@Mr.Myst: Wat daarin absoluut helpt (en Ex gaf het ook al aan) is dat het zwartmaken ook alleen maar zwartmaken is. Er is geen onderbouwing of werkelijke reden voor.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:21 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Als ze zo over je praat, lijkt het me inderdaad iets makkelijker te worden. Ik weet op dit moment niet hoe ze over me praat, maar realistisch gezien kan ze me alleen verwijten dat ik niks van me heb laten horen op haar verjaardag. Verder heb ik niks verkeerds gedaan, en is er geen reden om me zwart te maken (niet dat die er hoeft te zijn, je kan ook iets verzinnen natuurlijk, of onredelijk zijn). Ik kan haar verder ook niet veel verwijten, alleen het feit dat ze niet zo lang met haar twijfels rondgelopen heeft (wat ik niet geloof overigens, maar dat terzijde), en dat ze me geen kans heeft gegeven.
In jou geval kan het dan wel iets makkelijker worden, maar het lijkt me ook ongelofelijk pijnlijk om erachter te komen dat iemand zo over je praat..
Ach....ik denk er precies hetzelfde overquote:Op donderdag 30 december 2010 14:51 schreef Mr.Myst het volgende:
@Wandering: Ik zeg alleen dat ze 'realistisch gezien' geen reden heeft om me zwart te maken. Dat ze het uitgemaakt heeft, tja, dat is niet te bevatten. Vooral omdat het geen echte reden had. Maar toch heeft ze dat inderdaad wel gedaan. Ik moet ook stoppen met het zoeken naar een verklaring. Het zou denk ik alleen wel makkelijker te handelen zijn wanneer er een reden is, wanneer er ruzie is, wanneer je merkt dat het niet meer werkt of je uit elkaar groeit...
Het liefste zou ik haar dat keer op keer vragen. Waarom? Waarom doe je 'ons' dit aan? Kijk eens naar wat het met mij doet, als je dit echt wil, had je je dan niet kunnen bedenken dat je mij op deze manier zoveel pijn doet, dat ik er op deze manier heel slecht mee om kan gaan?
Ben je zelf wel gelukkig, of doe je maar alsof? Wat doet het met jou?
En als ze me de komende tijd zou bellen, en zeggen dat het haar spijt en dat ze me terug wil (of me mist, en het weer een kans wil geven), ben ik dit alles waarschijnlijk zo vergeten...
Zelfs ik denk er zo over... en mijn ex heeft reeds een andere vriend !quote:Op donderdag 30 december 2010 14:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ach....ik denk er precies hetzelfde over
Ik weet niet of ik er ook nog zo over denk, wanneer mijn ex een andere vriend zou hebben, al kan ik me er wel degelijk iets bij voorstellen, aangezien ik overloop van gevoelens voor haar... Ze heeft gezegd dat ze voorlopig geen relatie wil, maar volgens mij is er iemand die haar wel leuk vindt. Mocht ze toch heel snel een relatie krijgen, denk ik dat het een soort 'rebound' is. Ik denk niet dat het dan lang stand kan houden.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef Octagon het volgende:
[..]
Zelfs ik denk er zo over... en mijn ex heeft reeds een andere vriend !
Gevoelens zijn rare beestjes..(ik zou er mij wel over moeten kunnen zetten dat ze "van een ander geweest is"... en dat is ook nog niet zo evident)
Tja, mijn ex is 31 - ik was haar 2e vriend - tussen mij en haar 1e vriend zat bijna 2 jaar, dus ze vlindert niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:10 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er ook nog zo over denk, wanneer mijn ex een andere vriend zou hebben, al kan ik me er wel degelijk iets bij voorstellen, aangezien ik overloop van gevoelens voor haar... Ze heeft gezegd dat ze voorlopig geen relatie wil, maar volgens mij is er iemand die haar wel leuk vindt. Mocht ze toch heel snel een relatie krijgen, denk ik dat het een soort 'rebound' is. Ik denk niet dat het dan lang stand kan houden.
Maar... daar wil ik eigenlijk helemaal niet over nadenken, doet alleen maar (onnodig) pijn.
Nou, dan moet je ervoor gaan, vind ikquote:Op donderdag 30 december 2010 13:34 schreef Socios het volgende:
Dat zou prachtig zijn, ja. Als zij en ik weer bij elkaar komen.
Waar moet ik zijn ? Zou een beetje warmte wel kunnen gebruiken ?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:16 schreef Viking84 het volgende:
Eigenlijk wil ik jullie allemaal even knuffelen als ik die verhalen zo lees [ afbeelding ]
wanneer kwam je langs :quote:Op donderdag 30 december 2010 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, dan moet je ervoor gaan, vind ik.
Vind je het trouwens niet beangstigend dat je er al zo lang mee zit? Stel dat ze écht niet terug komt (ben je daar steeds vanuit gegaan of ben je hoop blijven houden?), kun jij dan wel verder zonder haar? Of stel dat ze na een tijdje toch weer weggaat, dan maak je dit alles weer door.
Eigenlijk wil ik jullie allemaal even knuffelen als ik die verhalen zo lees [ afbeelding ]
Nuh dank je....ik wil eerst eens kijken wat de komende maand gaat doenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, dan moet je ervoor gaan, vind ik.
Vind je het trouwens niet beangstigend dat je er al zo lang mee zit? Stel dat ze écht niet terug komt (ben je daar steeds vanuit gegaan of ben je hoop blijven houden?), kun jij dan wel verder zonder haar? Of stel dat ze na een tijdje toch weer weggaat, dan maak je dit alles weer door.
freakyquote:Op donderdag 30 december 2010 15:28 schreef ex het volgende:
Wtf, ik betrap me er net op dat ik zit te dag dromen hoe leuk het wel niet zou zijn om een nieuw meisje te leren kennen.. Al die stappen van daten, de eerste keer zoenen, de eerste keer samen slapen voorstellen aan me ouders, samen naar de bios uit eten over het strand wandelen.. Je kent het wel..
Ik zag het helemaal voor me met een blond vrolijk meisje (ex = donker bruin) maar ze had geen gezicht..
Appart!
Geen gezicht? ...........was het een man?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:28 schreef ex het volgende:
Wtf, ik betrap me er net op dat ik zit te dag dromen hoe leuk het wel niet zou zijn om een nieuw meisje te leren kennen.. Al die stappen van daten, de eerste keer zoenen, de eerste keer samen slapen voorstellen aan me ouders, samen naar de bios uit eten over het strand wandelen.. Je kent het wel..
Ik zag het helemaal voor me met een blond vrolijk meisje (ex = donker bruin) maar ze had geen gezicht..
Appart!
in het duits is dat ein bisschen bi schadet nie.... of zoietsquote:Op donderdag 30 december 2010 15:35 schreef Wanderingwhy het volgende:
Wat freaky is om inmiddels twee vrouwen achter me aan te hebben (en een knuffel van een Vikingdochter) en zoiets te hebben van....even rustig aan, eerst alle gevoelens weer op de juiste plek en niveau's te hebben voordat we verdere stappen zetten.
Op zich geeft dat wel een prettig gevoel die aandacht. Pfjieuw...vandaag weer zo erg t gevoel - bestaat male intuition ook? - dat er aan de andere kant heel veel nagedacht wordt nu....bi-fucking-zar
ehm...background thread?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:33 schreef ex het volgende:
Nee maar je kent dat wel.. Dat je zit te werken en iets op de automatische piloot doet.. (Heb ik wel is).
M'n gedachte dwaalde af, normaal ging dit richting mijn ex, maar nu meer van "goh wat zou het leuk zijn om weer is verliefd te worden, helemaal opnieuw.."
Ik zie het ook als iets positiefs.
het geeft wel iets aan ja.... bedoel als je onbewust je gedachte niet meer op haar richt is dat een goed tekenen denk ikquote:Op donderdag 30 december 2010 15:36 schreef ex het volgende:
Hmm, ja ik heb niemand achter me aanzitten ofzo hoor, zo'n adonis ben ik niet. Maar toch.
Ik zou toch eventjes specifiëren welk soort aandacht... en misschien belangrijker : van welk geslachtquote:Op donderdag 30 december 2010 15:37 schreef ennudan het volgende:
[..]
het geeft wel iets aan ja.... bedoel als je onbewust je gedachte niet meer op haar richt is dat een goed tekenen denk ik
en adonis of niet aandacht is altijd goed
Needs more attention
als we aan het geslacht gaan twijfelen is er iets serieus mis!!! Vikingvrouwen natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 15:38 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik zou toch eventjes specifiëren welk soort aandacht... en misschien belangrijker : van welk geslacht
Nou kijk...ik wil het wel gezellig met je maken maar val toch echt op vrouwen. Kook ik vanavond, daarna komt Wicky (de Viking...maar dat was toch een jongen) je nog ff die knuffel geven en als je tever gaat krijg je een schop van Joyce. Deal?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:39 schreef ennudan het volgende:
[..]
als we aan het geslacht gaan twijfelen is er iets serieus mis!!! Vikingvrouwen natuurlijk
En aandacht...ach gewoon gezellige aandacht... geen relatie aandacht.... nog even
hooguit een TG en das NO-GOquote:
Jij bent er ook ineens weer bijquote:Op donderdag 30 december 2010 15:50 schreef Catkiller het volgende:
Of ze is een vrouw met een voorkeur voor vrouwen, is dat ook goed?
Wat 1 post met het woord "knuffelen" er in wel niet kan doen met dit topic
Jij gaat door voor de koelkast!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:50 schreef Catkiller het volgende:
Of ze is een vrouw met een voorkeur voor vrouwen, is dat ook goed?![]()
Wanhopige mannen iddquote:Wat 1 post met het woord "knuffelen" er in wel niet kan doen met dit topic
* Octagon mompelt iets met koudwatervreesquote:Op donderdag 30 december 2010 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de koelkast!.
[..]
Wanhopige mannen idd. Ik ga maar niet knuffelen, straks laten ze niet meer los
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen behoefte aan sex hier. Dat is ff geen prioriteit. Een ONS voor O&N? Nuh....quote:Op donderdag 30 december 2010 16:15 schreef backgammon het volgende:
Mensen, ik voel me best goed vandaag eigenlijk, ik denk wel af en toe aan haar maar er zit geen wanhopig gevoel meer bij, althans niet vandaag.
Het enige waar ik tegen op zie is het feit dat ik o&n zonder sex moet door brengen en dat komt door jullie omdat jullie daar min of meer over zijn begonnen !
Ben ik met je eens. Natuurlijk mis ik de sex, maar om nou dan morgen maar een ONS te hebben... Nah, ik denk dat ik er eerder spijt van zou hebben als het zou gebeuren. Ik hoef geen rekening meer met haar te houden, zij heeft het immers uitgemaakt, maar het zou niet goed voelen. Ik zou mezelf er een naar gevoel mee geven. Mijn gevoel voor haar zit gewoon nog te diep.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Geen behoefte aan sex hier. Dat is ff geen prioriteit. Een ONS voor O&N? Nuh....
Vind trouwens wel dat de laatste blzn steeds meer op een slow chat beginen te lijken (en ja, ik heb er lustig aan meegewerkt).
O&N, weer zo'n peildatum zonder lief net zoals kerst....dat is het enige wat O&N minder maakt dan het voorgaande jaar wat superromantisch was...zucht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |