Dat is inderdaad een rare combi!quote:Op donderdag 16 december 2010 11:51 schreef Solagratia het volgende:
Wat een menneke Enchanter! Gefeliciteerd!
Vandaag heeft Amy echt een rare kledingcombi aan qua maten. Een prenatal broekje in maat 68, een hema vestje in maat 56, de mouwen uiteraard omgeslagen en dan een romper in maat 62-68.
Orea, hopelijk slaapt Leia lekker lang vandaag
Dat is wel het plan, eerst een weekje worteltjes proberen en daarna elke week een nieuwe smaak proeven. 's Middags wellicht nog een banaantje en die wil ik dan Rapley geven. Het is effe uitproberen hoe grof/fijn hij het pakt. Hij heeft het nu echt nodig om aan te komen, dus ik ga het grootste gedeelte wel 'makkelijk eetbaar' gepureerd geven. Daarnaast probeer ik dan ook wel wat met Rapley uit...quote:
Ik dacht dat iedereen die altijd zo vies vondquote:Op donderdag 16 december 2010 13:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind de fruitpotjes zelf zo lekker!!
Ik weet het... We willen echter zoveel mogelijk zelf proberen te doen, liefst ook nog biologisch eigenlijk... (maar weet niet hoe lang we dat laatste vol gaan houden met die prijzen)quote:Op donderdag 16 december 2010 13:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind de fruitpotjes zelf zo lekker!!
Dat zijn de groente potjesquote:Op donderdag 16 december 2010 13:21 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen die altijd zo vies vondof zijn dat de groente potjes?
Dus vaker wassenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef Orea het volgende:
Ja mijn kind maakt nog geen enkele aanstalten om te gaan rollen(ook echt geen enkele.. gewoon net zo lang miepen als je iets wilt hebben als het naast je ligt... tis echt een meid hoor
), maar als je haar op je schoot wil zetten strekt ze eerst haar benen.. Wil staan
en staat best stevig inmiddels... en met zitten begint het ook echt te komen
ze kukelt nog geregeld om, maar het gaat ook steeds beter!
Amy en Bientje, zijn jullie even goed bezig!!![]()
Nou Pessie, vaker de droger aanzetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |