Wat een verhalen zeg! Allemaal gemist terwijl ik The Bachelor

aan het kijken was.
Toen Amy 2,5 week oud was had ik erg de behoefte om iets te gaan doen. Dus toen ben ik weer naar koor gegaan, echt heerlijk was dat om even aan iets anders te denken dan voeden, luiers enz. enz. Ik vertrouwde J. prima met haar, zijn ouders kwamen ook nog op bezoek en ik lekker zingen

Toen ik thuis kwam bleek ze 3 kwartier gehuild te hebben, had ze nog nooit gedaan, maar ze had krampjes of zo. Had J. goed opgelost dus ik had daarna ook geen moeite om haar bij hem achter te laten.
Beetje jammer was dat schoonmoeder toen dacht dat ze een huilbaby was en dat wij wel erg met haar aan het tobben waren en sliep ze nou nog steeds niet door!? baby van nicht al met 3 dagen....
Qua kledingcombi's is het wel lachen ja. Meestal gaat het goed want ik weet dat hij het bovenste uit de kast pakt, dus ik let erop hoe ik het neerleg

Wel een keer een lichtroze broekje en een andere kleur lichtroze shirt en dan grijze kniekousen. Schaam je je toch een beetje bij het kdv

Qua huishouden doe ik het als Sonnetje

Maar ik erger me snel aan troep en stof dus ik ruim vaak op en de stofzuiger gebruik ik ook. Was ben ik ook wel braaf in. Koken, afwassen en weekboodschappen doet J.
Per 1 feb heb ik een nieuwe baan en dan kan Amy 1 dag minder naar het kdv omdat het meer avond en weekend werk wordt. Ik moet zelf 18 uur per week in gaan plannen, zijn geen vaste tijden. Dus erg spannend allemaal. Wel zo fijn dat ik Amy dan niet meer 3 dagen hoef te brengen, vond ik stiekem toch wel veel.
Nou na dit lange verhaal ga ik maar eens slapen.
Weltrusten!