veel ok.... maar niet ellendig..... (shit ook nooit gedacht dat ik dat zou zeggen..... ik word echt oudquote:Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef Male23 het volgende:
Ik heb zin om ellendig veel bier te drinken. Nog één nachtje en een halve dag werken.
Vind ik fijn. Rust,stilte enzo. Ik woon nog thuis dusquote:
Ik doe met je mee! Amen! hahaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Faerie het volgende:
Ik ga morgen ook maar aan de zuip. Vieren dat ik een nieuwe, veel leukere relatie en vriend ga krijgen.
Mijn ex heette Bob. Die naam mag niet in dit topic genoemd worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
Heb ik weer......., ik BOB morgen
Nou....ik heb toch ook 'n hekel aan BOB?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:22 schreef Faerie het volgende:
[..]
Mijn ex heette Bob. Die naam mag niet in dit topic genoemd worden.
In bed leek hij dat wel, ha ha ha.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:22 schreef Male23 het volgende:
Sowieso de naam bob. Was die gast 50+ ofzo?
Oeh leedvermaakquote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef Faerie het volgende:
[..]
In bed leek hij dat wel, ha ha ha.
Thnxs, je hebt me ff een lach gegeven!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel blij om ja hahah. Vandaar dat ik het morgen ga vieren. De volgende keer een meer kinky vent.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef Male23 het volgende:
ben jij even blij dat het voorbij is dan
Mijn ex was wel goed in bed btw hmmm
Waar ging je ook alweer stappen morgen?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel blij om ja hahah. Vandaar dat ik het morgen ga vieren. De volgende keer een meer kinky vent.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef Faerie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |