abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89869113
Leyla slaapt in dr nestje, daar kan ik niets aanhangen. Ik leg dr popje altijd al aan de niet voorkeurskant, amar dan is mevrouw ook eigenwijs en pakt het popje en kloot net zo lang aan tot het popje ligt waar ze wilt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 13 december 2010 @ 12:40:21 #252
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89869790
Leyla eigenwijs meisje, frustrerend maar ook wel weer lief.

Ik kolf op een dag zo'n 70cc en dat krijgt Nathan na de avondvoeding, ik ga woensdag wegen, dan zie ik wel of dit genoeg effect heeft. Zn luiers zijn mooi geel (poep) dus denk het wel.

Zonder tepelhoed gaat voeden echt snel zeg! Vaak maar 20 minuten! /gisteren een TH loze daG gehad! Vanochtend wel weer, was zo gestuwd dat platdrukken onvoldoende hielp.
pi_89870274
Ik trof mijn stinkerd net helemaal bovenin haar bedje aan :D breed glimlachend.. overdag dus ook maar een slaapzak aan gaan doen haha!

Tico, kun je het dan niet mixen met wat melk uit de vriezer?
pi_89870653
pessie, fijn dat t zo goed gaat zonder tepelhoed!!

Leia moet toch ook zien hoe de bovenkant van dr bed eruit ziet :P
Floris heb ik nog nooit aangetroffen bovenin bed :)
nou ja 2 keer, maar toen lag ie met zn voeten aan de bovenkant en op zn buik :D Was 1 dag en daarna nooit meer meegemaakt :D
Wel vaak met alleen zn laken vast, trappelt ie zich bloot maar hij is wel zo slim zn laken vast te houden :')

ik ben een vakantie aan t uitzoeken, maar geen idee wat en waar :')
pi_89871192
Wil je ver weg? Vliegen of met de auto? Zon of sneeuw? :P

Echt, het is fijn om de vakantie al geboekt te hebben, maar nog een half jaar duurt zo lang ;(
Zal ik een afstreepkalender maken? :') :D
pi_89871387
Ja, een afstreepkalender dat je elke dag iets kan wegstrepen, of een mega adventkalender tot je vakantie :P Elke dag een chocolaatje of iets :P

Ik probeerde net Amy op haar zij te leggen zodat ik haar schaapje tegen de speen aan kon leggen, gelijk maar je tips in praktijk brengen Orea ;) Maar ze keek zo ongelukkig en ze vond het echt niet leuk, dus maar weer op haar rug gelegd. Het stomme is dat in de wieg we er hooguit 2,3 keer uit moesten en nu echt 8 keer of zo. Is die ledikant dan te groot voor haar? We hebben een hemeltje opgehangen zodat het al wat knusser wordt. Ik wil haar ook niet weer in de wieg leggen, want ze moet er toch aan wennen.

Oeh lekker op vakantie Sonnetje! Heb je geen voorkeuren voor iets? Ik moet ook vaak het laken uit Amy's handje pulken. Die houdt ze dan zo stevig vast :D

Fijn dat het voeden zo goed gaat zonder tepelhoed Pessie!

Dat van dat popje klinkt echt heel lief Tico O+ Hebben ze op het CB niets van een afplatting gezien of is het iets van de laatste dagen?
pi_89871558
ik zou t gewoon doen :)

nou tis voor de zomer, nou ja voorjaar :P
eind mei, begin juni
ik wil zon, zee, strand, R is daar niet zo vsn. handig joh. nja wil dus lekker weer. R wil geen frankrijk, italië, spanje ed. griekenland is ook niets aldus hem :D snap je de moeilijkheid :D
laatste keer dat we een vakantie gingen plannen zijn we uiteindelijk maar een huis gaan kopen :D
pi_89871847
Ja wij gaan begin juni O+ heerlijk!
Anders gewoon boeken joh! Dan kan ie niet anders... :D Wij gaan naar Turkije, boek je ook! Kunnen Floris en Leia mooi samen met dikke babybillen op het strand enzo :D
pi_89874571
Oeehh, het gaat over vakanties. Heerlijk! Wij vliegen al bijna naar Amerika. Ik heb wel tegen manlief gezegd dat we in september ook nog een weekje zon moeten doen om te relaxen ;) ben benieuwd of ie erin trapt!

een afstreepkalender klinkt goed Orea! Elke dag een chocolaatje eten tot aan de vakantie
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89874876
Ja dat wilde ik nog zeggen Barba, gewoon 11 dagen zonder je meisje :o begrijp het wel hoor, anders ben je heel de tijd met haar bezig, terwijl je ook veel wil zien als je zo'n reis maakt.. Maar ik zou het nog niet kunnen, denk ik :@

En neeeee jullie zijn slecht! Geen chocolade!! Ik wil in Juni wel in tankini kunnen (bikini kan ik met mijn opgelopen zwangerschapsstriae de rest van mijn leven wel vergeten :'))
pi_89874887
Amy is zo moe van die gebroken nachten. Ze ligt steeds in bed, maar doet hazeslaapjes van 20 minuten. Ik had haar er net uitgehaald en lekker in de box gelegd met een speen en een knuffel. Even rustig spelen, maar elke keer als je ook maar naar haar keek moest ze al huilen :D En toen trok ze ook nog per ongeluk een doekje op haar hoofd en het drama was compleet. Snel maar met een speen in de wieg gestopt en nu ligt ze met ogen dicht te mopperen omdat haar speen steeds uitvalt. Zo'n mopper dat ze er eigenlijk geen kracht meer voor heeft, maar toch wil mopperen O+
pi_89874959
Haha, dan doe je vitaminepillen, of is jouw weerstand nog wel in topconditie? ;)
Ook geen bikini meer voor mij, ik dacht trouwens dat die bruine streep over mijn buik nog weg zou gaan maar hij zit er nog in volle glorie.

11 dagen Amerika klinkt echt goed Barba, maar zonder je meisje, echt dapper ja! Maar wel logisch, want je bent anders inderdaad meer bezig met verzorgen dan dat je dingen kan doen.
pi_89875010
Mekkerende Amy O+ agos... Leia was net ook niet te genieten, en maar zeuren en maar miepen.. maar ze was net 45 minuten uit bed ofzo...

Ik leg haar toch in bed (even proberen) en tis alweer een uur stil :o

Die streep heeft even nodig om te verdwijnen, die zit hier ook nog ;) en mijn weerstand is nog wonderbaarlijk goed, zou het eraan liggen dat zowel dochter als moeder 's morgens Vitamine A/D druppels nemen? :P

Heb ook nog tig-duizend ijzerpillen liggen (niet zo netjes genomen na de bevalling, toch knap dat ik me weer redelijk voel na een HB van 4,3.. :@ ) dus die kan ik ook nog snoepen als het nodig is :D
pi_89875341
:D die ijzerpillen heb ik ook nog, had een HB van 5,9. Maar ik heb toen dat drankje gebruikt, floradix.

Ahh Leia lekker slapen, kom het Amy maar even voordoen.
  maandag 13 december 2010 @ 15:30:49 #265
259886 pessie
pi_89876096
Sola bij mij duurde het ook een tijd voordat die streep begon te vervagen, nu bijna niet meer te zien.

Wij gaan in de zomer naar Rome op vakantie!!!! Heerlijk kamperen aan het Bracciano meer!!! Heb er nu al zin in, lekker zwemmen zodra je de tent uitloopt tegen die tijd Nathan in Mei Tai en de Sint Pieter op. Oehhh kan niet wachten.

Zielig he vermoeide kindjes. Ik snap wat je bedoelt.

Oh, ik ga wel gewoo in bikini. Heb altijd al een buik(je) gehad maar als mensen mn buik niet willen zien moeten ze gewoon niet kijken. Manlief vind mij leuk in bikini dus tsja...
pi_89876184
Als men mijn buik ziet pakken ze me gelijk op om over het bliep apparaat te halen in de supermarkt zo'n erge streepjescode heb ik :')

Kan mijn vent leuk vinden maar ik moet mezelf er ook lekker bij voelen...
pi_89877274
haha orea :D die streepjescode
en turkije goed idee :D denk alleen dat er maar 2mensen zijn die dat leuk vinden :P

ik doe ook gewoon mn bikini aan in t zwembad, niemand die me kent :P
en een mooi lichaam had k toch al niet :P
pi_89877465
2 is de meerderheid toch? Ik zeg doen!

Enne, dit was nog niet eens op zijn ergst...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral die laatste week is het nog verdubbeld ofzo :') Leia was het waard hoor, daar niet van :) zelfs dwars door mijn tattoo lopen strepen :')
pi_89877986
Ik had altijd een superslank figuurtje (na X ook wel redelijk figuur) dus ik liep wel redelijk prettig in bikini.
En ik ben nu echt verminkt zo erg is het.. :') Maar ik loop lekker wel in bikini straks.
Lekker horror voor ze! :P
pi_89878249
orea op t laatst was je buik echt erg. met die uitslag.
en bij mezelf, mn strepen zijn pas gekomen na de bevalling..of iig sindsdien valt t me pas op..
  maandag 13 december 2010 @ 16:45:24 #271
259886 pessie
pi_89879196
Een 5-pondertje heeft wel voordelen ;) , heb 3 striae-tjes in het verlengde van mn blindedarmoperatie litteken. Orea, das inderdaad een streepjescode, je kunt ze ook nog zwart tatoeëren, voor het effect zeg maar ;)
pi_89881952
Bij mij ook Sonnetje, 2 weken na de bevalling, zaten ze daar, die 4 rode strepen...
De dag ervoor natuurlijk uitgebreid met iemand over gehad dat ik helemaal geen strepen had.
Ahja, vrees dat ik toch een te grote vetrol had voor een bikini, mijn navel is ook nog steeds zo'n groot gat.

Orea,jij had toch Hupp?? Krijg je dat nou met een volgende zwangerschap weer? Hoop het niet voor je..
pi_89882220
Puppp inderdaad ;) en de kans is heel erg klein dat ik dat een volgende keer weer krijg :) mijn buik zag er gelukkig niet zo erg uit als het plaatje onder deze link, maar als mijn zwangerschap voldragen was, of overtijd was gegaan (dus 4 weken langer zwanger) dan had het er zeker wel zo uitgezien.. :X
pi_89882636
oja, pupp,haha
Zowwww, die buik is erg, wat zal die gejeukt hebben
pi_89883020
quote:
Op maandag 13 december 2010 16:45 schreef pessie het volgende:
Een 5-pondertje heeft wel voordelen ;) , heb 3 striae-tjes in het verlengde van mn blindedarmoperatie litteken. Orea, das inderdaad een streepjescode, je kunt ze ook nog zwart tatoeëren, voor het effect zeg maar ;)
volgens mij was jouw buik groter dan de mijne ;)
pi_89885016
Pvoesss en Leandra welkom hier :W

Lieszdraaijer veel plezier in het grote babietjestopic, nog even en dan komen wij er ook aan. Wat een leuk verhaaltje heb je geschreven en wat een mooie meid zeg :)

Hier gelukkig geen streepbuik. Las over zonnebanken. Daar heb ik ook wel weer zin in, zat er vorig jaar natuurlijk niet in vanwege de zwangerschap.
Femke eet tegenwoordig in de ochtend fruit en begin van de avond groente. Alleen nog maar brocolli gehad, maar ze vindt het lekker :Y)
  maandag 13 december 2010 @ 20:00:11 #277
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_89887502
Ja, Siebe en ik gaan nu ook over naar het grote babytjes topic :Y
Toch is Siebe nog een klein, fijn kereltje... maar erg schattig om te zien (maar ja dat vindt iedere ouder natuurlijk).

Hartelijk bedankt voor alle verhalen (erg leuk om te lezen, al post ik niet dagelijks) en tips! En tot snel in het andere topic :W

En nu doe ik Siebe in badje :D
kloep kloep
  maandag 13 december 2010 @ 20:29:50 #278
259886 pessie
pi_89889300
Veel plezier in bad, en in het volgende topic natuurlijk!
pi_89890234
@allen die vertrekken: Misschien tot over een weekje of 2,5 :)

@alle vakantieplanners:
Ja, streepjescode. Die heb ik ook hoor! Mijn buik is ook nog best bol, maar dat schijnt bij keizersnedes toch vaker een stuk langer te duren.
En helemaal weg zal het wel niet gaan met die striae die ik heb meegekregen.

Zelf zie ik een bikini ook niet echt meer zitten. Respect voor wie het gewoonweg niets kan schelen. Ik wou dat ik dat ook kon!

Met ons meisje gaat het even wat minder, ze is ziekjes. Ze vind zichzelf ook heel sneu, dat is dan wel weer aandoenlijk (wat lijkt ze toch op haar papa, hahaha). Zodra je haar knuffelt verdwijnt het pruillipje weer even tijdelijk. Maar daarna komt hij weer terug. Dat is toch wel lastig als je gewend bent dat ze altijd lekker vrolijk is...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_89890421
Ach, normaal kunnen dat soort dingen me wel schelen, maar op vakantie dan weer niet :P
Niemand die me kent :P Als k op t strand lig met mn ogen dicht verbeeld k me dat niemand mij ziet omdat ik ze ook niet zie *) Terwijl ik wel altijd op andere mensen let *lol*
pi_89890510
De laatste week heb ik 2 strepen op m'n buik gekregen. Al mevrouw gewoon optijd was geweest had ik geen strepen gehad.
pi_89890736
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ach, normaal kunnen dat soort dingen me wel schelen, maar op vakantie dan weer niet :P
Niemand die me kent :P Als k op t strand lig met mn ogen dicht verbeeld k me dat niemand mij ziet omdat ik ze ook niet zie *) Terwijl ik wel altijd op andere mensen let *lol*
Had ik dat nou maar ook! ;)
Herkenbaar. Wij verzinnen hele verhalen over mensen op het strand. Wat ze doen, waarom ze dat doen. :D (we sporen niet helemaal).

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef Ticootje het volgende:
De laatste week heb ik 2 strepen op m'n buik gekregen. Al mevrouw gewoon optijd was geweest had ik geen strepen gehad.
Dat is dan toch wel balen zo op het einde, net als je denkt dat je het zonder gaat redden. Maar twee is aan de andere kant ook weer heel bescheiden, toch?
pi_89892151
Oh ja, ik ben nog wel bikiniproof. Alleen m'n buikje nu nog strak.
pi_89892402
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef Ticootje het volgende:
Oh ja, ik ben nog wel bikiniproof. Alleen m'n buikje nu nog strak.
Lekker hoor. Ik ben al wel een kilootje of 23 afgevallen sinds mijn bevalling (kind en vruchtwater niet meegerekend uiteraard, wel nog een 6/7 kilo aan vocht, schatting). Maar bikiniproof gaat het nooit meer worden :P
Ach, er is echt geen bikini of buik die kan tippen aan ons meissie :)
pi_89892511
ach bikiniproof was ik al jaren niet meer :')
strepen had ik ook al haha, maar vind badpakken zo vreselijk :')

zo ben je een hoop afgevallen zeg djenneke!
ik moet ook weer wat meer op mn eten gaan letten haha. Zwanger zijn was beter voor mn lijn :')
pi_89892710
Burkini dames!
pi_89892920
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef Ticootje het volgende:
Burkini dames!
Er is niets mis met mijn haar hoor :P

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
ach bikiniproof was ik al jaren niet meer :')
strepen had ik ook al haha, maar vind badpakken zo vreselijk :')

zo ben je een hoop afgevallen zeg djenneke!
ik moet ook weer wat meer op mn eten gaan letten haha. Zwanger zijn was beter voor mn lijn :')
Zal best wel meevallen, Son. Ik ga ook voor de tankini hoor. Ik voel me echt een oma in een badpak.

Was je zo misselijk dan tijdens de zwangerschap? Ik vrat me echt letterlijk bol :X
pi_89892930
das de oplossing O+
waar kan ik er 1 kopen?
pi_89893145
nou ik was in t begin wel misselijk (nou ja oke, met precies 40 weken kotste ik ook nog, t was niet heel ernstig hoor, maar tis wel de hele zwangerschap geweest). Maar k had ook gewoon weinig eetlust.
Ik heb tijdens mn werk geleefd op droog brood :') beleg verdroeg ik niet..
Een week na mn bevalling was ik 10 kilo lichter :D (dan op t eind vd zwangerschap, 6kg minder dan voor de zwangerschap, maar dat zit er dus weer bij ;()
pi_89893242
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
nou ik was in t begin wel misselijk (nou ja oke, met precies 40 weken kotste ik ook nog, t was niet heel ernstig hoor, maar tis wel de hele zwangerschap geweest). Maar k had ook gewoon weinig eetlust.
Ik heb tijdens mn werk geleefd op droog brood :') beleg verdroeg ik niet..
Een week na mn bevalling was ik 10 kilo lichter :D (dan op t eind vd zwangerschap, 6kg minder dan voor de zwangerschap, maar dat zit er dus weer bij ;()
:P komt vanzelf goed, als en wanneer jij dat wil ;)
Ik wist dat helemaal niet van je, toen we nog in het zwanger topic zaten... :o
pi_89893302
Wow Djenneke! Goed zeg (van die kilo's!) Hier zitten er nog een kilo of 10 van de zwangerschap aan en ik wilde er sowieso nog een stuk of 5 kwijt. 15 dus. En het gaat er momenteel niet af.. Ik hoor bij het % dat niet afvalt onder borstvoeding :') maargoed, om daarvoor nou te stoppen..

Tis maar even niet anders. Komt hopelijk nog en anders wel als ik een keer gestopt ben.

Ik ben overigens geen seconde misselijk geweest in de zwangerschap. Inderdaad had ik ineens een eetlust.. Eet zelfs mijn vent eruit (en dat zegt wat!) terwijl ik vroeger al vol zat als ik alleen maar naar mijn eten keek..
pi_89893363
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef Ticootje het volgende:
Burkini dames!
Nee die mag mijn dochter aan. Tot haar 65e. Dan mag ze de mannen-markt op.
pi_89893415
Ik val ook niets meer af hoor Orea, ik zit hardnekkig op 70. Ik wil er ook nog 10 af, dan is het weer voordat ik met hormonen prikken begon voor jen.
pi_89893459
quote:
Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Orea het volgende:

[..]

Zo, dan al!
Leyla gaat het klooster in.
pi_89893599
orea, dat had ik dus tijdens mijn zwangerschap
kreeg echt niet meer op dan een half stukje vlees.

En wat betreft de misselijkheid, tja je schiet er zo weinig op met erover klagen. En op zich ging t wel als ik eerst ging eten en dan ging aankleden :)
heb er geloof ook niet heel veel over verteld hoor. Had er ook niet heel veel last van.
Maar t was wel de manier waarop ik t op mn werk verteld heb :D Had net gekotst en toen was mn leidinggevende er en die maakte de opmerking dat ik toch niet zwanger was en toen was t uh jawel. Wel grappig :D
Maar t was ook niet zo dat ik de hele dag misselijk was hoor.
pi_89893604
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Orea het volgende:

[..]

_O- Denk je er nou al zo over? :D ;)

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef Orea het volgende:
Wow Djenneke! Goed zeg (van die kilo's!) Hier zitten er nog een kilo of 10 van de zwangerschap aan en ik wilde er sowieso nog een stuk of 5 kwijt. 15 dus. En het gaat er momenteel niet af.. Ik hoor bij het % dat niet afvalt onder borstvoeding :') maargoed, om daarvoor nou te stoppen..

Tis maar even niet anders. Komt hopelijk nog en anders wel als ik een keer gestopt ben.

Ik ben overigens geen seconde misselijk geweest in de zwangerschap. Inderdaad had ik ineens een eetlust.. Eet zelfs mijn vent eruit (en dat zegt wat!) terwijl ik vroeger al vol zat als ik alleen maar naar mijn eten keek..
Ah, joh, alles op zijn tijd toch!? Ik was ook van de eetlust dus. Maar ik heb geen borstvoeding gegeven. Maar alle suikers uit mijn eetpatroon geschrapt, samen met heel veel koolhydraten, en juist veel eiwitten. Werkt goed tot nog toe. Mocht je tegen die tijd dat je er klaar voor bent willen, dan ben je welkom in het dieet of slank topic ;) (er is hier ook echt overal wel een topic voor he?! :D)
pi_89893697
Floris blijft voor altijd bij mij wonen O+
dat heeft ie me verteld :Y
pi_89893794
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris blijft voor altijd bij mij wonen O+
dat heeft ie me verteld :Y
_O- Jullie zijn allemaal hartstikke mesjogge :D
pi_89893796
Hardnekkig op 70 zegt ze dan :') ik blijf hangen op 80 -O- Op 62 zie ik eruit alsof ik jaren niet gegeten heb, maar 65 is mijn streven en prima.

Leuke typo Djenneke :D ik zag hem voor de edit _O-

Son, praat jouw kind nu óók al :{w wat kan ie niet?
pi_89893862
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef Orea het volgende:
Hardnekkig op 70 zegt ze dan :') ik blijf hangen op 80 -O- Op 62 zie ik eruit alsof ik jaren niet gegeten heb, maar 65 is mijn streven en prima.

Leuke typo Djenneke :D ik zag hem voor de edit _O-

Son, praat jouw kind nu óók al :{w wat kan ie niet?
:P ik dacht toch dat ik snel genoeg was :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')