SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral die laatste week is het nog verdubbeld ofzoLeia was het waard hoor, daar niet van
zelfs dwars door mijn tattoo lopen strepen
![]()
volgens mij was jouw buik groter dan de mijnequote:Op maandag 13 december 2010 16:45 schreef pessie het volgende:
Een 5-pondertje heeft wel voordelen, heb 3 striae-tjes in het verlengde van mn blindedarmoperatie litteken. Orea, das inderdaad een streepjescode, je kunt ze ook nog zwart tatoeëren, voor het effect zeg maar
Had ik dat nou maar ook!quote:Op maandag 13 december 2010 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ach, normaal kunnen dat soort dingen me wel schelen, maar op vakantie dan weer niet
Niemand die me kentAls k op t strand lig met mn ogen dicht verbeeld k me dat niemand mij ziet omdat ik ze ook niet zie
Terwijl ik wel altijd op andere mensen let *lol*
Dat is dan toch wel balen zo op het einde, net als je denkt dat je het zonder gaat redden. Maar twee is aan de andere kant ook weer heel bescheiden, toch?quote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef Ticootje het volgende:
De laatste week heb ik 2 strepen op m'n buik gekregen. Al mevrouw gewoon optijd was geweest had ik geen strepen gehad.
Lekker hoor. Ik ben al wel een kilootje of 23 afgevallen sinds mijn bevalling (kind en vruchtwater niet meegerekend uiteraard, wel nog een 6/7 kilo aan vocht, schatting). Maar bikiniproof gaat het nooit meer wordenquote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef Ticootje het volgende:
Oh ja, ik ben nog wel bikiniproof. Alleen m'n buikje nu nog strak.
Er is niets mis met mijn haar hoorquote:
Zal best wel meevallen, Son. Ik ga ook voor de tankini hoor. Ik voel me echt een oma in een badpak.quote:Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
ach bikiniproof was ik al jaren niet meer
strepen had ik ook al haha, maar vind badpakken zo vreselijk
zo ben je een hoop afgevallen zeg djenneke!
ik moet ook weer wat meer op mn eten gaan letten haha. Zwanger zijn was beter voor mn lijn
quote:Op maandag 13 december 2010 21:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
nou ik was in t begin wel misselijk (nou ja oke, met precies 40 weken kotste ik ook nog, t was niet heel ernstig hoor, maar tis wel de hele zwangerschap geweest). Maar k had ook gewoon weinig eetlust.
Ik heb tijdens mn werk geleefd op droog broodbeleg verdroeg ik niet..
Een week na mn bevalling was ik 10 kilo lichter(dan op t eind vd zwangerschap, 6kg minder dan voor de zwangerschap, maar dat zit er dus weer bij
)
Zo, dan al!quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Orea het volgende:
[..]
Nee die mag mijn dochter aan. Tot haar 65e. Dan mag ze de mannen-markt op.
quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Orea het volgende:
[..]
Nee die mag mijn dochter aan. Tot haar 65e. Dan mag ze de mannen-markt op.
Ah, joh, alles op zijn tijd toch!? Ik was ook van de eetlust dus. Maar ik heb geen borstvoeding gegeven. Maar alle suikers uit mijn eetpatroon geschrapt, samen met heel veel koolhydraten, en juist veel eiwitten. Werkt goed tot nog toe. Mocht je tegen die tijd dat je er klaar voor bent willen, dan ben je welkom in het dieet of slank topicquote:Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef Orea het volgende:
Wow Djenneke! Goed zeg (van die kilo's!) Hier zitten er nog een kilo of 10 van de zwangerschap aan en ik wilde er sowieso nog een stuk of 5 kwijt. 15 dus. En het gaat er momenteel niet af.. Ik hoor bij het % dat niet afvalt onder borstvoedingmaargoed, om daarvoor nou te stoppen..
Tis maar even niet anders. Komt hopelijk nog en anders wel als ik een keer gestopt ben.
Ik ben overigens geen seconde misselijk geweest in de zwangerschap. Inderdaad had ik ineens een eetlust.. Eet zelfs mijn vent eruit (en dat zegt wat!) terwijl ik vroeger al vol zat als ik alleen maar naar mijn eten keek..
quote:Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris blijft voor altijd bij mij wonen
dat heeft ie me verteld
quote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef Orea het volgende:
Hardnekkig op 70 zegt ze danik blijf hangen op 80
Op 62 zie ik eruit alsof ik jaren niet gegeten heb, maar 65 is mijn streven en prima.
Leuke typo Djennekeik zag hem voor de edit
Son, praat jouw kind nu óók alwat kan ie niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |