abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90644087
Wow en toch nog ineens weer een traan moeten laten om het moment dat ik er achter kwam dat ze vreemd was gegaan en ik het haar vertelde dat ik er achter was gekomen.. ;(
memories are a bitch...

en dat na 9 maand ofzo... leek alsof ik het aan voelde komen, zit hier nu ineens wat meer
pi_90644127
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Alles is veel voor wie niet veel verwacht - J.C. Bloem. Een waarheid als een koe!
Das een goeie! Thanks. Die ga ik onthouden. Als je niet veel verwacht, kan je ook minder snel teleurgesteld worden.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90644396
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef Mr.Myst het volgende:
Vriendschap is voor mij op dit moment ook niet mogelijk. Hoe graag ik ook bij haar wil zijn, ik doe dat dan om de verkeerde redenen. Dat doet me alleen maar pijn, ik ga me daar niet beter door voelen.
Ik neem daarom nu ook afstand, als zij wil praten kan dat maar ik laat het hier voor nu gewoon bij, ik heb al eerder gezegt dat zij het eerste contact moet leggen.

En wat die vriendschap betreft, tja ik weet ook niet of het zal werken. we zien wel :)
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:04 schreef Lallend het volgende:
Wow en toch nog ineens weer een traan moeten laten om het moment dat ik er achter kwam dat ze vreemd was gegaan en ik het haar vertelde dat ik er achter was gekomen.. ;(
memories are a bitch...

en dat na 9 maand ofzo... leek alsof ik het aan voelde komen, zit hier nu ineens wat meer
Ik wil iets zeggen maar daar ga help ik je niet mee, alleen dat ik dat gevoel ken, echt kloten.
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90644464
Ik kan veel hebben hoor, maak je je daar maar niet druk om en ben altijd benieuwd naar andere inzichten.
pi_90644621
Nou ik wilde het posten met een beschrijving erbij van het gevoel, maar dat heeft natuurlijk weinig nut :)
pi_90644628
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Alles is veel voor wie niet veel verwacht - J.C. Bloem. Een waarheid als een koe!
Ik had een wijze opa die een soort van wandelend spreekwoordenboek was. Over het leven en vooral over relaties zei hij altijd:
"Liever gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen"

Dat leerde ik al heel vroeg van hem....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90644666
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ik had een wijze opa die een soort van wandelend spreekwoordenboek was. Over het leven en vooral over relaties zei hij altijd:
"Liever gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen"

Dat leerde ik al heel vroeg van hem....
Dat is ook een mooie
pi_90644686
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:16 schreef backgammon het volgende:
Nou ik wilde het posten met een beschrijving erbij van het gevoel, maar dat heeft natuurlijk weinig nut :)
haha laten we het houden op herhaaldelijk met de vuist in de maag gestompt worden ;)
maar bedankt voor het achterwege laten

edit: toch zit ik er nog steeds mee dat ze er geen spijt heeft gehad of heeft... ik kan dat op de een of andere manier maar niet loslaten. Zou ook echt niet weten hoe...
pi_90645161
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Lallend het volgende:

[..]

haha laten we het houden op herhaaldelijk met de vuist in de maag gestompt worden ;)
maar bedankt voor het achterwege laten

edit: toch zit ik er nog steeds mee dat ze er geen spijt heeft gehad of heeft... ik kan dat op de een of andere manier maar niet loslaten. Zou ook echt niet weten hoe...
Het is een kwestie van vertrouwen, dat is compleet verscheurt en heeft bij jou een diep litteken achter gelaten, het is ook echt niet vreemd dat je dit mee neemt naar een andere relatie.

Dat vertrouwen moet opnieuw worden opgebouwt
pi_90645245
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef backgammon het volgende:

[..]

Het is een kwestie van vertrouwen, dat is compleet verscheurt en heeft bij jou een diep litteken achter gelaten, het is ook echt niet vreemd dat je dit mee neemt naar een andere relatie.

Dat vertrouwen moet opnieuw worden opgebouwt
Ja en daar baal ik zo van, ik wil dat niet meenemen naar een andere relatie. Ik wil het uit m'n systeem, de haat wil ook maar niet weg gaan... Ook na 6 maand zonder ook maar enkel contact..
  donderdag 30 december 2010 @ 20:37:13 #163
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90645562
hmm lopen tot de zon komt van acda en de munick net op de radio... nog nooit gehoord maar... moest toch even slikken
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90645579
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:30 schreef Lallend het volgende:

[..]

Ja en daar baal ik zo van, ik wil dat niet meenemen naar een andere relatie. Ik wil het uit m'n systeem, de haat wil ook maar niet weg gaan... Ook na 6 maand zonder ook maar enkel contact..
Je moet niet haten, je moet er gewoon om lachen. De beste medicijn ;) Helpt bij mij prima! Ik heb toch niks meer te verliezen.
pi_90645669
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Je moet niet haten, je moet er gewoon om lachen. De beste medicijn ;) Helpt bij mij prima! Ik heb toch niks meer te verliezen.
Dat omschakelen is niet zo makkelijk voor sommige.
pi_90646035
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef ennudan het volgende:
hmm lopen tot de zon komt van acda en de munick net op de radio... nog nooit gehoord maar... moest toch even slikken
'Wat we samen vroeger droomden weet de helft van ons niet meer'...

Ik speel 'm regelmatig op m'n keyboard. Dat is even slikken inderdaad, een tekst waarin velen van ons zich kunnen herkennen.
pi_90646073
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Het lachen bij mijn situatie is als mijn kop in het zand steken en dat gaat mijzelf zeker achtervolgen vroeg of laat.

Edit: nu ik er zo over nadenk, dat moment is eigenlijk nu aangezien ik het heb proberen te verdrukken.. tevergeefs
  donderdag 30 december 2010 @ 20:51:47 #168
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90646316
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Ik speel 'm regelmatig op m'n keyboard. Dat is even slikken inderdaad, een tekst waarin velen van ons zich kunnen herkennen.
had hem nog nooit gehoord maar hakte er wel ff in.....maar goed... doorlopen tot de zon weer schijnt is de boodschap
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90646662
Chris de Burgh - Lady in Red @ Top2000

Dolk in mijn hart
pi_90646816
ah, pride en predjuce op tv.. was het leven maar zo hahaha
pi_90646863
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:01 schreef backgammon het volgende:
ah, pride en predjuce op tv.. was het leven maar zo hahaha
Ouders zijn het aan het kijken. Denk niet dat ik veel mis. ;)
  donderdag 30 december 2010 @ 21:03:23 #172
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90646893
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:58 schreef Male23 het volgende:
Chris de Burgh - Lady in Red @ Top2000

Dolk in mijn hart
Heb er in die top 2000 al wel meer gehoord..... maar het blijft leuk om te luisteren
pi_90647032
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:03 schreef ennudan het volgende:

[..]

Heb er in die top 2000 al wel meer gehoord..... maar het blijft leuk om te luisteren
Heb hem af en toe op staan. Schakel net om en toen was die erop. Terwijl ik hem regelmatig op m'n ipod luister en er dan eigenlijk geen last van heb.
  donderdag 30 december 2010 @ 21:12:52 #174
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90647359
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef Male23 het volgende:

[..]

Heb hem af en toe op staan. Schakel net om en toen was die erop. Terwijl ik hem regelmatig op m'n ipod luister en er dan eigenlijk geen last van heb.
Ken het... heb het al de hele tijd op staan... wij luisterde er vorig jaar samen naar... veel herinneringen... goed en slecht... nummer 3 dit jaar wordt heel zwaar.... ons nummer op ons moment zeg maar
pi_90647507
Dat zal helaas één van de slechte herinneringen zijn dan want daar kun je niet vrolijk van worden.

Window of my eyes van cuby & the blizzards is op dit moment mijn favoriet.
  donderdag 30 december 2010 @ 21:18:46 #176
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90647651
ach echt slecht is die herinnering niet hoor..... gewoon...zo heel erg ons...en dus niet meer bestaand....
pi_90647676
Ja klopt maar het is zo'n depri nummer.
  donderdag 30 december 2010 @ 21:22:03 #178
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90647844
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef Male23 het volgende:
Ja klopt maar het is zo'n depri nummer.
mwah valt wel mee toch...maar goed das teveel of topic :)
pi_90647904
Achja als iedereen hier constant komt vertellen hoe ruk z'n leven zonder z'n lief wel niet is, is de lol er ook snel af. Ondanks dat dit topic daar voor is :).
pi_90648491
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Male23 het volgende:
Achja als iedereen hier constant komt vertellen hoe ruk z'n leven zonder z'n lief wel niet is, is de lol er ook snel af. Ondanks dat dit topic daar voor is :).
Ja en nee. Het begint altijd met vertellen hoe ruk je leven is zonder je lief. Maar het doel van het draadje is juist elkaar te helpen met de tips & trucs. Uiteraard mag daar ook wel wat afleiding bij.
Muziek is iets waar ik nu nog wel moeite mee heb. Ook omdat we liefhebbers zijn van dezelfde muziek. Het wakkert herinneringen aan die nu niet zo wenselijk zijn.
Strek je eens uit !
pi_90648696
Afleiding is belangerijk, onbewust merk je dat er meer is dan alleen maar je ex-geliefde dus ga je vanzelf je gedachtes en je dag anders invullen imo.
pi_90648703
Dus ook ontopic :)
pi_90648743
Nou ik heb mijn ex netjes op de hoogte gebracht van de uitslag van mijn SOAtest.. Gelukkig goed nieuws!
Maar moest wel ff 3 keer slikken toen hij bleef reageren op wat ik hem stuurde..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90648779
nice gratz. Om wat hij stuurde of omdat hij wat stuurde?
pi_90648861
heren, dames ik ben filmpje kijken met een zakkie chips

voor een hete sex nacht met o&n PM me maar!
pi_90648912
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef backgammon het volgende:

Was jij niet diegene die zei dat dit hier het verkeerde forum is voor zo'n voorstel ? o|O
pi_90648947
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef backgammon het volgende:

Je doet overkomen alsof de heren je daar ook over mogen PM'en _O-
pi_90648951
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Male23 het volgende:
nice gratz. Om wat hij stuurde of omdat hij wat stuurde?
Omdat hij wat stuurde.. Het was meer een "Mooi ik ben blij voor je antwoord". Ik had liever een "ok"antwoord gehad :P
pi_90649105
Heb de thread eens herlezen... kon vandaag op het werk niet makkelijk volgen :')

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omdat de jaren na haar nooit weer zo zullen worden als de jaren voor haar.
Dat is waar - een partner heeft altijd haar/zijn invloed op je leven... maar dat wilt toch nog niet zeggen dat die partner in je leven moet blijven ?

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:06 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, maar zat gelukkig aan de dumpende kant, dat scheelt wel veel. Maar de stilte op de gsm etc etc.. Dat is echt wel wennen hoor. Hoe lang geleden voor jou?
Inderdaad, wat je zegt - het wegvallen van het intense contact. Heb ik het ook moeilijk mee gehad. Gaat gelukkig nu weer wat beter : kan mijn GSM al een paar uur niet bekijken, kan mijn mailbox al eens een uur niet checken... maar ik weet ook : bij de volgende tegenslag (lees : einde relatie) ben ik in hetzelfde bedje ziek...zal wel iets met mijn persoonlijkheid te maken hebben :{

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het probleem is dat je er helemaal niks mee op schiet, je kunt je leven toch niet naar de klote laten gaan doordat een relatie niet werkt of even tegen zit? Ik kan het me gewoon niet veroorloven.. Er is zoveel meer dan dat. Ik moet natuurlijk nog wel in staat zijn om te kunnen leren / werken / genieten van het leven. Zoniet kan je er net zo goed mee stoppen :P
Pijnlijk om toe te geven, maar die gedachte is al door mijn hoofd gegaan... dat het allemaal véél makkelijker zou zijn moest ik nooit op deze aardbol rondgelopen hebben.
En misschien nog pijnlijker was de vaststelling dat ik, na een relatie van ocharme 5 maand, niet meer in staat was om te werken... volledige week thuisgezeten, alleen maar in de zetel gehangen, niks uitgespookt. :(

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik hoop dat ik nog andere vrouwen tegenkom die mij zo kunnen raken als mijn ex want voorlopig zit ik nog met de gedachte `ik blijf voorlopig nog single }:|
Dat gevoel ! Die gedachte ! ... heb ik letterlijk tegen mijn ex gezegd.
Was de eerste keer dat ik dat gevoeld/gedacht heb.

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:32 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Goofy_Goober: je kunt de diepte/intensiteit van een relatie niet beoordelen op de lengte daarvan. In je post lijk je dat wel toe doen. Voorbeeld: Mijn laatste verbroken relatie van een jaar heeft me meer verdriet bezorgd dan de relatie daarvoor van 10jaar.
Dus noemen "als je 'slechts' een relatie van een jaar hebt gehad" is niet verder kijken dan de oppervlakte. Je kijkt daarmee niet naar de inhoud.
Daarmee kun je mensen ook onbedoelt nog eens extra raken die duidelijk niet voor niets willen posten hier.
Inderdaad, ook herkenbaar.
Laatste relatie heeft 'slechts' 5 maand geduurd, maar was -naar mijn gevoel- véél intenser, véél echter als een vorige relatie van 9 jaar... dus ook de verwerking is véél heftiger.
pi_90649171
oh mijn god. Nieuw topic + 8 pagina's verder. :{
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_90649602
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
oh mijn god. Nieuw topic + 8 pagina's verder. :{
Ja niet meer normaal he!
  donderdag 30 december 2010 @ 21:54:17 #192
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90649669
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:53 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja niet meer normaal he!
Alle werkenden liggen achter :)
pi_90649727
Ja ik heb vandaag nog wel de laatste pagina's van het vorige topic onderweg naar bestemming en terug naar huis gelezen maar dit is echt heeeel snel!

Ik had wel een ok dag :{ studeren & bijpraten en eten met een vriend.
En daar?
  donderdag 30 december 2010 @ 22:00:58 #194
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90650141
rustig aan thuis werken (vandaar al die posts) met enkele moeilijke momenten.... en een freak out over haar msn teksten...
lekker dagje dus :)
pi_90650233
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef ennudan het volgende:
rustig aan thuis werken (vandaar al die posts) met enkele moeilijke momenten.... en een freak out over haar msn teksten...
lekker dagje dus :)
Ik rijd nog altijd liever elke dag 225km als thuis te werken... kan ik mijn freakmomenten uitwerken op de collega's ^O^
Neen, serieus - zie het op dit moment nog niet zitten om alleen thuis te zitten.
pi_90650289
Ik zou niets liever willen dan alleen thuis zijn nu.
pi_90650455
Want je bent niet alleen thuis?
pi_90650475
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zou niets liever willen dan alleen thuis zijn nu.
How come ?
  donderdag 30 december 2010 @ 22:06:08 #199
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90650487
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik rijd nog altijd liever elke dag 225km als thuis te werken... kan ik mijn freakmomenten uitwerken op de collega's ^O^
Neen, serieus - zie het op dit moment nog niet zitten om alleen thuis te zitten.
Ik ook niet maar helaas... moet op moment thuis werken (damn nooit gedacht dat ik dat zou zeggen)
pi_90651051
Ik heb zin om ellendig veel bier te drinken. Nog één nachtje en een halve dag werken.
  donderdag 30 december 2010 @ 22:15:33 #201
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90651090
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef Male23 het volgende:
Ik heb zin om ellendig veel bier te drinken. Nog één nachtje en een halve dag werken.
veel ok.... maar niet ellendig..... (shit ook nooit gedacht dat ik dat zou zeggen..... ik word echt oud :) )
pi_90651155
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef Octagon het volgende:

[..]

How come ?
Vind ik fijn. Rust,stilte enzo. Ik woon nog thuis dus :9
pi_90651286
Morgen oud en nieuw. Zou ze samen met die klootzak vieren of niet? Denk het eerlijk gezegd wel...
Jammer dit.
Maargoed, ik ga me morgenavond voor het eerst sinds tijden echt goed bezatten. Op een mooi 2011!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90651366
Ik ga morgen ook maar aan de zuip. Vieren dat ik een nieuwe, veel leukere relatie en vriend ga krijgen. ;)
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90651404
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Faerie het volgende:
Ik ga morgen ook maar aan de zuip. Vieren dat ik een nieuwe, veel leukere relatie en vriend ga krijgen. ;)
Ik doe met je mee! Amen! haha
pi_90651410
Ik wil ook aan de zuip gaan maar ik drink niet meer ;(
pi_90651435
Bij mij zit er toch een stop op dat ik niet meer hoef dus ellendig was een beetje overdreven maar ik krijg het niet koud als ik naar huis ga :)
pi_90651495
Heb ik weer......., ik BOB morgen :(
Strek je eens uit !
pi_90651523
allemaal een tientje bij elkaar en mooi met de taxi man.
pi_90651548
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
Heb ik weer......., ik BOB morgen :(
Mijn ex heette Bob. Die naam mag niet in dit topic genoemd worden. :P
pi_90651567
wel eens n taxo geprobeerd met O&N?
Strek je eens uit !
pi_90651593
Sowieso de naam bob. Was die gast 50+ ofzo? :P

Ja ging prima :) gewoon lang genoeg blijven hangen of optijd reserveren
pi_90651613
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:22 schreef Faerie het volgende:

[..]

Mijn ex heette Bob. Die naam mag niet in dit topic genoemd worden. :P
Nou....ik heb toch ook 'n hekel aan BOB? ;)
Strek je eens uit !
pi_90651626
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:22 schreef Male23 het volgende:
Sowieso de naam bob. Was die gast 50+ ofzo? :P
In bed leek hij dat wel, ha ha ha.
pi_90651662
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef Faerie het volgende:

[..]

Oeh leedvermaak :9
pi_90651681
ben jij even blij dat het voorbij is dan ;)

Mijn ex was wel goed in bed btw hmmm
pi_90651686
quote:

[..]

Thnxs, je hebt me ff een lach gegeven! :)
Strek je eens uit !
pi_90651971
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef Male23 het volgende:
ben jij even blij dat het voorbij is dan ;)

Mijn ex was wel goed in bed btw hmmm
Ja daar ben ik wel blij om ja hahah. Vandaar dat ik het morgen ga vieren. De volgende keer een meer kinky vent. :P
pi_90652006
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja daar ben ik wel blij om ja hahah. Vandaar dat ik het morgen ga vieren. De volgende keer een meer kinky vent. :P
Waar ging je ook alweer stappen morgen? :)
pi_90652113
quote:

[..]

_O-
pi_90652115
Eindhoven de gekste! (als reactie op Male23)
pi_90652229
Ik had hem door hoor (voor de edit). Toch iets te ver.
pi_90652325
Tja, ik vind Eindhoven ook niet the place to be. Maarja, daar woon ik nou eenmaal. ;p
pi_90652584
Nee maarja achja wat is wel the place to be he. Als ik de mogelijkheid had was ik lekker verhuisd naar een warm landje. Strandtentje beginnen. Mojito's drinken de hele dag. Heerlijk.
pi_90652710
dubbel
pi_90652730
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef Male23 het volgende:
Nee maarja achja wat is wel the place to be he. Als ik de mogelijkheid had was ik lekker verhuist naar een warm landje. Strandtentje beginnen. Mojito's drinken de hele dag. Heerlijk.
Hopen dat we de staatsloterij winnen dan :P
(jij heb tog wel een lot gekocht of niet )
pi_90652800
Ik heb zeker een lot gekocht. Geen idee wat het eindcijfer is eigenlijk. Niet dat ik verwacht iets te winnen maar.
pi_90652823
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Ik heb wat af zitten blehren bij die 2... ;)

Zit nu betaald te fokken :D !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')