abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 december 2010 @ 15:15:39 #101
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89959707
Sil dat is even schrikken. Ik leef met je mee :* , niet leuk als zo'n klein kindje opgenomen wordt.

Wij zijn nog steeds niet een avond met zn tweeën weggeweest. Vermoed dat dat na nieuwjaar wordt. We komen er nu niet aan toe.

Nathan zit ook in een combi van 62 en 68. In 74 heb ik alleen nog maar rompers, verder nog niets.

[ Bericht 1% gewijzigd door pessie op 15-12-2010 15:22:51 ]
pi_89959827
grappig, zou juist verwachten dat floris veeel grotere kleren dan nathan zou hebben :)
hoe lang is ie eigenlijk?
  woensdag 15 december 2010 @ 15:22:25 #103
259886 pessie
pi_89959943
Nou dat varieert. Vorige week vonden ze hem op het cb nog 62.5 en vandaag 62 cm. Ik ga ervan uit dat kindjes niet krimpen en hou dus gewoon 62.5 aan. De cb mevrouw vond het wel zorgelijk. Nou ja, hij was 160 gram ( *O* ) gegroeid in een week dus het gaat weer de goede kant op!
  woensdag 15 december 2010 @ 15:23:44 #104
259886 pessie
pi_89959992
Oh, Nathan draagt trouwens veel mexx en BFC en dergelijke. De hema kleren maat 62 beginnen nu te passen.
pi_89960050
dan is floris iets langer (nja een cm, 2weken geleden ;)
fijn dat ie weer goed groeit!
pi_89960084
bfc valt hier ook klein idd
hema heeft ie juist geen 62 meer van, behalve spijkerbroeken
pi_89960146
Leyla is ook al 61,5 cm.... Zo groot!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 15 december 2010 @ 15:58:09 #108
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89961397
Flinke groeiers hoor, als ik dan in m'n omgeving af en toe de lengtes/gewichten van de kids hoor doen we het hier in dit topic toch allemaal wel heel erg goed...

Willem mag morgen naar het CB, ben benieuwd. Hij zal wel tegen de 8 kilo zitten inmiddels gok ik.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 15 december 2010 @ 16:07:44 #109
259886 pessie
pi_89961797
Flugs wow! Dan zou hij 2 kilo zwaarder zijn dan Nathan!

Iemand nog een ander foto upload programma? Gebruik normaal image shack maar die wil niet doen wat ik wil. Graag een suggestie.
pi_89961963
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef pessie het volgende:
Flugs wow! Dan zou hij 2 kilo zwaarder zijn dan Nathan!

Iemand nog een ander foto upload programma? Gebruik normaal image shack maar die wil niet doen wat ik wil. Graag een suggestie.
Ik pleur ze altijd op haifs..
pi_89962123
ik doe Photobucket
  woensdag 15 december 2010 @ 16:22:06 #112
259886 pessie
pi_89962455
Ik heb geen Hyves, ik facebook.
Ik heb het ook op MP gezet dus heb de foto daarvandaan geplukt! Toch dank voor jullie opties!

Nathan slaapt :o *O*
pi_89963132
Silmarwen beterschap voor jullie, gaat het alweer iets beter?

Hier alweer kleertjes in maat 74 gekocht :O
Vind het ook erg belangrijk om af en toe met z'n tweetjes te zijn. In de kerstvakantie gaan we zeker ook wat plannen. In elk geval naar de bios en het bronnenbad. Nachtje bij oma slapen zal er dan ook zeker van komen.
pi_89963986
Silmarwen, veel sterkte voor jullie! Ach, je arme meisje, wat zullen jullie geschrokken zijn!

Maar een afscheidsfeestje van een KDV is niet echt standaard hoor, dat is meestal uitdelen en een fotomapje mee naar huis.
Nee ik zou echt vreemd opkijken, als zo'n directeur met een grote snor dat voorstelt.
Ik vind het verder helemaal niet raar dat zo'n man directeur is,maar dat soort dingen doe je niet zomaar. En dat blijkt nu ook.

Wij gaan vrijdag naar de bioscoop, dan gaat Mex 2 uurtjes naar mijn schoonmoeder, met oud en nieuw gaat hij logeren bij mijn moeder en ik heb er nog helemaal geen zin in,haha
vermaak me prima op de bank met Mex,maar zoals Flugeltje zegt, het is echt wel even belangrijk om weer even met elkaar te zijn en de oma's staan te trappelen om op te passen,dat is ook wel erg leuk:D
pi_89964409
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef flugeltje het volgende:
Flinke groeiers hoor, als ik dan in m'n omgeving af en toe de lengtes/gewichten van de kids hoor doen we het hier in dit topic toch allemaal wel heel erg goed...

Willem mag morgen naar het CB, ben benieuwd. Hij zal wel tegen de 8 kilo zitten inmiddels gok ik.
Wij gaan morgen ook naar CB voor de 4 maanden afspraak, jullie ook toch? En ik hoop dat Amy 6 kilo is :D

Tico, die las ik vanochtend ja op DYAC "I piss my plants" _O-
pi_89965123
jeetje sil wat een schrik! hoop dat jullie kleintje er snel bovenop is en weer lekker mee naar huis kan! beterschap!

orea wat schattig leia met poes!

qua formaat past minidraak nog makkelijk in dit topic, al weet ik niet precies hoeveel ze weegt en hoe lang ze is, volgende week naar het cb, maar 68 is gewoon echt nog wat te groot en veel 62 past nog net!
ik heb trouwens ook niet echt behoefte om met 2'en weg te gaan, krijg genoeg aangeboden als oppas, komt vast wel!
  woensdag 15 december 2010 @ 17:45:49 #117
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89965971
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef Solagratia het volgende:

[..]

Wij gaan morgen ook naar CB voor de 4 maanden afspraak, jullie ook toch? En ik hoop dat Amy 6 kilo is :D

Tico, die las ik vanochtend ja op DYAC "I piss my plants" _O-
is idd de 4 maanden afspraak, hij is 4 maanden en een week oud nu... Hij volgde tot nu toe de bovenste lijn, ben benieuwd of hij dat nog steeds doet...

@all

Als je geen behoefte hebt aan dingen met z'n tweetjes doen is dat natuurlijk ook helemaal prima. Ieder doet het op z'n eigen manier wat dat betreft, ik geloof niet dat er een goed of een fout is...
  woensdag 15 december 2010 @ 17:56:14 #118
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89966387
Wij hebben de woensdagavond echt voor ons. Kinders optijd naar bed, samen een filmpje kijken op de bank of iets dergelijks. Gewoon even tijd voor elkaar. Bovendien gaan we altijd samen naar bed, en dan praten we ook nog over van alles.

Yade logeert af en toe bij mijn ouders, en dan gaan wij wat met zijn tweeen doen. We waren vanplan zondag met zijn tweetjes naar Amsterdam te gaan, Yade blijft 2 nachtjes bij mijn ouders en Jas zou een middagje daar zijn. Dat gaat nu natuurlijk niet door, maar zo hebben we gewoon eens tijd voor elkaar. En ben je even geen pappa/mamma maar partner van.

Ik werk al 10 jaar in de kinderopvang, en van slaapfeestjes heb ik nog nooit gehoord. Je viert een feestje op de groep, maakt foto's, gaat de groepen rond, krijgt je knutselmap mee en wat leuks van de kinderen en doet een eindgesprek met de ouders Niets geen slaapfeestjes. Onze kinderen zouden ook nooit naar zoiets mogen. Die mogen slapen bij opa en oma en that's it,
pi_89968294
Hoe is het nu met Jasmin, Sil?

Wij zijn afgelopen zondag uit eten geweest met vrienden. Madam is toen 4.5uur bij opa&oma geweest. Heerlijk even andere praat! Maar ze is ook erg makkelijk dus we weten dat ze goed bewaard is ;)
in februari gaan we dan naar amerika en ik zou der graag meenemen maar daar heeft zo'n klein baby'tje niks aan. en ik ga liever nu als wanneer ze bijv. 2jaar is. al zal er wel wat af gejankt worden
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89968553
Ligt ze eigenlijk nog steeds in het ziekenhuis Silmarwen?

Barbabientje,heb je dan niet de hele tijd over Jasmijn gepraat? Want dat hoor je vaak toch
pi_89969271
Hoi dames!
Heb geen tijd gehad om bij te lezen, do ik snel binnenkort!
Wilde even vragen of wij ook in de OP mogen...Julian is van 22 november.

Alweer 3eneenhalve week is hij..tijd vliegt.
Einde ego bericht.
Back in business.
pi_89969907
Och ik ben helemaal vergeten op Silmarwen te reageren! Wat een schrik zeg, bah. :| Veel beterschap voor je meisje!

Pessie, ik zie dat het al opgelost is, maar mocht je het nog een keer nodig hebben: Photobucket.

Barbabientje, leuk, naar Amerika. Wij gaan komende zomer en nemen Elise dan wel mee, ze is dan (bijna) 1. Ben benieuwd hoe het zal gaan.
pi_89969989
Hmz, ik heb een schat van een dochter, maar dat ze niet meer wil liggen terwijl ze ook nog niet kan zitten, vind ik minder. :') Vermoed ook dat dat de reden is van het borstweigeren. Mevrouwtje wil gewoon alles zien.
pi_89970980
Hobbes en Shirley ik kan de OP niet meer wijzigen, dus 't is even wachten tot er een modje voorbij komt.. :)

Hier heeft tot nu toe 1 keer Leia's tante 2 uurtjes opgepast.. 5 weken na de bevalling. Toen zijn M. en ik samen op onze motoren een stukje weggeweest.. maar meer nog niet. In januari gaat ze naar de opvang. Eigenlijk valt het ons beiden mee qua het gevoel hebben echt even samen weg te moeten. Gaat vast nog wel komen, maar voor nu is het zo prima.
pi_89971970
We hebben niet de hele tijd over der gepraat, ik wilde wel steeds mijn telefoon checken maar ik kon het gelukkig onderdrukken.. Ik wil in sept. nog een weekje op vakantie, dan is ze ook bijna 1. Ben benieuwd hoe Elise het gaat vinden!

Wil een modje de OP aanpassen? Aub Jasmijn in "bientje" veranderen, thanks!

het voelt fijner als der naam niet online staat
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89972049
Hoeveel uur gaat Leia naar de opvang, Orea?

Elise gaat vanaf februari. Ze zou eerst 3 dagen gaan, maar mijn man gaat een dag thuis werken (voor zover mogelijk) zodat ze maar 2 dagen hoeft. Ik heb er wel vertrouwen in dat het ons goed gaat bevallen. Alleen gisteravond lag ik in bed en dacht ik ineens 'oooh, nog maar 6 weken, ik wil haar helemaal niet wegbrengen!' Maar ja, ik wil toch echt gaan werken, dus het hoort er gewoon bij.

Verder heb ik al een keer of 6 oppas gehad omdat ik moest dirigeren of studeren. Verder ben ik altijd weg op maandagavond en 1,5 uur op donderdagavond. Dan is mijn man thuis. Ik moet zeggen dat ik dan niet echt aan haar denk, want dan ben ik te druk bezig. Terug in de auto denk ik wel altijd 'straks zie ik haar weer!' :) Oppas voor een avondje weg hebben we nog niet gehad, maar da's vooral omdat het er nog niet van gekomen is door drukte.
pi_89972292
Ze gaat 16 uur, dus 2 dagen. M. werkt per heden 4 dagen (echt zo fijn!! De parttimert :P) dus die neemt de maandag op zich. Ik werk maandag, dinsdag, woensdag straks, dus ze gaat dinsdag en woensdag naar de opvang. Vind het wel een mooie verdeling zo!

En erg hè? Ik had al een knoop in mijn maag toen ik laatst training had.. En nu is het over een maand alweer zover dat ik weer ga werken. Maar ivm ziekte tijdens de zwangerschap ben ik al sinds maart fulltime thuis. Dus het is extra wennen.

Maar ik geloof ook wel dat als je eenmaal weer aan het werk bent dat het zo went. Maar op dit moment heb ik nog zoiets van laat mij alstjeblieft de postcode loterij winnen ofzo :P niet dat ik voor altijd thuis mama wil zijn, maar nog wat langer fulltime van haar genieten lijkt me wel wat (had ik echt nooit van mezelf verwacht!!) maar ze verandert nu zo snel, ik wil er zo min mogelijk van missen..
  woensdag 15 december 2010 @ 20:20:03 #128
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89972528
Ik ben inmiddels een maand weer aan het werk en ik ben nog aan het wennen zeg maar... De loterij winnen zou ik ook wel willen :@
Het gaat zo vreselijk hard met die kleintjes ;(

Ylana is 62,3 cm als ik het goed heb onthouden. Dat ene pakje maat 62 dat past ze éch niet meer, daardoor dacht ik dat ze langer zou zijn maar het lijkt alleen dat ene pakje te zijn wat echt te klein is. Broekjes maat 68 gaan ook al redelijk passen. Ik vind het niet leuk, ze wordt te snel groot.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_89972544
Ik vind t ook wel fijn dat ik 5 maanden fulltime van m heb kunnen genieten :) Morgen gaat ie naar oma, gezellig met zn neef en nicht spelen ;) Wel leuk om te zien, dat ie echt reageert op zn nicht (mja die is ook 3 natuurlijk), maar ook op zn neef. Vandaag zat ie bij mn zus in de wipstoel en toen had k mn neefje vast en mn neefje ging kletsen en Floris begon ook gelijk.
(k ga ivm ziekte komende weken paar dagen per week bij R op kantoor helpen)

Oh en moet voor vrijdagavond/nacht oppas regelen.
Dan gaan we uit eten met t bedrijf van R, maar pas om 19 uur, dus dan wil k m bij mn ouders laten slapen. Vind t zielig om m midden in de nacht uit zn bed te halen als t niet hoeft. Hij heeft 1 keer al bij mn moeder geslapen, na bios en wat drinken. Maar vind t dan wel weer fijn m weer te zien O+
pi_89972997
Lastig is dat Saffier.. Dat nog steeds wennen. Vind het zo jammer dat het langer zwangerschapsverlof is afgekeurd. Leia zou, als ik geen vakantie en ouderschapsverlof had opgenomen, eind oktober al naar de opvang zijn gegaan.. En als ik nu terugdenk, ze was nog zo klein toen :o dat had ik inderdaad héél lastig gevonden.

Straks in Januari is ze 5,5 maand als ze gaat. Dat vind ik al een stuk beter. Ze krijgt al wat meer van de wereld mee enzo :)

Als we nou allemaal een beetje winnen met de postcode loterij! Die mega prijs hoef ik niet, met 1 miljoen ben ik al blij ;) (gut wat ben ik toch bescheiden gebleven hè :') :D)
  woensdag 15 december 2010 @ 20:34:19 #131
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89973217
Ik ben nu een week of 6 weer aan de slag en ik vind het echt lekker weer... Willem zit 2 dagen op het kinderdagverblijf, 1 dag bij m'n moeder en een dag bij Martijn. Aangezien ik 4x9 werk heb ik zelf op maandag m'n mamadag...

Willem zelf heeft het ook prima naar z'n zin en lijkt er helemaal geen moeite mee te hebben... De enige lastige dag vind ik de dinsdag, dan vertrek ik rond zeven uur 's ochtends met Willem in Maxi-Cosi, z'n tasje, mijn laptop, m'n handtas en dan ook nog de hond naar oma. Dat is dan wel effe flink sjouwen met zo'n halve volksverhuizing.

Op z'n andere opvangdagen werken we thuis dus dat maakt het iets relaxter, dan hoeft alleen Willem met z'n tasje mee...
pi_89974341
ik vind t knap 4 dagen werken, ik zou er niet aan moeten denken :)
veel te veel ;)

Orea, ik wilde zeggen: als ik de postcodeloterij (grote prijs) win, krijg je wel een miljoen van me O+ maar ik doe niet mee aan de postcodeloterij ;)
pi_89974767
Hier ook alweer 8 weken aan het werk. Ik werk ook 4 dagen en ben woensdag altijd vrij. Dat is wel erg lekker zo midden in de week. Vind het wel fijn om weer te werken, maar ben nu ook wel blij dat ik straks lekker even 2 weken vakantie heb.

Femke gaat dinsdag en donderdag naar de creche en maandag en vrijdag naar oma. Volgend jaar is vrijdag de papadag. De creche vindt Femke ook prima. Volgende week donderdag hebben we met de ouders en kinderen kerstviering op de kdv, gezellig ~:)

Ik heb zo'n december kraskalender en ga voor de 100.000 euro *O*
  woensdag 15 december 2010 @ 21:04:27 #134
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89974829
Ach, het kwam zo uit. Martijn en m'n moeder wilden graag allebei een dag en het KDV had een minimum van 2 dagen. Ik hoefde dus ook niet minder te gaan werken. Nu achteraf blijkt 't een heel goeie keuze, ik heb tijdens m'n verlof geleerd dat het thuisblijven niets voor mij is. Daar word ik echt geen leuker mens van, werken is soms best heftig als Willem bijvoorbeeld een nachtje doorgehaald heeft ofzo, maar ik vind het wel heerlijk. Wij hebben dan wel weer bewust gekozen voor een wat duurder KDV zodat hij ergens zit waarvan we weten dat e.e.a. ook in onze 'geest' gaat... M'n moeder is een uitstekend opvoedster en Martijn kan 'm in die ene dag per week ook niet verpesten :P

Als ik de PC-loterij win zou ik wel minder gaan werken, maar stoppen zou ik niet kunnen...
pi_89975193
Ik hoef voorlopig nog niet te werken, had eigenlijk 6 jan weer moeten beginnen. Maar heb nog zoveel vakantie uren en overuren dat ik nog wat langer thuis kon blijven (tot 6 maart) . Weet ook niet of ik 6 jan al wel gered had. Het herstel duurt nog wel even gok ik.
Ik heb alleen geen zin meer om naar mijn werk te gaan... werken op zich wel maar daar niet. Ik ben nu maar aan het zoeken naar leuke vacatures. Ik vrees alleen dat het niet gaat lukken om zo dchtbij terecht te komen. Ik fiets nu 5 minuten en dan ben ik er. We hebben alleen van die korte diensten. Soms maar 4 of 5 uur. Dan moet ik alsnog heel vaak naar mijn werk.
*poef* nu is het weg
pi_89975295
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik vind t knap 4 dagen werken, ik zou er niet aan moeten denken :)
veel te veel ;)

Orea, ik wilde zeggen: als ik de postcodeloterij (grote prijs) win, krijg je wel een miljoen van me O+ maar ik doe niet mee aan de postcodeloterij ;)
O+ O+

Ik dacht vroeger altijd dat ik zéker 4 dagen ging blijven werken, maar ik heb juist gemerkt, vooral nu Leia er is, dat ik het heerlijk vind 'thuis'.. ik onderneem bijna meer dan ik voorheen deed. Heb overal de tijd voor (oké ben nu dan nog niet aan het werk, maar straks is er een mooie balans vind ik).. Maar nu zou ik 4 dagen ook teveel vinden..

Ik heb ook het volste vertrouwen in onze opvang! Een hele fijne is het. Kleine van een collega zit er, en de kleine van Sproet-je (helaas gaat die net naar de volgende groep als Leia komt ;( ) maar ik vind 2 dagen opvang voor het eerste jaar meer dan genoeg :)

Opa's en oma's wordt lastig. Van mijn kant zijn ze overleden, en Mart zijn ouders wonen wat verder weg en mijn schoonmoeder is ziek. Dat zal in de toekomst alleen maar erger worden, dus als 'vaste' oppas zit er niet in (ze heeft parkinson)

Wat dat betreft is het heel fijn dat mijn meneer nu terug is gegaan naar 4 dagen :) zo heeft hij ook een dag met onze muppet *; kan nu al niet wachten op de foto's en filmpjes die ik ga krijgen als ik straks op maandag aan het werk ben en zij lekker samen op stap gaan O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Orea op 15-12-2010 21:18:04 ]
pi_89975308
Ik vind 3 dagen echt de max, meer zou ik echt niet willen :)
Vind t veel te leuk om met Floris te keuvelen en te wandelen enzo. Als ik meer zou werken zou ik daar niet echt aantoe komen denk ik, omdat ik dan ook in huis dingen wil doen en t weekend ook niet alleen maar bezig wil zijn :)
pi_89975496
Ik ga dadelijk 26uur werken en papa 4x9 uur. Alleen als verpleegkundige is het lastig om vaste dagen te werken. Dus wordt nog leuk om het straks allemaal te plannen. Gelukkig hebben we oma in de buurt en een gastouder.
29/10/'10 - 25/03/'13
  woensdag 15 december 2010 @ 21:20:28 #139
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89975785
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef Orea het volgende:

kan nu al niet wachten op de foto's en filmpjes die ik ga krijgen als ik straks op maandag aan het werk ben en zij lekker samen op stap gaan O+
Eerste papadag; rond 09:00

Goedemorgen, naam baas, met flugeltje...

Hoi met Martijn.

Uhm, wat moet ik eigenlijk doen met Willem zo de hele dag... :')

inmiddels vermaken ze zichzelf overigens prima op papadag O+
pi_89975870
_O-
die martijn, doet ie ook iets in het huishouden? Manlief hier denkt dat ie alleen maar leuke dingen hoeft te doen op zijn dag.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89975891
_O- :')

Dat gaat hier gelukkig wel goed! Alleen die kledingcombi's :') puntje van loslaten behalve als we naar een verjaardag gaan ofzo :') dan grijp ik wel in... toen ze 5 weken was, en schoonouders tig jaar getrouwd en Leia alles had ondergekotst, ging híj haar wel omkleden :') bloemetjes jumpsuit onder een knaloranje jurk vond ik niet zo'n succes zeg maar :')

maar verder op papa dag ziet ze er altijd bijzonder uit :D
  woensdag 15 december 2010 @ 21:24:03 #142
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89975971
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef BarbaBientje01 het volgende:
_O-
die martijn, doet ie ook iets in het huishouden? Manlief hier denkt dat ie alleen maar leuke dingen hoeft te doen op zijn dag.
Papadag is inderdaad om 'papa te zijn' en niet om te poetsen :') :D (vind hij)

huhuh, dat dacht ik ook. NOT! Hij heeft netjes een lijstje liggen van mij op z'n papadagen. Erg streng ben ik niet hoor, maar even opruimen en de boodschappen doen is wel het minste inderdaad...

@Orea, ik leg altijd setjes klaar :@ Wat dat betreft herken ik het ontwikkelpuntje 'loslaten' ook wel een beetje...
pi_89976008
Mijn zus legde kleren neer voor dr man :D
na het pyjama incident :P
Lieke had een pyjama truitje aan, mn zwager: ja das toch een leuk shirtje :D

(nou ja oke, daarvoor deed ze t ook al, maar toen wist ze weer waarom :))
tegenwoordig gaat t beter, mja met een spijkerbroek kan je weinig verkeerd doen :P
pi_89976111
R kiest trouwens wel leuke kleren uit. T enige dat ie niet snapt is mijn systeem in de kast kwa maten enzo ;)
toen floris 2 weken was ofzo had hij hele leuke kleren uitgekozen voor Floris, maar maat 62 :D
pi_89976115
Herkenbaar Orea :D meestal zoek ik inderdaad de kleertjes uit want anders ziet het er echt niet uit :')

Financieel moet ik wel 4 dagen werken, anders had ik ook voor 3 dagen gekozen. Gelukkig kan ik ook best thuiswerken als het moet. Op mijn vrije dag moet ik helaas vaak wel van alles in het huishouden doen anders komt alles op het weekend aan.
pi_89976196
Ik ben benieuwd als ik straks weer aan het werk ben. Mijn vroege dienst begint om 7.00 uur dus manlief brengt der dan naar de oppas. Ik denk dat ie wel een passende combinatie kan vinden..
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89976278
Ik werk ook 4 dagen, mijn man 4,5. De kinderen gaan 3,5 dag naar de opvang. Minder werken zit er niet echt in voor mij, dan kan ik niet blijven doen wat ik nu doe.. Ik heb al een soort van fulltime baan die ik rondkrijgin 4 dagen, de functie was voor 40 uur zeg maar. Ik ben wel flexibel, ik kan makkelijk wat later beginnen of wat vroeger naar huis als ik een beetje handig plan. Ik kan ook goed thuis werken en ik kan ook goed m'n uren draaien buiten kantooruren.

De eerste 2 dagen voor leyla op het kdv belde ik gewoon 3x per dag. Vonden ze heus niet erg. Nu weet ik dat ze ook daar haar draai al heeft, ze huilt echt amper, slaapt goed en drinkt lekker en ligt lekker vaak in de box te spelen net als thuis.
pi_89976335
Ik probeer hem ook wel te laten, maar soms dan ziet ie mijn blik (en grijns en :') gezicht) en dan is 't wel: wat is er? :D

Verder zal het me boeien wat hij haar aantrekt :D Lekker samen kneuteren O+ En zo komen de dingen uit de kast ook eens aan de beurt die ik haar amper aantrek :D
pi_89976357
ik heb de setjes bij elkaar hangen in de kast. Hoeft ie alleen maar een hangertje uit de kast te pakken.

Soms dan zoekt ie zelf wat bij elkaar. Ik vind het alleen maar lief..

Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn als Ilse naar de gastouder gaat. Ik kan erg moeilijk weg van mijn werk. Ze zal mijn man dan moeten bellen.
*poef* nu is het weg
pi_89976419
Eerste papamiddag heb ik ook een briefje achter gelaten voor m. Wanneer ze moe is en dat soort dingen, hoe de flessen warm te maken enz...
pi_89976480
Dat gaat hier nu al erg goed, hij ziet soms sneller dat ze moe is, dan ik :D
pi_89976706
Dat 'loslaten' is best nog wel moeilijk hoor (vergeet je dit niet? :X en merk dan soms dat ik voor hem aan het plannen ben). Gisteren had ik een etentje van mijn werk en kwam pas laat thuis. Ben dan toch aan het smsen of alles goed is gegaan daar... het ging natuurlijk prima :) zal wel even tijd kosten ;)
pi_89976937
Komt vast goed Merel! Hier moet ik zeggen dat ik het loslaten helemaal niet hoef als ze bij M. is. Al lopen ze de hele dag in pyjama :D hun dag! Op mijn dagen met haar doe ik ook lekker waar wij zin in hebben :)
  woensdag 15 december 2010 @ 21:43:41 #154
259886 pessie
pi_89977232
Kledingcombi's inderdaad! Hier laatst het ene setje met het andere gecombineerd. Conclusie was dat hij een knalgeel shirt aan had met knalgele sokken een bruine broek en een bruine bodywarmer. Maar hij zag er wel heel schattig uit, ik had het zelf nooit zo bij elkaar gezocht.

Ik heb nog steeds mn huishouden niet op orde. Ben eigenlijk bijna altijd met Nathan bezig. Voeden, verzorgen, de zoveelste keer op een dag zn kleren verschonen omdat hij weer naast de luier heeft gepoept, kolven. Ik heb het idee dat ik al hartstikke hard aan het werk ben en heb nu echt geen zin om daar dan bovenop nog weer extra te gaan werken. Daar komt bij dat er hier in het noorden überhaupt geen werk is.
pi_89977267
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
R kiest trouwens wel leuke kleren uit. T enige dat ie niet snapt is mijn systeem in de kast kwa maten enzo ;)
toen floris 2 weken was ofzo had hij hele leuke kleren uitgekozen voor Floris, maar maat 62 :D
Toen Ilse en ik langer in het ziekenhuis moesten blijven had ik aan mijn man ook gevraagd wat kleertjes extra voor haar mee te nemen, vond ik toch leuker dan de ziekenhuis truitjes die ze aankreeg.
Hij kwam aan met een hele tas vol kleertjes. Varierend van maat 50 tot 68. Die laatste leek em wel handig, dan was het makkelijk aantrekken.. :D
*poef* nu is het weg
  woensdag 15 december 2010 @ 21:44:35 #156
259886 pessie
pi_89977293
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Toen Ilse en ik langer in het ziekenhuis moesten blijven had ik aan mijn man ook gevraagd wat kleertjes extra voor haar mee te nemen, vond ik toch leuker dan de ziekenhuis truitjes die ze aankreeg.
Hij kwam aan met een hele tas vol kleertjes. Varierend van maat 50 tot 68. Die laatste leek em wel handig, dan was het makkelijk aantrekken.. :D
Haha!
pi_89977534
Agos Kaatje O+ wel heel cute!

Oh echt Pessie? Ik heb vrij veel tijd over merk ik.. Leia doet overdag 2 slaapjes en in de avond slaapt ze, dus dat helpt ook wel mee. Qua huishouden ben ik meer bij dan ik ooit ben geweest :o maar het scheelt waarschijnlijk wel dat ik nu iedere dag íets doe, ipv 1 keer per week álles..
pi_89977594
Ik ruim op als de kinderen op bed liggen. Dan doe ik m'n kolfspullen in orde maken, de tassen van de kindereen en m'n boterhammen. Verder blijf ik gewoon zeuren dat iedereen zelf z'n zooi opruimt in huis. In de ochtend pleur ik snel een was in de wasmachine en een was in de droger. Die vouw ik dan 's avonds wel weer op. Strijken meestal op donderdag avond, al zal dat er morgen niet in zitten dus we gaan maar even met kreukels lopen ik ga niet meer opsparen.

Kledingcombies: heb ik losgelaten. Ze gaan er niet dood door, dan ziet het kind er maar een dag niet uit. Vandaag wilde ze perse een roze kitty truitje aan. Prima.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:52:33 #159
259886 pessie
pi_89977844
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Orea het volgende:
Agos Kaatje O+ wel heel cute!

Oh echt Pessie? Ik heb vrij veel tijd over merk ik.. Leia doet overdag 2 slaapjes en in de avond slaapt ze, dus dat helpt ook wel mee. Qua huishouden ben ik meer bij dan ik ooit ben geweest :o maar het scheelt waarschijnlijk wel dat ik nu iedere dag íets doe, ipv 1 keer per week álles..
Als Nathan slaapt heb ik precies tijd om de was te sorteren en in de machine te gooien, een boterham te smeren en vaak voordat ik een hap genomen heb wordt Nathan al wakker. Wel speelt hij zeker 2 keer per dag 20 a 30 minuten in de box. Dan kan ik even iets doen, maar zo hard gaat het helaas niet.
pi_89977847
Nou scheelt het wel, ik strijk niet :P gooi het zo de kast in. M. strijkt zelf zijn blouse die hij aan wil. Dat scheelt! Geen droger, dus was ophangen, volgende ochtend opvouwen. Klaar. Maar tico, verwacht dat jij wel iets meer was hebt, met meer personen in huis ;) ik red het meestal met 1 was per dag/2 dagen.. op vrijdag gaat het beddengoed erbij, dus heb ik er wat meer. In het weekend was ik niet :P

Ach, moet maar zien of ik het straks nog zo kan bijhouden als ik werk.
pi_89977869
Ik doe nu veel als Ilse nog slaapt. Ze slaapt na de ochtend voeding van 7 of 8 uur meestal nog wel een uur of 4. In die uren doe ik de dingen in huis. De rest van de dag is het iet zeker dat ze ook echt slaapt. De ene dag wel, de andere niet.
Daarbij vind mijn man het huishouden doen erg leuk. Vaak doet hij in de avond al de dingen die ik in mijn hoofd had om de dag daarop te doen. Ik klaag niet ;)
*poef* nu is het weg
pi_89977903
Elke dag een was, minimaal. Weekend staat het ding overuren te draaien.
pi_89977962
_O_ kaatje! Dat is fijn!! Ik doe eigenlijk alles 's morgens als ze haar lange slaapje maakt inderdaad. 's middags is om lekker op stap te gaan of te keuvelen O+ en soms als ik écht nog iets gedaan wil hebben doe ik het 's avonds.. ik hou het ook erg bij dus veel werk is het niet :)

Meneer is niet zo van het huishouden (understatement :')) dus die doet boodschappen én die kookt altijd (daar ben ik dan weer niet zo van) hele fijne verdeling zo :Y
pi_89977988
Wat fijn kaatje! Hier deden we het huishouden altijd samen toen we allebei nog fulltime werkten. Nu komt het vooral op mij neer maar meneer zet ook vaak de wasmachine/droger/vaatwasser aan. Ook doet ie meestal stofzuigen dus ik klaag ook niet ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89978046
Zo stond ik van de week om 9 uur de ovenschotel te maken. We kregen eters die avond. Het was maar goed ook, want Ilse had die dag geen zin om te slapen, en kan ook nog niet zo lang in de box, dat houdt ze niet vol.

Mijn man zou het liefste helemaal stoppen met werken om huisman te worden. Maar dat zit er nu nog niet in. Mijn werk verdient nou ook weer niet zo goed dat we dat kunnen redden. Maar zodra het uitkan, neemt ie zijn ontslag.
*poef* nu is het weg
pi_89978502
Ik hou niet van t huishouden doen, ik doe zo min mogelijk :@
eigenlijk heel erg :D
Ik zou dus om half 8 op kunnen staan, want dan slaapt ie idd vaak nog 3/4 uur, maar dan ligt mn bed ook nog zo lekker. Dus nja ik doe niet zoveel als ik zou willen..
pi_89978614
M. Doet het hele huis op zondagochtend als ik weg ben met de kinderen. Vrijdags doe ik wel wat, maar ga ik niet meer een week huishouden draaien in 1 dag. Ik ben vrij voor de kindjes, niet om te soppen en te zuigen.
pi_89978720
Groot gelijk heb je tico!
pi_89978777
Soppen en zuigen doen we vooral na 10en ;)
pi_89978793
precies, ticoo! Heerlijk toch.

Dames ik ga naar de bank! Weltrusten!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89978965
Idem, nog even aan de kolf hangen, baby volproppen zo en snurken! :W
pi_89979165
Kolven hoef ik gelukkig maar 2x te doen en m'n productie loopt niet terug door er 4 uur tussen te laten. Sterker nog morgen gaat er bijna een halve liter mee naar het kdv. Nou ja morgen moet ik ze ook zelf weer halen dus dan is het een lange zit.
pi_89979510
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Ticootje het volgende:
M. Doet het hele huis op zondagochtend als ik weg ben met de kinderen.
:o doe mij zo'n man!

Ik heb eigenlijk best wel veel tijd over. Elise slaapt nogal veel (tussen alle voedingen steeds nog minstens een uur) dus ik kan niet zeggen dat ik de hele dag met haar bezig ben Anders kon ik natuurlijk ook niet zoveel computeren. :7 . Dus ik kan er voor mijn gevoel echt wel wat bij hebben in de vorm van werk. Ik dirigeer al een hele tijd mijn koor weer en geef 2 kinderen pianoles, maar da's natuurlijk niet veel.

Daarbij heb ik niet 7/8 jaar (2 studies) voor de jan-met-de-korte-achternaam gestudeerd. Gisteren trouwens stage definitief geregeld (als orthopedagoog op een cluster 4-school) en ik heb er zin in. *O*
pi_89979539
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:12 schreef Ticootje het volgende:
Kolven hoef ik gelukkig maar 2x te doen en m'n productie loopt niet terug door er 4 uur tussen te laten. Sterker nog morgen gaat er bijna een halve liter mee naar het kdv. Nou ja morgen moet ik ze ook zelf weer halen dus dan is het een lange zit.
hmm, ben nog wel benieuwd hoe het met kolven gaat op m'n stage. moet ik nog ff navragen.
pi_89981292
Wat een verhalen zeg! Allemaal gemist terwijl ik The Bachelor :') aan het kijken was.

Toen Amy 2,5 week oud was had ik erg de behoefte om iets te gaan doen. Dus toen ben ik weer naar koor gegaan, echt heerlijk was dat om even aan iets anders te denken dan voeden, luiers enz. enz. Ik vertrouwde J. prima met haar, zijn ouders kwamen ook nog op bezoek en ik lekker zingen :D Toen ik thuis kwam bleek ze 3 kwartier gehuild te hebben, had ze nog nooit gedaan, maar ze had krampjes of zo. Had J. goed opgelost dus ik had daarna ook geen moeite om haar bij hem achter te laten. Beetje jammer was dat schoonmoeder toen dacht dat ze een huilbaby was en dat wij wel erg met haar aan het tobben waren en sliep ze nou nog steeds niet door!? baby van nicht al met 3 dagen.... :X

Qua kledingcombi's is het wel lachen ja. Meestal gaat het goed want ik weet dat hij het bovenste uit de kast pakt, dus ik let erop hoe ik het neerleg :P Wel een keer een lichtroze broekje en een andere kleur lichtroze shirt en dan grijze kniekousen. Schaam je je toch een beetje bij het kdv :P
Qua huishouden doe ik het als Sonnetje :D Maar ik erger me snel aan troep en stof dus ik ruim vaak op en de stofzuiger gebruik ik ook. Was ben ik ook wel braaf in. Koken, afwassen en weekboodschappen doet J.

Per 1 feb heb ik een nieuwe baan en dan kan Amy 1 dag minder naar het kdv omdat het meer avond en weekend werk wordt. Ik moet zelf 18 uur per week in gaan plannen, zijn geen vaste tijden. Dus erg spannend allemaal. Wel zo fijn dat ik Amy dan niet meer 3 dagen hoef te brengen, vond ik stiekem toch wel veel.

Nou na dit lange verhaal ga ik maar eens slapen.

Weltrusten!
  woensdag 15 december 2010 @ 23:57:35 #176
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_89984529
Vanmiddag geboren onze eerste zoon Storm

Moeder en baby maken het goed (moeten wel overnachten vannacht ) en vader (ik) is erg moe :Z
Ik ben inmiddels overleden
pi_89984601
Oh prachtig Enchanter, gefeliciteerd! Wat een mooi binkie.
  donderdag 16 december 2010 @ 07:03:01 #178
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89987806
Nice Enchanter! Lekker bolleke zo te zien... O+

Hier niet zo gek veel problemen met het huishouden, alleen om Martijn zo ver te krijgen dat ie zijn deel doet. Maar dat was altijd al, dus gaat ook in 1 moeite door :P

Ik was op maandag, meestal rond de 4 machines dan. Heb voor Willem over het algemeen 1 machine en dan doe ik alles bij elkaar. (valt me eigenlijk nog alles mee, had meer verwacht) Ik sorteer, was en hang het op en Martijn haalt het op donderdag af. Hij vouwt op wat niet gestreken hoeft te worden en de strijk gaat op vrijdag mee met onze poets naar huis :@

De poets heb ik aangehouden, anders is het niet te doen. Ik doe op maandag de ene helft van de boodschappen en Martijn op donderdag de andere. Verder gewoon goed bijhouden met stofzuigen (veel huisdieren) en opruimen. Dat doe ik meestal omdat Martijn het niet echt ziet... Ik heb geluk dat wij 2 grote hallen hebben boven en beneden en dat de katten en hond daar zitten als wij niet thuis zijn. Dan hoef ik niet iedere dag de huiskamer te doen.
  donderdag 16 december 2010 @ 10:43:27 #179
259886 pessie
pi_89991212
Enchanter gefeliciteerd met Storm! Welkom!
pi_89992830
Enchanter, wat een knapperd! Gefeliciteerd!

Zo wat een K. nacht zeg :O vanmiddag maar even gaan liggen als muppetje ook slaapt...
pi_89993036
Ik dacht dat ik al gereageerd had???

Lekker bolleke komt daar voorbij!
pi_89993331
Wat een menneke Enchanter! Gefeliciteerd!

Vandaag heeft Amy echt een rare kledingcombi aan qua maten. Een prenatal broekje in maat 68, een hema vestje in maat 56, de mouwen uiteraard omgeslagen en dan een romper in maat 62-68.

Orea, hopelijk slaapt Leia lekker lang vandaag :Y
  donderdag 16 december 2010 @ 12:05:51 #183
259886 pessie
pi_89993737
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:51 schreef Solagratia het volgende:
Wat een menneke Enchanter! Gefeliciteerd!

Vandaag heeft Amy echt een rare kledingcombi aan qua maten. Een prenatal broekje in maat 68, een hema vestje in maat 56, de mouwen uiteraard omgeslagen en dan een romper in maat 62-68.
Orea, hopelijk slaapt Leia lekker lang vandaag :Y
Dat is inderdaad een rare combi!
Nathan heeft een Z8 blouse in maat 56 die hij nog steeds niet past :')
  donderdag 16 december 2010 @ 12:22:52 #184
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89994184
Welkom Storm!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 16 december 2010 @ 13:00:34 #185
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89995401
Willem z'n lijntje begint een beetje af te zwakken, hij weegt nu 7200 gram bij 66cm... Nog steeds een hele kerel, maar z'n lijntje zwakt af en dus was het advies; bijvoeden.

Voor vanavond staan er al worteltjes op het programma :D

komt overigens helemaal overeen met het gevoel wat we al een tijdje hadden dat hij wat hongerig was, hij dronk al veel meer dan geadviseerd wordt en werd de laatste tijd ook weer 's nachts wakker om te eten. De fles ging er dan binnen no-time in
pi_89995823
Ga je zelf koken en pureren?
  donderdag 16 december 2010 @ 13:18:50 #187
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89996067
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:12 schreef Ticootje het volgende:
Ga je zelf koken en pureren?
Dat is wel het plan, eerst een weekje worteltjes proberen en daarna elke week een nieuwe smaak proeven. 's Middags wellicht nog een banaantje en die wil ik dan Rapley geven. Het is effe uitproberen hoe grof/fijn hij het pakt. Hij heeft het nu echt nodig om aan te komen, dus ik ga het grootste gedeelte wel 'makkelijk eetbaar' gepureerd geven. Daarnaast probeer ik dan ook wel wat met Rapley uit...
pi_89996156
Ik vind de fruitpotjes zelf zo lekker!!
  donderdag 16 december 2010 @ 13:21:26 #189
259886 pessie
pi_89996202
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik dacht dat iedereen die altijd zo vies vond :? of zijn dat de groente potjes?
  donderdag 16 december 2010 @ 13:21:57 #190
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89996235
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet het... We willen echter zoveel mogelijk zelf proberen te doen, liefst ook nog biologisch eigenlijk... (maar weet niet hoe lang we dat laatste vol gaan houden met die prijzen)

edit: Doet m'n moedergevoel trouwens wel iets dat ze dit nu bij het CB zo aangegeven hebben. Ik heb al een week of wat het gevoel dat Willem toe is aan meer en ben toen ook rond gaan vragen vanaf wanneer je kunt beginnen. Na alle adviezen had ik besloten om niet helemaal over te stappen maar heel af en toe wat fruit te laten proeven. Dat hebben we ook een paar keer gedaan inderdaad. Nu blijkt dat het goed zat met m'n gevoel en dat hij echt toe is aan meer voedsel. Toen Martijn belde net om het te vertellen was het echt zo'n 'zie je wel' gevoel. Ik ken m'n zoon gewoon heel erg goed O+
pi_89996618
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:21 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik dacht dat iedereen die altijd zo vies vond :? of zijn dat de groente potjes?
Dat zijn de groente potjes :r die smaken allemaal hetzelfde, naar kattenkots.
pi_89996687
'vroeger' voor mijn broertje (toen wask 14 dus best bewust meegemaakt) maakten we zelf fruithapjes die ik maar ál te graag wilde geven O-) (en de helft verdween in mijn mond :D)

Dat was nog veel lekkerder!

Oh mijn kind zat net :o waren wat aan het dollen, liet haar zittend even los en ze bleef gewoon zitten :D echt kijkend zo van: wat? doe ik iets raars? :?
  donderdag 16 december 2010 @ 13:35:28 #193
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89996804
Leia wat goed! :D

Ik vond trouwens vroeger sinaasappelsap met liga zo lekker :9 Maar dat zal ik Willems darmpjes nog maar niet aandoen...
  donderdag 16 december 2010 @ 14:05:46 #194
259886 pessie
pi_89997990
Leia goed zeg!
Nathan zit regelmatig los op schoot, op de bank kukelt hij nog om.

Hij is in slaap gevallen onder het geluid van de droger :? . Nou ja, hij slaapt *O* in zn eigen kamer *O*
  donderdag 16 december 2010 @ 15:14:52 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_90001032
Ah Rapley mag pas met 6 maanden verteld Martijn net, we motten wel pureren dus...

fijn dat ie slaapt pessie!
pi_90001150
Niets mis met pureren.. Ik doe het nog, nou ja prakken. Ik prak alles. (voor mezelf, voor Jen niet, dat is teveel moeite aangezien ze toch niet eet, geprakt of niet)
pi_90001186
Fijn dat hij even slaapt Pessie! Soms lees ik te snel en nu las ik "Nathan is in slaap gevallen onder de droger" huuuh? :P
Orea, zat ze gewoon los op de grond of zo of op je schoot? Wat leuk zeg!

Net terug van CB. Amy is nu 5820 gram en 61 cm. Is dus nu in iets minder dan een maand 600 gram gegroeid. Doet even een inhaalslag denk ik. Ik ben blij dat ik me nu niet meer steeds zorgen hoeft te maken om haar gewicht. Eindelijk een leuke arts ook trouwens. En ze legde Amy op haar buik en ze wilde toen direct omrollen :D Ja, hoor we zijn aan het buiktrainen :7
En de prikjes gingen ook goed, zo'n beledigd bekkie na de eerste prik en boos huilen na de tweede en toen hard kraaien bij de pleisters. Ze kan beter tegen prikken dan ik :')
pi_90001427
Amy, stoere meid! En goed aan het groeien *O*
Leia, aan de zit! Goed bezig!
En Willem gaat aan het echte eten beginnen, eet smakelijk jongen!

Wij zijn ook even naar het cb gelopen om te wegen. Ik was net weg toen het keihard begon te regenen.. dan is een half uur toch nog lang. Maar goed madam is in 2.5 week van 4595 naar 4890 gegaan.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90001883
Ja mijn kind maakt nog geen enkele aanstalten om te gaan rollen :') (ook echt geen enkele.. gewoon net zo lang miepen als je iets wilt hebben als het naast je ligt... tis echt een meid hoor :D), maar als je haar op je schoot wil zetten strekt ze eerst haar benen.. Wil staan :') en staat best stevig inmiddels... en met zitten begint het ook echt te komen :D ze kukelt nog geregeld om, maar het gaat ook steeds beter!

Amy en Bientje, zijn jullie even goed bezig!! *O*
Nou Pessie, vaker de droger aanzetten! :)
  donderdag 16 december 2010 @ 15:36:18 #200
259886 pessie
pi_90002117
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef Orea het volgende:
Ja mijn kind maakt nog geen enkele aanstalten om te gaan rollen :') (ook echt geen enkele.. gewoon net zo lang miepen als je iets wilt hebben als het naast je ligt... tis echt een meid hoor :D), maar als je haar op je schoot wil zetten strekt ze eerst haar benen.. Wil staan :') en staat best stevig inmiddels... en met zitten begint het ook echt te komen :D ze kukelt nog geregeld om, maar het gaat ook steeds beter!

Amy en Bientje, zijn jullie even goed bezig!! *O*
Nou Pessie, vaker de droger aanzetten! :)
Dus vaker wassen :')
M'n droger droogt alleen als er vochtig wasgoed in zit. Als de droger vindt dat het wasgoed droog is stopt ie met drogen. Hij is trouwens alweer wakker hoor, maar hij heeft vandaag dus 2 slaapjes in zn eigen kamer in zn eigen bed gedaan! Das al minimaal 2 weken niet meer voorgekomen!

Willem aan het voedsel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')