SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door BarbaBientje01 op 14-12-2010 11:44:01 ]29/10/'10 - 25/03/'13
Ik denk dat ik me toch flink belazerd zou voelen... Stel je nou eens voor, dat je als vrouw zijnde echt geen idee hebt... En de politie aan je deur komt, en de beschuldigingen blijken waar te zijn.. Ik zou echt niet weten wat ik zou doen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:49 schreef Orea het volgende:
Barba, dat ook! Maar ik vraag me dan ook af, was daar geen partner van die man in beeld?
Tico, dat ook.. het is nu in het nieuws dat het een KDV is, maar ik denk dat bij het overgrote deel van de KDV's een dermate (sociale) controle is dat je je kind daar met een gerust hart naartoe kunt brengen.. Hier komt men nu achter omdat het ook nog eens iets internationaals blijkt te zijn.. Ik wil niet weten wat en hoeveel er achter de gesloten deuren van een gezin kan gebeuren wat nooit naar buiten zal komen..
Dat is hier ook, ik kan overal bij als ik zou willen... Maar dat doe ik niet, en ik vind zijn laptop kut werken, dus ik zit er nooit op. Maar dan nog, ik denk toch dat zulke mensen heel slim zijn en dat ze toch hun gang kunnen gaan zonder dat je het doorhebt. Misschien houdt hij wel een leuke database erop na op de pc van zn werk... Zoiets...quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:08 schreef Orea het volgende:
Nou dat, ik zou niet voor mezelf in staan. Maar, ik kan me niet voorstellen dat mijn vent dat zou kunnen doen zonder dat ik iets doorheb? Of is dat heel naïef gedacht? Wij hebben van alles elkaars wachtwoorden, niet eens om te controleren, maar gewoon. Ik heb geen geheimen en naar ik weet hij ook niet..
Daarom vraag ik me af.. als zo'n kerel zoveel computers heeft en op zolder, weggestopt gaat zitten.. mwah, voelt raar! {maargoed, wij hebben laptops en zitten daarmee altijd beneden.. )
En dat je dat zomaar op internet zet...quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef Solagratia het volgende:
Wat vindt Leia ervan dat je haar een banaan noemt?
Leia vond het in die zin erg, dat ik net met haar in de doek in de stad liep, en ze zo mijn halve jas onderkotstequote:Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef Solagratia het volgende:
Wat vindt Leia ervan dat je haar een banaan noemt?
Kan Leia misschien even aan Nathan komen uitleggen hoe het moet? Kind heeft nog niet echt geslapen vandaag. Om 12 uur 10 minuutjes aan de borst en verder niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:14 schreef Orea het volgende:
uhuh!
En ik heb een vreselijk lui kind.. ligt op haar rug in de box.. kan precies bij haar bel-rammel-ding maar ligt net zolang te miepen tot je tóch maar weer gaat kijken wat er is.. Maar zelf 1 cm bewegen ho maar
Misschien wordt het weer tijd voor bedze heeft net 5 minuten in de doek geslapen en zoals altijd, zodra ik de sleutel thuis in de deur steek wordt ze wakker! Dus duidelijk bed tijd..
Ik weet het, en het is ook wel een tijdje goed gegaan, en soms gaat het goed, het is alleen zo frustrerend dat het nu alweer een tijd niet goed gaat. Ik vind het vooral zo naar om te zien wat voor wallen hij onder zn ogen heeft. Hij is dus duidelijk moe, maar weigert echt. Hij heeft net een kwartier in zn bed gelegen, terwijl hij moe was, maar was aan het spelen met zn slaapspookje. Als hij moe wordt en je ziet dat hij moe is gaat hij lachen etc... wanneer je hem oppakt. Als in "ik ben heus niet moe hoor". Ik vind het echt moeilijk dat ik gewoon niet goed aanvoel wanneer hij nmoe is en wil slapen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:00 schreef Orea het volgende:
Hier heeft het overigens best een tijd geduurd voordat ze overdag echt lekker ging slapen.. Dat betekende soms ook wel 20 keer lopen om speen terug te ploppen, even te sussen, deken weer recht te leggen.. En ineens ging het goed, tis ook wel iets wat ze moeten leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |