abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:28:32 #51
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89922368
Hij slaapt nu in het grote bed (uiteraard, dat vind meneer wel goed :') ). Je hebt eerder verteld dat dat bij Jen het geval was, daarom laat ik hem vaak wel pruttelen (of soms zelfs huilen) maar als hij 10 minuten ligt te spelen en hij vervolgens overdwars zonder deken in zn wieg ligt terwijl hij wel moe is dan geef ik het op een gegeven moment echt wel op. Nou ja, hij slaapt nu, niet op de plek waar hij hoort -O- maar hij slaapt in ieder geval even.
Misschien moet ik hem toch wel overdag gaan inbinden voor zn slaapjes ;( . Ik zou nu dus eigenlijk bezig moeten zijn met afbouwen, het is zo stressvol! Als hij 's nachts/'s ochtends vroeg is geweest voor voeding en ik bind hem minder strak in is hij binnen no time wakker omdat hij zichzelf wakker heeft gewurmd en gewreven. Hoe moet ik dit toch afbouwen? Zul je zien dat ze dan straks in januari gaan zitten zeuren bij het cb dat hij dan nog steeds ingebonden slaapt.
pi_89922712
Maar misschien moet je het 'moeten' en 'frustrerende' gedeelte even loslaten. Want dat voelt hij ook aan. Gewoon even go with the flow, wallen voor lief nemen.

Hier is het ook, als ik haar op bed leg komt ze er niet uit voor ze geslapen heeft. Als ze echt overstuur raakt dan haal ik haar er even uit, maar in haar kamer. Even troosten en weer erin. Als je het binnen 10 minuten opgeeft dan gaat hij dat op een gegeven moment wel doorkrijgen. Tis even lastig, maar je plukt er later de vruchten van ipv dat je het je laat leiden.

Het is een baby en die wisselen nog al snel. Leia sliep een tijdje heerlijk 's nachts! Kwam maar 1 keer per nacht en ineens komt ze meer. Dat is nu eenmaal zo en ik probeer het te accepteren. En daardoor is het makkelijker. Frustratie heb ik niks aan en Leia ook niet. Die doet het niet om mij te jennen.
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:54:37 #53
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89923353
Pessie, Ylana slaapt óók ELK SLAAPJE ingebakerd, zonder lukt het haar zelden. Het cb heeft eer vanmorgen niet eens naar gevraagd. Als hij met bakeren wel slaapt zou ik (en dóe ik dus ook) gewoon voorlopig blijven bakeren. Ze moet ook elke keer even huilen voor ze in slaap valt. Ik vind het vreselijk om te horen, maar het hoort dus blijkbaar bij haar. Het was 3 minuutjes, op het moment slaapt ze pas met 8-10 minuten brullen.
En als ik haar oppak met moe-signalen gaat ze ook lopen keten en geinen maar dan heeft madammetje pech, moe-signalen=slapen.
Na 10 minuten ga ik kijken, even troosten, soms wordt ze daar nog bozer van, even oppakken en knuffelen en dan weer terug haar wiegje in.
Succes!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:56:07 #54
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89923406
Oja, de jongste van Vicky was een maand of 10 toen ze nog gebakerd ging slapen (Vicky correct me if i'm wrong!)
Ylana
pi_89926685
Ik zou hem dan maar gewoon inbakeren Pessie. Als hij daar behoefte aan heeft dan mag dat toch? Slapen is erg nodig voor die kleintjes en heel de dag niet slapen is niet alleen voor hem vermoeiend. Op zijn zestiende zal hij vast wel zonder inbakeren gaan slapen ;) Flauw, maar voor nu zit daar toch geen gevaar in? Of wel?

In het kader van oppervlakkig: Amy past bijna mijn haar favo tuinbroekje niet meer! Ah zo jammer. Hij is van de H&M maar ze hebben hem alleen nog met Hello Kity erop en daar houd ik Amy niet van. Amy heeft al een uitgesproken smaak, wanneer ze een kledingstuk niet mooi vindt, spuugt ze hem gewoon onder :Y) en ik maar denken aan reflux. En oppervlakkig 2: ik pas weer in mijn broeken van voor de zwangerschap. Had de hoop al opgegeven.
pi_89927512
Wow, goed zeg Sola!! _O_ en balen van dat tuinbroekje ;) op marktplaats (of hier V&A) geen meer te krijgen in komende maat? (of kan Hello Kitty er niet afgesloopt worden? :P)
  dinsdag 14 december 2010 @ 19:01:34 #57
259886 pessie
pi_89928245
Sola wow!

En jammer van dat tuinbroekje. Marktplaats is inderdaad te proberen, haal er zelf ook vaak leuke dingen van af! Laatst nog een mexx jasje, nou, alles van mexx valt klein, behalve de jasjes! Denk dat et in Februari wel past.

Ik ga morgen wel weer kijken naar zn slaapgedrag. Hij kan ook een sprong hebben. Hij ging een uur lang krijsen
pi_89929024
Niet elk kindje is hetzelfde. Pessie als hij wel slaapt in het grote bed, laat hem dan toch daar slapen? Ik heb daar nooit een probleem van gemaakt. Goed 3 jaar later slaapt madam nog steeds in het grote bed.

Er is ook wel een verschil tussen laten huilen en huilen. Mopperen en piepen. Dan heeft ze pech. Ook als ze moe is, en dat geeft leyla heel duidelijk aan dan mag ze zelfs even huilen. Als ik ga kijken wordt ze nog bozer dus ik sta dan bij de deur om even te kijken of het allemaal goed gaat. Maar ik heb nog niet meegemaakt dat ze langer dan 5 minuten ligt te protesteren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89930411
Is dat wakker wrijven zo erg dan vraag ik me af?
Mex doet dat ook,maar het leek mij gewoon een manier van wakker worden...
pi_89930547
Hoe bedoel je wakker wrijven Troeta?

Ik heb net op marktplaats gekeken, maar nog niet het des betreffende tuinbroekje gevonden. Ik geef niet op! ;)
pi_89930886
Waar pessie het over heeft, ivm inbakeren.
En laat je hem een uur lang in zijn bed krijsen, ik zou dat niet kunnen hoor,dan wieg ik hem wel in slaap, of blijft ie gewoon nog even wakker tot ie wel in slaap valt.
Zou hier ook niet eens kunnen ivm de buren.
pi_89930967
Ik baker niet meer in omdat ze dan te goed slaapt. Dan gaat ze voedingen overslaan.
pi_89931122
Ik woon ook in een appartement. En jen kan ook behoorlijk bont maken. Niet huilen maar echt gillen. Sorry buren, maar ik haal jen echt niet uit bed bij zo'n bui.
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:00:07 #64
259886 pessie
pi_89933867
Hij was ongelukkig denk ik, hij ging echt krijsen en ik weet nog steeds niet wat er was. Leek wel een huiluurtje maar kan me niet herinneren dat we dit eerder gehad hebben. Heb hem wel uit bed gehaald. Maar zoals ik zei, ik kijk morgen wel weer verder. Misschien is het wel een sprongetje, hij heeft ook heel vaak gedronken vandaag.

Ik woon ook in een appartement. De bovenbuurman woont tijdelijk bij zn ouders ivm ziekte en we wonen op de eerste verdieping en hebben dus geen onderburen.

Sola jammer dat je het nog niet gevonden hebt, gewoon regelmatig kijken!
Ik laat me altijd verleiden door marktplaats, ik vind zelf echt superleuke kleertjes, en nu heb ik een tripp trapp naast me staan incl beugel en leertje voor 50 euro's :+ en hij ziet er nog goed uit. Ik hou van marktplaats O+
pi_89934453
Floris heeft t soms ook gewoon nodig om even te huilen voor hij gaat slapen. Vaak is t mopperen, soms echt huilen. Is ook niet langer dan 5 a 10 minuten. Maar als k naar m toe ga wordt ie alleen maar wakkerder, lijkt me ook niet de bedoeling :)
Enige moment van de dag dat ie echt niet gaat slapen is vanaf 4 uur..Om de 1 of andere duistere reden. Vandaag bij mn vader bleef ie ook wakker, terwijl hij wel moe is..
pi_89934482
Misschien voelde hoon zich inderdaad gewoon niet lekker pessie, kan toch?
pi_89934512
Autocorrectie ...
pi_89934665
Floris heeft vannacht zelfs een half uur bij me gelegen :P Ik hoopte dat ie ging slapen, maar helaas :D Hij vond t vooral gezellig :')
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:52:57 #69
259886 pessie
pi_89936781
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:12 schreef Ticootje het volgende:
Autocorrectie ...
Ken je die website met autocorrectie's van I-phones? Te hilarisch voor woorden!

Nu moet ik zeker ook nog iets on-topic bedenken? Hm, Nathan is wakker en wil eten.
pi_89936864
Leyla is niet wakker te krijgen een heeft geslaapdronken.

Ja die iPhone pagina is echt hilarisch.
pi_89945097
Klinkt wel als een sprongetje pessie en anders,nouja, iedereen heeft wel eens zijn dag niet!

Ik snap echt niet dat ouders hun kinderen naar een slaapfeestje laten gaan van medewerkers/directeuren van een KDV.
Dit soort dingen zijn toch al een tijdje not done?
  woensdag 15 december 2010 @ 07:00:57 #72
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89946649
Maandag op dinsdag bleef Jasmin maar huilen en vertikte ze het om te drinken. Maandag zelf sliep ze ook al veel en dronk ze nog minder dan normaal. Ze werd gewoon niet meer wakker na die nacht en bleefmaar huilen in haar slaap, ook flessen weigerde ze. Dokter gebeld en we moesten meteen langskomen. Bij de dokter zijn we direct doorgestuurd naar de kinderafdeling en daar is Jas opgenomen. Ze heeft het RS-virus en is goed ziek. Vochtinfuus, sonde, zuurstof en paracetamol tegen de pijn. Af en toe stopte ze zelfs met ademen, en tijdens het drinken gebeurde dat nog vaker. Ze lijkt wel op de piek te zijn, want gisteravond dronk ze zelf 60cc uit een flesje om vervolgens 30cc eruit te gooien, en haar zuurstof is van 100 naar 50% gegaan.

We zijn ons helemaal naar geschrokken. We hebben allemaal het virus trouwens, Yade is net weer beter na een week van 40 graden koorts. Vandaar dat ik amper heb gepost de laatste tijd en niet bijgelezen ben nog.

[ Bericht 4% gewijzigd door Silmarwen op 15-12-2010 07:17:21 ]
  woensdag 15 december 2010 @ 08:54:40 #73
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89947546
Syl wat een schrik! Beterschapvoor jullie allemaal. Ik hoop dat Jasmin snel opknapt en weer mee naar huis kan :*
Ylana
pi_89947654
Zo, Silmaren dat lijkt me zeker schrikken! Beterschap voor Jasmin! Hopelijk mag ze snel weer naar huis!.
pi_89948405
Schrikken joh Sil!

RS ben ik wel een beetje bang voor... Ze krijgt er wel prikken tegen om iets beter beschermt te zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')