abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90641038
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef melanie_x het volgende:
Tuurlijk mag je je wel eens klote voelen, dat heb ik ook nog eens af en toe en dat terwijl ik mijn ex al bijna 4 maanden niet heb gezien. Maar ik merk vooral dat ik mijn ex mis als ik me even slecht voel/chagrijnig ben. Mijn ex stond altijd voor me klaar en dat mis ik wel eens.
Zolang je maar niet te lang blijft hangen in dat rot gevoel, dan is het moeilijk om er weer uit te komen :)
Dan hoop ik nu acuut dat m'n ex zich beroerd en chagrijnig voelt! Payback time!
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90641075
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef ennudan het volgende:
even iets heel anders.......... vraagje aan de vrouw(en) hier (maar mannelijk commentaar is ook welkom hoor).... zie net op haar msn (jaja ze heeft me blijkbaar geunblockt want ik kan ineens weer zien dat ze online is... ) 2 verschillende quotes langs komen:
1) if you could hear me i would say that our fingerprints never fade from the lives we touched...
Schijnt iets uit een serie (remember me) over 2 nieuwe geliefde te zijn

en een half uur later:

2) Ongrijpbaar: on` grijp - baar bijvoeglijk naamwoord niet te grijpen; figuurlijk niet te bereiken of te benaderen

Mindfuck??????
Mensen die dat soort Engelse oneliners in hun MSN verkiezen boven hun mond, waaruit ze duidelijke Nederlandse woorden kunnen spreken moet je negeren.

Dat is mijn mening.
Dit, dus.
pi_90641079
Voor mij lijkt het ook allemaal al veel langer geleden! Alleen maar positief vind ik.
pi_90641306
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:28 schreef Faerie het volgende:
Ik voel me weer even rot nu. Ik vind het nog zo kut om te bedenken dat hij een andere vriendin krijgt, dat hij met andere meiden naar bed zal gaan.. :(

Maar goed het mag ook wel eens minder gaan toch.. het kan niet meteen 100% goed gaan.. ook al vind ik het niet erg dat het uit is, zulke dingen doen toch pijn.
ik heb dat ook met mijn ex, ik haaaat die gedachten. ik voelde echt een mega pijn in mn borst dan.
Gelukkig is dat al een stuk minder, ik moet gewoon een one-night stand hebben ofzo, die sexuele frustratie eruit.
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90641386
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef backgammon het volgende:

[..]

ik heb dat ook met mijn ex, ik haaaat die gedachten. ik voelde echt een mega pijn in mn borst dan.
Gelukkig is dat al een stuk minder, ik moet gewoon een one-night stand hebben ofzo, die sexuele frustratie eruit.
Is het bronsttijd? De volgende alweer die meldt dat z'n linker- c.q. rechterhand tussen kerst en O&N vakantie heeft.... ;)
Strek je eens uit !
pi_90641565
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Waarom zou je dat je ex toe willen wensen. Mijn ex heeft me zwaar belazerd maar ik wens hem dat ook niet toe eigenlijk.. Hoop eigenlijk voor hem dat ie gelukkig is :)
pi_90641610
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef melanie_x het volgende:

[..]

Waarom zou je dat je ex toe willen wensen. Mijn ex heeft me zwaar belazerd maar ik wens hem dat ook niet toe eigenlijk.. Hoop eigenlijk voor hem dat ie gelukkig is :)
Wens ik mijn ex ook toe. (heb ik vandaag al eens getypt denk ik)... al blijf ik het spijtig vinden dat het niet met mij is.
pi_90641655
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Is het bronsttijd? De volgende alweer die meldt dat z'n linker- c.q. rechterhand tussen kerst en O&N vakantie heeft.... ;)
haha nee maar een potje sex is nooit mis.

anyways, dat we nu droog staan is ook gewoon kut, dat kan niemand ontkennen :)
pi_90641797
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef ennudan het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.... weet je eigenlijk heb ik zoiets van ze doet maar... 2011....MIJN jaar!!!
haha zo denk ik nu ook. 2011 wordt mijn jaar :) Die eikel van mij liep weer eens stoer te doen met z'n stom berichtje naar mij op fok, waar ik totaal niks aan heb. Zijn gevoelens voor mij zijn volgens mij al sowieso over, geen enkel twijfel, dat doet toch een beetje zeer. Maarja aan de andere kant denk ik van laat hem maar, hij moet nog heel wat ervaring opdoen, laat hem dat dan ook doen, dan komtie er vanzelf wel achter in de toekomst wat hij aan de kant heeft geduwt.
Bleh voel me kwaad nu, maar aan de andere kant ook weer niet, want 2011 komt eraan en dan ga ik een Echte Man blij maken met mijn liefde! :)
pi_90641851
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Payback time it is!! ;)
pi_90642042
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef melanie_x het volgende:

[..]

Alhoewel we hier hetzelfde delen heeft ieder voor zich een eigen verhaal. Mijn verhaal is dat m'n ex zichzelf figuurlijk verstopt nu. Er speelt veel en dat verstoppen zou ik het liefst - ik besef heel egoistisch - willen doorbreken. Er speelt bij ons geen belazeren maar iets anders. Ik kan haar ook niet meer dan tijd, ruimte en rust geven. Ondertussen merk ik wel dat dat bij mij een bepaalde slijtage geeft..... :X
Strek je eens uit !
pi_90642081
slijtage als in, je liefde word minder?
pi_90642182
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef backgammon het volgende:
slijtage als in, je liefde word minder?
De afweging van al het goede bij elkaar en al het slechte bij elkaar wat ik beleef door haar. Op een gegeven moment gaat het bootje gewoon onder. Zo simpel als dat.
Strek je eens uit !
pi_90642312
Als je er meer onder lijd dan dat je er profijt van hebt dan is er maar ding ja.
pi_90642438
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef backgammon het volgende:
Als je er meer onder lijd dan dat je er profijt van hebt dan is er maar ding ja.
Lijden is een teken van echtheid. Daar ben ik trots op en verzacht tegelijk het lijden.
Strek je eens uit !
pi_90642486
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef backgammon het volgende:
Het lijkt mij perfect normaal dat je (hij) eronder lijdt... per slot van rekening kun je niet praten met de persoon die je graag ziet. Erger zelfs : ze sluit je (hem) volledig uit.
Als je (zoals Wanderingwhy) de zelfbeheersing hebt om haar ruimte, ... te geven dan doe je (hij) je(zich)zelf pijn. Kan ook niet anders... een mens kan ook maar incasseren wat hij kan incasseren hé.
pi_90642638
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:27 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Lijden is een teken van echtheid. Daar ben ik trots op en verzacht tegelijk het lijden.
Dacht ik ook. Kan toch lelijk tegenvallen hoor.
De terugval is nadien des te harder, vrees ik. :(
pi_90642796
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef Octagon het volgende:

[..]

Dacht ik ook. Kan toch lelijk tegenvallen hoor.
De terugval is nadien des te harder, vrees ik. :(
Er is geen terugval als je niets meer verwacht. Ik ben me bewust van mijn situatie en heb daarin een bepaalde keuze gemaakt. Die keuze heb ik allereerst bepaald aan de hand of ik wel of niet met die situatie om kan gaan en of ik een juiste verwachtingspatroon kan neerzetten. Het klinkt natuurlijk erg rationeel nu maar mezelf kennende werkt het ook zo voor mij. Het leven bestaat uit keuzes maken en dat heb ik aardig onder de knie ;)

(edit: en het 'lijden' voel ik ook niet zo zwaar als wellicht overkomt)

[ Bericht 1% gewijzigd door Wanderingwhy op 30-12-2010 20:11:51 ]
Strek je eens uit !
pi_90642888
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Alhoewel we hier hetzelfde delen heeft ieder voor zich een eigen verhaal. Mijn verhaal is dat m'n ex zichzelf figuurlijk verstopt nu. Er speelt veel en dat verstoppen zou ik het liefst - ik besef heel egoistisch - willen doorbreken. Er speelt bij ons geen belazeren maar iets anders. Ik kan haar ook niet meer dan tijd, ruimte en rust geven. Ondertussen merk ik wel dat dat bij mij een bepaalde slijtage geeft..... :X
Ik weet verder niet hoe je verhaal in elkaar zit, maar wil ze dan niet 'gewoon' met rust gelaten worden? Dat jij dat muurtje van haar wil doorbreken kan alleen maar averechts werken. Wie heeft het uitgemaakt? En wat heeft ze gedaan dat zo erg is, dat je haar een klote gevoel toewenst?
pi_90643028
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:38 schreef melanie_x het volgende:

[..]

Ik weet verder niet hoe je verhaal in elkaar zit, maar wil ze dan niet 'gewoon' met rust gelaten worden? Dat jij dat muurtje van haar wil doorbreken kan alleen maar averechts werken. Wie heeft het uitgemaakt? En wat heeft ze gedaan dat zo erg is, dat je haar een klote gevoel toewenst?
Ok, wellicht ff miscommunicatie: ik wens haar geen klotegevoel toe. Wel dat ze stopt met verstoppertje spelen maar zoals gezegd is dat een egoistische gedachte.
Voor de rest stuur ik je wel een dm of pm.
Strek je eens uit !
pi_90643237
ow ja, sluit de rest maar buiten.. tsssssssssssssssssssssssssss ;)

Het is vervelend als ze afstand houd, ook al zijn ik en mn ex nog soort van vrienden zijn ik voel die barriere die er is, dat is kloten.

Ik heb wel het besluit genomen om haar dus een tijd niet te spreken en te zien aangezien ik niet echt in staat ben om nu vrienden met dr te zijn. heb ook op het moment geen behoefte aan haar
  donderdag 30 december 2010 @ 19:52:42 #147
189961 ex
aperture science
pi_90643541
Soort van vrienden is erger dan elkaar niet spreken. Ik heb allebei geprobeerd, en ben weer terug geswitcht naar geen contact.
The cake is a lie!
pi_90643588
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef ex het volgende:
Soort van vrienden is erger dan elkaar niet spreken. Ik heb allebei geprobeerd, en ben weer terug geswitcht naar geen contact.
Hier kan ik mij persoonlijk 100% bij aansluiten. :)
pi_90643609
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef ex het volgende:
Dat zou ik, als velen hier, ook echt niet kunnen. Al mijn ex'en heb ik ook vriendelijk bedankt maar nee, geen vriendschappen daarmee :).
Strek je eens uit !
pi_90643729
Vriendschap is voor mij op dit moment ook niet mogelijk. Hoe graag ik ook bij haar wil zijn, ik doe dat dan om de verkeerde redenen. Dat doet me alleen maar pijn, ik ga me daar niet beter door voelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')