abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89636851
Vorige deel: Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 70

De kleine babietjes:

12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
17 juni 2010: Elin, dochter van DeLiedje
24 juni 2010: Rosanne, dochter van dolphinqueen
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
06 augustus 2010: Yinthe, dochter van ChilllayD
***07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
***17 september 2010: Anne: dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Ilse, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: Jasmijn, dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89636891
Zo 5560 gram en 62 cm. Groeit goed en misschien heeft ze toch geen operatie nodig. De natuur is in elk geval flink bezig om het gat zelf te sluiten. Ze blijft op de speciale voeding, never change a winning team. Over 3 maanden terug.

Kijk als een speer! Hoe duidelijk zie je wanneer ze met het krachtvoer is gestart! En je ziet dat ze er niet mee de pan uit groeit, we mesten haar niet vet ofzo! Maar gewoon keurig op haar lijntje.

En jeetje ik ben helemaal flabergasted!!! Gewoon een goede reele mogelijkheid dat mijn kleine meisje gewoon niet geopereerd hoeft te worden. Hoe fijn zou dat zijn. Hij kon het niet met zekerheid zeggen, maar de mogelijkheid is er.
Ze wordt wel geent tegen RS-virus, omdat haar longen in vergelijking met andere kindjes vochtiger zijn door haar aandoening. Een RS virus (en elk ander virus) vindt een vochtige warme omgeving natuurlijk heel prettig, dus een besmetting ermee zou voor haar hele nare gevolgen kunnen hebben. Dus vandaar 1x per maand een prikje.
pi_89636914
Goed voor mn postaantal!
pi_89636989
Goed man *O*
pi_89637127
Ik heb er gewoon koppijn van! Er valt echt een soort zware last van mn schouders.. Van het eerste bericht dat zeker weten opereren was, naar dit dat ze alleen een grensgevalletje is..

Verder werd er een hoop latijns gepraat... Er was een arts-assistente bij, dus die spraken dezelfde taal.... Hij legde later wel uit, maar het is vrij grappig dat er over je kind wordt gesproken terwijl je geen idee hebt waar ze het over hebben. Maar he ieder zn vak, ik hoef hem ook niet te vertellen hoe je een server moet virtualiseren en hoe dat precies werkt.
pi_89637207
Wat een goed nieuws Ticootje!!!
*poef* nu is het weg
pi_89637728
Schoenmaker blijf bij je leest, idd. Echt fijn Tico, kan me voorstellen dat er een last van je schouders valt :Y
pi_89637881
Nu durf ik dat dwangmatig omgaan met haar voedingen ook weer wat los te laten, ze doet het prima. Ondanks dat ze gewoon niet veel en vaak wilt eten groeit ze dan op dat beetje extra. Bovendien zijn er genoeg dagen dat ik het spul totaal vergeet te geven, en blijkbaar kan ze dat gewoon prima hebben.
pi_89641245
*O* Leyla, goedzo dame!

Anna, hopelijk spuug je nu niet meer zoveel!

KJ, ook nog een *O* voor jouw! Hopelijk blijft de lijn stijgen!

Leia ook weer voorzien van de prikjes en goed gegroeid zag ik!

Hier is de fysio geweest, er was inderdaad een afvlakking te zien en ze heeft een fikse voorkeur voor links. we hebben nu oefeningen, maar omdat ze vrijdag pas 6wk is kon ze nog niet veel doen. Aanstaande dinsdag komt ze weer terug. Ennn we hebben een reisje amerika geboekt. 11 dagen zonder mijn kleine baby'tje :'(
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89641380
De mei baby'tjes mogen allemaal uit de OP, toch?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89643252
Wat fijn Ticootje dat Leyla zo goed groeit en misschien niet eens geopereerd hoeft te worden :)
pi_89643440
Hier ook weer naar de CB geweest.
Inmiddels 7,2 kg en 69,5 cm.
Dametje doet het prima *O*

en

pi_89643490
Wat een goed nieuws Tico!!!!
pi_89649415
tico wat fijn!

Mereltje, lang is femke zeg!
pi_89650292
Femke is inderdaad een lange dame zeg!! Zijn jullie ook zo lang mereltje?
pi_89651198
mijn vriend is 1.85 cm en ik 1.75 cm dus valt best mee. Mensen worden meende ik ook steeds langer.
pi_89651789
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 21:30 schreef Mereltje het volgende:
mijn vriend is 1.85 cm en ik 1.75 cm dus valt best mee. Mensen worden meende ik ook steeds langer.
1.75, is toch vrij lang voor een vrouw. Minimale lengte voor een topmodel.
Kom ik met m'n 1.68.
pi_89651914
Valt inderdaad wel mee.. Mijn meneer is 188 en ik 170...
pi_89652844
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 21:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

1.75, is toch vrij lang voor een vrouw. Minimale lengte voor een topmodel.
Kom ik met m'n 1.68.
ik ben nog kleiner :'(
pi_89652888
Ik ben benieuwd hoe lang Ilse gaat worden. Ik ben 1.64 en mijn man is 1.70.

Gisterenavond (terugkomavond pufclub) was even heel confronterend. We hebben een rondje bevallingen gedaan, en weer over mijn bevalling praten viel me zwaar. Het greep me weer heel erg aan. Thuis even uitgehuild bij mijn man. Ik zie ook op tegen morgen, dan naar de gyn die me geopereerd heeft.

Ik heb besloten de bv af te gaan bouwen. Ik trek het niet. Ben er te moe voor, de energie heb ik nu even zelf te hard nodig. Ilse heeft meer aan een happy mamma, dan aan een mamma die dr krampachtig voedt, maar zelf helemaal op is.
Maar toch voelt t als een afgang....

Ilse doet t lekker. Ze slaapt snachts goed, nog niet door, maar dat hoeft ook nog niet. Overdag is sommige dagen het slapen prut, ik accepteer het maar, en geniet maar van dr gelach...
*poef* nu is het weg
pi_89654406
Ik vind het geen afgang hoor! Soms moet je gewoon echt eerst aan jezelf denken. Hoe kun je nou iets geven als je zelf niets meer hebt? Als jij daardoor kan opkrabbelen en gewoon een stuk beter in je vel zit dan zal die kleine van je daar echt meer aan hebben dan een mama die zich echt niet goed voelt, steeds emotioneel instort maar wel vasthoudt om perse borstvoeding te geven.
pi_89654493
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 21:58 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ik ben nog kleiner :'(
Zonde... En we zijn nogwel zo ongelofelijk knap! Carrière aan ons voorbij gegaan.
pi_89655192
Maar gelukkig kunnen ook wij verticaal gehandicapten nog meedoen met het nieuwe seizoen van America's next topmodel! Speciaal voor verticaal gehandicapten

KJ succes morgen bij het gesprek, heb je voor jezelf op een rijtje waar je over wilt praten? Vragen e.d. Sterkte met alles! En het is zeker geen afgang hoor dat je stopt met borstvoeding!
pi_89655429
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef Solagratia het volgende:
Maar gelukkig kunnen ook wij verticaal gehandicapten nog meedoen met het nieuwe seizoen van America's next topmodel! Speciaal voor verticaal gehandicapten

KJ succes morgen bij het gesprek, heb je voor jezelf op een rijtje waar je over wilt praten? Vragen e.d. Sterkte met alles! En het is zeker geen afgang hoor dat je stopt met borstvoeding!
Hmz, 10 jaar terug, 4 maten en 2 kinderen minder had ik nog 0% kans. Maar toch.
pi_89655710
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zonde... En we zijn nogwel zo ongelofelijk knap! Carrière aan ons voorbij gegaan.
Precies! Tis discriminatie!
(nou slaat dit dus nergens meer op vanwege de automatische updates en wat ik aan t eind van dit bericht schrijf, maar he k laat t lekker staan :P)

KJ, wat tico zegt hoor! Ze heeft er meer aan dat t goed gaat met jou dan dat ze koste wat t kost bv moet krijgen. Ze heeft een mooie basis gehad zo!
Floris is ook nog steeds gezond na de overstap op kv :P
En hij groeit er nog goed op ook ;)
Sterkte morgen! Hopelijk helpt t gesprek je om alles een plekje te geven.

Sola :D haha ik zou niet eens willen :P
En tico, 4 maten geleden, nou maak er bij maar 8 maten van :P (nou ja beetje overdreven)
pi_89665772
KJ, heej erg begrijpelijk. Ik snap heel goed waarom je ermee stopt, ze heeft veel meer aan een happy mama.
Hier heeft isabelle denk ik last van het regelen/sprongetje? Ze huilt veel en wil meer voeding. Ook heeft ze continue ruzie met haar speen, ze wil eigenlijk haar duim in haar mond maar dat lukt haar niet. Wel drukt ze dan haar speen eruit. En zo gaat het de hele dag door, dus er wordt niet veel geslapen overdag door haar.
pi_89665837
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Precies! Tis discriminatie!
(nou slaat dit dus nergens meer op vanwege de automatische updates en wat ik aan t eind van dit bericht schrijf, maar he k laat t lekker staan :P)

KJ, wat tico zegt hoor! Ze heeft er meer aan dat t goed gaat met jou dan dat ze koste wat t kost bv moet krijgen. Ze heeft een mooie basis gehad zo!
Floris is ook nog steeds gezond na de overstap op kv :P
En hij groeit er nog goed op ook ;)
Sterkte morgen! Hopelijk helpt t gesprek je om alles een plekje te geven.

Sola :D haha ik zou niet eens willen :P
En tico, 4 maten geleden, nou maak er bij maar 8 maten van :P (nou ja beetje overdreven)
Oh ja, echt uberdun moet je zijn... 8 maten it is.

Anyway... Leyla had gistermiddag lekker de kans om zich vol te vreten bij me, resultaat 1 nachtvoeding... Nu maar ff hopen dat ze vandaag haar flessen goed leegdrinkt, aangezien ze wel honger zal hebben hoop ik. Ik heb flessen van 150cc mee gegeven.. burp.
pi_89665867
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 09:39 schreef Noa24 het volgende:
KJ, heej erg begrijpelijk. Ik snap heel goed waarom je ermee stopt, ze heeft veel meer aan een happy mama.
Hier heeft isabelle denk ik last van het regelen/sprongetje? Ze huilt veel en wil meer voeding. Ook heeft ze continue ruzie met haar speen, ze wil eigenlijk haar duim in haar mond maar dat lukt haar niet. Wel drukt ze dan haar speen eruit. En zo gaat het de hele dag door, dus er wordt niet veel geslapen overdag door haar.
ff lekker inbakeren? Hoe oud is ze nu?
pi_89666437
:O goedemorgen
ik ben moe...echt ben niets gewend meer wat betreft de nacht :')
ik ging pas laat naar bed, gelukkig maar, want daardoor sliep ik nog niet om 1 uur toen Floris wakker werd. Daarna was t5 uur en daarna half 8...
Ik had m bij me gelegd, was wel erg gezellig vond ie. Was aan t kletsen en doen. En mn mond aan t pakken, me aan t krabbelen...
Ben blij dat we dit niet iedere nacht hebben
pi_89666816
Ze is morgen 12 weken..we hebben wel een inbakerdoek(te leen), maar geen idee hoe het precies werkt. Dat mag toch ook alleen onder begeleiding van het cb? De volgende keer maar eens vragen hoe het werkt.

Ook wil ik proberen meer regelmaat aan te brengen in haar leventje, dus ik ga proberen haar nu regelmatiger te voeden om de 4 uur. En dan proberen om 5x 180 ml te geven i.p.v 6x 150 ml. Ik heb het idee dat ze hier niet voldoende aan heeft. Kan je trouwens ook de fles warm maken door eerst 90 ml kokend water te doen, vervolgens 90 ml koud(gekookt) water toe te voegen en daarna de 6 schepjes?
pi_89667371
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:17 schreef Noa24 het volgende:
Ze is morgen 12 weken..we hebben wel een inbakerdoek(te leen), maar geen idee hoe het precies werkt. Dat mag toch ook alleen onder begeleiding van het cb? De volgende keer maar eens vragen hoe het werkt.

Ook wil ik proberen meer regelmaat aan te brengen in haar leventje, dus ik ga proberen haar nu regelmatiger te voeden om de 4 uur. En dan proberen om 5x 180 ml te geven i.p.v 6x 150 ml. Ik heb het idee dat ze hier niet voldoende aan heeft. Kan je trouwens ook de fles warm maken door eerst 90 ml kokend water te doen, vervolgens 90 ml koud(gekookt) water toe te voegen en daarna de 6 schepjes?
Ik meen dat je tegenwoordig gewoon warm water uit de kraan mag pakken. Tenzij loden leidingen.

Inbakeren deed ik met de puckababy, kan haast niet fout gaan dan.

Oh en ik maak de flessen zo: Eerst opwarmen en dan poeder erin dan schudden... Voelen, zo nodig nog een beetje warmer maken. Ik warm ze op in een bak heet water. (Maar das natuurlijk borstvoeding, maar principe is hetzelfde.. Ik los de poeder op in een warme vloeistof.)
pi_89667543
En met een boiler kan je beter ook geen warm water uit de kraan halen, heb ik wel s gehoord/gelezen,. Maar geen idee of dat zo is hoor. Moet zeggen dat k t heel af en toe wel s doe. Verder gewoon magnetron

En de fles maak ik door eerst water te verwarmen, dan voelen of t goed is (al doe k t tgenwoordig meer op gevoel) en dan poeder erbij
pi_89667753
Ik maak tegenwoordig de fles al iets warmer dan 'niet voelbaar op je pols'. Ze vindt het warm wat lekkerder. Ik pak meestal warm water uit de kraan, hoorde van een kraamverzorgster dat dat gewoon mocht. Deed eerst afgekoeld gekookt water en dan in de flessenwarmer, maar dan ben je echt lang bezig met een fles.

Hier wel een goede nacht. Ze hoeft geen voedingen meer 's nachts (krijgt late voeding nog om 11:00) en de rest van de nacht is het een paar keer speen terug stoppen. Op een gegeven moment weet je niet eens meer hoe vaak je dat gedaan hebt.

Noa, wat ik rond die tijd deed was haar armen strak onder de dekens stoppen. Dan trok ze ook niet met haar handen de speen eruit. Nu doe ik dat niet meer want ze vindt het fijn om aan haar achterhoofd te kriebelen als ze gaat slapen.
pi_89667785
Ja het punt is dus dat we en in een oude flat wonen, dus kans op loden leidingen en we hebben een boiler. Dus ik neem liever het risico niet.
Ik zal me toch maar eens gaan verdiepen in dat inbakeren, mevrouw slaapt namelijk ook nog niet door. Ze komt nog voor een voeding tussendoor. Maar misschien wordt dat ook al wel anders op het moment dat ze 180 krijgt als laatste voeding. Het blijft voor mijn gevoel toch ook allemaal maar een beetje uitproberen.
pi_89667806
Ik maak de fles ook warmer dan niet voelbaar op de pols, ook Leyla vindt warme melk veel lekkerder dan half warm. Maar als ze honger heeft drinkt ze ook wel op kamertemperatuur, maar dan wel boos.
pi_89667873
Doorslapen is ook iets wat niet normaal is voor baby's hè? Sommige baby's krijgen zichzelf weer in slaap 's nachts, anderen hebben even de bevestiging van mama nodig (of een voeding)... maar het is meer uitzondering dan regel dat een baby onder een jaar echt dikke nachten doorslaapt...
pi_89667883
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:46 schreef Noa24 het volgende:
Ja het punt is dus dat we en in een oude flat wonen, dus kans op loden leidingen en we hebben een boiler. Dus ik neem liever het risico niet.
Ik zal me toch maar eens gaan verdiepen in dat inbakeren, mevrouw slaapt namelijk ook nog niet door. Ze komt nog voor een voeding tussendoor. Maar misschien wordt dat ook al wel anders op het moment dat ze 180 krijgt als laatste voeding. Het blijft voor mijn gevoel toch ook allemaal maar een beetje uitproberen.
En stevig instoppen?

En het ritme van een kleintje verandert ook he? Ze worden ouder en dus iets vaker en langer wakker is wel normaal. Doorslapen met 3 maanden, ja dat kan, maar is ook heel normaal als ze dat niet doen. Het is voor een baby een soort overlevingsinstict om wakker te worden in de nacht. Omdat ze volledig afhankelijk zijn van de ouders, is het een soort check of we er nog zijn.
pi_89667921
Mijn ervaring is trouwens dat als je kindje niet doorslaapt, dat je er tegen kan blijven vechten en er flink pissig om kan zijn waarom jouw kind niet doorslaapt, of gewoon accepteren en bedenken dat rond de leeftijd van 16 dat je ze om 1 uur in de middag eens uit hun bed moet plukken. Dan ben je er ook zelf veel relaxter in, dat merkt een kleintje ook.
pi_89668042
:Y dat ook! Je kan er tegen vechten, maar accepteren geeft meer rust... én loslaten, want net als je kindje wel flink wat uren slaapt gooien ze het weer helemaal om :') (hier weer 2, 3 keer per nacht :P)
pi_89668115
Maar als je gewend ben door te slapen is t wel vervelend hoor :P
ach ja, uiteindelijk komt t wel weer goed.
pi_89668172
Ja tis vervelend, maarja.. 't hoort erbij hè :)
pi_89668259
Oooh, ik krijg soms, door alle verhalen hier, het idee dat baby's van 3 maanden vaker wel dan niet doorslapen. Ook op de internet sites lees je dat ze rond 3 maanden vaak wel doorslapen. Ik vind die ene nachtvoeding verder ook geen probleem hoor. Maar ik begon al te denken dat ik misschien iets niet helemaal goed deed haha.
Ik ga straks maar eens proberen haar steviger in te stoppen met haar handjes onder de deken, eens kijken of ze dat wil. Mijn dametje heeft een sterk eigen willetje namelijk O+
  woensdag 8 december 2010 @ 11:02:19 #44
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_89668288
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:17 schreef Noa24 het volgende:
Kan je trouwens ook de fles warm maken door eerst 90 ml kokend water te doen, vervolgens 90 ml koud(gekookt) water toe te voegen en daarna de 6 schepjes?
Dat is hoe ik het doe als ik op pad ga: water koken en meenemen in een thermosfles + een flesje met koud water en dan ter plekke mengen.

Geloof dat wij qua doorslapen verwend zijn: Mikai heeft vannacht 8 uur achter elkaar geslapen!
En we lijken zowaar een beetje ritme te krijgen in de dag. We beginnen om een uur of 9 en de laatste fles is ook rond 21 uur. 's Middags - na de 12 uur fles - gaat hij lekker lang slapen. 's Ochtends is hij wakker en vroeg in de avond. Best snel al!
pi_89668427
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:01 schreef Noa24 het volgende:
Oooh, ik krijg soms, door alle verhalen hier, het idee dat baby's van 3 maanden vaker wel dan niet doorslapen. Ook op de internet sites lees je dat ze rond 3 maanden vaak wel doorslapen. Ik vind die ene nachtvoeding verder ook geen probleem hoor. Maar ik begon al te denken dat ik misschien iets niet helemaal goed deed haha.
Ik ga straks maar eens proberen haar steviger in te stoppen met haar handjes onder de deken, eens kijken of ze dat wil. Mijn dametje heeft een sterk eigen willetje namelijk O+
Bedenk maar dat vaak alleen de succesverhalen online staan. En dat er veel meer ouders zijn die daardoor denken dat er ze iets niet goed doen omdat de kleine niet doorslaapt. Die verhalen zie je vaker niet. Maar doorslapen voor een 4 maanden oude baby is ongeveer 5 uur achter elkaar slapen, dat is al doorslapen. Maar wij, volwassenen, vinden doorslapen graag van 8 tot 8... Maar dat is dus helemaal niet zo normaal als dat het lijkt. ;)
pi_89668701
Je leest dan ook vaak op internet dat mensen al heel vroeg spul door de laatste fles gooien zodat er meer calorieën inzitten om baby's door te laten slapen. Ik vind het een fijn idee dat Amy ons wakker maakt als ze niet meer zelf in kan slapen, dan weet ik ook dat ze ons wakker maakt als er echt iets aan de hand is. Ben altijd bang dat de kat per ongeluk op haar kamer is als ik de deur dichtdoe en dat die dan in haar bed springt :X
pi_89668874
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:14 schreef Solagratia het volgende:
Je leest dan ook vaak op internet dat mensen al heel vroeg spul door de laatste fles gooien zodat er meer calorieën inzitten om baby's door te laten slapen. Ik vind het een fijn idee dat Amy ons wakker maakt als ze niet meer zelf in kan slapen, dan weet ik ook dat ze ons wakker maakt als er echt iets aan de hand is. Ben altijd bang dat de kat per ongeluk op haar kamer is als ik de deur dichtdoe en dat die dan in haar bed springt :X
Daar was ik bij Jen ook altijd heel voorzichtig in en mochten de katten niet meer op de slaapkamer, maar tijd leert dat mijn katten niet op de kinderen gaan liggen... Sterker nog, die zoeken een veilig heenkomen.
pi_89668981
Solagratia, daar ben ik ook altijd bang voor. Ik denk namelijk dat mijn katten wel op haar zullen gaan liggen, vinden ze gezellig. Ik check altijd erg goed haar kamer voordat ik van haar kamer afga.
Ik zou bovendien geen spul in haar fles gaan gooien, zodat ze maar de nacht doorslaapt. Alleen als ik het gevoel heb dat ze niet voldoende heeft aan haar normale eten. Maar dat is niet aan de orde.
Ze slaapt nu trouwens, na veel gemopper, al 2 uur. Ben verrast *)
Straks maar eens lekker dik inpakken, ik heb op aanraden hier, een ski pak gekocht. En dan ff kerstkaarten kopen en de boodschappen doen.
Ik heb nu al zin in pasta :o
pi_89669147
Buitenlucht doet het hier super. Ik heb wel eens Leyla flink ingepakt in de buggy, lekker lopen, daarna de slaapkamer opgereden en de buitendeur opengezet, deur dicht en slapen maar.
pi_89669227
Mijn ene kat is een nieuwsgierige lomperik en die wil overal bij zijn. Bij voeden op bed gaat hij aan haar hoofd likken en in de kraamweek deed hij een sprong naar het bedje, toen kon ik hem er nog snel uitgooien. En toen kocht man een waterpistool voor mij om hem weg te jagen :D Hielp wel. Ik kon namelijk niet zo snel van mijn bed af.

Noa ik bedoelde niet dat jij dat zou doen hoor, is maar om aan te geven dat doorslapen niet te forceren is :) En wie weet wat een iets vollere fles doet, en wil ze het niet dan geeft ze dan ook wel zelf aan toch? 2 uur slapen overdag heeft Amy nooit gehaald, daar ben ik al blij met 3 kwartier ;)

Ik wil met Amy in de doek (hop tye) naar buiten maar heb geen draagjas. Moet ik onder mijn jas knopen en dan jas los, Amy met berenpakje of over mijn jas heen? Lijkt mij alleen zo schuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')