat heeft natuurlijk weinig nut :)
haha laten we het houden op herhaaldelijk met de vuist in de maag gestompt worden ;)
maar bedankt voor het achterwege laten

edit: toch zit ik er nog steeds mee dat ze er geen spijt heeft gehad of heeft... ik kan dat op de een of andere manier maar niet loslaten. Zou ook echt niet weten hoe...
pi_90645161
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Lallend het volgende:

[..]

haha laten we het houden op herhaaldelijk met de vuist in de maag gestompt worden ;)
maar bedankt voor het achterwege laten

edit: toch zit ik er nog steeds mee dat ze er geen spijt heeft gehad of heeft... ik kan dat op de een of andere manier maar niet loslaten. Zou ook echt niet weten hoe...
Het is een kwestie van vertrouwen, dat is compleet verscheurt en heeft bij jou een diep litteken achter gelaten, het is ook echt niet vreemd dat je dit mee neemt naar een andere relatie.

Dat vertrouwen moet opnieuw worden opgebouwt
pi_90645245
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef backgammon het volgende:

[..]

Het is een kwestie van vertrouwen, dat is compleet verscheurt en heeft bij jou een diep litteken achter gelaten, het is ook echt niet vreemd dat je dit mee neemt naar een andere relatie.

Dat vertrouwen moet opnieuw worden opgebouwt
Ja en daar baal ik zo van, ik wil dat niet meenemen naar een andere relatie. Ik wil het uit m'n systeem, de haat wil ook maar niet weg gaan... Ook na 6 maand zonder ook maar enkel contact..
  donderdag 30 december 2010 @ 20:37:13 #163
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90645562
hmm lopen tot de zon komt van acda en de munick net op de radio... nog nooit gehoord maar... moest toch even slikken
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90645579
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:30 schreef Lallend het volgende:

[..]

Ja en daar baal ik zo van, ik wil dat niet meenemen naar een andere relatie. Ik wil het uit m'n systeem, de haat wil ook maar niet weg gaan... Ook na 6 maand zonder ook maar enkel contact..
Je moet niet haten, je moet er gewoon om lachen. De beste medicijn ;) Helpt bij mij prima! Ik heb toch niks meer te verliezen.
pi_90645669
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Je moet niet haten, je moet er gewoon om lachen. De beste medicijn ;) Helpt bij mij prima! Ik heb toch niks meer te verliezen.
Dat omschakelen is niet zo makkelijk voor sommige.
pi_90646035
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef ennudan het volgende:
hmm lopen tot de zon komt van acda en de munick net op de radio... nog nooit gehoord maar... moest toch even slikken
'Wat we samen vroeger droomden weet de helft van ons niet meer'...

Ik speel 'm regelmatig op m'n keyboard. Dat is even slikken inderdaad, een tekst waarin velen van ons zich kunnen herkennen.
pi_90646073
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Het lachen bij mijn situatie is als mijn kop in het zand steken en dat gaat mijzelf zeker achtervolgen vroeg of laat.

Edit: nu ik er zo over nadenk, dat moment is eigenlijk nu aangezien ik het heb proberen te verdrukken.. tevergeefs
  donderdag 30 december 2010 @ 20:51:47 #168
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90646316
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

'Wat we samen vroeger droomden weet de helft van ons niet meer'...

Ik speel 'm regelmatig op m'n keyboard. Dat is even slikken inderdaad, een tekst waarin velen van ons zich kunnen herkennen.
had hem nog nooit gehoord maar hakte er wel ff in.....maar goed... doorlopen tot de zon weer schijnt is de boodschap
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90646662
Chris de Burgh - Lady in Red @ Top2000

Dolk in mijn hart
pi_90646816
ah, pride en predjuce op tv.. was het leven maar zo hahaha
pi_90646863
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:01 schreef backgammon het volgende:
ah, pride en predjuce op tv.. was het leven maar zo hahaha
Ouders zijn het aan het kijken. Denk niet dat ik veel mis. ;)
  donderdag 30 december 2010 @ 21:03:23 #172
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90646893
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:58 schreef Male23 het volgende:
Chris de Burgh - Lady in Red @ Top2000

Dolk in mijn hart
Heb er in die top 2000 al wel meer gehoord..... maar het blijft leuk om te luisteren
pi_90647032
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:03 schreef ennudan het volgende:

[..]

Heb er in die top 2000 al wel meer gehoord..... maar het blijft leuk om te luisteren
Heb hem af en toe op staan. Schakel net om en toen was die erop. Terwijl ik hem regelmatig op m'n ipod luister en er dan eigenlijk geen last van heb.
  donderdag 30 december 2010 @ 21:12:52 #174
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90647359
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef Male23 het volgende:

[..]

Heb hem af en toe op staan. Schakel net om en toen was die erop. Terwijl ik hem regelmatig op m'n ipod luister en er dan eigenlijk geen last van heb.
Ken het... heb het al de hele tijd op staan... wij luisterde er vorig jaar samen naar... veel herinneringen... goed en slecht... nummer 3 dit jaar wordt heel zwaar.... ons nummer op ons moment zeg maar
pi_90647507
Dat zal helaas één van de slechte herinneringen zijn dan want daar kun je niet vrolijk van worden.

Window of my eyes van cuby & the blizzards is op dit moment mijn favoriet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')