abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 december 2010 @ 15:15:39 #101
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89959707
Sil dat is even schrikken. Ik leef met je mee :* , niet leuk als zo'n klein kindje opgenomen wordt.

Wij zijn nog steeds niet een avond met zn tweeën weggeweest. Vermoed dat dat na nieuwjaar wordt. We komen er nu niet aan toe.

Nathan zit ook in een combi van 62 en 68. In 74 heb ik alleen nog maar rompers, verder nog niets.

[ Bericht 1% gewijzigd door pessie op 15-12-2010 15:22:51 ]
pi_89959827
grappig, zou juist verwachten dat floris veeel grotere kleren dan nathan zou hebben :)
hoe lang is ie eigenlijk?
  woensdag 15 december 2010 @ 15:22:25 #103
259886 pessie
pi_89959943
Nou dat varieert. Vorige week vonden ze hem op het cb nog 62.5 en vandaag 62 cm. Ik ga ervan uit dat kindjes niet krimpen en hou dus gewoon 62.5 aan. De cb mevrouw vond het wel zorgelijk. Nou ja, hij was 160 gram ( *O* ) gegroeid in een week dus het gaat weer de goede kant op!
  woensdag 15 december 2010 @ 15:23:44 #104
259886 pessie
pi_89959992
Oh, Nathan draagt trouwens veel mexx en BFC en dergelijke. De hema kleren maat 62 beginnen nu te passen.
pi_89960050
dan is floris iets langer (nja een cm, 2weken geleden ;)
fijn dat ie weer goed groeit!
pi_89960084
bfc valt hier ook klein idd
hema heeft ie juist geen 62 meer van, behalve spijkerbroeken
pi_89960146
Leyla is ook al 61,5 cm.... Zo groot!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 15 december 2010 @ 15:58:09 #108
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89961397
Flinke groeiers hoor, als ik dan in m'n omgeving af en toe de lengtes/gewichten van de kids hoor doen we het hier in dit topic toch allemaal wel heel erg goed...

Willem mag morgen naar het CB, ben benieuwd. Hij zal wel tegen de 8 kilo zitten inmiddels gok ik.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 15 december 2010 @ 16:07:44 #109
259886 pessie
pi_89961797
Flugs wow! Dan zou hij 2 kilo zwaarder zijn dan Nathan!

Iemand nog een ander foto upload programma? Gebruik normaal image shack maar die wil niet doen wat ik wil. Graag een suggestie.
pi_89961963
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef pessie het volgende:
Flugs wow! Dan zou hij 2 kilo zwaarder zijn dan Nathan!

Iemand nog een ander foto upload programma? Gebruik normaal image shack maar die wil niet doen wat ik wil. Graag een suggestie.
Ik pleur ze altijd op haifs..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89962123
ik doe Photobucket
  woensdag 15 december 2010 @ 16:22:06 #112
259886 pessie
pi_89962455
Ik heb geen Hyves, ik facebook.
Ik heb het ook op MP gezet dus heb de foto daarvandaan geplukt! Toch dank voor jullie opties!

Nathan slaapt :o *O*
pi_89963132
Silmarwen beterschap voor jullie, gaat het alweer iets beter?

Hier alweer kleertjes in maat 74 gekocht :O
Vind het ook erg belangrijk om af en toe met z'n tweetjes te zijn. In de kerstvakantie gaan we zeker ook wat plannen. In elk geval naar de bios en het bronnenbad. Nachtje bij oma slapen zal er dan ook zeker van komen.
pi_89963986
Silmarwen, veel sterkte voor jullie! Ach, je arme meisje, wat zullen jullie geschrokken zijn!

Maar een afscheidsfeestje van een KDV is niet echt standaard hoor, dat is meestal uitdelen en een fotomapje mee naar huis.
Nee ik zou echt vreemd opkijken, als zo'n directeur met een grote snor dat voorstelt.
Ik vind het verder helemaal niet raar dat zo'n man directeur is,maar dat soort dingen doe je niet zomaar. En dat blijkt nu ook.

Wij gaan vrijdag naar de bioscoop, dan gaat Mex 2 uurtjes naar mijn schoonmoeder, met oud en nieuw gaat hij logeren bij mijn moeder en ik heb er nog helemaal geen zin in,haha
vermaak me prima op de bank met Mex,maar zoals Flugeltje zegt, het is echt wel even belangrijk om weer even met elkaar te zijn en de oma's staan te trappelen om op te passen,dat is ook wel erg leuk:D
pi_89964409
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef flugeltje het volgende:
Flinke groeiers hoor, als ik dan in m'n omgeving af en toe de lengtes/gewichten van de kids hoor doen we het hier in dit topic toch allemaal wel heel erg goed...

Willem mag morgen naar het CB, ben benieuwd. Hij zal wel tegen de 8 kilo zitten inmiddels gok ik.
Wij gaan morgen ook naar CB voor de 4 maanden afspraak, jullie ook toch? En ik hoop dat Amy 6 kilo is :D

Tico, die las ik vanochtend ja op DYAC "I piss my plants" _O-
pi_89965123
jeetje sil wat een schrik! hoop dat jullie kleintje er snel bovenop is en weer lekker mee naar huis kan! beterschap!

orea wat schattig leia met poes!

qua formaat past minidraak nog makkelijk in dit topic, al weet ik niet precies hoeveel ze weegt en hoe lang ze is, volgende week naar het cb, maar 68 is gewoon echt nog wat te groot en veel 62 past nog net!
ik heb trouwens ook niet echt behoefte om met 2'en weg te gaan, krijg genoeg aangeboden als oppas, komt vast wel!
  woensdag 15 december 2010 @ 17:45:49 #117
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89965971
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef Solagratia het volgende:

[..]

Wij gaan morgen ook naar CB voor de 4 maanden afspraak, jullie ook toch? En ik hoop dat Amy 6 kilo is :D

Tico, die las ik vanochtend ja op DYAC "I piss my plants" _O-
is idd de 4 maanden afspraak, hij is 4 maanden en een week oud nu... Hij volgde tot nu toe de bovenste lijn, ben benieuwd of hij dat nog steeds doet...

@all

Als je geen behoefte hebt aan dingen met z'n tweetjes doen is dat natuurlijk ook helemaal prima. Ieder doet het op z'n eigen manier wat dat betreft, ik geloof niet dat er een goed of een fout is...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 15 december 2010 @ 17:56:14 #118
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89966387
Wij hebben de woensdagavond echt voor ons. Kinders optijd naar bed, samen een filmpje kijken op de bank of iets dergelijks. Gewoon even tijd voor elkaar. Bovendien gaan we altijd samen naar bed, en dan praten we ook nog over van alles.

Yade logeert af en toe bij mijn ouders, en dan gaan wij wat met zijn tweeen doen. We waren vanplan zondag met zijn tweetjes naar Amsterdam te gaan, Yade blijft 2 nachtjes bij mijn ouders en Jas zou een middagje daar zijn. Dat gaat nu natuurlijk niet door, maar zo hebben we gewoon eens tijd voor elkaar. En ben je even geen pappa/mamma maar partner van.

Ik werk al 10 jaar in de kinderopvang, en van slaapfeestjes heb ik nog nooit gehoord. Je viert een feestje op de groep, maakt foto's, gaat de groepen rond, krijgt je knutselmap mee en wat leuks van de kinderen en doet een eindgesprek met de ouders Niets geen slaapfeestjes. Onze kinderen zouden ook nooit naar zoiets mogen. Die mogen slapen bij opa en oma en that's it,
pi_89968294
Hoe is het nu met Jasmin, Sil?

Wij zijn afgelopen zondag uit eten geweest met vrienden. Madam is toen 4.5uur bij opa&oma geweest. Heerlijk even andere praat! Maar ze is ook erg makkelijk dus we weten dat ze goed bewaard is ;)
in februari gaan we dan naar amerika en ik zou der graag meenemen maar daar heeft zo'n klein baby'tje niks aan. en ik ga liever nu als wanneer ze bijv. 2jaar is. al zal er wel wat af gejankt worden
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89968553
Ligt ze eigenlijk nog steeds in het ziekenhuis Silmarwen?

Barbabientje,heb je dan niet de hele tijd over Jasmijn gepraat? Want dat hoor je vaak toch
pi_89969271
Hoi dames!
Heb geen tijd gehad om bij te lezen, do ik snel binnenkort!
Wilde even vragen of wij ook in de OP mogen...Julian is van 22 november.

Alweer 3eneenhalve week is hij..tijd vliegt.
Einde ego bericht.
Back in business.
pi_89969907
Och ik ben helemaal vergeten op Silmarwen te reageren! Wat een schrik zeg, bah. :| Veel beterschap voor je meisje!

Pessie, ik zie dat het al opgelost is, maar mocht je het nog een keer nodig hebben: Photobucket.

Barbabientje, leuk, naar Amerika. Wij gaan komende zomer en nemen Elise dan wel mee, ze is dan (bijna) 1. Ben benieuwd hoe het zal gaan.
pi_89969989
Hmz, ik heb een schat van een dochter, maar dat ze niet meer wil liggen terwijl ze ook nog niet kan zitten, vind ik minder. :') Vermoed ook dat dat de reden is van het borstweigeren. Mevrouwtje wil gewoon alles zien.
pi_89970980
Hobbes en Shirley ik kan de OP niet meer wijzigen, dus 't is even wachten tot er een modje voorbij komt.. :)

Hier heeft tot nu toe 1 keer Leia's tante 2 uurtjes opgepast.. 5 weken na de bevalling. Toen zijn M. en ik samen op onze motoren een stukje weggeweest.. maar meer nog niet. In januari gaat ze naar de opvang. Eigenlijk valt het ons beiden mee qua het gevoel hebben echt even samen weg te moeten. Gaat vast nog wel komen, maar voor nu is het zo prima.
pi_89971970
We hebben niet de hele tijd over der gepraat, ik wilde wel steeds mijn telefoon checken maar ik kon het gelukkig onderdrukken.. Ik wil in sept. nog een weekje op vakantie, dan is ze ook bijna 1. Ben benieuwd hoe Elise het gaat vinden!

Wil een modje de OP aanpassen? Aub Jasmijn in "bientje" veranderen, thanks!

het voelt fijner als der naam niet online staat
29/10/'10 - 25/03/'13
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')