ik hou ook van jouquote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal hartstikke mesjogge
telepathiequote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef Orea het volgende:
Hardnekkig op 70 zegt ze danik blijf hangen op 80
Op 62 zie ik eruit alsof ik jaren niet gegeten heb, maar 65 is mijn streven en prima.
Leuke typo Djennekeik zag hem voor de edit
Son, praat jouw kind nu óók alwat kan ie niet?
Ik ook hoorquote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef Solagratia het volgende:
Ik lees over burkini's en kloosters, en even zonder dollen vind ik seksuele opvoeding heel belangrijk. Ik hoop dat ik mijn meisje op een goede manier daarin kan voorlichten. Ik wil haar graag weerbaar maken, dat ze weet dat ze nee kan/mag zeggen en haar eigen grenzen kent. En dat ze prachtig is zoals ze is, dat ze niet hoeft te voldoen aan het heersende schoonheidsideaal, wat niet echt een normale standaard is. Ik ben bezig met een scriptie hierover dus het houd mij erg bezig op dit moment.
Over die geheimpjes, ja dat vind ik ook een hele belangrijke. Ik heb voornamelijk ervaring met pubers maar seksuele voorlichting begint natuurlijk al vroeg. Het dan gaat het mij voornamelijk om de relationele en emotionele kant ervan.quote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik ook hooren met het gebeuren in het nieuws was het me ook weer duidelijk dat ik nu al moet beginnen te vertellen (en niet de nadruk er teveel op, maar gewoon zo nu en dan.. Wie weet wat ze al meekrijgt) dat geheimpjes alleen geheimpjes zijn als ze leuk zijn. En dat je voor mama/papa geen geheimpjes hoeft te hebben..
En haar straks proberen duidelijk te maken dat haar lichaam van háár is. En dat mensen daar niet zomaar aan mogen zitten..
Wat dat betreft kijk ik maar amper nieuws nu, alles grijpt me zo aan.. denk dat ik dat het lastigste vind van het ouderschap.. het ídee alleen al! Die angst maakt je kwetsbaar (en nee, ik laat me er niet door leiden, maar het speelt wel geregeld door mijn gedachten...)
En inderdaad een positief zeflbeeld vind ik heel belangrijk!
Maar... dat heb ik welquote:Op maandag 13 december 2010 21:55 schreef Orea het volgende:
Djenneke heeft geen borstvoeding gegeten(sorry Djen!
)
Inderdaad, want op elk KDV in Nederland vinden gijzelingen en zedenmisdrijven plaatsquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:00 schreef pessie het volgende:
Ik was weer heel blij dat Nathan niet naar een KDV gaat.
Weet ik wel, maar toch is het nu even heel duidelijk dat het op een KDV gebeurt, een plaats waar veel ouders hun kids met een gerust hart achter (willen) laten. En dat het binnen de familie gebeurt is eigenlijk nog erger, familie ben je namelijk de rest van je leven, een KDV-leider hoor je na afloop niets meer van.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:13 schreef Orea het volgende:
[..]
Inderdaad, want op elk KDV in Nederland vinden gijzelingen en zedenmisdrijven plaats![]()
Beetje misplaatste opmerking, er was in het dreumestopic ook al een discussie over. De kans dat het in je familie gebeurd in honderden malen groter dan op het KDV waar je kindje zou zitten.
Zo hebben wij een spelletje "daar komt de olifant...." Bij het muisje dat Prrrtttt doet schatert Nathan al bij het muisjequote:Op dinsdag 14 december 2010 09:26 schreef Orea het volgende:
Sola, wat heerlijk! Hier gaat het op zich prima, moet wel een keer of 2/3 per nacht voor een speentje lopen, maar daarna slaapt ze ook weer! Dus voeden hoeft dan niet.. Ineens komt ze ook rond 23:00/00:00 weer voor een voeding. En dan rond 06:00!
Gisterenavond gaf ik haar een, hoe zeg je datkusjesdood? (ipv de kieteldood van vroeger?
) en ze was aan het schateren
![]()
echt heel erg! Zo tof is dat.. En als ik dan mijn ogen alweer groter maakte en een kusgeluid maakte begon ze alweer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door BarbaBientje01 op 14-12-2010 11:44:01 ]29/10/'10 - 25/03/'13
Ik denk dat ik me toch flink belazerd zou voelen... Stel je nou eens voor, dat je als vrouw zijnde echt geen idee hebt... En de politie aan je deur komt, en de beschuldigingen blijken waar te zijn.. Ik zou echt niet weten wat ik zou doen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:49 schreef Orea het volgende:
Barba, dat ook! Maar ik vraag me dan ook af, was daar geen partner van die man in beeld?
Tico, dat ook.. het is nu in het nieuws dat het een KDV is, maar ik denk dat bij het overgrote deel van de KDV's een dermate (sociale) controle is dat je je kind daar met een gerust hart naartoe kunt brengen.. Hier komt men nu achter omdat het ook nog eens iets internationaals blijkt te zijn.. Ik wil niet weten wat en hoeveel er achter de gesloten deuren van een gezin kan gebeuren wat nooit naar buiten zal komen..
Dat is hier ook, ik kan overal bij als ik zou willen... Maar dat doe ik niet, en ik vind zijn laptop kut werken, dus ik zit er nooit op. Maar dan nog, ik denk toch dat zulke mensen heel slim zijn en dat ze toch hun gang kunnen gaan zonder dat je het doorhebt. Misschien houdt hij wel een leuke database erop na op de pc van zn werk... Zoiets...quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:08 schreef Orea het volgende:
Nou dat, ik zou niet voor mezelf in staan. Maar, ik kan me niet voorstellen dat mijn vent dat zou kunnen doen zonder dat ik iets doorheb? Of is dat heel naïef gedacht? Wij hebben van alles elkaars wachtwoorden, niet eens om te controleren, maar gewoon. Ik heb geen geheimen en naar ik weet hij ook niet..
Daarom vraag ik me af.. als zo'n kerel zoveel computers heeft en op zolder, weggestopt gaat zitten.. mwah, voelt raar! {maargoed, wij hebben laptops en zitten daarmee altijd beneden.. )
En dat je dat zomaar op internet zet...quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef Solagratia het volgende:
Wat vindt Leia ervan dat je haar een banaan noemt?
Leia vond het in die zin erg, dat ik net met haar in de doek in de stad liep, en ze zo mijn halve jas onderkotstequote:Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef Solagratia het volgende:
Wat vindt Leia ervan dat je haar een banaan noemt?
Kan Leia misschien even aan Nathan komen uitleggen hoe het moet? Kind heeft nog niet echt geslapen vandaag. Om 12 uur 10 minuutjes aan de borst en verder niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:14 schreef Orea het volgende:
uhuh!
En ik heb een vreselijk lui kind.. ligt op haar rug in de box.. kan precies bij haar bel-rammel-ding maar ligt net zolang te miepen tot je tóch maar weer gaat kijken wat er is.. Maar zelf 1 cm bewegen ho maar
Misschien wordt het weer tijd voor bedze heeft net 5 minuten in de doek geslapen en zoals altijd, zodra ik de sleutel thuis in de deur steek wordt ze wakker! Dus duidelijk bed tijd..
Ik weet het, en het is ook wel een tijdje goed gegaan, en soms gaat het goed, het is alleen zo frustrerend dat het nu alweer een tijd niet goed gaat. Ik vind het vooral zo naar om te zien wat voor wallen hij onder zn ogen heeft. Hij is dus duidelijk moe, maar weigert echt. Hij heeft net een kwartier in zn bed gelegen, terwijl hij moe was, maar was aan het spelen met zn slaapspookje. Als hij moe wordt en je ziet dat hij moe is gaat hij lachen etc... wanneer je hem oppakt. Als in "ik ben heus niet moe hoor". Ik vind het echt moeilijk dat ik gewoon niet goed aanvoel wanneer hij nmoe is en wil slapen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:00 schreef Orea het volgende:
Hier heeft het overigens best een tijd geduurd voordat ze overdag echt lekker ging slapen.. Dat betekende soms ook wel 20 keer lopen om speen terug te ploppen, even te sussen, deken weer recht te leggen.. En ineens ging het goed, tis ook wel iets wat ze moeten leren
Ken je die website met autocorrectie's van I-phones? Te hilarisch voor woorden!quote:
Nou dat snap ik dus ook niet.. als de directeur van mijn kdv zou melden dat er een 'slaapfeestje' of wat dan ook buiten het KDV zou zijn, dan gaat mijn kind daar niet heen. Mijn kind is daar, op de opvang (dus ook die locatie) voor de opvang. Niet om thuis bij wie dan ook iets te doen..quote:Op woensdag 15 december 2010 00:39 schreef Troeta het volgende:
Ik snap echt niet dat ouders hun kinderen naar een slaapfeestje laten gaan van medewerkers/directeuren van een KDV.
Dit soort dingen zijn toch al een tijdje not done?
Link!?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Ken je die website met autocorrectie's van I-phones? Te hilarisch voor woorden!
Nu moet ik zeker ook nog iets on-topic bedenken? Hm, Nathan is wakker en wil eten.
Nou ja gevaarlijker, als ze het krijgt dan speelt hier waarschijnlijk hetzelfde scenario zich af. Gelukkig overlijden er weinig kindje aan het virus , maar er komen er wel een hoop op de ic te liggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:27 schreef Silmarwen het volgende:
Ja ticoo kan ik me voorstellen voor haar is het nog
gevaarlijker. Jasmin lijkt over het hoogte punt heen en begint weer te drinken. Ze heeft nog wel zuurstof nodig.
Zelfs dat afscheidskamp vind ik niet zo noodzakelijk.. Ook zonder dit verhaal had ik zeker nee gezegd. Dan maar de flauwe moeder zijn maar mijn alarmbellen gaan bij zulke situaties rinkelen....quote:Op woensdag 15 december 2010 11:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik dacht hetzelfde over het slaapfeest hoor, totdat ik de nuance ergens las.
Blijkt te gaan om een soort van 'afscheidsavondje' voor de kinderen die het KDV gaan verlaten als ze 4 zijn, dan werden er in een ruimte een hoop matrassen gelegd waar ze dan met z'n allen een soort van pyamafeest hadden. De leiding was er dus gewoon bij he... (daarvan was op dat moment niet bekend dat ze niet betrouwbaar waren) Ik weet dus niet of ik zo strikt 'nee' gezegd zou hebben als 't als een soort van 'afscheidskamp' verpakt geweest zou zijn.
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:52 schreef Solagratia het volgende:
http://damnyouautocorrect.com/
Ik lees hem alleen als ik alleen thuis ben, anders vraag J. steeds waarom ik moet lachen
Wat een mooie kat Orea, leuk is dat om te zien dat ze aandacht krijgen voor elkaar he?
J. heeft een foto op zijn telefoon uit de kraamweek. Dan staat de wieg tegen ons bed en en onze kat ligt op bed met zijn koppie op de rand van de wieg, zo keek hij naar Amy.
Een eenmalig slaapfeestje ter afsluiting van een periode van 4 jaar met volwassenen erbij die al vier jaar lang goed voor je kind zorgen? (want; je weet nog niet van het misbruik) Ik weet nog niet of ik dan 'nee' gezegd zou hebben hoor... Mijn alarmbellen gaan daar niet bij voorbaat van rinkelen, je weet de situatie niet. Anders hadden vast niet zoveel ouders hun kind toegestaan om er bij te zijn...quote:Op woensdag 15 december 2010 11:11 schreef Orea het volgende:
[..]
Zelfs dat afscheidskamp vind ik niet zo noodzakelijk.. Ook zonder dit verhaal had ik zeker nee gezegd. Dan maar de flauwe moeder zijn maar mijn alarmbellen gaan bij zulke situaties rinkelen....
Zoals gezegd ging het mij om de situatie. 'zomaar' bij het KDV logeren vind ik ook onzin. Maar als het om een happening gaat ter afsluiting van 4jr KDV onder begeleiding van de mensen die ik al 4jr lang een paar dagen per week m'n kind toevertrouw denk ik niet dat ik nee zou zeggen. Nu is Willem pas 4 maanden ipv 4 jaar natuurlijk, maar dat is hoe ik er waarschijnlijk op zou reageren.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
wat tico zegt dus
nou ja bij opa en oma voor de gezelligheid, prima maar bij kdv vind k niet nodig. kind heeft er m i ook niet veel aan.
k zou mn kind van 4/5 ook niet met de scouting mee laten gaan (afgezien t feit dat ie daar niet eens op mag van mij)
Ik pleur ze altijd op haifs..quote:Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef pessie het volgende:
Flugs wow! Dan zou hij 2 kilo zwaarder zijn dan Nathan!
Iemand nog een ander foto upload programma? Gebruik normaal image shack maar die wil niet doen wat ik wil. Graag een suggestie.
Wij gaan morgen ook naar CB voor de 4 maanden afspraak, jullie ook toch? En ik hoop dat Amy 6 kilo isquote:Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef flugeltje het volgende:
Flinke groeiers hoor, als ik dan in m'n omgeving af en toe de lengtes/gewichten van de kids hoor doen we het hier in dit topic toch allemaal wel heel erg goed...
Willem mag morgen naar het CB, ben benieuwd. Hij zal wel tegen de 8 kilo zitten inmiddels gok ik.
is idd de 4 maanden afspraak, hij is 4 maanden en een week oud nu... Hij volgde tot nu toe de bovenste lijn, ben benieuwd of hij dat nog steeds doet...quote:Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Wij gaan morgen ook naar CB voor de 4 maanden afspraak, jullie ook toch? En ik hoop dat Amy 6 kilo is![]()
Tico, die las ik vanochtend ja op DYAC "I piss my plants"
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik vind t knap 4 dagen werken, ik zou er niet aan moeten denken![]()
veel te veel
Orea, ik wilde zeggen: als ik de postcodeloterij (grote prijs) win, krijg je wel een miljoen van memaar ik doe niet mee aan de postcodeloterij
Eerste papadag; rond 09:00quote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef Orea het volgende:
kan nu al niet wachten op de foto's en filmpjes die ik ga krijgen als ik straks op maandag aan het werk ben en zij lekker samen op stap gaan
Papadag is inderdaad om 'papa te zijn' en niet om te poetsenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef BarbaBientje01 het volgende:
![]()
die martijn, doet ie ook iets in het huishouden? Manlief hier denkt dat ie alleen maar leuke dingen hoeft te doen op zijn dag.
Toen Ilse en ik langer in het ziekenhuis moesten blijven had ik aan mijn man ook gevraagd wat kleertjes extra voor haar mee te nemen, vond ik toch leuker dan de ziekenhuis truitjes die ze aankreeg.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
R kiest trouwens wel leuke kleren uit. T enige dat ie niet snapt is mijn systeem in de kast kwa maten enzo
toen floris 2 weken was ofzo had hij hele leuke kleren uitgekozen voor Floris, maar maat 62
Haha!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Toen Ilse en ik langer in het ziekenhuis moesten blijven had ik aan mijn man ook gevraagd wat kleertjes extra voor haar mee te nemen, vond ik toch leuker dan de ziekenhuis truitjes die ze aankreeg.
Hij kwam aan met een hele tas vol kleertjes. Varierend van maat 50 tot 68. Die laatste leek em wel handig, dan was het makkelijk aantrekken..
Als Nathan slaapt heb ik precies tijd om de was te sorteren en in de machine te gooien, een boterham te smeren en vaak voordat ik een hap genomen heb wordt Nathan al wakker. Wel speelt hij zeker 2 keer per dag 20 a 30 minuten in de box. Dan kan ik even iets doen, maar zo hard gaat het helaas niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Orea het volgende:
Agos Kaatjewel heel cute!
Oh echt Pessie? Ik heb vrij veel tijd over merk ik.. Leia doet overdag 2 slaapjes en in de avond slaapt ze, dus dat helpt ook wel mee. Qua huishouden ben ik meer bij dan ik ooit ben geweestmaar het scheelt waarschijnlijk wel dat ik nu iedere dag íets doe, ipv 1 keer per week álles..
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Ticootje het volgende:
M. Doet het hele huis op zondagochtend als ik weg ben met de kinderen.
hmm, ben nog wel benieuwd hoe het met kolven gaat op m'n stage. moet ik nog ff navragen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:12 schreef Ticootje het volgende:
Kolven hoef ik gelukkig maar 2x te doen en m'n productie loopt niet terug door er 4 uur tussen te laten. Sterker nog morgen gaat er bijna een halve liter mee naar het kdv. Nou ja morgen moet ik ze ook zelf weer halen dus dan is het een lange zit.
Dat is inderdaad een rare combi!quote:Op donderdag 16 december 2010 11:51 schreef Solagratia het volgende:
Wat een menneke Enchanter! Gefeliciteerd!
Vandaag heeft Amy echt een rare kledingcombi aan qua maten. Een prenatal broekje in maat 68, een hema vestje in maat 56, de mouwen uiteraard omgeslagen en dan een romper in maat 62-68.
Orea, hopelijk slaapt Leia lekker lang vandaag
Dat is wel het plan, eerst een weekje worteltjes proberen en daarna elke week een nieuwe smaak proeven. 's Middags wellicht nog een banaantje en die wil ik dan Rapley geven. Het is effe uitproberen hoe grof/fijn hij het pakt. Hij heeft het nu echt nodig om aan te komen, dus ik ga het grootste gedeelte wel 'makkelijk eetbaar' gepureerd geven. Daarnaast probeer ik dan ook wel wat met Rapley uit...quote:
Ik dacht dat iedereen die altijd zo vies vondquote:Op donderdag 16 december 2010 13:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind de fruitpotjes zelf zo lekker!!
Ik weet het... We willen echter zoveel mogelijk zelf proberen te doen, liefst ook nog biologisch eigenlijk... (maar weet niet hoe lang we dat laatste vol gaan houden met die prijzen)quote:Op donderdag 16 december 2010 13:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind de fruitpotjes zelf zo lekker!!
Dat zijn de groente potjesquote:Op donderdag 16 december 2010 13:21 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen die altijd zo vies vondof zijn dat de groente potjes?
Dus vaker wassenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef Orea het volgende:
Ja mijn kind maakt nog geen enkele aanstalten om te gaan rollen(ook echt geen enkele.. gewoon net zo lang miepen als je iets wilt hebben als het naast je ligt... tis echt een meid hoor
), maar als je haar op je schoot wil zetten strekt ze eerst haar benen.. Wil staan
en staat best stevig inmiddels... en met zitten begint het ook echt te komen
ze kukelt nog geregeld om, maar het gaat ook steeds beter!
Amy en Bientje, zijn jullie even goed bezig!!![]()
Nou Pessie, vaker de droger aanzetten!
Als het een oplossing isquote:Op donderdag 16 december 2010 16:01 schreef Ticootje het volgende:
Zal ik haar wieg in de badkamer zetten?
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:32 schreef pessie het volgende:
[..]
Als het een oplossing is![]()
![]()
De droogtrommel staat op Nathan's kamer.
Hier staat ie op de wasmachine.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:18 schreef pessie het volgende:
De droger staat eigenlijk op Nathan's kamer omdat dat de enige ruimte was waar nog een plekje te vinden was voor een droger. We hebben een beetje ruimte gebrek.
De mannetjes van de woningbouw hebben bedacht dat daar een HR ketel hangt. Naast de wasmachine staat de vaatwasser waarboven het expansievat precies zo hangt dat er net geen droger op pastquote:Op donderdag 16 december 2010 21:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier staat ie op de wasmachine.
Daar ga je aan wennenquote:
Over een paar weken slaapt-ie opeens 4 a 5 uur achter elkaar. Dat kun je dan ontzettend waarderen. Komt echt!quote:
Ahhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:45 schreef Orea het volgende:
Hier strekt er één sinds 2 dagen haar armen uit als ze opgepakt wil worden
Whaha! Sneeuw pest!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:09 schreef Ticootje het volgende:
Leyla is vandaag weer eens een spuuglap. Ik heb outfit 3 aan en zij nummer 2. Ruikt zuur! Vanavond in bad. En ik had net vanmorgen m'n haren gestylt, maar dat was al gepest door de sneeuw.
Ilse heeft dat speentje ook. Ik dacht slim te zijn en een andere kleur te kopen. Was ik van de week ergens waar 12 babies uit oktober waren.. Waren er nog 4 met dezelfde kleur speen, en maar 1 met de i love mama speenquote:
het is inderdaad lastig voor haar (maar ook voor ons...) gelukkig hoeft ze hem niet heel vaak. Denk dat als ze het wel eenmaal kan, dat ze dan ook vaker in de box ligt. Nu is ze regelatig op schoot, zodat wij dat speentje vast kunnen houden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:22 schreef Cantare het volgende:
Dat lijkt me lastig (en sneu voor haar) dat ze 'm nog niet zelf binnen kan houden!
Bij Elise "werkt" het speentje steeds makkelijker. Eerst moesten we 'm echt vaak terugstoppen. Als ze nu gaat slapen, draait ze zelf haar hoofdje opzij met haar handje of een knuffeltje tegen de speen.![]()
Het zou mij dus echt niks kunnen schelen, ik kom daar om te laten wegen dus als ze dat goed doet dan vind ik het best. Bij de verpleegkundige zou ik het wel een beetje stom vinden, maar ja, ook dat kan een keertje gebeuren, denk ik dan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:11 schreef Troeta het volgende:
Had ik ook bij het wegen barbabientje, ik vond het zó dom. Ik snap heus wel dat je een beetje babymoe word als je daar werkt,maar lul niet zomaar wat, daar zijn baby's te belangrijk voor.
Ik bedoelde ook: lastig voor jullie en sneu voor haar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 03:52 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
het is inderdaad lastig voor haar (maar ook voor ons...)
Lekker toch, ze heeft vast gewoon behoefte aan wat troost en veiligheid. Speentje helpt, maar knuffelen helpt natuurlijk ook! Heb je trouwens een draagdoek?quote:gelukkig hoeft ze hem niet heel vaak. Denk dat als ze het wel eenmaal kan, dat ze dan ook vaker in de box ligt. Nu is ze regelatig op schoot, zodat wij dat speentje vast kunnen houden.
OMG.... en je hebt niet gevraagd of ze een grapje maakte?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:05 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Gister vergeten te vertellen, maar bij het cb even wezen wegen. madam lag op de weegschaal, dus naakt vraagt die muts van een cb-arts hoe HIJ heet.. En die moet je serieus meenemen..
Had dr overheen gelezen cantare, niet gek gezien het tijdstipquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:19 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook: lastig voor jullie en sneu voor haar.![]()
[..]
Lekker toch, ze heeft vast gewoon behoefte aan wat troost en veiligheid. Speentje helpt, maar knuffelen helpt natuurlijk ook! Heb je trouwens een draagdoek?
Als het een fase is hebben wij em net gehad. Nathan slaapt een stuk beter overdag nu.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:23 schreef Orea het volgende:
Volgens mij hebben we de fase: ik ben bijna 5 maanden en slapen is voor baby's jonger dan dat, want er is teveel leuks te zien en te doen![]()
Vannacht om de 45 minuten speen ploppenen om 5 uur dacht ze
slapen? Echt niet!! Tot 9 uur een beetje kunnen prutsen en doen, toen is M. eruit gegaan met haar en heb ik even kunnen slapen tot 12.. De overige slaapjes vandaag doet ze ook al amper. Ongetwijfeld een fase
Nu net ben ik maar was gaan vouwen terwijl zij in bed lag te keten, op een gegeven moment lag ze te mekkeren en heb haar maar even laten gaan en nu slaapt ze. Ein-de-lijk.. Dus hopelijk slaapt ze nu even bij zodat ze niet oververmoeid raakt..
Goddank huilt ze verder amperMoest gelijk aan Noa denken, hoe gaat het nu met jouw meisje?
quote:Op maandag 13 december 2010 22:52 schreef Hobbesje het volgende:
Mag ik in de lijst??
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
En tussen Shirley en mij zou de kleine van Pvoesss dan moeten staan, ik heb alleen zo even geen OP-verzoekje van Pvoesss gezien, dus ik weet niet of ze in de OP wilquote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef Shirley het volgende:
Hoi dames!
Heb geen tijd gehad om bij te lezen, do ik snel binnenkort!
Wilde even vragen of wij ook in de OP mogen...Julian is van 22 november.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:04 schreef Leandra het volgende:
Als een modje ons in de OP zou kunnen zetten, thnx
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
Even in de gaten houden, doet ze het weer dan zou ik even de hap bellen..quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:08 schreef Solagratia het volgende:
Even snel onbeschoft tussen door:
Amy krijste zo straks alleen maar. Wilde niet plat liggen, niet zuigen op speen en zat aan een oor te frunniken. Wilde ook niet slapen ondanks dat ze heel moe was. Zetpil gegeven en beetje rechtop tegen mij aan laten slapen. Werd na 3 kwartier weer wakker en dronk de fles goed. Maar klinkt het als last van oortje? Moet ik daar nog wat mee of is een zetpil bij pijn genoeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Luister naar je eigen gevoel
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |