Dan hoop ik nu acuut dat m'n ex zich beroerd en chagrijnig voelt! Payback time!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef melanie_x het volgende:
Tuurlijk mag je je wel eens klote voelen, dat heb ik ook nog eens af en toe en dat terwijl ik mijn ex al bijna 4 maanden niet heb gezien. Maar ik merk vooral dat ik mijn ex mis als ik me even slecht voel/chagrijnig ben. Mijn ex stond altijd voor me klaar en dat mis ik wel eens.
Zolang je maar niet te lang blijft hangen in dat rot gevoel, dan is het moeilijk om er weer uit te komen
Mensen die dat soort Engelse oneliners in hun MSN verkiezen boven hun mond, waaruit ze duidelijke Nederlandse woorden kunnen spreken moet je negeren.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef ennudan het volgende:
even iets heel anders.......... vraagje aan de vrouw(en) hier (maar mannelijk commentaar is ook welkom hoor).... zie net op haar msn (jaja ze heeft me blijkbaar geunblockt want ik kan ineens weer zien dat ze online is... ) 2 verschillende quotes langs komen:
1) if you could hear me i would say that our fingerprints never fade from the lives we touched...
Schijnt iets uit een serie (remember me) over 2 nieuwe geliefde te zijn
en een half uur later:
2) Ongrijpbaar: on` grijp - baar bijvoeglijk naamwoord niet te grijpen; figuurlijk niet te bereiken of te benaderen
Mindfuck??????
ik heb dat ook met mijn ex, ik haaaat die gedachten. ik voelde echt een mega pijn in mn borst dan.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:28 schreef Faerie het volgende:
Ik voel me weer even rot nu. Ik vind het nog zo kut om te bedenken dat hij een andere vriendin krijgt, dat hij met andere meiden naar bed zal gaan..
Maar goed het mag ook wel eens minder gaan toch.. het kan niet meteen 100% goed gaan.. ook al vind ik het niet erg dat het uit is, zulke dingen doen toch pijn.
Is het bronsttijd? De volgende alweer die meldt dat z'n linker- c.q. rechterhand tussen kerst en O&N vakantie heeft....quote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef backgammon het volgende:
[..]
ik heb dat ook met mijn ex, ik haaaat die gedachten. ik voelde echt een mega pijn in mn borst dan.
Gelukkig is dat al een stuk minder, ik moet gewoon een one-night stand hebben ofzo, die sexuele frustratie eruit.
Waarom zou je dat je ex toe willen wensen. Mijn ex heeft me zwaar belazerd maar ik wens hem dat ook niet toe eigenlijk.. Hoop eigenlijk voor hem dat ie gelukkig isquote:Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dan hoop ik nu acuut dat m'n ex zich beroerd en chagrijnig voelt! Payback time!
Wens ik mijn ex ook toe. (heb ik vandaag al eens getypt denk ik)... al blijf ik het spijtig vinden dat het niet met mij is.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Waarom zou je dat je ex toe willen wensen. Mijn ex heeft me zwaar belazerd maar ik wens hem dat ook niet toe eigenlijk.. Hoop eigenlijk voor hem dat ie gelukkig is
haha nee maar een potje sex is nooit mis.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Is het bronsttijd? De volgende alweer die meldt dat z'n linker- c.q. rechterhand tussen kerst en O&N vakantie heeft....
haha zo denk ik nu ook. 2011 wordt mijn jaarquote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef ennudan het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.... weet je eigenlijk heb ik zoiets van ze doet maar... 2011....MIJN jaar!!!
Payback time it is!!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dan hoop ik nu acuut dat m'n ex zich beroerd en chagrijnig voelt! Payback time!
Alhoewel we hier hetzelfde delen heeft ieder voor zich een eigen verhaal. Mijn verhaal is dat m'n ex zichzelf figuurlijk verstopt nu. Er speelt veel en dat verstoppen zou ik het liefst - ik besef heel egoistisch - willen doorbreken. Er speelt bij ons geen belazeren maar iets anders. Ik kan haar ook niet meer dan tijd, ruimte en rust geven. Ondertussen merk ik wel dat dat bij mij een bepaalde slijtage geeft.....quote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Waarom zou je dat je ex toe willen wensen. Mijn ex heeft me zwaar belazerd maar ik wens hem dat ook niet toe eigenlijk.. Hoop eigenlijk voor hem dat ie gelukkig is
De afweging van al het goede bij elkaar en al het slechte bij elkaar wat ik beleef door haar. Op een gegeven moment gaat het bootje gewoon onder. Zo simpel als dat.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef backgammon het volgende:
slijtage als in, je liefde word minder?
Lijden is een teken van echtheid. Daar ben ik trots op en verzacht tegelijk het lijden.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef backgammon het volgende:
Als je er meer onder lijd dan dat je er profijt van hebt dan is er maar ding ja.
Het lijkt mij perfect normaal dat je (hij) eronder lijdt... per slot van rekening kun je niet praten met de persoon die je graag ziet. Erger zelfs : ze sluit je (hem) volledig uit.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef backgammon het volgende:
Als je er meer onder lijd dan dat je er profijt van hebt dan is er maar ding ja.
Dacht ik ook. Kan toch lelijk tegenvallen hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:27 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Lijden is een teken van echtheid. Daar ben ik trots op en verzacht tegelijk het lijden.
Er is geen terugval als je niets meer verwacht. Ik ben me bewust van mijn situatie en heb daarin een bepaalde keuze gemaakt. Die keuze heb ik allereerst bepaald aan de hand of ik wel of niet met die situatie om kan gaan en of ik een juiste verwachtingspatroon kan neerzetten. Het klinkt natuurlijk erg rationeel nu maar mezelf kennende werkt het ook zo voor mij. Het leven bestaat uit keuzes maken en dat heb ik aardig onder de kniequote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef Octagon het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Kan toch lelijk tegenvallen hoor.
De terugval is nadien des te harder, vrees ik.
Ik weet verder niet hoe je verhaal in elkaar zit, maar wil ze dan niet 'gewoon' met rust gelaten worden? Dat jij dat muurtje van haar wil doorbreken kan alleen maar averechts werken. Wie heeft het uitgemaakt? En wat heeft ze gedaan dat zo erg is, dat je haar een klote gevoel toewenst?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Alhoewel we hier hetzelfde delen heeft ieder voor zich een eigen verhaal. Mijn verhaal is dat m'n ex zichzelf figuurlijk verstopt nu. Er speelt veel en dat verstoppen zou ik het liefst - ik besef heel egoistisch - willen doorbreken. Er speelt bij ons geen belazeren maar iets anders. Ik kan haar ook niet meer dan tijd, ruimte en rust geven. Ondertussen merk ik wel dat dat bij mij een bepaalde slijtage geeft.....
Ok, wellicht ff miscommunicatie: ik wens haar geen klotegevoel toe. Wel dat ze stopt met verstoppertje spelen maar zoals gezegd is dat een egoistische gedachte.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:38 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Ik weet verder niet hoe je verhaal in elkaar zit, maar wil ze dan niet 'gewoon' met rust gelaten worden? Dat jij dat muurtje van haar wil doorbreken kan alleen maar averechts werken. Wie heeft het uitgemaakt? En wat heeft ze gedaan dat zo erg is, dat je haar een klote gevoel toewenst?
Hier kan ik mij persoonlijk 100% bij aansluiten.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef ex het volgende:
Soort van vrienden is erger dan elkaar niet spreken. Ik heb allebei geprobeerd, en ben weer terug geswitcht naar geen contact.
Dat zou ik, als velen hier, ook echt niet kunnen. Al mijn ex'en heb ik ook vriendelijk bedankt maar nee, geen vriendschappen daarmeequote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef ex het volgende:
Soort van vrienden is erger dan elkaar niet spreken. Ik heb allebei geprobeerd, en ben weer terug geswitcht naar geen contact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |