Ik bedoelde ook: lastig voor jullie en sneu voor haar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 03:52 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
het is inderdaad lastig voor haar (maar ook voor ons...)
Lekker toch, ze heeft vast gewoon behoefte aan wat troost en veiligheid. Speentje helpt, maar knuffelen helpt natuurlijk ook! Heb je trouwens een draagdoek?quote:gelukkig hoeft ze hem niet heel vaak. Denk dat als ze het wel eenmaal kan, dat ze dan ook vaker in de box ligt. Nu is ze regelatig op schoot, zodat wij dat speentje vast kunnen houden.
OMG.... en je hebt niet gevraagd of ze een grapje maakte?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:05 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Gister vergeten te vertellen, maar bij het cb even wezen wegen. madam lag op de weegschaal, dus naakt vraagt die muts van een cb-arts hoe HIJ heet.. En die moet je serieus meenemen..
Had dr overheen gelezen cantare, niet gek gezien het tijdstipquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:19 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook: lastig voor jullie en sneu voor haar.![]()
[..]
Lekker toch, ze heeft vast gewoon behoefte aan wat troost en veiligheid. Speentje helpt, maar knuffelen helpt natuurlijk ook! Heb je trouwens een draagdoek?
Als het een fase is hebben wij em net gehad. Nathan slaapt een stuk beter overdag nu.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:23 schreef Orea het volgende:
Volgens mij hebben we de fase: ik ben bijna 5 maanden en slapen is voor baby's jonger dan dat, want er is teveel leuks te zien en te doen![]()
Vannacht om de 45 minuten speen ploppenen om 5 uur dacht ze
slapen? Echt niet!! Tot 9 uur een beetje kunnen prutsen en doen, toen is M. eruit gegaan met haar en heb ik even kunnen slapen tot 12.. De overige slaapjes vandaag doet ze ook al amper. Ongetwijfeld een fase
Nu net ben ik maar was gaan vouwen terwijl zij in bed lag te keten, op een gegeven moment lag ze te mekkeren en heb haar maar even laten gaan en nu slaapt ze. Ein-de-lijk.. Dus hopelijk slaapt ze nu even bij zodat ze niet oververmoeid raakt..
Goddank huilt ze verder amperMoest gelijk aan Noa denken, hoe gaat het nu met jouw meisje?
quote:Op maandag 13 december 2010 22:52 schreef Hobbesje het volgende:
Mag ik in de lijst??
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
En tussen Shirley en mij zou de kleine van Pvoesss dan moeten staan, ik heb alleen zo even geen OP-verzoekje van Pvoesss gezien, dus ik weet niet of ze in de OP wilquote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef Shirley het volgende:
Hoi dames!
Heb geen tijd gehad om bij te lezen, do ik snel binnenkort!
Wilde even vragen of wij ook in de OP mogen...Julian is van 22 november.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:04 schreef Leandra het volgende:
Als een modje ons in de OP zou kunnen zetten, thnx
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
Even in de gaten houden, doet ze het weer dan zou ik even de hap bellen..quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:08 schreef Solagratia het volgende:
Even snel onbeschoft tussen door:
Amy krijste zo straks alleen maar. Wilde niet plat liggen, niet zuigen op speen en zat aan een oor te frunniken. Wilde ook niet slapen ondanks dat ze heel moe was. Zetpil gegeven en beetje rechtop tegen mij aan laten slapen. Werd na 3 kwartier weer wakker en dronk de fles goed. Maar klinkt het als last van oortje? Moet ik daar nog wat mee of is een zetpil bij pijn genoeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Luister naar je eigen gevoel
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |