Ken je die website met autocorrectie's van I-phones? Te hilarisch voor woorden!quote:
Nou dat snap ik dus ook niet.. als de directeur van mijn kdv zou melden dat er een 'slaapfeestje' of wat dan ook buiten het KDV zou zijn, dan gaat mijn kind daar niet heen. Mijn kind is daar, op de opvang (dus ook die locatie) voor de opvang. Niet om thuis bij wie dan ook iets te doen..quote:Op woensdag 15 december 2010 00:39 schreef Troeta het volgende:
Ik snap echt niet dat ouders hun kinderen naar een slaapfeestje laten gaan van medewerkers/directeuren van een KDV.
Dit soort dingen zijn toch al een tijdje not done?
Link!?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Ken je die website met autocorrectie's van I-phones? Te hilarisch voor woorden!
Nu moet ik zeker ook nog iets on-topic bedenken? Hm, Nathan is wakker en wil eten.
Nou ja gevaarlijker, als ze het krijgt dan speelt hier waarschijnlijk hetzelfde scenario zich af. Gelukkig overlijden er weinig kindje aan het virus , maar er komen er wel een hoop op de ic te liggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:27 schreef Silmarwen het volgende:
Ja ticoo kan ik me voorstellen voor haar is het nog
gevaarlijker. Jasmin lijkt over het hoogte punt heen en begint weer te drinken. Ze heeft nog wel zuurstof nodig.
Zelfs dat afscheidskamp vind ik niet zo noodzakelijk.. Ook zonder dit verhaal had ik zeker nee gezegd. Dan maar de flauwe moeder zijn maar mijn alarmbellen gaan bij zulke situaties rinkelen....quote:Op woensdag 15 december 2010 11:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik dacht hetzelfde over het slaapfeest hoor, totdat ik de nuance ergens las.
Blijkt te gaan om een soort van 'afscheidsavondje' voor de kinderen die het KDV gaan verlaten als ze 4 zijn, dan werden er in een ruimte een hoop matrassen gelegd waar ze dan met z'n allen een soort van pyamafeest hadden. De leiding was er dus gewoon bij he... (daarvan was op dat moment niet bekend dat ze niet betrouwbaar waren) Ik weet dus niet of ik zo strikt 'nee' gezegd zou hebben als 't als een soort van 'afscheidskamp' verpakt geweest zou zijn.
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:52 schreef Solagratia het volgende:
http://damnyouautocorrect.com/
Ik lees hem alleen als ik alleen thuis ben, anders vraag J. steeds waarom ik moet lachen
Wat een mooie kat Orea, leuk is dat om te zien dat ze aandacht krijgen voor elkaar he?
J. heeft een foto op zijn telefoon uit de kraamweek. Dan staat de wieg tegen ons bed en en onze kat ligt op bed met zijn koppie op de rand van de wieg, zo keek hij naar Amy.
Een eenmalig slaapfeestje ter afsluiting van een periode van 4 jaar met volwassenen erbij die al vier jaar lang goed voor je kind zorgen? (want; je weet nog niet van het misbruik) Ik weet nog niet of ik dan 'nee' gezegd zou hebben hoor... Mijn alarmbellen gaan daar niet bij voorbaat van rinkelen, je weet de situatie niet. Anders hadden vast niet zoveel ouders hun kind toegestaan om er bij te zijn...quote:Op woensdag 15 december 2010 11:11 schreef Orea het volgende:
[..]
Zelfs dat afscheidskamp vind ik niet zo noodzakelijk.. Ook zonder dit verhaal had ik zeker nee gezegd. Dan maar de flauwe moeder zijn maar mijn alarmbellen gaan bij zulke situaties rinkelen....
Zoals gezegd ging het mij om de situatie. 'zomaar' bij het KDV logeren vind ik ook onzin. Maar als het om een happening gaat ter afsluiting van 4jr KDV onder begeleiding van de mensen die ik al 4jr lang een paar dagen per week m'n kind toevertrouw denk ik niet dat ik nee zou zeggen. Nu is Willem pas 4 maanden ipv 4 jaar natuurlijk, maar dat is hoe ik er waarschijnlijk op zou reageren.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
wat tico zegt dus
nou ja bij opa en oma voor de gezelligheid, prima maar bij kdv vind k niet nodig. kind heeft er m i ook niet veel aan.
k zou mn kind van 4/5 ook niet met de scouting mee laten gaan (afgezien t feit dat ie daar niet eens op mag van mij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |