abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:28:32 #51
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89922368
Hij slaapt nu in het grote bed (uiteraard, dat vind meneer wel goed :') ). Je hebt eerder verteld dat dat bij Jen het geval was, daarom laat ik hem vaak wel pruttelen (of soms zelfs huilen) maar als hij 10 minuten ligt te spelen en hij vervolgens overdwars zonder deken in zn wieg ligt terwijl hij wel moe is dan geef ik het op een gegeven moment echt wel op. Nou ja, hij slaapt nu, niet op de plek waar hij hoort -O- maar hij slaapt in ieder geval even.
Misschien moet ik hem toch wel overdag gaan inbinden voor zn slaapjes ;( . Ik zou nu dus eigenlijk bezig moeten zijn met afbouwen, het is zo stressvol! Als hij 's nachts/'s ochtends vroeg is geweest voor voeding en ik bind hem minder strak in is hij binnen no time wakker omdat hij zichzelf wakker heeft gewurmd en gewreven. Hoe moet ik dit toch afbouwen? Zul je zien dat ze dan straks in januari gaan zitten zeuren bij het cb dat hij dan nog steeds ingebonden slaapt.
pi_89922712
Maar misschien moet je het 'moeten' en 'frustrerende' gedeelte even loslaten. Want dat voelt hij ook aan. Gewoon even go with the flow, wallen voor lief nemen.

Hier is het ook, als ik haar op bed leg komt ze er niet uit voor ze geslapen heeft. Als ze echt overstuur raakt dan haal ik haar er even uit, maar in haar kamer. Even troosten en weer erin. Als je het binnen 10 minuten opgeeft dan gaat hij dat op een gegeven moment wel doorkrijgen. Tis even lastig, maar je plukt er later de vruchten van ipv dat je het je laat leiden.

Het is een baby en die wisselen nog al snel. Leia sliep een tijdje heerlijk 's nachts! Kwam maar 1 keer per nacht en ineens komt ze meer. Dat is nu eenmaal zo en ik probeer het te accepteren. En daardoor is het makkelijker. Frustratie heb ik niks aan en Leia ook niet. Die doet het niet om mij te jennen.
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:54:37 #53
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89923353
Pessie, Ylana slaapt óók ELK SLAAPJE ingebakerd, zonder lukt het haar zelden. Het cb heeft eer vanmorgen niet eens naar gevraagd. Als hij met bakeren wel slaapt zou ik (en dóe ik dus ook) gewoon voorlopig blijven bakeren. Ze moet ook elke keer even huilen voor ze in slaap valt. Ik vind het vreselijk om te horen, maar het hoort dus blijkbaar bij haar. Het was 3 minuutjes, op het moment slaapt ze pas met 8-10 minuten brullen.
En als ik haar oppak met moe-signalen gaat ze ook lopen keten en geinen maar dan heeft madammetje pech, moe-signalen=slapen.
Na 10 minuten ga ik kijken, even troosten, soms wordt ze daar nog bozer van, even oppakken en knuffelen en dan weer terug haar wiegje in.
Succes!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:56:07 #54
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89923406
Oja, de jongste van Vicky was een maand of 10 toen ze nog gebakerd ging slapen (Vicky correct me if i'm wrong!)
Ylana
pi_89926685
Ik zou hem dan maar gewoon inbakeren Pessie. Als hij daar behoefte aan heeft dan mag dat toch? Slapen is erg nodig voor die kleintjes en heel de dag niet slapen is niet alleen voor hem vermoeiend. Op zijn zestiende zal hij vast wel zonder inbakeren gaan slapen ;) Flauw, maar voor nu zit daar toch geen gevaar in? Of wel?

In het kader van oppervlakkig: Amy past bijna mijn haar favo tuinbroekje niet meer! Ah zo jammer. Hij is van de H&M maar ze hebben hem alleen nog met Hello Kity erop en daar houd ik Amy niet van. Amy heeft al een uitgesproken smaak, wanneer ze een kledingstuk niet mooi vindt, spuugt ze hem gewoon onder :Y) en ik maar denken aan reflux. En oppervlakkig 2: ik pas weer in mijn broeken van voor de zwangerschap. Had de hoop al opgegeven.
pi_89927512
Wow, goed zeg Sola!! _O_ en balen van dat tuinbroekje ;) op marktplaats (of hier V&A) geen meer te krijgen in komende maat? (of kan Hello Kitty er niet afgesloopt worden? :P)
  dinsdag 14 december 2010 @ 19:01:34 #57
259886 pessie
pi_89928245
Sola wow!

En jammer van dat tuinbroekje. Marktplaats is inderdaad te proberen, haal er zelf ook vaak leuke dingen van af! Laatst nog een mexx jasje, nou, alles van mexx valt klein, behalve de jasjes! Denk dat et in Februari wel past.

Ik ga morgen wel weer kijken naar zn slaapgedrag. Hij kan ook een sprong hebben. Hij ging een uur lang krijsen
pi_89929024
Niet elk kindje is hetzelfde. Pessie als hij wel slaapt in het grote bed, laat hem dan toch daar slapen? Ik heb daar nooit een probleem van gemaakt. Goed 3 jaar later slaapt madam nog steeds in het grote bed.

Er is ook wel een verschil tussen laten huilen en huilen. Mopperen en piepen. Dan heeft ze pech. Ook als ze moe is, en dat geeft leyla heel duidelijk aan dan mag ze zelfs even huilen. Als ik ga kijken wordt ze nog bozer dus ik sta dan bij de deur om even te kijken of het allemaal goed gaat. Maar ik heb nog niet meegemaakt dat ze langer dan 5 minuten ligt te protesteren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89930411
Is dat wakker wrijven zo erg dan vraag ik me af?
Mex doet dat ook,maar het leek mij gewoon een manier van wakker worden...
pi_89930547
Hoe bedoel je wakker wrijven Troeta?

Ik heb net op marktplaats gekeken, maar nog niet het des betreffende tuinbroekje gevonden. Ik geef niet op! ;)
pi_89930886
Waar pessie het over heeft, ivm inbakeren.
En laat je hem een uur lang in zijn bed krijsen, ik zou dat niet kunnen hoor,dan wieg ik hem wel in slaap, of blijft ie gewoon nog even wakker tot ie wel in slaap valt.
Zou hier ook niet eens kunnen ivm de buren.
pi_89930967
Ik baker niet meer in omdat ze dan te goed slaapt. Dan gaat ze voedingen overslaan.
pi_89931122
Ik woon ook in een appartement. En jen kan ook behoorlijk bont maken. Niet huilen maar echt gillen. Sorry buren, maar ik haal jen echt niet uit bed bij zo'n bui.
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:00:07 #64
259886 pessie
pi_89933867
Hij was ongelukkig denk ik, hij ging echt krijsen en ik weet nog steeds niet wat er was. Leek wel een huiluurtje maar kan me niet herinneren dat we dit eerder gehad hebben. Heb hem wel uit bed gehaald. Maar zoals ik zei, ik kijk morgen wel weer verder. Misschien is het wel een sprongetje, hij heeft ook heel vaak gedronken vandaag.

Ik woon ook in een appartement. De bovenbuurman woont tijdelijk bij zn ouders ivm ziekte en we wonen op de eerste verdieping en hebben dus geen onderburen.

Sola jammer dat je het nog niet gevonden hebt, gewoon regelmatig kijken!
Ik laat me altijd verleiden door marktplaats, ik vind zelf echt superleuke kleertjes, en nu heb ik een tripp trapp naast me staan incl beugel en leertje voor 50 euro's :+ en hij ziet er nog goed uit. Ik hou van marktplaats O+
pi_89934453
Floris heeft t soms ook gewoon nodig om even te huilen voor hij gaat slapen. Vaak is t mopperen, soms echt huilen. Is ook niet langer dan 5 a 10 minuten. Maar als k naar m toe ga wordt ie alleen maar wakkerder, lijkt me ook niet de bedoeling :)
Enige moment van de dag dat ie echt niet gaat slapen is vanaf 4 uur..Om de 1 of andere duistere reden. Vandaag bij mn vader bleef ie ook wakker, terwijl hij wel moe is..
pi_89934482
Misschien voelde hoon zich inderdaad gewoon niet lekker pessie, kan toch?
pi_89934512
Autocorrectie ...
pi_89934665
Floris heeft vannacht zelfs een half uur bij me gelegen :P Ik hoopte dat ie ging slapen, maar helaas :D Hij vond t vooral gezellig :')
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:52:57 #69
259886 pessie
pi_89936781
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:12 schreef Ticootje het volgende:
Autocorrectie ...
Ken je die website met autocorrectie's van I-phones? Te hilarisch voor woorden!

Nu moet ik zeker ook nog iets on-topic bedenken? Hm, Nathan is wakker en wil eten.
pi_89936864
Leyla is niet wakker te krijgen een heeft geslaapdronken.

Ja die iPhone pagina is echt hilarisch.
pi_89945097
Klinkt wel als een sprongetje pessie en anders,nouja, iedereen heeft wel eens zijn dag niet!

Ik snap echt niet dat ouders hun kinderen naar een slaapfeestje laten gaan van medewerkers/directeuren van een KDV.
Dit soort dingen zijn toch al een tijdje not done?
  woensdag 15 december 2010 @ 07:00:57 #72
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89946649
Maandag op dinsdag bleef Jasmin maar huilen en vertikte ze het om te drinken. Maandag zelf sliep ze ook al veel en dronk ze nog minder dan normaal. Ze werd gewoon niet meer wakker na die nacht en bleefmaar huilen in haar slaap, ook flessen weigerde ze. Dokter gebeld en we moesten meteen langskomen. Bij de dokter zijn we direct doorgestuurd naar de kinderafdeling en daar is Jas opgenomen. Ze heeft het RS-virus en is goed ziek. Vochtinfuus, sonde, zuurstof en paracetamol tegen de pijn. Af en toe stopte ze zelfs met ademen, en tijdens het drinken gebeurde dat nog vaker. Ze lijkt wel op de piek te zijn, want gisteravond dronk ze zelf 60cc uit een flesje om vervolgens 30cc eruit te gooien, en haar zuurstof is van 100 naar 50% gegaan.

We zijn ons helemaal naar geschrokken. We hebben allemaal het virus trouwens, Yade is net weer beter na een week van 40 graden koorts. Vandaar dat ik amper heb gepost de laatste tijd en niet bijgelezen ben nog.

[ Bericht 4% gewijzigd door Silmarwen op 15-12-2010 07:17:21 ]
  woensdag 15 december 2010 @ 08:54:40 #73
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89947546
Syl wat een schrik! Beterschapvoor jullie allemaal. Ik hoop dat Jasmin snel opknapt en weer mee naar huis kan :*
Ylana
pi_89947654
Zo, Silmaren dat lijkt me zeker schrikken! Beterschap voor Jasmin! Hopelijk mag ze snel weer naar huis!.
pi_89948405
Schrikken joh Sil!

RS ben ik wel een beetje bang voor... Ze krijgt er wel prikken tegen om iets beter beschermt te zijn...
  woensdag 15 december 2010 @ 10:14:12 #76
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89949275
Jee Sil, dat is inderdaad flink schrikken! Hopelijk gaat het snel wat beter...

Hier is Willem de laatste tijd ook wat vaker wakker 's nachts, heb een beetje het idee dat hij het niet meer een hele nacht redt op z'n normale flessen. Morgen naar het CB, dan maar eens navragen wat we kunnen doen. Hij zit inmiddels trouwens in maatje 68, maat 62 heeft hij bijna overgeslagen, zo snel ging hij er doorheen. En dan te bedenken dat ik daar echt heel veel voorraad in had :') Gelukkig bijna allemaal 'krijgertjes' anders was het echt goed lullig geweest...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 15 december 2010 @ 10:27:08 #77
54772 Silmarwen
pi_89949547
Ja ticoo kan ik me voorstellen voor haar is het nog
gevaarlijker. Jasmin lijkt over het hoogte punt heen en begint weer te drinken. Ze heeft nog wel zuurstof nodig.
pi_89949550
Heftig Sil! Beterschap, hopelijk is ze er snel bovenop..

Wow Flugel!! Inderdaad, bijna zonde.. Zal je zien dat ie waarschijnlijk wel langer in 68 blijft? Ik had verwacht dat mijn muppet allang in 68 zou zitten, maar ze verzuipt er echt nog in :o

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:39 schreef Troeta het volgende:

Ik snap echt niet dat ouders hun kinderen naar een slaapfeestje laten gaan van medewerkers/directeuren van een KDV.
Dit soort dingen zijn toch al een tijdje not done?
Nou dat snap ik dus ook niet.. als de directeur van mijn kdv zou melden dat er een 'slaapfeestje' of wat dan ook buiten het KDV zou zijn, dan gaat mijn kind daar niet heen. Mijn kind is daar, op de opvang (dus ook die locatie) voor de opvang. Niet om thuis bij wie dan ook iets te doen..

Ik had overigens letterlijk een hele goedemorgen :') Leia lekker gebadderd en gedaan, pak de haarlotion, gooi het op mijn hand... had ik alleen ipv het klepje open, gewoon de dop eraf gedraaid :') _O- hele vloer onder de haarlotion.. meuren nu naar zwitsal joh! Maar er staat goedemorgen op dus ik kreeg gewoon een extreme goedemorgen :D (moet je Orea voor heten, voor zulke akties)
pi_89949717
Mijn kind begint de katten te ontdekken (echt volgen, en naar ze kijken vol verbazing: die knuffel beweegt :o) en de durfal van het stel durft ook steeds dichter bij mijn kind te komen :D

Wie is er groter, Leia of de kat? :+

O+
pi_89949726
Haha Orea, dat is echt zo'n :|W moment. Mijn man kan daar ook wel wat van hoor ;) Is het nu niet glad op de vloer? Of kreeg je het goed weg? Dat pakje op de foto in fototopic was Amy's eerste pakje. Als ik dat pakje zie word ik altijd een beetje week. Het pakje had ik op zaterdag nog gehaald, want ik wilde een roze eerste pakje ipv neutraal en zondags kreeg ik wat weeen, 's nachts zette het door en de maandag kon ze het aan O+

Flugel, zit Willem alweer in maat 68? :o Wat een flinke knul zeg O+ Inderdaad wel balen als je bijna geen maat 62 hebt kunnen aandoen. Maar ja, dat bedenk je ook niet van te voren.
  woensdag 15 december 2010 @ 10:34:55 #81
54772 Silmarwen
pi_89949750
Snap die ouders ook niet. Als ik zou horen van zon slaapfeest zou ik zelfs al kijken naar een ander kdv. Wat hebben zulkecjonge kinderen daar nou te zoeken?
  woensdag 15 december 2010 @ 10:37:56 #82
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_89949830
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:52 schreef pessie het volgende:

[..]

Ken je die website met autocorrectie's van I-phones? Te hilarisch voor woorden!

Nu moet ik zeker ook nog iets on-topic bedenken? Hm, Nathan is wakker en wil eten.
Link!? :P
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_89950241
http://damnyouautocorrect.com/

Ik lees hem alleen als ik alleen thuis ben, anders vraag J. steeds waarom ik moet lachen :P

Wat een mooie kat Orea, leuk is dat om te zien dat ze aandacht krijgen voor elkaar he?
J. heeft een foto op zijn telefoon uit de kraamweek. Dan staat de wieg tegen ons bed en en onze kat ligt op bed met zijn koppie op de rand van de wieg, zo keek hij naar Amy.
pi_89950391
Deze kat stond inderdaad vlak na haar geboorte rechtop tegen de box, met een soort paniekerige blik van haar naar ons te kijken.. Zo van: help! Het beweegt :o :D

Alleen het deed Leia allemaal nog niks.. Maar nu begint ze ze echt te volgen als ze langs lopen :) echt heel leuk! :Y ik vermoed dat deze en onze langharige straks aan haar voeteneind liggen :D
pi_89950675
quote:
Op woensdag 15 december 2010 10:27 schreef Silmarwen het volgende:
Ja ticoo kan ik me voorstellen voor haar is het nog
gevaarlijker. Jasmin lijkt over het hoogte punt heen en begint weer te drinken. Ze heeft nog wel zuurstof nodig.
Nou ja gevaarlijker, als ze het krijgt dan speelt hier waarschijnlijk hetzelfde scenario zich af. Gelukkig overlijden er weinig kindje aan het virus , maar er komen er wel een hoop op de ic te liggen.
  woensdag 15 december 2010 @ 11:06:33 #86
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89950679
Ik dacht hetzelfde over het slaapfeest hoor, totdat ik de nuance ergens las.

Blijkt te gaan om een soort van 'afscheidsavondje' voor de kinderen die het KDV gaan verlaten als ze 4 zijn, dan werden er in een ruimte een hoop matrassen gelegd waar ze dan met z'n allen een soort van pyamafeest hadden. De leiding was er dus gewoon bij he... (daarvan was op dat moment niet bekend dat ze niet betrouwbaar waren) Ik weet dus niet of ik zo strikt 'nee' gezegd zou hebben als 't als een soort van 'afscheidskamp' verpakt geweest zou zijn.

Oh Leia met poes O+

@Sola en Orea, hij leek in eerste instantie vooral met de benen wat achter te blijven, maar ineens is hij flink in de lengte geschoten. Ik had een broekje maat 74 gekregen laatst en Martijn had dat aangedaan omdat ie het zag liggen. Dat paste dus ook al gewoon... :o

De mouwen zijn nu vaak ietwat te lang, maar dat zal vast ook niet lang meer duren...

@Sil, fijn dat het alweer wat beter gaat...
pi_89950728
Oh banieren had ik geen truitjes meer in de la liggen voor leyla. Ik moet nodig vouwen zeg maar. Dus ik heb maar ff de doos met 68 gepakt en ze heeft vandaag gewoon kleding maat 68 aan, zonder dat het heel groot is ofzo. Ik ga de rest van de truitjes dus ook maar alvast in de kast leggen.
pi_89950827
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik dacht hetzelfde over het slaapfeest hoor, totdat ik de nuance ergens las.

Blijkt te gaan om een soort van 'afscheidsavondje' voor de kinderen die het KDV gaan verlaten als ze 4 zijn, dan werden er in een ruimte een hoop matrassen gelegd waar ze dan met z'n allen een soort van pyamafeest hadden. De leiding was er dus gewoon bij he... (daarvan was op dat moment niet bekend dat ze niet betrouwbaar waren) Ik weet dus niet of ik zo strikt 'nee' gezegd zou hebben als 't als een soort van 'afscheidskamp' verpakt geweest zou zijn.

Zelfs dat afscheidskamp vind ik niet zo noodzakelijk.. Ook zonder dit verhaal had ik zeker nee gezegd. Dan maar de flauwe moeder zijn maar mijn alarmbellen gaan bij zulke situaties rinkelen....

en Leia past ook al wel shirtjes maat 74 hier en daar! :o zijn alleen de mouwen nog erg lang :D
pi_89950836
Wow wat is Willem groot dan zeg :o
Floris zit nu in een combo 62/68. Vandaag heeft ie wel allemaal 68 aan, maar 62 past ook nog wel t 1 en ander van.
Zijn shirt is wel iets te groot nog, mja beter dan te klein ;)
pi_89951940
Oh en zie SC, ik stem tegen poep in de nacht. Ik ben zo gaar!!
pi_89952014
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:52 schreef Solagratia het volgende:
http://damnyouautocorrect.com/

Ik lees hem alleen als ik alleen thuis ben, anders vraag J. steeds waarom ik moet lachen :P

Wat een mooie kat Orea, leuk is dat om te zien dat ze aandacht krijgen voor elkaar he?
J. heeft een foto op zijn telefoon uit de kraamweek. Dan staat de wieg tegen ons bed en en onze kat ligt op bed met zijn koppie op de rand van de wieg, zo keek hij naar Amy.
  woensdag 15 december 2010 @ 13:42:35 #92
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89955933
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:11 schreef Orea het volgende:

[..]

Zelfs dat afscheidskamp vind ik niet zo noodzakelijk.. Ook zonder dit verhaal had ik zeker nee gezegd. Dan maar de flauwe moeder zijn maar mijn alarmbellen gaan bij zulke situaties rinkelen....
Een eenmalig slaapfeestje ter afsluiting van een periode van 4 jaar met volwassenen erbij die al vier jaar lang goed voor je kind zorgen? (want; je weet nog niet van het misbruik) Ik weet nog niet of ik dan 'nee' gezegd zou hebben hoor... Mijn alarmbellen gaan daar niet bij voorbaat van rinkelen, je weet de situatie niet. Anders hadden vast niet zoveel ouders hun kind toegestaan om er bij te zijn... ;) Kinderen gaan ook vanaf een jaar of 4/5 mee met scoutingkamp bijvoorbeeld, daar rinkelen m'n bellen ook niet van...

Vind wel dat we goeie groeiers hebben met z'n allen hoor!!
pi_89956080
Jennifer heeft haar hele leven pas 2x gelogeerd. Nu vraagt ze wel steeds of ze bij oma boven mag slapen, maar omdat ze niet doorslaapt doen ze dat dus niet voor de gezelligheid. Maar ik vind logeerpartijtjes helemaal niet nodig als ze zo jong zijn als het niet noodzakelijk is.
  woensdag 15 december 2010 @ 13:51:29 #94
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89956289
Willem heeft inmiddels al 2 keer gelogeerd, waarvan 1 keer een heel weekend. In januari gaat ie 4 dagen logeren als wij met vrienden een reisje Londen gaan doen. Gaat eigenlijk heel erg goed en Willem vind het fantastisch met de meiden van m'n broer.

En zelf vonden we het ook lekker met z'n tweetjes eerlijk gezegd...
pi_89956310
wat tico zegt dus
nou ja bij opa en oma voor de gezelligheid, prima maar bij kdv vind k niet nodig. kind heeft er m i ook niet veel aan.
k zou mn kind van 4/5 ook niet met de scouting mee laten gaan (afgezien t feit dat ie daar niet eens op mag van mij)
  woensdag 15 december 2010 @ 13:59:32 #96
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89956641
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
wat tico zegt dus
nou ja bij opa en oma voor de gezelligheid, prima maar bij kdv vind k niet nodig. kind heeft er m i ook niet veel aan.
k zou mn kind van 4/5 ook niet met de scouting mee laten gaan (afgezien t feit dat ie daar niet eens op mag van mij)
Zoals gezegd ging het mij om de situatie. 'zomaar' bij het KDV logeren vind ik ook onzin. Maar als het om een happening gaat ter afsluiting van 4jr KDV onder begeleiding van de mensen die ik al 4jr lang een paar dagen per week m'n kind toevertrouw denk ik niet dat ik nee zou zeggen. Nu is Willem pas 4 maanden ipv 4 jaar natuurlijk, maar dat is hoe ik er waarschijnlijk op zou reageren.

En scouting was een voorbeeld, ik ben er niet van eerlijk gezegd. Als Willem echter aangeeft dat het hem wel heel gaaf zou lijken zou ik het zeker overwegen om hem ervoor op te geven... Maar dat geldt ook voor voetbal of eventueel ballet...
pi_89957073
Ik wil helemaal nog niet dat Elise gaat logeren. :o :N :@ Moet bij mij blijven.

Oh en ik schoot zo in de lach van DYAC dat E schrok, me verbijsterd aankeek en begon te huilen :')
pi_89957252
Met zn 2en weg... Ja hebben we 1x geprobeerd en ik bleef maar dat Jen net zo goed mee had kunnen gaan en dat er makkelijk een kinderbed op de hotelkamer kon staan. Ik vond het gewoon echt niet leuk.

Misschien ben ik er nu wat meer aan toe om ff met zn 2en te zijn.
  woensdag 15 december 2010 @ 14:26:06 #99
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89957731
Wij hebben bewust gekozen om weekendjes weg en avondjes uit te plannen met z'n tweetjes. Puur omdat we in onze omgeving zo vaak verhalen hoorden van stellen die uit elkaar groeiden toen de kinderen klein waren omdat ze, naar eigen zeggen, niet aan elkaar toekwamen.

We genieten er wel allebei van moet ik eerlijk toegeven... Wij hebben de behoefte ook best wel sterk om af en toe met z'n tweetjes te zijn.
pi_89959523
Ik vind het ook fijn om af en toe met z'n tweeën te zijn, maar we hebben aan de avonden tot nu op zich wel genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')