abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89636851
Vorige deel: Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 70

De kleine babietjes:

12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
17 juni 2010: Elin, dochter van DeLiedje
24 juni 2010: Rosanne, dochter van dolphinqueen
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
06 augustus 2010: Yinthe, dochter van ChilllayD
***07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
***17 september 2010: Anne: dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Ilse, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: Jasmijn, dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89636891
Zo 5560 gram en 62 cm. Groeit goed en misschien heeft ze toch geen operatie nodig. De natuur is in elk geval flink bezig om het gat zelf te sluiten. Ze blijft op de speciale voeding, never change a winning team. Over 3 maanden terug.

Kijk als een speer! Hoe duidelijk zie je wanneer ze met het krachtvoer is gestart! En je ziet dat ze er niet mee de pan uit groeit, we mesten haar niet vet ofzo! Maar gewoon keurig op haar lijntje.

En jeetje ik ben helemaal flabergasted!!! Gewoon een goede reele mogelijkheid dat mijn kleine meisje gewoon niet geopereerd hoeft te worden. Hoe fijn zou dat zijn. Hij kon het niet met zekerheid zeggen, maar de mogelijkheid is er.
Ze wordt wel geent tegen RS-virus, omdat haar longen in vergelijking met andere kindjes vochtiger zijn door haar aandoening. Een RS virus (en elk ander virus) vindt een vochtige warme omgeving natuurlijk heel prettig, dus een besmetting ermee zou voor haar hele nare gevolgen kunnen hebben. Dus vandaar 1x per maand een prikje.
pi_89636914
Goed voor mn postaantal!
pi_89636989
Goed man *O*
pi_89637127
Ik heb er gewoon koppijn van! Er valt echt een soort zware last van mn schouders.. Van het eerste bericht dat zeker weten opereren was, naar dit dat ze alleen een grensgevalletje is..

Verder werd er een hoop latijns gepraat... Er was een arts-assistente bij, dus die spraken dezelfde taal.... Hij legde later wel uit, maar het is vrij grappig dat er over je kind wordt gesproken terwijl je geen idee hebt waar ze het over hebben. Maar he ieder zn vak, ik hoef hem ook niet te vertellen hoe je een server moet virtualiseren en hoe dat precies werkt.
pi_89637207
Wat een goed nieuws Ticootje!!!
*poef* nu is het weg
pi_89637728
Schoenmaker blijf bij je leest, idd. Echt fijn Tico, kan me voorstellen dat er een last van je schouders valt :Y
pi_89637881
Nu durf ik dat dwangmatig omgaan met haar voedingen ook weer wat los te laten, ze doet het prima. Ondanks dat ze gewoon niet veel en vaak wilt eten groeit ze dan op dat beetje extra. Bovendien zijn er genoeg dagen dat ik het spul totaal vergeet te geven, en blijkbaar kan ze dat gewoon prima hebben.
pi_89641245
*O* Leyla, goedzo dame!

Anna, hopelijk spuug je nu niet meer zoveel!

KJ, ook nog een *O* voor jouw! Hopelijk blijft de lijn stijgen!

Leia ook weer voorzien van de prikjes en goed gegroeid zag ik!

Hier is de fysio geweest, er was inderdaad een afvlakking te zien en ze heeft een fikse voorkeur voor links. we hebben nu oefeningen, maar omdat ze vrijdag pas 6wk is kon ze nog niet veel doen. Aanstaande dinsdag komt ze weer terug. Ennn we hebben een reisje amerika geboekt. 11 dagen zonder mijn kleine baby'tje :'(
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89641380
De mei baby'tjes mogen allemaal uit de OP, toch?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89643252
Wat fijn Ticootje dat Leyla zo goed groeit en misschien niet eens geopereerd hoeft te worden :)
pi_89643440
Hier ook weer naar de CB geweest.
Inmiddels 7,2 kg en 69,5 cm.
Dametje doet het prima *O*

en

pi_89643490
Wat een goed nieuws Tico!!!!
pi_89649415
tico wat fijn!

Mereltje, lang is femke zeg!
pi_89650292
Femke is inderdaad een lange dame zeg!! Zijn jullie ook zo lang mereltje?
pi_89651198
mijn vriend is 1.85 cm en ik 1.75 cm dus valt best mee. Mensen worden meende ik ook steeds langer.
pi_89651789
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 21:30 schreef Mereltje het volgende:
mijn vriend is 1.85 cm en ik 1.75 cm dus valt best mee. Mensen worden meende ik ook steeds langer.
1.75, is toch vrij lang voor een vrouw. Minimale lengte voor een topmodel.
Kom ik met m'n 1.68.
pi_89651914
Valt inderdaad wel mee.. Mijn meneer is 188 en ik 170...
pi_89652844
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

1.75, is toch vrij lang voor een vrouw. Minimale lengte voor een topmodel.
Kom ik met m'n 1.68.
ik ben nog kleiner :'(
pi_89652888
Ik ben benieuwd hoe lang Ilse gaat worden. Ik ben 1.64 en mijn man is 1.70.

Gisterenavond (terugkomavond pufclub) was even heel confronterend. We hebben een rondje bevallingen gedaan, en weer over mijn bevalling praten viel me zwaar. Het greep me weer heel erg aan. Thuis even uitgehuild bij mijn man. Ik zie ook op tegen morgen, dan naar de gyn die me geopereerd heeft.

Ik heb besloten de bv af te gaan bouwen. Ik trek het niet. Ben er te moe voor, de energie heb ik nu even zelf te hard nodig. Ilse heeft meer aan een happy mamma, dan aan een mamma die dr krampachtig voedt, maar zelf helemaal op is.
Maar toch voelt t als een afgang....

Ilse doet t lekker. Ze slaapt snachts goed, nog niet door, maar dat hoeft ook nog niet. Overdag is sommige dagen het slapen prut, ik accepteer het maar, en geniet maar van dr gelach...
*poef* nu is het weg
pi_89654406
Ik vind het geen afgang hoor! Soms moet je gewoon echt eerst aan jezelf denken. Hoe kun je nou iets geven als je zelf niets meer hebt? Als jij daardoor kan opkrabbelen en gewoon een stuk beter in je vel zit dan zal die kleine van je daar echt meer aan hebben dan een mama die zich echt niet goed voelt, steeds emotioneel instort maar wel vasthoudt om perse borstvoeding te geven.
pi_89654493
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 21:58 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ik ben nog kleiner :'(
Zonde... En we zijn nogwel zo ongelofelijk knap! Carrière aan ons voorbij gegaan.
pi_89655192
Maar gelukkig kunnen ook wij verticaal gehandicapten nog meedoen met het nieuwe seizoen van America's next topmodel! Speciaal voor verticaal gehandicapten

KJ succes morgen bij het gesprek, heb je voor jezelf op een rijtje waar je over wilt praten? Vragen e.d. Sterkte met alles! En het is zeker geen afgang hoor dat je stopt met borstvoeding!
pi_89655429
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef Solagratia het volgende:
Maar gelukkig kunnen ook wij verticaal gehandicapten nog meedoen met het nieuwe seizoen van America's next topmodel! Speciaal voor verticaal gehandicapten

KJ succes morgen bij het gesprek, heb je voor jezelf op een rijtje waar je over wilt praten? Vragen e.d. Sterkte met alles! En het is zeker geen afgang hoor dat je stopt met borstvoeding!
Hmz, 10 jaar terug, 4 maten en 2 kinderen minder had ik nog 0% kans. Maar toch.
pi_89655710
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zonde... En we zijn nogwel zo ongelofelijk knap! Carrière aan ons voorbij gegaan.
Precies! Tis discriminatie!
(nou slaat dit dus nergens meer op vanwege de automatische updates en wat ik aan t eind van dit bericht schrijf, maar he k laat t lekker staan :P)

KJ, wat tico zegt hoor! Ze heeft er meer aan dat t goed gaat met jou dan dat ze koste wat t kost bv moet krijgen. Ze heeft een mooie basis gehad zo!
Floris is ook nog steeds gezond na de overstap op kv :P
En hij groeit er nog goed op ook ;)
Sterkte morgen! Hopelijk helpt t gesprek je om alles een plekje te geven.

Sola :D haha ik zou niet eens willen :P
En tico, 4 maten geleden, nou maak er bij maar 8 maten van :P (nou ja beetje overdreven)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')