hooguit een TG en das NO-GOquote:
Jij bent er ook ineens weer bijquote:Op donderdag 30 december 2010 15:50 schreef Catkiller het volgende:
Of ze is een vrouw met een voorkeur voor vrouwen, is dat ook goed?
Wat 1 post met het woord "knuffelen" er in wel niet kan doen met dit topic
Jij gaat door voor de koelkast!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:50 schreef Catkiller het volgende:
Of ze is een vrouw met een voorkeur voor vrouwen, is dat ook goed?![]()
Wanhopige mannen iddquote:Wat 1 post met het woord "knuffelen" er in wel niet kan doen met dit topic
* Octagon mompelt iets met koudwatervreesquote:Op donderdag 30 december 2010 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de koelkast!.
[..]
Wanhopige mannen idd. Ik ga maar niet knuffelen, straks laten ze niet meer los
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen behoefte aan sex hier. Dat is ff geen prioriteit. Een ONS voor O&N? Nuh....quote:Op donderdag 30 december 2010 16:15 schreef backgammon het volgende:
Mensen, ik voel me best goed vandaag eigenlijk, ik denk wel af en toe aan haar maar er zit geen wanhopig gevoel meer bij, althans niet vandaag.
Het enige waar ik tegen op zie is het feit dat ik o&n zonder sex moet door brengen en dat komt door jullie omdat jullie daar min of meer over zijn begonnen !
Ben ik met je eens. Natuurlijk mis ik de sex, maar om nou dan morgen maar een ONS te hebben... Nah, ik denk dat ik er eerder spijt van zou hebben als het zou gebeuren. Ik hoef geen rekening meer met haar te houden, zij heeft het immers uitgemaakt, maar het zou niet goed voelen. Ik zou mezelf er een naar gevoel mee geven. Mijn gevoel voor haar zit gewoon nog te diep.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Geen behoefte aan sex hier. Dat is ff geen prioriteit. Een ONS voor O&N? Nuh....
Vind trouwens wel dat de laatste blzn steeds meer op een slow chat beginen te lijken (en ja, ik heb er lustig aan meegewerkt).
O&N, weer zo'n peildatum zonder lief net zoals kerst....dat is het enige wat O&N minder maakt dan het voorgaande jaar wat superromantisch was...zucht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |