abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89976480
Dat gaat hier nu al erg goed, hij ziet soms sneller dat ze moe is, dan ik :D
pi_89976706
Dat 'loslaten' is best nog wel moeilijk hoor (vergeet je dit niet? :X en merk dan soms dat ik voor hem aan het plannen ben). Gisteren had ik een etentje van mijn werk en kwam pas laat thuis. Ben dan toch aan het smsen of alles goed is gegaan daar... het ging natuurlijk prima :) zal wel even tijd kosten ;)
pi_89976937
Komt vast goed Merel! Hier moet ik zeggen dat ik het loslaten helemaal niet hoef als ze bij M. is. Al lopen ze de hele dag in pyjama :D hun dag! Op mijn dagen met haar doe ik ook lekker waar wij zin in hebben :)
  woensdag 15 december 2010 @ 21:43:41 #154
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89977232
Kledingcombi's inderdaad! Hier laatst het ene setje met het andere gecombineerd. Conclusie was dat hij een knalgeel shirt aan had met knalgele sokken een bruine broek en een bruine bodywarmer. Maar hij zag er wel heel schattig uit, ik had het zelf nooit zo bij elkaar gezocht.

Ik heb nog steeds mn huishouden niet op orde. Ben eigenlijk bijna altijd met Nathan bezig. Voeden, verzorgen, de zoveelste keer op een dag zn kleren verschonen omdat hij weer naast de luier heeft gepoept, kolven. Ik heb het idee dat ik al hartstikke hard aan het werk ben en heb nu echt geen zin om daar dan bovenop nog weer extra te gaan werken. Daar komt bij dat er hier in het noorden überhaupt geen werk is.
pi_89977267
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
R kiest trouwens wel leuke kleren uit. T enige dat ie niet snapt is mijn systeem in de kast kwa maten enzo ;)
toen floris 2 weken was ofzo had hij hele leuke kleren uitgekozen voor Floris, maar maat 62 :D
Toen Ilse en ik langer in het ziekenhuis moesten blijven had ik aan mijn man ook gevraagd wat kleertjes extra voor haar mee te nemen, vond ik toch leuker dan de ziekenhuis truitjes die ze aankreeg.
Hij kwam aan met een hele tas vol kleertjes. Varierend van maat 50 tot 68. Die laatste leek em wel handig, dan was het makkelijk aantrekken.. :D
*poef* nu is het weg
  woensdag 15 december 2010 @ 21:44:35 #156
259886 pessie
pi_89977293
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Toen Ilse en ik langer in het ziekenhuis moesten blijven had ik aan mijn man ook gevraagd wat kleertjes extra voor haar mee te nemen, vond ik toch leuker dan de ziekenhuis truitjes die ze aankreeg.
Hij kwam aan met een hele tas vol kleertjes. Varierend van maat 50 tot 68. Die laatste leek em wel handig, dan was het makkelijk aantrekken.. :D
Haha!
pi_89977534
Agos Kaatje O+ wel heel cute!

Oh echt Pessie? Ik heb vrij veel tijd over merk ik.. Leia doet overdag 2 slaapjes en in de avond slaapt ze, dus dat helpt ook wel mee. Qua huishouden ben ik meer bij dan ik ooit ben geweest :o maar het scheelt waarschijnlijk wel dat ik nu iedere dag íets doe, ipv 1 keer per week álles..
pi_89977594
Ik ruim op als de kinderen op bed liggen. Dan doe ik m'n kolfspullen in orde maken, de tassen van de kindereen en m'n boterhammen. Verder blijf ik gewoon zeuren dat iedereen zelf z'n zooi opruimt in huis. In de ochtend pleur ik snel een was in de wasmachine en een was in de droger. Die vouw ik dan 's avonds wel weer op. Strijken meestal op donderdag avond, al zal dat er morgen niet in zitten dus we gaan maar even met kreukels lopen ik ga niet meer opsparen.

Kledingcombies: heb ik losgelaten. Ze gaan er niet dood door, dan ziet het kind er maar een dag niet uit. Vandaag wilde ze perse een roze kitty truitje aan. Prima.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:52:33 #159
259886 pessie
pi_89977844
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Orea het volgende:
Agos Kaatje O+ wel heel cute!

Oh echt Pessie? Ik heb vrij veel tijd over merk ik.. Leia doet overdag 2 slaapjes en in de avond slaapt ze, dus dat helpt ook wel mee. Qua huishouden ben ik meer bij dan ik ooit ben geweest :o maar het scheelt waarschijnlijk wel dat ik nu iedere dag íets doe, ipv 1 keer per week álles..
Als Nathan slaapt heb ik precies tijd om de was te sorteren en in de machine te gooien, een boterham te smeren en vaak voordat ik een hap genomen heb wordt Nathan al wakker. Wel speelt hij zeker 2 keer per dag 20 a 30 minuten in de box. Dan kan ik even iets doen, maar zo hard gaat het helaas niet.
pi_89977847
Nou scheelt het wel, ik strijk niet :P gooi het zo de kast in. M. strijkt zelf zijn blouse die hij aan wil. Dat scheelt! Geen droger, dus was ophangen, volgende ochtend opvouwen. Klaar. Maar tico, verwacht dat jij wel iets meer was hebt, met meer personen in huis ;) ik red het meestal met 1 was per dag/2 dagen.. op vrijdag gaat het beddengoed erbij, dus heb ik er wat meer. In het weekend was ik niet :P

Ach, moet maar zien of ik het straks nog zo kan bijhouden als ik werk.
pi_89977869
Ik doe nu veel als Ilse nog slaapt. Ze slaapt na de ochtend voeding van 7 of 8 uur meestal nog wel een uur of 4. In die uren doe ik de dingen in huis. De rest van de dag is het iet zeker dat ze ook echt slaapt. De ene dag wel, de andere niet.
Daarbij vind mijn man het huishouden doen erg leuk. Vaak doet hij in de avond al de dingen die ik in mijn hoofd had om de dag daarop te doen. Ik klaag niet ;)
*poef* nu is het weg
pi_89977903
Elke dag een was, minimaal. Weekend staat het ding overuren te draaien.
pi_89977962
_O_ kaatje! Dat is fijn!! Ik doe eigenlijk alles 's morgens als ze haar lange slaapje maakt inderdaad. 's middags is om lekker op stap te gaan of te keuvelen O+ en soms als ik écht nog iets gedaan wil hebben doe ik het 's avonds.. ik hou het ook erg bij dus veel werk is het niet :)

Meneer is niet zo van het huishouden (understatement :')) dus die doet boodschappen én die kookt altijd (daar ben ik dan weer niet zo van) hele fijne verdeling zo :Y
pi_89977988
Wat fijn kaatje! Hier deden we het huishouden altijd samen toen we allebei nog fulltime werkten. Nu komt het vooral op mij neer maar meneer zet ook vaak de wasmachine/droger/vaatwasser aan. Ook doet ie meestal stofzuigen dus ik klaag ook niet ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89978046
Zo stond ik van de week om 9 uur de ovenschotel te maken. We kregen eters die avond. Het was maar goed ook, want Ilse had die dag geen zin om te slapen, en kan ook nog niet zo lang in de box, dat houdt ze niet vol.

Mijn man zou het liefste helemaal stoppen met werken om huisman te worden. Maar dat zit er nu nog niet in. Mijn werk verdient nou ook weer niet zo goed dat we dat kunnen redden. Maar zodra het uitkan, neemt ie zijn ontslag.
*poef* nu is het weg
pi_89978502
Ik hou niet van t huishouden doen, ik doe zo min mogelijk :@
eigenlijk heel erg :D
Ik zou dus om half 8 op kunnen staan, want dan slaapt ie idd vaak nog 3/4 uur, maar dan ligt mn bed ook nog zo lekker. Dus nja ik doe niet zoveel als ik zou willen..
pi_89978614
M. Doet het hele huis op zondagochtend als ik weg ben met de kinderen. Vrijdags doe ik wel wat, maar ga ik niet meer een week huishouden draaien in 1 dag. Ik ben vrij voor de kindjes, niet om te soppen en te zuigen.
pi_89978720
Groot gelijk heb je tico!
pi_89978777
Soppen en zuigen doen we vooral na 10en ;)
pi_89978793
precies, ticoo! Heerlijk toch.

Dames ik ga naar de bank! Weltrusten!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89978965
Idem, nog even aan de kolf hangen, baby volproppen zo en snurken! :W
pi_89979165
Kolven hoef ik gelukkig maar 2x te doen en m'n productie loopt niet terug door er 4 uur tussen te laten. Sterker nog morgen gaat er bijna een halve liter mee naar het kdv. Nou ja morgen moet ik ze ook zelf weer halen dus dan is het een lange zit.
pi_89979510
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Ticootje het volgende:
M. Doet het hele huis op zondagochtend als ik weg ben met de kinderen.
:o doe mij zo'n man!

Ik heb eigenlijk best wel veel tijd over. Elise slaapt nogal veel (tussen alle voedingen steeds nog minstens een uur) dus ik kan niet zeggen dat ik de hele dag met haar bezig ben Anders kon ik natuurlijk ook niet zoveel computeren. :7 . Dus ik kan er voor mijn gevoel echt wel wat bij hebben in de vorm van werk. Ik dirigeer al een hele tijd mijn koor weer en geef 2 kinderen pianoles, maar da's natuurlijk niet veel.

Daarbij heb ik niet 7/8 jaar (2 studies) voor de jan-met-de-korte-achternaam gestudeerd. Gisteren trouwens stage definitief geregeld (als orthopedagoog op een cluster 4-school) en ik heb er zin in. *O*
pi_89979539
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:12 schreef Ticootje het volgende:
Kolven hoef ik gelukkig maar 2x te doen en m'n productie loopt niet terug door er 4 uur tussen te laten. Sterker nog morgen gaat er bijna een halve liter mee naar het kdv. Nou ja morgen moet ik ze ook zelf weer halen dus dan is het een lange zit.
hmm, ben nog wel benieuwd hoe het met kolven gaat op m'n stage. moet ik nog ff navragen.
pi_89981292
Wat een verhalen zeg! Allemaal gemist terwijl ik The Bachelor :') aan het kijken was.

Toen Amy 2,5 week oud was had ik erg de behoefte om iets te gaan doen. Dus toen ben ik weer naar koor gegaan, echt heerlijk was dat om even aan iets anders te denken dan voeden, luiers enz. enz. Ik vertrouwde J. prima met haar, zijn ouders kwamen ook nog op bezoek en ik lekker zingen :D Toen ik thuis kwam bleek ze 3 kwartier gehuild te hebben, had ze nog nooit gedaan, maar ze had krampjes of zo. Had J. goed opgelost dus ik had daarna ook geen moeite om haar bij hem achter te laten. Beetje jammer was dat schoonmoeder toen dacht dat ze een huilbaby was en dat wij wel erg met haar aan het tobben waren en sliep ze nou nog steeds niet door!? baby van nicht al met 3 dagen.... :X

Qua kledingcombi's is het wel lachen ja. Meestal gaat het goed want ik weet dat hij het bovenste uit de kast pakt, dus ik let erop hoe ik het neerleg :P Wel een keer een lichtroze broekje en een andere kleur lichtroze shirt en dan grijze kniekousen. Schaam je je toch een beetje bij het kdv :P
Qua huishouden doe ik het als Sonnetje :D Maar ik erger me snel aan troep en stof dus ik ruim vaak op en de stofzuiger gebruik ik ook. Was ben ik ook wel braaf in. Koken, afwassen en weekboodschappen doet J.

Per 1 feb heb ik een nieuwe baan en dan kan Amy 1 dag minder naar het kdv omdat het meer avond en weekend werk wordt. Ik moet zelf 18 uur per week in gaan plannen, zijn geen vaste tijden. Dus erg spannend allemaal. Wel zo fijn dat ik Amy dan niet meer 3 dagen hoef te brengen, vond ik stiekem toch wel veel.

Nou na dit lange verhaal ga ik maar eens slapen.

Weltrusten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')