abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:44:38 #226
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90041748
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:39 schreef Enchanter het volgende:
M'n nachtrust ;(
Over een paar weken slaapt-ie opeens 4 a 5 uur achter elkaar. Dat kun je dan ontzettend waarderen. Komt echt!
pi_90041795
Hier strekt er één sinds 2 dagen haar armen uit als ze opgepakt wil worden :D
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:46:54 #228
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90041849
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:45 schreef Orea het volgende:
Hier strekt er één sinds 2 dagen haar armen uit als ze opgepakt wil worden :D
Ahhhhhhhhhhhh O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90041918
De mijne doet buikspieroefeningen. Handig met poepluiers :').

Ik heb net gesleed met de meiden. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:09:05 #230
259886 pessie
pi_90042845
Sleeën! Jeej!

Orea wat schattig!
pi_90043032
Sleeën was handiger dan de buggy.
pi_90044223
Ja, die wallen komen eraan Enchanter!

Wat lief Orea!
pi_90044454
Ja echt heel erg schattig O+
pi_90047338
Leyla is vandaag weer eens een spuuglap. Ik heb outfit 3 aan en zij nummer 2. Ruikt zuur! Vanavond in bad. En ik had net vanmorgen m'n haren gestylt, maar dat was al gepest door de sneeuw.
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:35:03 #235
259886 pessie
pi_90048251
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:09 schreef Ticootje het volgende:
Leyla is vandaag weer eens een spuuglap. Ik heb outfit 3 aan en zij nummer 2. Ruikt zuur! Vanavond in bad. En ik had net vanmorgen m'n haren gestylt, maar dat was al gepest door de sneeuw.
Whaha! Sneeuw pest!
pi_90049237
Ik heb ook liedjes op mn babyfoon, maar zijn echt stom :D En erop slapen doet meneertje ook niet.

Wel is hij al wat vaker langer wakker, en lijkt er een ritme in te komen, hij komt om de 4 uur om te eten.
Back in business.
pi_90056711
Enchanter, ff doorbijten, komt helemaal goed haha.
Isabelle sliep vanacht van 21.00 tot 07.15 en toen heb ik haar wakker gemaakt. Ik schrok echt wakker vanochtend, normaliter komt ze dan rond 03.00. Ze heeft gewoon voor het eerst doorgeslapen. Het enige probleem was dat ze dus maar 4 voedingen heeft gehad van 180/6. Hoe doen jullie dat?
En wat ik me eigenlijk ook afvraag...Isabelle vindt het wel fijn om eventjes bij me te liggen, maar zeker niet te lang. Ze kan veel langer in haar box liggen of op haar spelkleedje. Vaak ga ik er dan wel boven hangen enzo, maar het contact is toch minder intensief dan. We knuffelen veel minder. Herkennen jullie dat? Waarom heeft mijn babymeisje daar nu geen behoefte aan :o
pi_90056957
Noa, jen woonde op me de eerste 4 maanden. Ik kon geen kant op. Leyla wilt liever niet te lang op schoot of tegen me aan. Vanaf dag 1 al niet. Ze lag heel fijn in haar wiegje en dan pakte ik haar bij me en dan begon ze te piepen. Nu ook, ze drinkt wel lekker bij me en dan even boeren, verschonen en knuffen en dan leg ik haar in de box wat ze gewoon heel fijn vindt. Leyla heeft duidelijk veel minder behoefte aan intensief contact.
pi_90058057
Noa, hoe was jullie midweekje weg? Anne wil trouwens ook niet altijd op schoot en knuffelen, ze zit het liefst in haar wipstoeltje.

Silmarwen, wat schrikken zeg! Is Jasmin nog in het ZH?

Wij zijn inmiddels ook weer terug en hebben het heerlijk gehad. Lekker gezwommen en lekker uit eten geweest, Anne valt na de fles van 18.30/19.00 toch als een blok in slaap, dus die kun je makkelijk meenemen :)
Favoriete foto van het midweekje: Anne helemaal uitgeteld na het zwemmen:
pi_90058099
Bekent stoeltje w8 ff!!:D
pi_90059119
Bekend speentje ook tico ;)
pi_90059243
Haha! Ja wie heeft m niet?!

Leyla heeft bijna geen speen meer nodig. Ze duimt! Alleen als ze op haar verkeerde kant ligt lukt het haar niet en dan plop ik de speen erin.
pi_90060333
Tis bij Leia heel verschillend :) soms ligt ze liever op zichzelf, soms wil ze alleen maar bij mij (of M.) zitten :) zou me geen zorgen maken hoor Noa!

Fannetje, wat een heerlijke foto O+ En ze is een rooie of zie ik het verkeerd? O+

Ik heb Leia vandaag 2 keer kunnen verschonen in zijn geheel ivm projectiel braken :') maar beide keren mijn eigen schuld.. Eerste keer was ik iets te enthousiast aan het zingen enzo: hoppa! Mijn broek onder, vloerkleed onder, haar shirt onder, bank onder.. :')

Daar leer je van, denk je..

Tot ik haar een voeding later aan het schateren kreeg door iets te enthousiast kusjes te geven.. whoppaaaaa weer alles onder :') toen maar pyjama aangetrokken en rustiger gedaan :P
pi_90060548
Ze was bij haar geboorte hartstikke blond, maar inmiddels neigt het steeds meer naar oranje inderdaad O+

Oef Orea, projectiel braken is niet grappig.
pi_90061502
Spugen... Hier ook vandaag. Net ook maar kind in bad gedaan, zure lucht.
pi_90061513
Is het ook niet, maarja.. eigen schuld enzo ;)

Grappig dat oranje :D zijn jullie ook oranje?

Leia was donkerblond, toen viel de boel redelijk uit en wat ze overhield was echt mega lichtblond (waren wij ook toen we baby waren) en het begint iets meer en iets donkerder te worden nu! Ik wil zo graag met speldjes kunnen prutten O+ :D
pi_90061606
Jen had ook een rodige gloed toen ze baby was, maar toen ze naast Maya zat van macka zag je wel dat ze toch niet een echte rode was. En nu is ze gewoon blond.
pi_90061708
Wij zijn allebei blond en er is niemand in de familie met rood haar, dus het zou me echt verbazen als het zo blijft. Ik denk dat het wel weer terugkleurt naar blond, maar oranje vind ik ook prima hoor :)
pi_90061747
Echt rood haar is zo mooi <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')