quote:
Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef Sonnetje85 het volgende:ik vind t knap 4 dagen werken, ik zou er niet aan moeten denken
veel te veel

Orea, ik wilde zeggen: als ik de postcodeloterij (grote prijs) win, krijg je wel een miljoen van me

maar ik doe niet mee aan de postcodeloterij

Ik dacht vroeger altijd dat ik zéker 4 dagen ging blijven werken, maar ik heb juist gemerkt, vooral nu Leia er is, dat ik het heerlijk vind 'thuis'.. ik onderneem bijna meer dan ik voorheen deed. Heb overal de tijd voor (oké ben nu dan nog niet aan het werk, maar straks is er een mooie balans vind ik).. Maar nu zou ik 4 dagen ook teveel vinden..
Ik heb ook het volste vertrouwen in onze opvang! Een hele fijne is het. Kleine van een collega zit er, en de kleine van Sproet-je (helaas gaat die net naar de volgende groep als Leia komt

) maar ik vind 2 dagen opvang voor het eerste jaar meer dan genoeg

Opa's en oma's wordt lastig. Van mijn kant zijn ze overleden, en Mart zijn ouders wonen wat verder weg en mijn schoonmoeder is ziek. Dat zal in de toekomst alleen maar erger worden, dus als 'vaste' oppas zit er niet in
(ze heeft parkinson)Wat dat betreft is het heel fijn dat mijn meneer nu terug is gegaan naar 4 dagen

zo heeft hij ook een dag met onze muppet

kan nu al niet wachten op de foto's en filmpjes die ik ga krijgen als ik straks op maandag aan het werk ben en zij lekker samen op stap gaan
[ Bericht 0% gewijzigd door Orea op 15-12-2010 21:18:04 ]