Of je blokkeert en verwijdert 'm gewoon weer. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:56 schreef Tara_88 het volgende:
Wat een kutzooi.. Bleek mijn ex niet meer in mijn msn-lijst te hebben, waarschijnlijk al sinds tijden niet meer.. Omdat ik bijna nooit op msn ben is het me niet opgevallen tot vandaag.. Weer toegevoegd (why?) en hij bleek online te zijn. Dan is opeens alle wijsheid die je de afgelopen tijd dacht te hebben opeens weg bij het zien van zijn foto. En dan ga je je zelf ook nog eens helemaal op lopen fucken over wat die msnnaam heeft te betekenen.. Kutzooi

Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:56 schreef Tara_88 het volgende:
Wat een kutzooi.. Bleek mijn ex niet meer in mijn msn-lijst te hebben, waarschijnlijk al sinds tijden niet meer.. Omdat ik bijna nooit op msn ben is het me niet opgevallen tot vandaag.. Weer toegevoegd (why?) en hij bleek online te zijn. Dan is opeens alle wijsheid die je de afgelopen tijd dacht te hebben opeens weg bij het zien van zijn foto. En dan ga je je zelf ook nog eens helemaal op lopen fucken over wat die msnnaam heeft te betekenen.. Kutzooi
Ik heb dat als ik word toegevoegd door nieuwe mensen, dat ze automatisch geblokkeerd zijn.. Dus misschien is dat in jou verhaal ook het gevalquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:23 schreef Tara_88 het volgende:
@Wanderingwhy, hij had mij ook niet geblokkeerd, ik hem ook niet. Ik was mijn msn aan het opschonen en opeens dacht ik hey hij staat er niet tussen. Ik dacht gewoon dat hij nooit online was en ikzelf kom eigenlijk alleen even gluren terwijl ik op 'offline weergeven' sta. Toen ik hem weer toe voegde, bleek hij ook opeens geblokkeerd te staan. Dus blijkbaar heb ik (of een of ander engeltje haha) hem geblokkeerd en verwijderd te hebben en moet eerlijk zeggen dat ik mij beter heb gevoeld toen ik nog gewoon dacht dat hij weinig online was.
Moeilijk. Ik had een foto, een soort gedicht in een lijstje (samengesteld uit verschillende songteksten, best mooi) een beeldje en nog wat dingetjes op m'n bureau staan. Die heb ik nu in een la liggen. Confrontatie was soms té.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:26 schreef Tara_88 het volgende:
Wat hebben julllie eigenlijk gedaan met de dingen die je van hem/haar hebt gekregen? Ik heb bijvoorbeeld nog kettinkjes, ringen en zo liggen die ik van hem heb gekregen.
Ik heb een tattoeage van hem.. Die laat ik lekker staan, want gelukkig heeft de betekenis helemaal niets met hem te maken.. Ik had nog een sjaal van hem.. En er lagen nog wat spullen van hem.. De sjaal gebruik ik lekker.. En de andere spullen heb ik weggegooid..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:26 schreef Tara_88 het volgende:
Wat hebben julllie eigenlijk gedaan met de dingen die je van hem/haar hebt gekregen? Ik heb bijvoorbeeld nog kettinkjes, ringen en zo liggen die ik van hem heb gekregen.
We hebben beide een ring met elkaars naam en de datum dat we wat kregen met elkaar (09-01-09). Ik heb nog een gitaarthangertje dat aan mijn ketting hing. Die liggen nu op een speciale plek hier in huis, waar ik niet snel bij kan komen. Noem me knettergek, maar daar zit een diepere betekenis achter. Ze liggen in een gitaarkoffer van een overleden oom van me.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:26 schreef Tara_88 het volgende:
Bedankt voor je bericht. Het is fijn om te weten dat je niet alleen staat met dit soort gevoelens, hoewel ik ze niemand zou gunnen. En inderdaad, het wordt allemaal beter. Veel slechter dan dit kan het niet worden. Ik zie op dit moment alleen nog niet in hoe dat dan moet gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:25 schreef Octagon het volgende:
@Mr.Myst : alvast ik vind niet dat je overdreven of zielig doet. Voor mijn part schrijf je hier elk half uur een boek neer - als het je helpt : zeker doen !
Wat je schrijft, is allemaal héél herkenbaar. Ik veronderstel dat wanneer het voor mij herkenbaar is, dat het dat ook voor nog anderen gaat zijn.
- ook ik heb al gedacht dat uit het leven stappen de problemen zou oplossen
- ook ik heb alle mogelijke dooddoeners al gehoord
- ook mijn vrienden snappen haar motieven niet, of vinden ze op z'n minst twijfelachtig
- ...
Dus weet dat je niet alleen bent met dat soort gedachtes.
En dan nu mijn eigen dooddoener: het wordt allemaal beter. Echt waar.
Leg mij dit een uit, hier begrijp ik als man niets van:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:39 schreef Tara_88 het volgende:
@Neo-Mullen: ik heb de sieraden idd ook goed opgeborgen waar ik ze voorlopig niet tegen hoef te komen. Ik heb een armbandje waar je van die bedeltjes aan kunt hangen en bij iedere speciale gelegenheid bijv. als we weer een jaar erbij konden schrijven kreeg ik bedeltje. Elk bedeltje heeft wel een verhaal van een mooie dag maar dat armbandje brengt zoveel herinneringen naar boven, die heb ik aan mijn moeder gegeven om te bewaren.
@Joyce: een tatoeage zetten voor een partner zou ik zelf echt nooit doen. Het loopt gewoon altijd heel gek, dat kunnen vele hier ook wel beamen. Het ene moment denk je tussen ons zal het nooit verkeerd lopen en een half jaartje later zit je opeens op fok-forum te posten. Hoe lang hadden jullie en wat voor tatoeage is het eigenlijk?
Even voor de duidelijkheid ik heb de tatoeage niet voor hem gezet, hij heeft er aan meebetaaldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:39 schreef Tara_88 het volgende:
@Neo-Mullen: ik heb de sieraden idd ook goed opgeborgen waar ik ze voorlopig niet tegen hoef te komen. Ik heb een armbandje waar je van die bedeltjes aan kunt hangen en bij iedere speciale gelegenheid bijv. als we weer een jaar erbij konden schrijven kreeg ik bedeltje. Elk bedeltje heeft wel een verhaal van een mooie dag maar dat armbandje brengt zoveel herinneringen naar boven, die heb ik aan mijn moeder gegeven om te bewaren.
@Joyce: een tatoeage zetten voor een partner zou ik zelf echt nooit doen. Het loopt gewoon altijd heel gek, dat kunnen vele hier ook wel beamen. Het ene moment denk je tussen ons zal het nooit verkeerd lopen en een half jaartje later zit je opeens op fok-forum te posten. Hoe lang hadden jullie en wat voor tatoeage is het eigenlijk?
Ja ok Backgammon, precies wat je zegt. Maar je draagt dat horloge ook vanuit de gedachte van die mooie herinnering toch? Mijn ex weert op dit moment alles van mijn kant maar ondertussen wel dat horloge blijven dragen....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:48 schreef backgammon het volgende:
lol horloge en tatoos .. wtf
Ik heb mijn vriendin voor haar verjaardag ook een tatoeage gegeven op haar voet, een hele mooie
Van haar heb ik een heel erg duur horloge gekregen wat ik nog steeds erg graag draag, hij is ook erg mooi ( ze wist precies wat ik mooi vond )
wel grappig dat we allemaal van die overeen komsten hebben haha
Wat betreft haar spullen, ze heeft op een zondag alles opgehaalt, ik heb haar mee geholpen bij haar thuis alles neer te zetten etc.
Ze was hier bij mij in getrokken dus mijn spullen bleven mooi staan, dat was wel handig
Nou ik weet dat ik hem van haar een maand voor kerst heb gekregen ( ze kon niet wachten om het mij te gevenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:54 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ja ok Backgammon, precies wat je zegt. Maar je draagt dat horloge ook vanuit de gedachte van die mooie herinnering toch? Mijn ex weert op dit moment alles van mijn kant maar ondertussen wel dat horloge blijven dragen....
Alsof ze het een zegt en het ander doet lijkt het bijna dan
goedzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:42 schreef Tara_88 het volgende:
@Goofy- Ik weet het hoor en je hebt helemaal gelijk, inmiddels ook maar weer verwijderd omdat mij dat het beste lijkt.
Hier net hetzelfde, enerzijds omdat we elkaar geen cadeau's gegeven hebben (ikzelf moet sowieso niks hebben van een vriendin, en als zij iets wilt krijgen, zal ik het wel betalen als zij het gaat kopen), anderzijds omdat we pas 5 maand bij elkaar waren...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:58 schreef backgammon het volgende:
Ik heb daar niet zo'n last van met kado's.. wel met foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |