Ik pleur ze altijd op haifs..quote:Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef pessie het volgende:
Flugs wow! Dan zou hij 2 kilo zwaarder zijn dan Nathan!
Iemand nog een ander foto upload programma? Gebruik normaal image shack maar die wil niet doen wat ik wil. Graag een suggestie.
Wij gaan morgen ook naar CB voor de 4 maanden afspraak, jullie ook toch? En ik hoop dat Amy 6 kilo isquote:Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef flugeltje het volgende:
Flinke groeiers hoor, als ik dan in m'n omgeving af en toe de lengtes/gewichten van de kids hoor doen we het hier in dit topic toch allemaal wel heel erg goed...
Willem mag morgen naar het CB, ben benieuwd. Hij zal wel tegen de 8 kilo zitten inmiddels gok ik.
is idd de 4 maanden afspraak, hij is 4 maanden en een week oud nu... Hij volgde tot nu toe de bovenste lijn, ben benieuwd of hij dat nog steeds doet...quote:Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Wij gaan morgen ook naar CB voor de 4 maanden afspraak, jullie ook toch? En ik hoop dat Amy 6 kilo is![]()
Tico, die las ik vanochtend ja op DYAC "I piss my plants"
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik vind t knap 4 dagen werken, ik zou er niet aan moeten denken![]()
veel te veel
Orea, ik wilde zeggen: als ik de postcodeloterij (grote prijs) win, krijg je wel een miljoen van memaar ik doe niet mee aan de postcodeloterij
Eerste papadag; rond 09:00quote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef Orea het volgende:
kan nu al niet wachten op de foto's en filmpjes die ik ga krijgen als ik straks op maandag aan het werk ben en zij lekker samen op stap gaan
Papadag is inderdaad om 'papa te zijn' en niet om te poetsenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef BarbaBientje01 het volgende:
![]()
die martijn, doet ie ook iets in het huishouden? Manlief hier denkt dat ie alleen maar leuke dingen hoeft te doen op zijn dag.
Toen Ilse en ik langer in het ziekenhuis moesten blijven had ik aan mijn man ook gevraagd wat kleertjes extra voor haar mee te nemen, vond ik toch leuker dan de ziekenhuis truitjes die ze aankreeg.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
R kiest trouwens wel leuke kleren uit. T enige dat ie niet snapt is mijn systeem in de kast kwa maten enzo
toen floris 2 weken was ofzo had hij hele leuke kleren uitgekozen voor Floris, maar maat 62
Haha!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Toen Ilse en ik langer in het ziekenhuis moesten blijven had ik aan mijn man ook gevraagd wat kleertjes extra voor haar mee te nemen, vond ik toch leuker dan de ziekenhuis truitjes die ze aankreeg.
Hij kwam aan met een hele tas vol kleertjes. Varierend van maat 50 tot 68. Die laatste leek em wel handig, dan was het makkelijk aantrekken..
Als Nathan slaapt heb ik precies tijd om de was te sorteren en in de machine te gooien, een boterham te smeren en vaak voordat ik een hap genomen heb wordt Nathan al wakker. Wel speelt hij zeker 2 keer per dag 20 a 30 minuten in de box. Dan kan ik even iets doen, maar zo hard gaat het helaas niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Orea het volgende:
Agos Kaatjewel heel cute!
Oh echt Pessie? Ik heb vrij veel tijd over merk ik.. Leia doet overdag 2 slaapjes en in de avond slaapt ze, dus dat helpt ook wel mee. Qua huishouden ben ik meer bij dan ik ooit ben geweestmaar het scheelt waarschijnlijk wel dat ik nu iedere dag íets doe, ipv 1 keer per week álles..
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Ticootje het volgende:
M. Doet het hele huis op zondagochtend als ik weg ben met de kinderen.
hmm, ben nog wel benieuwd hoe het met kolven gaat op m'n stage. moet ik nog ff navragen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:12 schreef Ticootje het volgende:
Kolven hoef ik gelukkig maar 2x te doen en m'n productie loopt niet terug door er 4 uur tussen te laten. Sterker nog morgen gaat er bijna een halve liter mee naar het kdv. Nou ja morgen moet ik ze ook zelf weer halen dus dan is het een lange zit.
Dat is inderdaad een rare combi!quote:Op donderdag 16 december 2010 11:51 schreef Solagratia het volgende:
Wat een menneke Enchanter! Gefeliciteerd!
Vandaag heeft Amy echt een rare kledingcombi aan qua maten. Een prenatal broekje in maat 68, een hema vestje in maat 56, de mouwen uiteraard omgeslagen en dan een romper in maat 62-68.
Orea, hopelijk slaapt Leia lekker lang vandaag
Dat is wel het plan, eerst een weekje worteltjes proberen en daarna elke week een nieuwe smaak proeven. 's Middags wellicht nog een banaantje en die wil ik dan Rapley geven. Het is effe uitproberen hoe grof/fijn hij het pakt. Hij heeft het nu echt nodig om aan te komen, dus ik ga het grootste gedeelte wel 'makkelijk eetbaar' gepureerd geven. Daarnaast probeer ik dan ook wel wat met Rapley uit...quote:
Ik dacht dat iedereen die altijd zo vies vondquote:Op donderdag 16 december 2010 13:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind de fruitpotjes zelf zo lekker!!
Ik weet het... We willen echter zoveel mogelijk zelf proberen te doen, liefst ook nog biologisch eigenlijk... (maar weet niet hoe lang we dat laatste vol gaan houden met die prijzen)quote:Op donderdag 16 december 2010 13:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind de fruitpotjes zelf zo lekker!!
Dat zijn de groente potjesquote:Op donderdag 16 december 2010 13:21 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen die altijd zo vies vondof zijn dat de groente potjes?
Dus vaker wassenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef Orea het volgende:
Ja mijn kind maakt nog geen enkele aanstalten om te gaan rollen(ook echt geen enkele.. gewoon net zo lang miepen als je iets wilt hebben als het naast je ligt... tis echt een meid hoor
), maar als je haar op je schoot wil zetten strekt ze eerst haar benen.. Wil staan
en staat best stevig inmiddels... en met zitten begint het ook echt te komen
ze kukelt nog geregeld om, maar het gaat ook steeds beter!
Amy en Bientje, zijn jullie even goed bezig!!![]()
Nou Pessie, vaker de droger aanzetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |