abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:26:23 #251
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90706487
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijn 1e post van 2011 deel ik hier met jullie :P

Gisteravond een smsje van 3 pagina's naar m'n ex gestuurd dat ik 2010 een heel mooi jaar vond en de mooiste momenten met haar heb gedeeld bla bla bla.
Stuurde het smsje rond 8u zodat het niet verloren zou gaan als alle netwerken plat liggen.
Krijg ik ineens om 00:10 een algemeen kutsmsje met beste wensen enzo die ze naar tig anderen ook heeft verstuurd.

Was ik wel ff kwaad om moet ik zeggen.

Maar we hebben veel gezopen, veel gelachen en het was echt een superavond! Beste jaarwisseling so far :P

Gelukkig nieuwjaar iedereen!
You have much to learn young Jedi...

haha nee, ik heb haar zonet nog de beste wensen gestuurd... GEEN IDEE waarom eigenlijk..
Ik moet echt die omschakeling gaan maken van, i dont care anymore!

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:24 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Ik heb ook een ontzettende kutavond en -nacht gehad. Ben uiteindelijk nog wel tot 4:15 uur in de kroeg geweest, maar Dat ik het nou leuk vond... Ben straks zelfs maar weer m'n bed in gegaan omdat ik nauwelijks heb kunnen slapen.

Moet nu toch maar opstaan...
Ik heb net Prince of Egypt gekeken op Net5, viel wel bijna inslaap maar dan ineens komen die kut reclames en dan ben ik weer wakker. mooie film trouwens :)
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90706579
Overmorgen hebben we afgesproken. Moet er voor van Landgraaf helemaal naar omg. Tiel rijden, dus ik hoop dat het het waard zal zijn.
Ben eens benieuwd hoe het gaat lopen. Ben vastbesloten om een bepaalde houding aan te nemen. De houding waarmee ik nu in het leven sta en tegen de dingen aankijk. Dat zal stukken anders zijn dan zij denkt. Ik hoop dat ik haar een x-aantal dingen voor eens en altijd duidelijk kan maken.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:30:42 #253
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90706611
Ik hoop maar dat je die houding vol kan houden, gezien je sms van vannacht.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90706619
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Overmorgen hebben we afgesproken. Moet er voor van Landgraaf helemaal naar omg. Tiel rijden, dus ik hoop dat het het waard zal zijn.
Ben eens benieuwd hoe het gaat lopen. Ben vastbesloten om een bepaalde houding aan te nemen. De houding waarmee ik nu in het leven sta en tegen de dingen aankijk. Dat zal stukken anders zijn dan zij denkt. Ik hoop dat ik haar een x-aantal dingen voor eens en altijd duidelijk kan maken.
Hey Neo: Dan rijd je praktisch langs me. Kom je dan op de terugweg nog ff een biertje pakken? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90706716
Neo, waarom zou je nog de moeite nemen om jezelf uit te leggen? Ik snap waarom je het doet en heb precies hetzelfde gedaan bij mijn ex maar in mijn situatie was mijn ex gewoon ontzettend veranderd in korte tijd en ze had niet het inlevingsvermogen om mijn visie te reflecteren. Houd een slag om de arm dat je het als wijze tegen een betonnen muur zegt en daarmee klaar is.
Expect nothing.. dan zal het altijd meevallen :)
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:47:26 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90707133
Pijnlijk, zo'n sms sturen en dan een algemeen sms'je terug krijgen. Hoe kun je dat nu voorkomen? Gewoon helemaal niet sms'en ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:48:18 #257
189961 ex
aperture science
pi_90707164
Hoi,

Na flink wat posts in deze reeks is het vandaag tijd om afscheid te nemen.
Natuurlijk is 1/1/2011 een mooie symbolische dag daarvoor, maar dat is niet de reden.

Ik heb gister avond een top avond gehad. Ik heb tot een uurtje of 9 bij me familie gezeten, en ben toen richting me zus gegaan in de stad. Ik had 24 bier bij me, en iedereen was blij met het feit dat ik die bij me had. (Allemaal onbekende verder, dus het begon erg goed).

Na flink wat discussies over muziek, liefde & vrienden was het 11:55. Het aftellen was begonnen, en ik was ondertussen al dronken. Het balkon ging open en we stonden daar, met die groep. Ik opende nog een biertje, en op dat moment zette de vriend van me zus mijn favo plaat op, die ik heb ontdekt sinds het uit is. Dit deed hij speciaal voor mij want hij wees naar mij :). Overtroffen door een soort overwinnings gevoel stond ik daar, 20 hoog in mijn favo stad, met compleet vreemde (en 2 bekende) het nieuwe jaar in te luiden, terwijl op de achtergrond mijn favo nummer op 20 stond. Ik voelde me echt oppermachtig, en on top of the world. Een paar meisjes wenste mij als eerste gelukkig nieuwjaar, en ik voelde me goed!

En zo voel ik me nog steeds, niks van mijn ex gehoord meer, (nadat ze om 6 uur belde, en ik niet opnam) en zelf ook niks laten horen. Ik heb heel de nacht niet aan haar gedacht, tot dat ik in de auto naar huis zat. Het gevoel was veranderd. Van missen, en what if.. naar "wat een top leven heb ik eigenlijk nu toch".

Ik ben bang dat hier blijven posten me tegen houd om het echt los te laten :), dat het een soort laatste veilige haven is, en die heb ik niet meer nodig. Het ultieme los laten zal verhuizen zijn en dat gaat op korte termijn gebeuren.

Mag ik bij deze iedereen bedanken voor de laatste 3 maanden, voor het gelach samen, de afleiding als het echt niet meer ging & de goede adviezen & schoppen op de juiste momenten.

Een gelukkig & goed 2011. Dat verdienen jullie. Stuk voor stuk!
The cake is a lie!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:50:46 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90707236
Succes verder, ex! Het zal vast nog niet altijd even gemakkelijk zijn, maar ik kan me wel vinden in je opmerking dat hier posten niet zal helpen bij het loslaten ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_90707329
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:30 schreef goofy_goober het volgende:
Ik hoop maar dat je die houding vol kan houden, gezien je sms van vannacht.
Nah, het lijkt hier plakkeriger dan het was. Er zat wel degelijk enige afstand in.
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:30 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hey Neo: Dan rijd je praktisch langs me. Kom je dan op de terugweg nog ff een biertje pakken? ;)
Haha nee zo noordelijk kom ik niet :P Misschien ga ik ook met de trein ;) ff kijken.
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:33 schreef Lallend het volgende:
Neo, waarom zou je nog de moeite nemen om jezelf uit te leggen? Ik snap waarom je het doet en heb precies hetzelfde gedaan bij mijn ex maar in mijn situatie was mijn ex gewoon ontzettend veranderd in korte tijd en ze had niet het inlevingsvermogen om mijn visie te reflecteren. Houd een slag om de arm dat je het als wijze tegen een betonnen muur zegt en daarmee klaar is.
Expect nothing.. dan zal het altijd meevallen :)
Heb er ook geen al te hoge verwachtingen van. Maar ik denk dat het in onze situatie wel wat kan oplossen. Haar houding naar mij toe is nu een heel stuk rustiger en haar kennende staat ze er wel voor open. Maar idd, ik zal beslist niet overmoedig gaan worden ;)
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:47 schreef Viking84 het volgende:
Pijnlijk, zo'n sms sturen en dan een algemeen sms'je terug krijgen. Hoe kun je dat nu voorkomen? Gewoon helemaal niet sms'en ^O^.
Ik heb verder geen spijt van mijn smsje hoor. Maar je hebt wel gelijk ja

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:48 schreef ex het volgende:
Hoi,

Na flink wat posts in deze reeks is het vandaag tijd om afscheid te nemen.
Natuurlijk is 1/1/2011 een mooie symbolische dag daarvoor, maar dat is niet de reden.

Ik heb gister avond een top avond gehad. Ik heb tot een uurtje of 9 bij me familie gezeten, en ben toen richting me zus gegaan in de stad. Ik had 24 bier bij me, en iedereen was blij met het feit dat ik die bij me had. (Allemaal onbekende verder, dus het begon erg goed).

Na flink wat discussies over muziek, liefde & vrienden was het 11:55. Het aftellen was begonnen, en ik was ondertussen al dronken. Het balkon ging open en we stonden daar, met die groep. Ik opende nog een biertje, en op dat moment zette de vriend van me zus mijn favo plaat op, die ik heb ontdekt sinds het uit is. Dit deed hij speciaal voor mij want hij wees naar mij :). Overtroffen door een soort overwinnings gevoel stond ik daar, 20 hoog in mijn favo stad, met compleet vreemde (en 2 bekende) het nieuwe jaar in te luiden, terwijl op de achtergrond mijn favo nummer op 20 stond. Ik voelde me echt oppermachtig, en on top of the world. Een paar meisjes wenste mij als eerste gelukkig nieuwjaar, en ik voelde me goed!

En zo voel ik me nog steeds, niks van mijn ex gehoord meer, (nadat ze om 6 uur belde, en ik niet opnam) en zelf ook niks laten horen. Ik heb heel de nacht niet aan haar gedacht, tot dat ik in de auto naar huis zat. Het gevoel was veranderd. Van missen, en what if.. naar "wat een top leven heb ik eigenlijk nu toch".

Ik ben bang dat hier blijven posten me tegen houd om het echt los te laten :), dat het een soort laatste veilige haven is, en die heb ik niet meer nodig. Het ultieme los laten zal verhuizen zijn en dat gaat op korte termijn gebeuren.

Mag ik bij deze iedereen bedanken voor de laatste 3 maanden, voor het gelach samen, de afleiding als het echt niet meer ging & de goede adviezen & schoppen op de juiste momenten.

Een gelukkig & goed 2011. Dat verdienen jullie. Stuk voor stuk!
Geweldig! Goed bezig en heel veel succes verder :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90707415
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:53 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Als je het niet had gestuurd had je misschien wel spijt gehad. Gewoon doen waar je je goed bij voelt!
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:56:05 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90707416
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Don't fool yourself. Je was kwaad. Maar dat was je vast ook geweest als je zelf niet gesmst had en zo'n algemene sms kreeg. En ik kan het niet vaak genoeg zeggen: verwacht niks, dan valt het alleen maar mee (zoals hierboven ook al gezegd werd).

Hoe heb je zo snel een afspraak kunnen regelen trouwens?
Niet meer actief op Fok!
pi_90707482
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:47 schreef Viking84 het volgende:
Dat stuk van het loslaten beheers ik inmiddels héél goed. :P
Tot zo'n 2-tal weken geleden liep ik echt ongelukkig als er geen communicatie was tussen haar en mij... denk dat de spreekwoordelijke emmer toen (EINDELIJK) vol was.

Nu nog het stukje "haar uit mijn gedachten bannen"...

Gisteren ook nog eens gepraat met een vriend over wat er de laatste 3 maanden in mijn leven gebeurd is...
Zijn commentaar :
- geen enkele vrouw is het waard dat je je zo voelt
- je hebt alles gedaan wat je kon - misschien ben je daardoor ingestort, omdat je fysiek op was
- (omwille van de specifieke reden dat ze het uitgemaakt heeft) zij heeft een probleem, niet jij

Die laatste opmerking heb ik van nogal mensen gekregen... en dan denk ik onwillekeurig "Neen, ik heb ook een probleem want ik ben iets, waar ik me goed bij/in voelde, kwijt"
pi_90707511
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Don't fool yourself. Je was kwaad. Maar dat was je vast ook geweest als je zelf niet gesmst had en zo'n algemene sms kreeg. En ik kan het niet vaak genoeg zeggen: verwacht niks, dan valt het alleen maar mee (zoals hierboven ook al gezegd werd).

Hoe heb je zo snel een afspraak kunnen regelen trouwens?
Dus jij weet beter dan ik? Je kunt hier grof geld mee verdienen _O_
Luister, ik heb geen spijt van MIJN smsje, met daarin mijn woorden. Alleen haar smsje had wat persoonlijker gemogen. Wat heeft dat met mezelf voor de gek houden te maken?

Die afspraak stond al eerder in de planning, vandaag opnieuw ff aangehaald en nu staat het vast.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:00:59 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90707564
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:59 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dus jij weet beter dan ik? Je kunt hier grof geld mee verdienen _O_
Luister, ik heb geen spijt van MIJN smsje, met daarin mijn woorden. Alleen haar smsje had wat persoonlijker gemogen. Wat heeft dat met mezelf voor de gek houden te maken?
Ok dan niet ;). Ik zou me alleen knap lullig voelen in zo'n situatie: heb je je hele ziel blootgelegd, krijg je zo'n debiel sms'je terug. Ik zou dan denken: aargh, had ik het zelf ook maar zo zen aangepakt en gewoon een 'gelukkig nieuwjaar!'-smsje gestuurd.
Niet meer actief op Fok!
pi_90707633
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ok dan niet ;). Ik zou me alleen knap lullig voelen in zo'n situatie: heb je je hele ziel blootgelegd, krijg je zo'n debiel sms'je terug. Ik zou dan denken: aargh, had ik het zelf ook maar zo zen aangepakt en gewoon een 'gelukkig nieuwjaar!'-smsje gestuurd.
Nogmaals, ik vond het zelf niet erg om dit te smsen. Vond gewoon dat ze moest weten hoe ik tegen afgelopen jaar aankijk :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90707722
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:48 schreef ex het volgende:
Dat gevoel heb ik hier niet - ik post hier als afleiding, maar ook om dingen die op dat moment ongevraagd door mijn hoofd spelen, neer te pennen.

In ieder geval : (ik veronderstel dat ik voor de meesten in dit topic spreek) je blijft welkom ;)
pi_90707816
Ex, ik wens je heel veel succes en geluk. Ik ben oprecht blij dat je je zo goed voelt. Een betere start voor 2011 kun je je niet wensen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2011... Een nieuwe start, een nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dit jaar gaat mijn jaar worden, het moet toch beter worden dan 2010...

Allemaal leuk en aardig, echt. Je moet er zelf wat van maken, dat besef ik me. Maar op het moment voel ik me zo mogelijk nog rotter dan al die weken hiervoor.. Op het moment zie ik het echt even niet meer zitten, weet niet meer wat ik met mijn leven aan moet. Ik heb er gelukkig de moed niet voor, maar anders... Maar goed, ik wil het niet te dramatisch maken.

Waarom voel ik me zo? Ik weet het niet. Natuurlijk is er het gemis, dat op een dag als deze enorm versterkt wordt. Natuurlijk doet het pijn om niks van haar te horen, maar dat had ik toch kunnen verwachten? Ik heb zelf ook niks laten horen, ook niet op haar verjaardag maandag. Waarom zou ze me nu dan een gelukkig nieuwjaar wensen? Wat was ik ermee opgeschoten als ze het wel had gedaan?

Ik heb ook een gesprek gehad met een goede vriendin, en die snapte ook niks van het hele verhaal. Snapte niet wat haar bezielde om het zo, op deze manier, uit te maken. Aan de ene kant doet dat je goed, aan de andere kant maakt dat het onbegrip alleen maar groter.

Die leuke dooddoeners als: 'Het komt allemaal goed', 'Je bent zo'n lieve en zachtaardige jongen, welk meisje wil dat nou niet?', '2011 wordt jouw jaar!' 'Het geluk zal ook een keer aan jouw zijde zijn'... Allemaal lief bedoeld, maar wat moet ik ermee? Ik geloof het, het zal allemaal wel goed komen, maar op dit moment ziet het daar niet naar uit. Klaar.

Dit is hoe ik me nu voel. Als je het overdreven vindt, vindt dat ik zielig doe, iets in die geest, dat moet je zelf weten. Ik geef alleen weer hoe ik me op dit moment voel, het is voor mij een uitlaatklep. Ik hoop, door dit hier neer te zetten, dat ik het van me afgeschreven heb, en me iets beter ga voelen.
pi_90708055
Ex! Heel veel succes verder! Ik hoop echt dat je dit kunt vasthouden. (betekend dit nu ook dat niet meer mee gaat op kroegdate :P)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90708139
Besten wensen mensen.

Moest om 0:00 wel even slikken en dat had ik totaal niet verwacht:(

Voor de rest hele gezellige avond gehad, was tegen 07:00 thuis.
pi_90708251
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:19 schreef Male23 het volgende:
Besten wensen mensen.

Moest om 0:00 wel even slikken en dat had ik totaal niet verwacht:(

Voor de rest hele gezellige avond gehad, was tegen 07:00 thuis.
Als je het niet verwacht komt het ook best hard aan he..
Was gisteren bij mij oom, en de moeder van mijn tante vroeg opeens naar mijn ex die dacht dat ik nog wat met hem had.. Toen moest ik ook ff slikken, wilde er helemaal niet aan denken ie avond.. om 0.00 heb ik er eigenlijk niet aan gedacht.. En probeer het nieuwe jaar ook een beetje te zien als afsluiting.
Een nieuw jaar, nieuwe kansen! Een nieuw begin!
pi_90708286
@Mr.Myst : alvast ik vind niet dat je overdreven of zielig doet. Voor mijn part schrijf je hier elk half uur een boek neer - als het je helpt : zeker doen !

Wat je schrijft, is allemaal héél herkenbaar. Ik veronderstel dat wanneer het voor mij herkenbaar is, dat het dat ook voor nog anderen gaat zijn.
- ook ik heb al gedacht dat uit het leven stappen de problemen zou oplossen
- ook ik heb alle mogelijke dooddoeners al gehoord
- ook mijn vrienden snappen haar motieven niet, of vinden ze op z'n minst twijfelachtig
- ...

Dus weet dat je niet alleen bent met dat soort gedachtes.
En dan nu mijn eigen dooddoener ;) : het wordt allemaal beter. Echt waar.
pi_90708440
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Als je het niet verwacht komt het ook best hard aan he..
Was gisteren bij mij oom, en de moeder van mijn tante vroeg opeens naar mijn ex die dacht dat ik nog wat met hem had.. Toen moest ik ook ff slikken, wilde er helemaal niet aan denken ie avond.. om 0.00 heb ik er eigenlijk niet aan gedacht.. En probeer het nieuwe jaar ook een beetje te zien als afsluiting.
Een nieuw jaar, nieuwe kansen! Een nieuw begin!
Ja dat was wel even klote ja maarja. Hoort erbij. Heb niet zoiets dat 2011 nou HET jaar wordt was er volgens mij wel helemaal overheen en heb al wel gevoelens voor iemand anders, al vijf jaar haha, maar dat zal ook niet meer worden dan een beetje zoenen.
Heb op het moment heel veel zin om in de zomer lekker weg te gaan met een nieuwe vriendin, alleen er is nog geen nieuwe vriendin :D.
pi_90708751
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:31 schreef Male23 het volgende:

[..]

Ja dat was wel even klote ja maarja. Hoort erbij. Heb niet zoiets dat 2011 nou HET jaar wordt was er volgens mij wel helemaal overheen en heb al wel gevoelens voor iemand anders, al vijf jaar haha, maar dat zal ook niet meer worden dan een beetje zoenen.
Heb op het moment heel veel zin om in de zomer lekker weg te gaan met een nieuwe vriendin, alleen er is nog geen nieuwe vriendin :D.
Dat het echt HET jaar wordt heb ik ook niet zo, ik heb alleen wel het idee dat ik een beetje opnieuw kan beginnen. Heb voor de jaarwisseling eigenlijk alles gedaan wat ik nog moest doen voor ik hem echt kon gaan vergeten, heb de uitslag precies de dag voor O&N gehad.. Dus nu kan ik beginnen met een frisse start!
pi_90709075
Wat een kutzooi.. Bleek mijn ex niet meer in mijn msn-lijst te hebben, waarschijnlijk al sinds tijden niet meer.. Omdat ik bijna nooit op msn ben is het me niet opgevallen tot vandaag.. Weer toegevoegd (why?) en hij bleek online te zijn. Dan is opeens alle wijsheid die je de afgelopen tijd dacht te hebben opeens weg bij het zien van zijn foto. En dan ga je je zelf ook nog eens helemaal op lopen fucken over wat die msnnaam heeft te betekenen.. Kutzooi
pi_90709250
Wat moet je sowieso met van die breezer msn namen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')