abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90637918
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef ennudan het volgende:
even iets heel anders.......... vraagje aan de vrouw(en) hier (maar mannelijk commentaar is ook welkom hoor).... zie net op haar msn (jaja ze heeft me blijkbaar geunblockt want ik kan ineens weer zien dat ze online is... ) 2 verschillende quotes langs komen:
1) if you could hear me i would say that our fingerprints never fade from the lives we touched...
Schijnt iets uit een serie (remember me) over 2 nieuwe geliefde te zijn

en een half uur later:

2) Ongrijpbaar: on` grijp - baar bijvoeglijk naamwoord niet te grijpen; figuurlijk niet te bereiken of te benaderen

Mindfuck??????
Niet op reageren, dat wil ze.
Laat zien dat je "sterk" bent en niet meteen weer naar d'r toe komt.

Als ze contact wil met je dan doet ze dat vanzelf.
Geloof me als ik zeg dat je niet meteen als een wanhopige weer contact moet gaan zoeken.
Veel vrouwen willen een sterke man, niet eentje die meteen als een hondje aan komt huppelen ofzo.

Wacht gewoon een dag of 2 en kijk dan verder

edit: zie het als "playing hard to get" en neem de tijd :)
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90637940
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:40 schreef backgammon het volgende:

[..]

Niet op reageren, dat wil ze.
Laat zien dat je "sterk" bent en niet meteen weer naar d'r toe komt.

Als ze contact wil met je dan doet ze dat vanzelf.
Geloof me als ik zeg dat je niet meteen als een wanhopige weer contact moet gaan zoeken.
Veel vrouwen willen een sterke man, niet eentje die meteen als een hondje aan komt huppelen ofzo.

Wacht gewoon een dag of 2 en kijk dan verder
100% true

(dus ook O&N voorbij laten gaan zonder zelf eerst te reageren.....)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  donderdag 30 december 2010 @ 17:49:51 #103
189961 ex
aperture science
pi_90638281
Inderdaad niet reageren :).
The cake is a lie!
  donderdag 30 december 2010 @ 17:50:44 #104
189961 ex
aperture science
pi_90638314
Weet je waarom dit topic trouwens op een SC lijkt, zo nu en dan? Omdat het zelfde groepje bezig is met het los laten van exen, allemaal in hun eigen tempo maar wel met elkaar. Praten over andere dingen hoort daar dus ook bij (want afleiding) en hoort (lijkt mij) toch gewoon thuis in dit topic?
The cake is a lie!
pi_90638486
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef ex het volgende:
Weet je waarom dit topic trouwens op een SC lijkt, zo nu en dan? Omdat het zelfde groepje bezig is met het los laten van exen, allemaal in hun eigen tempo maar wel met elkaar. Praten over andere dingen hoort daar dus ook bij (want afleiding) en hoort (lijkt mij) toch gewoon thuis in dit topic?
weer een background thread? :)
Strek je eens uit !
pi_90638530
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:54 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

weer een background thread? :)
ik vind het wel gezellig zo, lekker met mn bak macaroni & cheese van de aldi Lidl ( yes to lame to cook )
  donderdag 30 december 2010 @ 17:55:56 #107
189961 ex
aperture science
pi_90638548
;), nee even een hersen spinsel na het commetaar daar op in de middag.
The cake is a lie!
  donderdag 30 december 2010 @ 17:56:13 #108
189961 ex
aperture science
pi_90638559
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef backgammon het volgende:

[..]

ik vind het wel gezellig zo, lekker met mn bak macaroni & cheese van de aldi ( yes to lame to cook )
Dat bedoel ik het leid af -> dus aan het los laten -> dus on topic.
The cake is a lie!
pi_90638602
ja idd, ik ga zometeen de blauwestraal van Alice in Wonderland kijken! woooo favo film van mn ex maar daar ga ik niet aan denken :P
  donderdag 30 december 2010 @ 18:07:31 #110
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90639021
Jullie hebben gelijk.... ga ook niet reageren... schiet er toch niks mee op....
Ben eens benieuwd of ik nog wat op mijn verjaardag volgende maand hoor (wordt tenslotte 30) en of ze nog wat laat weten voor ze voor studie naar india vertrekt 8 weken. Edit: denk het niet eigenlijk

gaat zo lekker Machete kijken..... wegens de tips in deel 132 van dit forumonderwerp....

@EX je hebt gelijk... vind SC ook ontopic hoor
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  donderdag 30 december 2010 @ 18:08:46 #111
189961 ex
aperture science
pi_90639072
Oh die moet ik ook nog zien.. Shit heb nog best veel te doen vanavond :').
The cake is a lie!
pi_90639235
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:56 schreef ex het volgende:

[..]

Dat bedoel ik het leid af -> dus aan het los laten -> dus on topic.
Het loslaten gaat heerlijk vandaag. Of eigenlijk zou ik het anders moeten zeggen: Ik denk nog wel aan haar, maar de maanden nadat het uit ging gaan de goede tijden van de relatie zelf overschaduwen.
Zo dacht ik zonet aan de post van ennudan en dat m'n ex weer contact met mij zou zoeken.....ik zou best dat eerste gesprek met haar ingaan en zonder moeite. Maar om haar armen om me heen te voelen voelen of haar lippen op de mijne? Daar is teveel voor gebeurd. Dat wil niet zeggen dat het niet weer goed zou kunnen komen (we hebben immers een opmerkelijke breuk met een reden) maar dat maakt imo nog niet dat alles daarmee ook weggewuift kan worden aan idioot gedrag daarna van haar.
Ook de test van "stel ze zou een ander hebben nu" kwam ik goed door. Ik word daar niet warm of koud van. Als ze daar behoefte aan heeft moet ze het vooral doen en het enige wat het met mij doet is dat het zou bevestigen dat de liefde dus niet zo wederzijds was :)

En O&N? Lekker inknallen en we maken er een mooi 2011 van!
Strek je eens uit !
  donderdag 30 december 2010 @ 18:14:41 #113
189961 ex
aperture science
pi_90639365
Precies. Al twijfel ik nog een beetje :') thuis blijven en vroeg naar bed, of toch naar een feestje. Heb wel een leuk feestje op de planning opzich, lekker ver weg van huis met potenteel leuke dames..

Ach, eerst vanavond is lekker op tijd naar bed want ik val nu al bijna om :').
The cake is a lie!
pi_90639453
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:07 schreef ennudan het volgende:
Jullie hebben gelijk.... ga ook niet reageren... schiet er toch niks mee op....
Ben eens benieuwd of ik nog wat op mijn verjaardag volgende maand hoor (wordt tenslotte 30) en of ze nog wat laat weten voor ze voor studie naar india vertrekt 8 weken. Edit: denk het niet eigenlijk

gaat zo lekker Machete kijken..... wegens de tips in deel 132 van dit forumonderwerp....

@EX je hebt gelijk... vind SC ook ontopic hoor
Machete? Wat heb ik gemist c.q. ga ik missen?

En ennudan; wat mij ook helpt is het afkappen van alle verwachtingen. Ga er niet meer vanuit dat dit...of vanuit dat dat......ook al word je geridderd of win je alsnog een Gold Medal voor iets of blijk je de beste of meest gewilde ex van Europa en India..... Je bent en blijft dan voortdurend bezig 'haar' te betrekken in dingen die in je leven plaats gaan vinden, met alle mogelijke teleurstellingen van dien. Ik gun je het beste maar geen teleurstellingen... ;)
Strek je eens uit !
pi_90639553
Vanavond een heerlijke film op tv, Stardust. Laat het nou net de film zijn waarmee ik de eerste date met mijn ex 2 jaar terug heb gedaan. Gelukkig ben ik dan werken :P Biertaxiën :+

Net op de radio, prachtnummer.

quote:
Your heart is not open so I must go
The spell has been broken, I loved you so
Freedom comes when you learn to let go
Creation comes when you learn to say no

You were my lesson I had to learn
I was your fortress you had to burn
Pain is a warning that something's wrong
I pray to God that it won't be long
Do ya wanna go higher?

Chorus:

There's nothing left to try
There's no place left to hide
There's no greater power
Than the power of good-bye

Your heart is not open so I must go
The spell has been broken, I loved you so
You were my lesson I had to learn
I was your fortress

Chorus2:

There's nothing left to lose
There's no more heart to bruise
There's no greater power
Than the power of good-bye

Learn to say good-bye
I yearn to say good-bye
pi_90639630
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

En ennudan; wat mij ook helpt is het afkappen van alle verwachtingen. Ga er niet meer vanuit dat dit...of vanuit dat dat......ook al word je geridderd of win je alsnog een Gold Medal voor iets of blijk je de beste of meest gewilde ex van Europa en India..... Je bent en blijft dan voortdurend bezig 'haar' te betrekken in dingen die in je leven plaats gaan vinden, met alle mogelijke teleurstellingen van dien. Ik gun je het beste maar geen teleurstellingen... ;)
Die verwachtingen moet ik ook loslaten. Ik ben benieuwd of ze morgen wat van zich laat horen (en wat moet ik dan in godsnaam doen als dat zo is?), en op 9 januari zouden we twee jaar bij elkaar zijn, zou ze er nog aan denken, iets van zich laten horen?
Hoe zou de carnaval verlopen, ook al is dat pas over 3 maanden...

Net als de gedachten die ik heb over wat ze op dit moment wel niet van me zou kunnen denken, omdat ik niks van me heb laten horen voor haar verjaardag.

Als ik dat los kon laten, zou ik een stuk verder zijn. Ik weet echter niet hoe...
pi_90639664
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:21 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Die verwachtingen moet ik ook loslaten. Ik ben benieuwd of ze morgen wat van zich laat horen (en wat moet ik dan in godsnaam doen als dat zo is?), en op 9 januari zouden we twee jaar bij elkaar zijn, zou ze er nog aan denken, iets van zich laten horen?
Hoe zou de carnaval verlopen, ook al is dat pas over 3 maanden...

Net als de gedachten die ik heb over wat ze op dit moment wel niet van me zou kunnen denken, omdat ik niks van me heb laten horen voor haar verjaardag.

Als ik dat los kon laten, zou ik een stuk verder zijn. Ik weet echter niet hoe...
Arrgghhh! ;)
Strek je eens uit !
pi_90639896
Ik voel me weer even rot nu. Ik vind het nog zo kut om te bedenken dat hij een andere vriendin krijgt, dat hij met andere meiden naar bed zal gaan.. :(

Maar goed het mag ook wel eens minder gaan toch.. het kan niet meteen 100% goed gaan.. ook al vind ik het niet erg dat het uit is, zulke dingen doen toch pijn.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
  donderdag 30 december 2010 @ 18:31:58 #119
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90640057
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.... weet je eigenlijk heb ik zoiets van ze doet maar... 2011....MIJN jaar!!!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90640058
Carnaval is over 2 maand :). Dat wordt een feestje voor jou als vrijgezel Mr.Myst

Misschien is dat wel wat je nodig hebt om te begrijpen dat het echt voorbij is Faerie en de hoop op te geven. Denk dat het heel even heel pijn doet maar dat je daarna dan veel makkelijker los kan laten. (was bij mij in ieder geval wel zo, als ik haar nu zie met haar nieuwe liefde denk ik: wat een loser ben je ook, meteen in de handen van iemand anders vallen, kun jij niet op je eigen pootjes staan?)
pi_90640189
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:28 schreef Faerie het volgende:
Ik voel me weer even rot nu. Ik vind het nog zo kut om te bedenken dat hij een andere vriendin krijgt, dat hij met andere meiden naar bed zal gaan.. :(

Maar goed het mag ook wel eens minder gaan toch.. het kan niet meteen 100% goed gaan.. ook al vind ik het niet erg dat het uit is, zulke dingen doen toch pijn.
Ja tuurlijk mag je pijn hebben. Het is al eens eerder gezegd op dit draadje; je kunt het zoveel makkelijker voor anderen zeggen maar het voor jezelf ook zo helder zien is een stuk lastiger.

Daarnaast is de tijd van het jaar ook een lastige. Het is een tijd van gezelligheid en knusheid, van samen dingen doen en familie en feest. Dat maakt het ff wat lastiger nu.

Sterkte! :)
Strek je eens uit !
pi_90640736
Tuurlijk mag je je wel eens klote voelen, dat heb ik ook nog eens af en toe en dat terwijl ik mijn ex al bijna 4 maanden niet heb gezien. Maar ik merk vooral dat ik mijn ex mis als ik me even slecht voel/chagrijnig ben. Mijn ex stond altijd voor me klaar en dat mis ik wel eens.
Zolang je maar niet te lang blijft hangen in dat rot gevoel, dan is het moeilijk om er weer uit te komen :)
pi_90640806
Even een ander onderwerp lanceren : sinds de breuk ervaar ik een eigenaardig tijdsbesef... alhoewel alles zich de laatste 3 maand afspeelt, lijkt het allemaal al véél langer geleden.

Nog mensen die dat zo ervaren ?
pi_90640912
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:28 schreef Faerie het volgende:

Wat me net nog te binnen schoot was dat 'pijn' ook een graadmeter kan zijn voor het effort, de mate van zorg en energie die je in een relatie hebt gestopt.
Zoals uit jouw woorden bleek heb je veel van jezelf in die relatie gestopt. Dan kan ik me, met jouw woorden in t achterhoofd, meer dan voorstellen dat het soms ook meer dan pijn doet....

Nogmaals sterkte!
Strek je eens uit !
  donderdag 30 december 2010 @ 18:55:16 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90641010
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef Octagon het volgende:
Even een ander onderwerp lanceren : sinds de breuk ervaar ik een eigenaardig tijdsbesef... alhoewel alles zich de laatste 3 maand afspeelt, lijkt het allemaal al véél langer geleden.

Nog mensen die dat zo ervaren ?
:Y.

En idd niet contact opnemen, ennudan.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')