Das een goeie! Thanks. Die ga ik onthouden. Als je niet veel verwacht, kan je ook minder snel teleurgesteld worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Alles is veel voor wie niet veel verwacht - J.C. Bloem. Een waarheid als een koe!
Ik neem daarom nu ook afstand, als zij wil praten kan dat maar ik laat het hier voor nu gewoon bij, ik heb al eerder gezegt dat zij het eerste contact moet leggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef Mr.Myst het volgende:
Vriendschap is voor mij op dit moment ook niet mogelijk. Hoe graag ik ook bij haar wil zijn, ik doe dat dan om de verkeerde redenen. Dat doet me alleen maar pijn, ik ga me daar niet beter door voelen.
Ik wil iets zeggen maar daar ga help ik je niet mee, alleen dat ik dat gevoel ken, echt kloten.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:04 schreef Lallend het volgende:
Wow en toch nog ineens weer een traan moeten laten om het moment dat ik er achter kwam dat ze vreemd was gegaan en ik het haar vertelde dat ik er achter was gekomen..![]()
memories are a bitch...
en dat na 9 maand ofzo... leek alsof ik het aan voelde komen, zit hier nu ineens wat meer
Ik had een wijze opa die een soort van wandelend spreekwoordenboek was. Over het leven en vooral over relaties zei hij altijd:quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Alles is veel voor wie niet veel verwacht - J.C. Bloem. Een waarheid als een koe!
Dat is ook een mooiequote:Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik had een wijze opa die een soort van wandelend spreekwoordenboek was. Over het leven en vooral over relaties zei hij altijd:
"Liever gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen"
Dat leerde ik al heel vroeg van hem....
haha laten we het houden op herhaaldelijk met de vuist in de maag gestompt wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:16 schreef backgammon het volgende:
Nou ik wilde het posten met een beschrijving erbij van het gevoel, maar dat heeft natuurlijk weinig nut
Het is een kwestie van vertrouwen, dat is compleet verscheurt en heeft bij jou een diep litteken achter gelaten, het is ook echt niet vreemd dat je dit mee neemt naar een andere relatie.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Lallend het volgende:
[..]
haha laten we het houden op herhaaldelijk met de vuist in de maag gestompt worden
maar bedankt voor het achterwege laten
edit: toch zit ik er nog steeds mee dat ze er geen spijt heeft gehad of heeft... ik kan dat op de een of andere manier maar niet loslaten. Zou ook echt niet weten hoe...
Ja en daar baal ik zo van, ik wil dat niet meenemen naar een andere relatie. Ik wil het uit m'n systeem, de haat wil ook maar niet weg gaan... Ook na 6 maand zonder ook maar enkel contact..quote:Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef backgammon het volgende:
[..]
Het is een kwestie van vertrouwen, dat is compleet verscheurt en heeft bij jou een diep litteken achter gelaten, het is ook echt niet vreemd dat je dit mee neemt naar een andere relatie.
Dat vertrouwen moet opnieuw worden opgebouwt
Je moet niet haten, je moet er gewoon om lachen. De beste medicijnquote:Op donderdag 30 december 2010 20:30 schreef Lallend het volgende:
[..]
Ja en daar baal ik zo van, ik wil dat niet meenemen naar een andere relatie. Ik wil het uit m'n systeem, de haat wil ook maar niet weg gaan... Ook na 6 maand zonder ook maar enkel contact..
Dat omschakelen is niet zo makkelijk voor sommige.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Je moet niet haten, je moet er gewoon om lachen. De beste medicijnHelpt bij mij prima! Ik heb toch niks meer te verliezen.
'Wat we samen vroeger droomden weet de helft van ons niet meer'...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef ennudan het volgende:
hmm lopen tot de zon komt van acda en de munick net op de radio... nog nooit gehoord maar... moest toch even slikken
Het lachen bij mijn situatie is als mijn kop in het zand steken en dat gaat mijzelf zeker achtervolgen vroeg of laat.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Je moet niet haten, je moet er gewoon om lachen. De beste medicijnHelpt bij mij prima! Ik heb toch niks meer te verliezen.
had hem nog nooit gehoord maar hakte er wel ff in.....maar goed... doorlopen tot de zon weer schijnt is de boodschapquote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
'Wat we samen vroeger droomden weet de helft van ons niet meer'...
Ik speel 'm regelmatig op m'n keyboard. Dat is even slikken inderdaad, een tekst waarin velen van ons zich kunnen herkennen.
Ouders zijn het aan het kijken. Denk niet dat ik veel mis.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:01 schreef backgammon het volgende:
ah, pride en predjuce op tv.. was het leven maar zo hahaha
Heb er in die top 2000 al wel meer gehoord..... maar het blijft leuk om te luisterenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:58 schreef Male23 het volgende:
Chris de Burgh - Lady in Red @ Top2000
Dolk in mijn hart
Heb hem af en toe op staan. Schakel net om en toen was die erop. Terwijl ik hem regelmatig op m'n ipod luister en er dan eigenlijk geen last van heb.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:03 schreef ennudan het volgende:
[..]
Heb er in die top 2000 al wel meer gehoord..... maar het blijft leuk om te luisteren
Ken het... heb het al de hele tijd op staan... wij luisterde er vorig jaar samen naar... veel herinneringen... goed en slecht... nummer 3 dit jaar wordt heel zwaar.... ons nummer op ons moment zeg maarquote:Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef Male23 het volgende:
[..]
Heb hem af en toe op staan. Schakel net om en toen was die erop. Terwijl ik hem regelmatig op m'n ipod luister en er dan eigenlijk geen last van heb.
mwah valt wel mee toch...maar goed das teveel of topicquote:Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef Male23 het volgende:
Ja klopt maar het is zo'n depri nummer.
Ja en nee. Het begint altijd met vertellen hoe ruk je leven is zonder je lief. Maar het doel van het draadje is juist elkaar te helpen met de tips & trucs. Uiteraard mag daar ook wel wat afleiding bij.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Male23 het volgende:
Achja als iedereen hier constant komt vertellen hoe ruk z'n leven zonder z'n lief wel niet is, is de lol er ook snel af. Ondanks dat dit topic daar voor is.
Was jij niet diegene die zei dat dit hier het verkeerde forum is voor zo'n voorstel ?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef backgammon het volgende:
heren, dames ik ben filmpje kijken met een zakkie chips
voor een hete sex nacht met o&n PM me maar!
Je doet overkomen alsof de heren je daar ook over mogen PM'enquote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef backgammon het volgende:
heren, dames ik ben filmpje kijken met een zakkie chips
voor een hete sex nacht met o&n PM me maar!
Omdat hij wat stuurde.. Het was meer een "Mooi ik ben blij voor je antwoord". Ik had liever een "ok"antwoord gehadquote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Male23 het volgende:
nice gratz. Om wat hij stuurde of omdat hij wat stuurde?
Dat is waar - een partner heeft altijd haar/zijn invloed op je leven... maar dat wilt toch nog niet zeggen dat die partner in je leven moet blijven ?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat de jaren na haar nooit weer zo zullen worden als de jaren voor haar.
Inderdaad, wat je zegt - het wegvallen van het intense contact. Heb ik het ook moeilijk mee gehad. Gaat gelukkig nu weer wat beter : kan mijn GSM al een paar uur niet bekijken, kan mijn mailbox al eens een uur niet checken... maar ik weet ook : bij de volgende tegenslag (lees : einde relatie) ben ik in hetzelfde bedje ziek...zal wel iets met mijn persoonlijkheid te maken hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar zat gelukkig aan de dumpende kant, dat scheelt wel veel. Maar de stilte op de gsm etc etc.. Dat is echt wel wennen hoor. Hoe lang geleden voor jou?
Pijnlijk om toe te geven, maar die gedachte is al door mijn hoofd gegaan... dat het allemaal véél makkelijker zou zijn moest ik nooit op deze aardbol rondgelopen hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het probleem is dat je er helemaal niks mee op schiet, je kunt je leven toch niet naar de klote laten gaan doordat een relatie niet werkt of even tegen zit? Ik kan het me gewoon niet veroorloven.. Er is zoveel meer dan dat. Ik moet natuurlijk nog wel in staat zijn om te kunnen leren / werken / genieten van het leven. Zoniet kan je er net zo goed mee stoppen
Dat gevoel ! Die gedachte ! ... heb ik letterlijk tegen mijn ex gezegd.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik hoop dat ik nog andere vrouwen tegenkom die mij zo kunnen raken als mijn ex want voorlopig zit ik nog met de gedachte `ik blijf voorlopig nog single
Inderdaad, ook herkenbaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:32 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Goofy_Goober: je kunt de diepte/intensiteit van een relatie niet beoordelen op de lengte daarvan. In je post lijk je dat wel toe doen. Voorbeeld: Mijn laatste verbroken relatie van een jaar heeft me meer verdriet bezorgd dan de relatie daarvoor van 10jaar.
Dus noemen "als je 'slechts' een relatie van een jaar hebt gehad" is niet verder kijken dan de oppervlakte. Je kijkt daarmee niet naar de inhoud.
Daarmee kun je mensen ook onbedoelt nog eens extra raken die duidelijk niet voor niets willen posten hier.
Ja niet meer normaal he!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
oh mijn god. Nieuw topic + 8 pagina's verder.
Alle werkenden liggen achterquote:
Ik rijd nog altijd liever elke dag 225km als thuis te werken... kan ik mijn freakmomenten uitwerken op de collega'squote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef ennudan het volgende:
rustig aan thuis werken (vandaar al die posts) met enkele moeilijke momenten.... en een freak out over haar msn teksten...
lekker dagje dus
How come ?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zou niets liever willen dan alleen thuis zijn nu.
Ik ook niet maar helaas... moet op moment thuis werken (damn nooit gedacht dat ik dat zou zeggen)quote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik rijd nog altijd liever elke dag 225km als thuis te werken... kan ik mijn freakmomenten uitwerken op de collega's![]()
Neen, serieus - zie het op dit moment nog niet zitten om alleen thuis te zitten.
veel ok.... maar niet ellendig..... (shit ook nooit gedacht dat ik dat zou zeggen..... ik word echt oudquote:Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef Male23 het volgende:
Ik heb zin om ellendig veel bier te drinken. Nog één nachtje en een halve dag werken.
Vind ik fijn. Rust,stilte enzo. Ik woon nog thuis dusquote:
Ik doe met je mee! Amen! hahaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Faerie het volgende:
Ik ga morgen ook maar aan de zuip. Vieren dat ik een nieuwe, veel leukere relatie en vriend ga krijgen.
Mijn ex heette Bob. Die naam mag niet in dit topic genoemd worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
Heb ik weer......., ik BOB morgen
Nou....ik heb toch ook 'n hekel aan BOB?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:22 schreef Faerie het volgende:
[..]
Mijn ex heette Bob. Die naam mag niet in dit topic genoemd worden.
In bed leek hij dat wel, ha ha ha.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:22 schreef Male23 het volgende:
Sowieso de naam bob. Was die gast 50+ ofzo?
Oeh leedvermaakquote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef Faerie het volgende:
[..]
In bed leek hij dat wel, ha ha ha.
Thnxs, je hebt me ff een lach gegeven!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel blij om ja hahah. Vandaar dat ik het morgen ga vieren. De volgende keer een meer kinky vent.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef Male23 het volgende:
ben jij even blij dat het voorbij is dan
Mijn ex was wel goed in bed btw hmmm
Waar ging je ook alweer stappen morgen?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel blij om ja hahah. Vandaar dat ik het morgen ga vieren. De volgende keer een meer kinky vent.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef Faerie het volgende:
[..]
Hopen dat we de staatsloterij winnen danquote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef Male23 het volgende:
Nee maarja achja wat is wel the place to be he. Als ik de mogelijkheid had was ik lekker verhuist naar een warm landje. Strandtentje beginnen. Mojito's drinken de hele dag. Heerlijk.
Ik heb wat af zitten blehren bij die 2...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
'Wat we samen vroeger droomden weet de helft van ons niet meer'...
Ik speel 'm regelmatig op m'n keyboard. Dat is even slikken inderdaad, een tekst waarin velen van ons zich kunnen herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |