abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90681427
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:29 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Nou dit snap ik eerlijk gezegd niet helemaal...

In mijn ogen is het toch juist volstrekt normaal om zo af en toe eens aan een ex waar je lief en leed mee hebt gedeeld gewoon simpelweg eens te vragen hoe het gaat?

Weet verder niet hoelang het uit is oid, als het slechts een paar weken is komt er hoogstwaarschijnlijk een hoop toneel bij kijken, maar zijn er al maanden verstreken vind ik het persoonlijk eerder normaal dan raar dat je ( niet elke dag.week natuurlijk ) eens aan je ex vraagt what's up...
Ik zou echt niet willen dat mijn ex dat doet bij mij hoor.. Ligt denk ik vooral om de manier waarop het uit is gegaan.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:30:49 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90681429
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:28 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Je laatste alinea vind ik van wonderbare schoonheid. Precies mijn gedachte qua mijn ex. Bij haar zit nog veel emotie wat op dit moment achter een muur verstopt zit....

(btw; ben je nu man of vrouw?)
Vrouw ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_90681462
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:17 schreef J0ycie88 het volgende:
De reden dat ik hier post is omdat ik me hier vaak begrepen voel.. En ik dit gevoel niet heb bij vrienden en familie, die snappen niet dat ik me er af en toe nog zo klote door kan voelen.
Juist! Ik heb (bewust) sinds maandag niks meer tegen mijn ouders over mijn ex gezegd. Ik kan er hartstikke goed met ze over praten, maar ze gaan eraan onderdoor als ze zien hoe moeilijk ik het ermee heb. Door er zoveel over te praten is onze kerst al gigantisch verkloot (had ze maar nooit op Kerstavond een smsje gestuurd!), en ondanks dat ze er voor me zijn, ze naar me luisteren en me advies geven, doe ik hun er ook heel veel verdriet mee.
Ze zien aan me hoeveel het met me doet, ik ben meer dan 10 kilo afgevallen (terwijl ik met mijn 1.88m ergens rond de 78 kilo woog), heb wallen onder mijn ogen van hier tot Tokio.
Voor hun kwam het ook onverwacht, ze vinden het ook lastig, maar hebben het nog lastiger met het feit dat ik het er zo moeilijk mee heb. Daarom probeer ik het een beetje te verbergen, door het er maar niet meer over te hebben.

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb de hele ochtend niks anders gedraaid dan dat nr + Live with me van Massive Attack :@.
Live with me... Was een goede tip van Natalie, doet me ook echt iets om daar naar te luisteren.
Verder vind ik afleiding in het maken van muziek. Ik hield ook van af en toe een spelletje op mijn Playstation, en een boek lezen. De Playstation staat al 2 maanden uit, en op lezen kan ik me niet goed concentreren. Dan maar muziek en Fok ;)

Verder vind ik het fijn om te lezen hoe jij met jouw breuk omgaat. Dat is een hele andere manier dan waarop ik het doe, maar dat is iets persoonlijks, en je moet doen wat het beste bij je past.
Wat betreft het plan om haar terug te winnen: Ik heb de afgelopen tijd genoeg affectie getoond, en het bleek allemaal 'niks' waard te zijn. Vandaar mijn keuze om voorlopig maar niks van mij te laten horen. Daardoor kan ik misschien ook meer afstand nemen, en de boel verwerken.
Ze weet immers hoe mijn gevoelens voor haar zijn, daar hoef ik haar niet lastig mee te blijven vallen.
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:36:02 #179
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90681607
quote:
Verder vind ik het fijn om te lezen hoe jij met jouw breuk omgaat. Dat is een hele andere manier dan waarop ik het doe, maar dat is iets persoonlijks, en je moet doen wat het beste bij je past.
Wat betreft het plan om haar terug te winnen: Ik heb de afgelopen tijd genoeg affectie getoond, en het bleek allemaal 'niks' waard te zijn. Vandaar mijn keuze om voorlopig maar niks van mij te laten horen. Daardoor kan ik misschien ook meer afstand nemen, en de boel verwerken.
Ze weet immers hoe mijn gevoelens voor haar zijn, daar hoef ik haar niet lastig mee te blijven vallen.
Dat doe ik nu ook, ik neem afstand van haar en als ze mij mist of terug wil dan hoor ik dat vanzelf.
Zij weet hoe ik er over denk dus het heeft geen nut om door te blijven gaan met contact zoeken etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door backgammon op 31-12-2010 16:41:17 ]
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90681619
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:31 schreef Mr.Myst het volgende:

:Y
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90681795
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:30 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik zou echt niet willen dat mijn ex dat doet bij mij hoor.. Ligt denk ik vooral om de manier waarop het uit is gegaan.
Nee, voorwaarde is dan wel dat je onder relatief goede omstandigheden uit elkaar bent gegaan...
Er moet geen haat / wrok etc meer meespelen...

Wanneer dat niet het geval is, vind ik het niet meer dan normaal dat je af en toe nog eens iets van je laat horen. Exen horen niet meer tot je dierbaarsten vaak, maar imo moet je ze ook niet als vuilnis behandelen ( onder bovengenoemde voorwaarden ) ....
pi_90681947
quote:

[..]

Juist! Ik heb (bewust) sinds maandag niks meer tegen mijn ouders over mijn ex gezegd. Ik kan er hartstikke goed met ze over praten, maar ze gaan eraan onderdoor als ze zien hoe moeilijk ik het ermee heb. Door er zoveel over te praten is onze kerst al gigantisch verkloot (had ze maar nooit op Kerstavond een smsje gestuurd!), en ondanks dat ze er voor me zijn, ze naar me luisteren en me advies geven, doe ik hun er ook heel veel verdriet mee.
Ze zien aan me hoeveel het met me doet, ik ben meer dan 10 kilo afgevallen (terwijl ik met mijn 1.88m ergens rond de 78 kilo woog), heb wallen onder mijn ogen van hier tot Tokio.
Voor hun kwam het ook onverwacht, ze vinden het ook lastig, maar hebben het nog lastiger met het feit dat ik het er zo moeilijk mee heb. Daarom probeer ik het een beetje te verbergen, door het er maar niet meer over te hebben.

[..]

Live with me... Was een goede tip van Natalie, doet me ook echt iets om daar naar te luisteren.
Verder vind ik afleiding in het maken van muziek. Ik hield ook van af en toe een spelletje op mijn Playstation, en een boek lezen. De Playstation staat al 2 maanden uit, en op lezen kan ik me niet goed concentreren. Dan maar muziek en Fok ;)

Behoorlijk herkenbaar allemaal. Alleen heeft het met mij lichamelijk niet zoveel leed gedaan. Eerder goed, aangezien ik nu vaker bij de sportschool kom dan voorheen. Maar ik kom hier, en ik zie mensen posten die in hetzelfde schuitje zitten als ik. Die verbondenheid is voor mij op dat moment gek genoeg al voldoende. Wetende dat je niet de enige bent die zich vervelend voelt over waar het met je relatie heen is gegaan. Ik heb tot een maand terug nog regelmatig seks met haar gehad, maar daar zijn we inmiddels mee gestopt. Anders bleven we er maar in hangen en komen we niet vooruit. Wel jammer natuurlijk, want het was heerlijk. Maar uiteindelijk toch het beste, want ze wil beslist geen relatie. Ik ben nu op de tour gegaan van: "als jij niks laat horen dan laat ik ook niks van me horen". En dat werkt wel. Ik hou me er steeds minder mee bezig, en verzet mn zinnen op andere dingen (en vrouwen). Nu zoekt zij steeds de aandacht weer op door middel van smsjes sturen. Ze kan me dus toch niet loslaten.
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:45:59 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90682020
quote:
Nou, 'lastig vallen'. Als je drie mails op een dag gaat sturen (en ook dat heb ik gedaan), dan is het lastig vallen. Maar je kunt ook het contact gewoon warm houden, zonder wonderen te verwachten. Ik vind het al heel mooi dat er weer contact ís en alles wat er nog meer uit komt, is een cadeautje :).
Niet meer actief op Fok!
pi_90682362
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:28 schreef Viking84 het volgende:
@Faerie: als je hem onverschillig liet, sprak 'ie je niet aan. Vraag is alleen: wat was zijn bedoeling met dat aanspreken? Liefde hoeft niet meteen plaats te maken voor onverschilligheid hè? Ik kan / kon daar nooit zoveel mee, persoonlijk.
Tja, volgens mij wilde hij gewoon echt even weten hoe het me gaat. En daarnaast wilde hij volgens mij ook heel graag laten weten hoe hij zijn leven oppakt. Dat hij gaat reizen in Japan met een vriend. Dat hij dus zijn leven heel makkelijk zo verandert. Zo kan ik er echt niet mee omgaan. Het doet me nog teveel en ik wil ook helemaal niet weten dat hij vanavond gaat feesten en in mei naar Japan gaat. Voel me meteen weer de mindere van ons twee omdat ik echt nog wel af en toe dipjes heb zoals nu..
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:57:56 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90682568
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:53 schreef Faerie het volgende:

[..]

Tja, volgens mij wilde hij gewoon echt even weten hoe het me gaat. En daarnaast wilde hij volgens mij ook heel graag laten weten hoe hij zijn leven oppakt. Dat hij gaat reizen in Japan met een vriend. Dat hij dus zijn leven heel makkelijk zo verandert. Zo kan ik er echt niet mee omgaan. Het doet me nog teveel en ik wil ook helemaal niet weten dat hij vanavond gaat feesten en in mei naar Japan gaat. Voel me meteen weer de mindere van ons twee omdat ik echt nog wel af en toe dipjes heb zoals nu..
Ik weet het niet, hoor. Je moet niet zo snel dergelijke conclusies trekken. Ik heb ook wel heel stoer geroepen wat voor leuke dingen ik allemaal ging doen, terwijl ik intussen van binnen gewoon doodging. Zoals ik al zei: ik kan niks met dat soort gesprekken en ik zou meteen vragen wat die ander nu wil: gewoon weten hoe het met me gaat of is er meer aan de hand?
Niet meer actief op Fok!
pi_90682638
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:53 schreef Faerie het volgende:

[..]

Tja. lullig gezegd bewijst het ook op een lullige manier hoe egocentrisch hij omgaat met de breuk. Het lijkt hem hoegenaamd weinig tot niets te interesseren wat het met jou doet want hij wil zijn ei kwijt.
Zet een total block neer. Maak hem duidelijk dat jij dat soort mensen niet in jouw leven wilt. Je bent sterker dan je denkt als je weet welke acties en mogelijkheden je allemaal tot je beschikking hebt ;)

Succes en maak er een leuke avond/nacht van jij!

Een mede-brabo.
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:01:16 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90682724
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:59 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Tja. lullig gezegd bewijst het ook op een lullige manier hoe egocentrisch hij omgaat met de breuk. Het lijkt hem hoegenaamd weinig tot niets te interesseren wat het met jou doet want hij wil zijn ei kwijt.
Zet een total block neer. Maak hem duidelijk dat jij dat soort mensen niet in jouw leven wilt. Je bent sterker dan je denkt als je weet welke acties en mogelijkheden je allemaal tot je beschikking hebt ;)

Succes en maak er een leuke avond/nacht van jij!

Een mede-brabo.
Je kunt het op twee totáál verschillende manieren opvatten ;) (zie mijn post). Dat maakt communicatie soms ook zo eng: je kunt verkeerde conclusies trekken waarmee je de deur naar een ander voorgoed dichtgooit. Vandaar ook dat ik zeg: vraag het gewoon! Dan blijf je iig niet zitten met: "Wat als hij iets heel anders bedoeld had?"
Niet meer actief op Fok!
pi_90682784
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je kunt het op twee totáál verschillende manieren opvatten ;) (zie mijn post). Dat maakt communicatie soms ook zo eng: je kunt verkeerde conclusies trekken waarmee je de deur naar een ander voorgoed dichtgooit.
Tja, hoe weet je dan welke conclusie je moet trekken. Ik denk dat ik geen conclusie hoef te trekken want dan ben ik weer teveel met hem bezig. Ik ben meer aan het zoeken naar waarom ik me hierdoor zo verdrietig voel..
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90682817
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:02 schreef Faerie het volgende:

[..]

Tja, hoe weet je dan welke conclusie je moet trekken. Ik denk dat ik geen conclusie hoef te trekken want dan ben ik weer teveel met hem bezig. Ik ben meer aan het zoeken naar waarom ik me hierdoor zo verdrietig voel..
Hij had het toch van de een op de andere dag uitgemaakt en bleek toen 'ineens' al een ander te hebben?
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:03:35 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90682830
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:02 schreef Faerie het volgende:

[..]

Omdat hij - volgens jou! - zo gemakkelijk doorgaat met zijn leven en jij daar meer moeite mee hebt. Maar zoals ik al zei: misschien voel je je wel volkomen onterecht zo verdrietig.
Niet meer actief op Fok!
pi_90682865
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:03 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hij had het toch van de een op de andere dag uitgemaakt en bleek toen 'ineens' al een ander te hebben?
Nee, vorige week waren er al heel de week twijfels van zijn kant. En hij heeft geen ander. Hij had gewoon een meisje ontmoet waar spanning mee was en hij had bijna met haar gezoend en hij schrok dat hij daarvoor open stond, dus toen is hij heel erg gaan twijfelen.
pi_90683014
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:40 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Nee, voorwaarde is dan wel dat je onder relatief goede omstandigheden uit elkaar bent gegaan...
Er moet geen haat / wrok etc meer meespelen...

Wanneer dat niet het geval is, vind ik het niet meer dan normaal dat je af en toe nog eens iets van je laat horen. Exen horen niet meer tot je dierbaarsten vaak, maar imo moet je ze ook niet als vuilnis behandelen ( onder bovengenoemde voorwaarden ) ....
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, 'lastig vallen'. Als je drie mails op een dag gaat sturen (en ook dat heb ik gedaan), dan is het lastig vallen. Maar je kunt ook het contact gewoon warm houden, zonder wonderen te verwachten. Ik vind het al heel mooi dat er weer contact ís en alles wat er nog meer uit komt, is een cadeautje :).
Dat heb ik gelukkig nooit gedaan, alleen is het in mijn geval zo dat contact houden niet werkt. Door de manier waarop het uitgegaan is, door wat er de laatste weken gebeurd is. We hebben geen ruzie, integendeel zelfs. Als je mijn situatie beter zou kennen, zou je begrijpen waarom ik geen contact meer opneem. :) (En dat staat er lullig, maar zo is dat absoluut niet bedoeld) Ik zou niets liever willen dan weer contact met haar te hebben, maar ik kan het op dit moment niet los zien van 'liefde'. Dan is het voor mij beter om helemaal geen contact te hebben. Misschien dat er ooit wel weer iets van contact komt, misschien neem ik ooit zelf wel weer contact op. Dat laatste ga ik voorlopig in ieder geval niet doen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:44 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Behoorlijk herkenbaar allemaal. Alleen heeft het met mij lichamelijk niet zoveel leed gedaan. Eerder goed, aangezien ik nu vaker bij de sportschool kom dan voorheen. Maar ik kom hier, en ik zie mensen posten die in hetzelfde schuitje zitten als ik. Die verbondenheid is voor mij op dat moment gek genoeg al voldoende. Wetende dat je niet de enige bent die zich vervelend voelt over waar het met je relatie heen is gegaan. Ik heb tot een maand terug nog regelmatig seks met haar gehad, maar daar zijn we inmiddels mee gestopt. Anders bleven we er maar in hangen en komen we niet vooruit. Wel jammer natuurlijk, want het was heerlijk. Maar uiteindelijk toch het beste, want ze wil beslist geen relatie. Ik ben nu op de tour gegaan van: "als jij niks laat horen dan laat ik ook niks van me horen". En dat werkt wel. Ik hou me er steeds minder mee bezig, en verzet mn zinnen op andere dingen (en vrouwen). Nu zoekt zij steeds de aandacht weer op door middel van smsjes sturen. Ze kan me dus toch niet loslaten.
Hoe lang is het bij jou al uit? Ze kan je inderdaad niet loslaten als ze je berichtjes blijft sturen, maar doet ze dat omdat ze vrienden wil zijn, of zit er meer achter. Dat moet je je afvragen.
pi_90683022
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omdat hij - volgens jou! - zo gemakkelijk doorgaat met zijn leven en jij daar meer moeite mee hebt. Maar zoals ik al zei: misschien voel je je wel volkomen onterecht zo verdrietig.
Dat is waar ja, vorig jaar toen het met hem uitging deed hij precies hetzelfde. En toen na 3 maanden zocht hij weer contact met me, hij miste me en ons contact zo erg en voelde zich echt rot daarom. Ik denk echt dat hij zo aan andere mensen wil laten lijken alsof hij zo sterk is en het hem niks doet.
pi_90683055
Lieve schatten, ik denk dat deze discussie niet helpt voor Faerie...

Ik vind zelf dat haar ex een beetje mag nadenken over haar gevoel en hier zijn gedrag op moet aanpassen. Hij moet haar even de rust geven!
En jij Faerie, moet er vanavond gewoon een hele leuke avond van gaan maken!
pi_90683066
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:04 schreef Faerie het volgende:

[..]

Nee, vorige week waren er al heel de week twijfels van zijn kant. En hij heeft geen ander. Hij had gewoon een meisje ontmoet waar spanning mee was en hij had bijna met haar gezoend en hij schrok dat hij daarvoor open stond, dus toen is hij heel erg gaan twijfelen.
Ok....dan ga ik nu samen met Viking in hetzelfde keuzevakje staan ;)

Je vindt maar op 1 manier de waarheid, dat is niet door voor hem te gaan denken maar het te vragen aan hem.
Strek je eens uit !
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:09:36 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90683096
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:07 schreef Mr.Myst het volgende:
Dat heb ik gelukkig nooit gedaan, alleen is het in mijn geval zo dat contact houden niet werkt. Door de manier waarop het uitgegaan is, door wat er de laatste weken gebeurd is. We hebben geen ruzie, integendeel zelfs. Als je mijn situatie beter zou kennen, zou je begrijpen waarom ik geen contact meer opneem. :) (En dat staat er lullig, maar zo is dat absoluut niet bedoeld) Ik zou niets liever willen dan weer contact met haar te hebben, maar ik kan het op dit moment niet los zien van 'liefde'. Dan is het voor mij beter om helemaal geen contact te hebben. Misschien dat er ooit wel weer iets van contact komt, misschien neem ik ooit zelf wel weer contact op. Dat laatste ga ik voorlopig in ieder geval niet doen.
Niet doen als het niet goed voelt :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:10:44 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90683149
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:08 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ok....dan ga ik nu samen met Viking in hetzelfde keuzevakje staan ;)

Je vindt maar op 1 manier de waarheid, dat is niet door voor hem te gaan denken maar het te vragen aan hem.
Idd. Zeker als het al eerder zo gegaan is, heb je echt reden om hem te VRAGEN wat hij nu eigenlijk wil. Heb ik ook gedaan en dat gaf mij rust.
Niet meer actief op Fok!
pi_90683188
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Lieve schatten, ik denk dat deze discussie niet helpt voor Faerie...

Ik vind zelf dat haar ex een beetje mag nadenken over haar gevoel en hier zijn gedrag op moet aanpassen. Hij moet haar even de rust geven!
En jij Faerie, moet er vanavond gewoon een hele leuke avond van gaan maken!
Misschien was dit een onzinnige post.. Mijn excuus dan, maar zou het zelf niet aankunnen als er zo over gediscussieerd zou worden.. Misschien is dit voor Faerie helemaal niet zo.. Meer mijn ding dus..
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:14:27 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90683328
Voor een deel doe je (ik iig) natuurlijk ook wat je denkt dat hóórt. Je wanhopig aan iemands voeten werpen is niet sexy, dus kwebbel je maar vrolijk een eind weg over de wilde plannen die je gemaakt hebt. Terwijl je intussen het liefst dat eerste zou doen :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_90683446
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd. Zeker als het al eerder zo gegaan is, heb je echt reden om hem te VRAGEN wat hij nu eigenlijk wil. Heb ik ook gedaan en dat gaf mij rust.
Dat ik hem moet vragen wat hij wilde met dat contact? Ik denk dat ik al weet wat hij gaat zeggen: dat hij het gewoon serieus fijn vond om te weten hoe het met me gaat. Ik zou ook niet weten waarom ik wel zou willen weten waarom hij contact met me zocht. Dan richt ik alle aandacht weer op hem, terwijl het nu om mij gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')