abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89885016
Pvoesss en Leandra welkom hier :W

Lieszdraaijer veel plezier in het grote babietjestopic, nog even en dan komen wij er ook aan. Wat een leuk verhaaltje heb je geschreven en wat een mooie meid zeg :)

Hier gelukkig geen streepbuik. Las over zonnebanken. Daar heb ik ook wel weer zin in, zat er vorig jaar natuurlijk niet in vanwege de zwangerschap.
Femke eet tegenwoordig in de ochtend fruit en begin van de avond groente. Alleen nog maar brocolli gehad, maar ze vindt het lekker :Y)
  maandag 13 december 2010 @ 20:00:11 #277
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_89887502
Ja, Siebe en ik gaan nu ook over naar het grote babytjes topic :Y
Toch is Siebe nog een klein, fijn kereltje... maar erg schattig om te zien (maar ja dat vindt iedere ouder natuurlijk).

Hartelijk bedankt voor alle verhalen (erg leuk om te lezen, al post ik niet dagelijks) en tips! En tot snel in het andere topic :W

En nu doe ik Siebe in badje :D
kloep kloep
  maandag 13 december 2010 @ 20:29:50 #278
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_89889300
Veel plezier in bad, en in het volgende topic natuurlijk!
pi_89890234
@allen die vertrekken: Misschien tot over een weekje of 2,5 :)

@alle vakantieplanners:
Ja, streepjescode. Die heb ik ook hoor! Mijn buik is ook nog best bol, maar dat schijnt bij keizersnedes toch vaker een stuk langer te duren.
En helemaal weg zal het wel niet gaan met die striae die ik heb meegekregen.

Zelf zie ik een bikini ook niet echt meer zitten. Respect voor wie het gewoonweg niets kan schelen. Ik wou dat ik dat ook kon!

Met ons meisje gaat het even wat minder, ze is ziekjes. Ze vind zichzelf ook heel sneu, dat is dan wel weer aandoenlijk (wat lijkt ze toch op haar papa, hahaha). Zodra je haar knuffelt verdwijnt het pruillipje weer even tijdelijk. Maar daarna komt hij weer terug. Dat is toch wel lastig als je gewend bent dat ze altijd lekker vrolijk is...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_89890421
Ach, normaal kunnen dat soort dingen me wel schelen, maar op vakantie dan weer niet :P
Niemand die me kent :P Als k op t strand lig met mn ogen dicht verbeeld k me dat niemand mij ziet omdat ik ze ook niet zie *) Terwijl ik wel altijd op andere mensen let *lol*
pi_89890510
De laatste week heb ik 2 strepen op m'n buik gekregen. Al mevrouw gewoon optijd was geweest had ik geen strepen gehad.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89890736
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ach, normaal kunnen dat soort dingen me wel schelen, maar op vakantie dan weer niet :P
Niemand die me kent :P Als k op t strand lig met mn ogen dicht verbeeld k me dat niemand mij ziet omdat ik ze ook niet zie *) Terwijl ik wel altijd op andere mensen let *lol*
Had ik dat nou maar ook! ;)
Herkenbaar. Wij verzinnen hele verhalen over mensen op het strand. Wat ze doen, waarom ze dat doen. :D (we sporen niet helemaal).

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef Ticootje het volgende:
De laatste week heb ik 2 strepen op m'n buik gekregen. Al mevrouw gewoon optijd was geweest had ik geen strepen gehad.
Dat is dan toch wel balen zo op het einde, net als je denkt dat je het zonder gaat redden. Maar twee is aan de andere kant ook weer heel bescheiden, toch?
pi_89892151
Oh ja, ik ben nog wel bikiniproof. Alleen m'n buikje nu nog strak.
pi_89892402
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef Ticootje het volgende:
Oh ja, ik ben nog wel bikiniproof. Alleen m'n buikje nu nog strak.
Lekker hoor. Ik ben al wel een kilootje of 23 afgevallen sinds mijn bevalling (kind en vruchtwater niet meegerekend uiteraard, wel nog een 6/7 kilo aan vocht, schatting). Maar bikiniproof gaat het nooit meer worden :P
Ach, er is echt geen bikini of buik die kan tippen aan ons meissie :)
pi_89892511
ach bikiniproof was ik al jaren niet meer :')
strepen had ik ook al haha, maar vind badpakken zo vreselijk :')

zo ben je een hoop afgevallen zeg djenneke!
ik moet ook weer wat meer op mn eten gaan letten haha. Zwanger zijn was beter voor mn lijn :')
pi_89892710
Burkini dames!
pi_89892920
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef Ticootje het volgende:
Burkini dames!
Er is niets mis met mijn haar hoor :P

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
ach bikiniproof was ik al jaren niet meer :')
strepen had ik ook al haha, maar vind badpakken zo vreselijk :')

zo ben je een hoop afgevallen zeg djenneke!
ik moet ook weer wat meer op mn eten gaan letten haha. Zwanger zijn was beter voor mn lijn :')
Zal best wel meevallen, Son. Ik ga ook voor de tankini hoor. Ik voel me echt een oma in een badpak.

Was je zo misselijk dan tijdens de zwangerschap? Ik vrat me echt letterlijk bol :X
pi_89892930
das de oplossing O+
waar kan ik er 1 kopen?
pi_89893145
nou ik was in t begin wel misselijk (nou ja oke, met precies 40 weken kotste ik ook nog, t was niet heel ernstig hoor, maar tis wel de hele zwangerschap geweest). Maar k had ook gewoon weinig eetlust.
Ik heb tijdens mn werk geleefd op droog brood :') beleg verdroeg ik niet..
Een week na mn bevalling was ik 10 kilo lichter :D (dan op t eind vd zwangerschap, 6kg minder dan voor de zwangerschap, maar dat zit er dus weer bij ;()
pi_89893242
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
nou ik was in t begin wel misselijk (nou ja oke, met precies 40 weken kotste ik ook nog, t was niet heel ernstig hoor, maar tis wel de hele zwangerschap geweest). Maar k had ook gewoon weinig eetlust.
Ik heb tijdens mn werk geleefd op droog brood :') beleg verdroeg ik niet..
Een week na mn bevalling was ik 10 kilo lichter :D (dan op t eind vd zwangerschap, 6kg minder dan voor de zwangerschap, maar dat zit er dus weer bij ;()
:P komt vanzelf goed, als en wanneer jij dat wil ;)
Ik wist dat helemaal niet van je, toen we nog in het zwanger topic zaten... :o
pi_89893302
Wow Djenneke! Goed zeg (van die kilo's!) Hier zitten er nog een kilo of 10 van de zwangerschap aan en ik wilde er sowieso nog een stuk of 5 kwijt. 15 dus. En het gaat er momenteel niet af.. Ik hoor bij het % dat niet afvalt onder borstvoeding :') maargoed, om daarvoor nou te stoppen..

Tis maar even niet anders. Komt hopelijk nog en anders wel als ik een keer gestopt ben.

Ik ben overigens geen seconde misselijk geweest in de zwangerschap. Inderdaad had ik ineens een eetlust.. Eet zelfs mijn vent eruit (en dat zegt wat!) terwijl ik vroeger al vol zat als ik alleen maar naar mijn eten keek..
pi_89893363
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef Ticootje het volgende:
Burkini dames!
Nee die mag mijn dochter aan. Tot haar 65e. Dan mag ze de mannen-markt op.
pi_89893415
Ik val ook niets meer af hoor Orea, ik zit hardnekkig op 70. Ik wil er ook nog 10 af, dan is het weer voordat ik met hormonen prikken begon voor jen.
pi_89893459
quote:
Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Orea het volgende:

[..]

Zo, dan al!
Leyla gaat het klooster in.
pi_89893599
orea, dat had ik dus tijdens mijn zwangerschap
kreeg echt niet meer op dan een half stukje vlees.

En wat betreft de misselijkheid, tja je schiet er zo weinig op met erover klagen. En op zich ging t wel als ik eerst ging eten en dan ging aankleden :)
heb er geloof ook niet heel veel over verteld hoor. Had er ook niet heel veel last van.
Maar t was wel de manier waarop ik t op mn werk verteld heb :D Had net gekotst en toen was mn leidinggevende er en die maakte de opmerking dat ik toch niet zwanger was en toen was t uh jawel. Wel grappig :D
Maar t was ook niet zo dat ik de hele dag misselijk was hoor.
pi_89893604
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Orea het volgende:

[..]

_O- Denk je er nou al zo over? :D ;)

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef Orea het volgende:
Wow Djenneke! Goed zeg (van die kilo's!) Hier zitten er nog een kilo of 10 van de zwangerschap aan en ik wilde er sowieso nog een stuk of 5 kwijt. 15 dus. En het gaat er momenteel niet af.. Ik hoor bij het % dat niet afvalt onder borstvoeding :') maargoed, om daarvoor nou te stoppen..

Tis maar even niet anders. Komt hopelijk nog en anders wel als ik een keer gestopt ben.

Ik ben overigens geen seconde misselijk geweest in de zwangerschap. Inderdaad had ik ineens een eetlust.. Eet zelfs mijn vent eruit (en dat zegt wat!) terwijl ik vroeger al vol zat als ik alleen maar naar mijn eten keek..
Ah, joh, alles op zijn tijd toch!? Ik was ook van de eetlust dus. Maar ik heb geen borstvoeding gegeven. Maar alle suikers uit mijn eetpatroon geschrapt, samen met heel veel koolhydraten, en juist veel eiwitten. Werkt goed tot nog toe. Mocht je tegen die tijd dat je er klaar voor bent willen, dan ben je welkom in het dieet of slank topic ;) (er is hier ook echt overal wel een topic voor he?! :D)
pi_89893697
Floris blijft voor altijd bij mij wonen O+
dat heeft ie me verteld :Y
pi_89893794
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris blijft voor altijd bij mij wonen O+
dat heeft ie me verteld :Y
_O- Jullie zijn allemaal hartstikke mesjogge :D
pi_89893796
Hardnekkig op 70 zegt ze dan :') ik blijf hangen op 80 -O- Op 62 zie ik eruit alsof ik jaren niet gegeten heb, maar 65 is mijn streven en prima.

Leuke typo Djenneke :D ik zag hem voor de edit _O-

Son, praat jouw kind nu óók al :{w wat kan ie niet?
pi_89893862
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef Orea het volgende:
Hardnekkig op 70 zegt ze dan :') ik blijf hangen op 80 -O- Op 62 zie ik eruit alsof ik jaren niet gegeten heb, maar 65 is mijn streven en prima.

Leuke typo Djenneke :D ik zag hem voor de edit _O-

Son, praat jouw kind nu óók al :{w wat kan ie niet?
:P ik dacht toch dat ik snel genoeg was :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')